Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
artc
10. Feb 2014, 11:37 #12481

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2934

Braucu ar: muti

Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?
Offline
Chainsaw
10. Feb 2014, 12:33 #12482

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

powera csi ir zināms kas slikts par šo paļurku?
Offline
add
10. Feb 2014, 13:50 #12483

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?


Cik dzirdēts garām ejot, tad kārba varētu būt viens no tiem mezgliem, kas var noplīst pie salīdzinoši maza noskrējiena un remonts ir $$$. Kolēģim vēl nobeidzās elektroniskajai rokasbremzei motoriņš, 2007. gada, nobraukums zem 100k. Bet tā vairāk neko nezinu B6.
Offline
Arsmens
10. Feb 2014, 14:00 #12484

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


10 Feb 2014, 13:50:34 add rakstīja:

10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?


Cik dzirdēts garām ejot, tad kārba varētu būt viens no tiem mezgliem, kas var noplīst pie salīdzinoši maza noskrējiena un remonts ir $$$. Kolēģim vēl nobeidzās elektroniskajai rokasbremzei motoriņš, 2007. gada, nobraukums zem 100k. Bet tā vairāk neko nezinu B6.

Mūsu īsie rīgas pārbraucieni galīgi šiem netīk, ja vēl braucējs nedod šim tā labi iz*irsties... daļiņu filtri iet ciet utt. Aizliets katalizators tikai 1300Eur :tautas_vāģis:
Kolēģis samērā pamocījies jau ar tādu. Vēl no cita pasūda lietotāja arī bija izteikums, ka samērā kaprīzs un DSG mēdz čakarēt prātu ar savu adaptīvo supersmalko zistēmu.
Offline
Rizza
10. Feb 2014, 14:40 #12485

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Kāds var kko pateikt par bendzīna Subaru Outback/legacy ap 2007g ? Pieņemot ka normāli ekspluatē, dzinēji normāli kalpo? nav problēmas ar pārkaršsanu(iepr.modelim bij), dzinēju jaukšanām utt.. Automāti, cik saprtu ir pietiekoši izturīgi.
Offline
NarchiX
10. Feb 2014, 14:45 #12486

Kopš: 25. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: SiDrive, Scott Scale 900 RC World Cup, Foil Di2, SUB 10


10 Feb 2014, 14:40:17 Rizza rakstīja:
Kāds var kko pateikt par bendzīna Subaru Outback/legacy ap 2007g ? Pieņemot ka normāli ekspluatē, dzinēji normāli kalpo? nav problēmas ar pārkaršsanu(iepr.modelim bij), dzinēju jaukšanām utt.. Automāti, cik saprtu ir pietiekoši izturīgi.


Dzinējam pie 200k km jānomaina galvas blīves un nekas nekarst, ja pārkarsē tad arī jāslīpē un tas jau dārgāk. Tā blīvju maiņa nekādu kosmosu nemaksā.

Kārbas tur, bet pie slodzes smird, kā 2.5 tā 3.0, bet pagaidām nebirst, ja iekšā ir eļļa...
Offline
daticho
10. Feb 2014, 15:51 #12487

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


10 Feb 2014, 14:00:28 Arsmens rakstīja:

10 Feb 2014, 13:50:34 add rakstīja:

10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?


Cik dzirdēts garām ejot, tad kārba varētu būt viens no tiem mezgliem, kas var noplīst pie salīdzinoši maza noskrējiena un remonts ir $$$. Kolēģim vēl nobeidzās elektroniskajai rokasbremzei motoriņš, 2007. gada, nobraukums zem 100k. Bet tā vairāk neko nezinu B6.

Mūsu īsie rīgas pārbraucieni galīgi šiem netīk, ja vēl braucējs nedod šim tā labi iz*irsties... daļiņu filtri iet ciet utt. Aizliets katalizators tikai 1300Eur :tautas_vāģis:
Kolēģis samērā pamocījies jau ar tādu. Vēl no cita pasūda lietotāja arī bija izteikums, ka samērā kaprīzs un DSG mēdz čakarēt prātu ar savu adaptīvo supersmalko zistēmu.


Salidzinoši ātri birst tie DSG, 2.0 pats par sevi lamata, pilns tirgus ar viņiem.
Offline
Locis
10. Feb 2014, 16:37 #12488

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

masai 2,0 tdi manualis,izgaju sprauslu epopejai cauri,turbina sadalenes. Itka orginalais ap 250k bija. Kads cits auto butu verts to naudu ielikt, bet fwd vieglais,kas ir ne zivs ne gala,parak prasigs prieks tada.

Supports aizmugurejais ar rocenes motorinu uz 140ls gab.

Tad es labak ar kaut kadu e60 cakaretos.

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Feb 2014, 16:38:24 ]

Offline
daticho
10. Feb 2014, 16:57 #12489

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Tantes pieturā runā ka sportiskajai versiajai ar 170 zs VW maina sprauslas 4 free

Offline
Locis
10. Feb 2014, 17:02 #12490

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

bija,bija taa,bet masai 140zs. ;(
Offline
chapinjsh
10. Feb 2014, 17:07 #12491

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 422

Braucu ar: DD un LPG


10 Feb 2014, 16:57:50 daticho rakstīja:
Tantes pieturā runā ka sportiskajai versiajai ar 170 zs VW maina sprauslas 4 free




paziistams tika pie taadas ekstras tikai iisti nezinu vai bija 170zs. Ja pareizi atceros, tad taam sprauslaam ir ruupniicas 7 gadu garantija. auto bija no DE un LV samainija sprauslu 4 free
Offline
kkas
10. Feb 2014, 17:11 #12492

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu


10 Feb 2014, 14:00:28 Arsmens rakstīja:

10 Feb 2014, 13:50:34 add rakstīja:

10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?


Cik dzirdēts garām ejot, tad kārba varētu būt viens no tiem mezgliem, kas var noplīst pie salīdzinoši maza noskrējiena un remonts ir $$$. Kolēģim vēl nobeidzās elektroniskajai rokasbremzei motoriņš, 2007. gada, nobraukums zem 100k. Bet tā vairāk neko nezinu B6.

Mūsu īsie rīgas pārbraucieni galīgi šiem netīk, ja vēl braucējs nedod šim tā labi iz*irsties... daļiņu filtri iet ciet utt. Aizliets katalizators tikai 1300Eur :tautas_vāģis:
Kolēģis samērā pamocījies jau ar tādu. Vēl no cita pasūda lietotāja arī bija izteikums, ka samērā kaprīzs un DSG mēdz čakarēt prātu ar savu adaptīvo supersmalko zistēmu.

šitie auto ir man kolēģim bija tipa šeit LV pirkts ar orģinālo noskrējienu kkas ap 150k, manuālis.
izgāja sprauslu epopeju vairākas reizes, tad kkas ar elektroniku, pārlaimīgs bija, kad pārdeva
Offline
cmax
10. Feb 2014, 17:12 #12493

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


10 Feb 2014, 11:20:32 borum rakstīja:
1.6 dīzelis ir no Pežō, tad 1.8 būtu labākais variants droši vien. Būs jāpaskatās.

1,8 vienīgais pluss ir tāds ka viņam nenāk kvēpu filtrs, tāpat denso sprauslas, kuras neviens neremontē. Pežo 1,6 nekā slikta nav ja laicīgi izravē kvēpu filtru, ja tas motors būtu tik sūdīgs tad diezvai viņu ražotu vēl šodien un liktu autiņos sākot ar PSA bulkuvāgiem un beidzot ar Volvo S80.

Pats c-max tehniski focus, hadenē atšķiras tikai amortizatori. Ja skaties tad obligāti ar apsildāmiem sēdekļiem jo dīzeļiem švaki ar siltumu. Tāpat būtu vēlams kruīzs jo vismaz 1,6 griezes momenta maksimums ir pie ~110kmh so ļoti viegli iekāpt ātruma režīmā kas ir dārgaks par labām pusdienām.
Lietoju jau 7 gadu,bez žēlastības nobraukti 150k remontos/apkopēs 3,5k eiro ieskaitot turbīnu un spararatu
Offline
desa
10. Feb 2014, 17:16 #12494

Kopš: 11. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 852

Braucu ar: rs13


10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?
140zs pd dzinejs 170zs CR dzinejs. Personigi zinu divus kas ir chakarejushies ar 140zs sprauslas spararats dsg karbai, ja lietas elljas ne pec specifikacijas sadelene sadilst. Elektroniskā rocene kuru jau pieminēja.. Pa to ciparu labāk v70 vai bmw ar kuriem var braukt nevis vislaik remontēt.
Offline
martinssh
10. Feb 2014, 17:16 #12495

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

tos 2,0 tdi zem 2007 gada vispar nevajag njemt vinjiem problemas ar eljas sukni problemas ar eljoshanu ,, pec 2007 gada to izmainija
Offline
krabiss_k
10. Feb 2014, 17:39 #12496

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


10 Feb 2014, 17:12:05 cmax rakstīja:

10 Feb 2014, 11:20:32 borum rakstīja:
1.6 dīzelis ir no Pežō, tad 1.8 būtu labākais variants droši vien. Būs jāpaskatās.

1,8 vienīgais pluss ir tāds ka viņam nenāk kvēpu filtrs, tāpat denso sprauslas, kuras neviens neremontē. Pežo 1,6 nekā slikta nav ja laicīgi izravē kvēpu filtru, ja tas motors būtu tik sūdīgs tad diezvai viņu ražotu vēl šodien un liktu autiņos sākot ar PSA bulkuvāgiem un beidzot ar Volvo S80.

Pats c-max tehniski focus, hadenē atšķiras tikai amortizatori. Ja skaties tad obligāti ar apsildāmiem sēdekļiem jo dīzeļiem švaki ar siltumu. Tāpat būtu vēlams kruīzs jo vismaz 1,6 griezes momenta maksimums ir pie ~110kmh so ļoti viegli iekāpt ātruma režīmā kas ir dārgaks par labām pusdienām.
Lietoju jau 7 gadu,bez žēlastības nobraukti 150k remontos/apkopēs 3,5k eiro ieskaitot turbīnu un spararatu


fāteris nopirka c-max 2008.gadā jaunu, uz šodienu tāfelē 230tk, 1.8l benzīns, reāli dzīvē tērē maximāli līdz 7,5l, iet pietiekoši labi, kāda sūda pēc vajag tās dīzeļu problēmas??? varbūt ir braukt gaumīgi ar skaļiem dzinējiem un vēsu salonu, hz, lai paliek.
Pa šo laiku un nobrauktajiem km ir mainīts 1x priekšējais gultnis, apkopē teica, ka vajag mainīt vienu aporu, kaut gan nekas neliecināja par to, un kalotkas ir mainītas visas, varbūt maldos, bet bremžu diskus arī mainīja. vsjo, eļļa un filtri.
vienīgi es nezinu kā citiem, bet diezgan regulāri izdeg kāda priekšas tuvā gaisma. vēl tāds sīkums, kā ziemas laikā aizmugures lampas sasnieg un piesalst, diodes neuzsilst, tādējādi lampas neatkūst.
novērota problēma- aizmugurē no arku stūriem nolec krāsa, pie paša bampera, jo bamperis atspiežas pret arkas kanti.
Offline
Pufaix
10. Feb 2014, 17:46 #12497

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli


10 Feb 2014, 17:07:02 chapinjsh rakstīja:

10 Feb 2014, 16:57:50 daticho rakstīja:
Tantes pieturā runā ka sportiskajai versiajai ar 170 zs VW maina sprauslas 4 free




paziistams tika pie taadas ekstras tikai iisti nezinu vai bija 170zs. Ja pareizi atceros, tad taam sprauslaam ir ruupniicas 7 gadu garantija. auto bija no DE un LV samainija sprauslu 4 free


Man tates stāstīja, ka maiņa pienācās 170Zs ar Siemens vadību... tur arī kaut kādus vadus mainot. Ja dīleris redz ka tīts nobraukums, pie šīs procedūras netikt...
Tāpēc silti iesaku pirms iegādes ar VIN aizbraukt ciemos pie dīlera parunāties

PS. Tā kā meklēju cabri, biju piestājis apskatīt
šo... Reāli piedūra pārdevējs, bija ļoti ieinteresēts atstāt auto līdz pavasarim
Bet raudi salons bija tik pieraudāts, ka sācis pelēt...

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 10 Feb 2014, 17:55:02 ]

Offline
borum
10. Feb 2014, 17:51 #12498

Kopš: 03. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: 328i&530d


10 Feb 2014, 17:39:13 krabiss_k rakstīja:

10 Feb 2014, 17:12:05 cmax rakstīja:

10 Feb 2014, 11:20:32 borum rakstīja:
1.6 dīzelis ir no Pežō, tad 1.8 būtu labākais variants droši vien. Būs jāpaskatās.

1,8 vienīgais pluss ir tāds ka viņam nenāk kvēpu filtrs, tāpat denso sprauslas, kuras neviens neremontē. Pežo 1,6 nekā slikta nav ja laicīgi izravē kvēpu filtru, ja tas motors būtu tik sūdīgs tad diezvai viņu ražotu vēl šodien un liktu autiņos sākot ar PSA bulkuvāgiem un beidzot ar Volvo S80.

Pats c-max tehniski focus, hadenē atšķiras tikai amortizatori. Ja skaties tad obligāti ar apsildāmiem sēdekļiem jo dīzeļiem švaki ar siltumu. Tāpat būtu vēlams kruīzs jo vismaz 1,6 griezes momenta maksimums ir pie ~110kmh so ļoti viegli iekāpt ātruma režīmā kas ir dārgaks par labām pusdienām.
Lietoju jau 7 gadu,bez žēlastības nobraukti 150k remontos/apkopēs 3,5k eiro ieskaitot turbīnu un spararatu


fāteris nopirka c-max 2008.gadā jaunu, uz šodienu tāfelē 230tk, 1.8l benzīns, reāli dzīvē tērē maximāli līdz 7,5l, iet pietiekoši labi, kāda sūda pēc vajag tās dīzeļu problēmas??? varbūt ir braukt gaumīgi ar skaļiem dzinējiem un vēsu salonu, hz, lai paliek.
Pa šo laiku un nobrauktajiem km ir mainīts 1x priekšējais gultnis, apkopē teica, ka vajag mainīt vienu aporu, kaut gan nekas neliecināja par to, un kalotkas ir mainītas visas, varbūt maldos, bet bremžu diskus arī mainīja. vsjo, eļļa un filtri.
vienīgi es nezinu kā citiem, bet diezgan regulāri izdeg kāda priekšas tuvā gaisma. vēl tāds sīkums, kā ziemas laikā aizmugures lampas sasnieg un piesalst, diodes neuzsilst, tādējādi lampas neatkūst.
novērota problēma- aizmugurē no arku stūriem nolec krāsa, pie paša bampera, jo bamperis atspiežas pret arkas kanti.


Krabis un Cmax, paldies par izsmeļošajām atbildēm!
Offline
jaks
10. Feb 2014, 18:05 #12499

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Kāds var apskatīties vnz DT8675 iepriekšējo gadu TA datus un apdrošināšanas vēsturi?
Offline
DrumB
10. Feb 2014, 19:03 #12500

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


10 Feb 2014, 18:05:20 jaks rakstīja:
Kāds var apskatīties vnz DT8675 iepriekšējo gadu TA datus un apdrošināšanas vēsturi?

Pārbaudes veids:Atkārtota pārbaude
Marka, modelis:VOLVO V70
Reģistrācijas numursT8675
Nākošās apskates datums:25.02.2014
Nobraukums:309236
Novērtējums:1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%):0.00
CO paaugst.(%):0.00
HC (ppm):0.
Lambda:0.
Degvielas veids:Benzīns un gāze
Pilna masa (kg):2140Pašmasa (kg):1650

Detalizētais vērtējums:

KodsNovērtējumsTrūkumi vai bojājumi

1031Redzamību neietekmējoši atpakaļskata spoguļu bojājumi

.6181Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo