Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Chief
22. Feb 2014, 01:33 #12701

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:


22 Feb 2014, 01:22:53 MartinsFR rakstīja:

21 Feb 2014, 22:46:40 karlsonss rakstīja:

21 Feb 2014, 18:48:50 MartinsFR rakstīja:


sanāk, cik cilvēku tik viedokļu, ņemot vērā, ka es gadā nobraucu tikai aptuveni 10t.km un tie pārsvarā ir garie gabali, nevis pilsētas režīms. Man liekas, ka varētu būt ok, komfortabls un redzēs kā būs ar to brukšanu, ja būtu pārsvarā pilsētas režīms vai grantene, tad būtu jāuztraucas.

Karoč, rīt aidzīšu uz Opel centru uz diagnostiku un redzēs kas pa kam



Reku,

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/eihbj.html


Brauc pa leeto


Vot tikai nedaudz out of budžet


Ar šitādu 200km nobraucot varētu rasties vēlme pakārties, lohavozā noteikti ir interesantāk
Offline
add
22. Feb 2014, 02:08 #12702

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


21 Feb 2014, 22:46:40 karlsonss rakstīja:

21 Feb 2014, 18:48:50 MartinsFR rakstīja:


sanāk, cik cilvēku tik viedokļu, ņemot vērā, ka es gadā nobraucu tikai aptuveni 10t.km un tie pārsvarā ir garie gabali, nevis pilsētas režīms. Man liekas, ka varētu būt ok, komfortabls un redzēs kā būs ar to brukšanu, ja būtu pārsvarā pilsētas režīms vai grantene, tad būtu jāuztraucas.

Karoč, rīt aidzīšu uz Opel centru uz diagnostiku un redzēs kas pa kam



Reku,

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/eihbj.html


Brauc pa leeto


Tā kā vajadzīgs ir vienkāršs, primitīvs dampis, lai tiktu no punkta A uz B, tiek meklēts kaut, kas tajā virzienā, golf 5/6 vai octavia.
Cik sapratu pašam tāds ir bijis. Kā ir no pieredzes tieši ar dzinējiem, skatos uz 1.9tdi, jo cik atceros, drauga B5 passātā varēja gāzt iekšā jebko un viņš gāja uz priekšu. Cik ļoti šis dzinējs ir evolucionējis kopš deviņdesmitajiem gadiem? domāju ņemt ~07, 08. gada, jeb pēdējie gadi, kad pārgāja uz 1.6 tilpumu
Offline
Chainsaw
22. Feb 2014, 12:01 #12703

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

stāvēja rumbulā pa 2k ls, izrādās, ka bija par lētu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/lexus/gs/dnlxm.html
TA nemaz nav izieta
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: LEXUS GS 430
Reģistrācijas numurs: BV6665
Nākošās apskates datums: 13.03.2013
Nobraukums: 176859

[ Šo ziņu laboja Chainsaw, 22 Feb 2014, 12:03:26 ]

Offline
Cherbikoff
22. Feb 2014, 14:03 #12704

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/exmgm.html

Kāds zin kautko par šito? Slinkums braukt, pa telefonu jau pārdevējs saka ka viss labi, bet vairākas tādas "viss labi" jau esmu bijis skatīties. Apnīk jau pa tukšo braukāt.
Offline
divkosigais
22. Feb 2014, 14:10 #12705

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


22 Feb 2014, 14:03:01 Cherbikoff rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/exmgm.html

Kāds zin kautko par šito? Slinkums braukt, pa telefonu jau pārdevējs saka ka viss labi, bet vairākas tādas "viss labi" jau esmu bijis skatīties. Apnīk jau pa tukšo braukāt.

Tak redzms,ka tas auto staav placii.
Tas perekums jau gribeedams neko par to auto nevar pastaastiit - vinnss jau pats pa konkreeto auto neko nezin.
Perekupiem jau parasti vienmeer - ja auto ir skates, un var pielaist , nav galiigi sasists...tad auto ir ideaalaa staavoklii.

PS: jaabrauc un pasam jaaskataas, jaapiennem leemums.

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 22 Feb 2014, 14:11:18 ]

Offline
BeumeeN
22. Feb 2014, 14:13 #12706

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:

Var palīdzēt nokārtot līzingu mašinai pa 900e
Offline
ralfiks
22. Feb 2014, 14:31 #12707

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC


22 Feb 2014, 14:13:36 BeumeeN rakstīja:
Var palīdzēt nokārtot līzingu mašinai pa 900e


Nee ,tas buutu izcili , uz 60 meeneshiem
Piemeeram 19 eur meenesii...!!!!
Offline
Cherbikoff
22. Feb 2014, 14:33 #12708

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

Tagad jau arī 300eur drotus man liekas lēzenajā var paņemt

Bet ne par to stāsts, viņam ir pilnais obc, un bildēs jau galīgā pakaļā itkā neizskatās. Vairāk interesē, vai tas vāģis nav galīgi nojāts, uz TA kautkā knapi sametināts, utt. Gan jau ka pa Jelgavu viņš tur pat arī ir maisījies kautkur visu laiku. Gribas +/- dzīvu eksemplāru sakopšanai par draudzīgu cenu atrast.

Mans iekšējais, sen apspiestais želejnieks sāk pieprasīt savu daļu
Offline
Osiik
22. Feb 2014, 15:05 #12709

Kopš: 18. Mar 2011

Ziņojumi: 115

Braucu ar:


22 Feb 2014, 02:08:10 add rakstīja:

21 Feb 2014, 22:46:40 karlsonss rakstīja:

21 Feb 2014, 18:48:50 MartinsFR rakstīja:


sanāk, cik cilvēku tik viedokļu, ņemot vērā, ka es gadā nobraucu tikai aptuveni 10t.km un tie pārsvarā ir garie gabali, nevis pilsētas režīms. Man liekas, ka varētu būt ok, komfortabls un redzēs kā būs ar to brukšanu, ja būtu pārsvarā pilsētas režīms vai grantene, tad būtu jāuztraucas.

Karoč, rīt aidzīšu uz Opel centru uz diagnostiku un redzēs kas pa kam



Reku,

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/eihbj.html


Brauc pa leeto


Tā kā vajadzīgs ir vienkāršs, primitīvs dampis, lai tiktu no punkta A uz B, tiek meklēts kaut, kas tajā virzienā, golf 5/6 vai octavia.
Cik sapratu pašam tāds ir bijis. Kā ir no pieredzes tieši ar dzinējiem, skatos uz 1.9tdi, jo cik atceros, drauga B5 passātā varēja gāzt iekšā jebko un viņš gāja uz priekšu. Cik ļoti šis dzinējs ir evolucionējis kopš deviņdesmitajiem gadiem? domāju ņemt ~07, 08. gada, jeb pēdējie gadi, kad pārgāja uz 1.6 tilpumu


Man Octavias kā darba autiņi jau kādi 5 bijuši no 0 - 100000 km, sākot no 2007 gada modeļiem kā sludinājumā ar 1,9 tdi 77kw , un beidzot ar pēdējiem modeļiem tagad. Pats nopirku vienu 2009 gada no darba ar 280000, pa gadu nomainīju pakaļējos amīšus, vienu atsaiti priekšā un salona ventilatoru. Detaļas lētas, autiņš izturīgs, ekonomisks. Es neesmu mašīnu taupītājs baigs, braucu normāli, pāri sliedēm nav 5 km/h . 20010 gada + ar 1,6 tdi lūzt daudz vairāk, darba autoparks ir 50+ škodas un šīm jau ir problēmas ar augstspiediena sūkņiem un arī turbīnam pat garantijas laikā, piekares nav tik izturīgas.. grabēt plastmasīgais salons sāk ap 100000 km točna. kādu pusgadu gāzu krievu dīzeli, nekadas prob, tagad Dinaz, arī viss ok. Pārsvarā pa pilsētu pārvietojoties 15 min intervālos ar aukstu motoru no darba, mājas, veikals patērīņš 7,5 l. Patestēju ekonomisko režīmu - jauktais cikls 5,5 l un pa pilsētu 6,2 laikam bija. Esmu apmierināts. P.S pirms tam bija e46 328.
Offline
wanksta
22. Feb 2014, 15:10 #12710

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7364

Braucu ar: muti


22 Feb 2014, 14:33:53 Cherbikoff rakstīja:
Tagad jau arī 300eur drotus man liekas lēzenajā var paņemt

Bet ne par to stāsts, viņam ir pilnais obc, un bildēs jau galīgā pakaļā itkā neizskatās. Vairāk interesē, vai tas vāģis nav galīgi nojāts, uz TA kautkā knapi sametināts, utt. Gan jau ka pa Jelgavu viņš tur pat arī ir maisījies kautkur visu laiku. Gribas +/- dzīvu eksemplāru sakopšanai par draudzīgu cenu atrast.

Mans iekšējais, sen apspiestais želejnieks sāk pieprasīt savu daļu


Pilnais obc - īstais arguments kapēc pirkt mašīnu.
Bildēs jau var redzēt ka ir aizmugurē arkas rūsējušas un vēl šur tur, kā gan citādi mašīnai pa 600 latiem. Tad nav nekāds sakopjamais eksemplārs bet visīstākais ziemas drots.
Offline
ATB
22. Feb 2014, 15:48 #12711

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


22 Feb 2014, 15:05:03 Osiik rakstīja:

22 Feb 2014, 02:08:10 add rakstīja:

21 Feb 2014, 22:46:40 karlsonss rakstīja:

21 Feb 2014, 18:48:50 MartinsFR rakstīja:


sanāk, cik cilvēku tik viedokļu, ņemot vērā, ka es gadā nobraucu tikai aptuveni 10t.km un tie pārsvarā ir garie gabali, nevis pilsētas režīms. Man liekas, ka varētu būt ok, komfortabls un redzēs kā būs ar to brukšanu, ja būtu pārsvarā pilsētas režīms vai grantene, tad būtu jāuztraucas.

Karoč, rīt aidzīšu uz Opel centru uz diagnostiku un redzēs kas pa kam



Reku,

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/eihbj.html


Brauc pa leeto


Tā kā vajadzīgs ir vienkāršs, primitīvs dampis, lai tiktu no punkta A uz B, tiek meklēts kaut, kas tajā virzienā, golf 5/6 vai octavia.
Cik sapratu pašam tāds ir bijis. Kā ir no pieredzes tieši ar dzinējiem, skatos uz 1.9tdi, jo cik atceros, drauga B5 passātā varēja gāzt iekšā jebko un viņš gāja uz priekšu. Cik ļoti šis dzinējs ir evolucionējis kopš deviņdesmitajiem gadiem? domāju ņemt ~07, 08. gada, jeb pēdējie gadi, kad pārgāja uz 1.6 tilpumu


Man Octavias kā darba autiņi jau kādi 5 bijuši no 0 - 100000 km, sākot no 2007 gada modeļiem kā sludinājumā ar 1,9 tdi 77kw , un beidzot ar pēdējiem modeļiem tagad. Pats nopirku vienu 2009 gada no darba ar 280000, pa gadu nomainīju pakaļējos amīšus, vienu atsaiti priekšā un salona ventilatoru. Detaļas lētas, autiņš izturīgs, ekonomisks. Es neesmu mašīnu taupītājs baigs, braucu normāli, pāri sliedēm nav 5 km/h . 20010 gada + ar 1,6 tdi lūzt daudz vairāk, darba autoparks ir 50+ škodas un šīm jau ir problēmas ar augstspiediena sūkņiem un arī turbīnam pat garantijas laikā, piekares nav tik izturīgas.. grabēt plastmasīgais salons sāk ap 100000 km točna. kādu pusgadu gāzu krievu dīzeli, nekadas prob, tagad Dinaz, arī viss ok. Pārsvarā pa pilsētu pārvietojoties 15 min intervālos ar aukstu motoru no darba, mājas, veikals patērīņš 7,5 l. Patestēju ekonomisko režīmu - jauktais cikls 5,5 l un pa pilsētu 6,2 laikam bija. Esmu apmierināts. P.S pirms tam bija e46 328.


Piekrītu. Ideāls darba autiņš. Arī ar vecākām octavia nav īpašu problēmu. Pazīstamam darbā ir 2006.gada 1.9tdi - nu jau 180 000 km būs. Nav sūdzējies.
Teica, ka ļoti patīk tas, ka ir liels salons.

[ Šo ziņu laboja ATB, 22 Feb 2014, 15:49:42 ]

Offline
oshels638
22. Feb 2014, 18:44 #12712

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar: X5


22 Feb 2014, 15:48:50 ATB rakstīja:

22 Feb 2014, 15:05:03 Osiik rakstīja:

Man Octavias kā darba autiņi jau kādi 5 bijuši no 0 - 100000 km, sākot no 2007 gada modeļiem kā sludinājumā ar 1,9 tdi 77kw , un beidzot ar pēdējiem modeļiem tagad. Pats nopirku vienu 2009 gada no darba ar 280000, pa gadu nomainīju pakaļējos amīšus, vienu atsaiti priekšā un salona ventilatoru. Detaļas lētas, autiņš izturīgs, ekonomisks. Es neesmu mašīnu taupītājs baigs, braucu normāli, pāri sliedēm nav 5 km/h . 20010 gada + ar 1,6 tdi lūzt daudz vairāk, darba autoparks ir 50+ škodas un šīm jau ir problēmas ar augstspiediena sūkņiem un arī turbīnam pat garantijas laikā, piekares nav tik izturīgas.. grabēt plastmasīgais salons sāk ap 100000 km točna. kādu pusgadu gāzu krievu dīzeli, nekadas prob, tagad Dinaz, arī viss ok. Pārsvarā pa pilsētu pārvietojoties 15 min intervālos ar aukstu motoru no darba, mājas, veikals patērīņš 7,5 l. Patestēju ekonomisko režīmu - jauktais cikls 5,5 l un pa pilsētu 6,2 laikam bija. Esmu apmierināts. P.S pirms tam bija e46 328.


Piekrītu. Ideāls darba autiņš. Arī ar vecākām octavia nav īpašu problēmu. Pazīstamam darbā ir 2006.gada 1.9tdi - nu jau 180 000 km būs. Nav sūdzējies.
Teica, ka ļoti patīk tas, ka ir liels salons.

Pašam arī 2007.g. 1,9d Octavia hetčbeks darba vajadzībām ko gāzt, visur kur ar Bmw negribas braukt tiek lietota Škoda. Nu jau noskrējis ap 250k km, tikai kā darba auto un īpaši nekad nav bijis taupīts, bet vēl joprojām nekādu problēmu, tik cik eļļas maiņas un pa kādam sīkumam ritošajā daļā. Un patēriņš arī no 5-7litriem, pat ar pedāli grīdā. Viennozīmīgi lieku Octaviu kā darba auto NR1.
Offline
karlsonss
22. Feb 2014, 18:48 #12713

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

redz kaads labs auto, jaakjer ciet
Offline
agaFU
22. Feb 2014, 18:54 #12714

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

kaads ir skatiijies?
null

[ Šo ziņu laboja agaFU, 22 Feb 2014, 18:55:25 ]

Offline
Chainsaw
22. Feb 2014, 19:54 #12715

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

Ārprāts Kapets lai kāds skatītos tāādu Sūdu
Offline
Chainsaw
22. Feb 2014, 19:55 #12716

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

Wild autocorrects
Offline
sonx33
22. Feb 2014, 20:32 #12717

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

Izstastat ko galveno parbaudit skatoties a4 2009-2010 gada 2.0 dīzeli?
Offline
Jurbans22
23. Feb 2014, 10:17 #12718

Kopš: 30. Oct 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 515

Braucu ar: adidas

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/edlio.html 1300eur
Offline
Piebriedis
23. Feb 2014, 15:56 #12719

Kopš: 02. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: Roku pa dirsu !


18 Feb 2014, 08:12:21 wasntme rakstīja:

17 Feb 2014, 11:54:21 KriSsMans rakstīja:

17 Feb 2014, 11:43:51 wanksta rakstīja:

16 Feb 2014, 21:47:52 osiniexs rakstīja:
null Kas ir ar sho,zinu Dinazs,bet tieshām nav neviens izpētijis viņu,salons piedur!!!


Izskatās, ka tas gaišais salons ir normaali sašpaktelēts uz pārdošanu lai neizskatītos pēc pēdējās atejas.

Cik man zināms auto ss.lv jau kādus mēnešus trīs staav un cena paliek nemainīga, tikai tgd bildes citas un noskrējiens mazāks ieraxtīts izskatās ka salons arī ir piekrāsots un patīrīts


Kas vinam ar sanu spoguliem? Man liekas, ka manam e39(facelift) vini ir mazliet kantainaki, jeb tas bildes taa izskatas ?


Pirms pirku savējo 39to kūti 8 mēnešus atpakaļ biju arī šito skatīties uz mīlgrāvi tikai tad salons bija tik melns un izsēdēts, ka man bija bailes kāpt iekšā ne tikai priekšējie beņķi bija kā pēc skursteņa tīrīšanas rokas, bet arī aizmugurējie. Haube kaut kā ļevi vērās vaļā, sliekšņi un spārni atšķīrās bik pēc toņa,bet toreiz gan cena bija pavisam cita, ja nemaldos tad īpašnieks bija gatavs atdot pa 3200Ls viņu. Tagad jau laikam dinaznieks pārņēmis vadību

[ Šo ziņu laboja Piebriedis, 23 Feb 2014, 15:59:51 ]

Offline
ozindziss
23. Feb 2014, 20:04 #12720

Kopš: 18. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: pirkstu pa katalogu

kārtējā Rumbulnieku pērle- noskrējiens,auto ražošanas gads
x5 pirms
X5 pēc
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo