Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Chubakla
20. Apr 2015, 10:36 #12441

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Tovarišči:

Situācija bija tāda, ka panelī visu laiku metās kļūda - SELFLEVELING SUSPENSION FAILURE
Itkā citreiz atnākot no rīta sūknis strādāja, bet pēv 15-30 sekundēm braucot - tā kļūda atkal uzmetās.
šķita, ka mašīna nav līdz galam augšā - tākā nedaudz pa zemu..
Tā es arī kādu laiku braukāju, līz biju ar vienu citu mašīnu pie Driver - ar tādu pašu kļūdu - kur izsecinājām, ka tā ir kompresora "mazspēja" - ka nepiepumpē līdz galam kā vajag - un tad izmetās tā kļūda.
Ok, domāju, jāmaina pats kompresors - no viena foruma lietotāja tika iepirkts "Top Zusstand" kompresors, aizbraucu uz garažu - Plug&play - pievienoju atpakaļ aķi - kompresors bez ierunām piepumpēja visu - čotka. braucu kļūda nemetas bet ievēroju, ka vadītāja puse pa kādiem 3-5 cm zemāka
ZB , uzkāpju uz kreizā aizmugurējā bagāžnieka stūra - skatos piepumpē nedaudz augstāk - kā nokāpju nost - nolaiž to, ko piepumpēja
Nu paldies dievam vismaz kompresors šancē.. Ok, iznāku no rīta - skatos - bļač, kreizā puse pilnīgi izlaidusi gaisu - piekaļu dzinēju - kompresors 5 sekundēs uzpumpē - bet atkal šķībi.
Tagad prātoju - moš tas spilvens caurs nedaudz, vai moš tas levelinga dačiks kas uz sviras aizmugurē (to mainīju ~septembrī) ?
Tie dačiki ir jākalibrē, kad uzliek jaunus ?

[ Šo ziņu laboja Chubakla, 20 Apr 2015, 10:36:38 ]

Offline
Driver
20. Apr 2015, 11:40 #12442

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ir jakalibre un gaisi var neturet ari varsti, nevis spilvens ar caurumu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
janexz
20. Apr 2015, 11:48 #12443

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


20 Apr 2015, 10:36:04 Chubakla rakstīja:
kompresors 5 sekundēs uzpumpē - bet atkal šķībi.

Pie kompja pieslēdz un uzregulē kā gribi Bet gaisa noplūde jāmaklē tik un tā
Offline
ahmeds
20. Apr 2015, 15:27 #12444

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

Abs modulis dod ārā tikai 0.5voltus ar pieslēgtu abs sensoru,vienam vadam noņēmu izolāciju,viņš gandrīz visā garumā bija melns(tjipa dedzis zem izolācijas) Abs modulis beigts? jeb vaina kautkur citur?
Offline
Chubakla
21. Apr 2015, 12:09 #12445

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Up
Offline
Driver
21. Apr 2015, 12:12 #12446

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Apr 2015, 15:27:39 ahmeds rakstīja:
Abs modulis dod ārā tikai 0.5voltus ar pieslēgtu abs sensoru,vienam vadam noņēmu izolāciju,viņš gandrīz visā garumā bija melns(tjipa dedzis zem izolācijas) Abs modulis beigts? jeb vaina kautkur citur?

jaa, jaa dedzis un pilnigi metams

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tick
21. Apr 2015, 20:11 #12447

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

3.0d vai 4.4i ?
Kādas atsauksmes par to benzīnieku ?
Offline
Maa
21. Apr 2015, 20:34 #12448

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Kas tas par jautajumu
Offline
funkyasshit
21. Apr 2015, 22:02 #12449

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


21 Apr 2015, 20:11:55 Tick rakstīja:
3.0d vai 4.4i ?
Kādas atsauksmes par to benzīnieku ?


M57 < M62

57 < 62

Vienkārši. Strādā daudzās jomās.
M57 ir okay, bet savas problēmas. Labāk M62, kuram arī ir savas problēmas, bet lētākas kā vidējā M57 problēma.
Offline
wanksta
21. Apr 2015, 22:04 #12450

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Ja? kas tad tieši ir tas lētākais kā m57?
Nosauc pa pozīcijām uz m62
Offline
funkyasshit
21. Apr 2015, 22:08 #12451

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


21 Apr 2015, 22:04:34 wanksta rakstīja:
Ja? kas tad tieši ir tas lētākais kā m57?
Nosauc pa pozīcijām uz m62


Kas M62 maksā tādu naudu un kas viņam ir problēma?
TU motoram vanoss grab? Besian system blīvslēgus uzliec un gerai.
Labi, vēl ķēdes ir problēma, bet tas ir ļoti vispārīgs jautājums vidējam braucējam, ka varētu nomainīt spriegotāju. Kas vēl?
M57? Sprauslas, turbīna, egr (diemžēl neko nemaksā BMW variantā) un varbūt vēl sūknis, bet biežākais ir sprauslas un turbo ap šo laiku, jo tiem dīzeļiem tāfelē jau 700k-1milj. Cik maksā sprausla OEM jauna esi skatījies? 470E, ja tomēr neesi.
Turbo remonts ~300E (un tā ir restaurēta, kuru te retais atzīst). Sprauslas var pirkt lietotas, var paveikties, var nepaveikties. Ļoti vispārīga diršana te tagad notiek, bet tas vidējais M57 jau ir nopists, cik nopists.
P.S - Un plīsušu stāstu ķežu uz M57 ir arī pietiekami daudz, ja M62 ķede ir pretarguments.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Apr 2015, 22:12:09 ]

Offline
wanksta
21. Apr 2015, 22:13 #12452

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

sprauslām var nomainit smidzinatajus pa 40-45eiro, x6 ir 250eur.
turbo restauracija vel 250.
vel 250 pieskaitam kvelsvecem, restauretiem degvielas sukņiem un citiem suudiem.

m62 vanosi, ķēdes, divas galvas ar visam no tam izrietošajam sekam, kaa ari visas parejas detaļas ir krietni daargas, kaut vai tas pats termostats un daudzās blīves, + visam gruuti tikt klāt.

Neredzu nekadus juutamus ieguvumus par labu vienam vai otram, tik v8 foršā skaņa, mož kkads patikamaks atmosfeeras pouvers, lielaka iegades cena + lpg, lai vispar butu racionali ar to ikdiena parvietoties.

Pats tikko nobraucu pusotru gadu ar M57, ap 40k, nebija problemas ne ar sprauslam, ne ar turbo. Vienigi smird gan.

[ Šo ziņu laboja wanksta, 21 Apr 2015, 22:15:14 ]

Offline
funkyasshit
21. Apr 2015, 22:18 #12453

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Galvas blīves variantu nevajadzētu apspriest pie normālas ekspluatācijas apstākļiem.
Kādas blīves, tad tu gribi mainīt, ja viņu ir tik daudz?
Patēriņu arī domāju, ka var svītrot laukā, ja jau apspriež tāda motora iegādi, nevis 2.0D.
M57 ir laimes spēle, vismaz šobrīd. Ko var sagaidīt, ja pērk, piemēram, 1998. gada dīzeli?
M57TU iekš E39/46 facelift pats varētu apsvērt kā daily variantu, bet jābūt tiešām izcilam ekspemplāram, lai neņemtu M54 tā vietā.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Apr 2015, 22:20:12 ]

Offline
Bamperis
21. Apr 2015, 22:38 #12454

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Suudiigi tev tie m57 gadijushies,suudiigi
Offline
ahmeds
22. Apr 2015, 00:14 #12455

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i


21 Apr 2015, 12:12:20 Driver rakstīja:

jaa, jaa dedzis un pilnigi metams

Atradu jau pats,vadījos pēc ārzemju forumu informācijas,te ka vienmēr grūti sagaidīt atbildi,un ja tomēr sagaida,tad kā vienmēr sarkasma pārpilno driver atbildi
Offline
Jureks
22. Apr 2015, 00:17 #12456

Kopš: 14. May 2007

No: Talsi

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: bmw

Nopirku savu m57 pirms gandriz 2 gadiem.. motoram vis forši, lej eļu un brauc tikai.. salidzinot ar sen atpakaļ pirkto vw pumpduuzi izdevumos ir win win.. tās klapatas ar VW negribu nekad piedziivot.
Offline
V_V
22. Apr 2015, 01:05 #12457

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau


21 Apr 2015, 22:08:33 funkyasshit rakstīja:

21 Apr 2015, 22:04:34 wanksta rakstīja:
Ja? kas tad tieši ir tas lētākais kā m57?
Nosauc pa pozīcijām uz m62


[..] TU motoram vanoss grab? Besian system blīvslēgus uzliec un gerai [..]



var lūdzu par tiem blīvslēgiem sīkāk - divus komplektus ar vanosiem esmu nomainījis, pēc mēneša atkal klab..
Offline
janexz
22. Apr 2015, 01:07 #12458

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

http://www.beisansystems.com
Offline
Driver
22. Apr 2015, 01:10 #12459

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Apr 2015, 00:14:29 ahmeds rakstīja:

21 Apr 2015, 12:12:20 Driver rakstīja:

jaa, jaa dedzis un pilnigi metams

Atradu jau pats,vadījos pēc ārzemju forumu informācijas,te ka vienmēr grūti sagaidīt atbildi,un ja tomēr sagaida,tad kā vienmēr sarkasma pārpilno driver atbildi

Tev tapat ar bmw ari talak neveiksies, jo bmw Dievs nav muljkis, tavu avataru ari redz un zin, ka braukaa ar sotku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
V_V
22. Apr 2015, 01:13 #12460

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

http://www.beisansystems.com/images/bs051_large.jpg

paga paga, gribi teikt, ka izliekot tās blīves pa 160$ + darbs 100$ man vairs neklabēs vanosi?

kāds ir mēģinājis?

[ Šo ziņu laboja V_V, 22 Apr 2015, 01:13:28 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo