Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
Oldijs
25. Oct 2013, 16:28 #12461

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


25 Oct 2013, 09:28:01 starlit rakstīja:
Sveiciens visiem ujobkiem kam patīk naktī ārpus apdzīvotas vietas astē sēdēt. Brīžīem liekas, ka LV braukšanas kultūra attīstās pārāk lēnu.



vins taupija degvielu aizveejaa, gaaze tak tagad letakaja varianta 38.4sant!!!



bet ja godigi, nafig vispar sedet astee masina biezak jamazgaa un loguskidrums japerk katru nedelu vai rokas jaapackaa smelot no graavja uudeni!

[ Šo ziņu laboja Oldijs, 25 Oct 2013, 19:12:17 ]

Offline
Instigater
25. Oct 2013, 17:05 #12462

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Kamēr nav mīnusu, var pasmelt no grāvja logūdeni par brīvu.
Offline
sn
29. Oct 2013, 09:06 #12463

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879683

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

melns X5 ar numuru Hx-85 brauc kā pimpis. agrāk vai vēlāk izraisīs avāriju un ceru, ka vienīgais cietušais tajā būs viņš pats.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
cvibelis
29. Oct 2013, 09:19 #12464

Kopš: 01. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2346

Braucu ar:

Tu blja neapdirs mani!
Offline
xjs_4
29. Oct 2013, 09:21 #12465

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23859

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

UUUUUUUUUU

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
mc
29. Oct 2013, 09:28 #12466

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

Kāpēc sn izlogojās ?

-----------------


Offline
Czars
29. Oct 2013, 09:32 #12467

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

vai arī šoreiz cietušais kļūs par vainīgo ?

[ Šo ziņu laboja Puukjis, 29 Oct 2013, 09:34:51 ]

Offline
subaru
29. Oct 2013, 10:29 #12468

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10255

Braucu ar: rokām uz stūres

nu?
būs/nebūs ?

[ Šo ziņu laboja subaru, 29 Oct 2013, 10:30:27 ]

Offline
wxy
29. Oct 2013, 10:43 #12469

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto

Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku
Offline
subaru
29. Oct 2013, 10:46 #12470

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10255

Braucu ar: rokām uz stūres


29 Oct 2013, 10:43:58 wxy rakstīja:
Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku


pag - tak nesen te bija tēze, ka 2/3 BMWPoweristu nemaz nebrauc ar BMW ... tā ka zarā ieraut var tāpat
Offline
Vienradzis
29. Oct 2013, 10:52 #12471

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:


29 Oct 2013, 10:43:58 wxy rakstīja:
Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku

Man likaas ka shii topika jeega ir taada ka vainiigais iespeejams tieshi izlasiis kas te par vinju sarakstiits. Bet jaa vispaar laikam tev taisniiba, ja te kaut ko raksta tad labaak sagroziit taa lai neviens sevi nevar atpaziit. Vai arii veel labaak uzreiz rakstiit taa "ljoti skaists, respektabls un jaudiigs auto man nogrieza celju, veelos vinjam atvainoties ka tieshi taajaa vietaa un laikaa braucu pa galveno, sorry veciit ceru ka nedusmojies tas nebija speciaali un vairs neatkaartosies!!"
Offline
divkosigais
29. Oct 2013, 10:57 #12472

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6486

Braucu ar:


29 Oct 2013, 10:52:40 Vienradzis rakstīja:

29 Oct 2013, 10:43:58 wxy rakstīja:
Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku

Man likaas ka shii topika jeega ir taada ka vainiigais iespeejams tieshi izlasiis kas te par vinju sarakstiits. Bet jaa vispaar laikam tev taisniiba, ja te kaut ko raksta tad labaak sagroziit taa lai neviens sevi nevar atpaziit. Vai arii veel labaak uzreiz rakstiit taa "ljoti skaists, respektabls un jaudiigs auto man nogrieza celju, veelos vinjam atvainoties ka tieshi taajaa vietaa un laikaa braucu pa galveno, sorry veciit ceru ka nedusmojies tas nebija speciaali un vairs neatkaartosies!!"

Vajag braukt ar leetu auto stingri peec noteikumiem.Vajadziibas gadiijumaa var piedot gaaziiti. Lai CSN situaacijaa nebuutu striidiigi momenti. Paareejie to juut. Ne reizi neviens nav nogriezis vai ieliidis taa,ka buutu jaamet pa meemajiem
Offline
Lauva
29. Oct 2013, 11:08 #12473

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi.
Offline
Araajz
29. Oct 2013, 11:11 #12474

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28268

Braucu ar: E39

man arī besī šitie puskilometra ripinātāji
šad un tad arī bez lieka stresa pielidoju tādiem priekšā
Offline
peecise28
29. Oct 2013, 11:20 #12475

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3563

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


25 Oct 2013, 09:28:01 starlit rakstīja:
Sveiciens visiem ujobkiem kam patīk naktī ārpus apdzīvotas vietas astē sēdēt. Brīžīem liekas, ka LV braukšanas kultūra attīstās pārāk lēnu.



hwz, tumsā, ja kāds brauc ar +- manu ātrumu, man arī šķiet ērti pieklājīgā distancē braukt aizmugurē, īpaši ja ir gana daudz pretimbraucošo un slapjš ceļš, no kura atspīd pretimbraucošo gaismas. Kam nepatīk, lai iemin grīdā
Offline
Vienradzis
29. Oct 2013, 11:36 #12476

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:


29 Oct 2013, 11:08:21 Lauva rakstīja:
Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi.

Tas dzheks visdriizaak bija salasiijies poweru un samaaciijies ka visi krutie pie sarkanaa staajas ar triicoshu pedaali! Visneveiklaakaa situaacija ir tad, kad taadi visaatraakie brauceeji apstaajas pirmie pie sarkanaa, signaals nomainaas un tu paripo vinjiem garaam! Te lieti noder ejoshs auto, jo tad ar gaazi griidaa var censties saglaabt esmu-super-brauceejs teelu!
Offline
divkosigais
29. Oct 2013, 11:44 #12477

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6486

Braucu ar:

nu nez... visa ta eko braukssana ir fufelis . Ar to domaaju to ,ka jaauzsaak kustiiba ar pirmo aatrumu. Tad aatri jaaieliek otrajaa..un tad uzreiz ceturtajaa.
un kaa te koleeggis rakstija, ka maksimaali jaaripinaas.
Nesanaak tak neko ietaupiit.
pagajusso baaku nomaucu taa kaa esmu pieradis...sleedzeleejot visus aatrumus peec kaartas un iipassi necenssoties ripinaaties, jo besii, kad uzreiz tad visi lien priekssaa un apdzen.
Tagad meegginaaju maksimaali ripinaaties un paarsleegt aatrumus no otraa uz ceturto. Minimaali bremzeet. norbauktais km skaits ir tiessi tas pats uz ielietajiem litriem. Braucu pa vienu un to passu marssrutu un aptuveni vienaa laikaa.

Taa kaa nav veerts sevi mociit.
Offline
///Meija
29. Oct 2013, 11:48 #12478

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1018

Braucu ar:


29 Oct 2013, 11:08:21 Lauva rakstīja:
Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi.

Ja Tu ripinies vietā kur ir divas joslas, maksimāli tuvu labajai malai kā to nosaka likums, tad dari tā, ja gribi ietaupīt tā jau rijīgajai Astei kādu 0,01litru, bet ja ir viena josla, vai ja to dari kreisajā joslā tad gan tu šādi rīkojoties brutāli uz*irs visiem aiz Tevis braucošajiem! Ripinoties rinda aiz Tevis palielinās ar katru brīdi un loģiski, ja ja iepriekš (po, ka deg aizliedoš signāls)krustojumā satilpa 40 mašīnas, tagad, dēļ Tavas ripināšanās satilps kādas 30 un pārējās gaidīs nākamo "vilni" priekšā palaižot vairākas mašīnas no šķērsielām.
BTW- ja agresīvais PASSERATTI vadītājs Tev piegriezās no labās puses, tad droši varēji šo taranēt, jo vainīgs būtu palicis Tu!
Offline
Vienradzis
29. Oct 2013, 11:54 #12479

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:


29 Oct 2013, 11:45:58 user rakstīja:

29 Oct 2013, 11:36:23 Vienradzis rakstīja:

29 Oct 2013, 11:08:21 Lauva rakstīja:
Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi.

Tas dzheks visdriizaak bija salasiijies poweru un samaaciijies ka visi krutie pie sarkanaa staajas ar triicoshu pedaali! Visneveiklaakaa situaacija ir tad, kad taadi visaatraakie brauceeji apstaajas pirmie pie sarkanaa, signaals nomainaas un tu paripo vinjiem garaam! Te lieti noder ejoshs auto, jo tad ar gaazi griidaa var censties saglaabt esmu-super-brauceejs teelu!


es ripinātājiem bieži piebraucu priekšā, reāli esī tie ripinātāji!

1) viņš kavē visu satiksmi.. jo ripināšanās atstāj iespaidu uz tiem, kuri vēl iepriekšējā krustojumā - tātad irpeiekšējo krustjumu visi šķērso nevis ar ātrumu 50km/h, bet 20km/h.. un cik mašīnas šī zaļā zignāla laikā škērso krustojumu, ja plūsmas ātrums ir 50 un cik, ja 20?
2) citreiz pirms luksofora ir pagalms pa labi, vai stāvvieta.. un kamēr lohs ripinās Tu nekā nevari iebraukt tajā sūda pagalmā vai stāvvietā
3) vienkārši besī lēnām ripināties.
4) šis ir bmwpower, nevis vieta, kurā pensionāri apmainās ar saviem "tips and tricks" kā čakarēt satiksmi un novilkt pēdējās dzīves stundas

Aatra braukshana nav aatri uzsaakt un aatri apstaaties, aatra braukshana ir maaxsla dabuut max lielu videejo aatrumu. Ja tu maaki dabuut max lielu videejo aatrumu UN apvienot to ar komfortablu braucieni - apsveicu esi meistars! To maacaas gadiem! Raustiishanaas pie krustojumiem nav nekas, to maak katrs kretiins pirmkursnieks..
Offline
GF5933
29. Oct 2013, 11:55 #12480

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


29 Oct 2013, 11:48:26 meija rakstīja:

BTW- ja agresīvais PASSERATTI vadītājs Tev piegriezās no labās puses, tad droši varēji šo taranēt, jo vainīgs būtu palicis Tu!



Kāpēc? Tas kurš nemaina joslu nevar būt vainīgs. Vienīgi ja kāds ielien priekšā un tu viņam iedupsē pakaļējā buferī. Tad gan. Ja kāds lien un tu viņam ieliec sānā esot savā joslā, Tu nekā nevari būt vainīgs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo