Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
kurlis
29. Oct 2013, 12:04 #12481

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Rīgā ripinos tikai tad, kad nav liela satiksme (vēlos vakaros pārsvarā), ārpus Rīgas arī neredzu jēgu pielidot pie sarkanā un atkal cirst vaļā, it kā neviens vēl nav pie#isies
Offline
subaru
29. Oct 2013, 12:15 #12482

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: rokām uz stūres

tieši tā ... es ar ripinos tad, kad nav baigā satiksme ... ja ir +/- intensīva satiksme, tad braucam attiecīgi +/- ar max atļauto (iespējamo) visur.

+ vēl priekšā esošs ripinātājs atstāj iespaidu, ka viņš turpinās pipeļoties arī pēc zaļās gaismas iedegšanās. Un iespaids ir pamatots - ja jau taupa degvielu līdz sarkanajm, tad taupīs arī pēc zaļā un čunčinās puskilometru, kamēr uzraus līdz 50 km/h
Offline
ArNeiTs
29. Oct 2013, 12:17 #12483

Kopš: 25. Oct 2011

Ziņojumi: 241

Braucu ar:


25 Oct 2013, 09:28:01 starlit rakstīja:
Sveiciens visiem ujobkiem kam patīk naktī ārpus apdzīvotas vietas astē sēdēt. Brīžīem liekas, ka LV braukšanas kultūra attīstās pārāk lēnu.



kapec uzreiz ujobaki ir tie kas aste sez? piemeram es ar ta daru ja man prieksha kads pukshkina uz 85km/h un nav iespejas vinu apdzit jo preti nak intensive satiksme! shita vakar vienu audi laikam sakaitinaju ta shis aiznesas ka kerts! laikam nepatika ka gaismas spogulos spid! bet nu nez man nekad nav traucejusi tie kas aizmugure brauc! nav jau visulaiku spogulos ta jalupii! jaskatas uz cela kas daras spogulos jaskatas kad jaskatas nejau japeta ik pec 5sek cik aizmugure braucoshais tuvu pielidis!
Offline
Vienradzis
29. Oct 2013, 12:23 #12484

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:


29 Oct 2013, 12:17:23 ArNeiTs rakstīja:

25 Oct 2013, 09:28:01 starlit rakstīja:
Sveiciens visiem ujobkiem kam patīk naktī ārpus apdzīvotas vietas astē sēdēt. Brīžīem liekas, ka LV braukšanas kultūra attīstās pārāk lēnu.



kapec uzreiz ujobaki ir tie kas aste sez? piemeram es ar ta daru ja man prieksha kads pukshkina uz 85km/h un nav iespejas vinu apdzit jo preti nak intensive satiksme! shita vakar vienu audi laikam sakaitinaju ta shis aiznesas ka kerts! laikam nepatika ka gaismas spogulos spid! bet nu nez man nekad nav traucejusi tie kas aizmugure brauc! nav jau visulaiku spogulos ta jalupii! jaskatas uz cela kas daras spogulos jaskatas kad jaskatas nejau japeta ik pec 5sek cik aizmugure braucoshais tuvu pielidis!

Kaa droshi paarkapt aatrumu! Metode saucaas "kakjene!" Sagaidam vietu kur nevar tikt garaam un braucam tur ar -30 zem atljautaa, aizmuguree esoshais protams juuk praataa bet neko nevar izdariit, tad beidzot paraadaas iespeeja paiet garaam un cilveeks satrakojies aizbrauc ar +50! Ieseezhamies vinjam astee un priecaajamies par sponsoru! Nee es nekad taa neesmu dariijis bet metode laba
Offline
Chainsaw
29. Oct 2013, 12:24 #12485

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

man šitā viens peģiks no lv - lt robežas līdz poļaku robežai sēdēja astē, es raustījos kā mācēju, braucu uz 60, braucu uz 1X0 un tāpat tas pipeļštoks pēc brīža bija man pie paša ceha viņa lampu augstums bija tieši virs 39 touringa bagažnieka vāka augstuma
Offline
///Meija
29. Oct 2013, 12:30 #12486

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


29 Oct 2013, 11:55:48 GF5933 rakstīja:

29 Oct 2013, 11:48:26 meija rakstīja:

BTW- ja agresīvais PASSERATTI vadītājs Tev piegriezās no labās puses, tad droši varēji šo taranēt, jo vainīgs būtu palicis Tu!



Kāpēc? Tas kurš nemaina joslu nevar būt vainīgs. Vienīgi ja kāds ielien priekšā un tu viņam iedupsē pakaļējā buferī. Tad gan. Ja kāds lien un tu viņam ieliec sānā esot savā joslā, Tu nekā nevari būt vainīgs.

Par tīšu neizvairīšanos no sadursmes iestājas atbildība, so... atkarīgs kuram lielākas zināšanas vai labāks advokāts/padomdevējs
Offline
ArNeiTs
29. Oct 2013, 12:39 #12487

Kopš: 25. Oct 2011

Ziņojumi: 241

Braucu ar:


29 Oct 2013, 12:23:53 Vienradzis rakstīja:

29 Oct 2013, 12:17:23 ArNeiTs rakstīja:

25 Oct 2013, 09:28:01 starlit rakstīja:
Sveiciens visiem ujobkiem kam patīk naktī ārpus apdzīvotas vietas astē sēdēt. Brīžīem liekas, ka LV braukšanas kultūra attīstās pārāk lēnu.



kapec uzreiz ujobaki ir tie kas aste sez? piemeram es ar ta daru ja man prieksha kads pukshkina uz 85km/h un nav iespejas vinu apdzit jo preti nak intensive satiksme! shita vakar vienu audi laikam sakaitinaju ta shis aiznesas ka kerts! laikam nepatika ka gaismas spogulos spid! bet nu nez man nekad nav traucejusi tie kas aizmugure brauc! nav jau visulaiku spogulos ta jalupii! jaskatas uz cela kas daras spogulos jaskatas kad jaskatas nejau japeta ik pec 5sek cik aizmugure braucoshais tuvu pielidis!

Kaa droshi paarkapt aatrumu! Metode saucaas "kakjene!" Sagaidam vietu kur nevar tikt garaam un braucam tur ar -30 zem atljautaa, aizmuguree esoshais protams juuk praataa bet neko nevar izdariit, tad beidzot paraadaas iespeeja paiet garaam un cilveeks satrakojies aizbrauc ar +50! Ieseezhamies vinjam astee un priecaajamies par sponsoru! Nee es nekad taa neesmu dariijis bet metode laba


isteniba uzskatit kadu par sponsor un tureties aste ir mulkigi!pasam ir gadijies un citi stastijusi ka to pirmo skrejeju menti neaptur un otro aptur un panme prieksha par atruma parkapshanu! es parasti lidz saviem 110km/h iedzenos ja prieksha braucoshais brauc atrak lai brauc ja lenak ted eju garam ja ir iespeja!
Offline
Lauva
29. Oct 2013, 12:45 #12488

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


29 Oct 2013, 11:44:16 divkosigais rakstīja:
nu nez... visa ta eko braukssana ir fufelis . Ar to domaaju to ,ka jaauzsaak kustiiba ar pirmo aatrumu. Tad aatri jaaieliek otrajaa..un tad uzreiz ceturtajaa.
un kaa te koleeggis rakstija, ka maksimaali jaaripinaas.
Nesanaak tak neko ietaupiit.
pagajusso baaku nomaucu taa kaa esmu pieradis...sleedzeleejot visus aatrumus peec kaartas un iipassi necenssoties ripinaaties, jo besii, kad uzreiz tad visi lien priekssaa un apdzen.
Tagad meegginaaju maksimaali ripinaaties un paarsleegt aatrumus no otraa uz ceturto. Minimaali bremzeet. norbauktais km skaits ir tiessi tas pats uz ielietajiem litriem. Braucu pa vienu un to passu marssrutu un aptuveni vienaa laikaa.

Taa kaa nav veerts sevi mociit.


Par pārslēgšanos no otrā uz ceturto pārnesumu gan nevēlos piekrist - aplūkosim pavisam elementāru piemēru. Pieņemsim, ka kādai kompaktklases automašīnai ar dīzeļdzinēju 2. pārnesuma skaitlis ir 3,73:1, bet 4. pārnesuma - 0,95:1, reduktora attiecība - 3,55:1. Pieņemsim, ka 2. pārnesumā paātrināmies līdz 2 000 apgriezieniem minūtē (rpm) - tas nozīmē, ka ar 185/65R15 izmēra riepām automašīna sasniegs aptuveni 34 km/h lielu ātrumu. Pārslēdzamies uz 4. pārnesumu ar 970 rmp, un automašīnas ātrums 2. un 4. pārnesumā būs identisks - nevajadzēs slidināt sajūgu. Kādēļ tā darīt tomēr nav vērts? Jo dīzelis pie 2000 rpm 2. pārnesumā kļūst neekonomiskāks, savukārt pie 970 rpm 4. pārnesumā tam pietrūkst griezes, tādēļ mēs "mokām" automašīnas dzinēju. Ja vēlamies 4. pārnesumā pārslēgties ar kādiem 1200 rmp, tad vai nu 2. pārnesumā dzinēju nāksies griezt līdz vēl augstākiem apgriezieniem, kas, protams, ir neekonomiski, vai arī, pārslēdzoties 4. pārnesumā, slidināt sajūgu, kas, pirmkārt, saīsina šīs detaļas darbmūžu, kā arī iznieko derīgo enerģiju no dzinēja.
Autoražotāji gadu desmitiem ir pētījuši, saskaņojuši dzinēja vadības bloka programmatūru ar konkrētiem pārnesumkārbas un reduktora pārnesumskaitļiem. Nav jābūt fiziķim, lai sapratu, ka turbodīzelim, lai sasniegtu maksimālu efektivitāti (ekonomiju), katrs pārnesums jāuzsāk dzinēja apgriezieniem, kas nav lielāki par 1000-1200 rpm, bet "uz augšu" jāpārslēdzas pie 1400-1500 rpm.
Runājot par "ripināšanu" ar ieslēgtu pārnesumu, automašīnas dzinēja vadības bloks konstatē, ka atlaists akselerators, tādēļ samazina degvielas padevi dzinējam - tā darbināšanai daļēji izmanto automašīnas inerci. Esmu pārbaudījis dzīvē un varu apgalvot, ka tā palīdz ietaupīt ap 1-2,5 l/100 km - atkarībā no automašīnas masas, dzinēja un satiksmes plūsmas.
Offline
subaru
29. Oct 2013, 12:53 #12489

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: rokām uz stūres

vwfan, tas Tu ?
Offline
subaru
29. Oct 2013, 13:04 #12490

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: rokām uz stūres

haha ... priekš kam tad dīzelim ir pārējā tahometra skala, ja jau jāslēdzās pie 2000 rpm uz augšu ?

nevajag te dirst bumbiņas.

var jau visu mūžu dzīvot dīzelim līdz 2000 rpm diapazonā, bet pēc tam brīnīties, ka ar mūsu kvalitatīvo degvielu aizaug visa ieplūdes sistēma, sāk gļukot vakuuma vārsti, turbīnas ģeometrija u.c. lietas.
-->




un kad jāsāk tā visa šmuce novērst, tad Tava ietaupītā ēdamkarote degvielas stipri neatmaksājas vairs.

Turbodīzelim patīk apgriezieni un ar to nav ieteicams ilgstoši sēņot.

zin ko - vēl ekonomiskāk būtu stumt mašīnu .. tad tā netērētu nemaz degvielu

var ekonomēt, bet saprātīgi, nevis pārvērsties par ekopidaru, kas sadomājies savas pareizākās teorijas

Es, piemēram, ļoti bieži izmantoju kruīzu, tādējādi iepišot vidēji 0.5 l uz simtu vidēji ... paātrinies līdz max atļautajam, iesip kruīzā un mauc ... un zini, ka nav jāvēro spidometrs lai nejauši nepārsniegtu un neuzrautos uz mentiem ...

protams, kad gribas braukt, tad arī zinu, kur ir pedālis un braucu

[ Šo ziņu laboja subaru, 29 Oct 2013, 13:05:49 ]

Offline
///Meija
29. Oct 2013, 13:06 #12491

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


29 Oct 2013, 12:45:45 Lauva rakstīja:

29 Oct 2013, 11:44:16 divkosigais rakstīja:
nu nez... visa ta eko braukssana ir fufelis . Ar to domaaju to ,ka jaauzsaak kustiiba ar pirmo aatrumu. Tad aatri jaaieliek otrajaa..un tad uzreiz ceturtajaa.
un kaa te koleeggis rakstija, ka maksimaali jaaripinaas.
Nesanaak tak neko ietaupiit.
pagajusso baaku nomaucu taa kaa esmu pieradis...sleedzeleejot visus aatrumus peec kaartas un iipassi necenssoties ripinaaties, jo besii, kad uzreiz tad visi lien priekssaa un apdzen.
Tagad meegginaaju maksimaali ripinaaties un paarsleegt aatrumus no otraa uz ceturto. Minimaali bremzeet. norbauktais km skaits ir tiessi tas pats uz ielietajiem litriem. Braucu pa vienu un to passu marssrutu un aptuveni vienaa laikaa.

Taa kaa nav veerts sevi mociit.


Par pārslēgšanos no otrā uz ceturto pārnesumu gan nevēlos piekrist - aplūkosim pavisam elementāru piemēru. Pieņemsim, ka kādai kompaktklases automašīnai ar dīzeļdzinēju 2. pārnesuma skaitlis ir 3,73:1, bet 4. pārnesuma - 0,95:1, reduktora attiecība - 3,55:1. Pieņemsim, ka 2. pārnesumā paātrināmies līdz 2 000 apgriezieniem minūtē (rpm) - tas nozīmē, ka ar 185/65R15 izmēra riepām automašīna sasniegs aptuveni 34 km/h lielu ātrumu. Pārslēdzamies uz 4. pārnesumu ar 970 rmp, un automašīnas ātrums 2. un 4. pārnesumā būs identisks - nevajadzēs slidināt sajūgu. Kādēļ tā darīt tomēr nav vērts? Jo dīzelis pie 2000 rpm 2. pārnesumā kļūst neekonomiskāks, savukārt pie 970 rpm 4. pārnesumā tam pietrūkst griezes, tādēļ mēs "mokām" automašīnas dzinēju. Ja vēlamies 4. pārnesumā pārslēgties ar kādiem 1200 rmp, tad vai nu 2. pārnesumā dzinēju nāksies griezt līdz vēl augstākiem apgriezieniem, kas, protams, ir neekonomiski, vai arī, pārslēdzoties 4. pārnesumā, slidināt sajūgu, kas, pirmkārt, saīsina šīs detaļas darbmūžu, kā arī iznieko derīgo enerģiju no dzinēja.
Autoražotāji gadu desmitiem ir pētījuši, saskaņojuši dzinēja vadības bloka programmatūru ar konkrētiem pārnesumkārbas un reduktora pārnesumskaitļiem. Nav jābūt fiziķim, lai sapratu, ka turbodīzelim, lai sasniegtu maksimālu efektivitāti (ekonomiju), katrs pārnesums jāuzsāk dzinēja apgriezieniem, kas nav lielāki par 1000-1200 rpm, bet "uz augšu" jāpārslēdzas pie 1400-1500 rpm.
Runājot par "ripināšanu" ar ieslēgtu pārnesumu, automašīnas dzinēja vadības bloks konstatē, ka atlaists akselerators, tādēļ samazina degvielas padevi dzinējam - tā darbināšanai daļēji izmanto automašīnas inerci. Esmu pārbaudījis dzīvē un varu apgalvot, ka tā palīdz ietaupīt ap 1-2,5 l/100 km - atkarībā no automašīnas masas, dzinēja un satiksmes plūsmas.


Skaidrs, tātad maksimāla efektivitāte no turbodīzeļa panākama, ja braucot vienkārši nemaz neizmanto turbīnu! " turbodīzelim, lai sasniegtu maksimālu efektivitāti (ekonomiju), katrs pārnesums jāuzsāk dzinēja apgriezieniem, kas nav lielāki par 1000-1200 rpm, bet "uz augšu" jāpārslēdzas pie 1400-1500 rpm.
"

[ Šo ziņu laboja meija, 29 Oct 2013, 13:07:16 ]

Offline
piradzinjsh
29. Oct 2013, 13:11 #12492

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2294

Braucu ar: vienu radzi


29 Oct 2013, 13:04:52 subaru rakstīja:


Ja motorā tādas šķembas, tad nav ko brīnīties, ka neiet
Offline
Lauva
29. Oct 2013, 13:19 #12493

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Manuprāt, subaru, parādītie piemēri ir ļoti ekstrēmi. Cik zinu, tad jauno dīzeļu īpašnieki, lai iztīrītu kvēpu filtru, mēdz dažreiz braukt ar augstākiem apgriezieniem, taču savu Astriņu ar 2 000 rpm ekspluatēju jau 8 gadus un esmu nobraucis gandrīz 170 000 km - problēmu ar kaut kādiem nosēdumiem vai aizaugušu ieplūdes sistēmu līdz šim nav bijis. Mana bēda ir cita - tehniskās apskates laikā dīzeļus mēdz pamatīgi spīdzināt, bet manai automašīnai pēc augstiem apgriezieniem sāk pazust tosols - nezinu, kas vainas. Ja braucu ar 2000 rpm, zūd minimāli (papildu reizi mēnesī), bet, ja gadās dzinēju "iegriezt" virs 3 000 rmp, tad uzreiz ir tukša izplešanās tvertne un parādās tādi balti dūmi no izpūtēja.
Bet Astra jau veikusi pie 400 000 km - ko var vēlēties.
Offline
divkosigais
29. Oct 2013, 13:21 #12494

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6489

Braucu ar:

Aarpraats...nupat tik izlasiju,ka Tu ar diizeli mauc.
Tad vispaar nekaadu jeegu nesaredzu.
NETICU ka diizeli ssitaa mcot kaut ko var ietaupiit

Tavaa gadiijumaa daudz izdeviigaak buutu maukt uz atrobotku...trubiinu cik saprotu Tu ta akaa ta aneizmantoi

PS: ssitaa mocoties var benziinam kau tko ieguut...bet nu diizelim

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 29 Oct 2013, 13:22:02 ]

Offline
Driver
29. Oct 2013, 13:29 #12495

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Oct 2013, 11:08:21 Lauva rakstīja:
Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi.

sist tevi ar elljainu pusasi no pasuuda, spoguljus nolauzt un izraut sirdi
ari necieshu sitos ripinatajus, kas aiz sevi kolonnas vac.
vari ripinaties pa savu privatipashumu ne pa celjiem
un ja pat pasuuda vaditajam tas likas traki, tad noteikti taa ari bija

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
matrixxxx
29. Oct 2013, 13:30 #12496

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


29 Oct 2013, 13:19:07 Lauva rakstīja:
Ja braucu ar 2000 rpm, zūd minimāli (papildu reizi mēnesī), bet, ja gadās dzinēju "iegriezt" virs 3 000 rmp, tad uzreiz ir tukša izplešanās tvertne un parādās tādi balti dūmi no izpūtēja.

Tosols meedz iztvaikot arii pa izpluudes trubu.
Ellja nav tosolaa un otraadi ?
Offline
Driver
29. Oct 2013, 13:31 #12497

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Oct 2013, 11:49:29 user rakstīja:

29 Oct 2013, 10:43:58 wxy rakstīja:
Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku


es visu laiku gaidu, kad kāds par mani uzrakstīs, bet kā neraksta, tā neraksta. laikam jau parasti saprot, ka pats bijis lohs un nevajag neko rakstīt

+1
ari pat tad, ka pec lohu merauklas uzvedos kaa cuuka uz celja

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
matrixxxx
29. Oct 2013, 13:33 #12498

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Ja krustaa ir srakans es arii ripinos, bet pie noteikuma, ka aiz manis neviena nav.
Man ar nepatiik, ja pirms krusta man vajag kaadaa iebrauktuvee nogriezties, bet kaads kilometru ripo liidz krustam.
Offline
subaru
29. Oct 2013, 13:37 #12499

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: rokām uz stūres


29 Oct 2013, 13:19:07 Lauva rakstīja:
Manuprāt, subaru, parādītie piemēri ir ļoti ekstrēmi. Cik zinu, tad jauno dīzeļu īpašnieki, lai iztīrītu kvēpu filtru, mēdz dažreiz braukt ar augstākiem apgriezieniem, taču savu Astriņu ar 2 000 rpm ekspluatēju jau 8 gadus un esmu nobraucis gandrīz 170 000 km - problēmu ar kaut kādiem nosēdumiem vai aizaugušu ieplūdes sistēmu līdz šim nav bijis. Mana bēda ir cita - tehniskās apskates laikā dīzeļus mēdz pamatīgi spīdzināt, bet manai automašīnai pēc augstiem apgriezieniem sāk pazust tosols - nezinu, kas vainas. Ja braucu ar 2000 rpm, zūd minimāli (papildu reizi mēnesī), bet, ja gadās dzinēju "iegriezt" virs 3 000 rmp, tad uzreiz ir tukša izplešanās tvertne un parādās tādi balti dūmi no izpūtēja.
Bet Astra jau veikusi pie 400 000 km - ko var vēlēties.


arī manis liktajos piemēros ir mašīnas BEZ kvēpu filtriem, un Tev ir 1992. gada opel rasta, tad tai noteikti nav kvēpu filtrs, jo tāds nebija izdomāts.

katrs dara kā grib, bet pēc Tava texta ir skaidrs, ka aiz Tevi braukt labāk nevajag ... jo savādāk tiks pavadīta vesela mūžība, kamēr tiks no valdemāra ielas līdz brīvības ielai .. jo nevar tak pārgāzēt motoru un jāekonomē karote degvielas.
Offline
Driver
29. Oct 2013, 13:38 #12500

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

puse budzeta auto razotaju neko nesalago un vienu atrumkarbu draga visiem dzinejiem

un atkariba no potencialo pirceju brauksanas stila ari tiek veidota dzineja vilkmes liikne.

fakta ir tads, ka ir jobnuti auto, kas no lidz 2000rpm nevelk un pec 4000rpm atkal nevelk ar tadu ari braukt ir diraa.

paldies dievam bmw nerazo uringalvas un primskrustojumu ripinataji, jo pat diesel un turbo bmw cel praktiski lidz pasham redline, nevis motors kjeerc un nesaproti kada jega no taa, jo paatrinajums ir suuds

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo