Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 262 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
V.I.P.
12. Jan 2017, 14:54 #12721

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


12 Jan 2017, 14:12:42 @Rihy rakstīja:
Vakar biju Brīvkalnos, riepa hakka 7 ar naglām. Turējās labi, 6dien izmēģināšu Baldonē. Drošvien viena no labākajām versijām ielas riepai.

Tev veel ir STI vai tu ar audi biji?
Offline
Rihy
12. Jan 2017, 15:02 #12722

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI


12 Jan 2017, 14:54:21 @V.I.P. rakstīja:

12 Jan 2017, 14:12:42 @Rihy rakstīja:
Vakar biju Brīvkalnos, riepa hakka 7 ar naglām. Turējās labi, 6dien izmēģināšu Baldonē. Drošvien viena no labākajām versijām ielas riepai.

Tev veel ir STI vai tu ar audi biji?

Ar evo. Sti jau gandrīz gadu vairs nav. Audi nav tāds, lai līstu uz trases

[ Šo ziņu laboja Rihy, 12 Jan 2017, 15:02:49 ]

Offline
SmokeAndRide
12. Jan 2017, 16:16 #12723

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku


12 Jan 2017, 14:48:36 @kiddLV rakstīja:

12 Jan 2017, 12:50:13 @SmokeAndRide rakstīja:
caur JASS var meklēt


pačots un uvažuha paldies - atrada 1 gab, braucu pakaļ




Tad tik tagad jādod grīdā!

[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 12 Jan 2017, 16:17:08 ]

Offline
didzinators
12. Jan 2017, 16:22 #12724

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu

Hakka ir sūds, naglas ļoti ātri izbira.

Pāņēmu Coninental 2 kontaktu, kuras ir līmētās un tur 500nm, neviena nagla nav izkritusi pa 2 gadi.
Offline
Siipols
13. Jan 2017, 00:41 #12725

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Tas jau man šķiet ir kā viņas jaunas piebrauc. man GY ice artctic arī radzes sāka birt ārā kaut protektors bij nenodilid vēl un kā jauns tad sāku pieverst uzmanibu ka paradums apļos un līkumos ieiet pa asfaltu ir tāds pats kā vasarā

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
ParaTr00per
13. Jan 2017, 06:58 #12726

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


13 Jan 2017, 00:41:15 @Siipols rakstīja:
Tas jau man šķiet ir kā viņas jaunas piebrauc. man GY ice artctic arī radzes sāka birt ārā kaut protektors bij nenodilid vēl un kā jauns tad sāku pieverst uzmanibu ka paradums apļos un līkumos ieiet pa asfaltu ir tāds pats kā vasarā

jā, daudziem tas vēl ir noslēpums, ka naglenes ir jāpiebrauc
Offline
us
13. Jan 2017, 08:59 #12727

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Man jau otro gadu Subāram ir Pirelli Ice Zero, man ļoti patīk. Iepriekš esmu braukājis ar jaunām Good Year Ultra Grip Extreme un Dunlop Ice Response, Pirelli pagaidām šķiet, ka ir bijusi vislabākā izvēle

Pirellī riepās mani visvairāk pārsteidza bremzēšana, stājās ļoti labi. Ar Nokian nav bijusi pieredze.

[ Šo ziņu laboja us, 13 Jan 2017, 09:01:55 ]

Offline
Erx
13. Jan 2017, 11:10 #12728

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


12 Jan 2017, 15:02:28 @Rihy rakstīja:

12 Jan 2017, 14:54:21 @V.I.P. rakstīja:

12 Jan 2017, 14:12:42 @Rihy rakstīja:
Vakar biju Brīvkalnos, riepa hakka 7 ar naglām. Turējās labi, 6dien izmēģināšu Baldonē. Drošvien viena no labākajām versijām ielas riepai.

Tev veel ir STI vai tu ar audi biji?

Ar evo. Sti jau gandrīz gadu vairs nav. Audi nav tāds, lai līstu uz trases

Tas biji tu ar baltu EvoX jau tumsā?
Offline
us
13. Jan 2017, 12:17 #12729

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

http://www.speedhunters.com/2016/10/improving-legend-modern-e30-m3-rally-car/

Offline
GirtzB
13. Jan 2017, 12:26 #12730

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)



p.s. piesmiets e30 ar custom volvo motoru un cieto pakaļtiltu. Tas ir Volvo 240 iekš e30 virsbūvēs...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
us
13. Jan 2017, 12:36 #12731

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Nav runa par to, kas tur piesmiets vai nepiesmiets, bet kvalitāte kādā tas viss ir izpildīts ir

Vai tad "cietais" tilts nav tieši standarta e30 gadījumā, jeb es nepareizi saprotu šo apzīmējumu?

Compared to the original 60mm of bump travel, this setup now allows a total of 250mm rear suspension travel.
Offline
GirtzB
13. Jan 2017, 12:39 #12732

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

e30 ir neatkarīgā piekare arī prodrive un citiem Grp. A variantiem.
Šeit ir atkarīgā piekare ar pagarinātu gājienu.

p.s. Grp. A Prodrive spec bija 150mm lietderīgais gājiens.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 13 Jan 2017, 12:43:27 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
kurlis
13. Jan 2017, 12:41 #12733

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


13 Jan 2017, 12:36:39 @us rakstīja:
Nav runa par to, kas tur piesmiets vai nepiesmiets, bet kvalitāte kādā tas viss ir izpildīts ir

Vai tad "cietais" tilts nav tieši standarta e30 gadījumā, jeb es nepareizi saprotu šo apzīmējumu?

Compared to the original 60mm of bump travel, this setup now allows a total of 250mm rear suspension travel.



Tas ir faking cietais tilts (dead axle), neatkarīgās piekares (independent rear suspension) vietā.
Offline
GirtzB
13. Jan 2017, 12:47 #12734

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nostrādts tas auto gan ir labi.
p.s. Rallija e30 M3 S14 motri sākās ar 280 hp. e30 M3 Prodrive

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Rihy
13. Jan 2017, 12:50 #12735

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI


13 Jan 2017, 11:10:04 @Erx rakstīja:

12 Jan 2017, 15:02:28 @Rihy rakstīja:

12 Jan 2017, 14:54:21 @V.I.P. rakstīja:

12 Jan 2017, 14:12:42 @Rihy rakstīja:
Vakar biju Brīvkalnos, riepa hakka 7 ar naglām. Turējās labi, 6dien izmēģināšu Baldonē. Drošvien viena no labākajām versijām ielas riepai.

Tev veel ir STI vai tu ar audi biji?

Ar evo. Sti jau gandrīz gadu vairs nav. Audi nav tāds, lai līstu uz trases

Tas biji tu ar baltu EvoX jau tumsā?

Nē, ar sarkanu evo9.
Offline
SmokeAndRide
15. Jan 2017, 13:24 #12736

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/gioco.html

ir kādam info ?
Offline
RitvarsE30
15. Jan 2017, 14:38 #12737

Kopš: 04. Oct 2009

Ziņojumi: 1117

Braucu ar: CNG


15 Jan 2017, 13:24:18 @SmokeAndRide rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/gioco.html

ir kādam info ?

Tik cik tas,ka ar auto tiešām sieviete brauc.
Offline
JZ
15. Jan 2017, 14:52 #12738

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


13 Jan 2017, 12:36:39 @us rakstīja:
Nav runa par to, kas tur piesmiets vai nepiesmiets, bet kvalitāte kādā tas viss ir izpildīts ir

Vai tad "cietais" tilts nav tieši standarta e30 gadījumā, jeb es nepareizi saprotu šo apzīmējumu?

Compared to the original 60mm of bump travel, this setup now allows a total of 250mm rear suspension travel.



atkarīgais tilts nozīmē soli atpakaļ zirgu pajūgu laikmetā apmēram, tas kustās, labākā gadījumā, taisni uz augšu/leju un pēc iespējas mazāk citos, nevēlamos, virzienos attiecībā pret masas un roll centriem mašīnā kopumā

labums tam ir tāds, ka tas ir prasts, izturīgs, viegli "izprotams" un ļauj sasniegt milzīgus gājienus vertikāli ar mazām sekām - bet te ir šosejas setups, kur gājiens normāli ir ļoti mazs... un tieši tādēļ multilinkam (ja reiz pārtaisa, tad pārtaisa...) būtu izteiktas priekšrocības pret atkarīgo, un multilinks atļautu aizmugurē bagāžnieka grīdu pa kādiem 5cm zemāk nolikt, kas viņam tur aiz tilta aizkrāmētos loriņus atļautu pareizāk novietot

un vēl par to auto - visu kaut cik necik smago, ko iespējams nolikt kur grib, ir jāliek pēc iespējas zemāk un tuvāk garenasij un starp tiltiem - kas automātiski nozīmēs mīkstākus šķērsstabilizātorus (labāk absorbēs nelīdzenumus labajā vai kreisajā pusē) un atvieglos darbu amortizātoriem - tad kādēļ tur amortu izplēšanās trauki ir augšā/ārpusē pie logu malām, kādēļ eļļas trauks ir aizmugurē aiz tilta gaisā karājamies, to varēja iegremdēt grīdā pa 15cm kā minimums, vai nolikt priekšā aiz motora kreisājā pusē pārtaisot uguns sienu tālāk uz aizmuguri, jo stūrmanim nafig nav jāsēž tik tālu uz priekšu, kur no salona bildes var saprast ka pilots pat ir tālāk par stūrmani... pat riteņu triecienskrūvmašīna varēja būt pie stūrmaņa kājām, blakus uguns dzēšamajam, bākai, dalītai vajadzēja atrasties oriģinālajā vietā, nevis tur augšā virs tilta...

akurāti un smuki - ok, bet ačgārni, varētu vilkt paralēles ar vienu citu, tepat galerijās redzamu, auto

p.s. priekšējam tiltam iekšējo šarnīru izpildījums arī kreiss, galvenais ka nav pat tālu jāmeklē kā pareizo to izdarīt...

[ Šo ziņu laboja JZ, 15 Jan 2017, 14:55:57 ]

Offline
kritins79
15. Jan 2017, 17:04 #12739

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

tagad skaidrs kas sebastianam konstrueja auto
Offline
us
16. Jan 2017, 12:24 #12740

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Varbūt kādam ir uz tirdziņu Subaru GC8 šofera beņķis? Principā man vajag tikai sliedes.

Apnika sēdēt kā autobusa šoferim un vēl ar ķiveri griestus rīvēt

[ Šo ziņu laboja us, 16 Jan 2017, 12:28:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex