Autors | Ziņojums |
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
26 May 2013, 10:52:20 mibins rakstīja:
Kur lai Rīgā nopērk šādus bremžu trubu stiprinājumus?
Un štucerus ar 7/16 ; 3/8 vītni, 3/16(5mm) trubiņām?
Baltic Auto Parts |
Offline | |
|
add | |
Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| Labdien, kāds nevar pateikt, kur būtu labākā vieta, kur remontēt dīzeļiem sprauslas(auto volvo s80 d5) vai varbūt ir kāds, kurš, par labu ciparu var piedāvāt jaunas |
Offline | |
|
Moto | |
Kopš: 13. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| Varbūt kāds varētu iemest auto elektriķa Jāņa Matveja kontaktus visi numuriņi no telefona pazuduši |
Offline | |
|
DjCrack | |
Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| Vajadzīgs autokrāsotājs, pirms pārdošanas vajag kapotu pārkrāsot un aizm durvis, bmw un melns |
Offline | |
|
jan4ik1987 | |
Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
| Moš ir kāds veids kā cīnīties pret mušām mašīnā. Besī ārā, kā tikai atver durvis, tā mašīna pilna |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
26 May 2013, 21:41:00 jan4ik1987 rakstīja:
Moš ir kāds veids kā cīnīties pret mušām mašīnā. Besī ārā, kā tikai atver durvis, tā mašīna pilna
iztiri lai nesmird |
Offline | |
|
jan4ik1987 | |
Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
|
26 May 2013, 22:10:09 uldens1 rakstīja:
26 May 2013, 21:41:00 jan4ik1987 rakstīja:
Moš ir kāds veids kā cīnīties pret mušām mašīnā. Besī ārā, kā tikai atver durvis, tā mašīna pilna
iztiri lai nesmird
asprātīgi |
Offline | |
|
kaadzis | |
Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas
paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam! [ Šo ziņu laboja kaadzis, 26 May 2013, 22:16:41 ] |
Offline | |
|
|
halloween | |
Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:
25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas
paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!
tieši ar šiem jautājumiem šeit ko zin maz spečuki, un tie, kas zin, parasti nesaka, jo redz ar to pelna naudu, un uz forumu atnāk tikai pirkstus gaisā pamētāt, ka viņi zin, bet tu vari minēt tikai
Labāk skatīties vai jautāt arzemju portālos, piem bimmerfest.com vai citos, jo turienes apmeklētāji informācijas šārēšanu neuzskata par nieres ziedošanu.
Galu galā - forumi taču tam ir domāti |
Offline | |
|
IngusSeflers
| |
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
27 May 2013, 09:17:44 halloween rakstīja:
26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:
25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas
paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!
tieši ar šiem jautājumiem šeit ko zin maz spečuki, un tie, kas zin, parasti nesaka, jo redz ar to pelna naudu, un uz forumu atnāk tikai pirkstus gaisā pamētāt, ka viņi zin, bet tu vari minēt tikai
Labāk skatīties vai jautāt arzemju portālos, piem bimmerfest.com vai citos, jo turienes apmeklētāji informācijas šārēšanu neuzskata par nieres ziedošanu.
Galu galā - forumi taču tam ir domāti
Iesaku vērsties pie lietotāja "Timm" viņš vairākos forumos figurē ar vienu niku un ir ļoti liels BMW guru! |
Offline | |
|
vilks85 | |
Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
| e-csdd info var par VL-50
neprotu atrast |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
27 May 2013, 10:00:47 vilks85 rakstīja:
e-csdd info var par VL-50
neprotu atrast
Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude
Marka, modelis: BMW 635
Reģistrācijas numurs: VL50
Nākošās apskates datums: 21.05.2013
Nobraukums: 284222
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.00
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 0.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Benzīns
Pilna masa (kg): 1850
Pašmasa (kg): 1430
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
204 1 Bojāts kreisais priekšējais miglas lukturis.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
Bremžu vērtējums:
Ass Labais Kreisais Bremžu tips
1 2.4 2 D
2 2 2 D
2 1.4 1.5 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
|
Offline | |
|
pudz | |
Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 276
Braucu ar: 530 D
| varbūt kādam ir kāda ideja?
mans e39 3.0d braucot slāpst nost. pirms tam neleca silts un slāpa atvelkot pie 4k apgriezieniem... nomainīju degvielas filtru un bākas sūkni un tagad sākās šāda problēma... pie kompja slēdzot neko neuzrāda |
Offline | |
|
immis | |
Kopš: 27. Jun 2009
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: smaidu
|
27 May 2013, 14:35:37 pudz rakstīja:
varbūt kādam ir kāda ideja?
mans e39 3.0d braucot slāpst nost. pirms tam neleca silts un slāpa atvelkot pie 4k apgriezieniem... nomainīju degvielas filtru un bākas sūkni un tagad sākās šāda problēma... pie kompja slēdzot neko neuzrāda
kur slēdzi pie kompja?
visi spiedieni sūkņiem ir kā vajag?
Man kad silts neleca un kad asi uzspiežot arī slāpa nost, pie vainas bija spiediena regulators augstspiediena sūknī..
Un silts neleca arī bija vaina 1 sprauslā..
Bet tik pat labi var būt sūknis zem šofera un kāda sprausla, kāds devējs un vēl nez kas
Aizbrauc uz normālu servisu un lai pārbauda visas sprauslas, spiedienus..
p.s. tas nav tas bmw kas tiek sūtīts no servisa uz servisu? [ Šo ziņu laboja immis, 27 May 2013, 15:00:52 ] |
Offline | |
|
pudz | |
Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 276
Braucu ar: 530 D
|
27 May 2013, 14:59:00 immis rakstīja:
Pie zināma veča slēdzu, bet laikam būs jāpamēģina kur citur!
Pagaidām itkā neesmu braukājis no servisa uz servisu
Sprauslas nesen tika baudītas un vienu nomainīju. sūknis zem beņķa ar mainīts.
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 May 2013, 14:59:00 immis rakstīja:
27 May 2013, 14:35:37 pudz rakstīja:
varbūt kādam ir kāda ideja?
mans e39 3.0d braucot slāpst nost. pirms tam neleca silts un slāpa atvelkot pie 4k apgriezieniem... nomainīju degvielas filtru un bākas sūkni un tagad sākās šāda problēma... pie kompja slēdzot neko neuzrāda
kur slēdzi pie kompja?
visi spiedieni sūkņiem ir kā vajag?
Man kad silts neleca un kad asi uzspiežot arī slāpa nost, pie vainas bija spiediena regulators augstspiediena sūknī..
Un silts neleca arī bija vaina 1 sprauslā..
Bet tik pat labi var būt sūknis zem šofera un kāda sprausla, kāds devējs un vēl nez kas
Aizbrauc uz normālu servisu un lai pārbauda visas sprauslas, spiedienus..
p.s. tas nav tas bmw kas tiek sūtīts no servisa uz servisu?
+1 tas, ka nav kljudu nenozime, ka problema nav redzama. vajag ne tikai kompi, bet ari smadzenes
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
kaadzis | |
Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
27 May 2013, 14:35:37 pudz rakstīja:
varbūt kādam ir kāda ideja?
mans e39 3.0d braucot slāpst nost. pirms tam neleca silts un slāpa atvelkot pie 4k apgriezieniem... nomainīju degvielas filtru un bākas sūkni un tagad sākās šāda problēma... pie kompja slēdzot neko neuzrāda
kādu degvielas filtru uzliki? reāli iesaku tikai bosh jo pārējie ir diezgan lieli sūdi
un pie diagnostikas to var redzēt. ja nepietiek spiediens augstspiediena sūknim. ne vienmēr būs kļūda. |
Offline | |
|
kaadzis | |
Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
27 May 2013, 09:17:44 halloween rakstīja:
26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:
25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas
paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!
tieši ar šiem jautājumiem šeit ko zin maz spečuki, un tie, kas zin, parasti nesaka, jo redz ar to pelna naudu, un uz forumu atnāk tikai pirkstus gaisā pamētāt, ka viņi zin, bet tu vari minēt tikai
Labāk skatīties vai jautāt arzemju portālos, piem bimmerfest.com vai citos, jo turienes apmeklētāji informācijas šārēšanu neuzskata par nieres ziedošanu.
Galu galā - forumi taču tam ir domāti
jā tā diemžēl ir, bet nu interneta plašumi ir diezgan lieli un atrast to visu var tā pat, tikai tas aizņem daudz vairāk laika. atbildi šim meklēju 2 dienas beigās kkā netieši uzgāju. |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:
25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas
paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!
Soll air mass ir vadības blokā uzdotā vērtība. Tā, kuru vadības bloks "vēlās".
511mg ir reālā jeb nomērītā vērtība (precīzi kā ar turbo spidienu.)
511mg ir normāli ja ir atslēgts EGR. Vadības bloks ar EGR palīdzību šo gaisa masu samazina. Tavā gadījumā var secināt, ka EGR nestrādā vai strādā nekorekti.
Pa lielam nekas slikts. Dzinējam pat labāk. Mazāk kolektors aizkakāsies.
ja interesē, uztaisi topiku. varu sīki izstāstīt kā pareizi diagnosticēt auto. man nav problēmu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
kaadzis | |
Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
27 May 2013, 16:26:21 Kaross rakstīja:
26 May 2013, 22:16:22 kaadzis rakstīja:
25 May 2013, 13:14:57 kaadzis rakstīja:
sveiki ļaudis, arī man vajadzētu mazu konsultāciju.
beidzot atnāca mans inpa kabelīts, šodien smuki pieslēdzu visu apskatījos pāris kļūdas bija saradušās un tā.
pie lietas.
motors m57 3l dīzelis
uzmanību piesaistīja Ist air mass rādijums. viņam itkā jābūt robežās no 0-500 man viņš brīvgaitas apgriezienos ir 511. tas nozīmē ka kkas īsti nav kārtībā ar gaisa massas mērītāju?
p.s Soll air mass rādijums ir normas robežās (386)
pamazām jāsāk apgūt tās lietiņas
paldies, cītīgi mācoties internetu pats atradu kas pie tā ir vainīgs. paldies nevienam!
Soll air mass ir vadības blokā uzdotā vērtība. Tā, kuru vadības bloks "vēlās".
511mg ir reālā jeb nomērītā vērtība (precīzi kā ar turbo spidienu.)
511mg ir normāli ja ir atslēgts EGR. Vadības bloks ar EGR palīdzību šo gaisa masu samazina. Tavā gadījumā var secināt, ka EGR nestrādā vai strādā nekorekti.
Pa lielam nekas slikts. Dzinējam pat labāk. Mazāk kolektors aizkakāsies.
ja interesē, uztaisi topiku. varu sīki izstāstīt kā pareizi diagnosticēt auto. man nav problēmu.
jā man egr ir vispār speciāli atslēgts, jo brīžiem gļukoja un vairāk nepatikšanas taisīja nekā tas labums. biju atradis tādu pašu informāciju. kas apstiprināja manas aizdomas.
paldies.
būtu ļoti labi ja varētu ko tādu sarunāt, varbūt pat dzīvē par kādu attiecīgu samaksu. esmu ieinteresēts piedāvajumiem!
un tev kaross respect, vismaz kāds sakarīgs cilveks šajā forumā! |
Offline | |
|