Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Puuchuks
10. Jan 2012, 22:59 #1261

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


10 Jan 2012, 22:57:02 Owen rakstīja:
uz štrāses ja piekrītu, bet tur kur nebija tīrīt utt bija kā bija, rakos kādas 3-4 reizes

tur pie vainas drīzāk nosacīti zemais klīrenss.

ok, riepas varētu būt biš šaurākas, ar kaut kādu traktora protektoru - mežā pa sniegu foršāk, bet tad atkal zustu stabilitāte uz šosejas
Offline
janchikz
10. Jan 2012, 23:03 #1262

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


10 Jan 2012, 22:37:00 AV rakstīja:

10 Jan 2012, 21:44:11 janchikz rakstīja:

10 Jan 2012, 21:22:23 AV rakstīja:
Izmaksas tiesi atkarigas no taa cik svaigu exemplaru plano pirkt.
Busim reali - leta gala e60 dizeliem noskrejens ir stipri aiz 200kkm, attiecigi jau pirma gada laika kautkas noteikti bus jaremonte. Ieskatam - dizela sprauslas ap Ls 200 x 6 gab, turbina Ls 700?, izpludes kolektors biezi mirst, automatiska karba Ls 700?, aktiva sture ir darga pozicija Ls xxxx utt.
Sprauslas varētu ar atlaidi pa kādi 130 ls gb dabūt, automātisko kārbu LT kkur ap 400ls aktīvo stūri pats personīgi pirku (aktīvo reiku) 645 pa 230 ls ja pareizi atceros, kur tu tur rāvi 4 cipari skaitli

edit: turbīna 700 ls? tak nolaidies uz zemes

Parasti cilveki auto remonte servisa, nevis skraida pa pus rigu un pec sludinajumiem perk lietotu/zagtu karbu lietuva
Par aktivo reiku - senson Maris stastija, ka pirmajos gados nak atskirigas, kas maksa kosmosu.
es ko rakstiju, ka iesaku remontēt pašam? Ok, ok, lai tā būtu, powerātak visiem poh*j, iebrauc wessā, pasaka, ka jamaina kārba + pārīts sprauslas un vēl turbīnu varētu nomainīt, saskrien pāris k ls, bet nu tak poh*j nauda visiem pilna dir*a tak... aizmirsu, te tak powers, var atlauties visu
Offline
Owen
10. Jan 2012, 23:04 #1263

Kopš: 21. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: X5 4.0D


10 Jan 2012, 22:59:55 Puuchuks rakstīja:

10 Jan 2012, 22:57:02 Owen rakstīja:
uz štrāses ja piekrītu, bet tur kur nebija tīrīt utt bija kā bija, rakos kādas 3-4 reizes

tur pie vainas drīzāk nosacīti zemais klīrenss.

ok, riepas varētu būt biš šaurākas, ar kaut kādu traktora protektoru - mežā pa sniegu foršāk, bet tad atkal zustu stabilitāte uz šosejas

Tieši tā arī bija ka vēders vilkās pa zemi/sniegu, kad sanāca pāris reizes lāpstu meklēt.Šaurākas jau var bet tad tikai uz R17....tā jau tie R18 izskatās mazi
Offline
janchikz
10. Jan 2012, 23:09 #1264

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


10 Jan 2012, 22:40:22 Puuchuks rakstīja:
AV, tu vari tālāk neturpināt, 95%, ka jančikzzzzz ir nopircis '04 e60 ar oriģinālajiem 150kkm, braucis viens vecs mācītājs no Vācijas un Lietuvu, svētdienā un tikai vienu reizi
tādam autom.kārba izbeigties nemaz nevar, to viņš drošības pēc nopirka, rezervei, tā sacīt
100%, ka Puuuuuuchuks šajā gadijumā iebrauca auzās, jo jančikzzzzz'am nekad nav bijis e60 un atšķirībā no dažiem labiem, par auto remontu viņš nepārmaksā 3x vai pat vēl vairāk, un auto viņam piederošie vienmēr ir bijuši perfektā stāvoklī, un brauc tāpat kā pārējie, kuri remontēto par kosmosu
Offline
Artis_D
10. Jan 2012, 23:19 #1265

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

oriģinālās detaļas zem AV cenām dabūt nevar - viss kas ir lētāk ir restaurēts vai krutka vai lietots vai zagts.
Offline
AV
10. Jan 2012, 23:22 #1266

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


10 Jan 2012, 23:03:14 janchikz rakstīja:

10 Jan 2012, 22:37:00 AV rakstīja:

10 Jan 2012, 21:44:11 janchikz rakstīja:

10 Jan 2012, 21:22:23 AV rakstīja:
Izmaksas tiesi atkarigas no taa cik svaigu exemplaru plano pirkt.
Busim reali - leta gala e60 dizeliem noskrejens ir stipri aiz 200kkm, attiecigi jau pirma gada laika kautkas noteikti bus jaremonte. Ieskatam - dizela sprauslas ap Ls 200 x 6 gab, turbina Ls 700?, izpludes kolektors biezi mirst, automatiska karba Ls 700?, aktiva sture ir darga pozicija Ls xxxx utt.
Sprauslas varētu ar atlaidi pa kādi 130 ls gb dabūt, automātisko kārbu LT kkur ap 400ls aktīvo stūri pats personīgi pirku (aktīvo reiku) 645 pa 230 ls ja pareizi atceros, kur tu tur rāvi 4 cipari skaitli

edit: turbīna 700 ls? tak nolaidies uz zemes

Parasti cilveki auto remonte servisa, nevis skraida pa pus rigu un pec sludinajumiem perk lietotu/zagtu karbu lietuva
Par aktivo reiku - senson Maris stastija, ka pirmajos gados nak atskirigas, kas maksa kosmosu.
es ko rakstiju, ka iesaku remontēt pašam? Ok, ok, lai tā būtu, powerātak visiem poh*j, iebrauc wessā, pasaka, ka jamaina kārba + pārīts sprauslas un vēl turbīnu varētu nomainīt, saskrien pāris k ls, bet nu tak poh*j nauda visiem pilna dir*a tak... aizmirsu, te tak powers, var atlauties visu

Vai Tev skjiet logiski stastit cilvekam, kas SODIEN pieregistrejies powera sadas cenas? Pat aizbraucot uz parastu neoficialo servisu kaa senson vai permalat tevis nosauktas cenas nebus iespejamas.
Offline
janchikz
10. Jan 2012, 23:24 #1267

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Ok, neko nesaku, ja nevar, tad nevar, oriģināls + jauns ir ļoti labi, bet ja varu dabūt lētāk, tad dabonu lētāk un ja varu par remontu samaksāt mazāk, tad maksāju mazāk, ja vajag aizbraukt pašam kādai detaļāi pakaļ, braucu pakaļ detaļai, ja vajadzēs aizbraukt uz LT, aizbraukšu uz LT un pofig vai viņa būs zagta vai lietota, ja viņa būs laba un man derīga, to nopirkšu, auto wessā, domeniksā, bm auto neremontēju, bet tas nenozīmē, ka tur kur remontēju es, man saremontēs sūdīgāk nekāpie dīlera Ceru, ka domu sapratāt
Offline
Artis_D
10. Jan 2012, 23:28 #1268

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

nu un kur tu remontē?
Offline
janchikz
10. Jan 2012, 23:28 #1269

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


10 Jan 2012, 23:22:04 AV rakstīja:

10 Jan 2012, 23:03:14 janchikz rakstīja:

10 Jan 2012, 22:37:00 AV rakstīja:

10 Jan 2012, 21:44:11 janchikz rakstīja:

10 Jan 2012, 21:22:23 AV rakstīja:
Izmaksas tiesi atkarigas no taa cik svaigu exemplaru plano pirkt.
Busim reali - leta gala e60 dizeliem noskrejens ir stipri aiz 200kkm, attiecigi jau pirma gada laika kautkas noteikti bus jaremonte. Ieskatam - dizela sprauslas ap Ls 200 x 6 gab, turbina Ls 700?, izpludes kolektors biezi mirst, automatiska karba Ls 700?, aktiva sture ir darga pozicija Ls xxxx utt.
Sprauslas varētu ar atlaidi pa kādi 130 ls gb dabūt, automātisko kārbu LT kkur ap 400ls aktīvo stūri pats personīgi pirku (aktīvo reiku) 645 pa 230 ls ja pareizi atceros, kur tu tur rāvi 4 cipari skaitli

edit: turbīna 700 ls? tak nolaidies uz zemes

Parasti cilveki auto remonte servisa, nevis skraida pa pus rigu un pec sludinajumiem perk lietotu/zagtu karbu lietuva
Par aktivo reiku - senson Maris stastija, ka pirmajos gados nak atskirigas, kas maksa kosmosu.
es ko rakstiju, ka iesaku remontēt pašam? Ok, ok, lai tā būtu, powerātak visiem poh*j, iebrauc wessā, pasaka, ka jamaina kārba + pārīts sprauslas un vēl turbīnu varētu nomainīt, saskrien pāris k ls, bet nu tak poh*j nauda visiem pilna dir*a tak... aizmirsu, te tak powers, var atlauties visu

Vai Tev skjiet logiski stastit cilvekam, kas SODIEN pieregistrejies powera sadas cenas? Pat aizbraucot uz parastu neoficialo servisu kaa senson vai permalat tevis nosauktas cenas nebus iespejamas.
Neko nosodāmu un neloģisku nesaskatu tur, ka minēju zemākas iespējamās cenas
Offline
Puuchuks
10. Jan 2012, 23:28 #1270

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


10 Jan 2012, 23:09:07 janchikz rakstīja:
un auto viņam piederošie vienmēr ir bijuši perfektā stāvoklī, un brauc tāpat kā pārējie, kuri remontēto par kosmosu

ok, lai būtu es un auzas
tik auto no tevis es nepirktu, jo man apmēram ir skaidrs, kā tie ir remontēti
Offline
janchikz
10. Jan 2012, 23:31 #1271

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


10 Jan 2012, 23:28:15 Artis_D rakstīja:
nu un kur tu remontē?
Pārsvarā remontēju vienā vietā pie drauga, bet ja ir vajadzība, remontēt varu arī citur, jo tā ir sanācis, ka paziņu lokā ir salīdzinoši liela izvēle kur remontēt auto
Offline
Puuchuks
10. Jan 2012, 23:32 #1272

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


10 Jan 2012, 23:31:29 janchikz rakstīja:
Pārsvarā remontēju vienā vietā pie drauga

Offline
janchikz
10. Jan 2012, 23:33 #1273

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


10 Jan 2012, 23:28:49 Puuchuks rakstīja:

10 Jan 2012, 23:09:07 janchikz rakstīja:
un auto viņam piederošie vienmēr ir bijuši perfektā stāvoklī, un brauc tāpat kā pārējie, kuri remontēto par kosmosu

ok, lai būtu es un auzas
tik auto no tevis es nepirktu, jo man apmēram ir skaidrs, kā tie ir remontēti
Tak neesi spiests to darīt Braucu un nesūdzos, jo reāli nav par ko sūdzēties
Offline
janchikz
10. Jan 2012, 23:39 #1274

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


10 Jan 2012, 23:32:40 Puuchuks rakstīja:

10 Jan 2012, 23:31:29 janchikz rakstīja:
Pārsvarā remontēju vienā vietā pie drauga


Tu par sevi smejies? Kas tur tik smieklīgs, ja remontēju pie drauga servisā?

Edit: Sapratu, Tu padomāji, ka tas ir kkur vienā vietā pie drauga, kkur sētā vai garāžā, bet to biju domājis, ka remonta vietas nemainu un pārsvarā remontējos vienā servisā, un tas ir pie drauga

[ Šo ziņu laboja janchikz, 10 Jan 2012, 23:41:42 ]

Offline
Fandulis
10. Jan 2012, 23:47 #1275

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

A Sensonā vairs nelej Motul?

Pats esmu nobraucis 100k sākumā bija 50, esmu mainījis visu kas ir slimības izņemot CCC, tfu tfu tfu.. Airbag sensors ~100eir, mainīju pats, parkingi (lielā salā labāk izpūst), sānu spoguļiem krāsa iet nost (no sāls), particular filter (es mazgāju), tagad izplūdes kolektors , čipotajiem sprāgst ieplūdes kolektors, swirlflapi jāravē ārā, aizmugurējās presētās bukses bieži čīkst, tosola vāciņš, tas arī viss, ja kko neesmu piemirsis. Mainīju aķi, sveces, filtrus tekošie izdevumi, galvenais eļļas maiņas laikā izsūknēt VISU eļļu.
Man ir manual, uz 95-100km/h 7-5l, pa bāņiem 70-200 8l vidējais, ziemā vidējais, tikai pa pilsētu 9,3 lielākais kas bija 10.
Poh&j uz tiem izdevumiem, kas ir bijuši un būs, bet citu autiņu negribu, protams jāņem ar M paku, bez izskatās pēc lauku virtuves

...ā pa mūsu ceļiem ..jāmaina stūres pirksti, cik bieži nezinu, bet pagājušajā gadā bija jāmaina, CE ~12Ls Lemforder ~35Ls

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 10 Jan 2012, 23:52:33 ]

Offline
Puuchuks
11. Jan 2012, 00:08 #1276

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


10 Jan 2012, 23:39:20 janchikz rakstīja:
Sapratu, Tu padomāji, ka tas ir kkur vienā vietā pie drauga, kkur sētā vai garāžā

loģiski.
jo es uz jautājumu "kur tu remontē?" nosauktu servisa nosaukumu (šajā gad Senson)
Offline
KM
11. Jan 2012, 00:17 #1277

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

Kungi varbut kads ir licis facelifta navigaciju un man grib pardot CCC bloku- navigacijas bloks(pirms facelifta)
PM
Offline
Fandulis
11. Jan 2012, 00:23 #1278

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tur gadījumā nebija 2 varianti Siemens un kkāds cits?
Offline
KM
11. Jan 2012, 00:32 #1279

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

nezinu kadi ir razhotaji bet interese ar 2 diskiem
Offline
Fandulis
11. Jan 2012, 00:43 #1280

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tagad izlasīju +/- skaidrs par to DVD drive


http://forums.5series.net/topic/114604-bmw-2004...yer-replacement/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo