Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Krāpnieki iekš BMWPower.lv

AutorsZiņojums
NO_
11. Feb 2012, 15:34 #1241

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


11 Feb 2012, 15:31:50 karlsonss rakstīja:
galvenis jutajums nav atbildeets - kapeec karteris ar kozļeni salipināts.... :ufo:


tieshi taa!! taa ir prakse?? tehnologjija?
Offline
JohnyB
11. Feb 2012, 15:34 #1242

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


11 Feb 2012, 15:31:50 karlsonss rakstīja:
galvenis jutajums nav atbildeets - kapeec karteris ar kozļeni salipināts.... :ufo:


nu varbūt tāpēc ka tas ir alumīnija un servisā nebija ar ko metināt alumīniju un čakarēties un ņemt nost un vest citu klientam būtu bijis pa dārgu, tad nu pieņēma lēmumu salīmēt jo eļļa ārā jau negāzīsies,
Offline
Montana
11. Feb 2012, 15:35 #1243

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


11 Feb 2012, 15:29:33 Marteens rakstīja:

11 Feb 2012, 15:26:43 Montana rakstīja:

11 Feb 2012, 15:23:04 Marteens rakstīja:
Neko viņš nav parādā. Pierēķini klāt degvielu un laiku,lai dotos uz turieni visu novērst. Par cik auto rij 20litrus pieļauju domu,ka lēti tas nebūs.
kad tu no ventspils aizbrauc uz wessu arī pie rēķina paprasi degvielu atrēķināt ? pisec kas te notiek


Bļe...tu toč lohs esi. Cilvēks brauc uz servisu ar mērķi saremontēt auto tā,lai tur nav jāatgriežas
tu arī lohs esi bet mani tas nepis kur kas brauc, ir bijis gadījums ar viņa šrotu un to kā viņš var "atļauties" to auto, secinājumus esmu jau sen izdarījis un ar tādiem cilvēkiem labāk nekad dzīvē nesapīties liekas problēmas un nekāda labuma
Offline
Black_russian
11. Feb 2012, 15:35 #1244

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


11 Feb 2012, 15:27:44 Marteens rakstīja:
Un BR...atceries. Kritizēt vienmēr ir vieglāk nekā uzslavēt.

Atbraucot no servisa es neskriešu netā postēt ka tas ir kruts. Gan jau arī šaizes sanāk. Ja kāds prasītu kur esmu remontējis un kas apmierināja,tad cilvēkam tā arī pateikšu.


es ari nestresoju.
Bušu tikai priecigs ja cilvēki kuriem šis vajprats kaut ko maina uzskata pie manim ari nebrauks.

Nesen pacelu gramatvedibu, un pec ierakstiem panna bija sametinata un bija izdota nauda lai to aizvestu un veikt.

Diemžel ta dabinieka vairak nav bet es nesaku ka sorry, nevaru neko lidzet, es pa taisno teicu ved pie manim gribu redzet, KA JUSU NOSAUKTA KOŽĻENE iztureja 1,5 gadu, un kas tieši par pannu tur staveja.

Tas ir viss ko prasiju no auto saimnieka.



Offline
uldens1
11. Feb 2012, 15:43 #1245

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


11 Feb 2012, 15:34:56 JohnyB rakstīja:

11 Feb 2012, 15:31:50 karlsonss rakstīja:
galvenis jutajums nav atbildeets - kapeec karteris ar kozļeni salipināts.... :ufo:


nu varbūt tāpēc ka tas ir alumīnija un servisā nebija ar ko metināt alumīniju un čakarēties un ņemt nost un vest citu klientam būtu bijis pa dārgu, tad nu pieņēma lēmumu salīmēt jo eļļa ārā jau negāzīsies,
labi,bet nejau par to 35ls paprasit,maks 5ls tur var prasit.
Offline
Machida
11. Feb 2012, 15:44 #1246

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


11 Feb 2012, 15:26:06 Marteens rakstīja:
Montana - tavi spriedelējumi ir lieki. Nepadomāji Ka Niknajam ņefigs darīt saņemot auto no servisa kā izložņāt? Tad kad taisa kapitālo remontu nez vai kāds jautās lai izjauc un parādā ko ir izdarījis. Es ar nekad nelīstu apakšā lūrēt.

Nenostājos neviena pusē, bet ja Niknais ir izdomājis pēc 1,5gada nomelnot kādu aiz ņefig darīt,tad viņš ir totāls lohs,bet kā ir patiesībā hvz.


prātīgs koments. piekrītu katram vārdam +10000

tie salīdzinājumi ar maximām un vēl nezin kas ir pilnīgs sviests, nav ko teikt, nemokies..
Offline
Saabpower
11. Feb 2012, 15:45 #1247

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Honda Accord

Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija un no manas pieredzes - ar viņu visu var sarunāt. Tā kā mazāk vajag dirst internetā, bet runāt uz vietas.
Offline
karlsonss
11. Feb 2012, 15:49 #1248

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

nu labi, otras jautajums - nah nikns velk piikja daamu araa tikai peec 1.5 gada?

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 11 Feb 2012, 15:49:26 ]

Offline
Pacoo
11. Feb 2012, 15:50 #1249

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:


11 Feb 2012, 15:45:15 Saabpower rakstīja:
Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija un no manas pieredzes - ar viņu visu var sarunāt. Tā kā mazāk vajag dirst internetā, bet runāt uz vietas.


Pēc servisa nav jābūt problēmām vai niekiem ko pēc tam vēl pielabot.

-----------------
http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline
Arturiks
11. Feb 2012, 15:52 #1250

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


11 Feb 2012, 15:49:13 karlsonss rakstīja:
nu labi, otras jautajums - nah nikns velk piikja daamu araa tikai peec 1.5 gada?

Gribas powerā nedaudz pachota līmeni uzsist.
Offline
JohnyB
11. Feb 2012, 15:53 #1251

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


11 Feb 2012, 15:50:22 Pacoo rakstīja:

11 Feb 2012, 15:45:15 Saabpower rakstīja:
Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija un no manas pieredzes - ar viņu visu var sarunāt. Tā kā mazāk vajag dirst internetā, bet runāt uz vietas.


Pēc servisa nav jābūt problēmām vai niekiem ko pēc tam vēl pielabot.


+100
Offline
Arturiks
11. Feb 2012, 15:53 #1252

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


11 Feb 2012, 15:50:22 Pacoo rakstīja:

11 Feb 2012, 15:45:15 Saabpower rakstīja:
Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija un no manas pieredzes - ar viņu visu var sarunāt. Tā kā mazāk vajag dirst internetā, bet runāt uz vietas.


Pēc servisa nav jābūt problēmām vai niekiem ko pēc tam vēl pielabot.

Ja pārlasa un restaurē veselu e36 kabri un visu pārtaisa, tad kkas var tomēr izlekt ne?
Offline
Madara
11. Feb 2012, 15:54 #1253

Kopš: 29. Aug 2008

Ziņojumi: 1725

Braucu ar:


11 Feb 2012, 15:49:13 karlsonss rakstīja:
nu labi, otras jautajums - nah nikns velk piikja daamu araa tikai peec 1.5 gada?


negribas netīro vešiņu publiski mazgāt, moš pats sapratīs kāds kaut ko. es arī nevelku ārā pīķa dāmu, priekš kam bet ja nu sāk prasīt naudu par nepadarītu darbu, tad protams var arī izvilkt Bet nu tas galīgi nesakarā ar BR

[ Šo ziņu laboja Madara, 11 Feb 2012, 15:58:30 ]

Offline
Black_russian
11. Feb 2012, 15:54 #1254

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


11 Feb 2012, 15:50:22 Pacoo rakstīja:

11 Feb 2012, 15:45:15 Saabpower rakstīja:
Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija un no manas pieredzes - ar viņu visu var sarunāt. Tā kā mazāk vajag dirst internetā, bet runāt uz vietas.


Pēc servisa nav jābūt problēmām vai niekiem ko pēc tam vēl pielabot.


Cik gudrs tu esi!

Man liekas tev jebkurš darbs uz viena limeņa, tev jamaca?

Ir lieli projekti, un liels darbu apjoms, un ne vinemer visu var pieksatit, un pec klienta velmem izdarit, BET VIENMER VAR ATRISANT DAJEBKO kas iegribas klientam.
Offline
Black_russian
11. Feb 2012, 15:57 #1255

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


11 Feb 2012, 15:54:30 Madara rakstīja:

11 Feb 2012, 15:49:13 karlsonss rakstīja:
nu labi, otras jautajums - nah nikns velk piikja daamu araa tikai peec 1.5 gada?


negribas netīro vešiņu publiski mazgāt, moš pats sapratīs kāds kaut ko. es arī nevelku ārā pīķa dāmu, priekš kam bet ja nu sāk prasīt naudu par nepadarītu darbu, tad protams var arī izvilkt


Ludzu nejauc lietas, es uzzinaju ja tas ir patesiba par to kad pirmo reizi viņš publiceja foto, un pat ne no personigi klienta? Tas ir normali?
Pat pec ta, es operativi atsaucu auto, lai aplukot , jo ta ir mana problema un gribu zinat kurš lidz galam nepadarija darbu, es prasidams savu naudu esmu 100% pie taisnibas, jo kada *&^&^ deļ man to davinat?

Un tagad peikšņi izradas ka tur kaut kas nav ta ka vajag.

Offline
Pacoo
11. Feb 2012, 16:01 #1256

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:


11 Feb 2012, 15:54:44 BLack_RussiaN rakstīja:

11 Feb 2012, 15:50:22 Pacoo rakstīja:

11 Feb 2012, 15:45:15 Saabpower rakstīja:
Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija un no manas pieredzes - ar viņu visu var sarunāt. Tā kā mazāk vajag dirst internetā, bet runāt uz vietas.


Pēc servisa nav jābūt problēmām vai niekiem ko pēc tam vēl pielabot.


Cik gudrs tu esi!

Man liekas tev jebkurš darbs uz viena limeņa, tev jamaca?

Ir lieli projekti, un liels darbu apjoms, un ne vinemer visu var pieksatit, un pec klienta velmem izdarit, BET VIENMER VAR ATRISANT DAJEBKO kas iegribas klientam.


Tamdēļ jau arī ir pasūdīga situācija LV,ka viss tiek risināts vairākas reizes,nevis vienu reizi kārtīgi nodarot lietu līdz galam.
Cik saprotu,kaut kādu šrotu restaurēja? Vēl jo vairāk tad jābūt visam kārtībā,jo jāpārbauda taču tad ir viss pēc kārtas. Ja nespēj pārbaudīt, pārbauda cits kurš varbūt spēj to,pirms atdot klientam. Un vēl cik saprotu,tad mans citāts nebija par restaurējamo šrotu,bet vnk parastu autiņu,kuram vajadzēja vairākas reizes pielabot to ko piemirsuši...tas ir lieks laiks un nauda kas tiek tērēta abām pusēm


Šeit neiet runa par to,ka visu var visur sarunāt lai atrisinātu ,bet par darba profesionalitāti un atbildību.

-----------------
http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline
Saabpower
11. Feb 2012, 16:01 #1257

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Honda Accord


11 Feb 2012, 15:50:22 Pacoo rakstīja:

11 Feb 2012, 15:45:15 Saabpower rakstīja:
Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija un no manas pieredzes - ar viņu visu var sarunāt. Tā kā mazāk vajag dirst internetā, bet runāt uz vietas.


Pēc servisa nav jābūt problēmām vai niekiem ko pēc tam vēl pielabot.


Tu tak nezini vispār par ko ir runa, tāpēc vispār labāk runā
Offline
Arturiks
11. Feb 2012, 16:02 #1258

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Tiešām vsp neredzu jēgu BR te taisnoties, ka kāds šaurpieris atvedis savu e34 un tagad pravas kačā.

Sanāca šaize, piedāvāja pārtaisīt. Nevēlies, tava problēma.

Ne jau tagad viņam jātaisnojas un jāpierāda sava taisnībā pār rusas spaiņa īpašnieku.

Tie, kas zin kā viņš strādā vai vismaz ir mute un galva, lai kko sarunātu tie pie viņa labosies un darbs arī šobrīd pietiek bez viena karstgalvja ar e34.

Šadi šaurie vai staigāt tālāk, jo tādus neviens nemīl (Pieredze no čaļa, kas no manis nopirka subāru un vislaik zvanījas man, JASS'isitiem un vēl pie šiem brauca ciemos).
Offline
martinssh
11. Feb 2012, 16:03 #1259

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


11 Feb 2012, 15:54:44 BLack_RussiaN rakstīja:

11 Feb 2012, 15:50:22 Pacoo rakstīja:

11 Feb 2012, 15:45:15 Saabpower rakstīja:
Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija un no manas pieredzes - ar viņu visu var sarunāt. Tā kā mazāk vajag dirst internetā, bet runāt uz vietas.


Pēc servisa nav jābūt problēmām vai niekiem ko pēc tam vēl pielabot.


Cik gudrs tu esi!

Man liekas tev jebkurš darbs uz viena limeņa, tev jamaca?

Ir lieli projekti, un liels darbu apjoms, un ne vinemer visu var pieksatit, un pec klienta velmem izdarit, BET VIENMER VAR ATRISANT DAJEBKO kas iegribas klientam.
Jautajums viens kas daras galvaa tam loham kas ar k kaadu tepi aipikjeeja to kateri ?? Un tas nav darba kasjaks taa ir njirgashanas par klientu !
Offline
Pacoo
11. Feb 2012, 16:05 #1260

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:


11 Feb 2012, 16:01:14 Saabpower rakstīja:

11 Feb 2012, 15:50:22 Pacoo rakstīja:

11 Feb 2012, 15:45:15 Saabpower rakstīja:
Ar BR ir bijusi sadarbība un pretenziju NAV. Ja arī kādi nieki nebija uzreiz gatavi, viss pie problēmu uzrādīšanas tika sakopts un sataisīts bez problēmām. Tā saucās komunikācija....


Pēc servisa nav jābūt problēmām vai niekiem ko pēc tam vēl pielabot.


Tu tak nezini vispār par ko ir runa, tāpēc vispār labāk runā

palasi boldu vai arī tad izsakies skaidrāk,latvieti.

nav uz nevienu šeit tēmēts, bet ir jāsaprot kas ir profesionālis un kas nav,nevis katram sevi uzskatīt par baigo meistaru,kuram kļūdu nav un nespēj atzīt.

-----------------
http://www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo