Online
Pašreiz BMWPower skatās 46 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 11.0
Autors | Ziņojums |
Ga4a | 25. Mar 2008, 20:45 |
#1281
|
| Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| e30 lukturi bez lēcas nesagādā nekādas problēmas taisot par melnajām?! Vai tieši otrādi, vieglāk?! Kā ar spīdēšanu bezlēcām!? | Offline | | |
charbis | 25. Mar 2008, 21:11 |
#1282
|
| Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| kaa parakstaa ielikt bildi? | Offline | | |
Aigis | 25. Mar 2008, 21:52 |
#1283
|
| Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
| kurš jaunas deteļas tirgo? protams par saldām cenām!!! | Offline | | |
gapp | 25. Mar 2008, 21:54 |
#1284
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?
100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.
Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...
Atgaisot atgaisoju!
Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu! [ Šo ziņu laboja gapp, 25 Mar 2008, 21:54:32 ] | Offline | | |
AUDIPOWER | 25. Mar 2008, 22:00 |
#1285
|
| Kopš: 02. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: E65
|
25 Mar 2008, 21:54:03 gapp rakstīja:
Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?
100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.
Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...
Atgaisot atgaisoju!
Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!
slikti atgaisoji! Vēl kaut kāds burbulis ir palicis.
----------------- Pārdodu domēnus www.audipower.lv, www.car24.lv , www.ifile.lv utt.
Tel. 29747411
| Offline | | |
TDS_96 | 25. Mar 2008, 22:11 |
#1286
|
| Kopš: 22. Aug 2007
Ziņojumi: 571
Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu
|
25 Mar 2008, 21:54:03 gapp rakstīja:
Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?
100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.
Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...
Atgaisot atgaisoju!
Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!
ja pirmstam tā nebija un pumpējot pedālis paliek norm. tad gaiss. vai otrs cilindrs
trumuļu bremzes gan rocenei gan darba? atlaid rocenes trosi līdz galam noņem trumulus saregulē lai abas puses būtu vienādas un max. izvērsti loki uzliec trumulus pievelc trosi pedālis sāks ņemt bik augstāk.+mazāk jāpievelk rocene lai sasniegtu vajadzīgo efektu
problēma noņemt trumuli? atlaid trosi | Offline | | |
Aigis | 25. Mar 2008, 22:11 |
#1287
|
| Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
|
25 Mar 2008, 21:52:15 aigis rakstīja:
kurš jaunas deteļas tirgo? protams par saldām cenām!!!
tiešām nav neviena? | Offline | | |
gapp | 25. Mar 2008, 22:31 |
#1288
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
25 Mar 2008, 22:11:14 TDS_96 rakstīja:
25 Mar 2008, 21:54:03 gapp rakstīja:
Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?
100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.
Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...
Atgaisot atgaisoju!
Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!
ja pirmstam tā nebija un pumpējot pedālis paliek norm. tad gaiss. vai otrs cilindrs
trumuļu bremzes gan rocenei gan darba? atlaid rocenes trosi līdz galam noņem trumulus saregulē lai abas puses būtu vienādas un max. izvērsti loki uzliec trumulus pievelc trosi pedālis sāks ņemt bik augstāk.+mazāk jāpievelk rocene lai sasniegtu vajadzīgo efektu
problēma noņemt trumuli? atlaid trosi
nu značit man pietiek pievilkt to roceni atkal... ar atgaisošanu nevajadzētu būt problēmām, jo jau rakstīju, ka otrai pusei mainīju cilindru, tad pievelkot roķeni biss bija ok. | Offline | | |
|
SEMIGALL | 25. Mar 2008, 22:35 |
#1289
|
| Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
25 Mar 2008, 16:43:32 KristsK rakstīja:
25 Mar 2008, 14:51:09 SEMIGALL rakstīja:
kāda vītne mm, colīgā, BSP?
tad kur tā aprauta uz skrūves,kādā mezgla korpusā?
atsperes tas ir fufelis,ja piemēram tev vajag blokā uztasīt vītni jārīkojās sekojoši
Piemēram rorauta vītne uz M8
vari uztasīt vītni uz M10
Metriskā vītne M6 norauta moča blokā pa vidu, - jājauc vaļā, jāievītnē atsperīte un jāsavāc viss atpakāl, un jāliek ir vecā m8 skrūve, jo resnāku tur nevar pārurbt! Kādēļ atsperes tas ir fufelis? V''itne tak rezultātā ir izturīgāka un metāla skrūve nesakorozē ar alumīnija bloku!
stiprības ziņā biju domājis
viegli var pārvilkt un apraut vēlreiz vītni
var jau būt ,ka turēs,ja prātīgi pievelk | Offline | | |
Janis_no_Rigas | 25. Mar 2008, 22:37 |
#1290
|
| Kopš: 15. Jan 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE
| Kadi zirgi ir 525d no 2001. Zinu ka ir 163, bet esot vel divi veidi?? Mos kads zin??
----------------- Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!
Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks. | Offline | | |
TDS_96 | 25. Mar 2008, 22:38 |
#1291
|
| Kopš: 22. Aug 2007
Ziņojumi: 571
Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu
|
25 Mar 2008, 22:31:58 gapp rakstīja:
25 Mar 2008, 22:11:14 TDS_96 rakstīja:
25 Mar 2008, 21:54:03 gapp rakstīja:
Tātad, visu laiku spiežot bremzi, tikko piespiedu jau sāka bremzēt. Sestdien mainīju vienas puses aizmugurējai bremzei cilindru. Un tagad ir tā, ka spiežot bremžu pedāli, ir riktīgs brīvgājiens, tai laikā nebremzējas, ja nospiež līdz galam, tad, protams, sabremzējas... Vēl arī ja biki uzspiež vienreiz uz to pedāli, atlaiž un spiež otrreiz, tad nav nekāda brīvgājiena. Kas par probu varētu būt?
100 punkt tas saistīts ar aizmugurējām bremzēm, jo kad mainīju otrai pusei bija tieši tas pats, bet tad es stingrāk pievilku roķeni un problēma pazuda... varētu jau arī šai pievilkt stingrāk, gan jau ka tas problēmu atrisinātu, bet vai tas ir pareizi.
Tai otrai pusei toreiz trumuli bez pretestības varēja uzlikt, un GirtzB rakstīja, ka es ar roceni esmu pavilcis kalotkas uz augšu... Bet tagad šai pusē trumulis viegli negāja virsū, bija bik jāpagroza un jāpiespiež, bet problēma tā pati...
Atgaisot atgaisoju!
Jau iepriekš, paldies, par pareizu izskaidrojumu!
ja pirmstam tā nebija un pumpējot pedālis paliek norm. tad gaiss. vai otrs cilindrs
trumuļu bremzes gan rocenei gan darba? atlaid rocenes trosi līdz galam noņem trumulus saregulē lai abas puses būtu vienādas un max. izvērsti loki uzliec trumulus pievelc trosi pedālis sāks ņemt bik augstāk.+mazāk jāpievelk rocene lai sasniegtu vajadzīgo efektu
problēma noņemt trumuli? atlaid trosi
nu značit man pietiek pievilkt to roceni atkal... ar atgaisošanu nevajadzētu būt problēmām, jo jau rakstīju, ka otrai pusei mainīju cilindru, tad pievelkot roķeni biss bija ok.
ja atkal nozīmē pievilkt vēl spēcīgāk tad NĒ
tu saregulēji lokus kad rocenes trose atlaista atskrūvēta un rocenes svira kas ir pie viena pusloka ir atdūrusies līdz galam itkā trose vispār nebūtu virs\u | Offline | | |
Digital | 25. Mar 2008, 22:40 |
#1292
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3729
Braucu ar: Elektrību
| Varbut kadam ir bijusi saskarsme ar noblokjetu BMW Bavarie c III radzinju?? Ka lai vinju atblokje... kjip kods ir vislaik deg ---- un pogas nereage | Offline | | |
Aidzhis | 25. Mar 2008, 22:40 |
#1293
|
| Kopš: 01. Nov 2004
No: Grobiņa
Ziņojumi: 781
Braucu ar: E30, E34
| gapp, gaiso vēl tās bremzes! Gaiso pareizā secībā? | Offline | | |
Janis_no_Rigas | 25. Mar 2008, 22:42 |
#1294
|
| Kopš: 15. Jan 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE
|
25 Mar 2008, 22:37:22 jb17 rakstīja:
Kadi zirgi ir 525d no 2001. Zinu ka ir 163, bet esot vel divi veidi?? Mos kads zin??
Eu! Baigi vajag zinaat!!
----------------- Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!
Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks. | Offline | | |
rosigais | 25. Mar 2008, 22:42 |
#1295
|
| Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
25 Mar 2008, 22:35:12 SEMIGALL rakstīja:
25 Mar 2008, 16:43:32 KristsK rakstīja:
25 Mar 2008, 14:51:09 SEMIGALL rakstīja:
kāda vītne mm, colīgā, BSP?
tad kur tā aprauta uz skrūves,kādā mezgla korpusā?
atsperes tas ir fufelis,ja piemēram tev vajag blokā uztasīt vītni jārīkojās sekojoši
Piemēram rorauta vītne uz M8
vari uztasīt vītni uz M10
Metriskā vītne M6 norauta moča blokā pa vidu, - jājauc vaļā, jāievītnē atsperīte un jāsavāc viss atpakāl, un jāliek ir vecā m8 skrūve, jo resnāku tur nevar pārurbt! Kādēļ atsperes tas ir fufelis? V''itne tak rezultātā ir izturīgāka un metāla skrūve nesakorozē ar alumīnija bloku!
stiprības ziņā biju domājis
viegli var pārvilkt un apraut vēlreiz vītni
var jau būt ,ka turēs,ja prātīgi pievelk
labāk aizmetināt-aizliet to vietu ar alumīniju, izurbt no jauna un iegriezt vītni. bus arī labi ar to hujāciju ko ieskrūve tikai tā pavairāk skrūvju līmes un gan jau turēs ja tas ir blokā un tur bijusi m6 tad tur nekādu stiprību arī nevajag [ Šo ziņu laboja rosigais, 25 Mar 2008, 22:44:30 ] | Offline | | |
gapp | 25. Mar 2008, 22:48 |
#1296
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| kā tad tos lokus vispār var regulēt? tur tak ir viņiem attiecīgie stiprinājumi, atsperes... kādā veidā viņas regulē... ja es viņa atliekšu max uz āru, es to trumuli vairs virsū nekādīgi neuzlikšu!!! Jau tagad uzliku tikai diezgan piespiežot un grozot... kkas te nav riktīgi... | Offline | | |
|
gapp | 25. Mar 2008, 22:49 |
#1297
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
25 Mar 2008, 22:40:55 Aidzhis rakstīja:
gapp, gaiso vēl tās bremzes! Gaiso pareizā secībā?
nu gaisoju tikai tam ritenim, kuram mainīju...
Bet es domāju, nav tur sakara ar gaisošanu... Jo, iepriekš otram ritenim, kad mainīju tāda pati šaize bija, un pievilku roceni stiprāk un viss ok. | Offline | | |
Kashelz | 25. Mar 2008, 22:52 |
#1298
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
25 Mar 2008, 22:42:34 jb17 rakstīja:
25 Mar 2008, 22:37:22 jb17 rakstīja:
Kadi zirgi ir 525d no 2001. Zinu ka ir 163, bet esot vel divi veidi?? Mos kads zin??
Eu! Baigi vajag zinaat!!
Pec catalog.auto.ru ir 163 zirgi un 350 nm grieze, tas ir 525d modeljiem no 2000. - 2003. gada, no 2004. gada naak ar 177 zirdzinjiem.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1305.html | Offline | | |
TDS_96 | 25. Mar 2008, 22:54 |
#1299
|
| Kopš: 22. Aug 2007
Ziņojumi: 571
Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu
|
25 Mar 2008, 22:48:30 gapp rakstīja:
kā tad tos lokus vispār var regulēt? tur tak ir viņiem attiecīgie stiprinājumi, atsperes... kādā veidā viņas regulē... ja es viņa atliekšu max uz āru, es to trumuli vairs virsū nekādīgi neuzlikšu!!! Jau tagad uzliku tikai diezgan piespiežot un grozot... kkas te nav riktīgi...
bļa varbūt vnk es nevaru tev korekti izstāstīt lai tu saprastu. visi loki regulējas jekurai mašīnainr6 regulējošā detaļakura var lokus izbīdīt vairāk/mazāk pa sāniem | Offline | | |
gapp | 25. Mar 2008, 22:57 |
#1300
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| zinu, tur tāda skrūvīte, griez mazāk vai vairāk... Bāc, bet nu tagad, ja man negribas atkal ņemt visu uzparikti nost, cik liels ļaunums būs no tā ja pievilkšu to rocenes trosi? Trose ātri nolietosies (dienas/mēneši/gadi?) vai vēl kādas šaizes... Katrā ziņā, kad nāks siltāks laiks, tad visu atskrūvēšu un kā vaig saregulēšu, bet vai es pāris mēnešus drīkstu braukt pievelkot to roceni stiprāk? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|