Autors | Ziņojums |
Kidd | |
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| 07. gads. Kā ceļiniekiem modelis, tik kūtiņa. |
Offline | |
|
bobix | |
Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
|
21 Jan 2017, 04:22:08 @Dravenieks rakstīja:
Kādās cenās tirgojas evo 8/9 priekšas krēsli? kur tādus meklēt?
e8 krēsli ir diezgan pieejami- man ir komplekts 260eur
e9 krēsli gan būs no 400eur, ralliart vispār ap 600eur. e7krēsli ar augstajām malām arī no 350eur, ja ir kautkur vēl vispār |
Offline | |
|
tolx | |
Kopš: 18. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 552
Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru
| Vagons uz tirdziņu.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/acxme.html
Cena runājama. |
Offline | |
|
erwinn | |
Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
| kas tās par tuksneša cenām? |
Offline | |
|
ParaTr00per | |
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
03 Feb 2017, 16:02:04 @erwinn rakstīja:
kas tās par tuksneša cenām?
nu... katram auto savs pircējs (tm)
es gan gribētu nofotogrāfēties ar to buratino, kas samaksās par to auto 7k... |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| tā subāristi, neko īpaši par šo tēmu nezinu, var kāds runātīgāks īsumā jā, jā , zinu, ir subarupower, gūgle utt.
1. starpība braukšanā/uzturēšanas izmakšās starp šo un šo un e53/e65 ?? zinu te vairākiem abi bijuši , vai pat visi, tā ka būs ko pateikt.
2. kas šķīst visbiežāk, vājās vietas un ko skatīties pērkot?
3.cik smagi rūsē? |
Offline | |
|
Papakarlo | |
Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| E65 vs gc8 |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| braukšnas ziņā starpība vairāk domāta bija starp tiem abiem subariem un pret e65 uzturēšanas izmaksu ziņā man ir koka ratu edišn ļerkatas bijušas un arī e65 |
Offline | |
|
|
Murphy | |
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| spaiņa motora pārlasīšana izmaksās vidēja B_R apmeklējuma cenā, kas e6x gadījumā jāveic katru otro,trešo mēnesi
Galvenais lai bundža dzīva - nav līks, sapuvis, pārējo var savest kārtībā salīdzinoši lēti |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| e65 manā gadījumā vis ļoti labi bija (es arī to auto meklēju pusgadu) un pie BR neesmu braucis un nebraukšu
palasot citur netā rodas iespaids , ka imprezas uzturēšana summa gadā +- nostājas paša auto cenā . |
Offline | |
|
V.I.P. | |
Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
05 Feb 2017, 14:00:44 @Ridlihs rakstīja:
e65 manā gadījumā vis ļoti labi bija (es arī to auto meklēju pusgadu) un pie BR neesmu braucis un nebraukšu
palasot citur netā rodas iespaids , ka imprezas uzturēšana summa gadā +- nostājas paša auto cenā .
muljkjiibas. motora paarlasiishana bija 1-1.5k eur, neatceros vairs.
piekare izturiiga, jaaskataas kaarba un virsbuuve.
lielaakie izdevumi buus uz degvielu gaazi neatbalstu. ja pareizi saskruuveets, tad garsho, bet taa skanja. |
Offline | |
|
bobix | |
Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Motoru pa 1-1.5k nevar parlasīt lai ar to brauktu ilgi.
Kas šitas vispār par salīdzinājumu? |
Offline | |
|
frukts | |
Kopš: 18. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 511
Braucu ar: G05, G31
| nu hz par tām uzturēšanas izmaksām
rudenī tika paņemts wrx sti uz doto brīdi motorā/kārbā un piekarē ir ieguldīti ~5e pavasarī plānā savest vizuālo kārtībā 2-3e un tad jav kādu laiku varēs braukt
Nav lēts prieks, bet tā skaņa |
Offline | |
|
SmokeAndRide | |
Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
|
06 Feb 2017, 08:14:57 @frukts rakstīja:
nu hz par tām uzturēšanas izmaksām
rudenī tika paņemts wrx sti uz doto brīdi motorā/kārbā un piekarē ir ieguldīti ~5e pavasarī plānā savest vizuālo kārtībā 2-3e un tad jav kādu laiku varēs braukt
Nav lēts prieks, bet tā skaņa
Sīkāk! Kas tev tur nobruka un ko tu tur esi salicis par tādiem cipariem ? Un tas ir ikdienai ? Ja tas ir hawkeye, tad tiešam lētāk nav devīto paņemt nu protams tur nebus bububububu |
Offline | |
|
Rihy | |
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
| Nav jau arī tik traki. 3 gadus nobraucu ar 2010.gada sti, pa to laiku vienreiz motoram kapitālais ~ 3k eur, piekarē un citur nekas ārkārtējs. Virsbūve tik, cik pats salauž Tos pie tādiem izdevumiem skaitīt nevar.
Un tas tīri braucot pa ielu un retu reizi pa kādu trasi. |
Offline | |
|
SmokeAndRide | |
Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
|
06 Feb 2017, 11:03:06 @Rihy rakstīja:
Nav jau arī tik traki. 3 gadus nobraucu ar 2010.gada sti, pa to laiku vienreiz motoram kapitālais ~ 3k eur, piekarē un citur nekas ārkārtējs. Virsbūve tik, cik pats salauž Tos pie tādiem izdevumiem skaitīt nevar.
Un tas tīri braucot pa ielu un retu reizi pa kādu trasi.
Tev gadījumā kapitalka nebija dēļ nepareizas regulācijas ? vai arī no lietošanas ? |
Offline | |
|
|
frukts | |
Kopš: 18. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 511
Braucu ar: G05, G31
| protams vēl ir standarta eksplotācijas izmaksas (riepas, ēļļas maiņas(bieži)) un protams degviela 2bākas 3dienas |
Offline | |
|
SmokeAndRide | |
Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
| tev viņš nebija wrc blue krāsa un nenāk no Liepājas ? |
Offline | |
|
didzinators | |
Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
| Vecās ļerkatas jāņem no Japānas, vienīgais ieguldījums pārbūve un reģistrācija + sertifikācija, ja virs 2000.g.
90% ir sagurušas LV, ja grib mint condition. |
Offline | |
|
Rihy | |
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
|
06 Feb 2017, 11:05:34 @SmokeAndRide rakstīja:
06 Feb 2017, 11:03:06 @Rihy rakstīja:
Nav jau arī tik traki. 3 gadus nobraucu ar 2010.gada sti, pa to laiku vienreiz motoram kapitālais ~ 3k eur, piekarē un citur nekas ārkārtējs. Virsbūve tik, cik pats salauž Tos pie tādiem izdevumiem skaitīt nevar.
Un tas tīri braucot pa ielu un retu reizi pa kādu trasi.
Tev gadījumā kapitalka nebija dēļ nepareizas regulācijas ? vai arī no lietošanas ?
Problēma bija programmā - līkne rādija, ka pēc 5k rpm tā nostaigā, beigās tā bija viena no vainām, kāpēc motors izbeidzās. Bet visu salika atpakaļ, oem programma/izplūde, bet sākumā nedaudz pieraustijās, ko uzreiz neizdevās atrisināt. Pēc tam viss bija labi, tik braukšanas vaina. |
Offline | |
|