Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Gats
12. Jul 2017, 13:19 #1261

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Nu labi acimredzot jus te loti skeptiski skataties uz preficeliftu...tad vismaz par dzinejiem runajot...ja jauda nav svarīga tad 2.5d vai 3.0d?...viniem degvielas paterins ir vienads un uzturesanas zina?...
Un ssitos jaunais lietotajs un tt vari paturet pie sevis!es protams atvainojos ka piereggistrejos un meginu iegut sev intresejosas atbildes jo kka domaju ka tam jau ssie portali domati ne?
Offline
motherfuckers
12. Jul 2017, 13:50 #1262

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: E53 V8


12 Jul 2017, 13:03:31 @protams rakstīja:

12 Jul 2017, 13:00:01 @Gats rakstīja:
Vai tad es kludos ka 2005 gada naca jau jaunaki dzineji un tiem jau sakas vairak problemu?...
Nevajaga uzreiz kko gudrities un uzlikt tikai recoso smaidinu...ta tu atbildiniedevi precizi 0!....normals jautajums kuru dzineju izveleties ne jaudas,bet uzticamibas zina no dizeliem?...un kas tiesi par vainu 2003-2004g?...es atkal vairak baidos no jaunaka gada jo dzirdets dafiga par to ka jaunakiem daudz vairak problemas ar dzinejiem...tapec hau gribu tikt skaidriba.

Tev jāsaprot, ka pērkot "šodien" preFL dīzeli, tam 99% gadījumu būs ap 500kkm., vienalga - 2.0d vai 3.0d.


Oho! Tad man tas 1% laikam trāpijies
Offline
MMMax
12. Jul 2017, 13:56 #1263

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


12 Jul 2017, 13:19:15 @Gats rakstīja:
Nu labi acimredzot jus te loti skeptiski skataties uz preficeliftu...tad vismaz par dzinejiem runajot...ja jauda nav svarīga tad 2.5d vai 3.0d?...viniem degvielas paterins ir vienads un uzturesanas zina?...
Un ssitos jaunais lietotajs un tt vari paturet pie sevis!es protams atvainojos ka piereggistrejos un meginu iegut sev intresejosas atbildes jo kka domaju ka tam jau ssie portali domati ne?


Izlasi šito visu topiku un pirmo daļu un pats visu sapratīsi! neskrolo sejas grāmatu, bet atvēli pāris stundas lasīšanai.
Offline
N53series
12. Jul 2017, 13:57 #1264

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jul 2017, 13:50:30 @motherfuckers rakstīja:

12 Jul 2017, 13:03:31 @protams rakstīja:

12 Jul 2017, 13:00:01 @Gats rakstīja:
Vai tad es kludos ka 2005 gada naca jau jaunaki dzineji un tiem jau sakas vairak problemu?...
Nevajaga uzreiz kko gudrities un uzlikt tikai recoso smaidinu...ta tu atbildiniedevi precizi 0!....normals jautajums kuru dzineju izveleties ne jaudas,bet uzticamibas zina no dizeliem?...un kas tiesi par vainu 2003-2004g?...es atkal vairak baidos no jaunaka gada jo dzirdets dafiga par to ka jaunakiem daudz vairak problemas ar dzinejiem...tapec hau gribu tikt skaidriba.

Tev jāsaprot, ka pērkot "šodien" preFL dīzeli, tam 99% gadījumu būs ap 500kkm., vienalga - 2.0d vai 3.0d.


Oho! Tad man tas 1% laikam trāpijies


nee, konkreetajam BMW traapiijaas iipasnieks, kursh tic ZIemassveetku veciitim, iepisa kapeiku uz profesionaalu diagnostiku [kas aptuveni noteiktu reaalo nobraukumu] un turpina dziit dumumu par ''a manam auto 200kkm nobraukums''..
Offline
R_BERGS
12. Jul 2017, 13:57 #1265

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:


12 Jul 2017, 12:25:46 @Gats rakstīja:
Sveiki...izmeklējos visu šķērsām un tā arī atbildi neieguvu par sev intresējošiem jaut.jo ir liels haus tieši e60/61 informācijā un visi vienmēr pārrunā tieši jaudu.
Tātad man ir daži intresējoši jautājumi;
1.kura gada e60 labāk izvēlēties (kuriem ir mazāk problēmu)?
2.Kurš dzinējs ir mazāk problemātisks ja jauda vispār būtībā neintresē?runa par dizeliem(par 2.0D esot ekonomisks,bet esot tā problēma ar ķēdi)? Tad ja es kļūdos par 2.0d tad kā ir patiesībā un ko tad izvēlēties ja jauda neintresē 2.0d,2.5d vai 3.0d?
3.vai tikkai no 2003-2004 g dzinēji vēl varēja skaitīties pie miljoniekiem vai visi?

te jau saknē viss ir nepareizi


p.s.paziņai tikko uz e91, 2.0d pie 317k ķēde bez nekādas grabēšanas pārtrūka

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
rryanz
12. Jul 2017, 14:00 #1266

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 75

Braucu ar:


12 Jul 2017, 13:50:30 @motherfuckers rakstīja:

12 Jul 2017, 13:03:31 @protams rakstīja:

12 Jul 2017, 13:00:01 @Gats rakstīja:
Vai tad es kludos ka 2005 gada naca jau jaunaki dzineji un tiem jau sakas vairak problemu?...
Nevajaga uzreiz kko gudrities un uzlikt tikai recoso smaidinu...ta tu atbildiniedevi precizi 0!....normals jautajums kuru dzineju izveleties ne jaudas,bet uzticamibas zina no dizeliem?...un kas tiesi par vainu 2003-2004g?...es atkal vairak baidos no jaunaka gada jo dzirdets dafiga par to ka jaunakiem daudz vairak problemas ar dzinejiem...tapec hau gribu tikt skaidriba.

Tev jāsaprot, ka pērkot "šodien" preFL dīzeli, tam 99% gadījumu būs ap 500kkm., vienalga - 2.0d vai 3.0d.


Oho! Tad man tas 1% laikam trāpijies


Man arī
Offline
R_BERGS
12. Jul 2017, 14:01 #1267

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:


12 Jul 2017, 13:02:36 @Staris rakstīja:
Jebkurš dzinējs pie liela nobraukuma būs jāremontē. Ja sludinājumus ss.lv kārto pēc zemākās cenas, tad būtībā tev ir vienalga ko pirkt.
Tad jau labāk atbrīvo useri HeyTolsty no viņa baltās benzīna nelaimes. Tiem tikai riepas gaisu laiž un citas problēmas nav.

tieši tā!
iespējams drīz arī sākšu domāt par tirgošanu, jo suns aug progresīvos ātrumos.( vienīgi šadam dampi diez vai kāds šejienietis spētu sakasīt kapeiciņu) visdrīzāk pie leiša nāksies vēlāk vienkārši nomainīt aizmugurējo tabureti

[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 12 Jul 2017, 14:04:17 ]



-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
R_BERGS
12. Jul 2017, 14:05 #1268

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:


12 Jul 2017, 13:50:30 @motherfuckers rakstīja:

12 Jul 2017, 13:03:31 @protams rakstīja:

12 Jul 2017, 13:00:01 @Gats rakstīja:
Vai tad es kludos ka 2005 gada naca jau jaunaki dzineji un tiem jau sakas vairak problemu?...
Nevajaga uzreiz kko gudrities un uzlikt tikai recoso smaidinu...ta tu atbildiniedevi precizi 0!....normals jautajums kuru dzineju izveleties ne jaudas,bet uzticamibas zina no dizeliem?...un kas tiesi par vainu 2003-2004g?...es atkal vairak baidos no jaunaka gada jo dzirdets dafiga par to ka jaunakiem daudz vairak problemas ar dzinejiem...tapec hau gribu tikt skaidriba.

Tev jāsaprot, ka pērkot "šodien" preFL dīzeli, tam 99% gadījumu būs ap 500kkm., vienalga - 2.0d vai 3.0d.


Oho! Tad man tas 1% laikam trāpijies

iemet VIN

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
N53series
12. Jul 2017, 14:16 #1269

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

smiekliigi taam 15 gadiigajaam 170000km mashiinaam paskatiit
kljuudu logus, kur peeksnji ir kljuudas pie 375000km, vai 420000km;
paskatiit motorstundas. zin kaa, 15000h, videejais aatrums 12km/h;
vai elljas mainjas resetu skaits pie 20. protams, ik peec 5000km mainiita..
nee, bet es ticu, ka tieshi shiem pilsonjiem [un, kaa likums, auto pirkts LV/LT, maksaaja 2X leetaak, kaa te lohi peerk savus benziinus DE] ir mega paveicies
Offline
R_BERGS
12. Jul 2017, 14:17 #1270

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:

atkal ar cirvi pa pautiem

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Staris
12. Jul 2017, 15:07 #1271

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

N53series tas viss ir pareizi ko saki. Tikai ir vērts pieminēt, ka 100% visi tādi auto nav. Ir cilvēki, kuri sludinājumu portālā neskatās auto pēc zemākās cenas. Un ir cilvēki, kuri ar auto nebrauc 5k km mēnesī. Visādi citādi es piekrītu, ka liela daļa Latvijas auto ir notīti nobraukti eksemplāri (it īpaši dīzeļi), kurus vietējie bāleliņi uzpucē un tirgo kā tikko no DE.
Ja pats izvēlies un atdzen no DE, tad tā nav nekāda kosmosa fantastika, ka vari atrast nenobrauktu E60/E90 un t.t.
Offline
N53series
12. Jul 2017, 15:17 #1272

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jul 2017, 15:07:03 @Staris rakstīja:
N53series tas viss ir pareizi ko saki. Tikai ir vērts pieminēt, ka 100% visi tādi auto nav. Ir cilvēki, kuri sludinājumu portālā neskatās auto pēc zemākās cenas. Un ir cilvēki, kuri ar auto nebrauc 5k km mēnesī. Visādi citādi es piekrītu, ka liela daļa Latvijas auto ir notīti nobraukti eksemplāri (it īpaši dīzeļi), kurus vietējie bāleliņi uzpucē un tirgo kā tikko no DE.
Ja pats izvēlies un atdzen no DE, tad tā nav nekāda kosmosa fantastika, ka vari atrast nenobrauktu E60/E90 un t.t.


esmu gatavs uzrakstiit veelreiz.

peerkot JAUNU BMW ar diizelja dzineeju, tas maksaa 2..3K naudu daargaak kaa liidziigs benziins.
prasta matemaatika - kaados gadiijumos ir jeega maksaat to PAPILDUS naudu? Tad, ja brauc lielus attaalumus un atmaksaajas uz neeedaudz zemaaka degvielas pateerinja reekjina.

ja vaacietis plaano braukt paardesmit kkm gadaa, vinjsh nepirks diizeli! Tas ir vnk DAARGAAK!
tik taalu ir logjiski?

Lai 15 gadus vecai mashiinai nobraukums buutu 200kkm, gadaa jaanobrauc ap 13kkm. Jeb 1kkm meenesii.
Neprasiishu, vai esiet bijushi DE, bet tur.. attaalumi ir milziigi!
Taadi diizeljauto, kas paarpratuma peec ir staavejushi garazhaa, ir 1:1000.. un cena - neadekvaati augsta.
KURSH pirks 15gadiigu diizeljauto pa 20k EUR? ir taadi Mobilee - ar pieraadaamu nobraukumu.
Offline
Gats
12. Jul 2017, 15:51 #1273

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

E60/61 un e90/91 dzinēji ir tie paśi?un e90 2.0d ari problema ar ķēdi?
Offline
Tune-L
12. Jul 2017, 15:55 #1274

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


12 Jul 2017, 15:17:59 @N53series rakstīja:

12 Jul 2017, 15:07:03 @Staris rakstīja:
N53series tas viss ir pareizi ko saki. Tikai ir vērts pieminēt, ka 100% visi tādi auto nav. Ir cilvēki, kuri sludinājumu portālā neskatās auto pēc zemākās cenas. Un ir cilvēki, kuri ar auto nebrauc 5k km mēnesī. Visādi citādi es piekrītu, ka liela daļa Latvijas auto ir notīti nobraukti eksemplāri (it īpaši dīzeļi), kurus vietējie bāleliņi uzpucē un tirgo kā tikko no DE.
Ja pats izvēlies un atdzen no DE, tad tā nav nekāda kosmosa fantastika, ka vari atrast nenobrauktu E60/E90 un t.t.


esmu gatavs uzrakstiit veelreiz.

peerkot JAUNU BMW ar diizelja dzineeju, tas maksaa 2..3K naudu daargaak kaa liidziigs benziins.
prasta matemaatika - kaados gadiijumos ir jeega maksaat to PAPILDUS naudu? Tad, ja brauc lielus attaalumus un atmaksaajas uz neeedaudz zemaaka degvielas pateerinja reekjina.

ja vaacietis plaano braukt paardesmit kkm gadaa, vinjsh nepirks diizeli! Tas ir vnk DAARGAAK!
tik taalu ir logjiski?

Lai 15 gadus vecai mashiinai nobraukums buutu 200kkm, gadaa jaanobrauc ap 13kkm. Jeb 1kkm meenesii.
Neprasiishu, vai esiet bijushi DE, bet tur.. attaalumi ir milziigi!
Taadi diizeljauto, kas paarpratuma peec ir staavejushi garazhaa, ir 1:1000.. un cena - neadekvaati augsta.
KURSH pirks 15gadiigu diizeljauto pa 20k EUR? ir taadi Mobilee - ar pieraadaamu nobraukumu.



No pagājušajā gadā visiem pārdotajiem BMW, 70% bija dīzeļu!
Pie tādas statistikas izvēle bieži vien ir ierobežota.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
968-jk
12. Jul 2017, 15:58 #1275

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


12 Jul 2017, 15:55:58 @Tune-L rakstīja:

12 Jul 2017, 15:17:59 @N53series rakstīja:

(..)


No pagājušajā gadā visiem pārdotajiem BMW, 70% bija dīzeļu!
Pie tādas statistikas izvēle bieži vien ir ierobežota.


Šeit jāskatās pirms 12 gadiem veiktā statistika.
Offline
FisherS
12. Jul 2017, 16:17 #1276

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem


12 Jul 2017, 14:00:09 @rryanz rakstīja:

12 Jul 2017, 13:50:30 @motherfuckers rakstīja:

12 Jul 2017, 13:03:31 @protams rakstīja:

12 Jul 2017, 13:00:01 @Gats rakstīja:
Vai tad es kludos ka 2005 gada naca jau jaunaki dzineji un tiem jau sakas vairak problemu?...
Nevajaga uzreiz kko gudrities un uzlikt tikai recoso smaidinu...ta tu atbildiniedevi precizi 0!....normals jautajums kuru dzineju izveleties ne jaudas,bet uzticamibas zina no dizeliem?...un kas tiesi par vainu 2003-2004g?...es atkal vairak baidos no jaunaka gada jo dzirdets dafiga par to ka jaunakiem daudz vairak problemas ar dzinejiem...tapec hau gribu tikt skaidriba.

Tev jāsaprot, ka pērkot "šodien" preFL dīzeli, tam 99% gadījumu būs ap 500kkm., vienalga - 2.0d vai 3.0d.


Oho! Tad man tas 1% laikam trāpijies


Man arī


Man arī, ta jau veidojas vairāk ķā 1%

Bet jā, e60 atrast nenotītu līdz 250k km ir ļoti grūti. Cik naudas tika atstātas BMauto diagnostikās...


@Gats - Man ir 2006g 3.0d 170kw ~202k km un vienīgais, ko mainu ir eļļas, piekares detaļas un riepas.

Ja esi gatavs atlocīt, varu savu piedāvāt.
Offline
Staris
12. Jul 2017, 16:17 #1277

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Ieliec mobilē meklētājā 12 gadus vecus auto un paskaties statistiku.
Offline
Staris
12. Jul 2017, 16:33 #1278

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


12 Jul 2017, 15:17:59 @N53series rakstīja:

12 Jul 2017, 15:07:03 @Staris rakstīja:
N53series tas viss ir pareizi ko saki. Tikai ir vērts pieminēt, ka 100% visi tādi auto nav. Ir cilvēki, kuri sludinājumu portālā neskatās auto pēc zemākās cenas. Un ir cilvēki, kuri ar auto nebrauc 5k km mēnesī. Visādi citādi es piekrītu, ka liela daļa Latvijas auto ir notīti nobraukti eksemplāri (it īpaši dīzeļi), kurus vietējie bāleliņi uzpucē un tirgo kā tikko no DE.
Ja pats izvēlies un atdzen no DE, tad tā nav nekāda kosmosa fantastika, ka vari atrast nenobrauktu E60/E90 un t.t.


esmu gatavs uzrakstiit veelreiz.

peerkot JAUNU BMW ar diizelja dzineeju, tas maksaa 2..3K naudu daargaak kaa liidziigs benziins.
prasta matemaatika - kaados gadiijumos ir jeega maksaat to PAPILDUS naudu? Tad, ja brauc lielus attaalumus un atmaksaajas uz neeedaudz zemaaka degvielas pateerinja reekjina.

ja vaacietis plaano braukt paardesmit kkm gadaa, vinjsh nepirks diizeli! Tas ir vnk DAARGAAK!
tik taalu ir logjiski?


Lai 15 gadus vecai mashiinai nobraukums buutu 200kkm, gadaa jaanobrauc ap 13kkm. Jeb 1kkm meenesii.
Neprasiishu, vai esiet bijushi DE, bet tur.. attaalumi ir milziigi!
Taadi diizeljauto, kas paarpratuma peec ir staavejushi garazhaa, ir 1:1000.. un cena - neadekvaati augsta.
KURSH pirks 15gadiigu diizeljauto pa 20k EUR? ir taadi Mobilee - ar pieraadaamu nobraukumu.


Tad, kad būsi Vācietis un tev būs nauda jaunam 5er, tad parunāsim. Ok?
Reālā situācija bez uzbrauciena - dīzeļheiteris sēž bmwpowerā Latvijā un māca kā vāciešiem dzīvot.
Ja man ir piķis jaunam 5er un es varu atļauties salikt mpack, head-up, komforta salonu un visādus pričendāļus, tad tu domā, ka mani satrauc 2-3k euro? Tu domā, ka es stāvēšu salonā un domāšu - bet visi tak pērkot dīzeli tikai tad, kad brauc lielus attālumus!
Nē. Es nopirkšu to ko es gribēšu un tam nebūs racionāls pamatojums. Ja es tajā brīdī paskatīšos, ka dīzelim ir jaudas/patēriņa attiecība labāka par benzīnu un man tas auto ir paredzēts dirsas pārvietošanai nevis sportam, tad es viņu arī nopirkšu. Un man būs vienalga par to kā dara citi vai kā TU uzskati par pareizu.
Tāpat kā drēbes salona un mūzikas jautājums. Kāda tur vēl racionalitāte?
Cilvēkam ir piķis un viņš pērk to ko viņš grib nevis to ko māca kāds Latvijā.
Tavs viedoklis par to kā pērk vācieši - tas ir tavs viedoklis. TAS NAV FAKTS!
Vēl fakts ir tas, ka tu vari nopirkt pagarināto garantiju un braukt ar to dīzeli par problēmām nesatraucoties. Kā garantija beidzas tā tirgo citam, lai tas cīnās ar problēmām.
Nu nav vācieši tik stulbi, lai visi kā viens dzīvotu no darba 200km attālumā. Kur loģika ir tajā? kāpēc nepārvākties dzīvot tur, kur ir darbs?
Tikai neuztver to personīgi un nesāc plosīties. Ja gribi plosīties, tad liec faktus galdā.
Es neaizstāvu dīzeli, bet liekas nedaudz dīvaini šie apgalvojumi, ka mēs par vāciešiem zinam vaiarāk nekā viņi paši.
Offline
N53series
12. Jul 2017, 16:47 #1279

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jul 2017, 15:58:30 @968-jk rakstīja:

12 Jul 2017, 15:55:58 @Tune-L rakstīja:

12 Jul 2017, 15:17:59 @N53series rakstīja:

(..)


No pagājušajā gadā visiem pārdotajiem BMW, 70% bija dīzeļu!
Pie tādas statistikas izvēle bieži vien ir ierobežota.


Šeit jāskatās pirms 12 gadiem veiktā statistika.


60+% benziins.
Offline
N53series
12. Jul 2017, 16:48 #1280

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jul 2017, 15:55:58 @Tune-L rakstīja:

12 Jul 2017, 15:17:59 @N53series rakstīja:

12 Jul 2017, 15:07:03 @Staris rakstīja:
N53series tas viss ir pareizi ko saki. Tikai ir vērts pieminēt, ka 100% visi tādi auto nav. Ir cilvēki, kuri sludinājumu portālā neskatās auto pēc zemākās cenas. Un ir cilvēki, kuri ar auto nebrauc 5k km mēnesī. Visādi citādi es piekrītu, ka liela daļa Latvijas auto ir notīti nobraukti eksemplāri (it īpaši dīzeļi), kurus vietējie bāleliņi uzpucē un tirgo kā tikko no DE.
Ja pats izvēlies un atdzen no DE, tad tā nav nekāda kosmosa fantastika, ka vari atrast nenobrauktu E60/E90 un t.t.


esmu gatavs uzrakstiit veelreiz.

peerkot JAUNU BMW ar diizelja dzineeju, tas maksaa 2..3K naudu daargaak kaa liidziigs benziins.
prasta matemaatika - kaados gadiijumos ir jeega maksaat to PAPILDUS naudu? Tad, ja brauc lielus attaalumus un atmaksaajas uz neeedaudz zemaaka degvielas pateerinja reekjina.

ja vaacietis plaano braukt paardesmit kkm gadaa, vinjsh nepirks diizeli! Tas ir vnk DAARGAAK!
tik taalu ir logjiski?

Lai 15 gadus vecai mashiinai nobraukums buutu 200kkm, gadaa jaanobrauc ap 13kkm. Jeb 1kkm meenesii.
Neprasiishu, vai esiet bijushi DE, bet tur.. attaalumi ir milziigi!
Taadi diizeljauto, kas paarpratuma peec ir staavejushi garazhaa, ir 1:1000.. un cena - neadekvaati augsta.
KURSH pirks 15gadiigu diizeljauto pa 20k EUR? ir taadi Mobilee - ar pieraadaamu nobraukumu.



No pagājušajā gadā visiem pārdotajiem BMW, 70% bija dīzeļu!
Pie tādas statistikas izvēle bieži vien ir ierobežota.


tb, ieej BM auto un tev saka - huu, nav benziina?
taa ir info par LV, vai sarazhoto?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo