Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 46 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 11.0

AutorsZiņojums
Ga4a
25. Mar 2008, 20:45 #1281

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

e30 lukturi bez lēcas nesagādā nekādas problēmas taisot par melnajām?! Vai tieši otrādi, vieglāk?! Kā ar spīdēšanu bezlēcām!?
Offline
charbis
25. Mar 2008, 21:11 #1282

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

kaa parakstaa ielikt bildi?
Offline
Aigis
25. Mar 2008, 21:52 #1283

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

kurš jaunas deteļas tirgo? protams par saldām cenām!!!
Offline
gapp
25. Mar 2008, 21:54 #1284

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?

100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.

Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...

Atgaisot atgaisoju!

Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!

[ Šo ziņu laboja gapp, 25 Mar 2008, 21:54:32 ]

Offline
AUDIPOWER
25. Mar 2008, 22:00 #1285

Kopš: 02. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: E65


25 Mar 2008, 21:54:03 gapp rakstīja:
Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?

100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.

Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...

Atgaisot atgaisoju!

Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!


slikti atgaisoji! Vēl kaut kāds burbulis ir palicis.

-----------------
Pārdodu domēnus www.audipower.lv, www.car24.lv , www.ifile.lv utt.

Tel. 29747411

Offline
TDS_96
25. Mar 2008, 22:11 #1286

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


25 Mar 2008, 21:54:03 gapp rakstīja:
Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?

100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.

Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...

Atgaisot atgaisoju!

Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!
ja pirmstam tā nebija un pumpējot pedālis paliek norm. tad gaiss. vai otrs cilindrs
trumuļu bremzes gan rocenei gan darba? atlaid rocenes trosi līdz galam noņem trumulus saregulē lai abas puses būtu vienādas un max. izvērsti loki uzliec trumulus pievelc trosi pedālis sāks ņemt bik augstāk.+mazāk jāpievelk rocene lai sasniegtu vajadzīgo efektu
problēma noņemt trumuli? atlaid trosi
Offline
Aigis
25. Mar 2008, 22:11 #1287

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


25 Mar 2008, 21:52:15 aigis rakstīja:
kurš jaunas deteļas tirgo? protams par saldām cenām!!!

tiešām nav neviena?
Offline
gapp
25. Mar 2008, 22:31 #1288

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


25 Mar 2008, 22:11:14 TDS_96 rakstīja:

25 Mar 2008, 21:54:03 gapp rakstīja:
Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?

100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.

Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...

Atgaisot atgaisoju!

Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!
ja pirmstam tā nebija un pumpējot pedālis paliek norm. tad gaiss. vai otrs cilindrs
trumuļu bremzes gan rocenei gan darba? atlaid rocenes trosi līdz galam noņem trumulus saregulē lai abas puses būtu vienādas un max. izvērsti loki uzliec trumulus pievelc trosi pedālis sāks ņemt bik augstāk.+mazāk jāpievelk rocene lai sasniegtu vajadzīgo efektu
problēma noņemt trumuli? atlaid trosi


nu značit man pietiek pievilkt to roceni atkal... ar atgaisošanu nevajadzētu būt problēmām, jo jau rakstīju, ka otrai pusei mainīju cilindru, tad pievelkot roķeni biss bija ok.
Offline
SEMIGALL
25. Mar 2008, 22:35 #1289

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


25 Mar 2008, 16:43:32 KristsK rakstīja:

25 Mar 2008, 14:51:09 SEMIGALL rakstīja:
kāda vītne mm, colīgā, BSP?
tad kur tā aprauta uz skrūves,kādā mezgla korpusā?
atsperes tas ir fufelis,ja piemēram tev vajag blokā uztasīt vītni jārīkojās sekojoši
Piemēram rorauta vītne uz M8
vari uztasīt vītni uz M10


Metriskā vītne M6 norauta moča blokā pa vidu, - jājauc vaļā, jāievītnē atsperīte un jāsavāc viss atpakāl, un jāliek ir vecā m8 skrūve, jo resnāku tur nevar pārurbt! Kādēļ atsperes tas ir fufelis? V''itne tak rezultātā ir izturīgāka un metāla skrūve nesakorozē ar alumīnija bloku!

stiprības ziņā biju domājis
viegli var pārvilkt un apraut vēlreiz vītni
var jau būt ,ka turēs,ja prātīgi pievelk
Offline
Janis_no_Rigas
25. Mar 2008, 22:37 #1290

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE

Kadi zirgi ir 525d no 2001. Zinu ka ir 163, bet esot vel divi veidi?? Mos kads zin??

-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
TDS_96
25. Mar 2008, 22:38 #1291

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


25 Mar 2008, 22:31:58 gapp rakstīja:

25 Mar 2008, 22:11:14 TDS_96 rakstīja:

25 Mar 2008, 21:54:03 gapp rakstīja:
Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?

100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.

Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...

Atgaisot atgaisoju!

Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!
ja pirmstam tā nebija un pumpējot pedālis paliek norm. tad gaiss. vai otrs cilindrs
trumuļu bremzes gan rocenei gan darba? atlaid rocenes trosi līdz galam noņem trumulus saregulē lai abas puses būtu vienādas un max. izvērsti loki uzliec trumulus pievelc trosi pedālis sāks ņemt bik augstāk.+mazāk jāpievelk rocene lai sasniegtu vajadzīgo efektu
problēma noņemt trumuli? atlaid trosi


nu značit man pietiek pievilkt to roceni atkal... ar atgaisošanu nevajadzētu būt problēmām, jo jau rakstīju, ka otrai pusei mainīju cilindru, tad pievelkot roķeni biss bija ok.
ja atkal nozīmē pievilkt vēl spēcīgāk tad NĒ
tu saregulēji lokus kad rocenes trose atlaista atskrūvēta un rocenes svira kas ir pie viena pusloka ir atdūrusies līdz galam itkā trose vispār nebūtu virs\u
Offline
Digital
25. Mar 2008, 22:40 #1292

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību

Varbut kadam ir bijusi saskarsme ar noblokjetu BMW Bavarie c III radzinju?? Ka lai vinju atblokje... kjip kods ir vislaik deg ---- un pogas nereage
Offline
Aidzhis
25. Mar 2008, 22:40 #1293

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 781

Braucu ar: E30, E34

gapp, gaiso vēl tās bremzes! Gaiso pareizā secībā?
Offline
Janis_no_Rigas
25. Mar 2008, 22:42 #1294

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE


25 Mar 2008, 22:37:22 jb17 rakstīja:
Kadi zirgi ir 525d no 2001. Zinu ka ir 163, bet esot vel divi veidi?? Mos kads zin??

Eu! Baigi vajag zinaat!!

-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
rosigais
25. Mar 2008, 22:42 #1295

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


25 Mar 2008, 22:35:12 SEMIGALL rakstīja:

25 Mar 2008, 16:43:32 KristsK rakstīja:

25 Mar 2008, 14:51:09 SEMIGALL rakstīja:
kāda vītne mm, colīgā, BSP?
tad kur tā aprauta uz skrūves,kādā mezgla korpusā?
atsperes tas ir fufelis,ja piemēram tev vajag blokā uztasīt vītni jārīkojās sekojoši
Piemēram rorauta vītne uz M8
vari uztasīt vītni uz M10


Metriskā vītne M6 norauta moča blokā pa vidu, - jājauc vaļā, jāievītnē atsperīte un jāsavāc viss atpakāl, un jāliek ir vecā m8 skrūve, jo resnāku tur nevar pārurbt! Kādēļ atsperes tas ir fufelis? V''itne tak rezultātā ir izturīgāka un metāla skrūve nesakorozē ar alumīnija bloku!

stiprības ziņā biju domājis
viegli var pārvilkt un apraut vēlreiz vītni
var jau būt ,ka turēs,ja prātīgi pievelk

labāk aizmetināt-aizliet to vietu ar alumīniju, izurbt no jauna un iegriezt vītni. bus arī labi ar to hujāciju ko ieskrūve tikai tā pavairāk skrūvju līmes un gan jau turēs ja tas ir blokā un tur bijusi m6 tad tur nekādu stiprību arī nevajag

[ Šo ziņu laboja rosigais, 25 Mar 2008, 22:44:30 ]

Offline
gapp
25. Mar 2008, 22:48 #1296

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

kā tad tos lokus vispār var regulēt? tur tak ir viņiem attiecīgie stiprinājumi, atsperes... kādā veidā viņas regulē... ja es viņa atliekšu max uz āru, es to trumuli vairs virsū nekādīgi neuzlikšu!!! Jau tagad uzliku tikai diezgan piespiežot un grozot... kkas te nav riktīgi...
Offline
gapp
25. Mar 2008, 22:49 #1297

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


25 Mar 2008, 22:40:55 Aidzhis rakstīja:
gapp, gaiso vēl tās bremzes! Gaiso pareizā secībā?


nu gaisoju tikai tam ritenim, kuram mainīju...

Bet es domāju, nav tur sakara ar gaisošanu... Jo, iepriekš otram ritenim, kad mainīju tāda pati šaize bija, un pievilku roceni stiprāk un viss ok.
Offline
Kashelz
25. Mar 2008, 22:52 #1298

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


25 Mar 2008, 22:42:34 jb17 rakstīja:

25 Mar 2008, 22:37:22 jb17 rakstīja:
Kadi zirgi ir 525d no 2001. Zinu ka ir 163, bet esot vel divi veidi?? Mos kads zin??

Eu! Baigi vajag zinaat!!

Pec catalog.auto.ru ir 163 zirgi un 350 nm grieze, tas ir 525d modeljiem no 2000. - 2003. gada, no 2004. gada naak ar 177 zirdzinjiem.

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1305.html
Offline
TDS_96
25. Mar 2008, 22:54 #1299

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


25 Mar 2008, 22:48:30 gapp rakstīja:
kā tad tos lokus vispār var regulēt? tur tak ir viņiem attiecīgie stiprinājumi, atsperes... kādā veidā viņas regulē... ja es viņa atliekšu max uz āru, es to trumuli vairs virsū nekādīgi neuzlikšu!!! Jau tagad uzliku tikai diezgan piespiežot un grozot... kkas te nav riktīgi...
bļa varbūt vnk es nevaru tev korekti izstāstīt lai tu saprastu. visi loki regulējas jekurai mašīnainr6 regulējošā detaļakura var lokus izbīdīt vairāk/mazāk pa sāniem
Offline
gapp
25. Mar 2008, 22:57 #1300

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

zinu, tur tāda skrūvīte, griez mazāk vai vairāk... Bāc, bet nu tagad, ja man negribas atkal ņemt visu uzparikti nost, cik liels ļaunums būs no tā ja pievilkšu to rocenes trosi? Trose ātri nolietosies (dienas/mēneši/gadi?) vai vēl kādas šaizes... Katrā ziņā, kad nāks siltāks laiks, tad visu atskrūvēšu un kā vaig saregulēšu, bet vai es pāris mēnešus drīkstu braukt pievelkot to roceni stiprāk?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo