Autors | Ziņojums |
Huups | |
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1043
Braucu ar: e53
|
05 Feb 2017, 13:16:09 @Ridlihs rakstīja:
tā subāristi, neko īpaši par šo tēmu nezinu, var kāds runātīgāks īsumā jā, jā , zinu, ir subarupower, gūgle utt.
1. starpība braukšanā/uzturēšanas izmakšās starp šo un šo un e53/e65 ?? zinu te vairākiem abi bijuši , vai pat visi, tā ka būs ko pateikt.
2. kas šķīst visbiežāk, vājās vietas un ko skatīties pērkot?
3.cik smagi rūsē?
1. Izmaksas atmo un turbo gc8 būs praktiski vienādas. Vidēji jārēķinās ar kādiem 1500e gadā uzturēšanai, bet ja griezīs redline, tad protams vairāk. Kopumā e53/e65 būs daudz dārgāk.
2. Nekas īpaši nešķīst. Pērkot jāskatās kā motors darbojas, kārba, cik daudz rūsas.
3. Rūsē labi. Jā iegādes brīdī pretrūsas apstrādes nav, tad jātaisa pēc iespējas drīz. |
Offline | |
|
Rihy | |
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
|
06 Feb 2017, 15:05:59 @muldis rakstīja:
kurs bija liki saregulejis?
Es tagad vārdu neatceros, Čiekurkalnā džeks darbojās. Viņš mums arī evo9 lika programmu un tur viss jau vairākus gadus ir kārtībā. |
Offline | |
|
SmokeAndRide | |
Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
| 1500 eur gadā atmosfērai ? Tad jau tur motors jāpārlasa katru gadu ar visu pārējo, bez mazvai tad jau vnk jāpērk katru gadu "jauns" GC8.
Diskus, riepas, amjus, kārbu, motoru, bremzes jau nepārlasa katru gadu. Vienīgi GC būtu bieži jāmetina
|
Offline | |
|
martinels | |
Kopš: 21. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 856
Braucu ar: priekšu pa priekšu
| sensenos laikos bija paveicies nopirkt wrx EB19, kuram softs bija regulēts čiekurkalna DTC, tak jopcik, kad pieslēdzu kompi - detonācijas ik uz soļa, cik sapratu - regulēts uz aci un diezgan agresīvi....
nu tipa "oficiālā prodrive paka stage 3"[ Šo ziņu laboja martinels, 06 Feb 2017, 15:44:23 ] |
Offline | |
|
Rihy | |
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
| Jā, tas pats ari man. Bet nebija agresīvi - kādi +20 zs un hvz cik Nm. Īstenība pailgi nobraucu ar tādu... |
Offline | |
|
us | |
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| martinels, kurus parametrus parasti logo, lai redzētu detonāciju? Knock correction advance, IAM? [ Šo ziņu laboja us, 06 Feb 2017, 20:25:29 ] |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
06 Feb 2017, 15:11:43 @Huups rakstīja:
05 Feb 2017, 13:16:09 @Ridlihs rakstīja:
tā subāristi, neko īpaši par šo tēmu nezinu, var kāds runātīgāks īsumā jā, jā , zinu, ir subarupower, gūgle utt.
1. starpība braukšanā/uzturēšanas izmakšās starp šo un šo un e53/e65 ?? zinu te vairākiem abi bijuši , vai pat visi, tā ka būs ko pateikt.
2. kas šķīst visbiežāk, vājās vietas un ko skatīties pērkot?
3.cik smagi rūsē?
1. Izmaksas atmo un turbo gc8 būs praktiski vienādas. Vidēji jārēķinās ar kādiem 1500e gadā uzturēšanai, bet ja griezīs redline, tad protams vairāk. Kopumā e53/e65 būs daudz dārgāk.
2. Nekas īpaši nešķīst. Pērkot jāskatās kā motors darbojas, kārba, cik daudz rūsas.
3. Rūsē labi. Jā iegādes brīdī pretrūsas apstrādes nav, tad jātaisa pēc iespējas drīz.
paldies. tu saki, ka e53/e65 it kā dārgāk, bet pagaidām lasot ko te raksta rodas iespaids, ja štukām izdevumi un motors ik pa laikam jāparlasa (tik kāpēc? ) . vakar jau paliku pie tā, ka nevajag man laikam to auto |
Offline | |
|
KF | |
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Ir muļķīgi salīdzināt e65 un imprezu kautvai tikai tapēc ka šīm mašīnām pilnībā atšķirās pielietojums un braukšanaa stils. Man bija GC8 RA, ar to mašīnu tika brauktas visas standartauto sacensības un īpaši neko nežēlojot.. Šajā gadijumā mašīna protams prasija daudz ieguldījumus motorā, kārbā, turbīnā, bremzēs, bamperos utt.. Pēc tam 1.5 gadu (pusotru gadu!!!) nobraukāju ikdienā ar STi Hawkey un tikai degviela, eļļa, filtri.. Nekas vairāk... Aaa, kkad sausā laikā aizmugurē kkāda bukse pa pārdesmit eiro čīkstēja.. Tas arī viss.. Pēc tam nopirku rallijam pierakstiem GT imprezu no Šveices par 6000eur.. Kaut arī visi teica ka esmu lohs, jo pa to naudu jau var atrast lētu STi, bet arī šajā gadijumā man mašīna 1 gada laikā nekādus papildus ieguldījumus nepaprasīja..
Imprezas ir jāmāk un jāpieskata kā mazi bērni... Ja to dara, tad tā mašīna kalpo ilgi...
[ Šo ziņu laboja KristapsRA, 06 Feb 2017, 22:47:12 ] |
Offline | |
|
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| kas tur muļķīgs? ņemot vērā visus apstākļus prasīju +- kādas izmaksas salīdzinot, loģiski, ka ar imprezu nesēņosi un ik pa laikam pakrāmēt gribēsies, nu trasē ikdienas ļerkatu drošvien neliktu (laikam ) , ja vien nebūtu rezerves auto. vnk gribās ko citu pamēģināt.
labi, palielam skaidrs.
tik kas ar to motoru, ka te katrs otrais pārlasījis to savam auto?[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 06 Feb 2017, 22:47:06 ] |
Offline | |
|
Rihy | |
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
| Man ar to programmu motors izbeidzās treniņā Biķerniekos... ja brauktu tikai pa ielu un sēņotu, nekas drošvien nebūtu tik ātri tas noticis. [ Šo ziņu laboja Rihy, 06 Feb 2017, 23:25:38 ] |
Offline | |
|
_Eddy_ | |
Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Ir kaadam sti bloks komplektaa lieks?
Izluuza caurumins
Pa lielam vienalga kaadas paaudzes |
Offline | |
|
martinels | |
Kopš: 21. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 856
Braucu ar: priekšu pa priekšu
|
06 Feb 2017, 20:24:55 @us rakstīja:
martinels, kurus parametrus parasti logo, lai redzētu detonāciju? Knock correction advance, IAM?
sen tas bija, bet laikam logoju ar romraider un parametrs bija "Feedback Knock Correction* (degrees)", bet nu jāskatās viss kopā, sākumā bija tā, knock gandrīz līdz 12 un cirta nost IAM uz 0, var redzēt, ka boost tuvu 1.3 bija:
https://goo.gl/yNbhn8
|
Offline | |
|
us | |
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Skaidrs, būs jāpalogo, kas man tur notiek |
Offline | |
|
Huups | |
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1043
Braucu ar: e53
|
06 Feb 2017, 22:23:52 @Ridlihs rakstīja:
paldies. tu saki, ka e53/e65 it kā dārgāk, bet pagaidām lasot ko te raksta rodas iespaids, ja štukām izdevumi un motors ik pa laikam jāparlasa (tik kāpēc? ) . vakar jau paliku pie tā, ka nevajag man laikam to auto
tajos ciparos ir iekšā arī lietas, kuras pēc idejas palielam nemaz nav vajadzīgas - boost uc gauges, izplūdes, kāds jauns bampers norautā vietā utt. Ar gc8 wrx nobraucu 3 gadus nepārlasot dzinēju un čalis kurš no manis nopirka vēl tagad brauc bez problēmām jau gadu. Noskrējiens jau vismaz 350k. Visi izdevumi ir pa tiešo atkarīgi no tā kā brauc.
Un kā jau minēja citi - salīdzināt gc8 un e65 ir aplami. Pārāk dažādas mašīnas. Ja ir lielāka interese - uzsit PM. iedošu pārskatu par izdevumiem 3 gados uz gc8.
|
Offline | |
|
LA | |
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Kur meklēt SHITādus centriņus?
Varbūt kādam plauktā mētājās?
|
Offline | |
|
Miks44 | |
Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
|
06 Feb 2017, 12:15:24 @frukts rakstīja:
tika apsvērts arī evo VIII, bet nu tādus LV neviens netirgo un cenas arī salīdzinājumā SUBARU ir
Pieskaitam subaru cenai motora remontu 3k un tad jau evo nemaz tik dārgs neliekas |
Offline | |
|
|
jaks | |
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Mlja pilnīgs kosmocc te sastumts.
Ko jūs darat ar tiem spaiņiem? |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| te viedokļi no no vienas galējības otrā
ja trases auto, tad vēl jautājumu nebūtu par tiem cipariem. |
Offline | |
|
sub_focus | |
Kopš: 07. Dec 2009
Ziņojumi: 254
Braucu ar: perdaljotu un kvadratu
| kadam nemetajas garaza lieks vai zin kur nopirkt audi generators?quattro,motors 2.2 kv laikam,86 gads |
Offline | |
|
sosols | |
Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 308
Braucu ar:
| perku no sti 2004, begimota!
prieksejo bamperi
kreiso sparnu
kreisas prieksejas durvis
kreisas pakalejas durvis!
abus prieksejos pasparnus |
Offline | |
|