Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
Norcha324
04. Mar 2013, 00:27 #1281

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


04 Mar 2013, 00:19:46 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:15:40 Norcha324 rakstīja:

04 Mar 2013, 00:07:57 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:04:48 Norcha324 rakstīja:
Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????


Mums konkreti ir. Parastie ar bio suudu un Lukoil, kur nav bio suuds.


Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu


Kaadam biziitim

Ar to domāju uzvērpt bizīti lejot kreiso degvielu.

Nu nu kur tad tev ir tā lielā izvēle, tev potenciālie piegādātāji lukoil, statoil, ewt, kurzemes nafta, sumata, astarte 100% možeiķu nafta
Paņem uzticamu piegādātāju un aiziet.
Degvielas cenu stipri ietekmē tas cik tālu jāved no Liepājas, Saldus, vai olaines. Cena var būt līdz +1.5 sant/l


Sorry, es neko nezinu par kreisu degvielu, nav bijis sakars. Un kam man kreiso liet, ja es varu oficiaali bez akciizes tankaa nopirkt? Ne jau kreisaa maksaa 50 kapeikas litraa, lai buutu mega ekonomija.

Es vairaak biju domaajis par to faktu, ka bez bio suuda ir vairaak jaudas un mazaaks pateerinjsh. Ja tu norukaa piemeeram 500ha sezonaa, tad ir veerts jaaties un braukt speciaali pakalj uz Lukoilu piemeeram. Tapeec prasiiju vai kaads reaali var pateikt "jaa, man eed mazaak un iet labaak uz krievu saljaru".

Nemāni sevi un izlasi ko iepriekš rakstīju par piegādātājiem
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:30 #1282

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


04 Mar 2013, 00:27:24 Norcha324 rakstīja:
Nemāni sevi un izlasi ko iepriekš rakstīju par piegādātājiem


Tu vedini uz domu, ka nopirkt krievu diizeli nemaz taa nevar, jo stacijas pashas nezin, ko viniem piegaadaataaji atved un no kurienes?
Offline
Norcha324
04. Mar 2013, 00:34 #1283

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


04 Mar 2013, 00:30:49 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:27:24 Norcha324 rakstīja:
Nemāni sevi un izlasi ko iepriekš rakstīju par piegādātājiem


Tu vedini uz domu, ka nopirkt krievu diizeli nemaz taa nevar, jo stacijas pashas nezin, ko viniem piegaadaataaji atved un no kurienes?

Lukoilam benzīns nāk no baltkrievijas, degviela no leiša.
Par nesti neņemos komentēt.

Beidz mocīt sevi 5% rapsis vai cita eļļa būtisku ietekmi uz patēriņu NEVAR atstāt.
Offline
karlsonss
04. Mar 2013, 00:36 #1284

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

vinsh grib atklaat ameriku
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:38 #1285

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


04 Mar 2013, 00:34:20 Norcha324 rakstīja:

04 Mar 2013, 00:30:49 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:27:24 Norcha324 rakstīja:
Nemāni sevi un izlasi ko iepriekš rakstīju par piegādātājiem


Tu vedini uz domu, ka nopirkt krievu diizeli nemaz taa nevar, jo stacijas pashas nezin, ko viniem piegaadaataaji atved un no kurienes?

Lukoilam benzīns nāk no baltkrievijas, degviela no leiša.
Par nesti neņemos komentēt.

Beidz mocīt sevi 5% rapsis vai cita eļļa būtisku ietekmi uz patēriņu NEVAR atstāt.


Tad kaa izskaidrot, ka smagais uz bio eed vairaak nekaa uz krievu diizeli? Nostraadaajot 500ha, starpiiba radiisies naudas izteiksmee ne maza.
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:39 #1286

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


04 Mar 2013, 00:36:23 karlsonss rakstīja:
vinsh grib atklaat ameriku


Ameriku nee. Man vnk gribaas saprast, uzzinaat, izzinaat detalizeeti konkreetu jautaajumu.
Offline
Norcha324
04. Mar 2013, 00:40 #1287

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


04 Mar 2013, 00:39:31 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:36:23 karlsonss rakstīja:
vinsh grib atklaat ameriku


Ameriku nee. Man vnk gribaas saprast, uzzinaat, izzinaat detalizeeti konkreetu jautaajumu.

Nu re tad šo tēmu varam slēgt
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:42 #1288

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

John Deere

John Deere first showed a biodiesel-fuelled 7600 tractor working on the demo plots at the 1994 Tillage events and revealed that there was no loss of power through the use of RME.

All tractors produced since 1989 and before the 2002 introduction of common-rail injection systems are capable of running on pure biodiesel, with some minor modifications.

However, later models fitted with common-rail engines are only approved to burn a 5% blend.
------------

New Holland

New Holland approves the use of biodiesel blends of up to 20% (B20). All New Holland equipment currently in production and powered by CNH engines, including common-rail, can run on B20 without modifications, alterations to service schedules, restrictions on operating temperatures or additional warranty.

Blends greater than 20% will soon be approved subject to the purchase of an extended warranty.
------------
Case IH

Although all current Case and New Holland tractors use identical power plants, Case only approves the use of a 5% biodiesel blend for common-rail engines. This can be extended to 20% for non-common-rail units. Field testing of 100% biodiesel is under way.
------------
Massey Ferguson

Sisu Diesel engines that were fitted to most MF tractors can run on 100% biodiesel provided the service interval is reduced by 50%.

Tier III Sisu Diesel engines which use common rail injection systems can run on a 20% blend of biodiesel. These engines are fitted to new MF 6400 (6485 upwards), MF 7400 (MF 7485 upwards) and MF 8400-series.

All Perkins engines used in Massey Ferguson machines can run on a blend of 5% biodiesel.
------------
Fendt

All Fendt tractors produced since 1995 can run on 100% biodiesel. Tractors older than this are capable of handling it with certain modifications - contact your local dealer.

Latest Vario models use Deutz common-rail power-plants. These can also handle 100% biodiesel because they use twin oil-lubricated fuel injection pumps, thus overcoming the problems of fuel lubrication and rubber seal degradation.

Because of biodiesel's strong solvent properties it can cause engine oil dilution. This means oil change intervals must be halved.

After the first couple of hours with biodiesel, Fendt recommends changing the fuel filters. For further information, the company offers a user's manual appendix.
----------------
Valtra

Valtra tractors equipped with common-rail engines can be run on up to 20% bio-diesel. All other engines can be run on up to 100% biodiesel.

Engine performance with bio-diesel is the same as with mineral diesel.

Sister-company Sisu Diesel is continuing tests with biodiesel. It is possible that greater concentrations of biodiesel could be used in the future. The previous limit for common-rail engines was a blend of 5% biodiesel.

Valtra's engines do not need to be modified before using biodiesel. However if a blend of more than 5% is used, the engine oil, oil filter and fuel filter must be changed twice as often as normal.

In addition, Sisu Diesel recommends that a separate pre-filter be fitted if biodiesel is used regularly. The water filter should be checked frequently, as biodiesel is more liable to absorb condensed water than normal diesel fuel.
-----------------
Same Deutz-Fahr

All tractors marketed under the Deutz-Fahr, Same, Lamborghini and Hurlimann brands equipped with Deutz engines are now able to run on fuel blends containing up to 100% biodiesel.

The key to this is the engines' fuel injection systems, which use injectors fed from individual pumps. Deutz says that this is a system which can guarantee reliability when operating with biodiesel.
-------------
Perkins

All current Perkins engines can run on a 5% biodiesel mix without loss of performance or warranty invalidation. Although the energy content of biodiesel is 8-10 % lower than that of conventional diesel, at a 5% blend any loss of power will be negligible and operators are unlikely to notice any marked deterioration in performance.

Service intervals will remain at 500 hours or as otherwise previously specified.

Trials of fuel with a higher proportion of biodiesel are ongoing and Perkins expects to make a statement in the New Year.
---------------
Cummins

All recent Cummins power-plants (as used in McCormick and JCB tractors) are capable of handling up to 5% biodiesel.

The company is looking at the possibilities of increasing this.

Biodiesel has an aggressive solvent nature. This, combined with the reduced lubrication properties of low sulphur mineral diesel, can have a detrimental effect on fuel injection system seals.
------------

FUEL QUALITY IS KEY

All the major manufacturers were keen to point out that RME must meet EN 14214 specifications.

Unrefined cold-pressed vegetable oils are not included in any brands' biodiesel approval.

A group of fuel injection specialists, including Bosch, Delphi, Siemens VDO and Denso, warn about the quality of the final fuel.

Of particular concern is the oxidative stability of blends. When mixed with low sulphur diesel, biodiesel can become more prone to deterioration.

This means that the fuel can become dangerously corrosive and gums can form to block filters and cause coking.

Biodiesel can also corrode painted surfaces, plastics and rubber, so extra caution should be taken when filling the fuel tank. On the other hand, biodiesel degrades naturally, so any overflow can be rinsed off.

[ Šo ziņu laboja depo, 04 Mar 2013, 00:44:01 ]

Offline
depo
04. Mar 2013, 00:45 #1289

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


04 Mar 2013, 00:40:46 Norcha324 rakstīja:

04 Mar 2013, 00:39:31 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:36:23 karlsonss rakstīja:
vinsh grib atklaat ameriku


Ameriku nee. Man vnk gribaas saprast, uzzinaat, izzinaat detalizeeti konkreetu jautaajumu.

Nu re tad šo tēmu varam slēgt


Veel ne. Es gribeetu, lai kaads no reaalaas pieredzes pakomentee, kas eksperimenteejies ar degvielaam
Offline
fujaks
04. Mar 2013, 08:22 #1290

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu


04 Mar 2013, 00:38:59 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:34:20 Norcha324 rakstīja:

04 Mar 2013, 00:30:49 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:27:24 Norcha324 rakstīja:
Nemāni sevi un izlasi ko iepriekš rakstīju par piegādātājiem


Tu vedini uz domu, ka nopirkt krievu diizeli nemaz taa nevar, jo stacijas pashas nezin, ko viniem piegaadaataaji atved un no kurienes?

Lukoilam benzīns nāk no baltkrievijas, degviela no leiša.
Par nesti neņemos komentēt.

Beidz mocīt sevi 5% rapsis vai cita eļļa būtisku ietekmi uz patēriņu NEVAR atstāt.


Tad kaa izskaidrot, ka smagais uz bio eed vairaak nekaa uz krievu diizeli? Nostraadaajot 500ha, starpiiba radiisies naudas izteiksmee ne maza.

Tak dabiski, ka BIO ēd vāirāk, ja tīrs BIO, tad patēriņš par kādi 10 % pieaug
Offline
karlsonss
04. Mar 2013, 08:29 #1291

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

dod linku
Offline
Instigater
04. Mar 2013, 10:54 #1292

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


04 Mar 2013, 08:22:04 fujaks rakstīja:

04 Mar 2013, 00:38:59 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:34:20 Norcha324 rakstīja:

04 Mar 2013, 00:30:49 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:27:24 Norcha324 rakstīja:
Nemāni sevi un izlasi ko iepriekš rakstīju par piegādātājiem


Tu vedini uz domu, ka nopirkt krievu diizeli nemaz taa nevar, jo stacijas pashas nezin, ko viniem piegaadaataaji atved un no kurienes?

Lukoilam benzīns nāk no baltkrievijas, degviela no leiša.
Par nesti neņemos komentēt.

Beidz mocīt sevi 5% rapsis vai cita eļļa būtisku ietekmi uz patēriņu NEVAR atstāt.


Tad kaa izskaidrot, ka smagais uz bio eed vairaak nekaa uz krievu diizeli? Nostraadaajot 500ha, starpiiba radiisies naudas izteiksmee ne maza.

Tak dabiski, ka BIO ēd vāirāk, ja tīrs BIO, tad patēriņš par kādi 10 % pieaug
Un ir pilnīgi loģiski kāpēc - vienā litrā degvielas ir mazāk enerģijas (ķīmiskajos savienojumos mazāk dominē ogleklis un tā vietā ir vairāk skābeklis).
Offline
ziema
04. Mar 2013, 22:09 #1293

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

ir kads sadarbojies ar pohjole banku?
Offline
karlsonss
04. Mar 2013, 22:14 #1294

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

shitie labi finansee, tb nosaciijumi taadi kustiigi.
Offline
depo
04. Mar 2013, 22:23 #1295

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Tiko runaaju ar veel vienu smagaa shoferi, kas teica sekojoshu: degvielu vispaar bez bio suuda nopirkt nav iespeejams, jo likums liek jaukt klaat. Vienkaarshi kursh cik daudz jauc klaat, cits tos 5% a cits vairaak Tapeec arii esot starpiiba jaudaa un pateerinjaa. Bez bio varot tikai kreiso nopirkt un tikai mazos daudzumos privaatajai lietoshanai vieglajai mashiinai.

Vismazaak bio esot klaat Lukoil un Rietumu naftas diizelim.

Jautaajums sekojosh - vai pasuutot piemeeram 3/4/5t, lai pieved klaat ar priekshapmaksu - kaada ir starpiiba cenaa uz 1L attieciibaa pret benziintanku? Un kuras firmas vispaar ved tik maz klaat

[ Šo ziņu laboja depo, 04 Mar 2013, 22:24:53 ]

Offline
kb
04. Mar 2013, 22:30 #1296

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

Degvielu ved, piemēram, Virši-A. Cena dīzelim laikam sanāk tikpat, cik būtu DUS, ja izmantotu atlaižu kartes.

[ Šo ziņu laboja kb, 04 Mar 2013, 22:34:10 ]

Offline
ziema
04. Mar 2013, 22:34 #1297

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


04 Mar 2013, 22:14:28 karlsonss rakstīja:
shitie labi finansee, tb nosaciijumi taadi kustiigi.
nu man te viens cilveks ar izteicas ka esot daudz maz ok,karoc japainteresejas ko vinji var pioedavat!
Offline
ziema
04. Mar 2013, 22:37 #1298

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


04 Mar 2013, 22:23:44 depo rakstīja:
Tiko runaaju ar veel vienu smagaa shoferi, kas teica sekojoshu: degvielu vispaar bez bio suuda nopirkt nav iespeejams, jo likums liek jaukt klaat. Vienkaarshi kursh cik daudz jauc klaat, cits tos 5% a cits vairaak Tapeec arii esot starpiiba jaudaa un pateerinjaa. Bez bio varot tikai kreiso nopirkt un tikai mazos daudzumos privaatajai lietoshanai vieglajai mashiinai.

Vismazaak bio esot klaat Lukoil un Rietumu naftas diizelim.

Jautaajums sekojosh - vai pasuutot piemeeram 3/4/5t, lai pieved klaat ar priekshapmaksu - kaada ir starpiiba cenaa uz 1L attieciibaa pret benziintanku? Un kuras firmas vispaar ved tik maz klaat
manuprat ved daudzi,pasi sadarbojamies ar virsiem,bijuso ziemelu naftu tobis straujupites,un statoilam ir ligums,pagaidam gan nav bijusi vajadziba! aa, neste ari ved,tik nezinu kadi tur nosacijumi! piemeram straujupites ved degvielu no nestes terminala,ta vismaz laboratorijas izzina tiek uzradits! un nav gadijuma ta ka bio liek tikai vasaras degvielai? jo manuprat no 1ā oktobra obligati jabut ziemas solkjim,kuramn attiecigi bio nav klat!
Offline
depo
04. Mar 2013, 22:42 #1299

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Cik juus sezonaa nosviliniet? Kaada cenas starpiiba starp tanku ? Vari PM man, ja negribi te rakstiit.

[ Šo ziņu laboja depo, 04 Mar 2013, 22:50:21 ]

Offline
ziema
04. Mar 2013, 22:53 #1300

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


04 Mar 2013, 22:42:43 depo rakstīja:
Cik juus sezonaa nosviliniet? Kaada cenas starpiiba starp tanku ? Vari PM man, ja negribi te rakstiit.
nu censamies iznjemt visu pieskirto godigi sakot par cenam uZ dotomomentu nepateiksu,lai gan paris dienas atpakal no virsiem kautkadas tris tonnas kaltei atveda,godigi sakot pavadzimi nepaskatijos,cik bija cena,rit varu apskatities! zinu ka pirms kulsanas sezonas njemu no straujupitem,tad bija 60.5, pec tam njemu kautkad decembri,bet neatceros cik tad bija!nu kadi paris sanciki letak sanak!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo