Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
04 Jun 2011, 14:17:37 igorjok21 rakstīja:
04 Jun 2011, 13:00:39 Driver rakstīja:
04 Jun 2011, 08:29:22 igorjok21 rakstīja:
droseli es menesi apakaļ iztīrīju, tā gan sķiet no 96g nav bijusi kopta...viss melns! bisku labāk ir...atradu tur vēl gazes trosi mazliet stingrāku pieregulēju, tagad uzsakt braukt daudz labak
pilnigs lohs!
tikai pilnigi zabaki medz pievilkt gazes troses un taa korigjet tuksgaitas apgriezienus, bet tapat samera daudzi auto ir vel sastopami ar tadu defektu, laigan zigulju laiki jau pirms 10 gadiem vismaz ir beigushies...
par lohu var ari degunu salauzt, bet tas ta! visam masinām kas man ir bijušas esmu tā darījis....apgriezieni manam bij 700 un pec troses pievilksanas palika 700, tikai tagad uzmetot strauji uz gāzes nav tā cauruma...tipa kā ieraujot gaisu vispirms un tad tikai celas apgriezieni!!!
Jā,bet Tu jau ar to nenovērs savu problēmu.
Sataisi to bunduli,
un ļoti iespējams,ka atkrīs vajadzība pievilkt gāzes trosi.
Un ja jau Tu pēc tāda principa remontē savus auto,tad priekš kam vispār jautāt par pareizu remontu,vai problēmu novēršanu Jo tagad jau Tu viņu nesataisīji,bet apgāji un no nepareizās puses.
P.S. Un mēs darbā izmantojam dažreiz tos degvielas tīrītājus(mēs gan viņus nepērkam Maximā),neviens dzinējs vēl nav nokauts,bet pareizi te saka,nekas labs tur nav.
Bet Tev viņu nevajag,ne jau degvielas dēļ raustās.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
igorjok21 | | Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 1505
Braucu ar: X5
|
04 Jun 2011, 14:32:35 Dzvile rakstīja:
04 Jun 2011, 14:17:37 igorjok21 rakstīja:
04 Jun 2011, 13:00:39 Driver rakstīja:
04 Jun 2011, 08:29:22 igorjok21 rakstīja:
droseli es menesi apakaļ iztīrīju, tā gan sķiet no 96g nav bijusi kopta...viss melns! bisku labāk ir...atradu tur vēl gazes trosi mazliet stingrāku pieregulēju, tagad uzsakt braukt daudz labak
pilnigs lohs!
tikai pilnigi zabaki medz pievilkt gazes troses un taa korigjet tuksgaitas apgriezienus, bet tapat samera daudzi auto ir vel sastopami ar tadu defektu, laigan zigulju laiki jau pirms 10 gadiem vismaz ir beigushies...
par lohu var ari degunu salauzt, bet tas ta! visam masinām kas man ir bijušas esmu tā darījis....apgriezieni manam bij 700 un pec troses pievilksanas palika 700, tikai tagad uzmetot strauji uz gāzes nav tā cauruma...tipa kā ieraujot gaisu vispirms un tad tikai celas apgriezieni!!!
Jā,bet Tu jau ar to nenovērs savu problēmu.
Sataisi to bunduli,
un ļoti iespējams,ka atkrīs vajadzība pievilkt gāzes trosi.
Un ja jau Tu pēc tāda principa remontē savus auto,tad priekš kam vispār jautāt par pareizu remontu,vai problēmu novēršanu Jo tagad jau Tu viņu nesataisīji,bet apgāji un no nepareizās puses.
P.S. Un mēs darbā izmantojam dažreiz tos degvielas tīrītājus(mēs gan viņus nepērkam Maximā),neviens dzinējs vēl nav nokauts,bet pareizi te saka,nekas labs tur nav.
Bet Tev viņu nevajag,ne jau degvielas dēļ raustās.
nejau dēļ tā ka katalizātora nav es pievilku to trosi..un par to droseli un trosi es tik tā, starpcitu....aij...lai nu paliek... | Offline | | |
SMOT | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
| KAs varētu būt pa vainu, ka Ford Focus 1.6 benzīnam tukšgaitā staigā apgriezieni? Kā to novērst? | Offline | | |
igorjok21 | | Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 1505
Braucu ar: X5
|
04 Jun 2011, 14:52:23 SMOT rakstīja:
KAs varētu būt pa vainu, ka Ford Focus 1.6 benzīnam tukšgaitā staigā apgriezieni? Kā to novērst?
http://www.jpcars.ru/article31.html | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| Igor, shitajaa portaalaa krieviski neviens nejeedz lasiit | Offline | | |
AP79 | | Kopš: 02. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 288
Braucu ar:
| cik dienas var braukt p LV ar LT tranziita nr? | Offline | | |
TP | | Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
|
04 Jun 2011, 15:30:19 AP79 rakstīja:
cik dienas var braukt p LV ar LT tranziita nr?
5cas | Offline | | |
matiicins | | Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas? | Offline | | |
|
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina? | Offline | | |
matiicins | | Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri. [ Šo ziņu laboja matiicins, 04 Jun 2011, 16:32:15 ] | Offline | | |
matiicins | | Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| es kaut ko atradu, ka final stage resistor arī ietekmē to vai kondicioniera ventilators darbojas vai nedarbojas, tā varētu būt | Offline | | |
arnixxx | | Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.
kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem | Offline | | |
matiicins | | Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:
04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.
kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu? | Offline | | |
arnixxx | | Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
04 Jun 2011, 17:25:42 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:
04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.
kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu?
tāpat tukšgaitā būtujāpūš aukstu gaisu, jo radiatora ventilators tev uz muftes un piedzenas no siksnas, es meklēju shēmu tagad, bet iesaku pārbaudīt freona daudzumu, jo kad tas ir par maz, tad nepūš aukstu bet drusku vēsu un spiediena devēji mēdz ieķīlēt... vai arī spiediens ir pietiekams lai sistēma slēgtos iekšā | Offline | | |
matiicins | | Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
04 Jun 2011, 17:30:16 arnixxx rakstīja:
04 Jun 2011, 17:25:42 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:
04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.
kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu?
tāpat tukšgaitā būtujāpūš aukstu gaisu, jo radiatora ventilators tev uz muftes un piedzenas no siksnas, es meklēju shēmu tagad, bet iesaku pārbaudīt freona daudzumu, jo kad tas ir par maz, tad nepūš aukstu bet drusku vēsu un spiediena devēji mēdz ieķīlēt... vai arī spiediens ir pietiekams lai sistēma slēgtos iekšā
es jau biju uzpildīt kondicionieri, tikai nekas nesanāca, jo bija pietiekams daudzums. Un kā jau teicu, ka pūš aukstu gaisu tikai vajag mazliet apgriezienus. Un kondicioniera ventilators nepiedzenas no siksnas, bet ir elektrisks | Offline | | |
arnixxx | | Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
es jau biju uzpildīt kondicionieri, tikai nekas nesanāca, jo bija pietiekams daudzums. Un kā jau teicu, ka pūš aukstu gaisu tikai vajag mazliet apgriezienus. Un kondicioniera ventilators nepiedzenas no siksnas, bet ir elektrisks
slēdzi pie aparāta vai pie ledusskapju večiem? parasti tā uzpilde ar aparātu notiek tā ka ievada vajadzīgo daudzumu (zem haubes ir plāksnīte kautkur kreisajā pusē) izsūc sistēmu lai noteikt cik freons bij sistēmā un pūš atpakaļ jau vajadzīgo daudzumu... savukārt ledusskapju veči pieliek manometru klāt un skatās spiedienu tikai...ja pat tur ir tikai puse daudzuma spiediens būs aptuveni tāds pats tikai auksta gaisa būs maz.
paskaties vai ventilatora relejam pienāk strāva, tikai bez shēmas nevaru noteikt vai ventiatora ātrumi vadās ar + vai ,mīnusu | Offline | | |
|
TvaiX | | Kopš: 30. May 2002
Ziņojumi: 77
Braucu ar: R6, G punktu un japāņu šrotkārtingu...
| Kur ieteiktu aizvest pārbūvēt izplūdes kolektoru? Turbīnu uzliku, motora stiprinājumā spiežas virsū...
Kas pareizi viedo kolektorus sportam? | Offline | | |
arnixxx | | Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
04 Jun 2011, 17:51:31 TvaiX rakstīja:
Kur ieteiktu aizvest pārbūvēt izplūdes kolektoru? Turbīnu uzliku, motora stiprinājumā spiežas virsū...
Kas pareizi viedo kolektorus sportam?
drusciņ vēlāk aizsūtīšu tev nr uz pm, gaidu kad pašam atsūtīs | Offline | | |
matiicins | | Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| tad sanāk, ka biju pie ledusskapju večiem. Bet ar freonu un aukstā gaisa aukstumu problēmu nav. Problēma ir ar to ka brīvgaitā auksto gaisu nepūš (apgriezieni jāpalielina līdz ~2500, tad sāk pūst auksto gaisu un pēc tam jau pietiek ar 1200 apgriezieniem, lai turpinātu pūst auksto gaisu), un otra mazākā problēma ir tas ka automātiksi neieslēdzas ventilators (elektrība pienāk, bet automātiski neieslēdzas) | Offline | | |
arnixxx | | Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
04 Jun 2011, 18:12:05 matiicins rakstīja:
tad sanāk, ka biju pie ledusskapju večiem. Bet ar freonu un aukstā gaisa aukstumu problēmu nav. Problēma ir ar to ka brīvgaitā auksto gaisu nepūš (apgriezieni jāpalielina līdz ~2500, tad sāk pūst auksto gaisu un pēc tam jau pietiek ar 1200 apgriezieniem, lai turpinātu pūst auksto gaisu), un otra mazākā problēma ir tas ka automātiksi neieslēdzas ventilators (elektrība pienāk, bet automātiski neieslēdzas)
pameklē shēmu jo var būt ka vadās ar mīnusu un vienkārši pa ziemu nopuvusi masa kautkur ātrumu reostata ja jau pluss pienāk pie ventilatora un releja. otrs variants pieslēgt klimu pie kompja un paskatīties, varbūt devējs beidzies | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|