Autors | Ziņojums |
V.I.P. | |
Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
12 Jan 2017, 14:12:42 @Rihy rakstīja:
Vakar biju Brīvkalnos, riepa hakka 7 ar naglām. Turējās labi, 6dien izmēģināšu Baldonē. Drošvien viena no labākajām versijām ielas riepai.
Tev veel ir STI vai tu ar audi biji? |
Offline | |
|
Rihy | |
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
|
12 Jan 2017, 14:54:21 @V.I.P. rakstīja:
12 Jan 2017, 14:12:42 @Rihy rakstīja:
Vakar biju Brīvkalnos, riepa hakka 7 ar naglām. Turējās labi, 6dien izmēģināšu Baldonē. Drošvien viena no labākajām versijām ielas riepai.
Tev veel ir STI vai tu ar audi biji?
Ar evo. Sti jau gandrīz gadu vairs nav. Audi nav tāds, lai līstu uz trases [ Šo ziņu laboja Rihy, 12 Jan 2017, 15:02:49 ] |
Offline | |
|
SmokeAndRide | |
Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
|
12 Jan 2017, 14:48:36 @kiddLV rakstīja:
12 Jan 2017, 12:50:13 @SmokeAndRide rakstīja:
caur JASS var meklēt
pačots un uvažuha paldies - atrada 1 gab, braucu pakaļ
Tad tik tagad jādod grīdā!
[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 12 Jan 2017, 16:17:08 ] |
Offline | |
|
didzinators | |
Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
| Hakka ir sūds, naglas ļoti ātri izbira.
Pāņēmu Coninental 2 kontaktu, kuras ir līmētās un tur 500nm, neviena nagla nav izkritusi pa 2 gadi. |
Offline | |
|
Siipols | |
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Tas jau man šķiet ir kā viņas jaunas piebrauc. man GY ice artctic arī radzes sāka birt ārā kaut protektors bij nenodilid vēl un kā jauns tad sāku pieverst uzmanibu ka paradums apļos un līkumos ieiet pa asfaltu ir tāds pats kā vasarā
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
ParaTr00per | |
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
13 Jan 2017, 00:41:15 @Siipols rakstīja:
Tas jau man šķiet ir kā viņas jaunas piebrauc. man GY ice artctic arī radzes sāka birt ārā kaut protektors bij nenodilid vēl un kā jauns tad sāku pieverst uzmanibu ka paradums apļos un līkumos ieiet pa asfaltu ir tāds pats kā vasarā
jā, daudziem tas vēl ir noslēpums, ka naglenes ir jāpiebrauc |
Offline | |
|
us | |
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Man jau otro gadu Subāram ir Pirelli Ice Zero, man ļoti patīk. Iepriekš esmu braukājis ar jaunām Good Year Ultra Grip Extreme un Dunlop Ice Response, Pirelli pagaidām šķiet, ka ir bijusi vislabākā izvēle
Pirellī riepās mani visvairāk pārsteidza bremzēšana, stājās ļoti labi. Ar Nokian nav bijusi pieredze.[ Šo ziņu laboja us, 13 Jan 2017, 09:01:55 ] |
Offline | |
|
Erx | |
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
12 Jan 2017, 15:02:28 @Rihy rakstīja:
12 Jan 2017, 14:54:21 @V.I.P. rakstīja:
12 Jan 2017, 14:12:42 @Rihy rakstīja:
Vakar biju Brīvkalnos, riepa hakka 7 ar naglām. Turējās labi, 6dien izmēģināšu Baldonē. Drošvien viena no labākajām versijām ielas riepai.
Tev veel ir STI vai tu ar audi biji?
Ar evo. Sti jau gandrīz gadu vairs nav. Audi nav tāds, lai līstu uz trases
Tas biji tu ar baltu EvoX jau tumsā? |
Offline | |
|
|
us | |
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| http://www.speedhunters.com/2016/10/improving-legend-modern-e30-m3-rally-car/
|
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
p.s. piesmiets e30 ar custom volvo motoru un cieto pakaļtiltu. Tas ir Volvo 240 iekš e30 virsbūvēs...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
us | |
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Nav runa par to, kas tur piesmiets vai nepiesmiets, bet kvalitāte kādā tas viss ir izpildīts ir
Vai tad "cietais" tilts nav tieši standarta e30 gadījumā, jeb es nepareizi saprotu šo apzīmējumu?
Compared to the original 60mm of bump travel, this setup now allows a total of 250mm rear suspension travel. |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| e30 ir neatkarīgā piekare arī prodrive un citiem Grp. A variantiem.
Šeit ir atkarīgā piekare ar pagarinātu gājienu.
p.s. Grp. A Prodrive spec bija 150mm lietderīgais gājiens.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 13 Jan 2017, 12:43:27 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
kurlis | |
Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
|
13 Jan 2017, 12:36:39 @us rakstīja:
Nav runa par to, kas tur piesmiets vai nepiesmiets, bet kvalitāte kādā tas viss ir izpildīts ir
Vai tad "cietais" tilts nav tieši standarta e30 gadījumā, jeb es nepareizi saprotu šo apzīmējumu?
Compared to the original 60mm of bump travel, this setup now allows a total of 250mm rear suspension travel.
Tas ir faking cietais tilts (dead axle), neatkarīgās piekares (independent rear suspension) vietā. |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Nostrādts tas auto gan ir labi.
p.s. Rallija e30 M3 S14 motri sākās ar 280 hp. e30 M3 Prodrive
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Rihy | |
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
|
13 Jan 2017, 11:10:04 @Erx rakstīja:
12 Jan 2017, 15:02:28 @Rihy rakstīja:
12 Jan 2017, 14:54:21 @V.I.P. rakstīja:
12 Jan 2017, 14:12:42 @Rihy rakstīja:
Vakar biju Brīvkalnos, riepa hakka 7 ar naglām. Turējās labi, 6dien izmēģināšu Baldonē. Drošvien viena no labākajām versijām ielas riepai.
Tev veel ir STI vai tu ar audi biji?
Ar evo. Sti jau gandrīz gadu vairs nav. Audi nav tāds, lai līstu uz trases
Tas biji tu ar baltu EvoX jau tumsā?
Nē, ar sarkanu evo9. |
Offline | |
|
SmokeAndRide | |
Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/gioco.html
ir kādam info ? |
Offline | |
|
|
RitvarsE30 | |
Kopš: 04. Oct 2009
Ziņojumi: 1117
Braucu ar: CNG
|
15 Jan 2017, 13:24:18 @SmokeAndRide rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/gioco.html
ir kādam info ?
Tik cik tas,ka ar auto tiešām sieviete brauc. |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
13 Jan 2017, 12:36:39 @us rakstīja:
Nav runa par to, kas tur piesmiets vai nepiesmiets, bet kvalitāte kādā tas viss ir izpildīts ir
Vai tad "cietais" tilts nav tieši standarta e30 gadījumā, jeb es nepareizi saprotu šo apzīmējumu?
Compared to the original 60mm of bump travel, this setup now allows a total of 250mm rear suspension travel.
atkarīgais tilts nozīmē soli atpakaļ zirgu pajūgu laikmetā apmēram, tas kustās, labākā gadījumā, taisni uz augšu/leju un pēc iespējas mazāk citos, nevēlamos, virzienos attiecībā pret masas un roll centriem mašīnā kopumā
labums tam ir tāds, ka tas ir prasts, izturīgs, viegli "izprotams" un ļauj sasniegt milzīgus gājienus vertikāli ar mazām sekām - bet te ir šosejas setups, kur gājiens normāli ir ļoti mazs... un tieši tādēļ multilinkam (ja reiz pārtaisa, tad pārtaisa...) būtu izteiktas priekšrocības pret atkarīgo, un multilinks atļautu aizmugurē bagāžnieka grīdu pa kādiem 5cm zemāk nolikt, kas viņam tur aiz tilta aizkrāmētos loriņus atļautu pareizāk novietot
un vēl par to auto - visu kaut cik necik smago, ko iespējams nolikt kur grib, ir jāliek pēc iespējas zemāk un tuvāk garenasij un starp tiltiem - kas automātiski nozīmēs mīkstākus šķērsstabilizātorus (labāk absorbēs nelīdzenumus labajā vai kreisajā pusē) un atvieglos darbu amortizātoriem - tad kādēļ tur amortu izplēšanās trauki ir augšā/ārpusē pie logu malām, kādēļ eļļas trauks ir aizmugurē aiz tilta gaisā karājamies, to varēja iegremdēt grīdā pa 15cm kā minimums, vai nolikt priekšā aiz motora kreisājā pusē pārtaisot uguns sienu tālāk uz aizmuguri, jo stūrmanim nafig nav jāsēž tik tālu uz priekšu, kur no salona bildes var saprast ka pilots pat ir tālāk par stūrmani... pat riteņu triecienskrūvmašīna varēja būt pie stūrmaņa kājām, blakus uguns dzēšamajam, bākai, dalītai vajadzēja atrasties oriģinālajā vietā, nevis tur augšā virs tilta...
akurāti un smuki - ok, bet ačgārni, varētu vilkt paralēles ar vienu citu, tepat galerijās redzamu, auto
p.s. priekšējam tiltam iekšējo šarnīru izpildījums arī kreiss, galvenais ka nav pat tālu jāmeklē kā pareizo to izdarīt...
[ Šo ziņu laboja JZ, 15 Jan 2017, 14:55:57 ] |
Offline | |
|
kritins79 | |
Kopš: 13. Dec 2016
Ziņojumi: 102
Braucu ar:
| tagad skaidrs kas sebastianam konstrueja auto |
Offline | |
|
us | |
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Varbūt kādam ir uz tirdziņu Subaru GC8 šofera beņķis? Principā man vajag tikai sliedes.
Apnika sēdēt kā autobusa šoferim un vēl ar ķiveri griestus rīvēt [ Šo ziņu laboja us, 16 Jan 2017, 12:28:50 ] |
Offline | |
|