Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
IngusSeflers
06. Jun 2013, 19:34 #12641

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


06 Jun 2013, 18:49:12 webo rakstīja:
Lietus beidzās, aizgāju paņēmos ap autiņu, bij nokritusi interkulera truba, nopuvis hamuts, uzliku un atkal iet lopā un bez dūmiem Tā ka nav ko rakstīt gudrās atbildes ''brauc uz servisu,u.t.t.''

Tā ka nav ko uzdot jautājumus uz kuru pats nemaz neesi meklējis atbildi...
Offline
elwys
06. Jun 2013, 19:58 #12642

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: Mogo atbalstu

M50b25 bez vanosiem:

Pārliekot sadalenes no vecās galvas jaunajā, pievelkot un izgriežot pilnīgi nenoslēdzas vārsti, paliek atvērums ~1.5mm! No kompensatoriem eļļa izpumpēta, liekot sadaleni atpakaļ vecajā galvā viss kedā. Jaunajai galvai samainīti vārstu blīvslēgi un pieslīpēti vārsti! vārstu garumi sakrīt!

Kur meklēt problēmu?

Varbūt kāds par samērīgu atlīdzību būtu gatavs atrisināt šo problēmu?!
Offline
uldens1
06. Jun 2013, 20:17 #12643

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


06 Jun 2013, 19:58:21 elwys rakstīja:
M50b25 bez vanosiem:

Pārliekot sadalenes no vecās galvas jaunajā, pievelkot un izgriežot pilnīgi nenoslēdzas vārsti, paliek atvērums ~1.5mm! No kompensatoriem eļļa izpumpēta, liekot sadaleni atpakaļ vecajā galvā viss kedā. Jaunajai galvai samainīti vārstu blīvslēgi un pieslīpēti vārsti! vārstu garumi sakrīt!

Kur meklēt problēmu?

Varbūt kāds par samērīgu atlīdzību būtu gatavs atrisināt šo problēmu?!
gan jau ka tomer kompensatori
Offline
edzhaans
06. Jun 2013, 20:30 #12644

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

61318360857
Ko dara šis slēdzis ? Bez šī slēdža elektriskais ventilators darbosies ?
Offline
kasio
06. Jun 2013, 20:42 #12645

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


06 Jun 2013, 15:25:58 Noname rakstīja:

06 Jun 2013, 12:06:09 Digital rakstīja:

06 Jun 2013, 11:51:59 Noname rakstīja:
Kur var no esošās atslēgas pārkopēt imobilaizeru uz jauno atslēgu? Vēlams pārdaugavā un lēti.
PM
Paldies


Parliec mikreni uz jauno atslegu un brauc!

Neizdosies. Man šitāds antikvariāts.



darba fordam arī nolauzta atslēga, karājās uz viena breloka ar jauno, darbinot pieliec pie jaunās un griez kopā ar viņu, esmu pieradis un nemaisa un nevajag neko piekodēt
Offline
LostTouch
06. Jun 2013, 20:59 #12646

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

Sveiki!

Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!

Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?

Paldies!
Offline
IngusSeflers
06. Jun 2013, 22:36 #12647

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


06 Jun 2013, 20:59:58 LostTouch rakstīja:
Sveiki!

Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!

Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?

Paldies!
Iespējam īsais vados,jo pārrāvuma gadijumā rāda max. mīnusu,bet sametot kopā vadus pie sensora rāda max. plusu
Offline
Raimizs
06. Jun 2013, 23:11 #12648

Kopš: 16. Mar 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e39 3.0 D

Tātad problēma sekojoša ar gaisa filtru saistīta, man ir 318is , pie gaisa masas mērītāja nāk kontakts kas to regulē , vai nav jābūt dzinējam kautkādai reakcijai kad to atvieno? Man pamatotas aizdomas ka viņš vienkārši nestrādā , jo jauda ar mazinājusies un patēriņš palielinājies. Paldies.
Offline
oskars11
06. Jun 2013, 23:30 #12649

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

Ar nightbraker plus ir labaka gaisma, par procentiem 20-30
Offline
LostTouch
06. Jun 2013, 23:42 #12650

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


06 Jun 2013, 22:36:37 IngusSeflers rakstīja:

06 Jun 2013, 20:59:58 LostTouch rakstīja:
Sveiki!

Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!

Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?

Paldies!
Iespējam īsais vados,jo pārrāvuma gadijumā rāda max. mīnusu,bet sametot kopā vadus pie sensora rāda max. plusu


Nu Patestēju ko kustībā rāda! Itkā braucot mainās +/- 1 lidz 2 grādi! Bet nu jau rāda 77 grādi!

Vaitad ja būtu īsais nesistu drošinātāju ārā!?
Offline
IngusSeflers
06. Jun 2013, 23:51 #12651

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


06 Jun 2013, 23:42:01 LostTouch rakstīja:

06 Jun 2013, 22:36:37 IngusSeflers rakstīja:

06 Jun 2013, 20:59:58 LostTouch rakstīja:
Sveiki!

Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!

Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?

Paldies!
Iespējam īsais vados,jo pārrāvuma gadijumā rāda max. mīnusu,bet sametot kopā vadus pie sensora rāda max. plusu


Nu Patestēju ko kustībā rāda! Itkā braucot mainās +/- 1 lidz 2 grādi! Bet nu jau rāda 77 grādi!

Vaitad ja būtu īsais nesistu drošinātāju ārā!?
Nē,temperatūras devējs darbojās uz pretestību,takā drošinātāju viņš nesitīs,jo tāda viņam nav. Viņš pēc būtības pats ir "īsais"
Offline
ZeroXXX
06. Jun 2013, 23:56 #12652

Kopš: 26. Feb 2009

Ziņojumi: 297

Braucu ar: volvo


06 Jun 2013, 15:15:06 krabiss_k rakstīja:
kāds var pateikt kur jābūt attēlā redzamajai trubiņai. dzinējs m20b25 no e34.



ja pareizi atceros, tad tā trubiņa aiziet pie vadītāja kājām, suknē gaisu priekš temperatūras devēja
Offline
LostTouch
07. Jun 2013, 00:09 #12653

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


06 Jun 2013, 23:51:13 IngusSeflers rakstīja:

06 Jun 2013, 23:42:01 LostTouch rakstīja:

06 Jun 2013, 22:36:37 IngusSeflers rakstīja:

06 Jun 2013, 20:59:58 LostTouch rakstīja:
Sveiki!

Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!

Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?

Paldies!
Iespējam īsais vados,jo pārrāvuma gadijumā rāda max. mīnusu,bet sametot kopā vadus pie sensora rāda max. plusu


Nu Patestēju ko kustībā rāda! Itkā braucot mainās +/- 1 lidz 2 grādi! Bet nu jau rāda 77 grādi!

Vaitad ja būtu īsais nesistu drošinātāju ārā!?
Nē,temperatūras devējs darbojās uz pretestību,takā drošinātāju viņš nesitīs,jo tāda viņam nav. Viņš pēc būtības pats ir "īsais"


Rekā! Nu skaidrs rītvakar paskatišos!

Paldies par info!
Offline
kruumsss
07. Jun 2013, 00:17 #12654

Kopš: 14. Mar 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 753

Braucu ar:

e36, priekša, kreisās puses ritenis stāv tieši pa vidu,smuki centrā, labais vairāk uz aizmuguri un starp bamperi un ratu paliela sprauga,nekādu triecienu nav bijis, rīt no rīta jābrauc, nav laika iebraukt servisā, moš interneta diagnostiķi var pateikt, kas pa šaizi varētu būt un rit uzreiz varu ieķert nepieciešamo detaļu?
Offline
elwys
07. Jun 2013, 00:33 #12655

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: Mogo atbalstu


06 Jun 2013, 20:17:08 uldens1 rakstīja:

06 Jun 2013, 19:58:21 elwys rakstīja:
M50b25 bez vanosiem:

Pārliekot sadalenes no vecās galvas jaunajā, pievelkot un izgriežot pilnīgi nenoslēdzas vārsti, paliek atvērums ~1.5mm! No kompensatoriem eļļa izpumpēta, liekot sadaleni atpakaļ vecajā galvā viss kedā. Jaunajai galvai samainīti vārstu blīvslēgi un pieslīpēti vārsti! vārstu garumi sakrīt!

Kur meklēt problēmu?

Varbūt kāds par samērīgu atlīdzību būtu gatavs atrisināt šo problēmu?!
gan jau ka tomer kompensatori


Tad ko, ar viņiem darīt? Ir dzirdēts, ka viņi ir dažādi, meklēt citus?

Čoms ieminējās, ka jaunajai galvai varētu būt dikti sadilušas vārstu ligzdas, tas arī var būt iemesls?
Offline
uldens1
07. Jun 2013, 00:38 #12656

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Jun 2013, 00:33:17 elwys rakstīja:

06 Jun 2013, 20:17:08 uldens1 rakstīja:

06 Jun 2013, 19:58:21 elwys rakstīja:
M50b25 bez vanosiem:

Pārliekot sadalenes no vecās galvas jaunajā, pievelkot un izgriežot pilnīgi nenoslēdzas vārsti, paliek atvērums ~1.5mm! No kompensatoriem eļļa izpumpēta, liekot sadaleni atpakaļ vecajā galvā viss kedā. Jaunajai galvai samainīti vārstu blīvslēgi un pieslīpēti vārsti! vārstu garumi sakrīt!

Kur meklēt problēmu?

Varbūt kāds par samērīgu atlīdzību būtu gatavs atrisināt šo problēmu?!
gan jau ka tomer kompensatori


Tad ko, ar viņiem darīt? Ir dzirdēts, ka viņi ir dažādi, meklēt citus?

Čoms ieminējās, ka jaunajai galvai varētu būt dikti sadilušas vārstu ligzdas, tas arī var būt iemesls?
ja varstu ligzdas tik traki sasedušas,tad vai nu vinas jamaina,vai meklet citu galvu
Offline
TP
07. Jun 2013, 08:03 #12657

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i

te ir kadsmeistars,kursh pa sakarigam naudam var man iecelt ieks e46 2.3 dzineju.respektivi no vienas mashinas jaiznjemt(e46 1.8 dzinejs)un tur jaieliek no e36 2.3 dzinejs ar visu pravodkas savilkshanu protams
Offline
Raimizs
07. Jun 2013, 10:17 #12658

Kopš: 16. Mar 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e39 3.0 D

Tātad problēma sekojoša ar gaisa filtru saistīta, man ir 318is , pie gaisa masas mērītāja nāk kontakts kas to regulē , vai nav jābūt dzinējam kautkādai reakcijai kad to atvieno? Man pamatotas aizdomas ka viņš vienkārši nestrādā , jo jauda ar mazinājusies un patēriņš palielinājies. Paldies.
Offline
Driver
07. Jun 2013, 10:28 #12659

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Jun 2013, 08:03:32 TP rakstīja:
te ir kadsmeistars,kursh pa sakarigam naudam var man iecelt ieks e46 2.3 dzineju.respektivi no vienas mashinas jaiznjemt(e46 1.8 dzinejs)un tur jaieliek no e36 2.3 dzinejs ar visu pravodkas savilkshanu protams

pipec velies "non plug & play" darbu pa leeto

paskaties kur vienam auto ir dme un kur otram un tad padoma, vai nebus letak nopirkt e46 6cyl motoru, lai var izveikt "plug & play" operaciju pa leeto, nevis visus vadus partaisit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ghoust
07. Jun 2013, 10:43 #12660

Kopš: 30. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Vai ir iespējams uzlikt E34 95.g dec. 2.5 td degvielas sūkni no e39 96. g 2.5 tds.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo