Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Driver
19. Apr 2015, 14:48 #12401

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Apr 2015, 13:49:24 JZ rakstīja:
nav TIK traki ar tiem remontiem, ir viena sērija ar tiem blokiem kam starp spiesto plāksni un štekera kontaktiem lūzt kopā vadi, tos ļoti akurāti strādājot vēl var remontēt un kalpos ilgi bez problēmām, bet ir sērija kur uz pašas plāksnes zūd kontakts izvadiem no čipiem, tie ir pārāk smalki, lai būtu remontējami bez tajā video redzamā aprīkojuma

engineered to fail - kā 95% visas elektronikas mūsdienās, un tam nav sakara ar to kur iekārta ražota

Mans skatijums ir tads, ka remontetam blokam (nav nozimes kadam un no kada auto) par remontu ir janjem vismaz 1/3 no jauna cenas un varbut jaiedod kautkada garantija.

Ja remonte par sudiga polsha cenu, tad tie ir kautkadi nabagmajas darijumi!

Ja kadam liekas, ka viss ir elementari, tad var meginat sajat visu ar savam rokjelem pats
...un kad paspejusi jau sajat pirkt jaunu vai citu lietotu un to atkal (visdrizak dot) remontet.

Ja kadam izdodas sataisit pasham, tad apsveicami.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Redline
19. Apr 2015, 14:53 #12402

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Driver, neaizmirsti, ka Latvija ir veiksmes stāstu zeme... Te viss ir iespējams.
Offline
funkyasshit
19. Apr 2015, 15:05 #12403

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.
Offline
JZ
19. Apr 2015, 15:11 #12404

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


19 Apr 2015, 14:48:06 Driver rakstīja:

19 Apr 2015, 13:49:24 JZ rakstīja:
nav TIK traki ar tiem remontiem, ir viena sērija ar tiem blokiem kam starp spiesto plāksni un štekera kontaktiem lūzt kopā vadi, tos ļoti akurāti strādājot vēl var remontēt un kalpos ilgi bez problēmām, bet ir sērija kur uz pašas plāksnes zūd kontakts izvadiem no čipiem, tie ir pārāk smalki, lai būtu remontējami bez tajā video redzamā aprīkojuma

engineered to fail - kā 95% visas elektronikas mūsdienās, un tam nav sakara ar to kur iekārta ražota

Mans skatijums ir tads, ka remontetam blokam (nav nozimes kadam un no kada auto) par remontu ir janjem vismaz 1/3 no jauna cenas un varbut jaiedod kautkada garantija.

Ja remonte par sudiga polsha cenu, tad tie ir kautkadi nabagmajas darijumi!

Ja kadam liekas, ka viss ir elementari, tad var meginat sajat visu ar savam rokjelem pats
...un kad paspejusi jau sajat pirkt jaunu vai citu lietotu un to atkal (visdrizak dot) remontet.

Ja kadam izdodas sataisit pasham, tad apsveicami.



nevar visu bāzt vienā maisā, pārlodēt izžuvušus kondensātorus vai nodegušus mosfetus, kur tu zini iemesla cēloni nav viens un tas pats kas uzlodēt jaunu izvadu tam ABS blokam, jo tu nezini kādā stāvoklī ir blakus esošais izvads, kas vēl nav nolūzis

tādēļ prasīt 1/3 par tādu "lauku" ABS bloka remontu nomainot tikai jau nolūzušos vadus un dot bezjēdzīgu garantiju ir nepareizi, ja klients to nesaprot, tad tādu klientu labāk ir atšūt uzreiz, nevis vēlāk skaidroties kad auto 3šo reizi stāv servisā un jāņem nost tas bloks atkal un jāved tev taisīt pa garantiju
Offline
PASSATizhi
19. Apr 2015, 16:17 #12405

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


19 Apr 2015, 15:05:14 funkyasshit rakstīja:
A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.
bmw neko neparedz, tikai kāš naudu līdzīgi kā Vag paneļi, kuriem jāmaina displeji. vispār pasaule iet uz galu, ražo arvien lielākus mēslus. 80-to gadu auto bija un būs labākie ever dzimtie abs bloki joprojām strādā, un ekrāni joprojām spīd un rāda kas rādams

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 19 Apr 2015, 16:18:49 ]

Offline
funkyasshit
19. Apr 2015, 16:19 #12406

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


19 Apr 2015, 16:17:35 PASSATizhi rakstīja:

19 Apr 2015, 15:05:14 funkyasshit rakstīja:
A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.
bmw neko neparedz, tikai kāš naudu līdzīgi kā Vag paneļi, kuriem jāmaina displeji. vispār pasaule iet uz galu, ražo arvien lielākus mēslus. 80-to gadu auto bija un būs labākie ever dzimtie abs bloki joprojām strādā, un ekrāni joprojām spīd un rāda kas rādams


Tāpēc jau šobrīd cenas ir tādas kādas ir. E34/E32 maksā tik pat cik E39.
Offline
ChekeMeke
19. Apr 2015, 16:28 #12407

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46


19 Apr 2015, 16:19:50 funkyasshit rakstīja:

19 Apr 2015, 16:17:35 PASSATizhi rakstīja:

19 Apr 2015, 15:05:14 funkyasshit rakstīja:
A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.
bmw neko neparedz, tikai kāš naudu līdzīgi kā Vag paneļi, kuriem jāmaina displeji. vispār pasaule iet uz galu, ražo arvien lielākus mēslus. 80-to gadu auto bija un būs labākie ever dzimtie abs bloki joprojām strādā, un ekrāni joprojām spīd un rāda kas rādams


Tāpēc jau šobrīd cenas ir tādas kādas ir. E34/E32 maksā tik pat cik E39.

Tas gan un E34, nemanot pamazām sāk izmirt, lai gan nesen vēl bija pilnas ielas tagad pilnas ielas ar E39.
Offline
ahmeds
19. Apr 2015, 18:03 #12408

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i

Cik lielai pretestībai ir jābūt abs devējiem? Kā vēl viņus var pārbaudīt neizmantojot oscilogrāfu?
Offline
edzhaans
19. Apr 2015, 18:37 #12409

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


19 Apr 2015, 15:05:14 funkyasshit rakstīja:
A ko vispār BMW paredz pie tiem izdegušajiem pikseļiem? Jaunu speedo noteikti ne? Viņi jau nepisīsies remontēt kaut ko.

redzi tas ir cits stāsts, taču šo ierīci viņi uztaisīja tā ka var saremontēt. Dīleris.protams piedāvās jaunu instr. paneli. Cenu pasties pats
Offline
sakums
19. Apr 2015, 21:49 #12410

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Sveiki!
Ļoti neilgi esmu BMW 530d (E39) Touring vadītājs, un jau iezīmējušās lietas, ko gribas sakārtot un kaitina.
1. Ar pogām, kas atrodas uz atslēgām nevar neko izdarīt, jāslēdz ar atslēgu, ko tagad darīt, lai varētu aizslēgt ar pogām?
2. Bagāžnieka stikls atsevišķi neveras, slēdzis nereaģē, un arī bagāžnieka vāks neturas gaisā, ko darīt, lai to salabotu?
3. Ritīgi dodot virsū un momentā, kad atmetas, automāts nepārslēdzas ne uz augšu, ne apakšu no 3.ātruma, par ko tas liecina?
4. Vai salōnā beņķi un apšifkas der arī no angļiem? Gribas ādu. Aptuveni cik varētu maksāt?
Offline
ahmeds
19. Apr 2015, 22:46 #12411

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i


19 Apr 2015, 21:49:07 sakums rakstīja:
Sveiki!
Ļoti neilgi esmu BMW 530d (E39) Touring vadītājs, un jau iezīmējušās lietas, ko gribas sakārtot un kaitina.
1. Ar pogām, kas atrodas uz atslēgām nevar neko izdarīt, jāslēdz ar atslēgu, ko tagad darīt, lai varētu aizslēgt ar pogām?
2. Bagāžnieka stikls atsevišķi neveras, slēdzis nereaģē, un arī bagāžnieka vāks neturas gaisā, ko darīt, lai to salabotu?
3. Ritīgi dodot virsū un momentā, kad atmetas, automāts nepārslēdzas ne uz augšu, ne apakšu no 3.ātruma, par ko tas liecina?
4. Vai salōnā beņķi un apšifkas der arī no angļiem? Gribas ādu. Aptuveni cik varētu maksāt?



Par atslēgu,visbiežākā problēma bākas durtiņu aktuātors/izdedzis drošinātājs
Bagāžnieka vāks neturas gaisā,jo vjg samainīt bagāžnieka amortizātorus
Par automātu no sākuma jāuztaisa diagnostika,iespējams ka kko parādīs
Par angļu abšivkām domāju,ka nederēs priekšējo durvju abšivkas,par beņķiem nezināšu teikt
Offline
Krekers
19. Apr 2015, 22:53 #12412

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

1. Pārliecinies, vai baterija nav izlādējusies. Vecā tipa atslēgai bateriju var nomainīt, bet ja jaunā tipa atslēga, tad būs problēmas Meklē tepat forumā, ir daudz runāts par risinājumiem ar jaunu atslēgu -> visnormālaikais ir pasūtīt jaunu pie dīleri.

Ja bača ir ok, tad visticamāk atslēga tikai jāpiekodē pie auto. Kā to izdarīt var atrast youtube, tur pilns ar pamācībām.

2. Haļavas gadījumā vainīgs mikroslēdzis, ko var vienkārši nomainīt. Bet visticamāk būs salūzuši vadi kustīgajās vietās un tur neko neidzarīsi. Vadi ir jāpārvelk pa jaunu, ielāpus nav vērts likt.

Ja pats vāks neturas un tas nav hidrauliskais ar automātisko aizvēršanos, tad vienkārši jānomaina bagažnieka amortizatori.

4. Derēt tad der, bet kam tev nepareizo salonu Taču pilni šroti ar eiropas saloniem, nah angļus Cena jāskatās pašam. Ja parasti mehāniskie, tad, manuprāt, nav īpaši dārgi.
Offline
djpassion
19. Apr 2015, 23:32 #12413

Kopš: 06. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: E39

Cik litru eļļas vajag E39 528i manuālai kārbai?

[ Šo ziņu laboja djpassion, 19 Apr 2015, 23:52:45 ]

Offline
streetlife
19. Apr 2015, 23:36 #12414

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


19 Apr 2015, 23:32:55 djpassion rakstīja:
Cik litru eļļas vajag E39 528i manuālai kārbai?


audodata teic ka 1,3 litri
Offline
Mikus188
19. Apr 2015, 23:38 #12415

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


19 Apr 2015, 21:49:07 sakums rakstīja:
Sveiki!
Ļoti neilgi esmu BMW 530d (E39) Touring vadītājs, un jau iezīmējušās lietas, ko gribas sakārtot un kaitina.
1. Ar pogām, kas atrodas uz atslēgām nevar neko izdarīt, jāslēdz ar atslēgu, ko tagad darīt, lai varētu aizslēgt ar pogām?
2. Bagāžnieka stikls atsevišķi neveras, slēdzis nereaģē, un arī bagāžnieka vāks neturas gaisā, ko darīt, lai to salabotu?
3. Ritīgi dodot virsū un momentā, kad atmetas, automāts nepārslēdzas ne uz augšu, ne apakšu no 3.ātruma, par ko tas liecina?
4. Vai salōnā beņķi un apšifkas der arī no angļiem? Gribas ādu. Aptuveni cik varētu maksāt?

par trešo punktu, līdzīga šaize, ietriecot pedāli grīdā un atmetoties paliek vai nu 2 vai 3 ātrumā kamēr neieslēdz kruīzā vai nepārslēdzu ar tiptroniku, braucot mierīgi viss strādā , kļūdu nav , pie kārbas štekerī vadi veseli un nekas nav sapuvis, eļļas līmenis arī ir un eļļa nesmird pēc deguma, nometu adaptācijas dzinējam un kārbai uz 100 km bija miers jau apnika rakties , brauks kamēr nosprāgs ja atrodi vainu padalies
Offline
V_V
19. Apr 2015, 23:39 #12416

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau


19 Apr 2015, 21:49:07 sakums rakstīja:
Sveiki!
Ļoti neilgi esmu BMW 530d (E39) Touring vadītājs [..]

3. Ritīgi dodot virsū un momentā, kad atmetas, automāts nepārslēdzas ne uz augšu, ne apakšu no 3.ātruma, par ko tas liecina?



Tāds ir automāta kārbas algoritms, - pēc iedošanas grīdā tiks turēti apgriezieni, jo netiek izslēgts, ka dosi grīdā tūlīt vēlreiz (tipa apdzīsi utml) - izteikti tas notiek, ja tādu braukšnas režīmu pielieto retāk kā reizi dienā.

Bet tam jābūt ne ilgāk kā 4-5 sek. pēc tam jāiemet 4 vai 5 robā.

[ Šo ziņu laboja V_V, 19 Apr 2015, 23:43:31 ]

Offline
Driver
19. Apr 2015, 23:44 #12417

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Iemacieties braukt ar tomatu
Tas ir normali, ja noteiktu darbibu rezultata automats pats tur kadu laiku redlainu, ja nepieskaras pedalim

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
V_V
19. Apr 2015, 23:47 #12418

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

mans tomāts tur 5k apgriezienus līdz 5sek - ja neuzsit pa pedāli
Offline
Mikus188
19. Apr 2015, 23:49 #12419

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


19 Apr 2015, 23:44:21 Driver rakstīja:
Iemacieties braukt ar tomatu
Tas ir normali, ja noteiktu darbibu rezultata automats pats tur kadu laiku redlainu, ja nepieskaras pedalim
bet protams uzstiepjot līdz 120 un tad atmetot pedāli kamēr ir 90 kmh un nekas nekur nepārslēdzas , paliek robā pat ja paspaidi gāzes vai bremžu pedāli.
Offline
sakums
19. Apr 2015, 23:50 #12420

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Nepielietoju šādu gājienu bieži, bet šķiet, ka arī tas ir ilgāks par 4-5 sekundēm.
Pamēģināšu kaut kur uztaisīt adoptāciju kārbai, varbūt līdzēs.
Par kārbas eļļu runājot, neesmu baudījis un diez vai arī kaut ko sapratīšu no tās štelles kaut ko.
Bet kā ir vai vajag mainīt kārbā eļļu, jo esmu dzirdējis, ka labāk nemainīt, jo ir dzirdēti vairāki gadījumi, kad pēc eļļas maiņas kārba atsakās?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo