Autors | Ziņojums |
m1kz | |
Kopš: 31. Mar 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: e21 323 un 328
| e36 griestiem audums atliimeejies ar ko laj vinu vislaba piedabon klaat? |
Offline | |
|
Metrzz | |
Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 223
Braucu ar: E36 328Turbo, E46 328
|
13 Jun 2011, 22:41:26 Dzvile rakstīja:
13 Jun 2011, 22:38:02 se7en rakstīja:
Hujova
Ar šito var easy
Lai gan labāk pieliec strāvu pie startera un ataisi,tas nav ne grūti ne sarežģīti.
aaa ja liek 12 v pie startera tad vinjs takaa leks klat vai vienkarshi buss elektriiba??? |
Offline | |
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
13 Jun 2011, 23:10:31 Metrzz rakstīja:
aaa ja liek 12 v pie startera tad vinjs takaa leks klat vai vienkarshi buss elektriiba???
Nekas Tev tur neleks,pieliec strāvu,atslēdz durvis un to vadu pavāc malā.Tikai liec pie tā resnā,nevis tievā vada,redzēsi kurš aiziet uz aķi pa taisno.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
m12 | |
Kopš: 04. Jan 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 955
|
13 Jun 2011, 23:15:09 Dzvile rakstīja:
13 Jun 2011, 23:10:31 Metrzz rakstīja:
aaa ja liek 12 v pie startera tad vinjs takaa leks klat vai vienkarshi buss elektriiba???
Nekas Tev tur neleks,pieliec strāvu,atslēdz durvis un to vadu pavāc malā.Tikai liec pie tā resnā,nevis tievā vada,redzēsi kurš aiziet uz aķi pa taisno.
Pieliec starterim pie abiem
Bet žurkai nav vieglāk tikt pie ģenerātora lielā(+) vada ? Un neaizmirsti no lādētāja arī (-) k-kur piebakstīt |
Offline | |
|
Keytez | |
Kopš: 09. Feb 2011
Ziņojumi: 81
Braucu ar:
| Jautājums. 1991. gada e36 - no stūres pastiprinātāja sūkņa, uzsveru SŪKŅA, nevis no reikas, nāk neciešama metāliska klaboņa, kas ir pat pielaižot un neitrālajā stāvot. Braucot uz lielākiem apgriezieniem ~2k - 2.5k aizveras un klusē, bet tiklīdz sanāk sabremzēt nogriežoties kkur, apstājoties, tā atkal šī mūzika spēlē manām ausīm. Viss sākās pēc ~2km gara posma pa smirdīgu grantētu ceļu, kas izdrebināja kārtīgi. Līmenis ir vietā, un pagrozot stūri pie izslēgtas aizdedzes pumpē augšā burbuļus, nedaudz sanāca atgaisot, ja to tā var saukt, vienkārši nebija laika vairāk pi... vakars ta4. Ir kādas idejas? Būs glābjams vai pipec?
EDIT: aizmirsu piebilst, ka pa retam kādu eļļas pili arī izspiež sūknis (neesmu precīzāk skatījis kur). Ā un vispār iekšā ir 95. gada motoriņš.[ Šo ziņu laboja Keytez, 13 Jun 2011, 23:37:10 ] |
Offline | |
|
RZZ | |
Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
| Cik mm ir E39 disku centram? |
Offline | |
|
m1kz | |
Kopš: 31. Mar 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: e21 323 un 328
| e36 griestiem audums atliimeejies ar ko laj vinu vislaba piedabon klaat? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Jun 2011, 20:39:39 tomick rakstīja:
13 Jun 2011, 20:03:44 tomick rakstīja:
e39 iedegās dzeltena motora lampiņa. Manuāli rakstīts - check engine soon.
Tas ir saistībā ar gaisa plūsmas mērītāju? Un vai drīkst kādus 200 km vēl nobraukt?
mashina 01 gada, bet jātiek vēl līdz sensonam. Šovakar iedegās, bet nekādas izmainas motora darbībā nav. kadus 20 km nobraucu, temp. normāla stāv.
ja defekts butu tads, ka braukt ir neiespejami/bistami auto nevaretu palaist
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
13 Jun 2011, 20:37:16 HE9600 rakstīja:
13 Jun 2011, 18:42:54 Ch rakstīja:
cik sarežģīti ir 4cyl e30 iestādīt M42B18 vai M44B19 dzinēju? Principā plug&play? Jeb būs DDM un uzreiz jāiespringst uz m20/m50. Auto vajag ikdienai..
ja m42 vēl atrastu tieši no e30 un pilnā komplektā, tad easy. m44 gadījumā būs kaut kas jādomā ar eļļas uztvērēju, jo m44 nav bijis ar uztvērēju uz priekšu (tb e30 tipa karteri)
Es ikdienai skatītos uz m52b20 pusi, viegli atrodams, pat lētāks un ar ielikšanu nevajadzētu būt baigajām galvassāpēm.
m20 atmestu patēriņa dēļ, ikdienai tas aizvēsturiskais klucis toč nav vajadzīgs.
Es nekādā gadījumā neliktu M52B20, jēgas absolūti nekādas. Tīri uz masu starpības rēķina, it īpaši tik vieglā bundžā, M42 vai M44 būs ātrāki un ēdīs jūtami mazāk. Tiesa, šie motori parasti ir tikpat nojāti kā M20B25.
M42B18 nāca jau kā standartmotors modelī 318is. |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
13 Jun 2011, 16:31:44 matrixxxx rakstīja:
13 Jun 2011, 16:05:29 GirtzB rakstīja:
mēģini šeit
kalkulators
Tnx, man sanaaca 222.96 metri sekundee.
Bet smagaa apsistences staavoklii neesmu iisti paarliecinaats.
Laikam buus jaameklee vieglas skrotis lai paarsniegu skanjas aatrumu
nus neko smagāku par 0.42, lai izējā būtu 342+ m/s
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
14 Jun 2011, 00:02:05 RZZ rakstīja:
Cik mm ir E39 disku centram?
74.1mm
p.s. use google
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Czars | |
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
14 Jun 2011, 00:16:21 m1kz rakstīja:
e36 griestiem audums atliimeejies ar ko laj vinu vislaba piedabon klaat?
Tāda pati problēma E32, aizmugurē kā tauku vēder karājas atlīmējušies griesti
kniedēt - nein
līmēt - nein
novilkt, savilkt, kā pareizi būtu rīkoties?! |
Offline | |
|
DrumB | |
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
10 Jun 2011, 16:16:39 DrumB rakstīja:
Pie kā varētu vērsties, lai uzzinātu informāciju par tiem follijiem, kurus liek auto, lai neuzkarstu saloni un vai viņi vispār ko līdz, vai ir kādi citi veidi utt.
Vēl joprojām aktuāli. |
Offline | |
|
SilentShadow | |
Kopš: 01. Aug 2006
Ziņojumi: 811
Braucu ar: Santa FE 08; Ford Mondeo 09''; scooterpower
| Te ir kāds metinātājs/krāsotājs?
Subjekts - Mazda 626 2001.g.
slieksnī caurums (TA izbakstīja)
abas aizmugurējās arkas pamazām izjūk ārā
Ja kas, PM |
Offline | |
|
Bivis | |
Kopš: 30. Mar 2003
Ziņojumi: 228
Braucu ar: četriem sešiniekiem
| mekletājā neko ladzīgu nevarēju atrast par disku remontiem,bet zinu ,ka te bija apspriede par to kur to labak darīt,vajag r18 iemetināt daļu malas. |
Offline | |
|
yanjux | |
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Kāds nestrādā bite kompānijā? |
Offline | |
|
|
agaFU | |
Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| kaads var pateikt. ar kaadu speeku jaapievelk m42 bosch knock sensors(detonacijas sensors). divas programas man raada dazaadi. viena 10nm, otra 20nm. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Jun 2011, 13:17:52 agaFU rakstīja:
kaads var pateikt. ar kaadu speeku jaapievelk m42 bosch knock sensors(detonacijas sensors). divas programas man raada dazaadi. viena 10nm, otra 20nm.
es liktu uz 10 un uz liimes, ja neatrastu pareizo speeku
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Didzis | |
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
| Ir kaut kāda atšķirība starp skābes akumulatoriem pielietojumam laivu elektromotoriem un pielietojumam mašīnām ?
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
djatka | |
Kopš: 08. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| Īstenībā ir diezgan liela atšķirība! Svina aku.dod iepēju pieslēgt lielu strāvas patēriņu(A),bet tikai īslaicīgi!Želejnieks ir domāts ilglaicīgam darbam-laivas motori,grīdu uzkopšanas mašīnām u.t.t.Ir lietošanā 5,5m gara piepūšamā laiva,ar svina 100A varēja nobraukt stundas 2. Nomainot pret želejnieku-12-14 stundas mierīgi velcējot pa ezeru.P.S. Bija rūgta pieredze,kad bija jāpiešuj auto-2,0 tdi ezera krastā.Želejnieka dzīve izbeidzās.Vienīgais mīnus-želejnieki ar labu veiktspēju ir diezgan lieli un smagi,kā arī ar parasto lādētāju nedrīkst uzlādēt,vajag speciālu. Vēl ko aizmirsu piebilst-bija situācija,kad vienā ezerā vietējā pašvaldība bija aizliegusi slēgtās ūdens tilpnēs(lasi-ezeros)izmantot tieši skābes aku. [ Šo ziņu laboja djatka, 14 Jun 2011, 15:40:03 ] |
Offline | |
|