Online
Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
Chief | | Kopš: 28. Nov 2007
Ziņojumi: 5422
Braucu ar:
|
22 Feb 2014, 01:22:53 MartinsFR rakstīja:
21 Feb 2014, 22:46:40 karlsonss rakstīja:
21 Feb 2014, 18:48:50 MartinsFR rakstīja:
sanāk, cik cilvēku tik viedokļu, ņemot vērā, ka es gadā nobraucu tikai aptuveni 10t.km un tie pārsvarā ir garie gabali, nevis pilsētas režīms. Man liekas, ka varētu būt ok, komfortabls un redzēs kā būs ar to brukšanu, ja būtu pārsvarā pilsētas režīms vai grantene, tad būtu jāuztraucas.
Karoč, rīt aidzīšu uz Opel centru uz diagnostiku un redzēs kas pa kam
Reku,
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/eihbj.html
Brauc pa leeto
Vot tikai nedaudz out of budžet
Ar šitādu 200km nobraucot varētu rasties vēlme pakārties, lohavozā noteikti ir interesantāk | Offline | | |
add | | Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
21 Feb 2014, 22:46:40 karlsonss rakstīja:
21 Feb 2014, 18:48:50 MartinsFR rakstīja:
sanāk, cik cilvēku tik viedokļu, ņemot vērā, ka es gadā nobraucu tikai aptuveni 10t.km un tie pārsvarā ir garie gabali, nevis pilsētas režīms. Man liekas, ka varētu būt ok, komfortabls un redzēs kā būs ar to brukšanu, ja būtu pārsvarā pilsētas režīms vai grantene, tad būtu jāuztraucas.
Karoč, rīt aidzīšu uz Opel centru uz diagnostiku un redzēs kas pa kam
Reku,
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/eihbj.html
Brauc pa leeto
Tā kā vajadzīgs ir vienkāršs, primitīvs dampis, lai tiktu no punkta A uz B, tiek meklēts kaut, kas tajā virzienā, golf 5/6 vai octavia.
Cik sapratu pašam tāds ir bijis. Kā ir no pieredzes tieši ar dzinējiem, skatos uz 1.9tdi, jo cik atceros, drauga B5 passātā varēja gāzt iekšā jebko un viņš gāja uz priekšu. Cik ļoti šis dzinējs ir evolucionējis kopš deviņdesmitajiem gadiem? domāju ņemt ~07, 08. gada, jeb pēdējie gadi, kad pārgāja uz 1.6 tilpumu | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| stāvēja rumbulā pa 2k ls, izrādās, ka bija par lētu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/lexus/gs/dnlxm.html
TA nemaz nav izieta
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: LEXUS GS 430
Reģistrācijas numurs: BV6665
Nākošās apskates datums: 13.03.2013
Nobraukums: 176859 [ Šo ziņu laboja Chainsaw, 22 Feb 2014, 12:03:26 ] | Offline | | |
Cherbikoff | | Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/exmgm.html
Kāds zin kautko par šito? Slinkums braukt, pa telefonu jau pārdevējs saka ka viss labi, bet vairākas tādas "viss labi" jau esmu bijis skatīties. Apnīk jau pa tukšo braukāt. | Offline | | |
divkosigais | | Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6488
Braucu ar:
|
22 Feb 2014, 14:03:01 Cherbikoff rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/exmgm.html
Kāds zin kautko par šito? Slinkums braukt, pa telefonu jau pārdevējs saka ka viss labi, bet vairākas tādas "viss labi" jau esmu bijis skatīties. Apnīk jau pa tukšo braukāt.
Tak redzms,ka tas auto staav placii.
Tas perekums jau gribeedams neko par to auto nevar pastaastiit - vinnss jau pats pa konkreeto auto neko nezin.
Perekupiem jau parasti vienmeer - ja auto ir skates, un var pielaist , nav galiigi sasists...tad auto ir ideaalaa staavoklii.
PS: jaabrauc un pasam jaaskataas, jaapiennem leemums.[ Šo ziņu laboja divkosigais, 22 Feb 2014, 14:11:18 ] | Offline | | |
BeumeeN | | Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
| Var palīdzēt nokārtot līzingu mašinai pa 900e | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
22 Feb 2014, 14:13:36 BeumeeN rakstīja:
Var palīdzēt nokārtot līzingu mašinai pa 900e
Nee ,tas buutu izcili , uz 60 meeneshiem
Piemeeram 19 eur meenesii...!!!! | Offline | | |
Cherbikoff | | Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
| Tagad jau arī 300eur drotus man liekas lēzenajā var paņemt
Bet ne par to stāsts, viņam ir pilnais obc, un bildēs jau galīgā pakaļā itkā neizskatās. Vairāk interesē, vai tas vāģis nav galīgi nojāts, uz TA kautkā knapi sametināts, utt. Gan jau ka pa Jelgavu viņš tur pat arī ir maisījies kautkur visu laiku. Gribas +/- dzīvu eksemplāru sakopšanai par draudzīgu cenu atrast.
Mans iekšējais, sen apspiestais želejnieks sāk pieprasīt savu daļu | Offline | | |
|
Osiik | | Kopš: 18. Mar 2011
Ziņojumi: 115
Braucu ar:
|
22 Feb 2014, 02:08:10 add rakstīja:
21 Feb 2014, 22:46:40 karlsonss rakstīja:
21 Feb 2014, 18:48:50 MartinsFR rakstīja:
sanāk, cik cilvēku tik viedokļu, ņemot vērā, ka es gadā nobraucu tikai aptuveni 10t.km un tie pārsvarā ir garie gabali, nevis pilsētas režīms. Man liekas, ka varētu būt ok, komfortabls un redzēs kā būs ar to brukšanu, ja būtu pārsvarā pilsētas režīms vai grantene, tad būtu jāuztraucas.
Karoč, rīt aidzīšu uz Opel centru uz diagnostiku un redzēs kas pa kam
Reku,
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/eihbj.html
Brauc pa leeto
Tā kā vajadzīgs ir vienkāršs, primitīvs dampis, lai tiktu no punkta A uz B, tiek meklēts kaut, kas tajā virzienā, golf 5/6 vai octavia.
Cik sapratu pašam tāds ir bijis. Kā ir no pieredzes tieši ar dzinējiem, skatos uz 1.9tdi, jo cik atceros, drauga B5 passātā varēja gāzt iekšā jebko un viņš gāja uz priekšu. Cik ļoti šis dzinējs ir evolucionējis kopš deviņdesmitajiem gadiem? domāju ņemt ~07, 08. gada, jeb pēdējie gadi, kad pārgāja uz 1.6 tilpumu
Man Octavias kā darba autiņi jau kādi 5 bijuši no 0 - 100000 km, sākot no 2007 gada modeļiem kā sludinājumā ar 1,9 tdi 77kw , un beidzot ar pēdējiem modeļiem tagad. Pats nopirku vienu 2009 gada no darba ar 280000, pa gadu nomainīju pakaļējos amīšus, vienu atsaiti priekšā un salona ventilatoru. Detaļas lētas, autiņš izturīgs, ekonomisks. Es neesmu mašīnu taupītājs baigs, braucu normāli, pāri sliedēm nav 5 km/h . 20010 gada + ar 1,6 tdi lūzt daudz vairāk, darba autoparks ir 50+ škodas un šīm jau ir problēmas ar augstspiediena sūkņiem un arī turbīnam pat garantijas laikā, piekares nav tik izturīgas.. grabēt plastmasīgais salons sāk ap 100000 km točna. kādu pusgadu gāzu krievu dīzeli, nekadas prob, tagad Dinaz, arī viss ok. Pārsvarā pa pilsētu pārvietojoties 15 min intervālos ar aukstu motoru no darba, mājas, veikals patērīņš 7,5 l. Patestēju ekonomisko režīmu - jauktais cikls 5,5 l un pa pilsētu 6,2 laikam bija. Esmu apmierināts. P.S pirms tam bija e46 328. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7364
Braucu ar: muti
|
22 Feb 2014, 14:33:53 Cherbikoff rakstīja:
Tagad jau arī 300eur drotus man liekas lēzenajā var paņemt
Bet ne par to stāsts, viņam ir pilnais obc, un bildēs jau galīgā pakaļā itkā neizskatās. Vairāk interesē, vai tas vāģis nav galīgi nojāts, uz TA kautkā knapi sametināts, utt. Gan jau ka pa Jelgavu viņš tur pat arī ir maisījies kautkur visu laiku. Gribas +/- dzīvu eksemplāru sakopšanai par draudzīgu cenu atrast.
Mans iekšējais, sen apspiestais želejnieks sāk pieprasīt savu daļu
Pilnais obc - īstais arguments kapēc pirkt mašīnu.
Bildēs jau var redzēt ka ir aizmugurē arkas rūsējušas un vēl šur tur, kā gan citādi mašīnai pa 600 latiem. Tad nav nekāds sakopjamais eksemplārs bet visīstākais ziemas drots. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
22 Feb 2014, 15:05:03 Osiik rakstīja:
22 Feb 2014, 02:08:10 add rakstīja:
21 Feb 2014, 22:46:40 karlsonss rakstīja:
21 Feb 2014, 18:48:50 MartinsFR rakstīja:
sanāk, cik cilvēku tik viedokļu, ņemot vērā, ka es gadā nobraucu tikai aptuveni 10t.km un tie pārsvarā ir garie gabali, nevis pilsētas režīms. Man liekas, ka varētu būt ok, komfortabls un redzēs kā būs ar to brukšanu, ja būtu pārsvarā pilsētas režīms vai grantene, tad būtu jāuztraucas.
Karoč, rīt aidzīšu uz Opel centru uz diagnostiku un redzēs kas pa kam
Reku,
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/eihbj.html
Brauc pa leeto
Tā kā vajadzīgs ir vienkāršs, primitīvs dampis, lai tiktu no punkta A uz B, tiek meklēts kaut, kas tajā virzienā, golf 5/6 vai octavia.
Cik sapratu pašam tāds ir bijis. Kā ir no pieredzes tieši ar dzinējiem, skatos uz 1.9tdi, jo cik atceros, drauga B5 passātā varēja gāzt iekšā jebko un viņš gāja uz priekšu. Cik ļoti šis dzinējs ir evolucionējis kopš deviņdesmitajiem gadiem? domāju ņemt ~07, 08. gada, jeb pēdējie gadi, kad pārgāja uz 1.6 tilpumu
Man Octavias kā darba autiņi jau kādi 5 bijuši no 0 - 100000 km, sākot no 2007 gada modeļiem kā sludinājumā ar 1,9 tdi 77kw , un beidzot ar pēdējiem modeļiem tagad. Pats nopirku vienu 2009 gada no darba ar 280000, pa gadu nomainīju pakaļējos amīšus, vienu atsaiti priekšā un salona ventilatoru. Detaļas lētas, autiņš izturīgs, ekonomisks. Es neesmu mašīnu taupītājs baigs, braucu normāli, pāri sliedēm nav 5 km/h . 20010 gada + ar 1,6 tdi lūzt daudz vairāk, darba autoparks ir 50+ škodas un šīm jau ir problēmas ar augstspiediena sūkņiem un arī turbīnam pat garantijas laikā, piekares nav tik izturīgas.. grabēt plastmasīgais salons sāk ap 100000 km točna. kādu pusgadu gāzu krievu dīzeli, nekadas prob, tagad Dinaz, arī viss ok. Pārsvarā pa pilsētu pārvietojoties 15 min intervālos ar aukstu motoru no darba, mājas, veikals patērīņš 7,5 l. Patestēju ekonomisko režīmu - jauktais cikls 5,5 l un pa pilsētu 6,2 laikam bija. Esmu apmierināts. P.S pirms tam bija e46 328.
Piekrītu. Ideāls darba autiņš. Arī ar vecākām octavia nav īpašu problēmu. Pazīstamam darbā ir 2006.gada 1.9tdi - nu jau 180 000 km būs. Nav sūdzējies.
Teica, ka ļoti patīk tas, ka ir liels salons. [ Šo ziņu laboja ATB, 22 Feb 2014, 15:49:42 ] | Offline | | |
oshels638 | | Kopš: 19. Oct 2007
Ziņojumi: 392
Braucu ar: X5
|
22 Feb 2014, 15:48:50 ATB rakstīja:
22 Feb 2014, 15:05:03 Osiik rakstīja:
Man Octavias kā darba autiņi jau kādi 5 bijuši no 0 - 100000 km, sākot no 2007 gada modeļiem kā sludinājumā ar 1,9 tdi 77kw , un beidzot ar pēdējiem modeļiem tagad. Pats nopirku vienu 2009 gada no darba ar 280000, pa gadu nomainīju pakaļējos amīšus, vienu atsaiti priekšā un salona ventilatoru. Detaļas lētas, autiņš izturīgs, ekonomisks. Es neesmu mašīnu taupītājs baigs, braucu normāli, pāri sliedēm nav 5 km/h . 20010 gada + ar 1,6 tdi lūzt daudz vairāk, darba autoparks ir 50+ škodas un šīm jau ir problēmas ar augstspiediena sūkņiem un arī turbīnam pat garantijas laikā, piekares nav tik izturīgas.. grabēt plastmasīgais salons sāk ap 100000 km točna. kādu pusgadu gāzu krievu dīzeli, nekadas prob, tagad Dinaz, arī viss ok. Pārsvarā pa pilsētu pārvietojoties 15 min intervālos ar aukstu motoru no darba, mājas, veikals patērīņš 7,5 l. Patestēju ekonomisko režīmu - jauktais cikls 5,5 l un pa pilsētu 6,2 laikam bija. Esmu apmierināts. P.S pirms tam bija e46 328.
Piekrītu. Ideāls darba autiņš. Arī ar vecākām octavia nav īpašu problēmu. Pazīstamam darbā ir 2006.gada 1.9tdi - nu jau 180 000 km būs. Nav sūdzējies.
Teica, ka ļoti patīk tas, ka ir liels salons.
Pašam arī 2007.g. 1,9d Octavia hetčbeks darba vajadzībām ko gāzt, visur kur ar Bmw negribas braukt tiek lietota Škoda. Nu jau noskrējis ap 250k km, tikai kā darba auto un īpaši nekad nav bijis taupīts, bet vēl joprojām nekādu problēmu, tik cik eļļas maiņas un pa kādam sīkumam ritošajā daļā. Un patēriņš arī no 5-7litriem, pat ar pedāli grīdā. Viennozīmīgi lieku Octaviu kā darba auto NR1. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| redz kaads labs auto, jaakjer ciet | Offline | | |
agaFU | | Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| kaads ir skatiijies?
null[ Šo ziņu laboja agaFU, 22 Feb 2014, 18:55:25 ] | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| Ārprāts Kapets lai kāds skatītos tāādu Sūdu | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| Wild autocorrects | Offline | | |
|
sonx33 | | Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2080
Braucu ar: 320d
| Izstastat ko galveno parbaudit skatoties a4 2009-2010 gada 2.0 dīzeli? | Offline | | |
Jurbans22 | | Kopš: 30. Oct 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 515
Braucu ar: adidas
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/edlio.html 1300eur | Offline | | |
Piebriedis | | Kopš: 02. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 77
Braucu ar: Roku pa dirsu !
|
18 Feb 2014, 08:12:21 wasntme rakstīja:
17 Feb 2014, 11:54:21 KriSsMans rakstīja:
17 Feb 2014, 11:43:51 wanksta rakstīja:
16 Feb 2014, 21:47:52 osiniexs rakstīja:
null Kas ir ar sho,zinu Dinazs,bet tieshām nav neviens izpētijis viņu,salons piedur!!!
Izskatās, ka tas gaišais salons ir normaali sašpaktelēts uz pārdošanu lai neizskatītos pēc pēdējās atejas.
Cik man zināms auto ss.lv jau kādus mēnešus trīs staav un cena paliek nemainīga, tikai tgd bildes citas un noskrējiens mazāks ieraxtīts izskatās ka salons arī ir piekrāsots un patīrīts
Kas vinam ar sanu spoguliem? Man liekas, ka manam e39(facelift) vini ir mazliet kantainaki, jeb tas bildes taa izskatas ?
Pirms pirku savējo 39to kūti 8 mēnešus atpakaļ biju arī šito skatīties uz mīlgrāvi tikai tad salons bija tik melns un izsēdēts, ka man bija bailes kāpt iekšā ne tikai priekšējie beņķi bija kā pēc skursteņa tīrīšanas rokas, bet arī aizmugurējie. Haube kaut kā ļevi vērās vaļā, sliekšņi un spārni atšķīrās bik pēc toņa,bet toreiz gan cena bija pavisam cita, ja nemaldos tad īpašnieks bija gatavs atdot pa 3200Ls viņu. Tagad jau laikam dinaznieks pārņēmis vadību [ Šo ziņu laboja Piebriedis, 23 Feb 2014, 15:59:51 ] | Offline | | |
ozindziss | | Kopš: 18. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: pirkstu pa katalogu
| kārtējā Rumbulnieku pērle- noskrējiens,auto ražošanas gads
x5 pirms
X5 pēc | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|