Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
GReddy
16. Feb 2012, 16:15 #1241

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 262

Braucu ar: F01

Iesakiet labu gāzes servisu!
Offline
GS
16. Feb 2012, 16:46 #1242

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


16 Feb 2012, 15:42:32 Spok5 rakstīja:
Nesanāks, tur pat nav K-līnija, bet gan tups RS232 TX/RX. Ieķert vadeli no poļakiem, atvelc sava kompja softu un dod ručkā.

Pēdējais modes ķērciens ir ņemt benzīna kompja adaptācijas un rādījumus caur OBD, bet tas arī ir viss. Pats LPG kompis ir aiztiekams tikai caur savu interfeisu. Bet ja tā pa lielām šaibām, tad jā, tur gan visiem viņiem viss ir vienādi.


Jocigi jo piesledzoties ar Inpu uz gazes parsledzeja lampinas saka degt savadak ka parasti

Bus beidzot janoceko kada iekarta vispar stav virsu

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
morris
16. Feb 2012, 17:44 #1243

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Neko no gāzes nesaprotu, bet jautājums.
Vai ir jēga MB CLK 200 Cabrio(w20likt gāzi?
Nebūs tā kad baigi smirdēs. Un cik apmēram tāds tērēs uz 100?
Offline
otomars
16. Feb 2012, 18:08 #1244

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


16 Feb 2012, 16:13:44 koijotss rakstīja:

16 Feb 2012, 15:44:38 kexxx rakstīja:

16 Feb 2012, 15:34:13 kkas rakstīja:

16 Feb 2012, 15:23:42 koijotss rakstīja:

16 Feb 2012, 13:15:06 edzulis rakstīja:
Lats ir sasniegts, jāliek gāze :domaa_zalji:

Laipni gaidīti , pie manis


nu skatoties uz tavu mājaslapu, pārliecība par kvalitāti nerodas

nu bet vinjsh ne jau ar web-lapu izstradi nodarbojas, bet ar autogazi

tieši tā , lapa top un pats netaisos apgūt web lietas

nakljeikas arii buus
Offline
Vecais
16. Feb 2012, 18:13 #1245

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


16 Feb 2012, 11:03:13 DockuH rakstīja:
Jautajums LPG guru par BMW e63

vai preFL versijas motori labi draudzejas ar LPG?interse konkreti par 645ci/630ci


thanks


Draudzējas.


16 Feb 2012, 11:43:22 Semirs rakstīja:
Man jautājums par japāņiem Toyota corolla 2008 gada. Biju pie Henriha aizbraucis šis saka jāliek dārgā sistēma ar eļošanu. Kas tā par eļošanu un kāpēc jāliek?


Tur gan jāskatās kas tieši par motoru, bet eļļotāji ir modē jaunajiem modeļiem


16 Feb 2012, 11:51:15 GS rakstīja:
Vecais cik saprotu visas 4paaudzes gazes iekartas praktiski strada ar vienu un to pasu programu ? Un sez uz OBD ?


Softs katram savs.. štekeris-vads pa lielam visiem viens..


16 Feb 2012, 12:16:28 patric rakstīja:
paldies par atbildi. cena nav maza, bet ljoti laba alternatiiva mazlitraazhas diizelim.
tantes pieturaa nesaak runaat par gaazes aplikshanu ar lielu nodokli?


Gāzes aplikšanu ierobežo ES.. cena ne vairāk kā puse no benzīna cenas
Otrs aspekts gāze ir2x vieglāka par benzīnu..


16 Feb 2012, 15:52:43 PASSATizhi rakstīja:
cik saprotu tas programmejamais skaita cik gāze izgajusi caur sprauslam? un reķina atlikumu? ja tā, tad tas rādijums arī ir kreizī, jo piepilda tak katru reizi savādāku apjomumu pastāsti lūdzu par to programejamo sīkāk.


Corect.. skaita srauslu atvērumu kopsumu.

Un nevis katru reizi iepilda citu LPG daudzumu, bet saskaita l vairāk vai mazāk Itsevišķi tajās uzpildēs kur tirgo gāzi balonos..

