Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Czars
03. May 2015, 13:03 #12601

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

ja tu zini, ka tev sūknim kapi, kam tev diagnostiku, maini/remontē sūkni
brīvgaitā noteikti sūknis vēl var izpumpēt tik degvielas cik vajag, bet pie slodzes jau vairs nee, tas izskaidrotu kratīšanos un rīstīšānos.
sūkņa remonts ir 30-50eur jautājums.
Offline
ahmeds
03. May 2015, 13:25 #12602

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

sūknis jau ir nopirkts,šodien ielikšu.VEMO cerams ka turēsies.
Offline
Czars
03. May 2015, 13:27 #12603

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

ja tas atrisina problemu, tad oem salabo un noliec nebaltai dienai
Offline
ahmeds
03. May 2015, 13:31 #12604

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

Kā tad īsti ir ar tiem restaurētajiem sūkņiem? Nekad neesmu mēģinājis viņus lietot,vienmēr esmu pircis jaunu.
Offline
raceejs
03. May 2015, 16:26 #12605

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 256

Braucu ar: 530d,535d

e39 530d manualis,2002.gads. autinjam orginali nav nakusi multisture,pec tam ir uzlikta,radio strada,kruiza indikators iedegas,bet nestrada pats kruizs,no rupnicas nacis bez multistures.cik sarezgiti ir savest lidz galam,lai darbotos kruizs?ja ir kads kas to var izdarit tad uzmet pm.
Offline
ilmars4998
03. May 2015, 16:50 #12606

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


03 May 2015, 12:40:07 ahmeds rakstīja:
530d,tātad nosprāga bākas sūknis,domāju,ka pagaidām nemainīšu,vienkārši turēšu bākā vairāk par 15 litriem,vakar braucot mājās motors negribēja celt apgriezienus,tāda sajūta itkā būtu tikai 2vi cilindri,un uz vietas gāzējot,knapi knapi ceļ apgriezienus un nāk balti dūmi,smird pēc nesadegušas degvielas,degvielas filtru nesen mainīju,lec arī labi,brīvgaitā arī nekas nekratās. Vai tiešām tas bākas sūknis var šo visu ietekmēt? P.S. pie diagnostikas pagaidām netieku.

vari turet savus 15l, nekur tapat netiksi, jabuut vismaz 30-32l bakaa lai to sukni nevajadzetu
Offline
ahmeds
03. May 2015, 17:01 #12607

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

vari turet savus 15l, nekur tapat netiksi, jabuut vismaz 30-32l bakaa lai to sukni nevajadzetu

Nu es neteiktu,ka vajag vairāk par 15litriem,ja nezinātu,ar nosprāgušu sūkni braukāju jau kādu mēnesi.
Offline
ahmeds
03. May 2015, 17:04 #12608

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i


03 May 2015, 12:40:07 ahmeds rakstīja:
530d,tātad nosprāga bākas sūknis,domāju,ka pagaidām nemainīšu,vienkārši turēšu bākā vairāk par 15 litriem,vakar braucot mājās motors negribēja celt apgriezienus,tāda sajūta itkā būtu tikai 2vi cilindri,un uz vietas gāzējot,knapi knapi ceļ apgriezienus un nāk balti dūmi,smird pēc nesadegušas degvielas,degvielas filtru nesen mainīju,lec arī labi,brīvgaitā arī nekas nekratās. Vai tiešām tas bākas sūknis var šo visu ietekmēt? P.S. pie diagnostikas pagaidām netieku.

Samainīju sūkni un tāpat nekas neizmainījās,norāvu EGR vārstam trubiņu un mašīna sāka iet kā pirms tam,noņēmu no turbīnas trubu a izrādās ka viņai drīz būs čau,baigi kustās asīte. Šiem motoriem var droši glušīt ciet EGR vārstu?
Offline
Dzin4a
03. May 2015, 17:21 #12609

Kopš: 17. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Bmw 520 (e39)

Laba diena!
Radās tāda interesanta situācija - šorīt braucu pa trasi un vienā momentā, braucot ar 100km/h, noraustījās mašīna un iedegās asc lampiņa (trijstūŗis aplītī)...ķip cik sapratu, tad tas ir asc.. fig s ņim, ka lampiņa deg, bet pazuda arī jauda. Pietam, kad mašīna pastāvēja izslēgta un kad gribēju braukt tālāk, iedarbinot nekas nedega, taču pēc kādām 10 sekundēm iedegās atkal tā lampiņa, un motors noslāpa...
Vaina ir dačikā?


PS. man e39 2.2 bendzīns

[ Šo ziņu laboja Dzin4a, 03 May 2015, 17:39:02 ]

Offline
ilmars4998
03. May 2015, 18:19 #12610

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


03 May 2015, 17:01:53 ahmeds rakstīja:
vari turet savus 15l, nekur tapat netiksi, jabuut vismaz 30-32l bakaa lai to sukni nevajadzetu

Nu es neteiktu,ka vajag vairāk par 15litriem,ja nezinātu,ar nosprāgušu sūkni braukāju jau kādu mēnesi.

Jawku dienu
Offline
Driver
03. May 2015, 18:57 #12611

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 13:25:10 ahmeds rakstīja:
sūknis jau ir nopirkts,šodien ielikšu.VEMO cerams ka turēsies.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
03. May 2015, 18:59 #12612

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 17:04:38 ahmeds rakstīja:

03 May 2015, 12:40:07 ahmeds rakstīja:
530d,tātad nosprāga bākas sūknis,domāju,ka pagaidām nemainīšu,vienkārši turēšu bākā vairāk par 15 litriem,vakar braucot mājās motors negribēja celt apgriezienus,tāda sajūta itkā būtu tikai 2vi cilindri,un uz vietas gāzējot,knapi knapi ceļ apgriezienus un nāk balti dūmi,smird pēc nesadegušas degvielas,degvielas filtru nesen mainīju,lec arī labi,brīvgaitā arī nekas nekratās. Vai tiešām tas bākas sūknis var šo visu ietekmēt? P.S. pie diagnostikas pagaidām netieku.

Samainīju sūkni un tāpat nekas neizmainījās,norāvu EGR vārstam trubiņu un mašīna sāka iet kā pirms tam,noņēmu no turbīnas trubu a izrādās ka viņai drīz būs čau,baigi kustās asīte. Šiem motoriem var droši glušīt ciet EGR vārstu?

Laukos visu mak! Gan to, ko var, gan nevar.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
03. May 2015, 19:22 #12613

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 17:21:18 Dzin4a rakstīja:
Laba diena!
Radās tāda interesanta situācija - šorīt braucu pa trasi un vienā momentā, braucot ar 100km/h, noraustījās mašīna un iedegās asc lampiņa (trijstūŗis aplītī)...ķip cik sapratu, tad tas ir asc.. fig s ņim, ka lampiņa deg, bet pazuda arī jauda. Pietam, kad mašīna pastāvēja izslēgta un kad gribēju braukt tālāk, iedarbinot nekas nedega, taču pēc kādām 10 sekundēm iedegās atkal tā lampiņa, un motors noslāpa...
Vaina ir dačikā?


PS. man e39 2.2 bendzīns

Normala varianta auto neslapst, kad ir beigts kads no asc devejiem...
Taa kaa problema patiesiba var but dziljaka neka sakuma liekas un kadam gribetos.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Asch
03. May 2015, 20:32 #12614

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

jap
Offline
Dzin4a
03. May 2015, 21:33 #12615

Kopš: 17. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Bmw 520 (e39)

noslapst, kad tā lampačka iedegas, ja patur bik vairāk apgriezienus, tad nekas neslapst - un kad viņa iedegas, tad motors strādā bez raustīšanās vienīgi jaudas nav....respektīvi ja tukšgaitā iedegas tā lampiņa, tad noslāpst
Offline
Vacsons
03. May 2015, 21:44 #12616

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 286

Braucu ar: E70 LCI, K1600GTL, KIA Ceed


03 May 2015, 21:33:54 Dzin4a rakstīja:
noslapst, kad tā lampačka iedegas, ja patur bik vairāk apgriezienus, tad nekas neslapst - un kad viņa iedegas, tad motors strādā bez raustīšanās vienīgi jaudas nav....respektīvi ja tukšgaitā iedegas tā lampiņa, tad noslāpst


Izskatās pēc gļukojošas droseles.
Brauc uz diagnostiku
Offline
e34
03. May 2015, 22:26 #12617

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

E39 diskusija visu laiku topā,laikam ir pienācis brīdis,kad lielais vairums šo auto ir palikuši par lūžņiem
Offline
Czars
03. May 2015, 22:39 #12618

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


03 May 2015, 22:26:16 e34 rakstīja:
E39 diskusija visu laiku topā,laikam ir pienācis brīdis,kad lielais vairums šo auto ir palikuši par lūžņiem

par luzniem palikushi ir e36 tur nevienu nekadas problemas un to risinajums neinteresē pretēji šim topikam
Offline
ahmeds
03. May 2015, 22:57 #12619

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i




Nu sūdzies driver,kas vainas VEMO sūknim? Un pajautāju pilnīgi normālu jautājumu par egr,jo tagad ar atvienotu vakuuma trubiņu kas iet uz egr vārstu,auto iet takā vajag.Par ko atkal pretenzijas?
Offline
edzhaans
03. May 2015, 23:03 #12620

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Bļin, tu parēķini, tu tā runā, vismaz man tāds priekšstats rodas, ka tas nav pirmais sūknis Atmaksājas visu laiku pārskrūvēt ne OEM ? It kā tev bagāžniekā viens vismaz rezervē un tu jau kaujas gatavībā ar atslēgu komplektu
Un es arī pieļautu ka VEMO nav OEM.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo