Autors | Ziņojums |
marxxx | |
Kopš: 28. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 308
Braucu ar:
| kr4 sodien braucu majas no riigas, piestaaju stajankaa un skatos ka tosols naak pa korki aaraa, izlija kaadi 2litri vismaz... temperatuura normaala, liimenis bija offic zinu, okey panjeemu beigaas saleeju tosolu visu normaali atgaisoju un viss straadaa, jautaajums nafiga izspieda to tosolu?
objekts e36 ar 2.8 motoru,
ventilators ar mufti jauns
tosols liimenii, un cik papeetiju trubas viss ok
pecka arii puuta normaalu siltu gaisu... |
Offline | |
|
kaadzis | |
Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
06 Jun 2013, 00:05:46 marxxx rakstīja:
kr4 sodien braucu majas no riigas, piestaaju stajankaa un skatos ka tosols naak pa korki aaraa, izlija kaadi 2litri vismaz... temperatuura normaala, liimenis bija offic zinu, okey panjeemu beigaas saleeju tosolu visu normaali atgaisoju un viss straadaa, jautaajums nafiga izspieda to tosolu?
objekts e36 ar 2.8 motoru,
ventilators ar mufti jauns
tosols liimenii, un cik papeetiju trubas viss ok
pecka arii puuta normaalu siltu gaisu...
moš kkur termostats ieķērās |
Offline | |
|
marxxx | |
Kopš: 28. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 308
Braucu ar:
| un veelviens jautaajus saistiibaa ar to pasu auto...
masiinai ir muftes ventilators, bet prieksaa arii elektriskais, kam paredzeets elektriskais? man nekad vins nava straadaajis, varbuut deelj taa probleema? |
Offline | |
|
marxxx | |
Kopš: 28. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 308
Braucu ar:
| termostats soreiz nebuus... p.s. probleemas saakaas tiezi sastrteegumos karstaa laikaa... [ Šo ziņu laboja marxxx, 06 Jun 2013, 00:16:41 ] |
Offline | |
|
marxxx | |
Kopš: 28. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 308
Braucu ar:
| tad sanaak ka tas elektriskais kalpo kaa arii dzeseesans ventilators lielajam radiatoram? atieciigi stavot korkos utt, delj vinja nestraadaasanas vareetu buut kkas taads? ( problee jau pirms laika bija liidziiga, tikai slauka aizgaaja pa gaisu jo bija pa lielu spiediens... ) |
Offline | |
|
kaadzis | |
Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
06 Jun 2013, 00:14:29 marxxx rakstīja:
termostats soreiz nebuus... p.s. probleemas saakaas tiezi sastrteegumos karstaa laikaa...
elektriskais ir kondiškai. |
Offline | |
|
seeingman | |
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| jā elektriskais ir kondiškai, tikai nez kāpēc, tiem kam ir elektriskais, dzes šķidr. radiatora sānos ir termoslēdzis? kondiška ko silda arī antifrīzu
atbilde ir tāda, ka kondiškas radiators atrodoties priekšā dzes škidr radiatoram nopietni traucē gaisa plūsmas efektivitātei un tāpēc kondiškas elektriskais ventilators palīdz, ja lietas aiziet pārāk karsti[ Šo ziņu laboja seeingman, 06 Jun 2013, 01:22:16 ] |
Offline | |
|
marxxx | |
Kopš: 28. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 308
Braucu ar:
| paldies par atbildeem, pats arii sodien atradu veel taadu linku, http://www.dvatp.com/bmw/aux_fan/
buus kkad jaskruuvee tur nost tie pribambasi un jastaas kapec nestraadaa... |
Offline | |
|
|
Rifo | |
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
| E65 iesleedzot kondocionieri pasažieru pusē pūš aukstu, šofera pusē siltu/neatdzesētu.
Problēma varbūt ka nepietiekošs freona daudzums? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Jun 2013, 00:19:11 marxxx rakstīja:
tad sanaak ka tas elektriskais kalpo kaa arii dzeseesans ventilators lielajam radiatoram? atieciigi stavot korkos utt, delj vinja nestraadaasanas vareetu buut kkas taads? ( problee jau pirms laika bija liidziiga, tikai slauka aizgaaja pa gaisu jo bija pa lielu spiediens... )
Nee! un punkts. vinjs paredzets AC sistemai un dzinejam iesledzas tikai kaa avarijas dzeses ventilators, kad jau ir zopa.
nomaini termomuftu, iztiri radiatoram ribas un mosh pat izskalo to no kalkja un uzliec atpakal difuzoru, kas pusei no auto nav uzlikts atpakal pie karteja remonta
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Noname | |
Kopš: 17. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 3541
Braucu ar: cauru izpūtēju
| Kur var no esošās atslēgas pārkopēt imobilaizeru uz jauno atslēgu? Vēlams pārdaugavā un lēti.
PM
Paldies |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Jun 2013, 11:51:59 Noname rakstīja:
Kur var no esošās atslēgas pārkopēt imobilaizeru uz jauno atslēgu? Vēlams pārdaugavā un lēti.
PM
Paldies
leeti ir salauzt esoso veco atslegu, noraut antenu no serdenes un pielimet ar skochu atslegas atliekas pie antenas un iemest turpat zem panjela.
un galvenais, ka nekur nebus jabrauc, pat pa pardaugavu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Digital | |
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
06 Jun 2013, 11:51:59 Noname rakstīja:
Kur var no esošās atslēgas pārkopēt imobilaizeru uz jauno atslēgu? Vēlams pārdaugavā un lēti.
PM
Paldies
Parliec mikreni uz jauno atslegu un brauc! |
Offline | |
|
Chainsaw | |
Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| kāds rakstīja par meistaru kurš labo/restaurē kabrioletu pakaļējos logus vajag kontaktus |
Offline | |
|
krabiss_k | |
Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1766
Braucu ar:
| kāds var pateikt kur jābūt attēlā redzamajai trubiņai. dzinējs m20b25 no e34.
|
Offline | |
|
Noname | |
Kopš: 17. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 3541
Braucu ar: cauru izpūtēju
|
06 Jun 2013, 12:06:09 Digital rakstīja:
06 Jun 2013, 11:51:59 Noname rakstīja:
Kur var no esošās atslēgas pārkopēt imobilaizeru uz jauno atslēgu? Vēlams pārdaugavā un lēti.
PM
Paldies
Parliec mikreni uz jauno atslegu un brauc!
Neizdosies. Man šitāds antikvariāts.
|
Offline | |
|
|
webo | |
Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
| Šodien pēkši mašīna sāka neiet, respektīvi jaudas nav vispār un kad iedod grīdā tad dūmo tā ka nevar redzēt aizmugurē neko, īpaši braucot, stāvot uz vietas nav tik stipra dūmošana iedodot grīdā. apgriezieni kāpj līdz augšai, nav ka kādā noteiktā diapazonā apstājas. Kā arī pie visa klāt parādijās mašīnas raustīšanās tieši pie 1,5k apgriezieniem. Savādāk ar mašīnu var braukt, man līdz galapunktam vēl bij palikuši kādi 100km ko mierīgi varēju nobraukt ja ar pedāli tā mierīgi darbojas. Kas varētu būt galvenokārt pie vainas, turbīna neslēdzas iekšā, kautkas ar gaisu, kāds datčiks? Noteikti tie kas ar to nodarbojas var pateikt uz ko tas velk? Par diagnostiku zinu, šobrīd nav iespēju.
bmw 320d 1999.gads[ Šo ziņu laboja webo, 06 Jun 2013, 16:35:44 ] |
Offline | |
|
nutastur | |
Kopš: 01. Mar 2009
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: POLO
|
06 Jun 2013, 16:34:58 webo rakstīja:
Šodien pēkši mašīna sāka neiet, respektīvi jaudas nav vispār un kad iedod grīdā tad dūmo tā ka nevar redzēt aizmugurē neko, īpaši braucot, stāvot uz vietas nav tik stipra dūmošana iedodot grīdā. apgriezieni kāpj līdz augšai, nav ka kādā noteiktā diapazonā apstājas. Kā arī pie visa klāt parādijās mašīnas raustīšanās tieši pie 1,5k apgriezieniem. Savādāk ar mašīnu var braukt, man līdz galapunktam vēl bij palikuši kādi 100km ko mierīgi varēju nobraukt ja ar pedāli tā mierīgi darbojas. Kas varētu būt galvenokārt pie vainas, turbīna neslēdzas iekšā, kautkas ar gaisu, kāds datčiks? Noteikti tie kas ar to nodarbojas var pateikt uz ko tas velk? Par diagnostiku zinu, šobrīd nav iespēju.
bmw 320d 1999.gads
man liekas ka jādzen uz servisu. |
Offline | |
|
webo | |
Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
| Es zinu ka daudziem tā liksies
Bet iespējams kādam tā ir jau bijis. šobrīd līst lietus nevaru aiziet uzreiz paskatīties to ko varu pats paskatīties, no tehnikas šo to arī saprotu |
Offline | |
|
webo | |
Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
|
06 Jun 2013, 16:34:58 webo rakstīja:
Šodien pēkši mašīna sāka neiet, respektīvi jaudas nav vispār un kad iedod grīdā tad dūmo tā ka nevar redzēt aizmugurē neko, īpaši braucot, stāvot uz vietas nav tik stipra dūmošana iedodot grīdā. apgriezieni kāpj līdz augšai, nav ka kādā noteiktā diapazonā apstājas. Kā arī pie visa klāt parādijās mašīnas raustīšanās tieši pie 1,5k apgriezieniem. Savādāk ar mašīnu var braukt, man līdz galapunktam vēl bij palikuši kādi 100km ko mierīgi varēju nobraukt ja ar pedāli tā mierīgi darbojas. Kas varētu būt galvenokārt pie vainas, turbīna neslēdzas iekšā, kautkas ar gaisu, kāds datčiks? Noteikti tie kas ar to nodarbojas var pateikt uz ko tas velk? Par diagnostiku zinu, šobrīd nav iespēju.
bmw 320d 1999.gads
Lietus beidzās, aizgāju paņēmos ap autiņu, bij nokritusi interkulera truba, nopuvis hamuts, uzliku un atkal iet lopā un bez dūmiem Tā ka nav ko rakstīt gudrās atbildes ''brauc uz servisu,u.t.t.'' |
Offline | |
|