Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Zalespljavejs
22. Jun 2024, 16:08 #1261

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2435

Braucu ar: tautas auto


22 Jun 2024, 15:25:55 @Locis rakstīja:

22 Jun 2024, 14:12:15 @Kasics rakstīja:

22 Jun 2024, 13:42:03 @Output rakstīja:

22 Jun 2024, 13:31:10 @Locis rakstīja:
Nekad nav manīts ka kaut kads c4 2.5 TDI,smird tā kā visādi E60,E90 x3 ,audi 3.0 tdi utt
Grūti cilvēkiem saprast ,ka ja auto no rūpnīcas ir ar dpf un egr tad tas motors tā arī pakārtots ,ka strādās ar šīm sistēmam kopā ,nevis motors tieši tāds pats kā 1994 motors tikai dpf un egr piekarināts


Tāpēc arī ir daudz pretīgāk braukt aiz kastrēta sākot no e60 ,nekā aiz veciem kuposiem busiem vai golfiem.


Tu te pārāk visu sarežģij. Viņam tak šķiet, ka dūmi no grila ir tik pat (ne)kaitīgi kā tas kas nāk no viņa kastrētā dīzeļa izpūtēja.

Nu tvana gāze ir ļoti veselīga. Iekurini mājās krāsniņu un aiztaisi šīberi uz nakti. Visas kaites pāries uz visiem laikiem, iesaku, tev it īpaši.

Gribi teikt ka nekad neesi braucis aiz auto ar izravetu dpf?


Moš viņam kā smēķētājam oža ir atrofējusies un vairs nejūt izravētu dīzeļu smaķeli, jo pats dzīvo tādā.
Offline
sliir
22. Jun 2024, 16:32 #1262

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

ja auto no rūpnīcas ir ar dpf un egr tad tas motors tā arī pakārtots ,ka strādās ar šīm sistēmam kopā


Reāli šīs sistēmas nedod neko izņemot ekoloģiju un pašam dzīnējam praksē būtiski samazina dzīves ilgumu un uzticamību.

Nav tāds dīzeļa kurš ir labāks ar EGR un DPF nekā bez tiem.

Pat 1994. gada TDI bija paredzēts EGR. Bet nebija nekāda atgriezeniskā saite kas čekotu vai reāli caur viņu kaut kas plūst. Tāpēc visi kam bija smadzenes vienkārši atvienoja vakuma trubiņu un atslēdza uz mūžiem. Varbūt arī tas bija viens no faktoriem kapēc šiem TDI bija tik leģendāra uzticamība un ilgs mūžs.
Offline
shirminieks
22. Jun 2024, 17:08 #1263

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


22 Jun 2024, 16:32:32 @sliir rakstīja:
ja auto no rūpnīcas ir ar dpf un egr tad tas motors tā arī pakārtots ,ka strādās ar šīm sistēmam kopā


Reāli šīs sistēmas nedod neko izņemot ekoloģiju un pašam dzīnējam praksē būtiski samazina dzīves ilgumu un uzticamību.

Nav tāds dīzeļa kurš ir labāks ar EGR un DPF nekā bez tiem.

Pat 1994. gada TDI bija paredzēts EGR. Bet nebija nekāda atgriezeniskā saite kas čekotu vai reāli caur viņu kaut kas plūst. Tāpēc visi kam bija smadzenes vienkārši atvienoja vakuma trubiņu un atslēdza uz mūžiem. Varbūt arī tas bija viens no faktoriem kapēc šiem TDI bija tik leģendāra uzticamība un ilgs mūžs.


Arī podam kanalizācija neko labu nedod - labāk vienkārši palaist trubu no poda uz mājas ārsienu lai pa sienu notek lejā; citādāk kanalizācija mēdz aizsērēt, jāmaksā par kanalizācijas savākšanu un attīrīšanu. Agrāk taču nekādas kanalizācijas sistēmas nebija un visi laimīgi dzīvoja.

Ja Tev tiešām smadzenēs nav izaugusi neviena rieva, kas palīdzētu saprast kvēpu ietekmi uz veselību un dzīves kvalitāti, tad žēl. Bet nu idioti ir bijuši un būs vienmēr; un ar tādiem nekā citādāk kā ar likuma rungu nevar cīnīties - drīz parādīsies Rīgā ULEV-zona, kur vai nu vecām miskastēm būs jāmaksā par iebraukšanu vai arī vispār nevarēs iebraukt. Un TA aktīvi ņems priekšā. Un tad kotlešēdāji kā Tu raudās, ka viņus apspiež un “valdība nodarbojas ar iedzīvotāju genocīdu”, bet beigu beigās paši pie tā būs vainīgi - ja visi vecie auto ir dūmojošas miskastes un pilsētās gaisa kvalitāte pasliktinās, tad citi risinājumi nav kā tos ierobežot.
Offline
sliir
22. Jun 2024, 18:06 #1264

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

drīz parādīsies Rīgā ULEV-zona, kur vai nu vecām miskastēm būs jāmaksā par iebraukšanu vai arī vispār nevarēs iebraukt. Un TA aktīvi ņems priekšā.


Kur tad ņems priekšā ka neko neņems. Dūmotāju lobijs ir uzvarējis. 2025. gadā varēs dūmot uz nebēdu.

ULEV zona ja vispār būs tad tāda pati kā Polijā - tikai nosacīti - visi EURO3, EURO4 uz nebēdu tiks iekšā vēl gadiem
Offline
tg
22. Jun 2024, 18:32 #1265

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 925

Braucu ar: Ar ko pagadās

Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.
Offline
Amphiney
22. Jun 2024, 19:00 #1266

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1010

Braucu ar: F11


22 Jun 2024, 18:32:55 @tg rakstīja:
Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.

Un pačots ciemā, kāpņu telpā neļauj pārsēsties uz 4. Golfu
Offline
tg
22. Jun 2024, 19:06 #1267

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 925

Braucu ar: Ar ko pagadās


22 Jun 2024, 19:00:04 @Amphiney rakstīja:

22 Jun 2024, 18:32:55 @tg rakstīja:
Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.

Un pačots ciemā, kāpņu telpā neļauj pārsēsties uz 4. Golfu



Un cik ilgi ar to Golf 4 brauksi? Visu mūžu? Ar laiku tā Golfa remonta izmaksas un neprognozējamība pārsniegs jēgpilnu lietošanu. Jebkurš mēģinājums nopirkt jaunāku auto atdursies pret DPF dīzeļiem.
Offline
Amphiney
22. Jun 2024, 19:36 #1268

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1010

Braucu ar: F11

Un aiziet nākamais aplis
Offline
Output
22. Jun 2024, 20:59 #1269

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 502

Braucu ar: G20


22 Jun 2024, 18:32:55 @tg rakstīja:
Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.


Jā ir daļa Latvijas iedzivotāju, kuri, diemžēl, nevar atļauties neko labāku par vecu miskasti.
Bet ir cita kategorija, kuriem obligāti vajag BMW/Audi/Mercedes (pofig ka vecs un nopists), jo braukt ar strādājošu Toyotu vai KIA pačots neļauj.

[ Šo ziņu laboja Output, 22 Jun 2024, 20:59:59 ]

Offline
shirminieks
22. Jun 2024, 21:50 #1270

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


22 Jun 2024, 18:32:55 @tg rakstīja:
Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.


Ja Tev šķiet, ka miskatnieki ar >20g veciem auto būs Rīgas centra mērķa klientu kategorija, tad Tu stipri maldies

Rīgas centra galvenā problēma ir gaisa kvalitāte (no tranzībomžiem, kas ar vecajām kūpošajām miskastēm no Pļavniekiem uz Imantu brauc caur centru) un sastrēgumi (no tranzītbomžiem).
Offline
Kasics
23. Jun 2024, 00:07 #1271

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


22 Jun 2024, 20:59:40 @Output rakstīja:

22 Jun 2024, 18:32:55 @tg rakstīja:
Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.


Jā ir daļa Latvijas iedzivotāju, kuri, diemžēl, nevar atļauties neko labāku par vecu miskasti.
Bet ir cita kategorija, kuriem obligāti vajag BMW/Audi/Mercedes (pofig ka vecs un nopists), jo braukt ar strādājošu Toyotu vai KIA pačots neļauj.


Kāda tev starpība vai tas DPF izriezts BMW vai KIA?
Offline
Kasics
23. Jun 2024, 00:16 #1272

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


22 Jun 2024, 15:25:55 @Locis rakstīja:

22 Jun 2024, 14:12:15 @Kasics rakstīja:

22 Jun 2024, 13:42:03 @Output rakstīja:

22 Jun 2024, 13:31:10 @Locis rakstīja:
Nekad nav manīts ka kaut kads c4 2.5 TDI,smird tā kā visādi E60,E90 x3 ,audi 3.0 tdi utt
Grūti cilvēkiem saprast ,ka ja auto no rūpnīcas ir ar dpf un egr tad tas motors tā arī pakārtots ,ka strādās ar šīm sistēmam kopā ,nevis motors tieši tāds pats kā 1994 motors tikai dpf un egr piekarināts


Tāpēc arī ir daudz pretīgāk braukt aiz kastrēta sākot no e60 ,nekā aiz veciem kuposiem busiem vai golfiem.


Tu te pārāk visu sarežģij. Viņam tak šķiet, ka dūmi no grila ir tik pat (ne)kaitīgi kā tas kas nāk no viņa kastrētā dīzeļa izpūtēja.

Nu tvana gāze ir ļoti veselīga. Iekurini mājās krāsniņu un aiztaisi šīberi uz nakti. Visas kaites pāries uz visiem laikiem, iesaku, tev it īpaši.

Gribi teikt ka nekad neesi braucis aiz auto ar izravetu dpf?

Esmu braucis aiz kūpošiem dīzeļiem arī ar savu benzīna auto, pats arī nepīpēju un kaut kādu īpašu smaku aiz viņiem neesmu jutis.
Ja vienīgi sastrēgumā kad smagais nostājas blakus un pūš tieši atvērtā logā, tad ar visu viņa DPF var just dīzeļa atgāzes tā, ka cērt acīs.
Vot aiz gāzes auto gan jā. Tie smird pa kilometru pēc sautētiem kāpostiem.
Offline
Kasics
23. Jun 2024, 00:33 #1273

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


22 Jun 2024, 21:50:18 @shirminieks rakstīja:

22 Jun 2024, 18:32:55 @tg rakstīja:
Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.


Ja Tev šķiet, ka miskatnieki ar >20g veciem auto būs Rīgas centra mērķa klientu kategorija, tad Tu stipri maldies

Rīgas centra galvenā problēma ir gaisa kvalitāte (no tranzībomžiem, kas ar vecajām kūpošajām miskastēm no Pļavniekiem uz Imantu brauc caur centru) un sastrēgumi (no tranzītbomžiem).

Kā man patīk šitie tirliņi kas nopirkuši hipotēkā divistabu dzīvoklīti centrā un tagad uzskata visu Latvijas galvaspilsētu par savu privātīpašumu un domā, ka tas dod tiesības viņiem lemt kam tur būs vai nebūs iebraukt.
Visā pasaulē galvaspilsētās ir pārsvarā ofisi un neviens tajās nedzīvo.
Nepatīk sliktais gaiss, pārdod savu dzīvoklīti, piekrāj naudiņu un pārvācies uz laukiem kā normāli cilvēki, bomār.
Offline
Locis
23. Jun 2024, 00:35 #1274

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11074

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu



22 Jun 2024, 18:32:55 @tg rakstīja:
Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.


Cilvēki,jūs esiet vīrieši vai sievietes kas neko no auto un vēl,jo vairāk no matematikas nesaprot.
Ja brauc ar auto pa 5k,tad tajā cenu kategorijā sanāk kaut kāds diezgan vienkāršs Opel,Toyota vienalga kads kāds 1.3,1.6 benzīns ,corsa ,corolla,kas nerij baigi daudz un viņam dpf nav kā suga un tas arī nebūs daudz neuzticamaks kā 400k nogājis dizelis. Ja arī viņam būs jāliek dpf,tas auto maksā 2x lētāk, attiecīgi vēl paliek nauda pari uzturēšanai. Nav tā ka nav opciju tajā budzeta 2-6 k braukt ar tehniskā kārtībā esosu auto. Tam opelitim pat filtrs gaisa filtrs un bremžu diski lētāki..par ko vispār ir stāsts...
Kāds tur sakars ar nabadzibu
Varbūt jāprasa lai mamma vai māsa pakonsulte par skaitļiem


Nu pasakiet vēl kā 2005 gada Corolla benzīnam ir Kosmos nopirkt analogu katalizatoru un iziet apskati.

Vai tad visi brauc tādus kosmosa km gada,lai būtu jēga uzturet dīzeli?

[ Šo ziņu laboja Locis, 23 Jun 2024, 00:46:17 ]

Offline
RSAWorkshop
23. Jun 2024, 01:02 #1275

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6823

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Dīzelis izturīgāks pret nopišanu, līdz 2010 visādās variācijās ir M57, kas ir gandrīz nenokaujams, skrūvē jebkurā garažā un piedod ļoti daudz kļūdas

Arī nākamie dīzeļi ir vieglāk sataisāmi līdz braucamam stāvoklim un savus 400-700tk iet tīri ok

Benzīnam jau ir krietni sarežģītāk un bez veselas kaudzes visādu detaļu viņš normāli neies un purināsies un rīs degvielu

Visādi mazmotori neBMW, nu tur ar komfortu tā pašvakāk un arī nez vai viņi izvilks 300+tk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sliir
23. Jun 2024, 03:14 #1276

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Galvenais nevajag vērtēt cilvēka maka biezumu pēc auto vecuma. Jo īpaši auto forumā kur cilvēkiem patīk ķimerēties ar pavecākām mašīnām, tās savest kārtība, restaurēt utt.

Protams ir korelācija ar auto vecumu un finansiālo rocību, tas ir visiem skaidrs, bet ir pārāk daudz spēcīgu izņēmumu lai šādi ģeneralizējot varētu forši aprauties
Offline
shirminieks
23. Jun 2024, 08:51 #1277

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


23 Jun 2024, 00:33:14 @Kasics rakstīja:

22 Jun 2024, 21:50:18 @shirminieks rakstīja:

22 Jun 2024, 18:32:55 @tg rakstīja:
Viss ir ļoti vienkārši. Latvijas autoparka pamatu veido 10+ gadus veci auto cenā starp 2000-6000. Tik vecam auto nav finasiālas loģikas likt DPF par 2000, kas veido trešdaļu vai pat pusi nocenas. Tāpēc arī griež ārā. Un ar jaunākiem nebrauc nevis tāpēc, ka kādas spītīgas ietiepības dēļ patiktu veci kūpoši dīzeļi, bet gan tāpēc, ka jaunākus nevar atļauties.
Līdz ar to arguments nebrauc ar auto, ko nevari atļauties šeit īsti neiztur kritiku, jo vēl lētāk jau neko īsti nopirkt nevar. Un velosipēds der tikai tiem, kuri dzīvo Rīgas centrā.
Par Zemo izmešu zonu Rīgas centrā - jā tādu ieviesīs, tad pilsēta izmirs vēl vairāk.


Ja Tev šķiet, ka miskatnieki ar >20g veciem auto būs Rīgas centra mērķa klientu kategorija, tad Tu stipri maldies

Rīgas centra galvenā problēma ir gaisa kvalitāte (no tranzībomžiem, kas ar vecajām kūpošajām miskastēm no Pļavniekiem uz Imantu brauc caur centru) un sastrēgumi (no tranzītbomžiem).

Kā man patīk šitie tirliņi kas nopirkuši hipotēkā divistabu dzīvoklīti centrā un tagad uzskata visu Latvijas galvaspilsētu par savu privātīpašumu un domā, ka tas dod tiesības viņiem lemt kam tur būs vai nebūs iebraukt.
Visā pasaulē galvaspilsētās ir pārsvarā ofisi un neviens tajās nedzīvo.
Nepatīk sliktais gaiss, pārdod savu dzīvoklīti, piekrāj naudiņu un pārvācies uz laukiem kā normāli cilvēki, bomār.


Te nu Tu kļūdies - tieši iedzīvotāji ir tie, kas noteiks kam būs atļauts iebraukt un kur būs atļauts braukt ar auto. Un kad centra iedzīvotāji būs apmierināti, tad arī centrs attīstīsies un uzplauks, nevis tad, kad miskastnieki varēs ērti no savas deviņstāvenes pļavniekos ērti aizbraukt uz darbu noliktavā zolitudē.

Nejauc mazos dzīvoklīšus hruščenēs vai blokmājās ar centru - klusā centra dzīvokļi maksā vairāk kā privātmājas guļamrajonos. Šeit gan visi jau sen noskaidroja, ka tieši Tu esi tas bomārs, kas kav spējīgs piekrāt naudiņu lai savu nobrauktu miskasti uzturētu tehniskā kārtībā
Offline
uldens1
23. Jun 2024, 10:37 #1278

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15995

Braucu ar:


22 Jun 2024, 16:32:32 @sliir rakstīja:
ja auto no rūpnīcas ir ar dpf un egr tad tas motors tā arī pakārtots ,ka strādās ar šīm sistēmam kopā


Reāli šīs sistēmas nedod neko izņemot ekoloģiju un pašam dzīnējam praksē būtiski samazina dzīves ilgumu un uzticamību.

Nav tāds dīzeļa kurš ir labāks ar EGR un DPF nekā bez tiem.

Pat 1994. gada TDI bija paredzēts EGR. Bet nebija nekāda atgriezeniskā saite kas čekotu vai reāli caur viņu kaut kas plūst. Tāpēc visi kam bija smadzenes vienkārši atvienoja vakuma trubiņu un atslēdza uz mūžiem. Varbūt arī tas bija viens no faktoriem kapēc šiem TDI bija tik leģendāra uzticamība un ilgs mūžs.
AR ilgmūžību tur nekāda sakara ja atvienoja egr,egr domāts lai tas dīzelis ir efektīvāks,''mīkstāk'' strādā,mazāk zupu tērē,mazāk slāpekļa oksīdu izdala
Offline
Samsasi
23. Jun 2024, 10:43 #1279

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4204

Braucu ar:


23 Jun 2024, 08:51:17 @shirminieks rakstīja:
Un kad centra iedzīvotāji būs apmierināti, tad arī centrs attīstīsies un uzplauks, nevis tad, kad miskastnieki varēs ērti no savas deviņstāvenes pļavniekos ērti aizbraukt uz darbu noliktavā zolitudē.




noliec to šņabi
Offline
shirminieks
23. Jun 2024, 11:45 #1280

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


23 Jun 2024, 10:43:57 @Samsasi rakstīja:

23 Jun 2024, 08:51:17 @shirminieks rakstīja:
Un kad centra iedzīvotāji būs apmierināti, tad arī centrs attīstīsies un uzplauks, nevis tad, kad miskastnieki varēs ērti no savas deviņstāvenes pļavniekos ērti aizbraukt uz darbu noliktavā zolitudē.




noliec to šņabi


Nevajag jau visus pēc savas mērauklas skatīt - ja Tev 23’ais iesākas ar glāzi šņabja uz restotās pirmā stāva lodžijas zoļikā, tad neko darīt

Centrā cilvēki izvēlas dzīvot dēļ tā, ka viss ir kājāmgājiena attālumā - bērnudārzi, labas skolas, restorāni, veikali, darbs. Nevis tāpēc lai iekāptu auto un trīs kvartālus sēdētu sastrēgumā

Un tieši centra iedzīvotāji (un tūristi) būs tie, kas nodrošinās pieprasījumu restoraniem un citiem biznesiem; un viņiem interesē normāla vide, gaisa kvalitāte, un droša kājāmgājēju infrastruktūra.

Tā kā vari turpināt lakt savu SOS un baudīt atlikušo laiku kamēr ar savu nobraukto miskasti vēl tiec iekšā centrā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo