Online
Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
VVRECK | 19. Feb 2021, 09:28 |
#1241
|
| Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
19 Feb 2021, 09:14:05 @gu22 rakstīja:
18 Feb 2021, 09:56:45 @V_Riks rakstīja:
18 Feb 2021, 09:34:19 @gu22 rakstīja:
Kads var ieteikt, kur labak nočipot e39 530d Tā lai pēc nedēlas neatbrauc sūķņi un kārba
Ideala varianta dabut 230-240 zs.
EGR OFF, KAT OFF, turba restaureta
Dynosystems
Kādas viņiem aptuvenas izmaksas
Uzraksti man PM, visu pastāstīšu | Offline | | |
Vecaiskeks | 21. Mar 2021, 14:03 |
#1242
|
| Kopš: 21. Mar 2021
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Tiem ,kas prot rus valodu. Interesants raksts par par it kā vienādu dzinēju atšķirībām.
Ko teiksiet, čiptūneri? Viss ir tik slikti, vai raksts tendenciozs?
Gribu čipot VAG, bet...
www.drive2.ru/b/484300788248609189/ | Offline | | |
Kaross | 21. Mar 2021, 20:11 |
#1243
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ļoti daudz bullshit sarakstīts. Protams, ja neiedziļinās izklausās gudri tipiskā krievu "zinātnieku" manierē.
Ātri pārskrienot pāri jau 3 lietas atradu kāpēc to rakstu nelasīt tālāk. Oriģinālautors nezināms, links nestrādā, tāpat kā norādītā mājaslapa no kuras it kā ņemts avots.
Tipisks kaspichveidīgais "zinātnieks", kas savā galvā izvirza kaut kādas teorijas virspusēji pieejot faktiem.
1. Teksts par virzuļu materiāliem, sastāviem. Lūdzu linki uz 525D (mazjaudīgākais) un 535D virzuļiem. Abiem viens materiāls M174. Atšķirās kompresijas pakāpē dzinējiem, bet ne jau virzuļu materiāls. теплопереносе pieminēts 10tām reižu.
535D E60 virzulis dzinējam ar pjezo sprauslām
BMW 525D E60 ar pjezo sprauslām
Te, piemēram, salīdzināti pilnīgi dažādu paaudžu dzinēji. Viens ar pjezo sprauslās, viens ar parastām elektromagnētiskajām. Kāda loģika vispār salīdzināt divas dažādas lietas?
Все перечисленные категории двигателей имеют одинаковые геометрические параметры, но кардинально иные материалы, используемые в изготовлении их компонентов.
А именно:
В UL (25d — 6 цилиндров), 18d, и т.д.) – поршни Mahle Серии 124, с содержанием меди в сплаве 0.6%, электромагнитные форсунки.
В OL (20d, 30d) — поршни Mahle Серии 148 с содержанием меди в сплаве 1.2%, пьезофорсунки, давление в топливной рейке 1800 Бар, шатуны и коленвалы из более прочных материалов.
Nākamais. Gribētu jautāt tas raksta autors vispār ko sajēdz no kaut kādām ražošanas lietām, sistemātikas u.t.t? Kā var ražot, piemēram, dažādus virzuļus ar vienu detaļas numuru.
И все эти рукосуи-чиповщики лезут в двигатели, думая, что эти двигатели все одинаковые – просто потому, что у запчастей одинаковые номера по каталогу. [ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Mar 2021, 20:14:55 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
funkyasshit | 21. Mar 2021, 21:19 |
#1244
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Līdz cik čipojās Octavia RS/Golf GTD 135kW dīzelis?
248tkm šobrīd, DPF, EGR vietā un negribās neko arī pagaidām aiztikt kamēr viss strādā kā vajag. Cik tas DSG vispār tur? | Offline | | |
Locis | 21. Mar 2021, 21:50 |
#1245
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kā domāji līdz cik? Cik max var izspiest, neko nemainot? | Offline | | |
funkyasshit | 21. Mar 2021, 21:51 |
#1246
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Jā, cik viņš ļaujas čipoties neko nemainot un nesalaužot. | Offline | | |
Locis | 21. Mar 2021, 21:55 |
#1247
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tas jau ir divas dažādas lietas. Cik var izspiest un cik ir vēlams.
Nu tādi standarta +30zs teorētiskie zs un kādi 70 nm neko daudz jau nevajadzētu nodarīt transmisija, ja tur kaut kas jau neiet uz galu. Ja pa īsu ar to būtu un bail ka nesaluzt , tad jāpērk kaut kas niknāks, kas no rūpnīcas jau paredzēts lielākai jaudai. | Offline | | |
Kaross | 21. Mar 2021, 22:48 |
#1248
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Aptuveni tā:
https://kaross-chip.lv/chiptuning/volkswagen-go...di-cr-gtd-184hp/
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
josi | 21. Mar 2021, 23:37 |
#1249
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
21 Mar 2021, 20:11:33 @Kaross rakstīja:
Ļoti daudz bullshit sarakstīts. Protams, ja neiedziļinās izklausās gudri tipiskā krievu "zinātnieku" manierē.
1. Teksts par virzuļu materiāliem, sastāviem. Lūdzu linki uz 525D (mazjaudīgākais) un 535D virzuļiem. Abiem viens materiāls M174. Atšķirās kompresijas pakāpē dzinējiem, bet ne jau virzuļu materiāls. теплопереносе pieminēts 10tām reižu.
535D E60 virzulis dzinējam ar pjezo sprauslām
BMW 525D E60 ar pjezo sprauslām
Aftermarket katalogam nav ne mazākās saistības ar to, ko liek rūpnīcā uz konveijera. Tieši tāpat ir ar dažādiem elektronikas blokiem, kaut vai FRM - rūpnīcā liek dažādus variantus, kuros nav ielodētas burtiski dažas pāris centu vērtas detaļas, bet kā rezerves daļu no kataloga var pasūtīt tikai vienu versiju - pašu pilnāko (Max Brose).
Te, piemēram, salīdzināti pilnīgi dažādu paaudžu dzinēji. Viens ar pjezo sprauslās, viens ar parastām elektromagnētiskajām. Kāda loģika vispār salīdzināt divas dažādas lietas?
Mēģini kārtējo reizi pārsteigt ar savu nezināšanu? Paaudze ir viena, M57TU2, saukta arī M57N2
M57D30U2 Common-Rail-System 2 Magnetventil 1600 bis 1600
M57D30O2 Common-Rail-System 3 Piezo 1600 bis 1600
M57D30T2 Common-Rail-System 3 Piezo 1600 bis 1600
[ Šo ziņu laboja josi, 21 Mar 2021, 23:38:19 ] | Offline | | |
Kaross | 22. Mar 2021, 00:46 |
#1250
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nezināšana? Kas tavuprāt ir viena paaudze? Tad varbūt vēl E39 paņemsim klāt? Tas taču arī M57.
Common-Rail-System 2 Magnetventil no Common-Rail-System 3 Piezo atšķirās pilnīgi viss. Ražošanas gadi, vadības bloki (nav aizvietojami), sprauslu tips, pat turbīnas. Tai skaitā degvielas spiediens ir atšķirīgs un ne jau par 10 bar. Jā, max ir tie paši 1600bar, bet tas ir viens rādītājs, max slodzē. Man tās ir diezgan dažādas lietas. Ja tev tas neko nenozīmē, atvaino, ka piesienos pie "sīkumiem".
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
josi | 22. Mar 2021, 09:17 |
#1251
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Es taču rakstīju konkrēti - M57TU2, saukta arī M57N2. Kāds tam sakars ar E39? Un nē, E60 525D nav pjezo, bet uz konveijera to lika tieši tajā pašā laikā, kad 530D/535D ar pjezo, tāpēc arguments par dažādiem ražošanas gadiem arī atkrīt.
Es saprotu, ka šādās niansēs varētu putroties kāds copy-paste meistars, but Tu taču sevi pozicionē kā top čipotāju ar individuālu pieeju katram dznējam?
| Offline | | |
Kaross | 22. Mar 2021, 11:41 |
#1252
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Labi, ražošanas gadi ir mana kļūda, bet viss pārējais? Tas ta kā maznozīmīgi? Piekasies pie nebūtiskas lietas - ražošanas gada, bet pārējais, kas tieši attiecās uz rakstu nav jāņēm vērā? Te nu tu brauc auzās
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
josi | 22. Mar 2021, 13:06 |
#1253
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Teikšu tā - līdz šim no Tavas puses nav bijis neviena korekta argumenta, kas apgāztu rakstā minēto. No tām 3 atrastajām lietām:
- oriģinālu arī ir iespējams atrast:
saite
- vienādi aftermarket detaļu numuri nav arguments
- par dažādajām paaudzēm arī sanāca aplauziens
| Offline | | |
Kaross | 22. Mar 2021, 17:11 |
#1254
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nocitēšu vēlreiz, lai aiziet tev.
22 Mar 2021, 00:46:48 @Kaross rakstīja:
Common-Rail-System 2 Magnetventil no Common-Rail-System 3 Piezo atšķirās pilnīgi viss. Vadības bloki (nav aizvietojami), sprauslu tips, pat turbīnas. Tai skaitā degvielas spiediens ir atšķirīgs un ne jau par 10 bar. Jā, max ir tie paši 1600bar, bet tas ir viens rādītājs, max slodzē. Man tās ir diezgan dažādas lietas. Ja tev tas neko nenozīmē, atvaino, ka piesienos pie "sīkumiem".
Vienādi aftermarket detaļu numuri nav arguments?
Pierādi pretējo. Tas ir vairāk kā arguments. Taviem vārdiem gan nav pierādījumu. Ja par pierādījumu ņem kaut kādu 6 gadus vecu rakstu, kurš pat vairs neeksistē nu tad Tu esi uzvarējis šo interneta cīņu. Man nav ko teikt.
Ko es ar to gribēju pateikt. Tā raksta argumenti neiztur nekādu kritiku. Pirmkārt neesošs (kaut kādā google history) 6 gadus vecs raksts no nezināma autora bez jebkādām atsaucēm, bez jebkādiem pierādījumiem var kalpot kā tavs arguments?
Salīdzināt elektro plates ražošanu ar virzuļiem? Nopietni?
Otrkārt ja kaut kas no tā raksta arī ir patiesība un šis mistiskais raksta autors ir tas BMW inženieris, tad kur ir tie izšķidušie virzuļi, motori un tas visas šausmas kam būtu jābūt pēc chiptuninga? Nu kur? Kaspicha murgainajos vervelējumos? Tas raksts ir tukša spriedelēšana bez neviena reāla pierādījuma.[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Mar 2021, 17:29:28 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
josi | 22. Mar 2021, 19:48 |
#1255
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Nav grūti atkārtot - vienādi aftermarket detaļu numuri nav nekāds arguments, jo tas liecina tikai par to, ka tā detaļa derēs oriģināldetaļas vietā, nevis ka tieši tāda pati detaļa ar tieši tādu numuru un tādiem pašiem parametriem tika likta rūpnīcā uz kovneijera.
Es elektronikas blokus piesaucu kā ilustrāciju tam, kā BMW mēģina ietaupīt pat centus, nebaidoties uz konveijera uzturēt nomenklatūru ar vairākām gandrīz identiskām detaļām, bet Tu mēģini iestāstīt, ka BMW kādam dāvinās izturīgākus nekā nepieciešams virzuļus pāris desmitu € vērtībā?
| Offline | | |
Vecaiskeks | 27. Mar 2021, 10:54 |
#1256
|
| Kopš: 21. Mar 2021
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā. | Offline | | |
|
VVRECK | 27. Mar 2021, 11:05 |
#1257
|
| Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.
Manuprāt diezgan loģiski liekas ka ražotājs ir ierēķinājis optimālu rezervi dzelzim zinot ka liela daļa tāpat visādos veidos cels jaudu.
| Offline | | |
Locis | 27. Mar 2021, 11:13 |
#1258
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.
Citroen Jumper 2009 3.0hdi 60k-320k
VW Tuareg 2013 3.0 tdi 110-230k
BMW F11 3.0d 230k - 362k, tikko pārdots.
Vairāk man pieredzes nav.
Bet nu nečipo, ja tik ļoti bail, ar varu jau neviens nespiež.
Būs lemts,izbeigsies ari bez čipa | Offline | | |
HiJaCKeR | 27. Mar 2021, 11:54 |
#1259
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
27 Mar 2021, 11:05:52 @V_Riks rakstīja:
27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.
Manuprāt diezgan loģiski liekas ka ražotājs ir ierēķinājis optimālu rezervi dzelzim zinot ka liela daļa tāpat visādos veidos cels jaudu.
LOL[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 27 Mar 2021, 11:54:45 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 27. Mar 2021, 11:55 |
#1260
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
27 Mar 2021, 11:13:16 @Locis rakstīja:
27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.
Citroen Jumper 2009 3.0hdi 60k-320k
VW Tuareg 2013 3.0 tdi 110-230k
BMW F11 3.0d 230k - 362k, tikko pārdots.
Vairāk man pieredzes nav.
Bet nu nečipo, ja tik ļoti bail, ar varu jau neviens nespiež.
Būs lemts,izbeigsies ari bez čipa
cik daudz esi sapisis mašīnu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|