Mēs ar Multitronic(borta kompis) esam testējuši daudz uzpildes stacijas.. citā vairāk citā mazāk uzskaita bet stabili visur.. LT PL jau ļoti reti kur apskaita, bet Vācija ir lirs litrā jebkurā uzpildes stacijā

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
16. Feb 2012, 18:19 #1246

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


16 Feb 2012, 17:44:21 morris rakstīja:
Neko no gāzes nesaprotu, bet jautājums.
Vai ir jēga MB CLK 200 Cabrio(w20likt gāzi?
Nebūs tā kad baigi smirdēs. Un cik apmēram tāds tērēs uz 100?

Ir vai nav jēga ir jāskaita pašam.. ja nobrauc ar kabri gadā pāris tūkstošus km tad īsti nav jēgas investēt.. no otras puses kas rūpēsies par pandām ja ne mēs

Patēriņš max 3-10% vairāk kā benzīns..

Un nekas tak ar jaunajām iekārtām nesmird Pat nedrīkst smirdēt !

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
16. Feb 2012, 18:23 #1247

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Feb 2012, 18:13:24 Vecais_ rakstīja:

Un nevis katru reizi iepilda citu LPG daudzumu, bet saskaita l vairāk vai mazāk Itsevišķi tajās uzpildēs kur tirgo gāzi balonos..

Mēs ar Multitronic(borta kompis) esam testējuši daudz uzpildes stacijas.. citā vairāk citā mazāk uzskaita bet stabili visur.. LT PL jau ļoti reti kur apskaita, bet Vācija ir lirs litrā jebkurā uzpildes stacijā


tjip reāli tankā ielej mazāk nekā rāda aparāts?
cik tā atšķirība varētu būt liela?
Offline
morris
16. Feb 2012, 18:25 #1248

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


16 Feb 2012, 18:19:30 Vecais_ rakstīja:

16 Feb 2012, 17:44:21 morris rakstīja:
Neko no gāzes nesaprotu, bet jautājums.
Vai ir jēga MB CLK 200 Cabrio(w20likt gāzi?
Nebūs tā kad baigi smirdēs. Un cik apmēram tāds tērēs uz 100?

Ir vai nav jēga ir jāskaita pašam.. ja nobrauc ar kabri gadā pāris tūkstošus km tad īsti nav jēgas investēt.. no otras puses kas rūpēsies par pandām ja ne mēs

Patēriņš max 3-10% vairāk kā benzīns..

Un nekas tak ar jaunajām iekārtām nesmird Pat nedrīkst smirdēt !


Nobraucu gadā vismaz 20t.km. Interesē, ar kādiem izdevumiem, bez iekārtas vel jārēķinās. Sveces cik ilgi iet, lamda zonde utt... Nu ja tagad 100km maksā man 10ls, tad teorētiski būtu jāmaksā 5ls
Offline
kexxx
16. Feb 2012, 18:28 #1249

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Feb 2012, 18:25:09 morris rakstīja:

16 Feb 2012, 18:19:30 Vecais_ rakstīja:

16 Feb 2012, 17:44:21 morris rakstīja:
Neko no gāzes nesaprotu, bet jautājums.
Vai ir jēga MB CLK 200 Cabrio(w20likt gāzi?
Nebūs tā kad baigi smirdēs. Un cik apmēram tāds tērēs uz 100?

Ir vai nav jēga ir jāskaita pašam.. ja nobrauc ar kabri gadā pāris tūkstošus km tad īsti nav jēgas investēt.. no otras puses kas rūpēsies par pandām ja ne mēs

Patēriņš max 3-10% vairāk kā benzīns..

Un nekas tak ar jaunajām iekārtām nesmird Pat nedrīkst smirdēt !


Nobraucu gadā vismaz 20t.km. Interesē, ar kādiem izdevumiem, bez iekārtas vel jārēķinās. Sveces cik ilgi iet, lamda zonde utt... Nu ja tagad 100km maksā man 10ls, tad teorētiski būtu jāmaksā 5ls


5ls nebūs, jo motors jāiesilda uz benžas... līdz ar to, jo īsāki braucieni, jo vairāk vajadzēs benžas
Offline
morris
16. Feb 2012, 18:33 #1250

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


16 Feb 2012, 18:28:24 kexxx rakstīja:

16 Feb 2012, 18:25:09 morris rakstīja:

16 Feb 2012, 18:19:30 Vecais_ rakstīja:

16 Feb 2012, 17:44:21 morris rakstīja:
Neko no gāzes nesaprotu, bet jautājums.
Vai ir jēga MB CLK 200 Cabrio(w20likt gāzi?
Nebūs tā kad baigi smirdēs. Un cik apmēram tāds tērēs uz 100?

Ir vai nav jēga ir jāskaita pašam.. ja nobrauc ar kabri gadā pāris tūkstošus km tad īsti nav jēgas investēt.. no otras puses kas rūpēsies par pandām ja ne mēs

Patēriņš max 3-10% vairāk kā benzīns..

Un nekas tak ar jaunajām iekārtām nesmird Pat nedrīkst smirdēt !


Nobraucu gadā vismaz 20t.km. Interesē, ar kādiem izdevumiem, bez iekārtas vel jārēķinās. Sveces cik ilgi iet, lamda zonde utt... Nu ja tagad 100km maksā man 10ls, tad teorētiski būtu jāmaksā 5ls


5ls nebūs, jo motors jāiesilda uz benžas... līdz ar to, jo īsāki braucieni, jo vairāk vajadzēs benžas


Nu tas mazākais, pārsvarā pārvietojos garus gabalus. Interesē, papildus apkopes izmaksas, kas nāk klāt, lietojot gāzi
Offline
PASSATizhi
16. Feb 2012, 19:27 #1251

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


16 Feb 2012, 18:23:47 kexxx rakstīja:

16 Feb 2012, 18:13:24 Vecais_ rakstīja:

Un nevis katru reizi iepilda citu LPG daudzumu, bet saskaita l vairāk vai mazāk Itsevišķi tajās uzpildēs kur tirgo gāzi balonos..

Mēs ar Multitronic(borta kompis) esam testējuši daudz uzpildes stacijas.. citā vairāk citā mazāk uzskaita bet stabili visur.. LT PL jau ļoti reti kur apskaita, bet Vācija ir lirs litrā jebkurā uzpildes stacijā


tjip reāli tankā ielej mazāk nekā rāda aparāts?
cik tā atšķirība varētu būt liela?


pag pag, tad lietotājam ir jāievada manuali cik ir uzpildīts katru reizi?? kātas tiek organizēts?
Offline
bepino
16. Feb 2012, 19:40 #1252

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: Radziņu

vai reāli no gāzes būs jēga, ja dienā uz darbu nobraucu ~10km un tikpat atpakaļ, mēnesī sanāk ~ 1000km un gāzes iekārta atpelnītos pēc ~ 7mēn. Ja gāze ieslēdzās, kad mašīna ir uzsilusi, tad reāli pa pilsētu braukāju tikai uz bendžas? vai arī gāzi var ieslēgt uzreiz pēc iedarbināšanas?
Offline
kexxx
16. Feb 2012, 19:48 #1253

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Feb 2012, 19:40:13 bepino rakstīja:
vai reāli no gāzes būs jēga, ja dienā uz darbu nobraucu ~10km un tikpat atpakaļ, mēnesī sanāk ~ 1000km un gāzes iekārta atpelnītos pēc ~ 7mēn. Ja gāze ieslēdzās, kad mašīna ir uzsilusi, tad reāli pa pilsētu braukāju tikai uz bendžas? vai arī gāzi var ieslēgt uzreiz pēc iedarbināšanas?


4tās paaudzes uzreiz nevar pārslēgties uz gāzi- slāpst nost
nu, jārēķinās, ka kādi 3km būs jānobrauc, kamēr uz gāzi pārslēgsies, tā ka rēķini pats, ir vērts vai nav...
Offline
Amakatanav
16. Feb 2012, 19:57 #1254

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

un kāpēc nepārslēdzas? Tāpēc, ka nostrādā aizsardzība, jo reduktors nav sasniedzis vajadzīgos +25, lai gāze iztvaikotu nevis pilētu un mocītu motoru. Bet nu jājam tik motorus ar pirmo paaudzi un pašregulētām skrūvēm...
Offline
kexxx
16. Feb 2012, 20:02 #1255

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Feb 2012, 19:57:45 Amakatanav rakstīja:
un kāpēc nepārslēdzas? Tāpēc, ka nostrādā aizsardzība, jo reduktors nav sasniedzis vajadzīgos +25, lai gāze iztvaikotu nevis pilētu un mocītu motoru. Bet nu jājam tik motorus ar pirmo paaudzi un pašregulētām skrūvēm...


arī ar +25 būs par īsu- minimums ir kādi 30-35
Offline
ATB
16. Feb 2012, 20:21 #1256

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Gribu uzstādīt savam autiņam gāzes iekārtu. Bet pirms tam gribu mazliet "iebraukt" tai lietā. Līdz šim esmu sapratis, tad sprauslām visoptimālākais ražotājs ir OMVL.

Bet kā ir ar reduktoriem? Kuri uzticamāki? Kam vēl būtu jāpievērš uzmanību aizbraucot uz gāzes kantori?
Offline
edzulis
16. Feb 2012, 20:27 #1257

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Autonamā ir kāds licis?
Offline
Aigis
16. Feb 2012, 20:31 #1258

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


16 Feb 2012, 20:27:31 edzulis rakstīja:
Autonamā ir kāds licis?

tur cipars diezgan spēcīgs
es painteresējos tur, uz maniem sešiem cilindriem saskrēja 730ls (lētākajā variantā)
Offline
Vecais
16. Feb 2012, 20:31 #1259

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


16 Feb 2012, 18:24:15 adolfs rakstīja:
Kas ir ar to lpg uz dieseļiem
Likt netaisos (pagaidaam ) - vienkaarshi interese piem Vecaa viedoklis, jo koijotss ar saviem txt nepaarliecina kaa 'gaazinieks', kas prot savu lietu netikai standarta gadiijumos/jautaajumos

Man jau sen dolbī lai ņemu dīzeļus, bet kautkā ņeaļo Principā vieglajam tur likt nav jēgas, ekonomija 5-25%. Bet smagajam kur patēriņš ir pie 45l/100km ekonomija sanāk graujoša. Bet ir viens bet.. tas pasakums nav īsti stabils un kontrolējams.. reāli uz izjūtām jākalibrē. protams ja liek proporciju pie vidēji mazām slodzēm 10-20% tad nekas traks tur nebūs un attiecīgi ekonomija 5-10%.

Dīzeļgāzes varants mani vairāk aizķēra kad rūpnīcas testos inženieri bija pieplusojuši 50%(procenti no esošās jaudas!) HP Dīzeļi un gāzes proprcija 1:1 50% LPG un 50% DD. Ja kādreiz pieķeršos tai lietai tad vienozīmīgi tiks gazificēts 330 ->


bet man pat prātā nesalien ka šams lidos ar +50% hp .. diezvai tur tas pasākums būs ilgdzīvotājs Rūpnīca testus laiž uz vecajiem Mercedes-Benz dīzeļiem(pēc kap.rem.).. tie tur to slodzi..

Viss pasākums slēpjas iekš kompresijas pakāpes. Bet risinājums diezgan stulbs.. Degmaisījums tiek panākts kad no ieplūdes vārsta pieplūst gaiss un sprausla iesmidzina DD.. tad dīzeļgāzes variantā tupa gaisa vietā jau iet gaiss+LPG(aptuveni 3%) un vēl protams tiek iesmidzināta DD. Īsāk sakot uzrakstīt to būs pagrūti

Jāprasa komentārs koijotam...

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
16. Feb 2012, 20:37 #1260

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


16 Feb 2012, 18:33:28 morris rakstīja:
Interesē, papildus apkopes izmaksas, kas nāk klāt, lietojot gāzi

Vidēji 25Ls uz 15'000(filtru maiņa), tas protams ja nav kautkādas lētās sprauslas kuras defoltā ir jāremontē uz katriem 10'000km !

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo