Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Dzvile
04. Jun 2011, 14:32 #12541

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


04 Jun 2011, 14:17:37 igorjok21 rakstīja:

04 Jun 2011, 13:00:39 Driver rakstīja:

04 Jun 2011, 08:29:22 igorjok21 rakstīja:
droseli es menesi apakaļ iztīrīju, tā gan sķiet no 96g nav bijusi kopta...viss melns! bisku labāk ir...atradu tur vēl gazes trosi mazliet stingrāku pieregulēju, tagad uzsakt braukt daudz labak 

pilnigs lohs!
tikai pilnigi zabaki medz pievilkt gazes troses un taa korigjet tuksgaitas apgriezienus, bet tapat samera daudzi auto ir vel sastopami ar tadu defektu, laigan zigulju laiki jau pirms 10 gadiem vismaz ir beigushies...

par lohu var ari degunu salauzt, bet tas ta! visam masinām kas man ir bijušas esmu tā darījis....apgriezieni manam bij 700 un pec troses pievilksanas palika 700, tikai tagad uzmetot strauji uz gāzes nav tā cauruma...tipa kā ieraujot gaisu vispirms un tad tikai celas apgriezieni!!!


Jā,bet Tu jau ar to nenovērs savu problēmu.
Sataisi to bunduli,
un ļoti iespējams,ka atkrīs vajadzība pievilkt gāzes trosi.

Un ja jau Tu pēc tāda principa remontē savus auto,tad priekš kam vispār jautāt par pareizu remontu,vai problēmu novēršanu Jo tagad jau Tu viņu nesataisīji,bet apgāji un no nepareizās puses.

P.S. Un mēs darbā izmantojam dažreiz tos degvielas tīrītājus(mēs gan viņus nepērkam Maximā),neviens dzinējs vēl nav nokauts,bet pareizi te saka,nekas labs tur nav.
Bet Tev viņu nevajag,ne jau degvielas dēļ raustās.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
igorjok21
04. Jun 2011, 14:38 #12542

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5


04 Jun 2011, 14:32:35 Dzvile rakstīja:

04 Jun 2011, 14:17:37 igorjok21 rakstīja:

04 Jun 2011, 13:00:39 Driver rakstīja:

04 Jun 2011, 08:29:22 igorjok21 rakstīja:
droseli es menesi apakaļ iztīrīju, tā gan sķiet no 96g nav bijusi kopta...viss melns! bisku labāk ir...atradu tur vēl gazes trosi mazliet stingrāku pieregulēju, tagad uzsakt braukt daudz labak 

pilnigs lohs!
tikai pilnigi zabaki medz pievilkt gazes troses un taa korigjet tuksgaitas apgriezienus, bet tapat samera daudzi auto ir vel sastopami ar tadu defektu, laigan zigulju laiki jau pirms 10 gadiem vismaz ir beigushies...

par lohu var ari degunu salauzt, bet tas ta! visam masinām kas man ir bijušas esmu tā darījis....apgriezieni manam bij 700 un pec troses pievilksanas palika 700, tikai tagad uzmetot strauji uz gāzes nav tā cauruma...tipa kā ieraujot gaisu vispirms un tad tikai celas apgriezieni!!!


Jā,bet Tu jau ar to nenovērs savu problēmu.
Sataisi to bunduli,
un ļoti iespējams,ka atkrīs vajadzība pievilkt gāzes trosi.

Un ja jau Tu pēc tāda principa remontē savus auto,tad priekš kam vispār jautāt par pareizu remontu,vai problēmu novēršanu Jo tagad jau Tu viņu nesataisīji,bet apgāji un no nepareizās puses.

P.S. Un mēs darbā izmantojam dažreiz tos degvielas tīrītājus(mēs gan viņus nepērkam Maximā),neviens dzinējs vēl nav nokauts,bet pareizi te saka,nekas labs tur nav.
Bet Tev viņu nevajag,ne jau degvielas dēļ raustās.

nejau dēļ tā ka katalizātora nav es pievilku to trosi..un par to droseli un trosi es tik tā, starpcitu....aij...lai nu paliek...
Offline
SMOT
04. Jun 2011, 14:52 #12543

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er

KAs varētu būt pa vainu, ka Ford Focus 1.6 benzīnam tukšgaitā staigā apgriezieni? Kā to novērst?
Offline
igorjok21
04. Jun 2011, 15:01 #12544

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5


04 Jun 2011, 14:52:23 SMOT rakstīja:
KAs varētu būt pa vainu, ka Ford Focus 1.6 benzīnam tukšgaitā staigā apgriezieni? Kā to novērst?

http://www.jpcars.ru/article31.html
Offline
Belluuns
04. Jun 2011, 15:08 #12545

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro

Igor, shitajaa portaalaa krieviski neviens nejeedz lasiit
Offline
AP79
04. Jun 2011, 15:30 #12546

Kopš: 02. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar:

cik dienas var braukt p LV ar LT tranziita nr?
Offline
TP
04. Jun 2011, 15:31 #12547

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i


04 Jun 2011, 15:30:19 AP79 rakstīja:
cik dienas var braukt p LV ar LT tranziita nr?


5cas
Offline
matiicins
04. Jun 2011, 16:17 #12548

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Offline
Peecis
04. Jun 2011, 16:25 #12549

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?

Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
Offline
matiicins
04. Jun 2011, 16:29 #12550

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:

04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?

Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.

[ Šo ziņu laboja matiicins, 04 Jun 2011, 16:32:15 ]

Offline
matiicins
04. Jun 2011, 17:11 #12551

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

es kaut ko atradu, ka final stage resistor arī ietekmē to vai kondicioniera ventilators darbojas vai nedarbojas, tā varētu būt
Offline
arnixxx
04. Jun 2011, 17:21 #12552

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:

04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:

04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?

Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.

kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
Offline
matiicins
04. Jun 2011, 17:25 #12553

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:

04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:

04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:

04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?

Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.

kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu?
Offline
arnixxx
04. Jun 2011, 17:30 #12554

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


04 Jun 2011, 17:25:42 matiicins rakstīja:

04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:

04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:

04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:

04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?

Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.

kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu?

tāpat tukšgaitā būtujāpūš aukstu gaisu, jo radiatora ventilators tev uz muftes un piedzenas no siksnas, es meklēju shēmu tagad, bet iesaku pārbaudīt freona daudzumu, jo kad tas ir par maz, tad nepūš aukstu bet drusku vēsu un spiediena devēji mēdz ieķīlēt... vai arī spiediens ir pietiekams lai sistēma slēgtos iekšā
Offline
matiicins
04. Jun 2011, 17:35 #12555

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


04 Jun 2011, 17:30:16 arnixxx rakstīja:

04 Jun 2011, 17:25:42 matiicins rakstīja:

04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:

04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:

04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:

04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?

Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.

kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu?

tāpat tukšgaitā būtujāpūš aukstu gaisu, jo radiatora ventilators tev uz muftes un piedzenas no siksnas, es meklēju shēmu tagad, bet iesaku pārbaudīt freona daudzumu, jo kad tas ir par maz, tad nepūš aukstu bet drusku vēsu un spiediena devēji mēdz ieķīlēt... vai arī spiediens ir pietiekams lai sistēma slēgtos iekšā
es jau biju uzpildīt kondicionieri, tikai nekas nesanāca, jo bija pietiekams daudzums. Un kā jau teicu, ka pūš aukstu gaisu tikai vajag mazliet apgriezienus. Un kondicioniera ventilators nepiedzenas no siksnas, bet ir elektrisks
Offline
arnixxx
04. Jun 2011, 17:50 #12556

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


es jau biju uzpildīt kondicionieri, tikai nekas nesanāca, jo bija pietiekams daudzums. Un kā jau teicu, ka pūš aukstu gaisu tikai vajag mazliet apgriezienus. Un kondicioniera ventilators nepiedzenas no siksnas, bet ir elektrisks

slēdzi pie aparāta vai pie ledusskapju večiem? parasti tā uzpilde ar aparātu notiek tā ka ievada vajadzīgo daudzumu (zem haubes ir plāksnīte kautkur kreisajā pusē) izsūc sistēmu lai noteikt cik freons bij sistēmā un pūš atpakaļ jau vajadzīgo daudzumu... savukārt ledusskapju veči pieliek manometru klāt un skatās spiedienu tikai...ja pat tur ir tikai puse daudzuma spiediens būs aptuveni tāds pats tikai auksta gaisa būs maz.
paskaties vai ventilatora relejam pienāk strāva, tikai bez shēmas nevaru noteikt vai ventiatora ātrumi vadās ar + vai ,mīnusu
Offline
TvaiX
04. Jun 2011, 17:51 #12557

Kopš: 30. May 2002

Ziņojumi: 77

Braucu ar: R6, G punktu un japāņu šrotkārtingu...

Kur ieteiktu aizvest pārbūvēt izplūdes kolektoru? Turbīnu uzliku, motora stiprinājumā spiežas virsū...
Kas pareizi viedo kolektorus sportam?
Offline
arnixxx
04. Jun 2011, 17:56 #12558

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


04 Jun 2011, 17:51:31 TvaiX rakstīja:
Kur ieteiktu aizvest pārbūvēt izplūdes kolektoru? Turbīnu uzliku, motora stiprinājumā spiežas virsū...
Kas pareizi viedo kolektorus sportam?

drusciņ vēlāk aizsūtīšu tev nr uz pm, gaidu kad pašam atsūtīs
Offline
matiicins
04. Jun 2011, 18:12 #12559

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

tad sanāk, ka biju pie ledusskapju večiem. Bet ar freonu un aukstā gaisa aukstumu problēmu nav. Problēma ir ar to ka brīvgaitā auksto gaisu nepūš (apgriezieni jāpalielina līdz ~2500, tad sāk pūst auksto gaisu un pēc tam jau pietiek ar 1200 apgriezieniem, lai turpinātu pūst auksto gaisu), un otra mazākā problēma ir tas ka automātiksi neieslēdzas ventilators (elektrība pienāk, bet automātiski neieslēdzas)
Offline
arnixxx
04. Jun 2011, 18:21 #12560

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


04 Jun 2011, 18:12:05 matiicins rakstīja:
tad sanāk, ka biju pie ledusskapju večiem. Bet ar freonu un aukstā gaisa aukstumu problēmu nav. Problēma ir ar to ka brīvgaitā auksto gaisu nepūš (apgriezieni jāpalielina līdz ~2500, tad sāk pūst auksto gaisu un pēc tam jau pietiek ar 1200 apgriezieniem, lai turpinātu pūst auksto gaisu), un otra mazākā problēma ir tas ka automātiksi neieslēdzas ventilators (elektrība pienāk, bet automātiski neieslēdzas)

pameklē shēmu jo var būt ka vadās ar mīnusu un vienkārši pa ziemu nopuvusi masa kautkur ātrumu reostata ja jau pluss pienāk pie ventilatora un releja. otrs variants pieslēgt klimu pie kompja un paskatīties, varbūt devējs beidzies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo