Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
darknmy | 01. Jan 2017, 18:40 |
#1241
|
| Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| Tam citroenam joprojām priekšējā redele galīgi garām.
Jaunie Ford Mondeo price/performance
Kādam ir info, vai fords ir iemācījies cinkot virsbūvi? | Offline | | |
Modrs | 01. Jan 2017, 21:41 |
#1242
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Šodien sanāca ievērtēt to citronu. Smuks kosmosa kuģis. 1.6T, bet jau pie 50 k km mainīts augstspiediena sūknis un vēl šādi tādi mezgli, kas būtu pašsaprotami tikai un vienīgi veciem auto.
turpinot tēmu par alumīnija blokiem. Interesants video. ja nevēlas visu skatīties, tad 7:00 minūte
https://www.youtube.com/watch?v=3ejUPS0QFTA[ Šo ziņu laboja Modrs, 01 Jan 2017, 21:46:56 ] | Offline | | |
Maxis | 03. Jan 2017, 14:57 |
#1243
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10080
Braucu ar: F30 ‘19
| Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.
Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?
Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?
Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.
| Offline | | |
Pauliic | 03. Jan 2017, 15:24 |
#1244
|
| Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| man ir 1,4 dsg - pietiek atliektiem galiem
patēriņš gan man ir ap 8-9, bet 90% pilsēta un nedomājot par ekonomiju
pirms tam bija 2 b7 pasāti, abiem bija dsg atsaukums un kaut kādas kalibrēšanas, vienam arī bija jāmaina sajūga diski vai kas tur pie ~50k
pēc sajūtām tas pats dsg kas iepriekš
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
calibreens | 03. Jan 2017, 15:25 |
#1245
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.
Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?
Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?
Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.
1.4tsi 125zs
iet pietiekami labi, optimālais būtu 1.4tsi ar 150zs
Ja daudz jābrauc es labāk ņemtu 2.0 tdi ar 150 vai 190zs dzinēju.
Golf 7 ar 1.4 tsi 122zs gāja labi gan uz šosejas, gan pilsētā, tiesa man bija 6gang manuālis. Patēriņš gan nebija solītie 5l, bet reāli 6-7
[ Šo ziņu laboja calibreens, 03 Jan 2017, 15:30:37 ] | Offline | | |
calibreens | 03. Jan 2017, 15:26 |
#1246
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
01 Jan 2017, 21:41:28 @Modrs rakstīja:
Šodien sanāca ievērtēt to citronu. Smuks kosmosa kuģis. 1.6T, bet jau pie 50 k km mainīts augstspiediena sūknis un vēl šādi tādi mezgli, kas būtu pašsaprotami tikai un vienīgi veciem auto.
turpinot tēmu par alumīnija blokiem. Interesants video. ja nevēlas visu skatīties, tad 7:00 minūte
https://www.youtube.com/watch?v=3ejUPS0QFTA
Tam citronam arī zapaska meklēja zem auto, kā busiem vai lieliem RR | Offline | | |
calibreens | 03. Jan 2017, 15:35 |
#1247
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
27 Dec 2016, 14:47:29 @Kalnz rakstīja:
Kas ar Hujdakiem i40 wagon? 5gadu garabtija bez nobraukuma ierobežojuma...
Ir vērts izskatīt tādu?
Auto drošvien labs, bet manuprāt tie Hyundai ir par dārgu un vēl tas salons galīgi nepievilcīgs, tas pats ar KIA | Offline | | |
Indo | 03. Jan 2017, 15:39 |
#1248
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5147
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?
Ir tā. Pats braucu ar mk7 1.4TSI 150HP DSG7 variantu. Bagažniekā (nenoņemot štorku) ielien divas alus kastes, neizjaukti lielie emaljung bērnu ratiņi un vēl daudz kas. Ar to 1.4TSI 150HP pilsētā ir atliektiem galiem - šļifuet i šļifuet Uz šosejas arī pietiekoši labi paātrinās, tā kā ar apdzīšanu nav nekādu problēmu. Līdz 170km/h ieskrienās ļoti cienijami, pēc 170 gan biš gausāk, bet līdz 220km/h (elektroniski ierobežot, cik saprotu) arī nav problēmu ieskrieties. Roķenes klasiskās gan nav, tas biš kremt | Online | | |
|
suhariks1 | 03. Jan 2017, 15:39 |
#1249
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: 4x4
|
03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.
Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?
Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?
Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.
Ņem 2.0 dīzeli nevis 1.4 tsi. Un ja vēl ar DSG, tad vispār ir bomba. Ar DSG nobraucu līdz 180k km un vienīgais, kas notika, vienreiz ( uzreiz pēc 140 k, zīmīgi ka garantija beidzas pie 140k) iedegās service lampa kārbai, džeki nodzēs, bet teic, ka kārbas vadībā esot bijis gļuks un ja atkārtošoties, tad jāpārprogrammē. Līdz 180k nekas neatkārtojās, kas tagad tur ir nemācēšu teikt.
Ar to dīzeli ir stipri dinamiskāka braukšana nekā ar 1.4 tsi. Ja tsi, tad tikai 1.8. Iet tas 1.4 tā pat kā dīzelis, bet grieze dīzelim labāka. Tagad man ir 1.4 tsi ar 6 robu manuāli un es skumstu pēc dīzeļa ar DSG...
| Offline | | |
calibreens | 03. Jan 2017, 15:43 |
#1250
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
03 Jan 2017, 15:39:57 @suhariks1 rakstīja:
03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.
Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?
Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?
Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.
Ņem 2.0 dīzeli nevis 1.4 tsi. Un ja vēl ar DSG, tad vispār ir bomba. Ar DSG nobraucu līdz 180k km un vienīgais, kas notika, vienreiz ( uzreiz pēc 140 k, zīmīgi ka garantija beidzas pie 140k) iedegās service lampa kārbai, džeki nodzēs, bet teic, ka kārbas vadībā esot bijis gļuks un ja atkārtošoties, tad jāpārprogrammē. Līdz 180k nekas neatkārtojās, kas tagad tur ir nemācēšu teikt.
Ar to dīzeli ir stipri dinamiskāka braukšana nekā ar 1.4 tsi. Ja tsi, tad tikai 1.8. Iet tas 1.4 tā pat kā dīzelis, bet grieze dīzelim labāka. Tagad man ir 1.4 tsi ar 6 robu manuāli un es skumstu pēc dīzeļa ar DSG...
A ko tu ieķēri ar to 1,4tsi oktaviju vai b8? | Offline | | |
suhariks1 | 03. Jan 2017, 15:46 |
#1251
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: 4x4
|
03 Jan 2017, 15:43:52 @calibreens rakstīja:
03 Jan 2017, 15:39:57 @suhariks1 rakstīja:
03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.
Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?
Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?
Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.
Ņem 2.0 dīzeli nevis 1.4 tsi. Un ja vēl ar DSG, tad vispār ir bomba. Ar DSG nobraucu līdz 180k km un vienīgais, kas notika, vienreiz ( uzreiz pēc 140 k, zīmīgi ka garantija beidzas pie 140k) iedegās service lampa kārbai, džeki nodzēs, bet teic, ka kārbas vadībā esot bijis gļuks un ja atkārtošoties, tad jāpārprogrammē. Līdz 180k nekas neatkārtojās, kas tagad tur ir nemācēšu teikt.
Ar to dīzeli ir stipri dinamiskāka braukšana nekā ar 1.4 tsi. Ja tsi, tad tikai 1.8. Iet tas 1.4 tā pat kā dīzelis, bet grieze dīzelim labāka. Tagad man ir 1.4 tsi ar 6 robu manuāli un es skumstu pēc dīzeļa ar DSG...
A ko tu ieķēri ar to 1,4tsi oktaviju vai b8?
Oktāvija pēdējās paudzes, bet pasāts un oktāvija ir par 70% tas pats auto. | Offline | | |
calibreens | 03. Jan 2017, 15:52 |
#1252
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
03 Jan 2017, 15:46:47 @suhariks1 rakstīja:
03 Jan 2017, 15:43:52 @calibreens rakstīja:
03 Jan 2017, 15:39:57 @suhariks1 rakstīja:
03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
A ko tu ieķēri ar to 1,4tsi oktaviju vai b8?
Oktāvija pēdējās paudzes, bet pasāts un oktāvija ir par 70% tas pats auto.
Oktavijai salons ir lielāks nekā golfam, oktavija tada Insignijas izmēra mašīna.
tev 150zs motors? Cik reālais degvielas patēriņš? | Offline | | |
suhariks1 | 03. Jan 2017, 15:53 |
#1253
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: 4x4
| Un patiesībā 1.6 tdi arī nav slikts, tie 110 zs ir priekš pilsētas ļoti ok. Arī pa šoseju ir ok. Līdz 140 km/h paātrinājums ir labs, ja sakomplektē ar 7 robu dsg, jo grieze tam mazajam dīzelim ir 2x lielāka kā zs skaits. Vidējais patēriņš ( kombinētais) 1.6 dīzelim ir ~ 5.5 litri. 1.4 benzīnam un 2.0 dīzelim ( abiem 150 zs) virs 6 litriem vidējais. Braucu es dinamiski, sēņotājam patēriņš avrētu arī būt par 0.5 litri amzāks vidēji.
Octāvija ir stipri plašāka par Insigniju un Džetu, bet varbūt ne tik glamūra kā pasāts.
Darba partnerim bija Insignija, nu nepatika ne viņam ne man tas auto. Vienmeŗ izvēlējāmies braukt ar manu Oktāvi. [ Šo ziņu laboja suhariks1, 03 Jan 2017, 15:57:51 ] | Offline | | |
karlsonss | 03. Jan 2017, 15:57 |
#1254
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| tagad ir 140k km
1.6TDI
Golf 7
taa arii ir - pedal to the metal 5.8
apkopes un dilstoshaas daljas.
aa nu televizoraa poltergeists un pazuda nr apgaismojums | Offline | | |
cipargalva | 03. Jan 2017, 15:58 |
#1255
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6622
Braucu ar: quattro
| B8 1.8 tsi pie ~25k km tika nomainīta dsg pa garantiju. Patēriņš, protams, ka neatbilst, kā jau visiem tsi. Golf 7 salona ietilpības ziņā tik tiešām ir gandrīz kā B7 pasāts tikai ar nedaudz labāku plastmasu salonā. | Online | | |
karlsonss | 03. Jan 2017, 16:01 |
#1256
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| what | Offline | | |
|
smudo | 03. Jan 2017, 16:03 |
#1257
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
03 Jan 2017, 15:58:10 @cipargalva rakstīja:
B8 1.8 tsi pie ~25k km tika nomainīta dsg pa garantiju. Patēriņš, protams, ka neatbilst, kā jau visiem tsi. Golf 7 salona ietilpības ziņā tik tiešām ir gandrīz kā B7 pasāts tikai ar nedaudz labāku plastmasu salonā.
Domaju nakamajm auto parkapt atpakal no 2,0tdi uz 1,8tsi vai 2,0tsi (man kadreiz bija 1,8 tfsi b6 visrsbuve un bija loti OK). Ka tu raksturotu to 1,8tsi? Pie dilera var dabut tikai 1,4tsi izbraukt. | Offline | | |
cipargalva | 03. Jan 2017, 16:04 |
#1258
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6622
Braucu ar: quattro
|
03 Jan 2017, 15:52:35 @calibreens rakstīja:
Oktavijai salons ir lielāks nekā golfam, oktavija tada Insignijas izmēra mašīna.
Nekas tur nav lielāks, ja salīdzina universāļus. | Online | | |
suhariks1 | 03. Jan 2017, 16:04 |
#1259
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: 4x4
|
03 Jan 2017, 15:58:10 @cipargalva rakstīja:
B8 1.8 tsi pie ~25k km tika nomainīta dsg pa garantiju. Patēriņš, protams, ka neatbilst, kā jau visiem tsi. Golf 7 salona ietilpības ziņā tik tiešām ir gandrīz kā B7 pasāts tikai ar nedaudz labāku plastmasu salonā.
Es ar dīleru zēniem esmu kādreiz tā normāli parunājis un reāli viņi paši ir teikuši, ka skaiti vismaz 1 litru klāt pie rūpnīcas solītā patēriņa.
| Offline | | |
calibreens | 03. Jan 2017, 16:08 |
#1260
|
| Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
03 Jan 2017, 15:53:49 @suhariks1 rakstīja:
Un patiesībā 1.6 tdi arī nav slikts, tie 110 zs ir priekš pilsētas ļoti ok. Arī pa šoseju ir ok. Līdz 140 km/h paātrinājums ir labs, ja sakomplektē ar 7 robu dsg, jo grieze tam mazajam dīzelim ir 2x lielāka kā zs skaits. Vidējais patēriņš ( kombinētais) 1.6 dīzelim ir ~ 5.5 litri. 1.4 benzīnam un 2.0 dīzelim ( abiem 150 zs) virs 6 litriem vidējais. Braucu es dinamiski, sēņotājam patēriņš avrētu arī būt par 0.5 litri amzāks vidēji.
Octāvija ir stipri plašāka par Insigniju un Džetu, bet varbūt ne tik glamūra kā pasāts.
Darba partnerim bija Insignija, nu nepatika ne viņam ne man tas auto. Vienmeŗ izvēlējāmies braukt ar manu Oktāvi.
man iznāk 4,8l vasarā un tagad ziemā līdz 5,3l dīzeļa kombinētajā ciklā 1,6 Oktāvijai.
Visvairāk fascinē bagūža ietilpība | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|