Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
artc | | Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
| Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas? | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| powera csi ir zināms kas slikts par šo paļurku? | Offline | | |
add | | Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?
Cik dzirdēts garām ejot, tad kārba varētu būt viens no tiem mezgliem, kas var noplīst pie salīdzinoši maza noskrējiena un remonts ir $$$. Kolēģim vēl nobeidzās elektroniskajai rokasbremzei motoriņš, 2007. gada, nobraukums zem 100k. Bet tā vairāk neko nezinu B6. | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
10 Feb 2014, 13:50:34 add rakstīja:
10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?
Cik dzirdēts garām ejot, tad kārba varētu būt viens no tiem mezgliem, kas var noplīst pie salīdzinoši maza noskrējiena un remonts ir $$$. Kolēģim vēl nobeidzās elektroniskajai rokasbremzei motoriņš, 2007. gada, nobraukums zem 100k. Bet tā vairāk neko nezinu B6.
Mūsu īsie rīgas pārbraucieni galīgi šiem netīk, ja vēl braucējs nedod šim tā labi iz*irsties... daļiņu filtri iet ciet utt. Aizliets katalizators tikai 1300Eur :tautas_vāģis:
Kolēģis samērā pamocījies jau ar tādu. Vēl no cita pasūda lietotāja arī bija izteikums, ka samērā kaprīzs un DSG mēdz čakarēt prātu ar savu adaptīvo supersmalko zistēmu. | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 12. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 358
Braucu ar:
| Kāds var kko pateikt par bendzīna Subaru Outback/legacy ap 2007g ? Pieņemot ka normāli ekspluatē, dzinēji normāli kalpo? nav problēmas ar pārkaršsanu(iepr.modelim bij), dzinēju jaukšanām utt.. Automāti, cik saprtu ir pietiekoši izturīgi. | Offline | | |
NarchiX | | Kopš: 25. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: SiDrive, Scott Scale 900 RC World Cup, Foil Di2, SUB 10
|
10 Feb 2014, 14:40:17 Rizza rakstīja:
Kāds var kko pateikt par bendzīna Subaru Outback/legacy ap 2007g ? Pieņemot ka normāli ekspluatē, dzinēji normāli kalpo? nav problēmas ar pārkaršsanu(iepr.modelim bij), dzinēju jaukšanām utt.. Automāti, cik saprtu ir pietiekoši izturīgi.
Dzinējam pie 200k km jānomaina galvas blīves un nekas nekarst, ja pārkarsē tad arī jāslīpē un tas jau dārgāk. Tā blīvju maiņa nekādu kosmosu nemaksā.
Kārbas tur, bet pie slodzes smird, kā 2.5 tā 3.0, bet pagaidām nebirst, ja iekšā ir eļļa... | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
10 Feb 2014, 14:00:28 Arsmens rakstīja:
10 Feb 2014, 13:50:34 add rakstīja:
10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?
Cik dzirdēts garām ejot, tad kārba varētu būt viens no tiem mezgliem, kas var noplīst pie salīdzinoši maza noskrējiena un remonts ir $$$. Kolēģim vēl nobeidzās elektroniskajai rokasbremzei motoriņš, 2007. gada, nobraukums zem 100k. Bet tā vairāk neko nezinu B6.
Mūsu īsie rīgas pārbraucieni galīgi šiem netīk, ja vēl braucējs nedod šim tā labi iz*irsties... daļiņu filtri iet ciet utt. Aizliets katalizators tikai 1300Eur :tautas_vāģis:
Kolēģis samērā pamocījies jau ar tādu. Vēl no cita pasūda lietotāja arī bija izteikums, ka samērā kaprīzs un DSG mēdz čakarēt prātu ar savu adaptīvo supersmalko zistēmu.
Salidzinoši ātri birst tie DSG, 2.0 pats par sevi lamata, pilns tirgus ar viņiem. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| masai 2,0 tdi manualis,izgaju sprauslu epopejai cauri,turbina sadalenes. Itka orginalais ap 250k bija. Kads cits auto butu verts to naudu ielikt, bet fwd vieglais,kas ir ne zivs ne gala,parak prasigs prieks tada.
Supports aizmugurejais ar rocenes motorinu uz 140ls gab.
Tad es labak ar kaut kadu e60 cakaretos. [ Šo ziņu laboja Locis, 10 Feb 2014, 16:38:24 ] | Offline | | |
|
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Tantes pieturā runā ka sportiskajai versiajai ar 170 zs VW maina sprauslas 4 free
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| bija,bija taa,bet masai 140zs. ;( | Offline | | |
chapinjsh | | Kopš: 12. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 422
Braucu ar: DD un LPG
|
10 Feb 2014, 16:57:50 daticho rakstīja:
Tantes pieturā runā ka sportiskajai versiajai ar 170 zs VW maina sprauslas 4 free
paziistams tika pie taadas ekstras tikai iisti nezinu vai bija 170zs. Ja pareizi atceros, tad taam sprauslaam ir ruupniicas 7 gadu garantija. auto bija no DE un LV samainija sprauslu 4 free | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
|
10 Feb 2014, 14:00:28 Arsmens rakstīja:
10 Feb 2014, 13:50:34 add rakstīja:
10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?
Cik dzirdēts garām ejot, tad kārba varētu būt viens no tiem mezgliem, kas var noplīst pie salīdzinoši maza noskrējiena un remonts ir $$$. Kolēģim vēl nobeidzās elektroniskajai rokasbremzei motoriņš, 2007. gada, nobraukums zem 100k. Bet tā vairāk neko nezinu B6.
Mūsu īsie rīgas pārbraucieni galīgi šiem netīk, ja vēl braucējs nedod šim tā labi iz*irsties... daļiņu filtri iet ciet utt. Aizliets katalizators tikai 1300Eur :tautas_vāģis:
Kolēģis samērā pamocījies jau ar tādu. Vēl no cita pasūda lietotāja arī bija izteikums, ka samērā kaprīzs un DSG mēdz čakarēt prātu ar savu adaptīvo supersmalko zistēmu.
šitie auto ir man kolēģim bija tipa šeit LV pirkts ar orģinālo noskrējienu kkas ap 150k, manuālis.
izgāja sprauslu epopeju vairākas reizes, tad kkas ar elektroniku, pārlaimīgs bija, kad pārdeva | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
|
10 Feb 2014, 11:20:32 borum rakstīja:
1.6 dīzelis ir no Pežō, tad 1.8 būtu labākais variants droši vien. Būs jāpaskatās.
1,8 vienīgais pluss ir tāds ka viņam nenāk kvēpu filtrs, tāpat denso sprauslas, kuras neviens neremontē. Pežo 1,6 nekā slikta nav ja laicīgi izravē kvēpu filtru, ja tas motors būtu tik sūdīgs tad diezvai viņu ražotu vēl šodien un liktu autiņos sākot ar PSA bulkuvāgiem un beidzot ar Volvo S80.
Pats c-max tehniski focus, hadenē atšķiras tikai amortizatori. Ja skaties tad obligāti ar apsildāmiem sēdekļiem jo dīzeļiem švaki ar siltumu. Tāpat būtu vēlams kruīzs jo vismaz 1,6 griezes momenta maksimums ir pie ~110kmh so ļoti viegli iekāpt ātruma režīmā kas ir dārgaks par labām pusdienām.
Lietoju jau 7 gadu,bez žēlastības nobraukti 150k remontos/apkopēs 3,5k eiro ieskaitot turbīnu un spararatu | Offline | | |
desa | | Kopš: 11. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 852
Braucu ar: rs13
|
10 Feb 2014, 11:37:51 artc rakstīja:
Ko varat pateikt par Passat B6 ar 2.0D un DSG?
Piem.,Šāds
Kādas ir vājās vietas?
140zs pd dzinejs 170zs CR dzinejs. Personigi zinu divus kas ir chakarejushies ar 140zs sprauslas spararats dsg karbai, ja lietas elljas ne pec specifikacijas sadelene sadilst. Elektroniskā rocene kuru jau pieminēja.. Pa to ciparu labāk v70 vai bmw ar kuriem var braukt nevis vislaik remontēt. | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| tos 2,0 tdi zem 2007 gada vispar nevajag njemt vinjiem problemas ar eljas sukni problemas ar eljoshanu ,, pec 2007 gada to izmainija | Offline | | |
krabiss_k | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1766
Braucu ar:
|
10 Feb 2014, 17:12:05 cmax rakstīja:
10 Feb 2014, 11:20:32 borum rakstīja:
1.6 dīzelis ir no Pežō, tad 1.8 būtu labākais variants droši vien. Būs jāpaskatās.
1,8 vienīgais pluss ir tāds ka viņam nenāk kvēpu filtrs, tāpat denso sprauslas, kuras neviens neremontē. Pežo 1,6 nekā slikta nav ja laicīgi izravē kvēpu filtru, ja tas motors būtu tik sūdīgs tad diezvai viņu ražotu vēl šodien un liktu autiņos sākot ar PSA bulkuvāgiem un beidzot ar Volvo S80.
Pats c-max tehniski focus, hadenē atšķiras tikai amortizatori. Ja skaties tad obligāti ar apsildāmiem sēdekļiem jo dīzeļiem švaki ar siltumu. Tāpat būtu vēlams kruīzs jo vismaz 1,6 griezes momenta maksimums ir pie ~110kmh so ļoti viegli iekāpt ātruma režīmā kas ir dārgaks par labām pusdienām.
Lietoju jau 7 gadu,bez žēlastības nobraukti 150k remontos/apkopēs 3,5k eiro ieskaitot turbīnu un spararatu
fāteris nopirka c-max 2008.gadā jaunu, uz šodienu tāfelē 230tk, 1.8l benzīns, reāli dzīvē tērē maximāli līdz 7,5l, iet pietiekoši labi, kāda sūda pēc vajag tās dīzeļu problēmas??? varbūt ir braukt gaumīgi ar skaļiem dzinējiem un vēsu salonu, hz, lai paliek.
Pa šo laiku un nobrauktajiem km ir mainīts 1x priekšējais gultnis, apkopē teica, ka vajag mainīt vienu aporu, kaut gan nekas neliecināja par to, un kalotkas ir mainītas visas, varbūt maldos, bet bremžu diskus arī mainīja. vsjo, eļļa un filtri.
vienīgi es nezinu kā citiem, bet diezgan regulāri izdeg kāda priekšas tuvā gaisma. vēl tāds sīkums, kā ziemas laikā aizmugures lampas sasnieg un piesalst, diodes neuzsilst, tādējādi lampas neatkūst.
novērota problēma- aizmugurē no arku stūriem nolec krāsa, pie paša bampera, jo bamperis atspiežas pret arkas kanti. | Offline | | |
|
Pufaix | | Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1724
Braucu ar: NC700XD, gludekli
|
10 Feb 2014, 17:07:02 chapinjsh rakstīja:
10 Feb 2014, 16:57:50 daticho rakstīja:
Tantes pieturā runā ka sportiskajai versiajai ar 170 zs VW maina sprauslas 4 free
paziistams tika pie taadas ekstras tikai iisti nezinu vai bija 170zs. Ja pareizi atceros, tad taam sprauslaam ir ruupniicas 7 gadu garantija. auto bija no DE un LV samainija sprauslu 4 free
Man tates stāstīja, ka maiņa pienācās 170Zs ar Siemens vadību... tur arī kaut kādus vadus mainot. Ja dīleris redz ka tīts nobraukums, pie šīs procedūras netikt...
Tāpēc silti iesaku pirms iegādes ar VIN aizbraukt ciemos pie dīlera parunāties
PS. Tā kā meklēju cabri, biju piestājis apskatīt
šo... Reāli piedūra pārdevējs, bija ļoti ieinteresēts atstāt auto līdz pavasarim
Bet raudi salons bija tik pieraudāts, ka sācis pelēt...[ Šo ziņu laboja Pufaix, 10 Feb 2014, 17:55:02 ] | Offline | | |
borum | | Kopš: 03. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 115
Braucu ar: 328i&530d
|
10 Feb 2014, 17:39:13 krabiss_k rakstīja:
10 Feb 2014, 17:12:05 cmax rakstīja:
10 Feb 2014, 11:20:32 borum rakstīja:
1.6 dīzelis ir no Pežō, tad 1.8 būtu labākais variants droši vien. Būs jāpaskatās.
1,8 vienīgais pluss ir tāds ka viņam nenāk kvēpu filtrs, tāpat denso sprauslas, kuras neviens neremontē. Pežo 1,6 nekā slikta nav ja laicīgi izravē kvēpu filtru, ja tas motors būtu tik sūdīgs tad diezvai viņu ražotu vēl šodien un liktu autiņos sākot ar PSA bulkuvāgiem un beidzot ar Volvo S80.
Pats c-max tehniski focus, hadenē atšķiras tikai amortizatori. Ja skaties tad obligāti ar apsildāmiem sēdekļiem jo dīzeļiem švaki ar siltumu. Tāpat būtu vēlams kruīzs jo vismaz 1,6 griezes momenta maksimums ir pie ~110kmh so ļoti viegli iekāpt ātruma režīmā kas ir dārgaks par labām pusdienām.
Lietoju jau 7 gadu,bez žēlastības nobraukti 150k remontos/apkopēs 3,5k eiro ieskaitot turbīnu un spararatu
fāteris nopirka c-max 2008.gadā jaunu, uz šodienu tāfelē 230tk, 1.8l benzīns, reāli dzīvē tērē maximāli līdz 7,5l, iet pietiekoši labi, kāda sūda pēc vajag tās dīzeļu problēmas??? varbūt ir braukt gaumīgi ar skaļiem dzinējiem un vēsu salonu, hz, lai paliek.
Pa šo laiku un nobrauktajiem km ir mainīts 1x priekšējais gultnis, apkopē teica, ka vajag mainīt vienu aporu, kaut gan nekas neliecināja par to, un kalotkas ir mainītas visas, varbūt maldos, bet bremžu diskus arī mainīja. vsjo, eļļa un filtri.
vienīgi es nezinu kā citiem, bet diezgan regulāri izdeg kāda priekšas tuvā gaisma. vēl tāds sīkums, kā ziemas laikā aizmugures lampas sasnieg un piesalst, diodes neuzsilst, tādējādi lampas neatkūst.
novērota problēma- aizmugurē no arku stūriem nolec krāsa, pie paša bampera, jo bamperis atspiežas pret arkas kanti.
Krabis un Cmax, paldies par izsmeļošajām atbildēm! | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Kāds var apskatīties vnz DT8675 iepriekšējo gadu TA datus un apdrošināšanas vēsturi? | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
10 Feb 2014, 18:05:20 jaks rakstīja:
Kāds var apskatīties vnz DT8675 iepriekšējo gadu TA datus un apdrošināšanas vēsturi?
Pārbaudes veids:Atkārtota pārbaude
Marka, modelis:VOLVO V70
Reģistrācijas numursT8675
Nākošās apskates datums:25.02.2014
Nobraukums:309236
Novērtējums:1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%):0.00
CO paaugst.(%):0.00
HC (ppm):0.
Lambda:0.
Degvielas veids:Benzīns un gāze
Pilna masa (kg):2140Pašmasa (kg):1650
Detalizētais vērtējums:
KodsNovērtējumsTrūkumi vai bojājumi
1031Redzamību neietekmējoši atpakaļskata spoguļu bojājumi
.6181Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|