Autors | Ziņojums |
IngusSeflers
| |
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
06 Jun 2013, 18:49:12 webo rakstīja:
Lietus beidzās, aizgāju paņēmos ap autiņu, bij nokritusi interkulera truba, nopuvis hamuts, uzliku un atkal iet lopā un bez dūmiem Tā ka nav ko rakstīt gudrās atbildes ''brauc uz servisu,u.t.t.''
Tā ka nav ko uzdot jautājumus uz kuru pats nemaz neesi meklējis atbildi... |
Offline | |
|
elwys | |
Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 494
Braucu ar: Mogo atbalstu
| M50b25 bez vanosiem:
Pārliekot sadalenes no vecās galvas jaunajā, pievelkot un izgriežot pilnīgi nenoslēdzas vārsti, paliek atvērums ~1.5mm! No kompensatoriem eļļa izpumpēta, liekot sadaleni atpakaļ vecajā galvā viss kedā. Jaunajai galvai samainīti vārstu blīvslēgi un pieslīpēti vārsti! vārstu garumi sakrīt!
Kur meklēt problēmu?
Varbūt kāds par samērīgu atlīdzību būtu gatavs atrisināt šo problēmu?! |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
06 Jun 2013, 19:58:21 elwys rakstīja:
M50b25 bez vanosiem:
Pārliekot sadalenes no vecās galvas jaunajā, pievelkot un izgriežot pilnīgi nenoslēdzas vārsti, paliek atvērums ~1.5mm! No kompensatoriem eļļa izpumpēta, liekot sadaleni atpakaļ vecajā galvā viss kedā. Jaunajai galvai samainīti vārstu blīvslēgi un pieslīpēti vārsti! vārstu garumi sakrīt!
Kur meklēt problēmu?
Varbūt kāds par samērīgu atlīdzību būtu gatavs atrisināt šo problēmu?!
gan jau ka tomer kompensatori |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| 61318360857
Ko dara šis slēdzis ? Bez šī slēdža elektriskais ventilators darbosies ? |
Offline | |
|
kasio | |
Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
|
06 Jun 2013, 15:25:58 Noname rakstīja:
06 Jun 2013, 12:06:09 Digital rakstīja:
06 Jun 2013, 11:51:59 Noname rakstīja:
Kur var no esošās atslēgas pārkopēt imobilaizeru uz jauno atslēgu? Vēlams pārdaugavā un lēti.
PM
Paldies
Parliec mikreni uz jauno atslegu un brauc!
Neizdosies. Man šitāds antikvariāts.
darba fordam arī nolauzta atslēga, karājās uz viena breloka ar jauno, darbinot pieliec pie jaunās un griez kopā ar viņu, esmu pieradis un nemaisa un nevajag neko piekodēt |
Offline | |
|
LostTouch | |
Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
| Sveiki!
Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!
Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?
Paldies! |
Offline | |
|
IngusSeflers
| |
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
06 Jun 2013, 20:59:58 LostTouch rakstīja:
Sveiki!
Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!
Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?
Paldies!
Iespējam īsais vados,jo pārrāvuma gadijumā rāda max. mīnusu,bet sametot kopā vadus pie sensora rāda max. plusu |
Offline | |
|
Raimizs | |
Kopš: 16. Mar 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 27
Braucu ar: e39 3.0 D
| Tātad problēma sekojoša ar gaisa filtru saistīta, man ir 318is , pie gaisa masas mērītāja nāk kontakts kas to regulē , vai nav jābūt dzinējam kautkādai reakcijai kad to atvieno? Man pamatotas aizdomas ka viņš vienkārši nestrādā , jo jauda ar mazinājusies un patēriņš palielinājies. Paldies. |
Offline | |
|
|
oskars11 | |
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| Ar nightbraker plus ir labaka gaisma, par procentiem 20-30 |
Offline | |
|
LostTouch | |
Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
06 Jun 2013, 22:36:37 IngusSeflers rakstīja:
06 Jun 2013, 20:59:58 LostTouch rakstīja:
Sveiki!
Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!
Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?
Paldies!
Iespējam īsais vados,jo pārrāvuma gadijumā rāda max. mīnusu,bet sametot kopā vadus pie sensora rāda max. plusu
Nu Patestēju ko kustībā rāda! Itkā braucot mainās +/- 1 lidz 2 grādi! Bet nu jau rāda 77 grādi!
Vaitad ja būtu īsais nesistu drošinātāju ārā!? |
Offline | |
|
IngusSeflers
| |
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
06 Jun 2013, 23:42:01 LostTouch rakstīja:
06 Jun 2013, 22:36:37 IngusSeflers rakstīja:
06 Jun 2013, 20:59:58 LostTouch rakstīja:
Sveiki!
Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!
Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?
Paldies!
Iespējam īsais vados,jo pārrāvuma gadijumā rāda max. mīnusu,bet sametot kopā vadus pie sensora rāda max. plusu
Nu Patestēju ko kustībā rāda! Itkā braucot mainās +/- 1 lidz 2 grādi! Bet nu jau rāda 77 grādi!
Vaitad ja būtu īsais nesistu drošinātāju ārā!?
Nē,temperatūras devējs darbojās uz pretestību,takā drošinātāju viņš nesitīs,jo tāda viņam nav. Viņš pēc būtības pats ir "īsais" |
Offline | |
|
ZeroXXX | |
Kopš: 26. Feb 2009
Ziņojumi: 297
Braucu ar: volvo
|
06 Jun 2013, 15:15:06 krabiss_k rakstīja:
kāds var pateikt kur jābūt attēlā redzamajai trubiņai. dzinējs m20b25 no e34.
ja pareizi atceros, tad tā trubiņa aiziet pie vadītāja kājām, suknē gaisu priekš temperatūras devēja |
Offline | |
|
LostTouch | |
Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
06 Jun 2013, 23:51:13 IngusSeflers rakstīja:
06 Jun 2013, 23:42:01 LostTouch rakstīja:
06 Jun 2013, 22:36:37 IngusSeflers rakstīja:
06 Jun 2013, 20:59:58 LostTouch rakstīja:
Sveiki!
Aiz gara laika pačakarējos ar E34, jau labu laiku nerādīja āras temperatūru, uz OBC visu laiku stāvēja -37 grādi! Bija nopuvis viens vads, sataisīju visu bumbās. Tad kādu stundu temperatūra sāka kāpt cerēju jau ka viss būs kārtībā tagad jau rāda +40 grādi!
Kur meklēt vainu sensorā, vai mož OBC vainīgs?
Paldies!
Iespējam īsais vados,jo pārrāvuma gadijumā rāda max. mīnusu,bet sametot kopā vadus pie sensora rāda max. plusu
Nu Patestēju ko kustībā rāda! Itkā braucot mainās +/- 1 lidz 2 grādi! Bet nu jau rāda 77 grādi!
Vaitad ja būtu īsais nesistu drošinātāju ārā!?
Nē,temperatūras devējs darbojās uz pretestību,takā drošinātāju viņš nesitīs,jo tāda viņam nav. Viņš pēc būtības pats ir "īsais"
Rekā! Nu skaidrs rītvakar paskatišos!
Paldies par info! |
Offline | |
|
kruumsss | |
Kopš: 14. Mar 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 753
Braucu ar:
| e36, priekša, kreisās puses ritenis stāv tieši pa vidu,smuki centrā, labais vairāk uz aizmuguri un starp bamperi un ratu paliela sprauga,nekādu triecienu nav bijis, rīt no rīta jābrauc, nav laika iebraukt servisā, moš interneta diagnostiķi var pateikt, kas pa šaizi varētu būt un rit uzreiz varu ieķert nepieciešamo detaļu? |
Offline | |
|
elwys | |
Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 494
Braucu ar: Mogo atbalstu
|
06 Jun 2013, 20:17:08 uldens1 rakstīja:
06 Jun 2013, 19:58:21 elwys rakstīja:
M50b25 bez vanosiem:
Pārliekot sadalenes no vecās galvas jaunajā, pievelkot un izgriežot pilnīgi nenoslēdzas vārsti, paliek atvērums ~1.5mm! No kompensatoriem eļļa izpumpēta, liekot sadaleni atpakaļ vecajā galvā viss kedā. Jaunajai galvai samainīti vārstu blīvslēgi un pieslīpēti vārsti! vārstu garumi sakrīt!
Kur meklēt problēmu?
Varbūt kāds par samērīgu atlīdzību būtu gatavs atrisināt šo problēmu?!
gan jau ka tomer kompensatori
Tad ko, ar viņiem darīt? Ir dzirdēts, ka viņi ir dažādi, meklēt citus?
Čoms ieminējās, ka jaunajai galvai varētu būt dikti sadilušas vārstu ligzdas, tas arī var būt iemesls? |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
07 Jun 2013, 00:33:17 elwys rakstīja:
06 Jun 2013, 20:17:08 uldens1 rakstīja:
06 Jun 2013, 19:58:21 elwys rakstīja:
M50b25 bez vanosiem:
Pārliekot sadalenes no vecās galvas jaunajā, pievelkot un izgriežot pilnīgi nenoslēdzas vārsti, paliek atvērums ~1.5mm! No kompensatoriem eļļa izpumpēta, liekot sadaleni atpakaļ vecajā galvā viss kedā. Jaunajai galvai samainīti vārstu blīvslēgi un pieslīpēti vārsti! vārstu garumi sakrīt!
Kur meklēt problēmu?
Varbūt kāds par samērīgu atlīdzību būtu gatavs atrisināt šo problēmu?!
gan jau ka tomer kompensatori
Tad ko, ar viņiem darīt? Ir dzirdēts, ka viņi ir dažādi, meklēt citus?
Čoms ieminējās, ka jaunajai galvai varētu būt dikti sadilušas vārstu ligzdas, tas arī var būt iemesls?
ja varstu ligzdas tik traki sasedušas,tad vai nu vinas jamaina,vai meklet citu galvu |
Offline | |
|
|
TP | |
Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
| te ir kadsmeistars,kursh pa sakarigam naudam var man iecelt ieks e46 2.3 dzineju.respektivi no vienas mashinas jaiznjemt(e46 1.8 dzinejs)un tur jaieliek no e36 2.3 dzinejs ar visu pravodkas savilkshanu protams |
Offline | |
|
Raimizs | |
Kopš: 16. Mar 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 27
Braucu ar: e39 3.0 D
| Tātad problēma sekojoša ar gaisa filtru saistīta, man ir 318is , pie gaisa masas mērītāja nāk kontakts kas to regulē , vai nav jābūt dzinējam kautkādai reakcijai kad to atvieno? Man pamatotas aizdomas ka viņš vienkārši nestrādā , jo jauda ar mazinājusies un patēriņš palielinājies. Paldies. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
07 Jun 2013, 08:03:32 TP rakstīja:
te ir kadsmeistars,kursh pa sakarigam naudam var man iecelt ieks e46 2.3 dzineju.respektivi no vienas mashinas jaiznjemt(e46 1.8 dzinejs)un tur jaieliek no e36 2.3 dzinejs ar visu pravodkas savilkshanu protams
pipec velies "non plug & play" darbu pa leeto
paskaties kur vienam auto ir dme un kur otram un tad padoma, vai nebus letak nopirkt e46 6cyl motoru, lai var izveikt "plug & play" operaciju pa leeto, nevis visus vadus partaisit
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Ghoust | |
Kopš: 30. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar:
| Vai ir iespējams uzlikt E34 95.g dec. 2.5 td degvielas sūkni no e39 96. g 2.5 tds. |
Offline | |
|