Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Apr 2015, 13:49:24 JZ rakstīja:
nav TIK traki ar tiem remontiem, ir viena sērija ar tiem blokiem kam starp spiesto plāksni un štekera kontaktiem lūzt kopā vadi, tos ļoti akurāti strādājot vēl var remontēt un kalpos ilgi bez problēmām, bet ir sērija kur uz pašas plāksnes zūd kontakts izvadiem no čipiem, tie ir pārāk smalki, lai būtu remontējami bez tajā video redzamā aprīkojuma
engineered to fail - kā 95% visas elektronikas mūsdienās, un tam nav sakara ar to kur iekārta ražota
Mans skatijums ir tads, ka remontetam blokam (nav nozimes kadam un no kada auto) par remontu ir janjem vismaz 1/3 no jauna cenas un varbut jaiedod kautkada garantija.
Ja remonte par sudiga polsha cenu, tad tie ir kautkadi nabagmajas darijumi!
Ja kadam liekas, ka viss ir elementari, tad var meginat sajat visu ar savam rokjelem pats
...un kad paspejusi jau sajat pirkt jaunu vai citu lietotu un to atkal (visdrizak dot) remontet.
Ja kadam izdodas sataisit pasham, tad apsveicami.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Redline | | Kopš: 02. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3019
Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.
| Driver, neaizmirsti, ka Latvija ir veiksmes stāstu zeme... Te viss ir iespējams. | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
19 Apr 2015, 14:48:06 Driver rakstīja:
19 Apr 2015, 13:49:24 JZ rakstīja:
nav TIK traki ar tiem remontiem, ir viena sērija ar tiem blokiem kam starp spiesto plāksni un štekera kontaktiem lūzt kopā vadi, tos ļoti akurāti strādājot vēl var remontēt un kalpos ilgi bez problēmām, bet ir sērija kur uz pašas plāksnes zūd kontakts izvadiem no čipiem, tie ir pārāk smalki, lai būtu remontējami bez tajā video redzamā aprīkojuma
engineered to fail - kā 95% visas elektronikas mūsdienās, un tam nav sakara ar to kur iekārta ražota
Mans skatijums ir tads, ka remontetam blokam (nav nozimes kadam un no kada auto) par remontu ir janjem vismaz 1/3 no jauna cenas un varbut jaiedod kautkada garantija.
Ja remonte par sudiga polsha cenu, tad tie ir kautkadi nabagmajas darijumi!
Ja kadam liekas, ka viss ir elementari, tad var meginat sajat visu ar savam rokjelem pats
...un kad paspejusi jau sajat pirkt jaunu vai citu lietotu un to atkal (visdrizak dot) remontet.
Ja kadam izdodas sataisit pasham, tad apsveicami.
nevar visu bāzt vienā maisā, pārlodēt izžuvušus kondensātorus vai nodegušus mosfetus, kur tu zini iemesla cēloni nav viens un tas pats kas uzlodēt jaunu izvadu tam ABS blokam, jo tu nezini kādā stāvoklī ir blakus esošais izvads, kas vēl nav nolūzis
tādēļ prasīt 1/3 par tādu "lauku" ABS bloka remontu nomainot tikai jau nolūzušos vadus un dot bezjēdzīgu garantiju ir nepareizi, ja klients to nesaprot, tad tādu klientu labāk ir atšūt uzreiz, nevis vēlāk skaidroties kad auto 3šo reizi stāv servisā un jāņem nost tas bloks atkal un jāved tev taisīt pa garantiju | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
19 Apr 2015, 15:05:14 funkyasshit rakstīja:
A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.
bmw neko neparedz, tikai kāš naudu līdzīgi kā Vag paneļi, kuriem jāmaina displeji. vispār pasaule iet uz galu, ražo arvien lielākus mēslus. 80-to gadu auto bija un būs labākie ever dzimtie abs bloki joprojām strādā, un ekrāni joprojām spīd un rāda kas rādams[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 19 Apr 2015, 16:18:49 ] | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
19 Apr 2015, 16:17:35 PASSATizhi rakstīja:
19 Apr 2015, 15:05:14 funkyasshit rakstīja:
A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.
bmw neko neparedz, tikai kāš naudu līdzīgi kā Vag paneļi, kuriem jāmaina displeji. vispār pasaule iet uz galu, ražo arvien lielākus mēslus. 80-to gadu auto bija un būs labākie ever dzimtie abs bloki joprojām strādā, un ekrāni joprojām spīd un rāda kas rādams
Tāpēc jau šobrīd cenas ir tādas kādas ir. E34/E32 maksā tik pat cik E39. | Offline | | |
ChekeMeke | | Kopš: 02. Aug 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 675
Braucu ar: E46
|
19 Apr 2015, 16:19:50 funkyasshit rakstīja:
19 Apr 2015, 16:17:35 PASSATizhi rakstīja:
19 Apr 2015, 15:05:14 funkyasshit rakstīja:
A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.
bmw neko neparedz, tikai kāš naudu līdzīgi kā Vag paneļi, kuriem jāmaina displeji. vispār pasaule iet uz galu, ražo arvien lielākus mēslus. 80-to gadu auto bija un būs labākie ever dzimtie abs bloki joprojām strādā, un ekrāni joprojām spīd un rāda kas rādams
Tāpēc jau šobrīd cenas ir tādas kādas ir. E34/E32 maksā tik pat cik E39.
Tas gan un E34, nemanot pamazām sāk izmirt, lai gan nesen vēl bija pilnas ielas tagad pilnas ielas ar E39. | Offline | | |
ahmeds | | Kopš: 26. Oct 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 273
Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i
| Cik lielai pretestībai ir jābūt abs devējiem? Kā vēl viņus var pārbaudīt neizmantojot oscilogrāfu? | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
19 Apr 2015, 15:05:14 funkyasshit rakstīja:
A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.
redzi tas ir cits stāsts, taču šo ierīci viņi uztaisīja tā ka var saremontēt. Dīleris.protams piedāvās jaunu instr. paneli. Cenu pasties pats | Offline | | |
sakums | | Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| Sveiki!
Ļoti neilgi esmu BMW 530d (E39) Touring vadītājs, un jau iezīmējušās lietas, ko gribas sakārtot un kaitina.
1. Ar pogām, kas atrodas uz atslēgām nevar neko izdarīt, jāslēdz ar atslēgu, ko tagad darīt, lai varētu aizslēgt ar pogām?
2. Bagāžnieka stikls atsevišķi neveras, slēdzis nereaģē, un arī bagāžnieka vāks neturas gaisā, ko darīt, lai to salabotu?
3. Ritīgi dodot virsū un momentā, kad atmetas, automāts nepārslēdzas ne uz augšu, ne apakšu no 3.ātruma, par ko tas liecina?
4. Vai salōnā beņķi un apšifkas der arī no angļiem? Gribas ādu. Aptuveni cik varētu maksāt?
| Offline | | |
ahmeds | | Kopš: 26. Oct 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 273
Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i
|
19 Apr 2015, 21:49:07 sakums rakstīja:
Sveiki!
Ļoti neilgi esmu BMW 530d (E39) Touring vadītājs, un jau iezīmējušās lietas, ko gribas sakārtot un kaitina.
1. Ar pogām, kas atrodas uz atslēgām nevar neko izdarīt, jāslēdz ar atslēgu, ko tagad darīt, lai varētu aizslēgt ar pogām?
2. Bagāžnieka stikls atsevišķi neveras, slēdzis nereaģē, un arī bagāžnieka vāks neturas gaisā, ko darīt, lai to salabotu?
3. Ritīgi dodot virsū un momentā, kad atmetas, automāts nepārslēdzas ne uz augšu, ne apakšu no 3.ātruma, par ko tas liecina?
4. Vai salōnā beņķi un apšifkas der arī no angļiem? Gribas ādu. Aptuveni cik varētu maksāt?
Par atslēgu,visbiežākā problēma bākas durtiņu aktuātors/izdedzis drošinātājs
Bagāžnieka vāks neturas gaisā,jo vjg samainīt bagāžnieka amortizātorus
Par automātu no sākuma jāuztaisa diagnostika,iespējams ka kko parādīs
Par angļu abšivkām domāju,ka nederēs priekšējo durvju abšivkas,par beņķiem nezināšu teikt | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| 1. Pārliecinies, vai baterija nav izlādējusies. Vecā tipa atslēgai bateriju var nomainīt, bet ja jaunā tipa atslēga, tad būs problēmas Meklē tepat forumā, ir daudz runāts par risinājumiem ar jaunu atslēgu -> visnormālaikais ir pasūtīt jaunu pie dīleri.
Ja bača ir ok, tad visticamāk atslēga tikai jāpiekodē pie auto. Kā to izdarīt var atrast youtube, tur pilns ar pamācībām.
2. Haļavas gadījumā vainīgs mikroslēdzis, ko var vienkārši nomainīt. Bet visticamāk būs salūzuši vadi kustīgajās vietās un tur neko neidzarīsi. Vadi ir jāpārvelk pa jaunu, ielāpus nav vērts likt.
Ja pats vāks neturas un tas nav hidrauliskais ar automātisko aizvēršanos, tad vienkārši jānomaina bagažnieka amortizatori.
4. Derēt tad der, bet kam tev nepareizo salonu Taču pilni šroti ar eiropas saloniem, nah angļus Cena jāskatās pašam. Ja parasti mehāniskie, tad, manuprāt, nav īpaši dārgi. | Offline | | |
djpassion | | Kopš: 06. Aug 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 164
Braucu ar: E39
| Cik litru eļļas vajag E39 528i manuālai kārbai? [ Šo ziņu laboja djpassion, 19 Apr 2015, 23:52:45 ] | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
19 Apr 2015, 23:32:55 djpassion rakstīja:
Cik litru eļļas vajag E39 528i manuālai kārbai?
audodata teic ka 1,3 litri | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
19 Apr 2015, 21:49:07 sakums rakstīja:
Sveiki!
Ļoti neilgi esmu BMW 530d (E39) Touring vadītājs, un jau iezīmējušās lietas, ko gribas sakārtot un kaitina.
1. Ar pogām, kas atrodas uz atslēgām nevar neko izdarīt, jāslēdz ar atslēgu, ko tagad darīt, lai varētu aizslēgt ar pogām?
2. Bagāžnieka stikls atsevišķi neveras, slēdzis nereaģē, un arī bagāžnieka vāks neturas gaisā, ko darīt, lai to salabotu?
3. Ritīgi dodot virsū un momentā, kad atmetas, automāts nepārslēdzas ne uz augšu, ne apakšu no 3.ātruma, par ko tas liecina?
4. Vai salōnā beņķi un apšifkas der arī no angļiem? Gribas ādu. Aptuveni cik varētu maksāt?
par trešo punktu, līdzīga šaize, ietriecot pedāli grīdā un atmetoties paliek vai nu 2 vai 3 ātrumā kamēr neieslēdz kruīzā vai nepārslēdzu ar tiptroniku, braucot mierīgi viss strādā , kļūdu nav , pie kārbas štekerī vadi veseli un nekas nav sapuvis, eļļas līmenis arī ir un eļļa nesmird pēc deguma, nometu adaptācijas dzinējam un kārbai uz 100 km bija miers jau apnika rakties , brauks kamēr nosprāgs ja atrodi vainu padalies | Offline | | |
V_V | | Kopš: 11. Feb 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau
|
19 Apr 2015, 21:49:07 sakums rakstīja:
Sveiki!
Ļoti neilgi esmu BMW 530d (E39) Touring vadītājs [..]
3. Ritīgi dodot virsū un momentā, kad atmetas, automāts nepārslēdzas ne uz augšu, ne apakšu no 3.ātruma, par ko tas liecina?
Tāds ir automāta kārbas algoritms, - pēc iedošanas grīdā tiks turēti apgriezieni, jo netiek izslēgts, ka dosi grīdā tūlīt vēlreiz (tipa apdzīsi utml) - izteikti tas notiek, ja tādu braukšnas režīmu pielieto retāk kā reizi dienā.
Bet tam jābūt ne ilgāk kā 4-5 sek. pēc tam jāiemet 4 vai 5 robā.
[ Šo ziņu laboja V_V, 19 Apr 2015, 23:43:31 ] | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Iemacieties braukt ar tomatu
Tas ir normali, ja noteiktu darbibu rezultata automats pats tur kadu laiku redlainu, ja nepieskaras pedalim
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
V_V | | Kopš: 11. Feb 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau
| mans tomāts tur 5k apgriezienus līdz 5sek - ja neuzsit pa pedāli | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
19 Apr 2015, 23:44:21 Driver rakstīja:
Iemacieties braukt ar tomatu
Tas ir normali, ja noteiktu darbibu rezultata automats pats tur kadu laiku redlainu, ja nepieskaras pedalim
bet protams uzstiepjot līdz 120 un tad atmetot pedāli kamēr ir 90 kmh un nekas nekur nepārslēdzas , paliek robā pat ja paspaidi gāzes vai bremžu pedāli. | Offline | | |
sakums | | Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| Nepielietoju šādu gājienu bieži, bet šķiet, ka arī tas ir ilgāks par 4-5 sekundēm.
Pamēģināšu kaut kur uztaisīt adoptāciju kārbai, varbūt līdzēs.
Par kārbas eļļu runājot, neesmu baudījis un diez vai arī kaut ko sapratīšu no tās štelles kaut ko.
Bet kā ir vai vajag mainīt kārbā eļļu, jo esmu dzirdējis, ka labāk nemainīt, jo ir dzirdēti vairāki gadījumi, kad pēc eļļas maiņas kārba atsakās? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|