Online
Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap lauksaimniecību
Autors | Ziņojums |
depo | 02. Mar 2013, 21:41 |
#1261
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Kaada ir maajas lapas adrese graudu birzhai, kuru tik biezhi piemin internetaa? [ Šo ziņu laboja depo, 02 Mar 2013, 21:41:50 ] | Offline | | |
kro | 03. Mar 2013, 09:13 |
#1262
|
| Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
02 Mar 2013, 00:21:30 depo rakstīja:
Kaads gudraaks vareetu pakomenteet par degvielas pateerinju? Viens man centaas gudri izskaidrot kaa traktora dzineeji straadaa. Esot taa, ka traktors arot/straadaajot eed tikai nedaudz vairaak degvielu nekaa braucot tukshaa pa lauku, tapeec neesot izdeviigi pirkt jaudiigu traktoru un karinaat mazus suudus klaat, esot jaakarina, lai vinjsh griezh steneedams.
Taa ir?
Jā tā ir. Man tēvs vienmēr ir mācījis slogot traktoru max izvēloties atbilstošu agregātu. Es pārs gadus atpakaļ biju atradis RTU vai LLU rakstu ar normālu izkaidrojumu un pamatojumu tam izmantojot ipatnējo degvielas patēriņu - g/kWh. Kā arī papildus nedrīkst aizmirst pie kāda ātruma (atbilstoši piedziņai, priekšejai uzkarei un riepu platumam) ir maksimālais vilces spēks. | Offline | | |
kro | 03. Mar 2013, 09:32 |
#1263
|
| Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| reku parokoties pa netu šo un to atradu
lauku avīzes raksti
Traktoru salīdzinājums, pievērs uzmanību īpatnējam degvielas patēriņas tam pašam motoram ar jaudas pastiprinātāju un bez. Jaudīgākam motoram ir zemāks īpanējais degvielas patēriņš.
http://la.lv/index.php?option=com_content&v...us&catid=178
dziezgan koncentrēti paskaidrots par efektivitāti un degvielas patēriņu
http://la.mp.bi.lv/lat/agrotops/jaunakaja_numur...5&ins_print/
Var palasīt salīdzinājums par traktoriem, šur un tur pavīd arī g/kWh mērījumi.
http://la.lv/index.php?option=com_content&v...i-&catid=178
[ Šo ziņu laboja kro, 03 Mar 2013, 09:34:37 ] | Offline | | |
jaks | 03. Mar 2013, 22:34 |
#1264
|
| Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
02 Mar 2013, 21:41:29 depo rakstīja:
Kaada ir maajas lapas adrese graudu birzhai, kuru tik biezhi piemin internetaa?
klik klik[ Šo ziņu laboja jaks, 03 Mar 2013, 22:36:52 ] | Offline | | |
karlsonss | 03. Mar 2013, 22:39 |
#1265
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| depo
graudi.info
5 eur par info | Offline | | |
DjCrack | 03. Mar 2013, 22:42 |
#1266
|
| Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| graudi.info ir elagro lapa, realitate nedaudz atskiras uz abam pusem | Offline | | |
karlsonss | 03. Mar 2013, 22:44 |
#1267
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
03 Mar 2013, 22:42:33 DjCrack rakstīja:
graudi.info ir elagro lapa, realitate nedaudz atskiras uz abam pusem
http://graudi.info/graudi/price_world
arii nepatiik?[ Šo ziņu laboja karlsonss, 03 Mar 2013, 22:44:33 ] | Offline | | |
JDS | 03. Mar 2013, 23:02 |
#1268
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
02 Mar 2013, 00:44:53 Rudzix rakstīja:
02 Mar 2013, 00:21:30 depo rakstīja:
Kaads gudraaks vareetu pakomenteet par degvielas pateerinju? Viens man centaas gudri izskaidrot kaa traktora dzineeji straadaa. Esot taa, ka traktors arot/straadaajot eed tikai nedaudz vairaak degvielu nekaa braucot tukshaa pa lauku, tapeec neesot izdeviigi pirkt jaudiigu traktoru un karinaat mazus suudus klaat, esot jaakarina, lai vinjsh griezh steneedams.
Taa ir?
2) Vai kaads ir peetiijis vai ir starpiiba pateerinjaa un jaudaa starp diizeli no Statoil ar biosuudu klaat un Lukoil Krievijas diizeli bez bio meesliem?
Smagaa kravenieka shoferis teica, ka vinjam kompis pateerinju uz 100 raada 38 un 46L - starpiiba diezgan
2)Ar krievijas dīzeli var būt dažādi,jāskatās no kāda tanka ņemts vai no paša lētākā pie robežas vai arī no normāla. Bet tantes runā ka krievijas degviela esot labāka, jo nav nekādu piemaisījumu, tā degviela, ko zemnieki var dabūt lētāk esot ar piemaisījumu un ir "sausa". Viena tante teica, ka sezonas laikā krievu kombainam nomainīja 2 sūkņus, attiecīgi visdrīzāk sausās degvielas dēļ...
Tante gvelzh bullshitu, jo zemnieks to "Leetaako" degvielu var njemt tur pat kur tu pildi savu drapaku ikdienaa, un pie taa pasha suuknja ja ir veelme gaidiit. | Offline | | |
|
Norcha324 | 03. Mar 2013, 23:52 |
#1269
|
| Kopš: 14. Aug 2002
No: Saldus
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
| Šis attiecas uz tehniku kura ražota pagājušajā gadsimtā
Ja tas ir common rail dzinējs un turbīna ar maināmu ģeometriju un pilnai laimei vario, tad ir pilnīgi po vai no 400 zs paņemsi 100 zs jeb ies ručkā. Degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Ar jaudas rezervi vienmēr patīkamāk strādāt kā ar 100% slogotu dzinēju. | Offline | | |
Norcha324 | 04. Mar 2013, 00:04 |
#1270
|
| Kopš: 14. Aug 2002
No: Saldus
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
|
02 Mar 2013, 00:21:30 depo rakstīja:
Kaads gudraaks vareetu pakomenteet par degvielas pateerinju? Viens man centaas gudri izskaidrot kaa traktora dzineeji straadaa. Esot taa, ka traktors arot/straadaajot eed tikai nedaudz vairaak degvielu nekaa braucot tukshaa pa lauku, tapeec neesot izdeviigi pirkt jaudiigu traktoru un karinaat mazus suudus klaat, esot jaakarina, lai vinjsh griezh steneedams.
Taa ir?
2) Vai kaads ir peetiijis vai ir starpiiba pateerinjaa un jaudaa starp diizeli no Statoil ar biosuudu klaat un Lukoil Krievijas diizeli bez bio meesliem?
Smagaa kravenieka shoferis teica, ka vinjam kompis pateerinju uz 100 raada 38 un 46L - starpiiba diezgan
Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????
Tā pat LV 80% ir Možeiķu naftas nams
Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu
Neredzu jēgu piemaksāt par statoila piedevām.
Par leišu dīzeli nevaru sūdzēties.
5% bio piedevu degvielai piejauc tikai 4 vasaras mēnešus, pārējā laikā tīra manta. | Offline | | |
depo | 04. Mar 2013, 00:05 |
#1271
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
03 Mar 2013, 23:52:01 Norcha324 rakstīja:
Šis attiecas uz tehniku kura ražota pagājušajā gadsimtā
Ja tas ir common rail dzinējs un turbīna ar maināmu ģeometriju un pilnai laimei vario, tad ir pilnīgi po vai no 400 zs paņemsi 100 zs jeb ies ručkā. Degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Ar jaudas rezervi vienmēr patīkamāk strādāt kā ar 100% slogotu dzinēju.
Tu gribeeji teikt, ka common rail dzineejs ar turbiinu eed, piemeeram, 20L/h braucot pa shoseju un arii 20L/h arot? Correct? | Offline | | |
depo | 04. Mar 2013, 00:07 |
#1272
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
04 Mar 2013, 00:04:48 Norcha324 rakstīja:
Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????
Mums konkreti ir. Parastie ar bio suudu un Lukoil, kur nav bio suuds.
Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu
Kaadam biziitim | Offline | | |
Norcha324 | 04. Mar 2013, 00:09 |
#1273
|
| Kopš: 14. Aug 2002
No: Saldus
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
|
04 Mar 2013, 00:05:47 depo rakstīja:
03 Mar 2013, 23:52:01 Norcha324 rakstīja:
Šis attiecas uz tehniku kura ražota pagājušajā gadsimtā
Ja tas ir common rail dzinējs un turbīna ar maināmu ģeometriju un pilnai laimei vario, tad ir pilnīgi po vai no 400 zs paņemsi 100 zs jeb ies ručkā. Degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Ar jaudas rezervi vienmēr patīkamāk strādāt kā ar 100% slogotu dzinēju.
Tu gribeeji teikt, ka common rail dzineejs ar turbiinu eed, piemeeram, 20L/h braucot pa shoseju un arii 20L/h arot? Correct?
Nu tev apjausmai tā tas apmēram ir.
Neba velti tie ir eiro4;5 dzinēji kur to cik degvielu un kad to iesmidzināt sarēķina dators | Offline | | |
depo | 04. Mar 2013, 00:10 |
#1274
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
03 Mar 2013, 22:34:47 jaks rakstīja:
02 Mar 2013, 21:41:29 depo rakstīja:
Kaada ir maajas lapas adrese graudu birzhai, kuru tik biezhi piemin internetaa?
klik klik
Shitaa nav nekaada birzha, bet sludinaajumu deelis | Offline | | |
depo | 04. Mar 2013, 00:11 |
#1275
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
04 Mar 2013, 00:09:13 Norcha324 rakstīja:
04 Mar 2013, 00:05:47 depo rakstīja:
03 Mar 2013, 23:52:01 Norcha324 rakstīja:
Šis attiecas uz tehniku kura ražota pagājušajā gadsimtā
Ja tas ir common rail dzinējs un turbīna ar maināmu ģeometriju un pilnai laimei vario, tad ir pilnīgi po vai no 400 zs paņemsi 100 zs jeb ies ručkā. Degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Ar jaudas rezervi vienmēr patīkamāk strādāt kā ar 100% slogotu dzinēju.
Tu gribeeji teikt, ka common rail dzineejs ar turbiinu eed, piemeeram, 20L/h braucot pa shoseju un arii 20L/h arot? Correct?
Nu tev apjausmai tā tas apmēram ir.
Neba velti tie ir eiro4;5 dzinēji kur to cik degvielu un kad to iesmidzināt sarēķina dators
Ok, taatad tikai euro 4 un 5 dzineeji ir common rail ar turbiinaam?
Kaa peerkot traktoru uzzinaat vai tam ir common rail ar ljurbo? | Offline | | |
depo | 04. Mar 2013, 00:14 |
#1276
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Norcha, kautkaa jociigi, jo jaunaaks un modernaaks dzineejs, jo tam buutu jaabuut efektiivaakam/gudraakam - braucot pa shoseju buutu jaaeed 10L a stenot uz lauka 25 Peec manas logjikas vismaz taa [ Šo ziņu laboja depo, 04 Mar 2013, 00:15:32 ] | Offline | | |
|
Norcha324 | 04. Mar 2013, 00:15 |
#1277
|
| Kopš: 14. Aug 2002
No: Saldus
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
|
04 Mar 2013, 00:07:57 depo rakstīja:
04 Mar 2013, 00:04:48 Norcha324 rakstīja:
Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????
Mums konkreti ir. Parastie ar bio suudu un Lukoil, kur nav bio suuds.
Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu
Kaadam biziitim
Ar to domāju uzvērpt bizīti lejot kreiso degvielu.
Nu nu kur tad tev ir tā lielā izvēle, tev potenciālie piegādātāji lukoil, statoil, ewt, kurzemes nafta, sumata, astarte 100% možeiķu nafta
Paņem uzticamu piegādātāju un aiziet.
Degvielas cenu stipri ietekmē tas cik tālu jāved no Liepājas, Saldus, vai olaines. Cena var būt līdz +1.5 sant/l | Offline | | |
depo | 04. Mar 2013, 00:19 |
#1278
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
04 Mar 2013, 00:15:40 Norcha324 rakstīja:
04 Mar 2013, 00:07:57 depo rakstīja:
04 Mar 2013, 00:04:48 Norcha324 rakstīja:
Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????
Mums konkreti ir. Parastie ar bio suudu un Lukoil, kur nav bio suuds.
Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu
Kaadam biziitim
Ar to domāju uzvērpt bizīti lejot kreiso degvielu.
Nu nu kur tad tev ir tā lielā izvēle, tev potenciālie piegādātāji lukoil, statoil, ewt, kurzemes nafta, sumata, astarte 100% možeiķu nafta
Paņem uzticamu piegādātāju un aiziet.
Degvielas cenu stipri ietekmē tas cik tālu jāved no Liepājas, Saldus, vai olaines. Cena var būt līdz +1.5 sant/l
Sorry, es neko nezinu par kreisu degvielu, nav bijis sakars. Un kam man kreiso liet, ja es varu oficiaali bez akciizes tankaa nopirkt? Ne jau kreisaa maksaa 50 kapeikas litraa, lai buutu mega ekonomija.
Es vairaak biju domaajis par to faktu, ka bez bio suuda ir vairaak jaudas un mazaaks pateerinjsh. Ja tu norukaa piemeeram 500ha sezonaa, tad ir veerts jaaties un braukt speciaali pakalj uz Lukoilu piemeeram. Tapeec prasiiju vai kaads reaali var pateikt "jaa, man eed mazaak un iet labaak uz krievu saljaru".[ Šo ziņu laboja depo, 04 Mar 2013, 00:20:59 ] | Offline | | |
Norcha324 | 04. Mar 2013, 00:24 |
#1279
|
| Kopš: 14. Aug 2002
No: Saldus
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
|
04 Mar 2013, 00:14:06 depo rakstīja:
Norcha, kautkaa jociigi, jo jaunaaks un modernaaks dzineejs, jo tam buutu jaabuut efektiivaakam/gudraakam - braucot pa shoseju buutu jaaeed 10L a stenot uz lauka 25 Peec manas logjikas vismaz taa
Vēlreiz atkārtošos : ja no 400 zs paņemsi 100 zs degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Kā jau teicu cik liet nosaka dators.
Tukšā vizinoties viņš var paņemt 12 l/h kārtīgi strādājot 50 l/h. | Offline | | |
depo | 04. Mar 2013, 00:27 |
#1280
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
04 Mar 2013, 00:24:09 Norcha324 rakstīja:
04 Mar 2013, 00:14:06 depo rakstīja:
Norcha, kautkaa jociigi, jo jaunaaks un modernaaks dzineejs, jo tam buutu jaabuut efektiivaakam/gudraakam - braucot pa shoseju buutu jaaeed 10L a stenot uz lauka 25 Peec manas logjikas vismaz taa
Vēlreiz atkārtošos : ja no 400 zs paņemsi 100 zs degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Kā jau teicu cik liet nosaka dators.
Tukšā vizinoties viņš var paņemt 12 l/h kārtīgi strādājot 50 l/h.
Ok, iebraucu, es vnk izlasiiju kaa NOSLOGOTAM | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|