Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
calibreens
03. Jan 2017, 16:10 #1261

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


03 Jan 2017, 16:04:21 @cipargalva rakstīja:

03 Jan 2017, 15:52:35 @calibreens rakstīja:
Oktavijai salons ir lielāks nekā golfam, oktavija tada Insignijas izmēra mašīna.


Nekas tur nav lielāks, ja salīdzina universāļus.

Pēc golfa man Oktāvija liekas platāka sēžot vadītāja vietā, vagoniem kopējais tilpums noteikti stipri līdzīgs.
Offline
cipargalva
03. Jan 2017, 16:15 #1262

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro


03 Jan 2017, 16:03:55 @smudo rakstīja:
Domaju nakamajm auto parkapt atpakal no 2,0tdi uz 1,8tsi vai 2,0tsi (man kadreiz bija 1,8 tfsi b6 visrsbuve un bija loti OK). Ka tu raksturotu to 1,8tsi? Pie dilera var dabut tikai 1,4tsi izbraukt.


It kā ok, iepriekš brauktais 2.0tdi gan likās patīkamāks, taču tas trakais traktora troksnis...
Ja ir iespēja, es tavā vietā ņemtu 2.0 tsi.
VW dīleriem vispār patīk smērēt tos mazos tsi motorus visiem. Iepriekš jājamzirdziņš bija 1.2, savulaik teica, ka ar to pilnīgi pietiek pat vilkt pilnu piekabi un resurss pizdatijs. Pēc 2 gadiem jau dziedāja citu dziesmu. Tagad visiem smērē 1.4.
Visi, kuri saka, ka ar 1.4 pietiek, māna paši sevi. Sūds uz koka ir visi 1.4 varianti.
Offline
Jorens
03. Jan 2017, 16:21 #1263

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14706

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace


03 Jan 2017, 15:57:42 @karlsonss rakstīja:
tagad ir 140k km
1.6TDI
Golf 7
taa arii ir - pedal to the metal 5.8
apkopes un dilstoshaas daljas.

aa nu televizoraa poltergeists un pazuda nr apgaismojums


Pirms brīža pabraucu ar 2 Golf7, abi 1.6TDI bluemotion, tikai viens ar 5gang otrs ar DSG. Cik man tas spainis ar 5nieci mehāniku nepatika bet tāds pats spainis ar DSG ir pilnīgi cits auto un jau lietojams

Ar to ekrānu gan tur brīnumi, nedēļas laikā vienreiz vnk pazuda
Offline
Indo
03. Jan 2017, 16:23 #1264

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5147

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Jan 2017, 16:15:18 @cipargalva rakstīja:

It kā ok, iepriekš brauktais 2.0tdi gan likās patīkamāks, taču tas trakais traktora troksnis...
Ja ir iespēja, es tavā vietā ņemtu 2.0 tsi.
VW dīleriem vispār patīk smērēt tos mazos tsi motorus visiem. Iepriekš jājamzirdziņš bija 1.2, savulaik teica, ka ar to pilnīgi pietiek pat vilkt pilnu piekabi un resurss pizdatijs. Pēc 2 gadiem jau dziedāja citu dziesmu. Tagad visiem smērē 1.4.
Visi, kuri saka, ka ar 1.4 pietiek, māna paši sevi. Sūds uz koka ir visi 1.4 varianti.


Po 1.4, 1.8 vai 2.0TSI, tāpat skrienoties ar 535D visiem TSI nāksies Bet visādas žurkas ar 2.5 izkož kā berim piržamo

Offline
suhariks1
03. Jan 2017, 16:24 #1265

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


03 Jan 2017, 16:08:43 @calibreens rakstīja:

03 Jan 2017, 15:53:49 @suhariks1 rakstīja:
Un patiesībā 1.6 tdi arī nav slikts, tie 110 zs ir priekš pilsētas ļoti ok. Arī pa šoseju ir ok. Līdz 140 km/h paātrinājums ir labs, ja sakomplektē ar 7 robu dsg, jo grieze tam mazajam dīzelim ir 2x lielāka kā zs skaits. Vidējais patēriņš ( kombinētais) 1.6 dīzelim ir ~ 5.5 litri. 1.4 benzīnam un 2.0 dīzelim ( abiem 150 zs) virs 6 litriem vidējais. Braucu es dinamiski, sēņotājam patēriņš avrētu arī būt par 0.5 litri amzāks vidēji.

Octāvija ir stipri plašāka par Insigniju un Džetu, bet varbūt ne tik glamūra kā pasāts.

Darba partnerim bija Insignija, nu nepatika ne viņam ne man tas auto. Vienmeŗ izvēlējāmies braukt ar manu Oktāvi.

man iznāk 4,8l vasarā un tagad ziemā līdz 5,3l dīzeļa kombinētajā ciklā 1,6 Oktāvijai.
Visvairāk fascinē bagūža ietilpība


Man ir sedani bijuši tikai. bet nenolaižot krēslus var brīvi vest Dārzza zemesfrēzi lielo, ielikt 4 riepas pēc riepu maiņas, vai arī snowborda dēli pa diognāli. Un kad nolaid krēslus, tad jau vispār...

Es nepirktu pasātu, par patukša pasāta cenu var tikt pie ļoti pilnas oktāvijas vai vidēji nopakota superba. Principā, jauns labi pakots superbs nostājās uz 30-34 k euro. Tā pat nopakots pasāts ar 50k nobraukumu būs tajā pašā cenā.
Offline
Indo
03. Jan 2017, 16:25 #1266

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5147

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Labākais tajos 1.4TSI ar DSG7 ir 250nm max grieze @1.5-2.5rpm
Offline
suhariks1
03. Jan 2017, 16:27 #1267

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


03 Jan 2017, 16:15:18 @cipargalva rakstīja:

03 Jan 2017, 16:03:55 @smudo rakstīja:
Domaju nakamajm auto parkapt atpakal no 2,0tdi uz 1,8tsi vai 2,0tsi (man kadreiz bija 1,8 tfsi b6 visrsbuve un bija loti OK). Ka tu raksturotu to 1,8tsi? Pie dilera var dabut tikai 1,4tsi izbraukt.


It kā ok, iepriekš brauktais 2.0tdi gan likās patīkamāks, taču tas trakais traktora troksnis...
Ja ir iespēja, es tavā vietā ņemtu 2.0 tsi.
VW dīleriem vispār patīk smērēt tos mazos tsi motorus visiem. Iepriekš jājamzirdziņš bija 1.2, savulaik teica, ka ar to pilnīgi pietiek pat vilkt pilnu piekabi un resurss pizdatijs. Pēc 2 gadiem jau dziedāja citu dziesmu. Tagad visiem smērē 1.4.
Visi, kuri saka, ka ar 1.4 pietiek, māna paši sevi. Sūds uz koka ir visi 1.4 varianti.


Ha, ha 1.2 ir katastrofa Nobraucu ar darba skodu 45 k km , tai bija 1.2 tikko parādījies motors jaudas tur bijas tikai ar 2 un 3 robu liekot grīdā. Bet pēc 110 kmh viņa negāja. Patēriņš 6 litri uz 100 ! Piekabi pavilkt nevarēja pavisam noteikti, ja tajā atradās kaut vai viens krosa mocis - auto vairs pret kalnu neiet.

1.4 Var lietot, bet vai vajag? Vienīgi ar dsg kopā, tad jā, tad tie 7 robi un ātrums kādā viņi pārslēdzās iedotu tam auto dinamiku.

[ Šo ziņu laboja suhariks1, 03 Jan 2017, 16:29:31 ]

Offline
cmax
03. Jan 2017, 16:41 #1268

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


03 Jan 2017, 16:21:16 @Jorens rakstīja:

03 Jan 2017, 15:57:42 @karlsonss rakstīja:
tagad ir 140k km
1.6TDI
Golf 7
taa arii ir - pedal to the metal 5.8
apkopes un dilstoshaas daljas.

aa nu televizoraa poltergeists un pazuda nr apgaismojums


Pirms brīža pabraucu ar 2 Golf7, abi 1.6TDI bluemotion, tikai viens ar 5gang otrs ar DSG. Cik man tas spainis ar 5nieci mehāniku nepatika bet tāds pats spainis ar DSG ir pilnīgi cits auto un jau lietojams

Ar to ekrānu gan tur brīnumi, nedēļas laikā vienreiz vnk pazuda

Par DSG jāpiekrīt, jo vismaz ar piecinienci un 105zs dīzeli dinamiskai fūres apdzīšanai no starta ātruma 80-85 likās ka ceturtais vairs īsti nevelk un piektajam tā ka par lēnu. DSG 5 robs šajā pašā situācijā ir tas ko dakters parakstījis.
Offline
Maxis
03. Jan 2017, 16:47 #1269

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


03 Jan 2017, 16:24:12 @suhariks1 rakstīja:
...
Es nepirktu pasātu, par patukša pasāta cenu var tikt pie ļoti pilnas oktāvijas vai vidēji nopakota superba. Principā, jauns labi pakots superbs nostājās uz 30-34 k euro. Tā pat nopakots pasāts ar 50k nobraukumu būs tajā pašā cenā.


Oktāvijām vismaz šobrīd nav faktiski nekāda piedāvājuma otrreizējā tirgū maz nobrauktiem auto, gadu līdz 3 gadus veciem auto, kamēr pasāti un Golfi ir plašā klāstā no Hertz, Avis un līdzīgiem kantoriem par tīri labām cenām
Offline
cipargalva
03. Jan 2017, 16:52 #1270

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro

Pasāts bez ādas un navi jauns ir tajā cenā.
Var arī ņemt 2 jaunus golfus pa to pašu summu
Offline
suhariks1
03. Jan 2017, 17:01 #1271

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


03 Jan 2017, 16:47:57 @Maxis rakstīja:

03 Jan 2017, 16:24:12 @suhariks1 rakstīja:
...
Es nepirktu pasātu, par patukša pasāta cenu var tikt pie ļoti pilnas oktāvijas vai vidēji nopakota superba. Principā, jauns labi pakots superbs nostājās uz 30-34 k euro. Tā pat nopakots pasāts ar 50k nobraukumu būs tajā pašā cenā.


Oktāvijām vismaz šobrīd nav faktiski nekāda piedāvājuma otrreizējā tirgū maz nobrauktiem auto, gadu līdz 3 gadus veciem auto, kamēr pasāti un Golfi ir plašā klāstā no Hertz, Avis un līdzīgiem kantoriem par tīri labām cenām


Mazlietots pasāts maksā tik pat cika jauna oktāvija. Ja tu paskaties sludekļus, tad pasāti ir 20k un uz augšu ar nobraukumiem ~ 50k.

Mana 1.6 dīzeļ dsg oktāvija ar ambient komplektāciju tika iegādāta par 20k euro 2014 gadā. Nopērc jaunu ar 140 k garantiju un aizmirsti par problēmām.

Mazlietots Pilns pasāts maksā ~ 30 k. Tas ir tikpat cik jauns superbs.

Secinājums - jauns ir jauns. Mazlietots luksus nav jauns. cik nu luksus var būt pasāts.
Offline
Murphy
03. Jan 2017, 17:02 #1272

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


03 Jan 2017, 16:24:12 @suhariks1 rakstīja:

03 Jan 2017, 16:08:43 @calibreens rakstīja:

03 Jan 2017, 15:53:49 @suhariks1 rakstīja:
Un patiesībā 1.6 tdi arī nav slikts, tie 110 zs ir priekš pilsētas ļoti ok. Arī pa šoseju ir ok. Līdz 140 km/h paātrinājums ir labs, ja sakomplektē ar 7 robu dsg, jo grieze tam mazajam dīzelim ir 2x lielāka kā zs skaits. Vidējais patēriņš ( kombinētais) 1.6 dīzelim ir ~ 5.5 litri. 1.4 benzīnam un 2.0 dīzelim ( abiem 150 zs) virs 6 litriem vidējais. Braucu es dinamiski, sēņotājam patēriņš avrētu arī būt par 0.5 litri amzāks vidēji.

Octāvija ir stipri plašāka par Insigniju un Džetu, bet varbūt ne tik glamūra kā pasāts.

Darba partnerim bija Insignija, nu nepatika ne viņam ne man tas auto. Vienmeŗ izvēlējāmies braukt ar manu Oktāvi.

man iznāk 4,8l vasarā un tagad ziemā līdz 5,3l dīzeļa kombinētajā ciklā 1,6 Oktāvijai.
Visvairāk fascinē bagūža ietilpība


Man ir sedani bijuši tikai. bet nenolaižot krēslus var brīvi vest Dārzza zemesfrēzi lielo, ielikt 4 riepas pēc riepu maiņas, vai arī snowborda dēli pa diognāli. Un kad nolaid krēslus, tad jau vispār...

Es nepirktu pasātu, par patukša pasāta cenu var tikt pie ļoti pilnas oktāvijas vai vidēji nopakota superba. Principā, jauns labi pakots superbs nostājās uz 30-34 k euro. Tā pat nopakots pasāts ar 50k nobraukumu būs tajā pašā cenā.


Gandrīz pilns B8 ar 1.4 + DSG listā bija 36k, ar atlaidi 30k. Superbu ne tuvu nevarēja piepakot par 30k. Octāvija RS varētu būt OK tajā ciparā, bet salīdzinoši ar pasātu tā tomēr ir naglu kaste.

Esmu nobraucis 30k km ar mazu asti, vidējais patēriņš 50/50 ir ap 7l. Pirms tam e91 ar 2.0d un manuāli tajos pašos apstākļos ēda 6.5l.

Dinamikas ziņā es varētu likt vienā laivā ar to pašu čipoto 2.0d. Pilsētā pilnīgi pietiek lai dinamiski pārvietotos, uz šosejas, ja jāapdzen 3 fūres rindā ir par īsu, pietrūkst dinamikas.

Rezumējot - neredzu nevienu iemeslu izvēlēties analoģisku auto ar dīzeli. Tarkšķ, kratās, vibrē, smird. Tas 1l uz simta ietaupījums neatsver tos mīnusus
Offline
karlsonss
03. Jan 2017, 17:08 #1273

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

murphy tev acis neasinjo no power kraasu salikuma un ausis no vaarnu kjeerkshanas? kas tur krataas?
Offline
suhariks1
03. Jan 2017, 17:16 #1274

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4

Labāk lai tas dīzelīs rūc, kad gāzi uzdod nevis sīc kā šujmašīna ar to 1.4

Man jau gan liekās, ka jauns un uzturēts dīzelis ir ļoti kluss.
Offline
viesulis
03. Jan 2017, 18:08 #1275

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

man bija max pliks pastāts, tad es izvēlētos nedomājot lielāku, ērtāku un dinamiskāku auto nedomājot, ka max nopakotu mazu triperi
Offline
e34
03. Jan 2017, 19:42 #1276

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


03 Jan 2017, 16:24:12 @suhariks1 rakstīja:

03 Jan 2017, 16:08:43 @calibreens rakstīja:

03 Jan 2017, 15:53:49 @suhariks1 rakstīja:
Un patiesībā 1.6 tdi arī nav slikts, tie 110 zs ir priekš pilsētas ļoti ok. Arī pa šoseju ir ok. Līdz 140 km/h paātrinājums ir labs, ja sakomplektē ar 7 robu dsg, jo grieze tam mazajam dīzelim ir 2x lielāka kā zs skaits. Vidējais patēriņš ( kombinētais) 1.6 dīzelim ir ~ 5.5 litri. 1.4 benzīnam un 2.0 dīzelim ( abiem 150 zs) virs 6 litriem vidējais. Braucu es dinamiski, sēņotājam patēriņš avrētu arī būt par 0.5 litri amzāks vidēji.

Octāvija ir stipri plašāka par Insigniju un Džetu, bet varbūt ne tik glamūra kā pasāts.

Darba partnerim bija Insignija, nu nepatika ne viņam ne man tas auto. Vienmeŗ izvēlējāmies braukt ar manu Oktāvi.

man iznāk 4,8l vasarā un tagad ziemā līdz 5,3l dīzeļa kombinētajā ciklā 1,6 Oktāvijai.
Visvairāk fascinē bagūža ietilpība


Man ir sedani bijuši tikai. bet nenolaižot krēslus var brīvi vest Dārzza zemesfrēzi lielo, ielikt 4 riepas pēc riepu maiņas, vai arī snowborda dēli pa diognāli. Un kad nolaid krēslus, tad jau vispār...

Es nepirktu pasātu, par patukša pasāta cenu var tikt pie ļoti pilnas oktāvijas vai vidēji nopakota superba. Principā, jauns labi pakots superbs nostājās uz 30-34 k euro. Tā pat nopakots pasāts ar 50k nobraukumu būs tajā pašā cenā.


Kur tu esi redzējis labi nopakotu superbu par 34k Iekš Karlo nesen skatījos - bija ap 45
Offline
Pauliic
03. Jan 2017, 20:55 #1277

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

kolēģim ir jaunais superb tajā max komplektācijā - passat salons ir krietni svaigāks un modernāks, it kā viss forsi, bet tā škodas sajūta nepameta

octavia nestāv blakus passat, ne 70% drīzāk 30

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 03 Jan 2017, 20:56:23 ]



-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
Mikels
03. Jan 2017, 21:02 #1278

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu


03 Jan 2017, 17:16:39 @suhariks1 rakstīja:
Labāk lai tas dīzelīs rūc, kad gāzi uzdod nevis sīc kā šujmašīna ar to 1.4

Man jau gan liekās, ka jauns un uzturēts dīzelis ir ļoti kluss.
kas tur var rūkt tas ir 4 cilindru piena pakas tilpuma dīzelis
Offline
Erx
03. Jan 2017, 21:53 #1279

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Ir tāda sajūta, ka katram termins "labi nopakots" te nozīmē kaut ko citu. Man labi nopakotam VW sedanam šiltes cena sanāca 70k.

p.s. ja kāds nopietni vēlas pirkt jaunu VW, tad var pieteikties PM, iespējams varēšu izkārtot lētāk kā Moller salonos.
Offline
smudo
03. Jan 2017, 22:00 #1280

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


03 Jan 2017, 21:45:21 @bertons rakstīja:
Izraadaas ka puse powera braukaa ar jaunaam vw/skodaam, bet otra puse - bmw un par jauniem auto jamiem viedoklu nav


Jauna Skoda vidēji = 18 - 35k
Jauns VW = 18 - 40k, ja neņem Tuaregu
Jauna BMW 3 sērija = 35 - 50k, ja neņem pilnu 330D + to nevar atstāt uz ielas, kas ir galvenais iemesls (jo līdz garāžai negribas katru dienu iet), kādēļ izvēlējos WAG un arī nākamais daily driver visdrīzāk būs WAG

Cenu intervāli aptuveni - nevajag tos komentēt - zinu ka reāli intervāli var būt stipri plašāki!

Bet šeit 3 sērija nav mašīna - vajag vismaz 5 sēriju = 45 - 75k. Tas arī izskaidro, kādēļ salīdzinoši retajam ir jauns BMW.

Bet tas ir labi, jo cilvēki brauc ar to, ko var atļauties vai ko vēlas atļauties. Nav vērts sākt diskusiju 3 lapu garumā, skaitot citu naudu.

[ Šo ziņu laboja smudo, 03 Jan 2017, 22:02:41 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo