Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Srakans
07. Jun 2011, 23:22 #12721

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


07 Jun 2011, 23:19:38 runiigais rakstīja:
jautājums juristiem- saņēmu protokolu par pārkāpumu administratīvajā lietā un soda naudas rēķinu bet lieta tāda ka protokolā ir kļūdas- norādīts, ka lēmums par sodu ir pieņemts ātrāk nekā veikts pārkāpums(datumi norādīti protokolā)cik liela iespēja ir cinīties un izsprukt no sodanaudas, ir dzirdēts ka dēļ nepilnīgi sastādīta protokola lietas izbeidz. otram čalim atnāca tāds pats bŗīnums kurā summa vārdiem atšķiras no summas ar cipariem un viņa vārds uzrakstīts nepareizi gribas bik ieviest kārtību banānijā
Ja par CSN, tad pārsūdzi un atcels. Ir bijusi pieredze ar datumiem
Offline
runiigais
07. Jun 2011, 23:32 #12722

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

soreiz gan ir valsts vides dienests jūraas un iekšējo ūdeņu kontrole-sanāca neliela brakaņierzveja ja tā var teikt, jo izrādās, ka ejot uz atļautu zvejas vietu ar saliktu makšķeri gar neatļautu vietu tu pārkāp likumu jo atrodies pie upes ar nelegāliem zvejas rikiem
Offline
ROLEXX
07. Jun 2011, 23:51 #12723

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


06 Jun 2011, 18:46:48 Peecis rakstīja:

06 Jun 2011, 18:01:28 ROLEXX rakstīja:
Esmu pa ausu galam dzirdējis, ka ūdens sūkņus nevar slēgt iekšā "tukšajā" - nu, kad viņi nesūknē ūdeni - jautājums, pat pieslēdzot visu taču būs viens brīdis, kamēr viņš strādās bez ūdens - kamēr to ūdeni iesūknēs līdz sevīm? Tik ilgi drīkst darboties bez ūdens, jeb tur kāda viltība?
ūdens sūknis šāda tipa:


Nekas nenotiks arī pa sauso ja pastrādās kaut pusstundu. Bet pirms palaišanas jāuzpilda ar ūdeni, jo savādāk vispār neuzsūks. Un obligāti vajag pretvārstu ūdensvada galā.

par pretvārstu lasīju - bet kā tad notiek tā piepildīšana ar ūdeni pirms palaišanas?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Peecis
08. Jun 2011, 00:06 #12724

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


07 Jun 2011, 23:51:54 ROLEXX rakstīja:

06 Jun 2011, 18:46:48 Peecis rakstīja:

06 Jun 2011, 18:01:28 ROLEXX rakstīja:
Esmu pa ausu galam dzirdējis, ka ūdens sūkņus nevar slēgt iekšā "tukšajā" - nu, kad viņi nesūknē ūdeni - jautājums, pat pieslēdzot visu taču būs viens brīdis, kamēr viņš strādās bez ūdens - kamēr to ūdeni iesūknēs līdz sevīm? Tik ilgi drīkst darboties bez ūdens, jeb tur kāda viltība?
ūdens sūknis šāda tipa:


Nekas nenotiks arī pa sauso ja pastrādās kaut pusstundu. Bet pirms palaišanas jāuzpilda ar ūdeni, jo savādāk vispār neuzsūks. Un obligāti vajag pretvārstu ūdensvada galā.

par pretvārstu lasīju - bet kā tad notiek tā piepildīšana ar ūdeni pirms palaišanas?

Ar piltuvi pielej ūdensvadu pilnu, tad pievieno pie sūkņa un sūknim korpusā parasti ir tāda skrūvīte, kuru izskrūvē un pielej sūkni ar ūdeni. Ja nav skrūvīte, tad vienkārši caur pienākošo šļauku pielej sūkni un aiziet.
Offline
miki
08. Jun 2011, 00:06 #12725

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 352

Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7


07 Jun 2011, 23:51:54 ROLEXX rakstīja:

06 Jun 2011, 18:46:48 Peecis rakstīja:

06 Jun 2011, 18:01:28 ROLEXX rakstīja:
Esmu pa ausu galam dzirdējis, ka ūdens sūkņus nevar slēgt iekšā "tukšajā" - nu, kad viņi nesūknē ūdeni - jautājums, pat pieslēdzot visu taču būs viens brīdis, kamēr viņš strādās bez ūdens - kamēr to ūdeni iesūknēs līdz sevīm? Tik ilgi drīkst darboties bez ūdens, jeb tur kāda viltība?
ūdens sūknis šāda tipa:

Nekas nenotiks arī pa sauso ja pastrādās kaut pusstundu. Bet pirms palaišanas jāuzpilda ar ūdeni, jo savādāk vispār neuzsūks. Un obligāti vajag pretvārstu ūdensvada galā.

par pretvārstu lasīju - bet kā tad notiek tā piepildīšana ar ūdeni pirms palaišanas?

Sūknim neelektriskajā daļā jābūt korķim-skrūvei, ko attaisot var iepildīt ūdeni. Ja ir garš sūcvads ar pretvārstu, tad piepildi to, pirms vieno pie sūkņa un tad piepildi pašu sūkni, lai vieglāk dabūt gaisu ārā
Offline
cipargalva
08. Jun 2011, 00:16 #12726

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Nav nācies saskarties ar šādiem sūkņiem, tāpēc tīri intereses pēc pajautāšu. Kam domāts tas bačoks zem sūkņa, un vai tas ir selfpriming sūknis? Pēc ieplūdes/izplūdes novietojuma attiecībā pret impelleru spriežu, ka ir.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 08 Jun 2011, 00:17:14 ]

Offline
E-kurais
08. Jun 2011, 00:33 #12727

Kopš: 12. May 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 45

Braucu ar: E36 318is

Sveicināti. Braucu ar E36 318Is un ir kārtējā bēda par apgriezieniem tukšgaitā un auto jaudas zudumu.
izlasīju visus pieejamos topikus par šo bēdu un izdarīju visu ko atradu forumā t.i. tukš.gaitas reg. nomainīju- gaisa masas mērītāju, pārbaudīju sveces. Un viss pa vecam ka apgriezieni lēkā un auto slāpst nost.

Sarunāju čali kas ņemas ar BMW lai pieslēdz pie Kompi. pieslēdza bet rāda ka netiek sistēmā.[Itkā nebūtu pievienots kompis nekur]
1. kpc nevar veikt diagnostiku
2. vrb vēl kāds variants par apgriezieniem un jaudas zudumu?
Paldies jau iepriekš...
Offline
Ch
08. Jun 2011, 00:37 #12728

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


08 Jun 2011, 00:33:13 E-kurais rakstīja:
Sveicināti. Braucu ar E36 318Is un ir kārtējā bēda par apgriezieniem tukšgaitā un auto jaudas zudumu.
izlasīju visus pieejamos topikus par šo bēdu un izdarīju visu ko atradu forumā t.i. tukš.gaitas reg. nomainīju- gaisa masas mērītāju, pārbaudīju sveces. Un viss pa vecam ka apgriezieni lēkā un auto slāpst nost.

Sarunāju čali kas ņemas ar BMW lai pieslēdz pie Kompi. pieslēdza bet rāda ka netiek sistēmā.[Itkā nebūtu pievienots kompis nekur]
1. kpc nevar veikt diagnostiku
2. vrb vēl kāds variants par apgriezieniem un jaudas zudumu?
Paldies jau iepriekš...


aizbrauc uz normālu diagnostiku. tur gan pieslēgs, gan pateiks kas pa vainu. tas būs lētāk, kā mainīt visu pēc kārtas!
raksti userim Driver.
Offline
RZZ
08. Jun 2011, 00:37 #12729

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Jautājums par diskiem un riepām!
Šodien biju servī un tur man stāsta, ka uz mana E39 esošie Oz R17 J9,5 ar riepām 40/255 jājot ritošo daļu par 40% vairāk nekā R15, 50/220 maziņi un šauri! Cik reāli tas ir, vai tā vispār ir? Cik lielu iespaidu tas atstāj uz ritošo daļu?
Offline
E-kurais
08. Jun 2011, 00:41 #12730

Kopš: 12. May 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 45

Braucu ar: E36 318is


08 Jun 2011, 00:37:59 RZZ rakstīja:
Jautājums par diskiem un riepām!
Šodien biju servī un tur man stāsta, ka uz mana E39 esošie Oz R17 J9,5 ar riepām 40/255 jājot ritošo daļu par 40% vairāk nekā R15, 50/220 maziņi un šauri! Cik reāli tas ir, vai tā vispār ir? Cik lielu iespaidu tas atstāj uz ritošo daļu?

Tā arī ir - skaistums prasa upurus
Offline
E-kurais
08. Jun 2011, 00:42 #12731

Kopš: 12. May 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 45

Braucu ar: E36 318is


08 Jun 2011, 00:37:11 Ch rakstīja:

08 Jun 2011, 00:33:13 E-kurais rakstīja:
Sveicināti. Braucu ar E36 318Is un ir kārtējā bēda par apgriezieniem tukšgaitā un auto jaudas zudumu.
izlasīju visus pieejamos topikus par šo bēdu un izdarīju visu ko atradu forumā t.i. tukš.gaitas reg. nomainīju- gaisa masas mērītāju, pārbaudīju sveces. Un viss pa vecam ka apgriezieni lēkā un auto slāpst nost.

Sarunāju čali kas ņemas ar BMW lai pieslēdz pie Kompi. pieslēdza bet rāda ka netiek sistēmā.[Itkā nebūtu pievienots kompis nekur]
1. kpc nevar veikt diagnostiku
2. vrb vēl kāds variants par apgriezieniem un jaudas zudumu?
Paldies jau iepriekš...


aizbrauc uz normālu diagnostiku. tur gan pieslēgs, gan pateiks kas pa vainu. tas būs lētāk, kā mainīt visu pēc kārtas!
raksti userim Driver.

nu viņš teica ka pirmstam diviem tādiem pašiem IS ir slēdzis klāt un viss bijis kā nākas...
Offline
RZZ
08. Jun 2011, 00:45 #12732

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu


08 Jun 2011, 00:41:34 E-kurais rakstīja:

08 Jun 2011, 00:37:59 RZZ rakstīja:
Jautājums par diskiem un riepām!
Šodien biju servī un tur man stāsta, ka uz mana E39 esošie Oz R17 J9,5 ar riepām 40/255 jājot ritošo daļu par 40% vairāk nekā R15, 50/220 maziņi un šauri! Cik reāli tas ir, vai tā vispār ir? Cik lielu iespaidu tas atstāj uz ritošo daļu?

Tā arī ir - skaistums prasa upurus


Bļe tādam židam kā man tas upuris pārāk liels

Kas īsti vairāk dara to kaitējumu, platums vai profils?

[ Šo ziņu laboja RZZ, 08 Jun 2011, 00:47:46 ]

Offline
E-kurais
08. Jun 2011, 00:48 #12733

Kopš: 12. May 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 45

Braucu ar: E36 318is


08 Jun 2011, 00:45:56 RZZ rakstīja:

08 Jun 2011, 00:41:34 E-kurais rakstīja:

08 Jun 2011, 00:37:59 RZZ rakstīja:
Jautājums par diskiem un riepām!
Šodien biju servī un tur man stāsta, ka uz mana E39 esošie Oz R17 J9,5 ar riepām 40/255 jājot ritošo daļu par 40% vairāk nekā R15, 50/220 maziņi un šauri! Cik reāli tas ir, vai tā vispār ir? Cik lielu iespaidu tas atstāj uz ritošo daļu?

Tā arī ir - skaistums prasa upurus


Bļe tādam židam kā man tas upuris pārāk liels

Kas īsti vairāk dara to kaitējumu, platums vai profils?

Nepateikšu cik procentos ritošo jāj, bet lielāka slodze uz ritošo daļu ir ar tādiem ripuļiem...

[ Šo ziņu laboja E-kurais, 08 Jun 2011, 00:49:06 ]

Offline
RZZ
08. Jun 2011, 00:50 #12734

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu


08 Jun 2011, 00:48:38 E-kurais rakstīja:

08 Jun 2011, 00:45:56 RZZ rakstīja:

08 Jun 2011, 00:41:34 E-kurais rakstīja:

08 Jun 2011, 00:37:59 RZZ rakstīja:
Jautājums par diskiem un riepām!
Šodien biju servī un tur man stāsta, ka uz mana E39 esošie Oz R17 J9,5 ar riepām 40/255 jājot ritošo daļu par 40% vairāk nekā R15, 50/220 maziņi un šauri! Cik reāli tas ir, vai tā vispār ir? Cik lielu iespaidu tas atstāj uz ritošo daļu?

Tā arī ir - skaistums prasa upurus


Bļe tādam židam kā man tas upuris pārāk liels

Kas īsti vairāk dara to kaitējumu, platums vai profils?

Nepateikšu cik procentos ritošo jāj, bet lielāka slodze uz ritošo daļu ir ar tādiem ripuļiem...


Ja ir lielāks profils, tad neatkarīgi no platuma samazinās tā slodze, vai arī platums būtiski ietekmē to visu!?

[ Šo ziņu laboja RZZ, 08 Jun 2011, 00:53:45 ]

Offline
E-kurais
08. Jun 2011, 00:57 #12735

Kopš: 12. May 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 45

Braucu ar: E36 318is


08 Jun 2011, 00:50:48 RZZ rakstīja:

08 Jun 2011, 00:48:38 E-kurais rakstīja:

08 Jun 2011, 00:45:56 RZZ rakstīja:

08 Jun 2011, 00:41:34 E-kurais rakstīja:

08 Jun 2011, 00:37:59 RZZ rakstīja:
Jautājums par diskiem un riepām!
Šodien biju servī un tur man stāsta, ka uz mana E39 esošie Oz R17 J9,5 ar riepām 40/255 jājot ritošo daļu par 40% vairāk nekā R15, 50/220 maziņi un šauri! Cik reāli tas ir, vai tā vispār ir? Cik lielu iespaidu tas atstāj uz ritošo daļu?

