Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Kidd
26. Jan 2017, 14:54 #12781

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

07. gads. Kā ceļiniekiem modelis, tik kūtiņa.
Offline
bobix
30. Jan 2017, 08:47 #12782

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution


21 Jan 2017, 04:22:08 @Dravenieks rakstīja:
Kādās cenās tirgojas evo 8/9 priekšas krēsli? kur tādus meklēt?




e8 krēsli ir diezgan pieejami- man ir komplekts 260eur
e9 krēsli gan būs no 400eur, ralliart vispār ap 600eur. e7krēsli ar augstajām malām arī no 350eur, ja ir kautkur vēl vispār
Offline
tolx
03. Feb 2017, 14:35 #12783

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru

Vagons uz tirdziņu.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/acxme.html
Cena runājama.
Offline
erwinn
03. Feb 2017, 16:02 #12784

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

kas tās par tuksneša cenām?
Offline
ParaTr00per
03. Feb 2017, 16:29 #12785

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


03 Feb 2017, 16:02:04 @erwinn rakstīja:
kas tās par tuksneša cenām?

nu... katram auto savs pircējs (tm)

es gan gribētu nofotogrāfēties ar to buratino, kas samaksās par to auto 7k...
Offline
Ridlihs
05. Feb 2017, 13:16 #12786

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

tā subāristi, neko īpaši par šo tēmu nezinu, var kāds runātīgāks īsumā jā, jā , zinu, ir subarupower, gūgle utt.

1. starpība braukšanā/uzturēšanas izmakšās starp šo un šo un e53/e65 ?? zinu te vairākiem abi bijuši , vai pat visi, tā ka būs ko pateikt.

2. kas šķīst visbiežāk, vājās vietas un ko skatīties pērkot?

3.cik smagi rūsē?
Offline
Papakarlo
05. Feb 2017, 13:22 #12787

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

E65 vs gc8
Offline
Ridlihs
05. Feb 2017, 13:31 #12788

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

braukšnas ziņā starpība vairāk domāta bija starp tiem abiem subariem un pret e65 uzturēšanas izmaksu ziņā man ir koka ratu edišn ļerkatas bijušas un arī e65
Offline
Murphy
05. Feb 2017, 13:54 #12789

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

spaiņa motora pārlasīšana izmaksās vidēja B_R apmeklējuma cenā, kas e6x gadījumā jāveic katru otro,trešo mēnesi

Galvenais lai bundža dzīva - nav līks, sapuvis, pārējo var savest kārtībā salīdzinoši lēti
Offline
Ridlihs
05. Feb 2017, 14:00 #12790

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

e65 manā gadījumā vis ļoti labi bija (es arī to auto meklēju pusgadu) un pie BR neesmu braucis un nebraukšu

palasot citur netā rodas iespaids , ka imprezas uzturēšana summa gadā +- nostājas paša auto cenā .
Offline
V.I.P.
05. Feb 2017, 14:33 #12791

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


05 Feb 2017, 14:00:44 @Ridlihs rakstīja:
e65 manā gadījumā vis ļoti labi bija (es arī to auto meklēju pusgadu) un pie BR neesmu braucis un nebraukšu

palasot citur netā rodas iespaids , ka imprezas uzturēšana summa gadā +- nostājas paša auto cenā .

muljkjiibas. motora paarlasiishana bija 1-1.5k eur, neatceros vairs.

piekare izturiiga, jaaskataas kaarba un virsbuuve.
lielaakie izdevumi buus uz degvielu gaazi neatbalstu. ja pareizi saskruuveets, tad garsho, bet taa skanja.
Offline
bobix
06. Feb 2017, 00:16 #12792

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution

Motoru pa 1-1.5k nevar parlasīt lai ar to brauktu ilgi.
Kas šitas vispār par salīdzinājumu?
Offline
frukts
06. Feb 2017, 08:14 #12793

Kopš: 18. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 511

Braucu ar: G05, G31

nu hz par tām uzturēšanas izmaksām
rudenī tika paņemts wrx sti uz doto brīdi motorā/kārbā un piekarē ir ieguldīti ~5e pavasarī plānā savest vizuālo kārtībā 2-3e un tad jav kādu laiku varēs braukt
Nav lēts prieks, bet tā skaņa
Offline
SmokeAndRide
06. Feb 2017, 10:55 #12794

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku


06 Feb 2017, 08:14:57 @frukts rakstīja:
nu hz par tām uzturēšanas izmaksām
rudenī tika paņemts wrx sti uz doto brīdi motorā/kārbā un piekarē ir ieguldīti ~5e pavasarī plānā savest vizuālo kārtībā 2-3e un tad jav kādu laiku varēs braukt
Nav lēts prieks, bet tā skaņa

Sīkāk! Kas tev tur nobruka un ko tu tur esi salicis par tādiem cipariem ? Un tas ir ikdienai ? Ja tas ir hawkeye, tad tiešam lētāk nav devīto paņemt nu protams tur nebus bububububu
Offline
Rihy
06. Feb 2017, 11:03 #12795

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI

Nav jau arī tik traki. 3 gadus nobraucu ar 2010.gada sti, pa to laiku vienreiz motoram kapitālais ~ 3k eur, piekarē un citur nekas ārkārtējs. Virsbūve tik, cik pats salauž Tos pie tādiem izdevumiem skaitīt nevar.
Un tas tīri braucot pa ielu un retu reizi pa kādu trasi.
Offline
SmokeAndRide
06. Feb 2017, 11:05 #12796

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku


06 Feb 2017, 11:03:06 @Rihy rakstīja:
Nav jau arī tik traki. 3 gadus nobraucu ar 2010.gada sti, pa to laiku vienreiz motoram kapitālais ~ 3k eur, piekarē un citur nekas ārkārtējs. Virsbūve tik, cik pats salauž Tos pie tādiem izdevumiem skaitīt nevar.
Un tas tīri braucot pa ielu un retu reizi pa kādu trasi.


Tev gadījumā kapitalka nebija dēļ nepareizas regulācijas ? vai arī no lietošanas ?
Offline
frukts
06. Feb 2017, 11:28 #12797

Kopš: 18. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 511

Braucu ar: G05, G31

protams vēl ir standarta eksplotācijas izmaksas (riepas, ēļļas maiņas(bieži)) un protams degviela 2bākas 3dienas
Offline
SmokeAndRide
06. Feb 2017, 11:35 #12798

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

tev viņš nebija wrc blue krāsa un nenāk no Liepājas ?
Offline
didzinators
06. Feb 2017, 11:37 #12799

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu

Vecās ļerkatas jāņem no Japānas, vienīgais ieguldījums pārbūve un reģistrācija + sertifikācija, ja virs 2000.g.

90% ir sagurušas LV, ja grib mint condition.
Offline
Rihy
06. Feb 2017, 14:17 #12800

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI


06 Feb 2017, 11:05:34 @SmokeAndRide rakstīja:

06 Feb 2017, 11:03:06 @Rihy rakstīja:
Nav jau arī tik traki. 3 gadus nobraucu ar 2010.gada sti, pa to laiku vienreiz motoram kapitālais ~ 3k eur, piekarē un citur nekas ārkārtējs. Virsbūve tik, cik pats salauž Tos pie tādiem izdevumiem skaitīt nevar.
Un tas tīri braucot pa ielu un retu reizi pa kādu trasi.


Tev gadījumā kapitalka nebija dēļ nepareizas regulācijas ? vai arī no lietošanas ?

Problēma bija programmā - līkne rādija, ka pēc 5k rpm tā nostaigā, beigās tā bija viena no vainām, kāpēc motors izbeidzās. Bet visu salika atpakaļ, oem programma/izplūde, bet sākumā nedaudz pieraustijās, ko uzreiz neizdevās atrisināt. Pēc tam viss bija labi, tik braukšanas vaina.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex