Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Oct 2022, 10:10:00 @Kaross rakstīja:
Vēl viena ļoti būtiska lieta - aizdedze. Ko mūsu profesors pat iedomāties nevarēja.
Tulit gan jau saksies verbālā caureja par neaizskaramām vērtībām, detonāciju, degvielas kvalitāti, zvaigžņu sastāvu pret mēnesi u.t.t.
Vēl ir knifi ar droseli, bet gari nestāstīšu, gribu dzirdēt turpinājumu no profesora.
@maasters, es to minēju jau pašā startā. Un tam ir savs pamatojums, kuru mūsu profesors nezina un nesaprot, bet par to pakāpeniski, lai tikai drukā savus palagus.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
09 Oct 2022, 19:28:25 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tuning. Part 5
Ieskatam nepilnu četrus gadus vecs video ar B58 chiptuning, jau ar OPF un 140i, kur, kā saprotu no video, ir kārba ar zemāku griezes limitu, nekā lielāku virsbūvju BMW ar šo pašu dzinēju. Šis uz to bīdi viņiem bija pirmais tāds auto, net tāpat izspieda 50zs un 65Nm (398zs ve 346zs stock un 565 vs 500Nm). Non-OPF max jaudu varot pacelt līdz 420zs. Nu un tas ir jaunam auto. Vienīgais jautājums, vai pēc tam metīs ārā check engine un samazinās jaudu, kā Tu apgalvo. Par to info nav.
Edit: 100-200 laiks uzlabojās pa 1,5sek, no 12,4 uz 10,9sek, pie tam 10,9sek tika sasniegtas 28 grādos (vs padsmit grādi 12,4).
B58 OPF ciptuning.[ Šo ziņu laboja smudo, 09 Oct 2022, 21:59:54 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tā nav taisnība un pēc adaptācijas jauda būs rūpnīcas. Tie cilvēki neko nesaprot, jo nav BMW inženieri. (c) Kaspich.
Turbīna tāpat iet uz max jau startā. (c) Kaspich.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Tas ir tikai normāli visiem motoriem ar vadāmu turbīnu, ka tanī mirklī kad boostu vajag celt ar lielu pieprasījumu, wg vai ģeometrija ieslēdzas uz max duty cycle.
Un par to wg atvērumu procentos nav ko daudz spriest, tie procenti nebūs lineāri pret ražīgumu. Wg pats ražīgākais būs atvēruma sākums. Tāpēc vajag atšifrēt turbo kartē visu, nevis pēc wg pozīcijām mēģināt noteikt
P.S. par turbīnu ražīgumiem runājot. Ir redzēti daudzi ar noķīlējuši regulāciju uz maksimumu kautkādi stock dīzeļi kuri uzpūš un spridzina coolerus, vai kolektorus. Es ļoti šaubos ka tas b58 ir tik tuvu robežai ka turbīna tūlīt būs izpūtusies ar ciet wg [ Šo ziņu laboja FFL, 09 Oct 2022, 22:18:52 ] | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
09 Oct 2022, 22:14:48 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 22:06:41 @FFL rakstīja:
Tas ir tikai normāli visiem motoriem ar vadāmu turbīnu, ka tanī mirklī kad boostu vajag celt ar lielu pieprasījumu, wg vai ģeometrija ieslēdzas uz max duty cycle.
Un par to wg atvērumu procentos nav ko daudz spriest, tie procenti nebūs lineāri pret ražīgumu. Wg pats ražīgākais būs atvēruma sākums. Tāpēc vajag atšifrēt turbo kartē visu, nevis pēc wg pozīcijām mēģināt noteikt
par pirmo - vai tad kaads to apstriid. teema ir cita - ja, piem., visu laiku, kameer 0/200 2.aatrumaa mochii apgabalaa, kur turbiina/wg ir closed loop, wg ir ciet, jo turbiinai ir dinamiskaa bedre, tad - cel griezi, cik gribi [statiskos apstaakljos], tajaa rezhiimaa tas nedos NEKO! Attieciigi - nav jeegas saspringt uz tiem Nm tajaa apgabalaa un ar tiem blatot.
Par nelinearitaati - jaa, taisniiba. Taapeec arii rakstu - skatiishu deltas/atskjiriibas reaalos apstaakljos.
Bet nu.. reku Smudo linkaa +10 jaudas tajaa apgabalaa. Un viss. Sanaak, ka vaacieshi arii lohi.
Nu kā neko nedos.. boosts ieskriesies tik pat ātri kā pirms tam, tikai viņš turpinās vēl nedaudz kāpt un priecēt braucējus
Vai arī kamēr boosts nav ieskrējies, īstā vieta kur pagriezt aizdedzi, tas gan būtu šahs un mats [ Šo ziņu laboja FFL, 09 Oct 2022, 22:25:14 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
09 Oct 2022, 22:05:18 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 21:55:42 @smudo rakstīja:
09 Oct 2022, 19:28:25 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tuning. Part 5
Ieskatam nepilnu četrus gadus vecs video ar B58 chiptuning, jau ar OPF un 140i, kur, kā saprotu no video, ir kārba ar zemāku griezes limitu, nekā lielāku virsbūvju BMW ar šo pašu dzinēju. Šis uz to bīdi viņiem bija pirmais tāds auto, net tāpat izspieda 50zs un 65Nm (398zs ve 346zs stock un 565 vs 500Nm). Non-OPF max jaudu varot pacelt līdz 420zs. Nu un tas ir jaunam auto. Vienīgais jautājums, vai pēc tam metīs ārā check engine un samazinās jaudu, kā Tu apgalvo. Par to info nav.
Edit: 100-200 laiks uzlabojās pa 1,5sek, no 12,4 uz 10,9sek, pie tam 10,9sek tika sasniegtas 28 grādos (vs padsmit grādi 12,4).
B58 OPF ciptuning.
1. nu i kaads sakars Nm zemajaa galaa ar kaadiem sasniegumiem?
2. jaa, ar 100.degvielu, idealos apstaakljos - nav probleemu pacelt 10%.
un taa rezerve/bonuss kljust 0 suudigaakos apstaakljos.
Stock variantaa - viss gerai, shaadiem - EML panelii.
Ja shaads +10% ''skaitaas'' - nu, blin
Man sanāk tieši 15% pieaugums vs stock un tas ir ar OPF un neaiztiekot izplūdi. Nm absolūtās max vērtības nav svarīgas, jo līkne jau ir mainīga un max jaudas apgriezienu diapazonā tāpat tur nav ne tuvu tiem 565Nm. Video 4:10 var redzēt, ka max jauda tiek sasniegta īsi pirms max apgriezieniem (nepilni 7000k rpm, kā saprotu) un tajā brīdi dzinējs sasniedz aptuvenu 420-425nm. Un pārējā apgriezienu diapazonā līkne ir ļoti līdzīga OE ar plakanu "galdu" vidējos rpm (bez Nm pumpas).
Video arī saka, ka citās virsbūvēs (ar kārbu, kas pieļauj lielākus Nm un arī ar OPF), max ir 408zs, kas ir vairāk kā 60 zs vs OE. | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
09 Oct 2022, 21:40:59 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 21:38:47 @maasters rakstīja:
09 Oct 2022, 11:59:41 @DM-101 rakstīja:
O,shovakar/riit zinjas jaaskataas. Determineeju kaarteejo dzeeraajshoferi.
Pa Allazhu/Siguldas kraju bija normaala pakaljdziishanaas. Siguldaa atpaliku,jo saakaas 100+, pa sarkano...
Visu cienju pashvaldiibniekiem - tie savu busu nezheeloja. Tureejaas liidzi X3/E85.
Un sazinja starp policijas vieniibaam ir zibeniiga. Kaa filmaas shoreiz operatori nostraadaaja. Cerams,ka bez cietushajiem viss beidzaas.
Lūk varbūt dēļ šī tomēr pacelt savam b58 to griezi vairāk? Jo tos dzērājus tad var fiksāk izsekot
Bet kopumā lūdzu pacīnaties, kuram tiesa. Es varu tikai teikt, ka neesu b58 eksperts, bet teksts par to, ka kompis pretēji vadītāja prasībām piegriež droseli situācijā, kur nenotiek izslīde vai kādi citi apstākļi, kas liktu dme to darīt arī man likās savādi, bet Kaross pasteidzās pirmais to uzrakstīt.
Kā tad tas DME saprot, ka motors nesasniegs pieprasīto griezi?
Iznāk DME tik advancēts, ka reāllaikā spēj izrēķināt visus parametrus ieskaitot cik RPM atlicis līdz limitam, gaisa temp, spiedienu, ceļa relfeju utt, lai saprastu vai esot pie 5600 piem iznāks izspiest pie 6000 prasīto griezi vai nē?
Jo mans domu gājiens ir tāds, ja dzinējs konkrētā robā jau ir pie max RPM , tad droseli virināt vairs nav nozīmes, bet ja tas vēl nav sasniedzis max RPM , bet pedālis grīdā, tad kāpēc , lai tas pirms max RPM sasniegšanas pievērtu droseli, tikai tāpēc, ka uz tiem RPM neizdevās izspiest "prasīto" griezi, bet varbūt uz nākošajiem RPM izdosies...
Zinu, ka tie jaunie DME loti spējigi, bet nevaru noticēt, ka tik spējīgi, ka var reāllaikā paredzēt kādu griezi izdosies reāli sasniegt pie RPM, kuri vēl nav pienākuši.
pilsoni, kam kaut kas skjiet divaini:
palasi, pirms muldi kaut ko atkal
Tajā linkā netiek atbildēts, nedz tas arī tieši saistīts ar to ko es Tev vaicāju.
Lab, pavaicāšu vēlreiz, bet īsāk.
Auto paatrinās 2. robā ar pedāli , kas nospiests līdz galam,nekādi DSC signāli nav /vopšem nekāda stabilitātes kontrole vai izslīdēšana, kas liktu DME ierobežot griezi un vērt droseli, motors ticis līdz 5000 RPM,bet nav izdevies sasniegt to griezi, kāda pieejama dzinējam pie šiem apgriezieniem da jebkādu iemeslu pēc , hotj karsts gaiss, piebezdēts , skābekļa nav utt. caur ko/kā dme var reāli paredzēt,ka sasniedzot 6k RPM arī neizdosies sasniegt to griezi, kāda iespējama?
Tak DME to nevar paredzēt nekā, jo reāli braucot daudzkas var mainīties. Piem pēkšņi trāpi vēsākā gaisa plūsmā, pieaug inlet spiediens/mitrums, utt.
Kāpēc, lai DME vērtu ciet droseli , tas būtu kā skrējējam pamest maratonu priekšpēdējos metros, bet ja nu viņš tomēr noskrien kā plānots?
Pardon, es te neredzu loģiku, bet lūdzu iemet man sejā , kur BMW kādā manuāli tas minēts un es atdzīšu savu kļūdu.
PS. Man liekas te ir tā. Bez reāla dzīva piemēra, kur ir sačipsots, kā Kaross saka, ka var un testa dzīvē gala atbilde neiznāks. Tomēr to cik var izspiest uz stock rezervēm bez "check engine" panelī nevar tik vienkārši aprēķināt. Tur ir tik daudz mainīgo.
[ Šo ziņu laboja maasters, 09 Oct 2022, 22:49:13 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kurā vietā es solīju 30%?
Tev visu laiku kaut kas mainās. 22-25% brīvi.
Tikai tu, lupata, mīz pārbaudīt manus vārdus, jo ļoti liela iespēja, ka izrādīsies taisnība.
LUPATA! Kājslauķis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| @DM-101 Skatos, ka te cilvēks ir logojis datus pie dažādām temperatūrām, viņam arī tādi neizprotami "gāzes" pārtraukumi.
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Pēdējais posts no manis ar YT video atsauci - atvainojos, ja esmu jau ar tiem apnicis
Reku tas pats kantoris jau gadu vēlāk (2020 sākums) ar X3 ar to pašu B58 un OPF. Te jau stock uz stenda ir 519nm (izskatās vairāk kā neliela pumpa zemos rpm no 2700 līdz 3700rpm) un 368zs
Veicot dzinēja parametru izmaiņas, attiecīgi tika arī veikta izmaiņas kārbas vadības parametros, kā rezultātā griezi izdevās pacel līdz max 556 Nm (tikai 37Nm, bet toties līkne ir "plakanāka" vidējā diapazonā no 3300 līdz 4700rpm) un jaudu uz 440zs, kas ir + 72zs, kas ir +20%.
Edit: YT - B58 X3 Chiptuning[ Šo ziņu laboja smudo, 09 Oct 2022, 22:52:50 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| tajā f30.bimmerpost.com log failā max gaisa masa ir ap 970kg/h.
Manos logos ir precīzi tas pats. Pēc programmatūras izmaiņām tur būs 22-25% plusā.
Kā tas iespējams ja turbīna strādā uz max?
Vai nu kaspich ir nejēga, vai nu maģija. Tā kā kaspich ir gudrākais no mums visiem, tad sanāk, ka esmu burvis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
09 Oct 2022, 22:56:07 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 22:48:10 @josi rakstīja:
@DM-101 Skatos, ka te cilvēks ir logojis datus pie dažādām temperatūrām, viņam arī tādi neizprotami "gāzes" pārtraukumi.
nu, blin, algoritmi shaadam DME ir uz kaadaam 2000 lpp...
Idejiski, es redzu teemu:
a. liidz tiem 5K RPM ir viens rezhiims: closed loop turbo/wg peec pieprasiitaas girzes/boost kartes.
b. virs 5K ir cits rezhiims: wg paliek rezerves/min poziicijaa [operatiivi - sleegts].
taa arii ir [ka dzeks min linkaa] - DME ir torque based, tb., visa saakums ir pieprasiitaa grieze!
Attieciigi, ja DME redz, ka boost spiediens ir par mazu [gaiss par maz], lai izceltu pieprasiito griezi, pats DME piever droseli. Lai Lambda paliktu korekts. Lai nebuutu gaisa bads. Tb., nevar palielinaat gaisu, samazina degvielu.
2000lpp?
tu esi nejēga vēlreiz.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
09 Oct 2022, 22:29:57 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 22:23:44 @smudo rakstīja:
09 Oct 2022, 22:05:18 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 21:55:42 @smudo rakstīja:
09 Oct 2022, 19:28:25 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tuning. Part 5
Ieskatam nepilnu četrus gadus vecs video ar B58 chiptuning, jau ar OPF un 140i, kur, kā saprotu no video, ir kārba ar zemāku griezes limitu, nekā lielāku virsbūvju BMW ar šo pašu dzinēju. Šis uz to bīdi viņiem bija pirmais tāds auto, net tāpat izspieda 50zs un 65Nm (398zs ve 346zs stock un 565 vs 500Nm). Non-OPF max jaudu varot pacelt līdz 420zs. Nu un tas ir jaunam auto. Vienīgais jautājums, vai pēc tam metīs ārā check engine un samazinās jaudu, kā Tu apgalvo. Par to info nav.
Edit: 100-200 laiks uzlabojās pa 1,5sek, no 12,4 uz 10,9sek, pie tam 10,9sek tika sasniegtas 28 grādos (vs padsmit grādi 12,4).
B58 OPF ciptuning.
1. nu i kaads sakars Nm zemajaa galaa ar kaadiem sasniegumiem?
2. jaa, ar 100.degvielu, idealos apstaakljos - nav probleemu pacelt 10%.
un taa rezerve/bonuss kljust 0 suudigaakos apstaakljos.
Stock variantaa - viss gerai, shaadiem - EML panelii.
Ja shaads +10% ''skaitaas'' - nu, blin
Man sanāk tieši 15% pieaugums vs stock un tas ir ar OPF un neaiztiekot izplūdi. Nm absolūtās max vērtības nav svarīgas, jo līkne jau ir mainīga un max jaudas apgriezienu diapazonā tāpat tur nav ne tuvu tiem 565Nm. Video 4:10 var redzēt, ka max jauda tiek sasniegta īsi pirms max apgriezieniem (nepilni 7000k rpm, kā saprotu) un tajā brīdi dzinējs sasniedz aptuvenu 420-425nm. Un pārējā apgriezienu diapazonā līkne ir ļoti līdzīga OE ar plakanu "galdu" vidējos rpm (bez Nm pumpas).
Video arī saka, ka citās virsbūvēs (ar kārbu, kas pieļauj lielākus Nm un arī ar OPF), max ir 408zs, kas ir vairāk kā 60 zs vs OE.
pag, te ir teema par fiziku. tas, ka vienaa punktaa ir +15%, neko baigi nedod.
ja akseleraacijas laiks nokriit par 10%, tad videjaa grieze ir par 10% lielaaka.
Par kaarbaam - man ir vairaak jautaajumu kaa atbilzhu.
ja to pieaugumu ierobezho kaarba, kaapeec nav griezes plato? tad kaarbai vajadzeeja ierobezhot griezi, bet tas nenotiek.
Sore, staastam par kaarbaam neticu.
Abstraheejoties no teemas, es saprotu, ka sarezgjiti, bet idejiski - ne bez iemesla ir taads prieksmets kaa meeriijumu metodologjija.
ideja sekojosha - kas notiek, ka/kad/ja veic nevis vienu, bet 3/5/7/9 100/200 spurtus? gans stock, gan shaadaa uzlabotsaa variantaa?
man vel nav datu par manu miskasti, bet es pamociishu. ibo, ja taa rezerve buutiski krit, augot ienaakoshaa gaisa t, tad ... nu, tad jaa, 1.reizi ir aatri, 3.ajaa ir tuvu stock, bet 5.ajaa - EML.
Tas skaidrs, ka visam uzkarstot, jauda nedaudz kritīs, īpaši turbo dzinējiem, bet ielas apstākļos lielos ātrumos nekādām pārāk augstām ieplūdes t nebūtu jābūt (ja skatīji video, tad dzirdēji, ka tika veikti 80 dyno runs - no prakses varu pateikt, ka to laikā auto pamatīgi sakarst). Zinu cilvēkus, kas brauc pa trasēm ar modificētiem M4 un M2 un pat 20 minūšu sesijas nerada problēmas un jūtamus jaudas kritumus (ko apliecina apļu laiku telemetrija) - tas nozīmē, ka LV apstākļos tās ielas apstākļos nekad (ar lielu varbūtību) netiks novērotas. Starp citu nākamo otrdien vari ap 18:00 piebraukt Biķerniekos un satiksi šos braucējus. Es gan pats šoreiz netieku - randiņš ar sievu - happy wife - happy life
[ Šo ziņu laboja smudo, 09 Oct 2022, 23:04:31 ] | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
09 Oct 2022, 22:56:07 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 22:48:10 @josi rakstīja:
@DM-101 Skatos, ka te cilvēks ir logojis datus pie dažādām temperatūrām, viņam arī tādi neizprotami "gāzes" pārtraukumi.
nu, blin, algoritmi shaadam DME ir uz kaadaam 2000 lpp...
Idejiski, es redzu teemu:
a. liidz tiem 5K RPM ir viens rezhiims: closed loop turbo/wg peec pieprasiitaas girzes/boost kartes.
b. virs 5K ir cits rezhiims: wg paliek rezerves/min poziicijaa [operatiivi - sleegts].
taa arii ir [ka dzeks min linkaa] - DME ir torque based, tb., visa saakums ir pieprasiitaa grieze!
Attieciigi, ja DME redz, ka boost spiediens ir par mazu [gaiss par maz], lai izceltu pieprasiito griezi, pats DME piever droseli. Lai Lambda paliktu korekts. Lai nebuutu gaisa bads. Tb., nevar palielinaat gaisu, samazina degvielu.
Bet kāpēc gan ne paregulē degvielas iesmidzināšanu?
Gaisa daudzums ieplūdē jau ir kāds ir, bet tas var arī pēkšņi mainīties - neiznāk tāa droseles ļurināšana tad?
Un vispār, ja ieplūdē ir sasniegts zināms spiediens/gaisa plūsma ātrums, tak droseles pievēršana to pasliktina netā?
Tad iznāk - dme jūt, ka nav vairāk gaisa, bet to pašu, kas ir vēl papildus ierobežu ieliekot tam priekšā lielāku šķērsli? A kāpēc ne vienkārši iesmidzināt tik, cik uz to gaisu, kāds dotā brīdī ir, vajag ,lai dabūtu ideālo maisījumu?
Pa mojemu DI motoram degvielas iesmidzināšanu var fiksāk pamainīt nekā gaisa plūsmu ieplūdē, jo gaisam ir inerce un tas nereaģē momentāni uz plūsmas izmaiņām to restriktējot
[ Šo ziņu laboja maasters, 09 Oct 2022, 23:12:18 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Nu tad diskusijas auglīgs turpinājums abām pusēm būtu paņemt kādu Edgara pirms pāris mēnešiem "čipotu" auto (noskaidrojot, vai īpašnieks to ir padzenājos pa šoseju vasaras karstajā laikā max jaudas režīmos) un apskatīties vai DME ir sarakstījis ar to saistītas kļūdas? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es nebēgu, bet Tu no mani gan bēdz. Jo par saviem vārdiem atbildēt neesi spējīgs, lupata!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
09 Oct 2022, 23:11:48 @DM-101 rakstīja:
1. kaa redzam, reaali/fiziski drosele netiek pieveerta;
2. teema no saakuma - torque based;
3. teema - visu vada energjeetiskais modelis. Input - pieprasiitaa grieze. Nav taads ''noraut degvielu''. taa dariija pirm 30 gadiem.
Redzam, ka drosele netiek pievērta?
Kur Tu to redzi?
neraksti, lūdzu šo stulbumu. TEv vēl ir daudz jālasa. Sāc ar tām "2000lpp."
Vai tev viņas nemaz nav pieejamas?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
09 Oct 2022, 23:11:48 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 23:09:02 @maasters rakstīja:
09 Oct 2022, 22:56:07 @DM-101 rakstīja:
09 Oct 2022, 22:48:10 @josi rakstīja:
@DM-101 Skatos, ka te cilvēks ir logojis datus pie dažādām temperatūrām, viņam arī tādi neizprotami "gāzes" pārtraukumi.
nu, blin, algoritmi shaadam DME ir uz kaadaam 2000 lpp...
Idejiski, es redzu teemu:
a. liidz tiem 5K RPM ir viens rezhiims: closed loop turbo/wg peec pieprasiitaas girzes/boost kartes.
b. virs 5K ir cits rezhiims: wg paliek rezerves/min poziicijaa [operatiivi - sleegts].
taa arii ir [ka dzeks min linkaa] - DME ir torque based, tb., visa saakums ir pieprasiitaa grieze!
Attieciigi, ja DME redz, ka boost spiediens ir par mazu [gaiss par maz], lai izceltu pieprasiito griezi, pats DME piever droseli. Lai Lambda paliktu korekts. Lai nebuutu gaisa bads. Tb., nevar palielinaat gaisu, samazina degvielu.
Bet kāpēc gan ne paregulē degvielas iesmidzināšanu?
Gaisa daudzums ieplūdē jau ir kāds ir, bet tas var arī pēkšņi mainīties - neiznāk tāa droseles ļurināšana tad?
Un vispār, ja ieplūdē ir sasniegts zināms spiediens/gaisa plūsma ātrums, tak droseles pievēršana to pasliktina netā?
Tad iznāk - mdme jūt, ka nav vairāk gaisa, bet to pašu, kas ir vēl papildus ierobežu ieliekot tam priekšā lielāku šķērsli? A kāpēc ne vienkārši iesmidzināt tik, cik uz to gaisu kāds dotā brīdī ir vajag ,lai dabūtu ideālo maisījumu?
1. kaa redzam, reaali/fiziski drosele netiek pieveerta;
2. teema no saakuma - torque based;
3. teema - visu vada energjeetiskais modelis. Input - pieprasiitaa grieze. Nav taads ''noraut degvielu''. taa dariija pirm 30 gadiem.
Nu pag , tad tomēr tā drosele netiek ļurkāta ja?
A kas tad tiek darīts, lai sasniedzot gaisa max spiedienu konkrētos RPM konkrētos apstākļos neturpinatu liet vairāk degvielu tādā veidā sapisot maisījuma attiecību?
Vai, tad ne tas , ko es teicu, ka regulēt degvielu?
Tu rakstu blogā , citēju: "
Mans izskaidrojums - patiesībā šis grafiks rāda nevis fizisku droseles pozīciju, bet gan - pieprasīto griezi. Brīdī, kad dzinējs nespēja nodrošināt pilnu pieprasīto griezi (atbilstoši grieze/RPM grafikam), pats DME nedaudz ''atlaida'' pedāli, samazinot griezes prasības.
Ar ko, tad tas dzinējs "atlaiž to pedāli", ja tomēr ne ar droseli?
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Pēc tā krieva linka uz ko pats atsaucies iznāk, ka sajūtot gaisa "galu" dme attiecīgi piekoriģē degvielu, aizdedzi, un vārstus.
Nu krievs tev oponētu , jo tu saki
3. teema - visu vada energjeetiskais modelis. Input - pieprasiitaa grieze. Nav taads ''noraut degvielu''. taa dariija pirm 30 gadiem.
A šams saka
"fuel delivery control"
Var jau būt, ka šīs ir mans svētdienas nakts murgojums, bet man domāt, ka gaisu tu nevari viegli izmainīt, katrā ziņā ne ātri. Gaisam ir inerce/lags uc rezonanses , kas rodas, ja to mēģina fiksi mainīt.
Toties fiksi tu vari izmainīt degvielas injekcijas DI motora sprauslai...
Arī aizdedzi.
Respektīvi, ja es būtu inženieris DME lieto to gaisu, ko var dabūt , kad var dabūt un pārējo piedzen pēc iespējas, lai rezultāts vienmēr ir stehiometrisks maksimāli efektīvs maisījums.
Cipseris uzdzen ausgtāku boost, DME mēģina piedzīt pārējās vērtības, ko iepsēju robežās izdara rezultāts lielāka jauda.
Ja šadi paskatās uz to situāciju,tad ieiešana turbo rezervē vairs neliekas tik drauismīga, neskaitot protams ātrāku nolietojumu.
Nu līdz brīdim, kad dme vairs nevar piedzīt devielu.aizdedzi utt un tad iznāk arī ir tā kļūda? [ Šo ziņu laboja maasters, 09 Oct 2022, 23:42:27 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
09 Oct 2022, 22:48:10 @josi rakstīja:
@DM-101 Skatos, ka te cilvēks ir logojis datus pie dažādām temperatūrām, viņam arī tādi neizprotami "gāzes" pārtraukumi.
@maasters skaties linku. precīzi pie 4000rpm tas notiek pirmo reizi.
https://www.bootmod3.net/log?id=5eb7b540d10b4339249b7b82
Tur skaidri var redzet. Ir pieprasītais spiediens, tad ir aktuālais, kad aktuālais spiediens sāk kāpt virs pieprasītā vadības bloks sāk vērt ciet droseli. Tajā momentā spiediens NOKRĪT!
TĀTAD drosele tiek vērta ciet fiziski un Kaspich kārtējo reizi sēj dezinformāciju un parāda to cik liels stulbenis ir.
te arī youtube, kur to precīzi apraksta.
Spied "Play", lai skatītos video!
Šahs un mats![ Šo ziņu laboja Kaross, 09 Oct 2022, 23:40:57 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|