Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
depo
02. Mar 2013, 21:41 #1261

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kaada ir maajas lapas adrese graudu birzhai, kuru tik biezhi piemin internetaa?

[ Šo ziņu laboja depo, 02 Mar 2013, 21:41:50 ]

Offline
kro
03. Mar 2013, 09:13 #1262

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


02 Mar 2013, 00:21:30 depo rakstīja:
Kaads gudraaks vareetu pakomenteet par degvielas pateerinju? Viens man centaas gudri izskaidrot kaa traktora dzineeji straadaa. Esot taa, ka traktors arot/straadaajot eed tikai nedaudz vairaak degvielu nekaa braucot tukshaa pa lauku, tapeec neesot izdeviigi pirkt jaudiigu traktoru un karinaat mazus suudus klaat, esot jaakarina, lai vinjsh griezh steneedams.

Taa ir?


Jā tā ir. Man tēvs vienmēr ir mācījis slogot traktoru max izvēloties atbilstošu agregātu. Es pārs gadus atpakaļ biju atradis RTU vai LLU rakstu ar normālu izkaidrojumu un pamatojumu tam izmantojot ipatnējo degvielas patēriņu - g/kWh. Kā arī papildus nedrīkst aizmirst pie kāda ātruma (atbilstoši piedziņai, priekšejai uzkarei un riepu platumam) ir maksimālais vilces spēks.
Offline
kro
03. Mar 2013, 09:32 #1263

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

reku parokoties pa netu šo un to atradu
lauku avīzes raksti

Traktoru salīdzinājums, pievērs uzmanību īpatnējam degvielas patēriņas tam pašam motoram ar jaudas pastiprinātāju un bez. Jaudīgākam motoram ir zemāks īpanējais degvielas patēriņš.
http://la.lv/index.php?option=com_content&v...us&catid=178

dziezgan koncentrēti paskaidrots par efektivitāti un degvielas patēriņu
http://la.mp.bi.lv/lat/agrotops/jaunakaja_numur...5&ins_print/

Var palasīt salīdzinājums par traktoriem, šur un tur pavīd arī g/kWh mērījumi.
http://la.lv/index.php?option=com_content&v...i-&catid=178

[ Šo ziņu laboja kro, 03 Mar 2013, 09:34:37 ]

Offline
jaks
03. Mar 2013, 22:34 #1264

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


02 Mar 2013, 21:41:29 depo rakstīja:
Kaada ir maajas lapas adrese graudu birzhai, kuru tik biezhi piemin internetaa?


klik klik

[ Šo ziņu laboja jaks, 03 Mar 2013, 22:36:52 ]

Offline
karlsonss
03. Mar 2013, 22:39 #1265

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

depo
graudi.info

5 eur par info
Offline
DjCrack
03. Mar 2013, 22:42 #1266

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

graudi.info ir elagro lapa, realitate nedaudz atskiras uz abam pusem
Offline
karlsonss
03. Mar 2013, 22:44 #1267

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


03 Mar 2013, 22:42:33 DjCrack rakstīja:
graudi.info ir elagro lapa, realitate nedaudz atskiras uz abam pusem



http://graudi.info/graudi/price_world

arii nepatiik?

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 03 Mar 2013, 22:44:33 ]

Offline
JDS
03. Mar 2013, 23:02 #1268

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


02 Mar 2013, 00:44:53 Rudzix rakstīja:

02 Mar 2013, 00:21:30 depo rakstīja:
Kaads gudraaks vareetu pakomenteet par degvielas pateerinju? Viens man centaas gudri izskaidrot kaa traktora dzineeji straadaa. Esot taa, ka traktors arot/straadaajot eed tikai nedaudz vairaak degvielu nekaa braucot tukshaa pa lauku, tapeec neesot izdeviigi pirkt jaudiigu traktoru un karinaat mazus suudus klaat, esot jaakarina, lai vinjsh griezh steneedams.

Taa ir?

2) Vai kaads ir peetiijis vai ir starpiiba pateerinjaa un jaudaa starp diizeli no Statoil ar biosuudu klaat un Lukoil Krievijas diizeli bez bio meesliem?
Smagaa kravenieka shoferis teica, ka vinjam kompis pateerinju uz 100 raada 38 un 46L - starpiiba diezgan

2)Ar krievijas dīzeli var būt dažādi,jāskatās no kāda tanka ņemts vai no paša lētākā pie robežas vai arī no normāla. Bet tantes runā ka krievijas degviela esot labāka, jo nav nekādu piemaisījumu, tā degviela, ko zemnieki var dabūt lētāk esot ar piemaisījumu un ir "sausa". Viena tante teica, ka sezonas laikā krievu kombainam nomainīja 2 sūkņus, attiecīgi visdrīzāk sausās degvielas dēļ...

Tante gvelzh bullshitu, jo zemnieks to "Leetaako" degvielu var njemt tur pat kur tu pildi savu drapaku ikdienaa, un pie taa pasha suuknja ja ir veelme gaidiit.
Offline
Norcha324
03. Mar 2013, 23:52 #1269

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

Šis attiecas uz tehniku kura ražota pagājušajā gadsimtā
Ja tas ir common rail dzinējs un turbīna ar maināmu ģeometriju un pilnai laimei vario, tad ir pilnīgi po vai no 400 zs paņemsi 100 zs jeb ies ručkā. Degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Ar jaudas rezervi vienmēr patīkamāk strādāt kā ar 100% slogotu dzinēju.
Offline
Norcha324
04. Mar 2013, 00:04 #1270

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


02 Mar 2013, 00:21:30 depo rakstīja:
Kaads gudraaks vareetu pakomenteet par degvielas pateerinju? Viens man centaas gudri izskaidrot kaa traktora dzineeji straadaa. Esot taa, ka traktors arot/straadaajot eed tikai nedaudz vairaak degvielu nekaa braucot tukshaa pa lauku, tapeec neesot izdeviigi pirkt jaudiigu traktoru un karinaat mazus suudus klaat, esot jaakarina, lai vinjsh griezh steneedams.

Taa ir?

2) Vai kaads ir peetiijis vai ir starpiiba pateerinjaa un jaudaa starp diizeli no Statoil ar biosuudu klaat un Lukoil Krievijas diizeli bez bio meesliem?
Smagaa kravenieka shoferis teica, ka vinjam kompis pateerinju uz 100 raada 38 un 46L - starpiiba diezgan

Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????
Tā pat LV 80% ir Možeiķu naftas nams
Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu
Neredzu jēgu piemaksāt par statoila piedevām.

Par leišu dīzeli nevaru sūdzēties.

5% bio piedevu degvielai piejauc tikai 4 vasaras mēnešus, pārējā laikā tīra manta.
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:05 #1271

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


03 Mar 2013, 23:52:01 Norcha324 rakstīja:
Šis attiecas uz tehniku kura ražota pagājušajā gadsimtā
Ja tas ir common rail dzinējs un turbīna ar maināmu ģeometriju un pilnai laimei vario, tad ir pilnīgi po vai no 400 zs paņemsi 100 zs jeb ies ručkā. Degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Ar jaudas rezervi vienmēr patīkamāk strādāt kā ar 100% slogotu dzinēju.


Tu gribeeji teikt, ka common rail dzineejs ar turbiinu eed, piemeeram, 20L/h braucot pa shoseju un arii 20L/h arot? Correct?
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:07 #1272

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


04 Mar 2013, 00:04:48 Norcha324 rakstīja:
Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????


Mums konkreti ir. Parastie ar bio suudu un Lukoil, kur nav bio suuds.


Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu


Kaadam biziitim
Offline
Norcha324
04. Mar 2013, 00:09 #1273

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


04 Mar 2013, 00:05:47 depo rakstīja:

03 Mar 2013, 23:52:01 Norcha324 rakstīja:
Šis attiecas uz tehniku kura ražota pagājušajā gadsimtā
Ja tas ir common rail dzinējs un turbīna ar maināmu ģeometriju un pilnai laimei vario, tad ir pilnīgi po vai no 400 zs paņemsi 100 zs jeb ies ručkā. Degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Ar jaudas rezervi vienmēr patīkamāk strādāt kā ar 100% slogotu dzinēju.


Tu gribeeji teikt, ka common rail dzineejs ar turbiinu eed, piemeeram, 20L/h braucot pa shoseju un arii 20L/h arot? Correct?

Nu tev apjausmai tā tas apmēram ir.
Neba velti tie ir eiro4;5 dzinēji kur to cik degvielu un kad to iesmidzināt sarēķina dators
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:10 #1274

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


03 Mar 2013, 22:34:47 jaks rakstīja:

02 Mar 2013, 21:41:29 depo rakstīja:
Kaada ir maajas lapas adrese graudu birzhai, kuru tik biezhi piemin internetaa?


klik klik


Shitaa nav nekaada birzha, bet sludinaajumu deelis
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:11 #1275

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


04 Mar 2013, 00:09:13 Norcha324 rakstīja:

04 Mar 2013, 00:05:47 depo rakstīja:

03 Mar 2013, 23:52:01 Norcha324 rakstīja:
Šis attiecas uz tehniku kura ražota pagājušajā gadsimtā
Ja tas ir common rail dzinējs un turbīna ar maināmu ģeometriju un pilnai laimei vario, tad ir pilnīgi po vai no 400 zs paņemsi 100 zs jeb ies ručkā. Degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Ar jaudas rezervi vienmēr patīkamāk strādāt kā ar 100% slogotu dzinēju.


Tu gribeeji teikt, ka common rail dzineejs ar turbiinu eed, piemeeram, 20L/h braucot pa shoseju un arii 20L/h arot? Correct?

Nu tev apjausmai tā tas apmēram ir.
Neba velti tie ir eiro4;5 dzinēji kur to cik degvielu un kad to iesmidzināt sarēķina dators


Ok, taatad tikai euro 4 un 5 dzineeji ir common rail ar turbiinaam?

Kaa peerkot traktoru uzzinaat vai tam ir common rail ar ljurbo?
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:14 #1276

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Norcha, kautkaa jociigi, jo jaunaaks un modernaaks dzineejs, jo tam buutu jaabuut efektiivaakam/gudraakam - braucot pa shoseju buutu jaaeed 10L a stenot uz lauka 25 Peec manas logjikas vismaz taa

[ Šo ziņu laboja depo, 04 Mar 2013, 00:15:32 ]

Offline
Norcha324
04. Mar 2013, 00:15 #1277

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


04 Mar 2013, 00:07:57 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:04:48 Norcha324 rakstīja:
Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????


Mums konkreti ir. Parastie ar bio suudu un Lukoil, kur nav bio suuds.


Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu


Kaadam biziitim

Ar to domāju uzvērpt bizīti lejot kreiso degvielu.

Nu nu kur tad tev ir tā lielā izvēle, tev potenciālie piegādātāji lukoil, statoil, ewt, kurzemes nafta, sumata, astarte 100% možeiķu nafta
Paņem uzticamu piegādātāju un aiziet.
Degvielas cenu stipri ietekmē tas cik tālu jāved no Liepājas, Saldus, vai olaines. Cena var būt līdz +1.5 sant/l
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:19 #1278

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


04 Mar 2013, 00:15:40 Norcha324 rakstīja:

04 Mar 2013, 00:07:57 depo rakstīja:

04 Mar 2013, 00:04:48 Norcha324 rakstīja:
Ko tu lauzi galvu, vai tad tev ir tik liela izvēle piegādātāju ziņā????


Mums konkreti ir. Parastie ar bio suudu un Lukoil, kur nav bio suuds.


Ja grasies startēt nelegālajā bizitī un nodoties seksperimentiem vārti vaļā un uz priekšu


Kaadam biziitim

Ar to domāju uzvērpt bizīti lejot kreiso degvielu.

Nu nu kur tad tev ir tā lielā izvēle, tev potenciālie piegādātāji lukoil, statoil, ewt, kurzemes nafta, sumata, astarte 100% možeiķu nafta
Paņem uzticamu piegādātāju un aiziet.
Degvielas cenu stipri ietekmē tas cik tālu jāved no Liepājas, Saldus, vai olaines. Cena var būt līdz +1.5 sant/l


Sorry, es neko nezinu par kreisu degvielu, nav bijis sakars. Un kam man kreiso liet, ja es varu oficiaali bez akciizes tankaa nopirkt? Ne jau kreisaa maksaa 50 kapeikas litraa, lai buutu mega ekonomija.

Es vairaak biju domaajis par to faktu, ka bez bio suuda ir vairaak jaudas un mazaaks pateerinjsh. Ja tu norukaa piemeeram 500ha sezonaa, tad ir veerts jaaties un braukt speciaali pakalj uz Lukoilu piemeeram. Tapeec prasiiju vai kaads reaali var pateikt "jaa, man eed mazaak un iet labaak uz krievu saljaru".

[ Šo ziņu laboja depo, 04 Mar 2013, 00:20:59 ]

Offline
Norcha324
04. Mar 2013, 00:24 #1279

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


04 Mar 2013, 00:14:06 depo rakstīja:
Norcha, kautkaa jociigi, jo jaunaaks un modernaaks dzineejs, jo tam buutu jaabuut efektiivaakam/gudraakam - braucot pa shoseju buutu jaaeed 10L a stenot uz lauka 25 Peec manas logjikas vismaz taa

Vēlreiz atkārtošos : ja no 400 zs paņemsi 100 zs degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Kā jau teicu cik liet nosaka dators.
Tukšā vizinoties viņš var paņemt 12 l/h kārtīgi strādājot 50 l/h.
Offline
depo
04. Mar 2013, 00:27 #1280

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


04 Mar 2013, 00:24:09 Norcha324 rakstīja:

04 Mar 2013, 00:14:06 depo rakstīja:
Norcha, kautkaa jociigi, jo jaunaaks un modernaaks dzineejs, jo tam buutu jaabuut efektiivaakam/gudraakam - braucot pa shoseju buutu jaaeed 10L a stenot uz lauka 25 Peec manas logjikas vismaz taa

Vēlreiz atkārtošos : ja no 400 zs paņemsi 100 zs degvielas patēriņš neslogotam dzinējam NEBŪS augstāks.
Kā jau teicu cik liet nosaka dators.
Tukšā vizinoties viņš var paņemt 12 l/h kārtīgi strādājot 50 l/h.


Ok, iebraucu, es vnk izlasiiju kaa NOSLOGOTAM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo