Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
422167
13. Dec 2016, 22:08 #12761

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Vaacijaa taadi vienvagona diizelji attaalaakos posmos taa tikai kursee. Sovasar pasam pirmo reizi traapiijaas. Varbuut taapeec ka bija ap pusnakti un tautas mazaak. Superiigs risinaajums
Offline
bum_bumz
13. Dec 2016, 22:49 #12762

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6757

Braucu ar: E34


13 Dec 2016, 14:52:30 @Tikai_lasu rakstīja:

13 Dec 2016, 13:22:57 @91 rakstīja:
Cits piemērs: Rīga - Ventspils.

Šobrīd dienā ir 14 autobusu reisi, ir dienas, kad vēl vairāk. Ātrākajā variantā ceļā pavada 3 h.

Vilcienu nav vispār. Toties būs svaiga stacija.

Plika teorija.
Cik ir cilvēku, kuriem vajag nokļūt no Pārventas līdz Rīgas centram, vai otrādi, un kuriem nav personīgais auto? Studentiem un 6 ekskursantiem.
Un cik ir cilvēku, kam vajag nokļūt no Mazpisāniem uz Lielpisāniem un nav personiskais auto? Pilni 14 autobusi!
Vienkārši mums dzelzceļa līnijas iet visur kur, tikai ne tur kur ir cilvēki un tādēļ kursē tukšs. Autobuss apstājas pie katras otrās mājas. Tā arī viņš sevi pielasa pilnu.

P.S. Un stacija nav un nebūs svaiga. Dzelzceļš tikai sakārtoja fasādi, lai nenorautos paaugstināto īpašuma nodokli, par vidi degradējošu ēku.

Pasūtījuma raksts tieši tev http://www.ventasbalss.lv/zinas/vide/31653-latv...eru-stacijas-eku

80-tajos gados reisi tiešām gāja pakārtoti studentiem. Pilns bija, stāvēt nācās. Uz pilsētu un no pilsētas bija speciāli pakārtots reiss, kurš iebrauca stacijā.
Un pa ceļam var ļoti daudz uzņemt - Ventspils 2, Elkšķene, Ugāle, Usma, Spāre, Stende .....
Offline
cmax
14. Dec 2016, 10:09 #12763

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1073

Braucu ar:


13 Dec 2016, 21:44:11 @91 rakstīja:

13 Dec 2016, 21:25:51 @pekinens rakstīja:
Nez varetu uzbūvēt mazaku ekonomiskāku vilcienu? Priekš kam te Latvijā tie ir tik lieli.. nu tadu kā tramvaju, tikai platāku...


Savulaik RVR jau tādu uzbūvēja, tas (tā - motrise) brauca Ērgļu maršrutā.

[IMG]motrise[/IMG]

Diemžēl šobrīd kārtība ir tāda, ka infrastruktūras maksa ir vienāda - neatkarīgi no tā, vai pasažieru pārvadājumus veic šāds vilciens (motrise) vai trīs kopā sakabināti dīzeļvilcienu sastāvi, kas brauc kā viens vilciens.

P.S. pēc Ērgļu maršruta slēgšanas PV šo vienīgo Latvijā esošo motrisi nodeva LDz. Šobrīd tā tiek izmantota LDz dienesta vajadzībām - sliežu ceļu strādnieku pārvadāšanai tehniskajos reisos.

Veinreiz ar šito sanāca braukt no Dobeles līdz Rīgai, tas sūds tak ir mokoši lēns un kamēr izkurbulē visas lauku stacijas nomirt var.
Interesants liekas Vācijas variants piepilsētas vilcieniem, cik maniīju brauc gan ar elektrību gan dīzeli, zemā grīda un tā, sēdekļi liekas ka labāki nekā standarta starppilsētu autobusā.

[ Šo ziņu laboja cmax, 14 Dec 2016, 10:10:26 ]

Offline
subaru
14. Dec 2016, 10:44 #12764

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


...
Cik ir cilvēku, kuriem vajag nokļūt no Pārventas līdz Rīgas centram, vai otrādi, un kuriem nav personīgais auto? Studentiem un 6 ekskursantiem.
Un cik ir cilvēku, kam vajag nokļūt no Mazpisāniem uz Lielpisāniem un nav personiskais auto? Pilni 14 autobusi!
Vienkārši mums dzelzceļa līnijas iet visur kur, tikai ne tur kur ir cilvēki un tādēļ kursē tukšs. Autobuss apstājas pie katras otrās mājas. Tā arī viņš sevi pielasa pilnu.

P.S. Un stacija nav un nebūs svaiga. Dzelzceļš tikai sakārtoja fasādi, lai nenorautos paaugstināto īpašuma nodokli, par vidi degradējošu ēku.


Ir drusku savādāk ...
Laba sabtrans. infrastruktūra panāktu to, ka cilvēki pārsēžas uz sabtrans ikdienas gaitām.
Ja cilvēkam būs iepēja ātri, ērti un par adekvātu samaksu nokļūt no mājas uz darbu un atpakaļ izmantojot sabtransu, tad viņš to darīs ...
autobusā/vilcienā (atšķirībā no paša stūrētas automašīnas) Tu vari:
1) gulēt
2) lasīt avīzi/grāmatu/žurnālu
3) browsēt poweri
4) strādāt (ja darbs ir izdarām attālināti)
5) braukt iedzēris

un ja tas viss ir komfortabli par samērīgu samaksu, tad kāpēc gan kratīties ar mašīnu?

Bet nu pagaidām Latvijā līdz labam un pārdomātam sabtransam ir kā līdz Mēnesim ...

[ Šo ziņu laboja subaru, 14 Dec 2016, 10:44:43 ]

Offline
cmax
14. Dec 2016, 15:20 #12765

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1073

Braucu ar:


14 Dec 2016, 11:00:51 @91 rakstīja:

14 Dec 2016, 10:09:44 @cmax rakstīja:

kamēr izkurbulē visas lauku stacijas nomirt var



Kas attiecas uz mazajām lauku stacijām, tad tās agrāk vai vēlāk izzudīs no pasažieru pārvadājumiem (tas process jau notiek).
Ja dēļ pāris pasažieriem ir jāaptur vilciens ik pēc neliela attāluma, tad zūd vilciena priekšrocības attiecībā pret autotransportu.
Tas ir vietējo mazo autobusu uzdevums - nodrošināt šos dažus pasažierus katrā ciemā ar nokļūšanu no/līdz lielajai stacijai, attiecīgi pieskaņojot kustības sarakstus vilcienu sarakstam.

Ja vilciens var ātri ieskrieties tad viss forši, be konkrētā motrise to darīja veselu mūžību.
Tas bija 2005 gada augusts/se[tembris, kad tika pārtraukts ikdienas maršruts Liepāja-Rīga.
Piekrītu ka nepieciešams dzelzceļa pārvadājumus attīstīt tikai darīt to saprātīgi-izmanotjot mazākus, lētakus un ekonomiskākus vilcienus lai nav tā ka ~50 cilvēku dēļ tiek trenkāts milzu sastāvs
Offline
cmax
14. Dec 2016, 15:57 #12766

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1073

Braucu ar:


14 Dec 2016, 15:28:28 @91 rakstīja:

14 Dec 2016, 15:20:13 @cmax rakstīja:

Piekrītu ka nepieciešams dzelzceļa pārvadājumus attīstīt tikai darīt to saprātīgi-izmanotjot mazākus, lētakus un ekonomiskākus vilcienus lai nav tā ka ~50 cilvēku dēļ tiek trenkāts milzu sastāvs



Ja ar vilcienu varēs aizbraukt jūtami ātrāk kā ar autobusu, tad to pasažieru būs vairāk kā tikai 50. Pašreizējais lielais autobusu reisu skaits starp lielajām pilsētām parāda, ka braukt gribētāju ir daudz. Plus vēl daļa autobraucēju padomās, vai nav ērtāk aizbraukt ar vilcienu. Vajag tikai viņiem piedāvāt labāku pakalpojumu. Kā arī vēl tas, ka vilciens jau tagad ir lētāks kā autobuss.

Ar 50 cilvēkiem domāju vēlos vakara reisus kad tiek dzenāti tukši vagoni tā vietā lai palaistu ko mazāku, tas neiedziļinoties sastāvu un maršrutu plānošanā utt.
Visi sabiedriskie jāskata kā viena sistēma, jo ko dod tas ka var braukt ar lētu vilcienu lai pēc tam kāptu RS busā zelta cenā. Šobrīd situācija ir tāda ka no Ikšķiles braukt ar mašīnu degvielā tiek nobraukts tik pat cik maksātu mēnešbiļete vilcienam un sabiedriskajam. Auto amortizāciju var norakstīt uz ietaupīto laiku-2h dienā
Offline
hronists
14. Dec 2016, 16:37 #12767

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

bļā, apņirdzos, Kaimiņš sev vāc komandu

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1021211...pe=3&theater

"uzņēmēja" Linda Liepiņa, kas sapelnījusi planktona pačota punktus ar vēstulēm par to ka mūsu VID viņai tik ļoti nelaiza dirsu kā Igauņu VID un kaut kāds Čivčišs, kas nupat izcēlās ar to, ka būdams Latvijas Pasta iekšējās drošības dienesta vadītājs pamanījās nofotografēt un izplatīt twiterī to kā izskatās VID iekšējā saskaņošana uz dokumentiem.

pilnai laimei komandā vēl vajag to džeku, kam nodega Lambo
Offline
kkas
14. Dec 2016, 16:41 #12768

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu

Let's make Latviju varenu again
Offline
gunars_b
14. Dec 2016, 16:44 #12769

Kopš: 25. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 241

Braucu ar: 525d


14 Dec 2016, 16:37:06 @hronists rakstīja:
bļā, apņirdzos, Kaimiņš sev vāc komandu

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1021211...pe=3&theater

"uzņēmēja" Linda Liepiņa, kas sapelnījusi planktona pačota punktus ar vēstulēm par to ka mūsu VID viņai tik ļoti nelaiza dirsu kā Igauņu VID un kaut kāds Čivčišs, kas nupat izcēlās ar to, ka būdams Latvijas Pasta iekšējās drošības dienesta vadītājs pamanījās nofotografēt un izplatīt twiterī to kā izskatās VID iekšējā saskaņošana uz dokumentiem.

pilnai laimei komandā vēl vajag to džeku, kam nodega Lambo


Kādu no OneCoin brigādes vēl vajadzēja pieaicināt
Offline
anarchy
14. Dec 2016, 16:48 #12770

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


14 Dec 2016, 16:37:06 @hronists rakstīja:
bļā, apņirdzos, Kaimiņš sev vāc komandu

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1021211...pe=3&theater

"uzņēmēja" Linda Liepiņa, kas sapelnījusi planktona pačota punktus ar vēstulēm par to ka mūsu VID viņai tik ļoti nelaiza dirsu kā Igauņu VID un kaut kāds Čivčišs, kas nupat izcēlās ar to, ka būdams Latvijas Pasta iekšējās drošības dienesta vadītājs pamanījās nofotografēt un izplatīt twiterī to kā izskatās VID iekšējā saskaņošana uz dokumentiem.

pilnai laimei komandā vēl vajag to džeku, kam nodega Lambo


nepārstāvu nevienu pusi, pohuj....
bet, kapēc šajā postā es saklausu tādu kā nicinājumu un izsmiešanu par kaut kādiem centieniem pulcēt kopā cilvēkus, kas nav īsti apmierināti ar situāciju, lai, iespējams, kaut ko mainītu?

Offline
hronists
14. Dec 2016, 16:55 #12771

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


14 Dec 2016, 16:48:35 @anarchy rakstīja:

nepārstāvu nevienu pusi, pohuj....
bet, kapēc šajā postā es saklausu tādu kā nicinājumu un izsmiešanu par kaut kādiem centieniem pulcēt kopā cilvēkus, kas nav īsti apmierināti ar situāciju, lai, iespējams, kaut ko mainītu?


nu tu man pasaki ko tieši mainīs šie divi neapmierinātie cilvēki?

piemēram - Linda Liepiņa, kas nejēdz sakārtot savu biznesu lai izpildītu formālas normatīvo aktu prasības. pēdējais par ko viņai uzlika sodu bija tas, ka kases aparātam divu plombu vietā bija viena.

ko sakārtos Čivčišs, kas būdams iekšējās drošības dienesta vadītājs pa deviņiem darba gadiem nav sapratis ko var un ko nevar publicēt internetā. kā viņš to savu dienestu vadīja?

srsly, tur tiešām trūkst džeka ar Lambo, kas tieši tikpat atklāti liek mīksto uz visiem iespējamiem likumiem
Offline
anarchy
14. Dec 2016, 17:01 #12772

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

stulbi jau būtu prasīt - a kas tad sakārtos?
jo, ja pareizi saprotu, tad arī pats ar daudzām lietām neesi apmierināts?
bet teikt, ka, redz , ko ta šie, neko....

un tad nevis atbalstīt, ka, redz divu plombu vietā ir viena, bet gan bīdīties uz to, ka pēc tām vispār nav vajadzības, kur nu vel pārbaudīt!

kaut kā saklausu tikai tipiski, viss ir slikti...


neiedziļinos un neraisu uz diskusiju, kur kāds mēģina ko pierādīt.
Offline
hronists
14. Dec 2016, 17:09 #12773

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


14 Dec 2016, 17:01:16 @anarchy rakstīja:
stulbi jau būtu prasīt - a kas tad sakārtos?


valsti var sakārtot tikai cilvēki ar izglītību, profesionāli ekonomisti, juristi.

katrā ziņā ne tādi, kas pieraduši šmaukties un izlīferēties. tādu mums šo gadu laikā ir bijis pietiekami.

Offline
Yanny
14. Dec 2016, 17:17 #12774

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

Hronist, ir apmēram nojausma, kādu atalgojuma līmeni sagaida vidēji liela/liela Latvijas uzņēmuma CFO ?

Cik ir Finansu ministra alga?

p.s. es nemaz nerunāju par sabiedribas tradicionālo attieksmi pret jebkuru reformātoru.


par ko mēs runājam?

[ Šo ziņu laboja Yanny, 14 Dec 2016, 17:20:11 ]



-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
hronists
14. Dec 2016, 17:20 #12775

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


14 Dec 2016, 17:17:14 @Yanny rakstīja:
Hronist, ir apmēram nojausma, kādu atalgojuma līmeni sagaida vidēji liela/liela Latvijas uzņēmuma CFO ?

Cik ir Finansu ministra alga?


par ko mēs runājam?


atgādināt ar kādiem sajūsmas saucieniem tiek sagaidīta ikgadējā ziņa par to, ka deputātiem tiek palielināta alga (kas, atgādināšu, ir piesieta pie vidējās algas valstī) par 2-3%?

tad par ko mēs te runājam?

skaidrs, ka algas ir mazas, bet tās netiek celtas tāpēc, ka raustās no tautas reakcijas.
Offline
Yanny
14. Dec 2016, 17:31 #12776

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

par ko arī stāsts.

kamēr kāds politiskais spēks nebūs tik drosmīgs un nesāks saukt lietas īstajos vārdos, kamēr , vispirms jau - mediji, šādu soli neatbalstis, mums joprojām nāksies dzirdēt/lasīt proletariāta spazmas par "nenormāli lielajām algām". un gaismas tuneļa galā nebūs.
es runāju par adekvātiem ienākumiem, nevis visādu "rīgas satiksmju", brīvostu u.c. valsts pilnvarnieku/pareizo balsotaju ienākumu līmeni.

politiķu politiskā un personiskā atbildiba par pieņemtajiem lēmumiem mums pat sapnos nerādās.


-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
JZ
14. Dec 2016, 18:16 #12777

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

manuprāt - pielīdzināt privātā sektora atalgojumu valsts nav īsti pareizi, ierēdnim, lai vai kādā līmenī, nav obligāti jāsaņem tik pat, cik saņem privātajā, un skaidrojums ir ļoti vienkāršs - risks

un atalgojums, sevišķi jau ierēdņiem, absolūti negarantēs ne adekvātu intelekta, ne ētisko līmeni, tas var palīdzēt paplašināt vēlamu kandidātu loku - bet, ja atalgojums ir vienīgais, kas kandidātu tajā amatā vilina, tad tur jau startā ir problēma
Offline
Fandulis
14. Dec 2016, 19:21 #12778

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13382

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Pag, tip deputātiem mazas algas?
Offline
funkyasshit
14. Dec 2016, 19:24 #12779

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Tev tā alga liekas liela priekš rēali visaugstāk ieņemamā amata valstī, neskaitot prezidentu?
Offline
orlovs
14. Dec 2016, 19:43 #12780

Kopš: 18. Dec 2011

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


14 Dec 2016, 18:16:57 @JZ rakstīja:
manuprāt - pielīdzināt privātā sektora atalgojumu valsts nav īsti pareizi, ierēdnim, lai vai kādā līmenī, nav obligāti jāsaņem tik pat, cik saņem privātajā, un skaidrojums ir ļoti vienkāršs - risks

un atalgojums, sevišķi jau ierēdņiem, absolūti negarantēs ne adekvātu intelekta, ne ētisko līmeni, tas var palīdzēt paplašināt vēlamu kandidātu loku - bet, ja atalgojums ir vienīgais, kas kandidātu tajā amatā vilina, tad tur jau startā ir problēma

Nepiekrītu, ja esi ekonomiski neatkarīgs, tad Tu vari ar skaidru galvu skatīties uz visādiem "interesantiem" piedāvājumiem. Ja esi iestādes vadītājs, kuram konkursiņš iet par 400mio un Tu saņem 1400 uz rokas, Tev ir sieva un divi bērni. Bet ja Tu esi iestādēs vadītājs ar algu 20k mēnesī, tad Tu uz piedāvājumu skaties savādāk.

Plus, ja Tev ir galva uz pleciem un gribās dzīvot labi, tad privātais sektors ir way to go. Pat algots darbs. Jautājums cik SSE Riga stundentu, kā pirmo darbu izvēlās big four kompānijas vs finansu/ekonomikas ministrijas?

[ Šo ziņu laboja orlovs, 14 Dec 2016, 19:47:10 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4