Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Murphy
04. Jan 2017, 06:37 #1301

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


03 Jan 2017, 22:05:44 @smudo rakstīja:

03 Jan 2017, 22:00:31 @onkul5 rakstīja:
tomēr iepļūtīšu, moš pašam labāk paliks : visi 4 cilindru dīzeļi, ar kuriem sieva ir braukusi no 0km, vw cc, vw passat b8, audi a3, visi ir skaļi traktori, salīdzinot ar to benzīna analogiem.

30k pasāts b8 - es neticu. tam, ar ko vizinājās sieva, listes cena bija 40k+ un, gan jau, ka varēja kautko vēl ielikt.


Mollerī no bāzes cenas fiziska persona var dabūt 10% atlaidi (papildaprīkojumam negrib dot) un juridiska 12%. Ja vairāk, tad jārunā ar importieri, vai jabūt labam klientam. Protams, ir dažādas akcijas un izņēmumi, īpaši ja auto ir uz vietas. Līdz ar to reti kurš samaksā pilno listes cenu.


20% atlaide nav nekas neparasts, var pat vairāk izspiest.

Attiecīgi, pie 30k list par B8 ar 1.4 TSI un DSG var ielikt vēl 6k papildaprīkojuma, kur sanāk Executive paka (Discover Pro, LED'i, Keyless, asistentu paka (lane assist, side assist, dynamic light assist fīča tumsā), aktīvais info displejs, elektro bagāžnieks + vēl visādi sīkumi kā 360 kameras, silta stūre etc

Gala rezultātā tas auto, par 30k, ir nopakots labāk kā vidējais F10

Neviens no konkurentiem nespēj piedāvāt neko līdzīgu - Superbs ar līdzvērtīgu komplektāciju maksā tuvu 40k + nav AID, nav aktīvo LED, Insignia ir 8 gadus vecs modelis (lai arī atlaides var dabūt labas), Seat nav līdzvērtīgas klases auto, FR un IT auto neizskatām, no JP ir tikai Avensis, bet tas pat tuvumā nav salīdzināms ar Passat.

Labi saprotams kāpēc to auto uz ielām ir daudz
Offline
viesulis
04. Jan 2017, 08:02 #1302

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


04 Jan 2017, 00:02:51 @Papakarlo rakstīja:

03 Jan 2017, 23:56:53 @DrumB rakstīja:
Papakarlo, jautāšu tev kā aktīvākajam šī topika postētājam. Ar kādu auto tu brauc?
e36



Tu neesi cilvēks!
Offline
calibreens
04. Jan 2017, 08:51 #1303

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli

Kāda ir pieredze un atsauksmes par jauno Ford powershift automātiskajām kārbām?
Offline
BirdzniekuJanis
04. Jan 2017, 09:19 #1304

Kopš: 27. Apr 2016

No: Ainaži

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu


04 Jan 2017, 08:02:41 @viesulis rakstīja:

04 Jan 2017, 00:02:51 @Papakarlo rakstīja:

03 Jan 2017, 23:56:53 @DrumB rakstīja:
Papakarlo, jautāšu tev kā aktīvākajam šī topika postētājam. Ar kādu auto tu brauc?
e36



Tu neesi cilvēks!


Gan jau lej, bet noteikti brauc vien ar līdzigu vecu hlamu (e60, e39,e46 utml brīnumiem )
Offline
darknmy
04. Jan 2017, 09:22 #1305

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG
Offline
smudo
04. Jan 2017, 09:56 #1306

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Jan 2017, 09:22:53 @darknmy rakstīja:
vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG


Tur bija problemas ar kedes izstiepsanos, kam
seko tas parleksana ar attiecigam sekam. Pasiem mazakajiem dileris teica, ka vini pargaja uz siksnam. Par 1.4tsi neesmu neko dzirdejis pedeja laika, vai tur ir kaut kas uzlabots vai ne.
Offline
calibreens
04. Jan 2017, 10:36 #1307

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


04 Jan 2017, 09:22:53 @darknmy rakstīja:
vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG

Tāpēc jau cilvēki pērk jaunus auto ar garantiju, nomauc 100-150k un ņem nākamo un galva nesāp par DSG, tsi.
Offline
///Meija
04. Jan 2017, 10:40 #1308

