Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
darknmy
01. Jan 2017, 18:40 #1241

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Tam citroenam joprojām priekšējā redele galīgi garām.
Jaunie Ford Mondeo price/performance

Kādam ir info, vai fords ir iemācījies cinkot virsbūvi?
Offline
Modrs
01. Jan 2017, 21:41 #1242

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Šodien sanāca ievērtēt to citronu. Smuks kosmosa kuģis. 1.6T, bet jau pie 50 k km mainīts augstspiediena sūknis un vēl šādi tādi mezgli, kas būtu pašsaprotami tikai un vienīgi veciem auto.

turpinot tēmu par alumīnija blokiem. Interesants video. ja nevēlas visu skatīties, tad 7:00 minūte
https://www.youtube.com/watch?v=3ejUPS0QFTA

[ Šo ziņu laboja Modrs, 01 Jan 2017, 21:46:56 ]

Offline
Maxis
03. Jan 2017, 14:57 #1243

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.

Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?

Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?

Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.



Offline
Pauliic
03. Jan 2017, 15:24 #1244

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

man ir 1,4 dsg - pietiek atliektiem galiem
patēriņš gan man ir ap 8-9, bet 90% pilsēta un nedomājot par ekonomiju

pirms tam bija 2 b7 pasāti, abiem bija dsg atsaukums un kaut kādas kalibrēšanas, vienam arī bija jāmaina sajūga diski vai kas tur pie ~50k

pēc sajūtām tas pats dsg kas iepriekš

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
calibreens
03. Jan 2017, 15:25 #1245

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.

Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?

Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?

Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.






1.4tsi 125zs
iet pietiekami labi, optimālais būtu 1.4tsi ar 150zs
Ja daudz jābrauc es labāk ņemtu 2.0 tdi ar 150 vai 190zs dzinēju.
Golf 7 ar 1.4 tsi 122zs gāja labi gan uz šosejas, gan pilsētā, tiesa man bija 6gang manuālis. Patēriņš gan nebija solītie 5l, bet reāli 6-7

[ Šo ziņu laboja calibreens, 03 Jan 2017, 15:30:37 ]

Offline
calibreens
03. Jan 2017, 15:26 #1246

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


01 Jan 2017, 21:41:28 @Modrs rakstīja:
Šodien sanāca ievērtēt to citronu. Smuks kosmosa kuģis. 1.6T, bet jau pie 50 k km mainīts augstspiediena sūknis un vēl šādi tādi mezgli, kas būtu pašsaprotami tikai un vienīgi veciem auto.

turpinot tēmu par alumīnija blokiem. Interesants video. ja nevēlas visu skatīties, tad 7:00 minūte
https://www.youtube.com/watch?v=3ejUPS0QFTA


Tam citronam arī zapaska meklēja zem auto, kā busiem vai lieliem RR
Offline
calibreens
03. Jan 2017, 15:35 #1247

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


27 Dec 2016, 14:47:29 @Kalnz rakstīja:
Kas ar Hujdakiem i40 wagon? 5gadu garabtija bez nobraukuma ierobežojuma...

Ir vērts izskatīt tādu?

Auto drošvien labs, bet manuprāt tie Hyundai ir par dārgu un vēl tas salons galīgi nepievilcīgs, tas pats ar KIA
Offline
Indo
03. Jan 2017, 15:39 #1248

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5147

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:

Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?



Ir tā. Pats braucu ar mk7 1.4TSI 150HP DSG7 variantu. Bagažniekā (nenoņemot štorku) ielien divas alus kastes, neizjaukti lielie emaljung bērnu ratiņi un vēl daudz kas. Ar to 1.4TSI 150HP pilsētā ir atliektiem galiem - šļifuet i šļifuet Uz šosejas arī pietiekoši labi paātrinās, tā kā ar apdzīšanu nav nekādu problēmu. Līdz 170km/h ieskrienās ļoti cienijami, pēc 170 gan biš gausāk, bet līdz 220km/h (elektroniski ierobežot, cik saprotu) arī nav problēmu ieskrieties. Roķenes klasiskās gan nav, tas biš kremt
Online
suhariks1
03. Jan 2017, 15:39 #1249

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.

Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?

Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?

Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.






Ņem 2.0 dīzeli nevis 1.4 tsi. Un ja vēl ar DSG, tad vispār ir bomba. Ar DSG nobraucu līdz 180k km un vienīgais, kas notika, vienreiz ( uzreiz pēc 140 k, zīmīgi ka garantija beidzas pie 140k) iedegās service lampa kārbai, džeki nodzēs, bet teic, ka kārbas vadībā esot bijis gļuks un ja atkārtošoties, tad jāpārprogrammē. Līdz 180k nekas neatkārtojās, kas tagad tur ir nemācēšu teikt.

Ar to dīzeli ir stipri dinamiskāka braukšana nekā ar 1.4 tsi. Ja tsi, tad tikai 1.8. Iet tas 1.4 tā pat kā dīzelis, bet grieze dīzelim labāka. Tagad man ir 1.4 tsi ar 6 robu manuāli un es skumstu pēc dīzeļa ar DSG...

Offline
calibreens
03. Jan 2017, 15:43 #1250

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


03 Jan 2017, 15:39:57 @suhariks1 rakstīja:

03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.

Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?

Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?

Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.






Ņem 2.0 dīzeli nevis 1.4 tsi. Un ja vēl ar DSG, tad vispār ir bomba. Ar DSG nobraucu līdz 180k km un vienīgais, kas notika, vienreiz ( uzreiz pēc 140 k, zīmīgi ka garantija beidzas pie 140k) iedegās service lampa kārbai, džeki nodzēs, bet teic, ka kārbas vadībā esot bijis gļuks un ja atkārtošoties, tad jāpārprogrammē. Līdz 180k nekas neatkārtojās, kas tagad tur ir nemācēšu teikt.

Ar to dīzeli ir stipri dinamiskāka braukšana nekā ar 1.4 tsi. Ja tsi, tad tikai 1.8. Iet tas 1.4 tā pat kā dīzelis, bet grieze dīzelim labāka. Tagad man ir 1.4 tsi ar 6 robu manuāli un es skumstu pēc dīzeļa ar DSG...



A ko tu ieķēri ar to 1,4tsi oktaviju vai b8?
Offline
suhariks1
03. Jan 2017, 15:46 #1251

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


03 Jan 2017, 15:43:52 @calibreens rakstīja:

03 Jan 2017, 15:39:57 @suhariks1 rakstīja:

03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:
Skatos, vairākiem te ir saimniecībā B8 Pasāti.

Kādu tur motoru labāk ņemt? Sludinājumos mazlietotajiem populārākie ir tie 1,4tsi, bet tik lielam/smagam auto tas tomēr nav stipri par īsu? Nekur jāsteidzās nav, arī līdz šim neko būtisku nokavējis neesmu Un solītie degvielas patēriņi (nemāku gan spriest, cik ļoti tie atbilst vai neatbilst reālajai dzīvei), salīdzinot ar X3 35d, šķiet pasakaini.
Un kas ar DSG? Mūsdienās tā vairs nav problēma un visi šausmu-briesmu stāsti no kaktu garāžam un auto ekspertiem ir balstīti uz 350k+ noskrējušiem 5. golfiem?

Un kas ar 7. golfiem variantiem? Vai nav tā, ka mūsdienu 7. golfs salona ietilpības/ērtuma ziņā ir analogs iepriekšējo paaudžu pasātiem?

Kāda vispār pieredze ar no nomām/operatīvajiem līzingiem atpirktajiem auto? Aprīkojums tādiem, protams, samērā pašvaks un dominē mazie motori, bet nu šajā gadījumā baigās ekstras nav vajadzīgas, prioritāte tiek dota jaunībai, mazam noskrējienam (20-50k) un nodokļu politikai.






Ņem 2.0 dīzeli nevis 1.4 tsi. Un ja vēl ar DSG, tad vispār ir bomba. Ar DSG nobraucu līdz 180k km un vienīgais, kas notika, vienreiz ( uzreiz pēc 140 k, zīmīgi ka garantija beidzas pie 140k) iedegās service lampa kārbai, džeki nodzēs, bet teic, ka kārbas vadībā esot bijis gļuks un ja atkārtošoties, tad jāpārprogrammē. Līdz 180k nekas neatkārtojās, kas tagad tur ir nemācēšu teikt.

Ar to dīzeli ir stipri dinamiskāka braukšana nekā ar 1.4 tsi. Ja tsi, tad tikai 1.8. Iet tas 1.4 tā pat kā dīzelis, bet grieze dīzelim labāka. Tagad man ir 1.4 tsi ar 6 robu manuāli un es skumstu pēc dīzeļa ar DSG...



A ko tu ieķēri ar to 1,4tsi oktaviju vai b8?


Oktāvija pēdējās paudzes, bet pasāts un oktāvija ir par 70% tas pats auto.
Offline
calibreens
03. Jan 2017, 15:52 #1252

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


03 Jan 2017, 15:46:47 @suhariks1 rakstīja:

03 Jan 2017, 15:43:52 @calibreens rakstīja:

03 Jan 2017, 15:39:57 @suhariks1 rakstīja:

03 Jan 2017, 14:57:45 @Maxis rakstīja:






A ko tu ieķēri ar to 1,4tsi oktaviju vai b8?


Oktāvija pēdējās paudzes, bet pasāts un oktāvija ir par 70% tas pats auto.

Oktavijai salons ir lielāks nekā golfam, oktavija tada Insignijas izmēra mašīna.
tev 150zs motors? Cik reālais degvielas patēriņš?
Offline
suhariks1
03. Jan 2017, 15:53 #1253

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4

Un patiesībā 1.6 tdi arī nav slikts, tie 110 zs ir priekš pilsētas ļoti ok. Arī pa šoseju ir ok. Līdz 140 km/h paātrinājums ir labs, ja sakomplektē ar 7 robu dsg, jo grieze tam mazajam dīzelim ir 2x lielāka kā zs skaits. Vidējais patēriņš ( kombinētais) 1.6 dīzelim ir ~ 5.5 litri. 1.4 benzīnam un 2.0 dīzelim ( abiem 150 zs) virs 6 litriem vidējais. Braucu es dinamiski, sēņotājam patēriņš avrētu arī būt par 0.5 litri amzāks vidēji.

Octāvija ir stipri plašāka par Insigniju un Džetu, bet varbūt ne tik glamūra kā pasāts.

Darba partnerim bija Insignija, nu nepatika ne viņam ne man tas auto. Vienmeŗ izvēlējāmies braukt ar manu Oktāvi.

[ Šo ziņu laboja suhariks1, 03 Jan 2017, 15:57:51 ]

Offline
karlsonss
03. Jan 2017, 15:57 #1254

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

tagad ir 140k km
1.6TDI
Golf 7
taa arii ir - pedal to the metal 5.8
apkopes un dilstoshaas daljas.

aa nu televizoraa poltergeists un pazuda nr apgaismojums
Offline
cipargalva
03. Jan 2017, 15:58 #1255

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro

B8 1.8 tsi pie ~25k km tika nomainīta dsg pa garantiju. Patēriņš, protams, ka neatbilst, kā jau visiem tsi. Golf 7 salona ietilpības ziņā tik tiešām ir gandrīz kā B7 pasāts tikai ar nedaudz labāku plastmasu salonā.
Online
karlsonss
03. Jan 2017, 16:01 #1256

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

what
Offline
smudo
03. Jan 2017, 16:03 #1257

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


03 Jan 2017, 15:58:10 @cipargalva rakstīja:
B8 1.8 tsi pie ~25k km tika nomainīta dsg pa garantiju. Patēriņš, protams, ka neatbilst, kā jau visiem tsi. Golf 7 salona ietilpības ziņā tik tiešām ir gandrīz kā B7 pasāts tikai ar nedaudz labāku plastmasu salonā.


Domaju nakamajm auto parkapt atpakal no 2,0tdi uz 1,8tsi vai 2,0tsi (man kadreiz bija 1,8 tfsi b6 visrsbuve un bija loti OK). Ka tu raksturotu to 1,8tsi? Pie dilera var dabut tikai 1,4tsi izbraukt.
Offline
cipargalva
03. Jan 2017, 16:04 #1258

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro


03 Jan 2017, 15:52:35 @calibreens rakstīja:
Oktavijai salons ir lielāks nekā golfam, oktavija tada Insignijas izmēra mašīna.


Nekas tur nav lielāks, ja salīdzina universāļus.
Online
suhariks1
03. Jan 2017, 16:04 #1259

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


03 Jan 2017, 15:58:10 @cipargalva rakstīja:
B8 1.8 tsi pie ~25k km tika nomainīta dsg pa garantiju. Patēriņš, protams, ka neatbilst, kā jau visiem tsi. Golf 7 salona ietilpības ziņā tik tiešām ir gandrīz kā B7 pasāts tikai ar nedaudz labāku plastmasu salonā.


Es ar dīleru zēniem esmu kādreiz tā normāli parunājis un reāli viņi paši ir teikuši, ka skaiti vismaz 1 litru klāt pie rūpnīcas solītā patēriņa.

Offline
calibreens
03. Jan 2017, 16:08 #1260

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


03 Jan 2017, 15:53:49 @suhariks1 rakstīja:
Un patiesībā 1.6 tdi arī nav slikts, tie 110 zs ir priekš pilsētas ļoti ok. Arī pa šoseju ir ok. Līdz 140 km/h paātrinājums ir labs, ja sakomplektē ar 7 robu dsg, jo grieze tam mazajam dīzelim ir 2x lielāka kā zs skaits. Vidējais patēriņš ( kombinētais) 1.6 dīzelim ir ~ 5.5 litri. 1.4 benzīnam un 2.0 dīzelim ( abiem 150 zs) virs 6 litriem vidējais. Braucu es dinamiski, sēņotājam patēriņš avrētu arī būt par 0.5 litri amzāks vidēji.

Octāvija ir stipri plašāka par Insigniju un Džetu, bet varbūt ne tik glamūra kā pasāts.

Darba partnerim bija Insignija, nu nepatika ne viņam ne man tas auto. Vienmeŗ izvēlējāmies braukt ar manu Oktāvi.

man iznāk 4,8l vasarā un tagad ziemā līdz 5,3l dīzeļa kombinētajā ciklā 1,6 Oktāvijai.
Visvairāk fascinē bagūža ietilpība
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo