Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIII

AutorsZiņojums
raivisp
10. Feb 2010, 13:07 #1241

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs


eu, Tu tiktālu spēj aizdomāties, ka tiek atvieglotas visas iekšpilsētas ielas? Ja cilvēks brauc no Jelgavas uz Imantu, tad pa apvedceļu viņš nebrauks, bet pa šitādu brauks, jo ātrāk arī bez visiem korķiem. Paplašini savu redzes loku, nav tikai Rīga. Rīgai apkārt ir n pilsētas un priekšpilsētas un nebūs jābrauc viņiem vairs pa šaurām divjoslu ieliņām.
Offline
hronists
10. Feb 2010, 13:08 #1242

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs


redzi, pat pašreizējā kondīcijā DT atslogo salenieku par 10 vai 15%. Tas ir situācijā, kad nobraukšanas un uzbraukšanas Pārdaugavas pusē reāli nav. Pabeigs visas kārtas, pienāc parunāsim par atslogošanu
Offline
Android
10. Feb 2010, 13:08 #1243

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs

Tukš tiršan.
Būvējot tiltu,tas tiek rēķināts uz vismaz 50, parasti uz 100 gadu kalpošanu. Un tas, ka pašlaik, krīzes iespaidā, ir drusku mazāk mašīnas, ir sīkums. Ilgākā perspektīvā labi, ja šitas tilts būs pietiekams. Un vēl jāņem vērā, ka projektu varēs izvērtēt tad, kad tas būs pabeigts.
Tik pat labi vari arī sākt remontēt dzīvokli, iznest laukā mēbeles, noplēst grīdas, un pēc tam apgalvot, ka tas viss ir nevajadzīgs, jo, redziet, dzīvoklī izņemot meistaru, neviens nedzīvo, un vispār tas viss dzīvoklis ir nevienam nevajadzīgs.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
raivisp
10. Feb 2010, 13:09 #1244

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Feb 2010, 13:07:02 martink rakstīja:

Lai nu tā būtu, bet tāpat mums ir tiesības izteikt savu neapmierinātību.

Tāpat kā daudzi Kanādieši tagad cepas par olimpiskajām spēlēm, kuru izmaksas no 660 milj sakāpa uz 6 miljardiem un vēl kāps.

http://sportsillustrated.cnn.com/2010/writers/d...?eref=si_writers

Kola, čuras, vai kas cits, man vienkārši nepatīk un viss, es par tiem šķībajiem laidumiem, kur arī droši vien uz tērauda marku ietaupīts, nevienam neteikšu , es ar to lepojos. To naudu varēja un vajadzēja izlietot savādāk, piemēram, sabiedrības izglītošanai vai sporta atbalstam (tā, ka slēpotājam ir 10 pāri slēpju, nevis kā tagad, ka sportisti paši lūdzas inventāru no sponsoriem)


pag, pag, Tu gribi teikt, ka mums pietiek ar trīs tiltiem pilsētā?
Offline
Android
10. Feb 2010, 13:10 #1245

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Feb 2010, 13:07:37 raivisp rakstīja:

10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs


eu, Tu tiktālu spēj aizdomāties, ka tiek atvieglotas visas iekšpilsētas ielas? Ja cilvēks brauc no Jelgavas uz Imantu, tad pa apvedceļu viņš nebrauks, bet pa šitādu brauks, jo ātrāk arī bez visiem korķiem. Paplašini savu redzes loku, nav tikai Rīga. Rīgai apkārt ir n pilsētas un priekšpilsētas un nebūs jābrauc viņiem vairs pa šaurām divjoslu ieliņām.

+1
Un, ja izbūvēs līdz lidostai, tad palaidīs arī tālāk gar lidostu pa taisno uz Ulmaņa gatvi un uztaisīt arī ievadu Imantā. Vai arī pieslēgs pie A5 Babītes/Piņķu galā, ja tā būs lietderīgāk.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
hronists
10. Feb 2010, 13:12 #1246

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 Feb 2010, 13:07:02 martink rakstīja:

Lai nu tā būtu, bet tāpat mums ir tiesības izteikt savu neapmierinātību.

Tāpat kā daudzi Kanādieši tagad cepas par olimpiskajām spēlēm, kuru izmaksas no 660 milj sakāpa uz 6 miljardiem un vēl kāps.



Es godīgi sakot nezinu nevienu valsti kurā mītošie cilvēki būtu līdz galam apmierināti ar to kā tiek tērēta viņu nodokļu nauda

Ikvienam liekas, ka to visu varēja lētāk, ātrāk un labāk. Bet tāpēc lūdzu skat salīdzinājumu ar čurāšanu. Lai izdarītu pamatotus secinājumus nepietiek ar to, ka "man liekas ka to varēja daudz lētāk izdarīt".

p.s es nesaku ka tur viss ir tīrs, nav otkatu etc. Man vienkārši nav informācijas, jo kārtējās pardomas, ka tilts ir tik dārgs, jo kādam esot jāiedod otkats nav ticams pamatojums.
Offline
Srakans
10. Feb 2010, 13:13 #1247

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


10 Feb 2010, 13:10:54 Android rakstīja:
+1
Un, ja izbūvēs līdz lidostai, tad palaidīs arī tālāk gar lidostu pa taisno uz Ulmaņa gatvi un uztaisīt arī ievadu Imantā. Vai arī pieslēgs pie A5 Babītes/Piņķu galā, ja tā būs lietderīgāk.

Tikai lepnajam latvietim, lai pārējo priekšā varētu sist roku pie krūts, cik viss ir kruta, katrs kilometrs atkal izmaksās padsmit ļimonus.
Offline
runiigais
10. Feb 2010, 13:13 #1248

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

neuztraucies, katru dienu vizinos no bauskas uz rīgu uz augstskolu vai uz salaspili uz darbu, tā ka man ikdienā tas D-tilts labi redzams.tas tilts labi ja 5% no kopējās daugavas tiltu plūsmas uzņem. varbūt kad pabeigs būs kādi 15 %
Offline
martink
10. Feb 2010, 13:14 #1249

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


10 Feb 2010, 13:09:20 raivisp rakstīja:
pag, pag, Tu gribi teikt, ka mums pietiek ar trīs tiltiem pilsētā?

Tu laikam tā arī neesi sapratis, ka gan konstruktīvajā ziņā, gan finansējuma ziņā tilts ir katastrofa.

Varētu domāt, ka tas, ka nepietiek ar 3 pārējiem tiltiem, nozīmē, ka ir pilnīgi vienalga, kā tiek būvēts 4. tilts. Var būvēt šķību, var ņemt kredītu ar 600%, var zagt 300kg agregātus, kas karājas virs daugavas uz laidumiem; to visu var darīt, jo nepietiek ar 3 tiltiem... hmm, interesants domāšanas veids.

[ Šo ziņu laboja martink, 10 Feb 2010, 13:15:00 ]

Offline
runiigais
10. Feb 2010, 13:15 #1250

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: spaiņa krāsas e70


10 Feb 2010, 13:10:54 Android rakstīja:

10 Feb 2010, 13:07:37 raivisp rakstīja:

10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs


eu, Tu tiktālu spēj aizdomāties, ka tiek atvieglotas visas iekšpilsētas ielas? Ja cilvēks brauc no Jelgavas uz Imantu, tad pa apvedceļu viņš nebrauks, bet pa šitādu brauks, jo ātrāk arī bez visiem korķiem. Paplašini savu redzes loku, nav tikai Rīga. Rīgai apkārt ir n pilsētas un priekšpilsētas un nebūs jābrauc viņiem vairs pa šaurām divjoslu ieliņām.

+1
Un, ja izbūvēs līdz lidostai, tad palaidīs arī tālāk gar lidostu pa taisno uz Ulmaņa gatvi un uztaisīt arī ievadu Imantā. Vai arī pieslēgs pie A5 Babītes/Piņķu galā, ja tā būs lietderīgāk.

lielāka jēga būs no tiem pievadiem nekā no tilta, tas 100% to es neapšaubu.
Offline
Android
10. Feb 2010, 13:16 #1251

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Kā projektu vadītājs, varu teikt vienu - dari ko darīdams, vienmēr būs neapmierinātie. Un tādi būs arī tad, ja nedarīsi. Tā kā anyway, dari ko gribi,vai nedari neko, vienmēr būs neapmierinātie.
Tāpēc vienmēr cenšos vadīties pēc principa, ka daži var pieciest neērtības, ja tas rada labumu vairākumam. Un pēc pieredzes varu teikt, ka tie, kuri ir neapmierināti, visbiežāk ir neapmierināti faktu, ka kaut kas tiek mainīts, nevis ar risinājumu, jo cilvēkiem ir jāmaina savi paradumi, un tas arī pamatā izraisa neapmierinātību.



-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
runiigais
10. Feb 2010, 13:17 #1252

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: spaiņa krāsas e70


10 Feb 2010, 13:15:13 runiigais rakstīja:

10 Feb 2010, 13:10:54 Android rakstīja:

10 Feb 2010, 13:07:37 raivisp rakstīja:

10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs


eu, Tu tiktālu spēj aizdomāties, ka tiek atvieglotas visas iekšpilsētas ielas? Ja cilvēks brauc no Jelgavas uz Imantu, tad pa apvedceļu viņš nebrauks, bet pa šitādu brauks, jo ātrāk arī bez visiem korķiem. Paplašini savu redzes loku, nav tikai Rīga. Rīgai apkārt ir n pilsētas un priekšpilsētas un nebūs jābrauc viņiem vairs pa šaurām divjoslu ieliņām.

+1
Un, ja izbūvēs līdz lidostai, tad palaidīs arī tālāk gar lidostu pa taisno uz Ulmaņa gatvi un uztaisīt arī ievadu Imantā. Vai arī pieslēgs pie A5 Babītes/Piņķu galā, ja tā būs lietderīgāk.


un vispār tā jau var savienot visus 2 punktus latvijas kartē. nafig no bauskas uz zilupi neiet maģistrāle?

[ Šo ziņu laboja runiigais, 10 Feb 2010, 13:18:15 ]

Offline
raivisp
10. Feb 2010, 13:18 #1253

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Feb 2010, 13:13:47 runiigais rakstīja:
neuztraucies, katru dienu vizinos no bauskas uz rīgu uz augstskolu vai uz salaspili uz darbu, tā ka man ikdienā tas D-tilts labi redzams.tas tilts labi ja 5% no kopējās daugavas tiltu plūsmas uzņem. varbūt kad pabeigs būs kādi 15 %


kas Tu esi, kaut kāds satiksmes psihologs vai eksperts satiksmes plānošanā? Nu kādu sūdu Tu runā? kā Tu vari spriest par to, kā būs?

"Es izdomāju, tirgošu saldējumu stacijā. Skatoties uz cilvēkiem notirgošu 10 000 gab dienā. Nē, ja tā padomā, maz kam vajadzīgs saldējums. Laikam notirgošu tika kādus 5 gab. dienā. Laikam nav jēgas." Aptuveni tāda līmeņa spriešana te notiek.
Offline
clicks
10. Feb 2010, 13:19 #1254

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: esinieku

Varu apsveikt tos, kuri maacaas SPPA .. shiem nav akreditaacijas
Offline
runiigais
10. Feb 2010, 13:19 #1255

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

nu un cik tad tu domaa ka buus 60% vai ?
tāpat lielākā noslodze bija un būs centra tiltiem

[ Šo ziņu laboja runiigais, 10 Feb 2010, 13:20:46 ]

Offline
Android
10. Feb 2010, 13:19 #1256

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Ja runiigais būtu vairāk domiigais, tad būtu sakarīgāki teksti

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
runiigais
10. Feb 2010, 13:21 #1257

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: spaiņa krāsas e70


10 Feb 2010, 13:19:51 Android rakstīja:
Ja runiigais būtu vairāk domiigais, tad būtu sakarīgāki teksti

nekā personīga
Offline
raivisp
10. Feb 2010, 13:21 #1258

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Feb 2010, 13:14:23 martink rakstīja:

Tu laikam tā arī neesi sapratis, ka gan konstruktīvajā ziņā, gan finansējuma ziņā tilts ir katastrofa.

Varētu domāt, ka tas, ka nepietiek ar 3 pārējiem tiltiem, nozīmē, ka ir pilnīgi vienalga, kā tiek būvēts 4. tilts. Var būvēt šķību, var ņemt kredītu ar 600%, var zagt 300kg agregātus, kas karājas virs daugavas uz laidumiem; to visu var darīt, jo nepietiek ar 3 tiltiem... hmm, interesants domāšanas veids.


neesi pamanījis ka viss, kur apgrozas liela nauda, notiek caur dirsu? Es, pieņemsim, esmu. Un vēl esmu sapratis to, ka manos spēkos tur nav neko mainīt. Tad kāpēc lai es par to uztrauktos? Es labāk braukšu pa tiem ceļiem nekā cepšos par kārtējiem miljoniem. Godīgi saku, man vairāk vai mazāk to visu ir piedrāzt.
Offline
Android
10. Feb 2010, 13:21 #1259

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Feb 2010, 13:19:46 runiigais rakstīja:
nu un cik tad tu domaa ka buus 60% vai ?

Tev izklāstīt visu transporta plūsmas teoriju izvērstā formā varbūt?
Tie, kas plāno satiskmes infrastruktūru, pamatā ir izglītoti cilvēki, un savā jomā tik tiešām ir speciālisti.
Un, kā jau teicu, rezultātu varēs vērtēt tad,kad projekts būs pilnībā pabeigts.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
runiigais
10. Feb 2010, 13:22 #1260

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

nedaudz kļūdijos skaitļos, bet ne daudz

''Uz Dienvidu tilta jūlijā beidzot uzstādīta transporta līdzekļu skaitīšanas sistēma. Pirmie dati liecina, ka vidēji dienā to šķērso 12% no Rīgas tiltus šķērsojošajiem transportlīdzekļu vadītājiem. Tas nozīmē, ka dārgākais Rīgas tilts būtiski satiksmi tā arī nav atvieglojis.''

citāts no kāda pētījuma
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4