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


04 Jan 2017, 06:37:11 @Murphy rakstīja:

03 Jan 2017, 22:05:44 @smudo rakstīja:

03 Jan 2017, 22:00:31 @onkul5 rakstīja:
tomēr iepļūtīšu, moš pašam labāk paliks : visi 4 cilindru dīzeļi, ar kuriem sieva ir braukusi no 0km, vw cc, vw passat b8, audi a3, visi ir skaļi traktori, salīdzinot ar to benzīna analogiem.

30k pasāts b8 - es neticu. tam, ar ko vizinājās sieva, listes cena bija 40k+ un, gan jau, ka varēja kautko vēl ielikt.


Mollerī no bāzes cenas fiziska persona var dabūt 10% atlaidi (papildaprīkojumam negrib dot) un juridiska 12%. Ja vairāk, tad jārunā ar importieri, vai jabūt labam klientam. Protams, ir dažādas akcijas un izņēmumi, īpaši ja auto ir uz vietas. Līdz ar to reti kurš samaksā pilno listes cenu.


20% atlaide nav nekas neparasts, var pat vairāk izspiest.

Attiecīgi, pie 30k list par B8 ar 1.4 TSI un DSG var ielikt vēl 6k papildaprīkojuma, kur sanāk Executive paka (Discover Pro, LED'i, Keyless, asistentu paka (lane assist, side assist, dynamic light assist fīča tumsā), aktīvais info displejs, elektro bagāžnieks + vēl visādi sīkumi kā 360 kameras, silta stūre etc

Gala rezultātā tas auto, par 30k, ir nopakots labāk kā vidējais F10

Neviens no konkurentiem nespēj piedāvāt neko līdzīgu - Superbs ar līdzvērtīgu komplektāciju maksā tuvu 40k + nav AID, nav aktīvo LED, Insignia ir 8 gadus vecs modelis (lai arī atlaides var dabūt labas), Seat nav līdzvērtīgas klases auto, FR un IT auto neizskatām, no JP ir tikai Avensis, bet tas pat tuvumā nav salīdzināms ar Passat.

Labi saprotams kāpēc to auto uz ielām ir daudz


Exactly!
Skatijos ka Kungi iepriekš salīdzinaja ka B8 pasāts ir ta pati Octavia par 80%.... Nopietni? Lūgums izbraukt kaut test draivā gan ar vienu gan otru un tad salīdzināt pagarinātas riteņbāzes Golf 7 ar B8 Passat! Kas attiecas uz Superb - Gribētu redzet kur var dabūt tos pārpildītos Superbus kas ir afigenna lētāki par pasātiem! Karlo motors Superbu ar 2.l soļķi videjā aprīkojuma līmenī nostādīja ap 35-40k nedodot atlaidi, turpetī Mollers ar labu runāšanu iedeva 7k atlaidi. Japiekrīt Murphy - Ja grib nullīti - B8 Passāts ir way to go, bet 90% par to naudu tapat izvelas 3-5 gadus vecu F10 jo... pačots ta lielāks
p.s. Octavia arī ir laba mašīna priekš savas cenas, bet nu likt vienā maisā ar Passat
Offline
karlsonss
04. Jan 2017, 11:10 #1309

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

#SkatsNoMalas
Offline
jurrus
04. Jan 2017, 11:18 #1310

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Mollerī tiešām var dabūt 20% nost no auto vērtības cenulapā?
Offline
karlsonss
04. Jan 2017, 11:19 #1311

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


04 Jan 2017, 11:18:40 @jurrus rakstīja:
Mollerī tiešām var dabūt 20% nost no auto vērtības cenulapā?


gribi pirkt vai vnk intereseejies?
Offline
Artis_D
04. Jan 2017, 11:21 #1312

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

Ir iespēja reizē braukt ar Superb 34k eur 6 mēnešus vecu un F10 pirmo gadu. Es nekad par savu naudu nepirktu nekādu superb. Droši vien arī passatu nē. Tur pat nav sakara ar pačotu, bet to kādu braukšanas prieku dod katrs auto.
Offline
funkyasshit
04. Jan 2017, 11:22 #1313

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Lasot to topic ar jaunām mašīnām un cik lēti ir uzturēt, galva nesāp. Davaj, atliekat diršanu. Kurā brīdī uzturēt pat sapistu vecu BMW ir lētāk kā jaunu sūdu? Kasko vien maksā jebal cik daudz. 400-500€ mēnesī maksājot līzingā mož Passatu var pacelt.
Offline
calibreens
04. Jan 2017, 11:24 #1314

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


04 Jan 2017, 11:21:28 @Artis_D rakstīja:
Ir iespēja reizē braukt ar Superb 34k eur 6 mēnešus vecu un F10 pirmo gadu. Es nekad par savu naudu nepirktu nekādu superb. Droši vien arī passatu nē. Tur pat nav sakara ar pačotu, bet to kādu braukšanas prieku dod katrs auto.

Ja tam f10 priekšā būtu ford, škodas vai renault zīme, tu teiktu to pašu vai tomēr nebūtu pačots?
Offline
Artis_D
04. Jan 2017, 11:24 #1315

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

Man izšķirošais ir 3.0 dīzelis un aizmugures piedziņa
Offline
calibreens
04. Jan 2017, 11:28 #1316

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


04 Jan 2017, 11:24:52 @Artis_D rakstīja:
Man izšķirošais ir 3.0 dīzelis un aizmugures piedziņa

Teiksim ja tas pats vw tādu ražotu, tad tu teiktu, ka ir way to go?
Offline
calibreens
04. Jan 2017, 11:34 #1317

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


04 Jan 2017, 11:22:25 @funkyasshit rakstīja:
Lasot to topic ar jaunām mašīnām un cik lēti ir uzturēt, galva nesāp. Davaj, atliekat diršanu. Kurā brīdī uzturēt pat sapistu vecu BMW ir lētāk kā jaunu sūdu? Kasko vien maksā jebal cik daudz. 400-500€ mēnesī maksājot līzingā mož Passatu var pacelt.

a ko tu iesaki pie 40k km nobraukuma gada, lai nesāpētu galva? e39 dīzeli ?
Offline
peecise28
04. Jan 2017, 11:39 #1318

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


04 Jan 2017, 10:36:26 @calibreens rakstīja:

04 Jan 2017, 09:22:53 @darknmy rakstīja:
vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG

Tāpēc jau cilvēki pērk jaunus auto ar garantiju, nomauc 100-150k un ņem nākamo un galva nesāp par DSG, tsi.

interesanti, kurā brīdī nokritīsies lietotu mazo TSI cenas tik ļoti, lai tas sāktu satraukt arī pirmo lietotāju?
jaunus franču vāgenus daudzi neizvēlas tieši dēļ zemās otrreizējā tirgus vērtības.
Offline
jurrus
04. Jan 2017, 12:11 #1319

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


04 Jan 2017, 11:19:41 @karlsonss rakstīja:

04 Jan 2017, 11:18:40 @jurrus rakstīja:
Mollerī tiešām var dabūt 20% nost no auto vērtības cenulapā?


gribi pirkt vai vnk intereseejies?

Šobrīd ievācu info, bet drīzumā pirkt.
Offline
calibreens
04. Jan 2017, 12:12 #1320

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


04 Jan 2017, 11:39:54 @peecise28 rakstīja:

04 Jan 2017, 10:36:26 @calibreens rakstīja:

04 Jan 2017, 09:22:53 @darknmy rakstīja:
vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG

Tāpēc jau cilvēki pērk jaunus auto ar garantiju, nomauc 100-150k un ņem nākamo un galva nesāp par DSG, tsi.

interesanti, kurā brīdī nokritīsies lietotu mazo TSI cenas tik ļoti, lai tas sāktu satraukt arī pirmo lietotāju?
jaunus franču vāgenus daudzi neizvēlas tieši dēļ zemās otrreizējā tirgus vērtības.

Kur tad ir tie lētie franču auto? es nedomāju mazos plikos citronus, reno un peugeot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo