Autors | Ziņojums |
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
01 Jul 2014, 12:50:22 PASSATizhi rakstīja:
klau, a melnas šļaukas nav iespējams iegādāties?
Man uz škidro cauruli ir tikai bultiņas >>>
p.s Ainār, kā tur tagad ICOM'am ? Jaunajā variantā nekarst vairs gāze balonā vai vēl nezini ?
[ Šo ziņu laboja Vecais, 01 Jul 2014, 17:46:06 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
balticlpg | |
Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
p.s Ainār, kā tur tagad ICOM'am ? Jaunajā variantā nekarst vairs gāze balonā vai vēl nezini ?
Nekarst - jo No 50 kmh un PTS no 30% abratkas vārsts aizverās ciet un priekšā ir izveidots abratkas mazais loks, pluss sūknim balonā vietējā abratka ar ar mazliet augstāku redukcijas vārstu, lai sūknis nemokās.. Riktīgi karstā laikā novelkot labu gabalu, ar uzpildīšanu problēmu nav. |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
01 Jul 2014, 17:17:49 Laoshi rakstīja:
01 Jul 2014, 17:15:31 balticlpg rakstīja:
Der atcerēties, ka 6. paaudze nav jāsilda - benzīna patēriņš = 0 nullIetaupīts € 3071
+1, uz sildīšanu es varētu iepist kādi 200 eināri gadā vien. Tapēc es cenšos neslāpēt kad pagadās, bet vispār jāsaņemās nopirkt kabeli stagam, lai vismaz vasarā var šķilt uz propānu.
Es jau nepilnu gadu tā vizinos. Šķiļas labi uz gāzes un benzīns aiziet tikai kādi 10-15 EUR mēnesī |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Tā arī neviens nav atbildējis, kāpēc to gāzi pie iedarbināšanas nesilda ar elektrību?
Bija pat kaut kur bildes ar reduktoru, kurā liekas iekšā tāda gara kvēlsvece
Tiešām visiem baigi patīk benzīnu kurināt vai kas ir? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12324
Braucu ar:
|
01 Jul 2014, 19:08:18 Reinis_m rakstīja:
Tā arī neviens nav atbildējis, kāpēc to gāzi pie iedarbināšanas nesilda ar elektrību?
Bija pat kaut kur bildes ar reduktoru, kurā liekas iekšā tāda gara kvēlsvece
Tiešām visiem baigi patīk benzīnu kurināt vai kas ir?
jau ntās reizes malts un izmalts- vajag vārstus kaut kādus domāt, lai pēc dzinēja iedarbināšanas aukstais tosols atkal to reduktoru neatdzesētu, strāvas patēriņš siltot kvēlsveci, jāgaida laiku, kamēr uzsils... un gan jau vēl 100 un 1 iemesls...
ja būtu tik vienkārši, ka ieliki kvēlsveci un vizinies uz nebēdu, sen jau visi reduktori no rūpnīcas būtu ar to aprīkoti |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
01 Jul 2014, 19:49:26 kexxx rakstīja:
01 Jul 2014, 19:08:18 Reinis_m rakstīja:
Tā arī neviens nav atbildējis, kāpēc to gāzi pie iedarbināšanas nesilda ar elektrību?
Bija pat kaut kur bildes ar reduktoru, kurā liekas iekšā tāda gara kvēlsvece
Tiešām visiem baigi patīk benzīnu kurināt vai kas ir?
jau ntās reizes malts un izmalts- vajag vārstus kaut kādus domāt, lai pēc dzinēja iedarbināšanas aukstais tosols atkal to reduktoru neatdzesētu, strāvas patēriņš siltot kvēlsveci, jāgaida laiku, kamēr uzsils... un gan jau vēl 100 un 1 iemesls...
ja būtu tik vienkārši, ka ieliki kvēlsveci un vizinies uz nebēdu, sen jau visi reduktori no rūpnīcas būtu ar to aprīkoti
Cik atceros, manam auto reduktora sildīšana bija pieslēgta paralēli esošajai sistēmai, nevis virknē. Un ja tā, tad pietiek ar vienu vārstu un vienu termoreleju, kuru izmaksas nav vairāk par daždesmit €.
Dīzeļiem arī ir jāgaida pirms šķilšanas, bet nevienam to ~10 sekunžu laikā gabals nav nokritis. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12324
Braucu ar:
|
01 Jul 2014, 19:59:22 Reinis_m rakstīja:
01 Jul 2014, 19:49:26 kexxx rakstīja:
01 Jul 2014, 19:08:18 Reinis_m rakstīja:
Tā arī neviens nav atbildējis, kāpēc to gāzi pie iedarbināšanas nesilda ar elektrību?
Bija pat kaut kur bildes ar reduktoru, kurā liekas iekšā tāda gara kvēlsvece
Tiešām visiem baigi patīk benzīnu kurināt vai kas ir?
jau ntās reizes malts un izmalts- vajag vārstus kaut kādus domāt, lai pēc dzinēja iedarbināšanas aukstais tosols atkal to reduktoru neatdzesētu, strāvas patēriņš siltot kvēlsveci, jāgaida laiku, kamēr uzsils... un gan jau vēl 100 un 1 iemesls...
ja būtu tik vienkārši, ka ieliki kvēlsveci un vizinies uz nebēdu, sen jau visi reduktori no rūpnīcas būtu ar to aprīkoti
Cik atceros, manam auto reduktora sildīšana bija pieslēgta paralēli esošajai sistēmai, nevis virknē. Un ja tā, tad pietiek ar vienu vārstu un vienu termoreleju, kuru izmaksas nav vairāk par daždesmit €.
Dīzeļiem arī ir jāgaida pirms šķilšanas, bet nevienam to ~10 sekunžu laikā gabals nav nokritis.
10 sek ir lai uzsiltu KVĒLSVECE, lai uzsildītu kādu puslitru tosola un vēl kilogramīgu alumīnija kluci ar 10 sek toč būs par īsu... |
Offline | |
|
soulfreak | |
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6608
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Paldies Koijotam un komandai, tagad arī es braucu ar veiksminieku degvielu |
Offline | |
|
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
01 Jul 2014, 20:13:47 soulfreak rakstīja:
Paldies Koijotam un komandai, tagad arī es braucu ar veiksminieku degvielu
Laipni lūgts klubā
|
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
01 Jul 2014, 19:08:18 Reinis_m rakstīja:
Tā arī neviens nav atbildējis, kāpēc to gāzi pie iedarbināšanas nesilda ar elektrību?
Bija pat kaut kur bildes ar reduktoru, kurā liekas iekšā tāda gara kvēlsvece
Tiešām visiem baigi patīk benzīnu kurināt vai kas ir?
Ir taču arī lētie varianti, kur ar 220V var uzsildīt tosolu. Rozetē iespraud taimeri, kas padod elektrību 30-60 min no rīta pirms braukšanas. Ziemā logi uzreiz būs vaļā un benža maz tērēsies. Nākošajam gāzmobīlim toč tādu likšu. Tas gan pie nosacījuma, ja dzīvo privātmājā. |
Offline | |
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
01 Jul 2014, 14:52:41 kkas rakstīja:
01 Jul 2014, 11:33:09 Rifo rakstīja:
01 Jul 2014, 09:57:55 kkas rakstīja:
kādas darbības ar banku, ja gribas uzgāzēt līzingā esošu auto?
Tikko regjistreeju auto kas ir līzingā, teh. pasē īpašnieks banka.
Tad ir vajadzīgs no bankas atļauja par auto pārbūvi. Citādi csdd neļaus reģistrēt.
kāds process bankā? iesniegums un viss?
Kāds sviests
Nevajag nekādas atļaujas utt
Tikko Swedbankas līzingā esošu auto sagāzēju un pāreģistrēju |
Offline | |
|
HaL | |
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| atgriežoties pie mana jautājuma, bet jau detalizētāk!
Donors: 10' XC70 T6 3.0T 286hp (būs polestar čips 315hp).
Domāju par gāzes iekārtu, kādu uzstādīt - ir vērts maksāt par 5.paaudzi vai būs pietiekami ar 4.?[ Šo ziņu laboja HaL, 02 Jul 2014, 09:17:40 ]
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
emmux22 | |
Kopš: 26. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: F31
|
02 Jul 2014, 09:33:23 bokens rakstīja:
varbūt pastāstīsi kas tā par matemātiku kur šāds cipars sanāk?
man sanāca ietaupījums 2237 EU.
padomā loģiski un uz skolu atpakaļ
ar benzīnu uz 100 km ir 11,04 EUR un uz 33300 km ir 3676 EUR. Ar gāzi uz 100 km ir 4.32 EUR un 33300 km ir 1438,56 EUR. Kur rodas šī mistiskā 3071 starpība?
Mjā, izglītības līmenis krītas Latvijā un to sarēķina BALTIC LPG
pērle, būs IZM jāaizsūta lai redz darba augļus.
Labāk pats pastāsti kā var sanākt 11.04 eur benzīns uz 100km, ja 1 litra cena ir 1.38 eur un tērē uz 100 km 12.5 litrus?
[ Šo ziņu laboja emmux22, 02 Jul 2014, 09:55:00 ] |
Offline | |
|
Pos1k | |
Kopš: 27. Mar 2009
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
30 Jun 2014, 16:33:34 koijotss rakstīja:
30 Jun 2014, 14:50:44 Shkodists rakstīja:
30 Jun 2014, 10:12:23 koijotss rakstīja:
30 Jun 2014, 08:15:49 Sormis rakstīja:
Vai ir iespēja sagāzēt Audi a4 2007. gada ar 3.2 FSI un cik aptuveni tādam izmaksā iekārta, vidēja līmeņa, bez uzstādīšanas.
Vairāk interesē vai vispār tas ir iespējams
var sagāzēt ,
4paaudzes iekārta ~700euro
Tā ir tāda iekārta, kas 20% benzīnu špricē klāt?
tieši tā
Paskaidrojiet man lūdzu par tiem 20% benzīna? Nevaru iebraukt par ko iet rūna... |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| tas ir tiesas iemidzinasanas dzinejiem,lai benzina sprauslas nesadegtu vinas ir jadzese tapec liekot 4 paaudzi dzsejas vinas ar benzinu,5.,6.paaudzei vinas smidzina gazi,tapec benzinu padot nevaig! |
Offline | |
|
St21 | |
Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 22″
| Uzklausu piedāvājumuz 1.paaudzes gāzes iekārtas uzstādīšanai(VAZ KARBURATORS) [ Šo ziņu laboja St21, 02 Jul 2014, 12:19:30 ] |
Offline | |
|
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Honda Civic (FN2)kam uzstādīta 4.paaudzes BRC iekārta!
Kas notiek ja izgriež katalizātorus? Nesākas gļuki?[ Šo ziņu laboja Kalnz, 02 Jul 2014, 12:40:30 ] |
Offline | |
|
balticlpg | |
Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
02 Jul 2014, 12:16:10 St21 rakstīja:
Uzklausu piedāvājumuz 1.paaudzes gāzes iekārtas uzstādīšanai(VAZ KARBURATORS)
Cena varētu būt ap 430 eur
jautājums kāds karburators stāv virsū? Veber vai OZON, vai cits? |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
02 Jul 2014, 12:11:12 nagla rakstīja:
tas ir tiesas iemidzinasanas dzinejiem,lai benzina sprauslas nesadegtu vinas ir jadzese tapec liekot 4 paaudzi dzsejas vinas ar benzinu,5.,6.paaudzei vinas smidzina gazi,tapec benzinu padot nevaig!
Piemirsi piebilst - gāzi šķidrā veidā |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
02 Jul 2014, 12:16:10 St21 rakstīja:
Uzklausu piedāvājumuz 1.paaudzes gāzes iekārtas uzstādīšanai(VAZ KARBURATORS)
1 paaudzi likt ir tizluma kalngals |
Offline | |
|