Tā arī ir - skaistums prasa upurus


Bļe tādam židam kā man tas upuris pārāk liels

Kas īsti vairāk dara to kaitējumu, platums vai profils?

Nepateikšu cik procentos ritošo jāj, bet lielāka slodze uz ritošo daļu ir ar tādiem ripuļiem...


Ja ir lielāks profils, tad neatkarīgi no platuma samazinās tā slodze, vai arī platums būtiski ietekmē to visu!?

Jo zemāks profils jo riepa ir cietāka vai ne?
un ja ir platāka tātad vēl cietāka
Bet nu tik traki jau arī nav ka visa ritošā būs beigta
jāmočī tik
Offline
RZZ
08. Jun 2011, 01:02 #12736

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Nu jā, mierini, mierini, tā jau rupmaize ar ūdeni jālieto, kas būs, kad sāksiez luzšana
Offline
Driver
08. Jun 2011, 01:03 #12737

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Jun 2011, 15:37:18 7781 rakstīja:
Te ir kāds, kas saprot kko no vecām gāzes sistēmām uz karburatoriem?
Vajag izravēt super primitīvu gāzes sistēmu no MB 75. gada ar diviem karbiķiem.

ar karburatoriem varu tikt galaa
gazi ari varu iznjemt nah

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
08. Jun 2011, 01:04 #12738

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Jun 2011, 23:09:48 dnah rakstīja:
ta nezinu kas te reali specializejas elektrika uz bmw
mekleju kursh varetu man sataisit
nepazist, neatpazist, neredz, u.t.t. nezinu ka to nosaukt akseleratora pedali
dzinejs m73

tu tak esi kapeipisejs!
cik ir sanacis sarakstities, tad vainu visu gribi pats, vai nav naudas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
08. Jun 2011, 01:06 #12739

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jun 2011, 00:37:11 Ch rakstīja:

08 Jun 2011, 00:33:13 E-kurais rakstīja:
Sveicināti. Braucu ar E36 318Is un ir kārtējā bēda par apgriezieniem tukšgaitā un auto jaudas zudumu.
izlasīju visus pieejamos topikus par šo bēdu un izdarīju visu ko atradu forumā t.i. tukš.gaitas reg. nomainīju- gaisa masas mērītāju, pārbaudīju sveces. Un viss pa vecam ka apgriezieni lēkā un auto slāpst nost.

Sarunāju čali kas ņemas ar BMW lai pieslēdz pie Kompi. pieslēdza bet rāda ka netiek sistēmā.[Itkā nebūtu pievienots kompis nekur]
1. kpc nevar veikt diagnostiku
2. vrb vēl kāds variants par apgriezieniem un jaudas zudumu?
Paldies jau iepriekš...


aizbrauc uz normālu diagnostiku. tur gan pieslēgs, gan pateiks kas pa vainu. tas būs lētāk, kā mainīt visu pēc kārtas!
raksti userim Driver.

+1
ja ari tiktiesham nevar piesegties (neticu tam), tad vispirms janoversh tas defekts un tad ari var veikt normalu diagnostiku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
08. Jun 2011, 01:09 #12740

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Jun 2011, 00:42:36 E-kurais rakstīja:

08 Jun 2011, 00:37:11 Ch rakstīja:

08 Jun 2011, 00:33:13 E-kurais rakstīja:
Sveicināti. Braucu ar E36 318Is un ir kārtējā bēda par apgriezieniem tukšgaitā un auto jaudas zudumu.
izlasīju visus pieejamos topikus par šo bēdu un izdarīju visu ko atradu forumā t.i. tukš.gaitas reg. nomainīju- gaisa masas mērītāju, pārbaudīju sveces. Un viss pa vecam ka apgriezieni lēkā un auto slāpst nost.

Sarunāju čali kas ņemas ar BMW lai pieslēdz pie Kompi. pieslēdza bet rāda ka netiek sistēmā.[Itkā nebūtu pievienots kompis nekur]
1. kpc nevar veikt diagnostiku
2. vrb vēl kāds variants par apgriezieniem un jaudas zudumu?
Paldies jau iepriekš...


aizbrauc uz normālu diagnostiku. tur gan pieslēgs, gan pateiks kas pa vainu. tas būs lētāk, kā mainīt visu pēc kārtas!
raksti userim Driver.

nu viņš teica ka pirmstam diviem tādiem pašiem IS ir slēdzis klāt un viss bijis kā nākas...

kadiem tadiem pashiem? zaljiem vai divam kupejam?

isam ir divi motori un cetras vadibas sistemas
m42 ar motronic 1.7
m42 ar motronic 1.7.2.
m44 ar siemens bms43
m44 ar velvienu dme versiju (neatceros kada tieshi)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo