Online
Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | 18. Feb 2012, 16:46 |
#1301
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| tikko iedomajos. Driver visu mūžu sapņoja sastapt kādu zinošu gāzinieku lai kko pastasta viņam par to štelli. bet kad uzrodas tāds sakarīgs, tā Driveram banu iesver | Offline | | |
Laoshi | 18. Feb 2012, 16:59 |
#1302
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt | Offline | | |
kexxx | 18. Feb 2012, 17:04 |
#1303
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Feb 2012, 16:59:49 Laoshi rakstīja:
Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt
vai redzi pie nika Vecais_ sarkanas izsaukuma zīmītes? Nē- tātad, tas nav Driver | Offline | | |
nagla | 18. Feb 2012, 21:43 |
#1304
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
18 Feb 2012, 16:12:55 kexxx rakstīja:
18 Feb 2012, 16:04:52 Vecais_ rakstīja:
18 Feb 2012, 15:54:01 kexxx rakstīja:
man jautājums par to nevienmērīgo maisījumu pa cilindriem- ja vienam cilindram ir izteikti liesāks maisījums, tad sanāk, ka dēļ šī cilindra būs paaugstināts O2 saturs izplūdes gāzēs un lambda regulēs treknāku maisījumu visos cilindros, līdz "vainīgajā" cilindrā beidzot nebūs liesais?
Nē, piemēram tev 2 cyl ir par 20% treknāki.. OM ECU pēc zondes izlīdzinās vidējo.. nodzīs visas sprauslas liesākas kamēr vidējais būs stehiometriskais. Gala rezultātā tev divos podos būs trekns divos liess. Reti kurš auto spēs to nočekot.. lielajiem un daudzcilindru motoriem to pat just nevar..
bet zonde jau nemaz nejūt, ka ir trekns... tā spēj just tikai lieso... ja divos podos būs treknāks, zonde to nemaz nejutīs... vai arī es nepareizi saprotu lambda zondes darbības principu?
lambda principa mera atgazhu temperaturu lies karstaks,trekns vesaka temperatura! | Offline | | |
kexxx | 18. Feb 2012, 21:48 |
#1305
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Feb 2012, 21:43:39 nagla rakstīja:
18 Feb 2012, 16:12:55 kexxx rakstīja:
18 Feb 2012, 16:04:52 Vecais_ rakstīja:
18 Feb 2012, 15:54:01 kexxx rakstīja:
man jautājums par to nevienmērīgo maisījumu pa cilindriem- ja vienam cilindram ir izteikti liesāks maisījums, tad sanāk, ka dēļ šī cilindra būs paaugstināts O2 saturs izplūdes gāzēs un lambda regulēs treknāku maisījumu visos cilindros, līdz "vainīgajā" cilindrā beidzot nebūs liesais?
Nē, piemēram tev 2 cyl ir par 20% treknāki.. OM ECU pēc zondes izlīdzinās vidējo.. nodzīs visas sprauslas liesākas kamēr vidējais būs stehiometriskais. Gala rezultātā tev divos podos būs trekns divos liess. Reti kurš auto spēs to nočekot.. lielajiem un daudzcilindru motoriem to pat just nevar..
bet zonde jau nemaz nejūt, ka ir trekns... tā spēj just tikai lieso... ja divos podos būs treknāks, zonde to nemaz nejutīs... vai arī es nepareizi saprotu lambda zondes darbības principu?
lambda principa mera atgazhu temperaturu lies karstaks,trekns vesaka temperatura!
tu taču neteici to nopietni, vai ne?
| Offline | | |
Spok5 | 18. Feb 2012, 21:52 |
#1306
|
| Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Mnjā... | Offline | | |
BROCKERIS | 18. Feb 2012, 22:04 |
#1307
|
| Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
|
18 Feb 2012, 17:04:15 kexxx rakstīja:
18 Feb 2012, 16:59:49 Laoshi rakstīja:
Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt
vai redzi pie nika Vecais_ sarkanas izsaukuma zīmītes? Nē- tātad, tas nav Driver
Drivers vienkārši izgājis ātros tolerances kursus..
Voyadžerim ir vecās Valtek sprauslas, jau vairāk kā 5 gadus un vairāk kā 100 000 km nogājušas, vienreiz skalotas, bet nekādi remkomplekti nav mainīti, tas arī viss. Iet labi, atgāzes labas,patēriņš 3,8 motoram pilsētā 17-18 l, šoseja ~13 l, varbūt Valtek beidzamos gadus sācis haltūrēt
Jautājums Vecajam, ja man ir vecais Stag 300 kompis 8 cilindriem, bez OBD II pieslēguma, tā softā nav HANA sprauslu kalibrācijas, tāpēc tika kalibrēts pēc tādas pašas pretestības citu sprauslu softa. Vai šāda kalibrācija panāk labāko iespējamo rezultātu, ko var izspiest no HANA vai kalibrējās tikai līdz "griestiem", kas paredzēti tām citām tās pašas pretestības sprauslām?
| Offline | | |
kexxx | 18. Feb 2012, 22:17 |
#1308
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Feb 2012, 22:04:41 BROCKERIS rakstīja:
18 Feb 2012, 17:04:15 kexxx rakstīja:
18 Feb 2012, 16:59:49 Laoshi rakstīja:
Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt
vai redzi pie nika Vecais_ sarkanas izsaukuma zīmītes? Nē- tātad, tas nav Driver
Drivers vienkārši izgājis ātros tolerances kursus..
Voyadžerim ir vecās Valtek sprauslas, jau vairāk kā 5 gadus un vairāk kā 100 000 km nogājušas, vienreiz skalotas, bet nekādi remkomplekti nav mainīti, tas arī viss. Iet labi, atgāzes labas,patēriņš 3,8 motoram pilsētā 17-18 l, šoseja ~13 l, varbūt Valtek beidzamos gadus sācis haltūrēt
Jautājums Vecajam, ja man ir vecais Stag 300 kompis 8 cilindriem, bez OBD II pieslēguma, tā softā nav HANA sprauslu kalibrācijas, tāpēc tika kalibrēts pēc tādas pašas pretestības citu sprauslu softa. Vai šāda kalibrācija panāk labāko iespējamo rezultātu, ko var izspiest no HANA vai kalibrējās tikai līdz "griestiem", kas paredzēti tām citām tās pašas pretestības sprauslām?
par šo pašu biju poļiem (STAG ražotājam) uzjautājis- jamie atbildēja, ka jāliekot Keihin un strādāšot... ej nu sazin, cik tam var ticēt | Offline | | |
|
Vecais | 18. Feb 2012, 23:50 |
#1309
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
18 Feb 2012, 22:04:41 BROCKERIS rakstīja:
18 Feb 2012, 17:04:15 kexxx rakstīja:
18 Feb 2012, 16:59:49 Laoshi rakstīja:
Ka tik vecais nav tas pats Driver. Rīgā viņam strādāt neļāva, šis aizgāja uz Liepāju gāzi likt
vai redzi pie nika Vecais_ sarkanas izsaukuma zīmītes? Nē- tātad, tas nav Driver
Drivers vienkārši izgājis ātros tolerances kursus..
Šis jau jāpārnes pie sazvērestības teorijām
p.s Driver's jau paspēja atbraukt uz Liepāju un uzsist klaču
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Piparss | 18. Feb 2012, 23:53 |
#1310
|
| Kopš: 29. Aug 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: VOLVO D5
|
14 Feb 2012, 23:27:51 Piparss rakstīja:
09 Feb 2012, 22:53:32 Piparss rakstīja:
09 Feb 2012, 18:22:37 Laoshi rakstīja:
Pipar, mana kristāla lode saka, ka gaismasnieks biki sasalis tajos trakajos mīnusos. Ja tagad, kad siltāks, viss ok, tad mauc tikai, kamēr vispār nomirs. Var mēģināt pārbaudīt - ejošam motoram atvieno GMM, ja tad simptomi tie paši, tad vainīgais rokā.
Par benzīna patēriņu - mož uzlikts, ka pie noteiktiem apgriezieniem slēdz iekšā benzīnu, ja uz šoses bieži apdzini, liki 4tajā un spiedi grīdā, tad tur benzīns arī pazuda. To fīču var nočekot pie gāzinieka, vnk uzjautā, ir vai nav ielikta pārslēgšanās.
par to raustisanas tas ir viss laika arIi siltaa laikaa..... 2dien braucu mainiit filtrus reguleet un tiiriit gaazes sprausalas un moska paarlikt reduktoru citaa vietaa jo vins ir nolikts tiesi tur kur salona suuc gaisu pecka un salona smird ppc bet tipa nekur nelaiz garam iisti nevar saprast no kurienes taa smaka, pie reizes teicu lai nomaina visas pieved slaukas moska sacietejushas no vecuma un saplaisajushas...bet par tam bendzina sprauslam gan to man teica tas gaazes meistars
karo4i pectam iemetiiishu razkladu kaa gaja un vai kkas mainijies......
tika nomainiiti filri iztiriitas sprices reduktors paarlikts citaa vietaaa, jo ieprieks staveeja tieshi pie peckas ventilatora , yagad gaze vairs nesmird tikai apstajoties mazliet barucot nee , tad atradam vainu ka reduktora vaarsts laiz garam kad tiek ieslegta gaaze , nakam redz mainiims reduktora bliives vai ko tur .... par raustiishanos gan ir mazinaajusies bet nu veel ir tik un ta braukajam ar kompi reguleejam gazes iepluudi cik smidzina pie maziem/videejiem/lielime apgriezieniem bet tik un taa ta raustiishanas nemznaajaas ( u.t.t par smaku ir atrasta vaina un tiks noveersta , bet par raustiishanos doma ir skatiities kkko no sveceem vai aizdedzes .... nez man kka tas nesiastas ar to bet tad jua redzes pats labaakais ir tas kad paneema 35 ls citaa servisa tikai pie kompja pieslegt pirms kada laicinja biju tur 20 ls par to atstaju... ppc un pateica kad kompii visu rada okey .....
karo4i 2x servisaa, tika nomainiita reduktora bliives, mebrana un kkas vel tur 1.mā problēma tagad ir atrisināta nav gāzes smakas vispar ne braucot / ne apstājoties, bet raustīšanās joprojām plikusi bez ir mazinājusies.... bet tik un ta skaidriibaa neiteim diezgan daudz iespeejamo vaininieku.. sveces paluurejam itkaa okey tikai vienaa pusee bija ellas peldee, varsta vakara bliive jaimanina tas atkal cits stasts un pricipaa to raustishanos tas nevareetu ietekmeet ....
palikaam pie ta kad varetu buut vainiigas kada no zondeem, vai arii kada no spraulsam neiiisti smidzina jo vinjam tur kkada vecaa programa kad redz tikai 1nas sprices iesmidzināšanu / lidz ar to nevar zinat ko daraa parejaas... vel tipa moksa veiksim pilnu kalibraaciju no jauna ( vai ka tur pareizi)... bet tik pat labi atkal paliek varinati kad kkur klaat tiek piesmidzinats bendzins jo ir tada sajuta kad bendzu arii mazliet eed un abiem tiem maisijumies satikoties rodaaas taa raustinashasss.... Tipa cik sapratu no vinja tad lai par ti bendzu parbaudiitu var taa kad sagaidam uzsledzamies uz gazi un izselgt bendzina suukni un tad ksatiities kaa uzvedas moksa arii pazudiss ta raustishas un tda buss skaidrs kad kkur tiek klat bendza... raustas pie maziem apgriezieniem iedodot pedelai griida tipa noraustas un aiziet un pie briivgaitas dazreiz pastaigaa ( uz gazi braucot) ja uzraak normali tad var iztikt bez raustihanaas..... karo4i baigaa čeņa bet uz labo pusi jau iet taatad apnemshas ir visu novest liidz galam lai ir tip top tapec vediishu veel 3x reizi un tad jau redzes kas un kaa buss | Offline | | |
marihuans | 18. Feb 2012, 23:53 |
#1311
|
| Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| diego g3 iekaartai ir probleema,ka pie lielaakas slodzes medz noslaapt,ir kaadi varianti?
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Vecais | 18. Feb 2012, 23:54 |
#1312
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
18 Feb 2012, 22:04:41 BROCKERIS rakstīja:
Jautājums Vecajam, ja man ir vecais Stag 300 kompis 8 cilindriem, bez OBD II pieslēguma, tā softā nav HANA sprauslu kalibrācijas, tāpēc tika kalibrēts pēc tādas pašas pretestības citu sprauslu softa. Vai šāda kalibrācija panāk labāko iespējamo rezultātu, ko var izspiest no HANA vai kalibrējās tikai līdz "griestiem", kas paredzēti tām citām tās pašas pretestības sprauslām?
Grūti pateikt par lietām ar ko nestrādāju(STAG/HANA), bet 99% softu pieļauj manulālu sprauslu kalibrēšanu kur ir R.P.M/Sensivity(V)/Filter(ms)/Prescaler.. datus var atrast ražotāja manuālī...
p.s Ja neizdodas atrast HANA datu lapu PM [ Šo ziņu laboja Vecais_, 18 Feb 2012, 23:56:06 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Vecais | 19. Feb 2012, 00:01 |
#1313
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
18 Feb 2012, 23:53:20 marihuans rakstīja:
diego g3 iekaartai ir probleema,ka pie lielaakas slodzes medz noslaapt,ir kaadi varianti?
Nav precīzas degvielas kartes.. filtri ciet.. reduktora apsilde nepietiekama.. u.t.t
p.s
08 Feb 2012, 23:25:56 marihuans rakstīja:
pats liku maijaa pirms gada 4.4 ixam ads servisaa pa 650ls.
esmu ljoti apmierinaats,meenesi atpakalj biju uz apkopi,tikai 25ls par abu filtru mainju un regulaciju.
[ Šo ziņu laboja Vecais_, 19 Feb 2012, 00:09:53 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Vecais | 19. Feb 2012, 00:03 |
#1314
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
18 Feb 2012, 23:53:19 Piparss rakstīja:
....tad jau redzes kas un kaa buss
Kurš ir tavs gāzinieks ?
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
kexxx | 19. Feb 2012, 00:07 |
#1315
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Feb 2012, 23:54:12 Vecais_ rakstīja:
18 Feb 2012, 22:04:41 BROCKERIS rakstīja:
Jautājums Vecajam, ja man ir vecais Stag 300 kompis 8 cilindriem, bez OBD II pieslēguma, tā softā nav HANA sprauslu kalibrācijas, tāpēc tika kalibrēts pēc tādas pašas pretestības citu sprauslu softa. Vai šāda kalibrācija panāk labāko iespējamo rezultātu, ko var izspiest no HANA vai kalibrējās tikai līdz "griestiem", kas paredzēti tām citām tās pašas pretestības sprauslām?
Grūti pateikt par lietām ar ko nestrādāju(STAG/HANA), bet 99% softu pieļauj manulālu sprauslu kalibrēšanu kur ir R.P.M/Sensivity(V)/Filter(ms)/Prescaler.. datus var atrast ražotāja manuālī...
p.s Ja neizdodas atrast HANA datu lapu PM
STAGam diemžēl tādu settingu nav, izvēlies sprauslu nosaukumu un viss
| Offline | | |
kexxx | 19. Feb 2012, 00:10 |
#1316
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Feb 2012, 23:53:20 marihuans rakstīja:
diego g3 iekaartai ir probleema,ka pie lielaakas slodzes medz noslaapt,ir kaadi varianti?
pieslēgt pie kompja un pamēģināt izraisīt noslāpšanu... | Offline | | |
|
Vecais | 19. Feb 2012, 00:11 |
#1317
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
19 Feb 2012, 00:07:38 kexxx rakstīja:
STAGam diemžēl tādu settingu nav, izvēlies sprauslu nosaukumu un viss
O.K rīt paskatīšu to STAG
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
nagla | 19. Feb 2012, 00:20 |
#1318
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
18 Feb 2012, 21:48:27 kexxx rakstīja:
18 Feb 2012, 21:43:39 nagla rakstīja:
18 Feb 2012, 16:12:55 kexxx rakstīja:
18 Feb 2012, 16:04:52 Vecais_ rakstīja:
18 Feb 2012, 15:54:01 kexxx rakstīja:
man jautājums par to nevienmērīgo maisījumu pa cilindriem- ja vienam cilindram ir izteikti liesāks maisījums, tad sanāk, ka dēļ šī cilindra būs paaugstināts O2 saturs izplūdes gāzēs un lambda regulēs treknāku maisījumu visos cilindros, līdz "vainīgajā" cilindrā beidzot nebūs liesais?
Nē, piemēram tev 2 cyl ir par 20% treknāki.. OM ECU pēc zondes izlīdzinās vidējo.. nodzīs visas sprauslas liesākas kamēr vidējais būs stehiometriskais. Gala rezultātā tev divos podos būs trekns divos liess. Reti kurš auto spēs to nočekot.. lielajiem un daudzcilindru motoriem to pat just nevar..
bet zonde jau nemaz nejūt, ka ir trekns... tā spēj just tikai lieso... ja divos podos būs treknāks, zonde to nemaz nejutīs... vai arī es nepareizi saprotu lambda zondes darbības principu?
lambda principa mera atgazhu temperaturu lies karstaks,trekns vesaka temperatura!
tu taču neteici to nopietni, vai ne?
protams ka nopietni!!! [ Šo ziņu laboja nagla, 19 Feb 2012, 00:48:00 ] | Offline | | |
dainz | 19. Feb 2012, 15:00 |
#1319
|
| Kopš: 19. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 698
Braucu ar:
| Kurš te ir lielākais gāzes speciālists,vajag nelielu konsultāciju | Offline | | |
JohnyB | 19. Feb 2012, 15:01 |
#1320
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar:
|
19 Feb 2012, 15:00:09 dainz rakstīja:
Kurš te ir lielākais gāzes speciālists,vajag nelielu konsultāciju
Vecais_
Koijotss[ Šo ziņu laboja JohnyB, 19 Feb 2012, 15:02:44 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|