Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
PASSATizhi
18. Feb 2012, 16:46 #1301

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tikko iedomajos. Driver visu mūžu sapņoja sastapt kādu zinošu gāzinieku lai kko pastasta viņam par to štelli. bet kad uzrodas tāds sakarīgs, tā Driveram banu iesver
Offline
Laoshi
18. Feb 2012, 16:59 #1302

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt
Offline
kexxx
18. Feb 2012, 17:04 #1303

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Feb 2012, 16:59:49 Laoshi rakstīja:
Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt


vai redzi pie nika Vecais_ sarkanas izsaukuma zīmītes? Nē- tātad, tas nav Driver
Offline
nagla
18. Feb 2012, 21:43 #1304

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


18 Feb 2012, 16:12:55 kexxx rakstīja:

18 Feb 2012, 16:04:52 Vecais_ rakstīja:

18 Feb 2012, 15:54:01 kexxx rakstīja:
man jautājums par to nevienmērīgo maisījumu pa cilindriem- ja vienam cilindram ir izteikti liesāks maisījums, tad sanāk, ka dēļ šī cilindra būs paaugstināts O2 saturs izplūdes gāzēs un lambda regulēs treknāku maisījumu visos cilindros, līdz "vainīgajā" cilindrā beidzot nebūs liesais?

Nē, piemēram tev 2 cyl ir par 20% treknāki.. OM ECU pēc zondes izlīdzinās vidējo.. nodzīs visas sprauslas liesākas kamēr vidējais būs stehiometriskais. Gala rezultātā tev divos podos būs trekns divos liess. Reti kurš auto spēs to nočekot.. lielajiem un daudzcilindru motoriem to pat just nevar..


bet zonde jau nemaz nejūt, ka ir trekns... tā spēj just tikai lieso... ja divos podos būs treknāks, zonde to nemaz nejutīs... vai arī es nepareizi saprotu lambda zondes darbības principu?
lambda principa mera atgazhu temperaturu lies karstaks,trekns vesaka temperatura!
Offline
kexxx
18. Feb 2012, 21:48 #1305

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Feb 2012, 21:43:39 nagla rakstīja:

18 Feb 2012, 16:12:55 kexxx rakstīja:

18 Feb 2012, 16:04:52 Vecais_ rakstīja:

18 Feb 2012, 15:54:01 kexxx rakstīja:
man jautājums par to nevienmērīgo maisījumu pa cilindriem- ja vienam cilindram ir izteikti liesāks maisījums, tad sanāk, ka dēļ šī cilindra būs paaugstināts O2 saturs izplūdes gāzēs un lambda regulēs treknāku maisījumu visos cilindros, līdz "vainīgajā" cilindrā beidzot nebūs liesais?

Nē, piemēram tev 2 cyl ir par 20% treknāki.. OM ECU pēc zondes izlīdzinās vidējo.. nodzīs visas sprauslas liesākas kamēr vidējais būs stehiometriskais. Gala rezultātā tev divos podos būs trekns divos liess. Reti kurš auto spēs to nočekot.. lielajiem un daudzcilindru motoriem to pat just nevar..


bet zonde jau nemaz nejūt, ka ir trekns... tā spēj just tikai lieso... ja divos podos būs treknāks, zonde to nemaz nejutīs... vai arī es nepareizi saprotu lambda zondes darbības principu?
lambda principa mera atgazhu temperaturu lies karstaks,trekns vesaka temperatura!


tu taču neteici to nopietni, vai ne?

Offline
Spok5
18. Feb 2012, 21:52 #1306

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Mnjā...
Offline
BROCKERIS
18. Feb 2012, 22:04 #1307

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu


18 Feb 2012, 17:04:15 kexxx rakstīja:

18 Feb 2012, 16:59:49 Laoshi rakstīja:
Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt


vai redzi pie nika Vecais_ sarkanas izsaukuma zīmītes? Nē- tātad, tas nav Driver

Drivers vienkārši izgājis ātros tolerances kursus..
Voyadžerim ir vecās Valtek sprauslas, jau vairāk kā 5 gadus un vairāk kā 100 000 km nogājušas, vienreiz skalotas, bet nekādi remkomplekti nav mainīti, tas arī viss. Iet labi, atgāzes labas,patēriņš 3,8 motoram pilsētā 17-18 l, šoseja ~13 l, varbūt Valtek beidzamos gadus sācis haltūrēt

Jautājums Vecajam, ja man ir vecais Stag 300 kompis 8 cilindriem, bez OBD II pieslēguma, tā softā nav HANA sprauslu kalibrācijas, tāpēc tika kalibrēts pēc tādas pašas pretestības citu sprauslu softa. Vai šāda kalibrācija panāk labāko iespējamo rezultātu, ko var izspiest no HANA vai kalibrējās tikai līdz "griestiem", kas paredzēti tām citām tās pašas pretestības sprauslām?
Offline
kexxx
18. Feb 2012, 22:17 #1308

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Feb 2012, 22:04:41 BROCKERIS rakstīja:

18 Feb 2012, 17:04:15 kexxx rakstīja:

18 Feb 2012, 16:59:49 Laoshi rakstīja:
Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt


vai redzi pie nika Vecais_ sarkanas izsaukuma zīmītes? Nē- tātad, tas nav Driver

Drivers vienkārši izgājis ātros tolerances kursus..
Voyadžerim ir vecās Valtek sprauslas, jau vairāk kā 5 gadus un vairāk kā 100 000 km nogājušas, vienreiz skalotas, bet nekādi remkomplekti nav mainīti, tas arī viss. Iet labi, atgāzes labas,patēriņš 3,8 motoram pilsētā 17-18 l, šoseja ~13 l, varbūt Valtek beidzamos gadus sācis haltūrēt

Jautājums Vecajam, ja man ir vecais Stag 300 kompis 8 cilindriem, bez OBD II pieslēguma, tā softā nav HANA sprauslu kalibrācijas, tāpēc tika kalibrēts pēc tādas pašas pretestības citu sprauslu softa. Vai šāda kalibrācija panāk labāko iespējamo rezultātu, ko var izspiest no HANA vai kalibrējās tikai līdz "griestiem", kas paredzēti tām citām tās pašas pretestības sprauslām?


par šo pašu biju poļiem (STAG ražotājam) uzjautājis- jamie atbildēja, ka jāliekot Keihin un strādāšot... ej nu sazin, cik tam var ticēt
Offline
Vecais
18. Feb 2012, 23:50 #1309

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


18 Feb 2012, 22:04:41 BROCKERIS rakstīja:

18 Feb 2012, 17:04:15 kexxx rakstīja:

18 Feb 2012, 16:59:49 Laoshi rakstīja:
Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt


vai redzi pie nika Vecais_ sarkanas izsaukuma zīmītes? Nē- tātad, tas nav Driver

Drivers vienkārši izgājis ātros tolerances kursus..


Šis jau jāpārnes pie sazvērestības teorijām

p.s Driver's jau paspēja atbraukt uz Liepāju un uzsist klaču

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Piparss
18. Feb 2012, 23:53 #1310

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


14 Feb 2012, 23:27:51 Piparss rakstīja:

09 Feb 2012, 22:53:32 Piparss rakstīja:

09 Feb 2012, 18:22:37 Laoshi rakstīja:
Pipar, mana kristāla lode saka, ka gaismasnieks biki sasalis tajos trakajos mīnusos. Ja tagad, kad siltāks, viss ok, tad mauc tikai, kamēr vispār nomirs. Var mēģināt pārbaudīt - ejošam motoram atvieno GMM, ja tad simptomi tie paši, tad vainīgais rokā.

Par benzīna patēriņu - mož uzlikts, ka pie noteiktiem apgriezieniem slēdz iekšā benzīnu, ja uz šoses bieži apdzini, liki 4tajā un spiedi grīdā, tad tur benzīns arī pazuda. To fīču var nočekot pie gāzinieka, vnk uzjautā, ir vai nav ielikta pārslēgšanās.
par to raustisanas tas ir viss laika arIi siltaa laikaa..... 2dien braucu mainiit filtrus reguleet un tiiriit gaazes sprausalas un moska paarlikt reduktoru citaa vietaa jo vins ir nolikts tiesi tur kur salona suuc gaisu pecka un salona smird ppc bet tipa nekur nelaiz garam iisti nevar saprast no kurienes taa smaka, pie reizes teicu lai nomaina visas pieved slaukas moska sacietejushas no vecuma un saplaisajushas...bet par tam bendzina sprauslam gan to man teica tas gaazes meistars

karo4i pectam iemetiiishu razkladu kaa gaja un vai kkas mainijies......
tika nomainiiti filri iztiriitas sprices reduktors paarlikts citaa vietaaa, jo ieprieks staveeja tieshi pie peckas ventilatora , yagad gaze vairs nesmird tikai apstajoties mazliet barucot nee , tad atradam vainu ka reduktora vaarsts laiz garam kad tiek ieslegta gaaze , nakam redz mainiims reduktora bliives vai ko tur .... par raustiishanos gan ir mazinaajusies bet nu veel ir tik un ta braukajam ar kompi reguleejam gazes iepluudi cik smidzina pie maziem/videejiem/lielime apgriezieniem bet tik un taa ta raustiishanas nemznaajaas ( u.t.t par smaku ir atrasta vaina un tiks noveersta , bet par raustiishanos doma ir skatiities kkko no sveceem vai aizdedzes .... nez man kka tas nesiastas ar to bet tad jua redzes pats labaakais ir tas kad paneema 35 ls citaa servisa tikai pie kompja pieslegt pirms kada laicinja biju tur 20 ls par to atstaju... ppc un pateica kad kompii visu rada okey .....
karo4i 2x servisaa, tika nomainiita reduktora bliives, mebrana un kkas vel tur 1.mā problēma tagad ir atrisināta nav gāzes smakas vispar ne braucot / ne apstājoties, bet raustīšanās joprojām plikusi bez ir mazinājusies.... bet tik un ta skaidriibaa neiteim diezgan daudz iespeejamo vaininieku.. sveces paluurejam itkaa okey tikai vienaa pusee bija ellas peldee, varsta vakara bliive jaimanina tas atkal cits stasts un pricipaa to raustishanos tas nevareetu ietekmeet ....

palikaam pie ta kad varetu buut vainiigas kada no zondeem, vai arii kada no spraulsam neiiisti smidzina jo vinjam tur kkada vecaa programa kad redz tikai 1nas sprices iesmidzināšanu / lidz ar to nevar zinat ko daraa parejaas... vel tipa moksa veiksim pilnu kalibraaciju no jauna ( vai ka tur pareizi)... bet tik pat labi atkal paliek varinati kad kkur klaat tiek piesmidzinats bendzins jo ir tada sajuta kad bendzu arii mazliet eed un abiem tiem maisijumies satikoties rodaaas taa raustinashasss.... Tipa cik sapratu no vinja tad lai par ti bendzu parbaudiitu var taa kad sagaidam uzsledzamies uz gazi un izselgt bendzina suukni un tad ksatiities kaa uzvedas moksa arii pazudiss ta raustishas un tda buss skaidrs kad kkur tiek klat bendza... raustas pie maziem apgriezieniem iedodot pedelai griida tipa noraustas un aiziet un pie briivgaitas dazreiz pastaigaa ( uz gazi braucot) ja uzraak normali tad var iztikt bez raustihanaas..... karo4i baigaa čeņa bet uz labo pusi jau iet taatad apnemshas ir visu novest liidz galam lai ir tip top tapec vediishu veel 3x reizi un tad jau redzes kas un kaa buss
Offline
marihuans
18. Feb 2012, 23:53 #1311

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

diego g3 iekaartai ir probleema,ka pie lielaakas slodzes medz noslaapt,ir kaadi varianti?

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Vecais
18. Feb 2012, 23:54 #1312

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


18 Feb 2012, 22:04:41 BROCKERIS rakstīja:
Jautājums Vecajam, ja man ir vecais Stag 300 kompis 8 cilindriem, bez OBD II pieslēguma, tā softā nav HANA sprauslu kalibrācijas, tāpēc tika kalibrēts pēc tādas pašas pretestības citu sprauslu softa. Vai šāda kalibrācija panāk labāko iespējamo rezultātu, ko var izspiest no HANA vai kalibrējās tikai līdz "griestiem", kas paredzēti tām citām tās pašas pretestības sprauslām?


Grūti pateikt par lietām ar ko nestrādāju(STAG/HANA), bet 99% softu pieļauj manulālu sprauslu kalibrēšanu kur ir R.P.M/Sensivity(V)/Filter(ms)/Prescaler.. datus var atrast ražotāja manuālī...

p.s Ja neizdodas atrast HANA datu lapu PM

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 18 Feb 2012, 23:56:06 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
19. Feb 2012, 00:01 #1313

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


18 Feb 2012, 23:53:20 marihuans rakstīja:
diego g3 iekaartai ir probleema,ka pie lielaakas slodzes medz noslaapt,ir kaadi varianti?

Nav precīzas degvielas kartes.. filtri ciet.. reduktora apsilde nepietiekama.. u.t.t

p.s

08 Feb 2012, 23:25:56 marihuans rakstīja:
pats liku maijaa pirms gada 4.4 ixam ads servisaa pa 650ls.
esmu ljoti apmierinaats,meenesi atpakalj biju uz apkopi,tikai 25ls par abu filtru mainju un regulaciju.

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 19 Feb 2012, 00:09:53 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
19. Feb 2012, 00:03 #1314

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


18 Feb 2012, 23:53:19 Piparss rakstīja:
....tad jau redzes kas un kaa buss

Kurš ir tavs gāzinieks ?

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
19. Feb 2012, 00:07 #1315

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Feb 2012, 23:54:12 Vecais_ rakstīja:

18 Feb 2012, 22:04:41 BROCKERIS rakstīja:
Jautājums Vecajam, ja man ir vecais Stag 300 kompis 8 cilindriem, bez OBD II pieslēguma, tā softā nav HANA sprauslu kalibrācijas, tāpēc tika kalibrēts pēc tādas pašas pretestības citu sprauslu softa. Vai šāda kalibrācija panāk labāko iespējamo rezultātu, ko var izspiest no HANA vai kalibrējās tikai līdz "griestiem", kas paredzēti tām citām tās pašas pretestības sprauslām?


Grūti pateikt par lietām ar ko nestrādāju(STAG/HANA), bet 99% softu pieļauj manulālu sprauslu kalibrēšanu kur ir R.P.M/Sensivity(V)/Filter(ms)/Prescaler.. datus var atrast ražotāja manuālī...

p.s Ja neizdodas atrast HANA datu lapu PM


STAGam diemžēl tādu settingu nav, izvēlies sprauslu nosaukumu un viss
Offline
kexxx
19. Feb 2012, 00:10 #1316

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Feb 2012, 23:53:20 marihuans rakstīja:
diego g3 iekaartai ir probleema,ka pie lielaakas slodzes medz noslaapt,ir kaadi varianti?


pieslēgt pie kompja un pamēģināt izraisīt noslāpšanu...
Offline
Vecais
19. Feb 2012, 00:11 #1317

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


19 Feb 2012, 00:07:38 kexxx rakstīja:
STAGam diemžēl tādu settingu nav, izvēlies sprauslu nosaukumu un viss



O.K rīt paskatīšu to STAG

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
nagla
19. Feb 2012, 00:20 #1318

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


18 Feb 2012, 21:48:27 kexxx rakstīja:

18 Feb 2012, 21:43:39 nagla rakstīja:

18 Feb 2012, 16:12:55 kexxx rakstīja:

18 Feb 2012, 16:04:52 Vecais_ rakstīja:

18 Feb 2012, 15:54:01 kexxx rakstīja:
man jautājums par to nevienmērīgo maisījumu pa cilindriem- ja vienam cilindram ir izteikti liesāks maisījums, tad sanāk, ka dēļ šī cilindra būs paaugstināts O2 saturs izplūdes gāzēs un lambda regulēs treknāku maisījumu visos cilindros, līdz "vainīgajā" cilindrā beidzot nebūs liesais?

Nē, piemēram tev 2 cyl ir par 20% treknāki.. OM ECU pēc zondes izlīdzinās vidējo.. nodzīs visas sprauslas liesākas kamēr vidējais būs stehiometriskais. Gala rezultātā tev divos podos būs trekns divos liess. Reti kurš auto spēs to nočekot.. lielajiem un daudzcilindru motoriem to pat just nevar..


bet zonde jau nemaz nejūt, ka ir trekns... tā spēj just tikai lieso... ja divos podos būs treknāks, zonde to nemaz nejutīs... vai arī es nepareizi saprotu lambda zondes darbības principu?
lambda principa mera atgazhu temperaturu lies karstaks,trekns vesaka temperatura!


tu taču neteici to nopietni, vai ne?


protams ka nopietni!!!

[ Šo ziņu laboja nagla, 19 Feb 2012, 00:48:00 ]

Offline
dainz
19. Feb 2012, 15:00 #1319

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:

Kurš te ir lielākais gāzes speciālists,vajag nelielu konsultāciju
Offline
JohnyB
19. Feb 2012, 15:01 #1320

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


19 Feb 2012, 15:00:09 dainz rakstīja:
Kurš te ir lielākais gāzes speciālists,vajag nelielu konsultāciju


Vecais_

Koijotss

[ Šo ziņu laboja JohnyB, 19 Feb 2012, 15:02:44 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo