Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Murphy | 04. Jan 2017, 06:37 |
#1301
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
03 Jan 2017, 22:05:44 @smudo rakstīja:
03 Jan 2017, 22:00:31 @onkul5 rakstīja:
tomēr iepļūtīšu, moš pašam labāk paliks : visi 4 cilindru dīzeļi, ar kuriem sieva ir braukusi no 0km, vw cc, vw passat b8, audi a3, visi ir skaļi traktori, salīdzinot ar to benzīna analogiem.
30k pasāts b8 - es neticu. tam, ar ko vizinājās sieva, listes cena bija 40k+ un, gan jau, ka varēja kautko vēl ielikt.
Mollerī no bāzes cenas fiziska persona var dabūt 10% atlaidi (papildaprīkojumam negrib dot) un juridiska 12%. Ja vairāk, tad jārunā ar importieri, vai jabūt labam klientam. Protams, ir dažādas akcijas un izņēmumi, īpaši ja auto ir uz vietas. Līdz ar to reti kurš samaksā pilno listes cenu.
20% atlaide nav nekas neparasts, var pat vairāk izspiest.
Attiecīgi, pie 30k list par B8 ar 1.4 TSI un DSG var ielikt vēl 6k papildaprīkojuma, kur sanāk Executive paka (Discover Pro, LED'i, Keyless, asistentu paka (lane assist, side assist, dynamic light assist fīča tumsā), aktīvais info displejs, elektro bagāžnieks + vēl visādi sīkumi kā 360 kameras, silta stūre etc
Gala rezultātā tas auto, par 30k, ir nopakots labāk kā vidējais F10
Neviens no konkurentiem nespēj piedāvāt neko līdzīgu - Superbs ar līdzvērtīgu komplektāciju maksā tuvu 40k + nav AID, nav aktīvo LED, Insignia ir 8 gadus vecs modelis (lai arī atlaides var dabūt labas), Seat nav līdzvērtīgas klases auto, FR un IT auto neizskatām, no JP ir tikai Avensis, bet tas pat tuvumā nav salīdzināms ar Passat.
Labi saprotams kāpēc to auto uz ielām ir daudz | Offline | | |
viesulis | 04. Jan 2017, 08:02 |
#1302
|
| Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
04 Jan 2017, 00:02:51 @Papakarlo rakstīja:
03 Jan 2017, 23:56:53 @DrumB rakstīja:
Papakarlo, jautāšu tev kā aktīvākajam šī topika postētājam. Ar kādu auto tu brauc?
e36
Tu neesi cilvēks! | Offline | | |
calibreens | 04. Jan 2017, 08:51 |
#1303
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
| Kāda ir pieredze un atsauksmes par jauno Ford powershift automātiskajām kārbām? | Offline | | |
BirdzniekuJanis | 04. Jan 2017, 09:19 |
#1304
|
| Kopš: 27. Apr 2016
No: Ainaži
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu
|
04 Jan 2017, 08:02:41 @viesulis rakstīja:
04 Jan 2017, 00:02:51 @Papakarlo rakstīja:
03 Jan 2017, 23:56:53 @DrumB rakstīja:
Papakarlo, jautāšu tev kā aktīvākajam šī topika postētājam. Ar kādu auto tu brauc?
e36
Tu neesi cilvēks!
Gan jau lej, bet noteikti brauc vien ar līdzigu vecu hlamu (e60, e39,e46 utml brīnumiem ) | Offline | | |
darknmy | 04. Jan 2017, 09:22 |
#1305
|
| Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG | Offline | | |
smudo | 04. Jan 2017, 09:56 |
#1306
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
04 Jan 2017, 09:22:53 @darknmy rakstīja:
vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG
Tur bija problemas ar kedes izstiepsanos, kam
seko tas parleksana ar attiecigam sekam. Pasiem mazakajiem dileris teica, ka vini pargaja uz siksnam. Par 1.4tsi neesmu neko dzirdejis pedeja laika, vai tur ir kaut kas uzlabots vai ne. | Offline | | |
calibreens | 04. Jan 2017, 10:36 |
#1307
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
04 Jan 2017, 09:22:53 @darknmy rakstīja:
vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG
Tāpēc jau cilvēki pērk jaunus auto ar garantiju, nomauc 100-150k un ņem nākamo un galva nesāp par DSG, tsi. | Offline | | |
///Meija | 04. Jan 2017, 10:40 |
#1308
|
| Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1020
Braucu ar:
|
04 Jan 2017, 06:37:11 @Murphy rakstīja:
03 Jan 2017, 22:05:44 @smudo rakstīja:
03 Jan 2017, 22:00:31 @onkul5 rakstīja:
tomēr iepļūtīšu, moš pašam labāk paliks : visi 4 cilindru dīzeļi, ar kuriem sieva ir braukusi no 0km, vw cc, vw passat b8, audi a3, visi ir skaļi traktori, salīdzinot ar to benzīna analogiem.
30k pasāts b8 - es neticu. tam, ar ko vizinājās sieva, listes cena bija 40k+ un, gan jau, ka varēja kautko vēl ielikt.
Mollerī no bāzes cenas fiziska persona var dabūt 10% atlaidi (papildaprīkojumam negrib dot) un juridiska 12%. Ja vairāk, tad jārunā ar importieri, vai jabūt labam klientam. Protams, ir dažādas akcijas un izņēmumi, īpaši ja auto ir uz vietas. Līdz ar to reti kurš samaksā pilno listes cenu.
20% atlaide nav nekas neparasts, var pat vairāk izspiest.
Attiecīgi, pie 30k list par B8 ar 1.4 TSI un DSG var ielikt vēl 6k papildaprīkojuma, kur sanāk Executive paka (Discover Pro, LED'i, Keyless, asistentu paka (lane assist, side assist, dynamic light assist fīča tumsā), aktīvais info displejs, elektro bagāžnieks + vēl visādi sīkumi kā 360 kameras, silta stūre etc
Gala rezultātā tas auto, par 30k, ir nopakots labāk kā vidējais F10
Neviens no konkurentiem nespēj piedāvāt neko līdzīgu - Superbs ar līdzvērtīgu komplektāciju maksā tuvu 40k + nav AID, nav aktīvo LED, Insignia ir 8 gadus vecs modelis (lai arī atlaides var dabūt labas), Seat nav līdzvērtīgas klases auto, FR un IT auto neizskatām, no JP ir tikai Avensis, bet tas pat tuvumā nav salīdzināms ar Passat.
Labi saprotams kāpēc to auto uz ielām ir daudz
Exactly!
Skatijos ka Kungi iepriekš salīdzinaja ka B8 pasāts ir ta pati Octavia par 80%.... Nopietni? Lūgums izbraukt kaut test draivā gan ar vienu gan otru un tad salīdzināt pagarinātas riteņbāzes Golf 7 ar B8 Passat! Kas attiecas uz Superb - Gribētu redzet kur var dabūt tos pārpildītos Superbus kas ir afigenna lētāki par pasātiem! Karlo motors Superbu ar 2.l soļķi videjā aprīkojuma līmenī nostādīja ap 35-40k nedodot atlaidi, turpetī Mollers ar labu runāšanu iedeva 7k atlaidi. Japiekrīt Murphy - Ja grib nullīti - B8 Passāts ir way to go, bet 90% par to naudu tapat izvelas 3-5 gadus vecu F10 jo... pačots ta lielāks
p.s. Octavia arī ir laba mašīna priekš savas cenas, bet nu likt vienā maisā ar Passat | Offline | | |
|
karlsonss | 04. Jan 2017, 11:10 |
#1309
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| #SkatsNoMalas | Offline | | |
jurrus | 04. Jan 2017, 11:18 |
#1310
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Mollerī tiešām var dabūt 20% nost no auto vērtības cenulapā? | Offline | | |
karlsonss | 04. Jan 2017, 11:19 |
#1311
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
04 Jan 2017, 11:18:40 @jurrus rakstīja:
Mollerī tiešām var dabūt 20% nost no auto vērtības cenulapā?
gribi pirkt vai vnk intereseejies? | Offline | | |
Artis_D | 04. Jan 2017, 11:21 |
#1312
|
| Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| Ir iespēja reizē braukt ar Superb 34k eur 6 mēnešus vecu un F10 pirmo gadu. Es nekad par savu naudu nepirktu nekādu superb. Droši vien arī passatu nē. Tur pat nav sakara ar pačotu, bet to kādu braukšanas prieku dod katrs auto. | Offline | | |
funkyasshit | 04. Jan 2017, 11:22 |
#1313
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Lasot to topic ar jaunām mašīnām un cik lēti ir uzturēt, galva nesāp. Davaj, atliekat diršanu. Kurā brīdī uzturēt pat sapistu vecu BMW ir lētāk kā jaunu sūdu? Kasko vien maksā jebal cik daudz. 400-500€ mēnesī maksājot līzingā mož Passatu var pacelt. | Offline | | |
calibreens | 04. Jan 2017, 11:24 |
#1314
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
04 Jan 2017, 11:21:28 @Artis_D rakstīja:
Ir iespēja reizē braukt ar Superb 34k eur 6 mēnešus vecu un F10 pirmo gadu. Es nekad par savu naudu nepirktu nekādu superb. Droši vien arī passatu nē. Tur pat nav sakara ar pačotu, bet to kādu braukšanas prieku dod katrs auto.
Ja tam f10 priekšā būtu ford, škodas vai renault zīme, tu teiktu to pašu vai tomēr nebūtu pačots? | Offline | | |
Artis_D | 04. Jan 2017, 11:24 |
#1315
|
| Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| Man izšķirošais ir 3.0 dīzelis un aizmugures piedziņa | Offline | | |
calibreens | 04. Jan 2017, 11:28 |
#1316
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
04 Jan 2017, 11:24:52 @Artis_D rakstīja:
Man izšķirošais ir 3.0 dīzelis un aizmugures piedziņa
Teiksim ja tas pats vw tādu ražotu, tad tu teiktu, ka ir way to go? | Offline | | |
|
calibreens | 04. Jan 2017, 11:34 |
#1317
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
04 Jan 2017, 11:22:25 @funkyasshit rakstīja:
Lasot to topic ar jaunām mašīnām un cik lēti ir uzturēt, galva nesāp. Davaj, atliekat diršanu. Kurā brīdī uzturēt pat sapistu vecu BMW ir lētāk kā jaunu sūdu? Kasko vien maksā jebal cik daudz. 400-500€ mēnesī maksājot līzingā mož Passatu var pacelt.
a ko tu iesaki pie 40k km nobraukuma gada, lai nesāpētu galva? e39 dīzeli ? | Offline | | |
peecise28 | 04. Jan 2017, 11:39 |
#1318
|
| Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
04 Jan 2017, 10:36:26 @calibreens rakstīja:
04 Jan 2017, 09:22:53 @darknmy rakstīja:
vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG
Tāpēc jau cilvēki pērk jaunus auto ar garantiju, nomauc 100-150k un ņem nākamo un galva nesāp par DSG, tsi.
interesanti, kurā brīdī nokritīsies lietotu mazo TSI cenas tik ļoti, lai tas sāktu satraukt arī pirmo lietotāju?
jaunus franču vāgenus daudzi neizvēlas tieši dēļ zemās otrreizējā tirgus vērtības. | Offline | | |
jurrus | 04. Jan 2017, 12:11 |
#1319
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
04 Jan 2017, 11:19:41 @karlsonss rakstīja:
04 Jan 2017, 11:18:40 @jurrus rakstīja:
Mollerī tiešām var dabūt 20% nost no auto vērtības cenulapā?
gribi pirkt vai vnk intereseejies?
Šobrīd ievācu info, bet drīzumā pirkt. | Offline | | |
calibreens | 04. Jan 2017, 12:12 |
#1320
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
04 Jan 2017, 11:39:54 @peecise28 rakstīja:
04 Jan 2017, 10:36:26 @calibreens rakstīja:
04 Jan 2017, 09:22:53 @darknmy rakstīja:
vai tad VAG-a mazie TSI motori neskaitās bēdu ieleja, kas nobrauc max 150 līdz 200 tkm? Tas pats ar DSG
Tāpēc jau cilvēki pērk jaunus auto ar garantiju, nomauc 100-150k un ņem nākamo un galva nesāp par DSG, tsi.
interesanti, kurā brīdī nokritīsies lietotu mazo TSI cenas tik ļoti, lai tas sāktu satraukt arī pirmo lietotāju?
jaunus franču vāgenus daudzi neizvēlas tieši dēļ zemās otrreizējā tirgus vērtības.
Kur tad ir tie lētie franču auto? es nedomāju mazos plikos citronus, reno un peugeot | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|