Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Prikoli 65

AutorsZiņojums
uldens1
02. Sep 2012, 23:56 #12401

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


02 Sep 2012, 23:54:29 user rakstīja:

02 Sep 2012, 23:51:13 uldens1 rakstīja:
vieniga fiča tai darbibai ir tas ka tev motors paliek darba apgriezienos un no likuma izejot atliek uzdot gazi tikai.Tev jau to ka kartigam ralistaam vajadzeja zinat.


protams, protams, tieši tāpēc to sauc par bremzēšanu ar motoru/ātrumiem..
bet man vienalga - domā un brauc kā gribi
Un bremzešanas ceļu tas nekadi nesamazina,tikai saglaba labaku kontroli par auto
Offline
jurxx
02. Sep 2012, 23:58 #12402

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

skola sākusies - var redzēt
tehniski, bremzēšana ar motoru pat taja video notiek visu laiku momentā, kad tiek atlaists akseliratora pedālis un netiek ielikts neitrals pārnesums, vai izspiests sajūgs notiek bremzēšana ar dzinēju tas ir tik pat vienkārši cik sarežģiti..

Un vispār bezjēdzīga diskusija

Pēc grāmatas - izslīdot ar 4x4 stūre sānslīdes virzienā, jātur nemainīga gāze, līdz iztaisno

Priekšpiedziņai - japiedod gāze (vis nedabiskākā situācija cilvēkam piešauties)

Pakaļai - jāatlaiž akselirātora pedālis *jābremzē ar dzinēju
Offline
Papakarlo
02. Sep 2012, 23:58 #12403

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Sep 2012, 23:56:24 user rakstīja:

02 Sep 2012, 23:51:54 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:44:02 Marteens rakstīja:

Un ko šis darīja tajā momentā kad rotaļājās ar bremzi un sajūgu vienlaicīgi video klusē.


ievēroji ka viņš arī uzsita ar papēdi pa gāzi tanī brīdi kad pārslēdzās uz leju, kas novērš bremzēšanu ar motoru, jo priekš tam ir domātas bremzes, un motors nekādi nevar pastiprināt bremzēšanu, jo pat ielas auto darba bremzes ir tik stipras ka var nobloķēt visus 4 ratus uz sausa asvalta (ar noteikumu ja bremzes nav izbeigušās), kur nu vēl uz grunts vai sniega/ledus


to sauc par starpgāzīti un jā - tiešām neko nesaproti


a kāpec lieto starpgāzīti?????? paskaidro man

Offline
arizah
02. Sep 2012, 23:59 #12404

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Sep 2012, 23:25:20 mcgh rakstīja:
neesmu pilnpiedzinjas brauceejs, bet zinu cilveekus kuri brauc. tas ka vaakties viegli ir miits, vajag pieshauties. citeeju:"liekas ka mashiina pati vadaas kaa vaajag, rezultaataa pirmo q noskiilu stundu peec tam kad nopirku." nu jau chalim kaads 4tais q iet. un braukt maak.


tā it kā tu nezinātu - ir čaļi, kuri nobliezīs jebkuru piedziņu. un tad paskatīsies uz tiem, kas neko nav nobliezuši un pateiks - jūs jau NEBRAUCAT
Offline
Papakarlo
03. Sep 2012, 00:02 #12405

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Sep 2012, 23:58:29 jurxx rakstīja:
skola sākusies - var redzēt
tehniski, bremzēšana ar motoru pat taja video notiek visu laiku momentā, kad tiek atlaists akseliratora pedālis un netiek ielikts neitrals pārnesums, vai izspiests sajūgs notiek bremzēšana ar dzinēju tas ir tik pat vienkārši cik sarežģiti..

tieši tā


un vēl vairāk sabremzēties var slēdzoties pakāpeniski uz leju (bez starpgāzes) jo nesakrīt motora apgriezieni, ar kārbas apriezieniem
Offline
arizah
03. Sep 2012, 00:04 #12406

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Sep 2012, 23:59:37 user rakstīja:
gribi es to pierādīšu Tev? Tev ir auto ar manuālo kārbu? davai - aizbraucam uz kādu vietu, parādi cik m vari apstāties? es tad paņemšu Tavu auto un tajā paša vietā, bet bremzējot ar ātrumiem to izdarīšu īsākā posmā?


bez darba bremzes lietošanas ?
Offline
tomick
03. Sep 2012, 00:05 #12407

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


02 Sep 2012, 23:54:52 arizah rakstīja:

02 Sep 2012, 23:22:18 janchikz rakstīja:
pilnīgi nopietni ja viņa izslīd nopietnāk, viņa aiziet savu ceļu un savākt ir ļoti grūti vieglāk? ar priekšpiedziņu tas protams viss ir atkarīgs kāds 4x4 un kādas situācija, protams, ka 4x4 ir labs un braukt forši, bet kā jau te minēja, ar 4x4 ir jāmāk braukt to es domāju ja gribi "paspēlēties" ar viņu


a moš vienkārši - ja gribi "paspēlēties", ir jāmāk braukt. ? vai arī ir piedziņas veids ar kuru var spēlēties īpaši to nemākot?


Tāpēc jau wrx braucēji maina kārbas pēc bremzēšanas ar motoru.
Offline
hasans
03. Sep 2012, 00:05 #12408

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Gribējās paskatīties kādu jaunu pigoru, bet te vēl rallistu batālija norisinās
Offline
PASSATizhi
03. Sep 2012, 00:05 #12409

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ar pakaļu spelēties ir 1000 reizes vieglāk, jo izslīd pie maza ātruma pie kura var ētri un droši savākties. awd tas ātrums būs krietni lielāks. rūgta pieredze
Offline
uldens1
03. Sep 2012, 00:11 #12410

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


03 Sep 2012, 00:06:05 user rakstīja:

03 Sep 2012, 00:02:12 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:58:29 jurxx rakstīja:
skola sākusies - var redzēt
tehniski, bremzēšana ar motoru pat taja video notiek visu laiku momentā, kad tiek atlaists akseliratora pedālis un netiek ielikts neitrals pārnesums, vai izspiests sajūgs notiek bremzēšana ar dzinēju tas ir tik pat vienkārši cik sarežģiti..

tieši tā


un vēl vairāk sabremzēties var slēdzoties pakāpeniski uz leju (bez starpgāzes) jo nesakrīt motora apgriezieni, ar kārbas apriezieniem


kurā minūtē jūs tajā video ko skatāties? ir arī tāda lietā kā gāze + bremze reizē, jo kas tiek izmantota! nejauciet arī to!
gaze+bremze ir tapec lai atlaizot bremzi motoram momenta butu pilna jauda,nevis pec britiņa
Offline
Papakarlo
03. Sep 2012, 00:13 #12411

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


03 Sep 2012, 00:06:05 user rakstīja:

03 Sep 2012, 00:02:12 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:58:29 jurxx rakstīja:
skola sākusies - var redzēt
tehniski, bremzēšana ar motoru pat taja video notiek visu laiku momentā, kad tiek atlaists akseliratora pedālis un netiek ielikts neitrals pārnesums, vai izspiests sajūgs notiek bremzēšana ar dzinēju tas ir tik pat vienkārši cik sarežģiti..

tieši tā


un vēl vairāk sabremzēties var slēdzoties pakāpeniski uz leju (bez starpgāzes) jo nesakrīt motora apgriezieni, ar kārbas apriezieniem


kurā minūtē jūs tajā video ko skatāties? ir arī tāda lietā kā gāze + bremze reizē, jo kas tiek izmantota! nejauciet arī to!


rekur labāk redzams footwork's

Spied "Play", lai skatītos video!


kapēc viņš nebremzē ar ātrumiem
Offline
tomick
03. Sep 2012, 00:21 #12412

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


02 Sep 2012, 23:47:54 user rakstīja:
ar ātrumiem bremzē un tas ir zbis.. te liekas, ka neviens nav braucis nekad ar auto citā režīmā, kā tiesības kārtojot

uldens1 - fiška ir tāda, ka bremzējot ar ātrumiem - motors turpina griezties, riteņi līdz ar to arī, bet ļoti lēnām - daudz lēnāk kā auto iet, bet nebloķējas! tas ir labāk kā abs, jo abs tomēr uz brīdi sabloķē, atlaiž, sabloķē atlaiž


Nē fiška ir tāda ka nospiežot sajūgu un atlaižot gāzi motora apgriezieni nokrīt, bet riteņi griežās ātrāk par motora apgriezieniem, un šaja brīdī atlaižot sajūgu, tā sulīgi iedod ierīt kārbai.
Offline
uldens1
03. Sep 2012, 00:23 #12413

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


03 Sep 2012, 00:21:55 tomick rakstīja:

02 Sep 2012, 23:47:54 user rakstīja:
ar ātrumiem bremzē un tas ir zbis.. te liekas, ka neviens nav braucis nekad ar auto citā režīmā, kā tiesības kārtojot

uldens1 - fiška ir tāda, ka bremzējot ar ātrumiem - motors turpina griezties, riteņi līdz ar to arī, bet ļoti lēnām - daudz lēnāk kā auto iet, bet nebloķējas! tas ir labāk kā abs, jo abs tomēr uz brīdi sabloķē, atlaiž, sabloķē atlaiž


Nē fiška ir tāda ka nospiežot sajūgu un atlaižot gāzi motora apgriezieni nokrīt, bet riteņi griežās ātrāk par motora apgriezieniem, un šaja brīdī atlaižot sajūgu, tā sulīgi iedod ierīt kārbai.
nopietni Un secinajumi kadi no ta visa????
Offline
Papakarlo
03. Sep 2012, 00:26 #12414

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


03 Sep 2012, 00:23:54 uldens1 rakstīja:

03 Sep 2012, 00:21:55 tomick rakstīja:

02 Sep 2012, 23:47:54 user rakstīja:
ar ātrumiem bremzē un tas ir zbis.. te liekas, ka neviens nav braucis nekad ar auto citā režīmā, kā tiesības kārtojot

uldens1 - fiška ir tāda, ka bremzējot ar ātrumiem - motors turpina griezties, riteņi līdz ar to arī, bet ļoti lēnām - daudz lēnāk kā auto iet, bet nebloķējas! tas ir labāk kā abs, jo abs tomēr uz brīdi sabloķē, atlaiž, sabloķē atlaiž


Nē fiška ir tāda ka nospiežot sajūgu un atlaižot gāzi motora apgriezieni nokrīt, bet riteņi griežās ātrāk par motora apgriezieniem, un šaja brīdī atlaižot sajūgu, tā sulīgi iedod ierīt kārbai.
nopietni Un secinajumi kadi no ta visa????


secinājumi ir tādi ka tā nevajag darīt (tb bremzēt ar motoru, jo priekš tam ir izgudrotas bremzes) un parslēdzoties uz leju secīgi katreiz vajag starpgāzi lai sakrīt kārbas apgriezieni ar motora apgriezieniem

user'am taisnība par gāze+bremze un bloķa imitēšanu

bet aplami par bremzēšanu ar motoru un to ka tas kkādā veidā saīsina bremzēšans ceļu

ā user brauc ar moci močiem ir tāda figņā kā sliper clutch tas ir priekš tiem kas nezin/nemāk satpgāzi un met pa robiem uz leju tādejādi riskē sabloķēt pakaļ ratu un noraut uz acīm

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 03 Sep 2012, 00:33:38 ]

Offline
arizah
03. Sep 2012, 00:27 #12415

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Sep 2012, 00:05:12 tomick rakstīja:

02 Sep 2012, 23:54:52 arizah rakstīja:

02 Sep 2012, 23:22:18 janchikz rakstīja:
pilnīgi nopietni ja viņa izslīd nopietnāk, viņa aiziet savu ceļu un savākt ir ļoti grūti vieglāk? ar priekšpiedziņu tas protams viss ir atkarīgs kāds 4x4 un kādas situācija, protams, ka 4x4 ir labs un braukt forši, bet kā jau te minēja, ar 4x4 ir jāmāk braukt to es domāju ja gribi "paspēlēties" ar viņu


a moš vienkārši - ja gribi "paspēlēties", ir jāmāk braukt. ? vai arī ir piedziņas veids ar kuru var spēlēties īpaši to nemākot?


Tāpēc jau wrx braucēji maina kārbas pēc bremzēšanas ar motoru.


kārbas maina tikai tie, kas nemāk sajūgu izspiest. pārējie tik atliek zobeni vietā un smacē tālāk
Offline
tomick
03. Sep 2012, 00:29 #12416

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Pareizi ar motoru jābremzē šādā secībā - Vispirms numurzīme, tad priekšējāis bamperis, radiators un tikai pēc tam motors
Offline
tomick
03. Sep 2012, 00:30 #12417

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


03 Sep 2012, 00:27:38 arizah rakstīja:

03 Sep 2012, 00:05:12 tomick rakstīja:

02 Sep 2012, 23:54:52 arizah rakstīja:

02 Sep 2012, 23:22:18 janchikz rakstīja:
pilnīgi nopietni ja viņa izslīd nopietnāk, viņa aiziet savu ceļu un savākt ir ļoti grūti vieglāk? ar priekšpiedziņu tas protams viss ir atkarīgs kāds 4x4 un kādas situācija, protams, ka 4x4 ir labs un braukt forši, bet kā jau te minēja, ar 4x4 ir jāmāk braukt to es domāju ja gribi "paspēlēties" ar viņu


a moš vienkārši - ja gribi "paspēlēties", ir jāmāk braukt. ? vai arī ir piedziņas veids ar kuru var spēlēties īpaši to nemākot?


Tāpēc jau wrx braucēji maina kārbas pēc bremzēšanas ar motoru.


kārbas maina tikai tie, kas nemāk sajūgu izspiest. pārējie tik atliek zobeni vietā un smacē tālāk


jāpiekrīt.

Un kā tur bija? Mitsu tādu problēmu nav.
Offline
uldens1
03. Sep 2012, 00:35 #12418

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


03 Sep 2012, 00:33:39 user rakstīja:
bremzējiet kā gribat sagaidiet ziemu un pamēģiniet visādi ziemā būs lielāka bremzēšanas distance un vairāk laika izprast notiekošo

jāiet gulēt! rīt 1diena
kads gulet ja interneta kadam nav taisniba
Offline
Luciano
03. Sep 2012, 08:40 #12419

Kopš: 26. Aug 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 255

Braucu ar: e30


02 Sep 2012, 23:58:43 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:56:24 user rakstīja:

02 Sep 2012, 23:51:54 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:44:02 Marteens rakstīja:

Un ko šis darīja tajā momentā kad rotaļājās ar bremzi un sajūgu vienlaicīgi video klusē.


ievēroji ka viņš arī uzsita ar papēdi pa gāzi tanī brīdi kad pārslēdzās uz leju, kas novērš bremzēšanu ar motoru, jo priekš tam ir domātas bremzes, un motors nekādi nevar pastiprināt bremzēšanu, jo pat ielas auto darba bremzes ir tik stipras ka var nobloķēt visus 4 ratus uz sausa asvalta (ar noteikumu ja bremzes nav izbeigušās), kur nu vēl uz grunts vai sniega/ledus


to sauc par starpgāzīti un jā - tiešām neko nesaproti


a kāpec lieto starpgāzīti?????? paskaidro man




Ar gaziku neesi braucis?

Un vispār!! Viens par otru gudrāki, pavisam pretēji viedokļi, bet katram liekas, ka savējais ir vispareizākais. Par braukšanu vispār nav vērts diskutēt - tāpat kā par visuma robežu.
Lasot sāk likties, ka es pilnīgi neko nesaprotu

[ Šo ziņu laboja Luciano, 03 Sep 2012, 08:42:04 ]

Offline
Zigulists
03. Sep 2012, 09:19 #12420

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1931

Braucu ar: e talonu.

Sveiciens vecākiem, kam bērni (uz-)atsāk skolas gaitas!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo