Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
BMW-Valcha
26. May 2013, 19:49 #12421

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


26 May 2013, 10:52:20 mibins rakstīja:
Kur lai Rīgā nopērk šādus bremžu trubu stiprinājumus?


Un štucerus ar 7/16 ; 3/8 vītni, 3/16(5mm) trubiņām?


Baltic Auto Parts
Offline
add
26. May 2013, 19:53 #12422

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Labdien, kāds nevar pateikt, kur būtu labākā vieta, kur remontēt dīzeļiem sprauslas(auto volvo s80 d5) vai varbūt ir kāds, kurš, par labu ciparu var piedāvāt jaunas
Offline
Moto
26. May 2013, 20:24 #12423

Kopš: 13. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Varbūt kāds varētu iemest auto elektriķa Jāņa Matveja kontaktus visi numuriņi no telefona pazuduši
Offline
DjCrack
26. May 2013, 21:28 #12424

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Vajadzīgs autokrāsotājs, pirms pārdošanas vajag kapotu pārkrāsot un aizm durvis, bmw un melns
Offline
jan4ik1987
26. May 2013, 21:41 #12425

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku

Moš ir kāds veids kā cīnīties pret mušām mašīnā. Besī ārā, kā tikai atver durvis, tā mašīna pilna
Offline
uldens1
26. May 2013, 22:10 #12426

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


26 May 2013, 21:41:00 jan4ik1987 rakstīja:
Moš ir kāds veids kā cīnīties pret mušām mašīnā. Besī ārā, kā tikai atver durvis, tā mašīna pilna
iztiri lai nesmird
Offline
jan4ik1987
26. May 2013, 22:13 #12427

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku


26 May 2013, 22:10:09 uldens1 rakstīja:

26 May 2013, 21:41:00 jan4ik1987 rakstīja:
Moš ir kāds veids kā cīnīties pret mušām mašīnā. Besī ārā, kā tikai atver durvis, tā mašīna pilna
iztiri lai nesmird

asprātīgi
Offline
kaadzis
26. May 2013, 22:16 #12428

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas

paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 26 May 2013, 22:16:41 ]

Offline
halloween
27. May 2013, 09:17 #12429

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:

25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas

paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!
tieši ar šiem jautājumiem šeit ko zin maz spečuki, un tie, kas zin, parasti nesaka, jo redz ar to pelna naudu, un uz forumu atnāk tikai pirkstus gaisā pamētāt, ka viņi zin, bet tu vari minēt tikai
Labāk skatīties vai jautāt arzemju portālos, piem bimmerfest.com vai citos, jo turienes apmeklētāji informācijas šārēšanu neuzskata par nieres ziedošanu.

Galu galā - forumi taču tam ir domāti
Offline
IngusSeflers
27. May 2013, 09:22 #12430

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


27 May 2013, 09:17:44 halloween rakstīja:

26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:

25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas

paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!
tieši ar šiem jautājumiem šeit ko zin maz spečuki, un tie, kas zin, parasti nesaka, jo redz ar to pelna naudu, un uz forumu atnāk tikai pirkstus gaisā pamētāt, ka viņi zin, bet tu vari minēt tikai
Labāk skatīties vai jautāt arzemju portālos, piem bimmerfest.com vai citos, jo turienes apmeklētāji informācijas šārēšanu neuzskata par nieres ziedošanu.

Galu galā - forumi taču tam ir domāti
Iesaku vērsties pie lietotāja "Timm" viņš vairākos forumos figurē ar vienu niku un ir ļoti liels BMW guru!
Offline
vilks85
27. May 2013, 10:00 #12431

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

e-csdd info var par VL-50
neprotu atrast
Offline
dzuris
27. May 2013, 10:05 #12432

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


27 May 2013, 10:00:47 vilks85 rakstīja:
e-csdd info var par VL-50
neprotu atrast



Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude
Marka, modelis: BMW 635
Reģistrācijas numurs: VL50
Nākošās apskates datums: 21.05.2013
Nobraukums: 284222
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.00
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 0.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Benzīns
Pilna masa (kg): 1850
Pašmasa (kg): 1430

Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
204 1 Bojāts kreisais priekšējais miglas lukturis.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
Bremžu vērtējums:

Ass Labais Kreisais Bremžu tips
1 2.4 2 D
2 2 2 D
2 1.4 1.5 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
Offline
pudz
27. May 2013, 14:35 #12433

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 276

Braucu ar: 530 D

varbūt kādam ir kāda ideja?
mans e39 3.0d braucot slāpst nost. pirms tam neleca silts un slāpa atvelkot pie 4k apgriezieniem... nomainīju degvielas filtru un bākas sūkni un tagad sākās šāda problēma... pie kompja slēdzot neko neuzrāda
Offline
immis
27. May 2013, 14:59 #12434

Kopš: 27. Jun 2009

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: smaidu


27 May 2013, 14:35:37 pudz rakstīja:
varbūt kādam ir kāda ideja?
mans e39 3.0d braucot slāpst nost. pirms tam neleca silts un slāpa atvelkot pie 4k apgriezieniem... nomainīju degvielas filtru un bākas sūkni un tagad sākās šāda problēma... pie kompja slēdzot neko neuzrāda

kur slēdzi pie kompja?
visi spiedieni sūkņiem ir kā vajag?
Man kad silts neleca un kad asi uzspiežot arī slāpa nost, pie vainas bija spiediena regulators augstspiediena sūknī..
Un silts neleca arī bija vaina 1 sprauslā..

Bet tik pat labi var būt sūknis zem šofera un kāda sprausla, kāds devējs un vēl nez kas

Aizbrauc uz normālu servisu un lai pārbauda visas sprauslas, spiedienus..

p.s. tas nav tas bmw kas tiek sūtīts no servisa uz servisu?

[ Šo ziņu laboja immis, 27 May 2013, 15:00:52 ]

Offline
pudz
27. May 2013, 15:17 #12435

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 276

Braucu ar: 530 D


27 May 2013, 14:59:00 immis rakstīja:

Pie zināma veča slēdzu, bet laikam būs jāpamēģina kur citur!
Pagaidām itkā neesmu braukājis no servisa uz servisu
Sprauslas nesen tika baudītas un vienu nomainīju. sūknis zem beņķa ar mainīts.
Offline
Driver
27. May 2013, 15:26 #12436

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 May 2013, 14:59:00 immis rakstīja:

27 May 2013, 14:35:37 pudz rakstīja:
varbūt kādam ir kāda ideja?
mans e39 3.0d braucot slāpst nost. pirms tam neleca silts un slāpa atvelkot pie 4k apgriezieniem... nomainīju degvielas filtru un bākas sūkni un tagad sākās šāda problēma... pie kompja slēdzot neko neuzrāda

kur slēdzi pie kompja?
visi spiedieni sūkņiem ir kā vajag?
Man kad silts neleca un kad asi uzspiežot arī slāpa nost, pie vainas bija spiediena regulators augstspiediena sūknī..
Un silts neleca arī bija vaina 1 sprauslā..

Bet tik pat labi var būt sūknis zem šofera un kāda sprausla, kāds devējs un vēl nez kas

Aizbrauc uz normālu servisu un lai pārbauda visas sprauslas, spiedienus..

p.s. tas nav tas bmw kas tiek sūtīts no servisa uz servisu?

+1 tas, ka nav kljudu nenozime, ka problema nav redzama. vajag ne tikai kompi, bet ari smadzenes

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kaadzis
27. May 2013, 15:53 #12437

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


27 May 2013, 14:35:37 pudz rakstīja:
varbūt kādam ir kāda ideja?
mans e39 3.0d braucot slāpst nost. pirms tam neleca silts un slāpa atvelkot pie 4k apgriezieniem... nomainīju degvielas filtru un bākas sūkni un tagad sākās šāda problēma... pie kompja slēdzot neko neuzrāda

kādu degvielas filtru uzliki? reāli iesaku tikai bosh jo pārējie ir diezgan lieli sūdi
un pie diagnostikas to var redzēt. ja nepietiek spiediens augstspiediena sūknim. ne vienmēr būs kļūda.
Offline
kaadzis
27. May 2013, 15:56 #12438

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


27 May 2013, 09:17:44 halloween rakstīja:

26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:

25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas

paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!
tieši ar šiem jautājumiem šeit ko zin maz spečuki, un tie, kas zin, parasti nesaka, jo redz ar to pelna naudu, un uz forumu atnāk tikai pirkstus gaisā pamētāt, ka viņi zin, bet tu vari minēt tikai
Labāk skatīties vai jautāt arzemju portālos, piem bimmerfest.com vai citos, jo turienes apmeklētāji informācijas šārēšanu neuzskata par nieres ziedošanu.

Galu galā - forumi taču tam ir domāti

jā tā diemžēl ir, bet nu interneta plašumi ir diezgan lieli un atrast to visu var tā pat, tikai tas aizņem daudz vairāk laika. atbildi šim meklēju 2 dienas beigās kkā netieši uzgāju.
Offline
Kaross
27. May 2013, 16:26 #12439

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:

25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas

paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!



Soll air mass ir vadības blokā uzdotā vērtība. Tā, kuru vadības bloks "vēlās".

511mg ir reālā jeb nomērītā vērtība (precīzi kā ar turbo spidienu.)

511mg ir normāli ja ir atslēgts EGR. Vadības bloks ar EGR palīdzību šo gaisa masu samazina. Tavā gadījumā var secināt, ka EGR nestrādā vai strādā nekorekti.

Pa lielam nekas slikts. Dzinējam pat labāk. Mazāk kolektors aizkakāsies.

ja interesē, uztaisi topiku. varu sīki izstāstīt kā pareizi diagnosticēt auto. man nav problēmu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kaadzis
27. May 2013, 17:47 #12440

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


27 May 2013, 16:26:21 Kaross rakstīja:

26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:

25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas

paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!



Soll air mass ir vadības blokā uzdotā vērtība. Tā, kuru vadības bloks "vēlās".

511mg ir reālā jeb nomērītā vērtība (precīzi kā ar turbo spidienu.)

511mg ir normāli ja ir atslēgts EGR. Vadības bloks ar EGR palīdzību šo gaisa masu samazina. Tavā gadījumā var secināt, ka EGR nestrādā vai strādā nekorekti.

Pa lielam nekas slikts. Dzinējam pat labāk. Mazāk kolektors aizkakāsies.

ja interesē, uztaisi topiku. varu sīki izstāstīt kā pareizi diagnosticēt auto. man nav problēmu.

jā man egr ir vispār speciāli atslēgts, jo brīžiem gļukoja un vairāk nepatikšanas taisīja nekā tas labums. biju atradis tādu pašu informāciju. kas apstiprināja manas aizdomas.
paldies.
būtu ļoti labi ja varētu ko tādu sarunāt, varbūt pat dzīvē par kādu attiecīgu samaksu. esmu ieinteresēts piedāvajumiem!
un tev kaross respect, vismaz kāds sakarīgs cilveks šajā forumā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo