Autors | Ziņojums |
Massons | 09. Apr 2011, 10:54 |
#1241
|
|
Kopš: 10. Jun 2002
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: Nav svarīgi ...
| A trubas nav piepūtušās cietas ?
----------------- Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ... |
Offline | |
|
Arcus | 09. Apr 2011, 11:07 |
#1242
|
|
Kopš: 13. Dec 2004
Ziņojumi: 621
Braucu ar: 5er
|
09 Apr 2011, 10:54:40 Massons rakstīja:
A trubas nav piepūtušās cietas ?
It kā nē.. ar roku saspiežot, tādas pamīkstas.. Ik pa laikam tās čamdīju, augšējā daudsz karstākā par zemāko.. |
Offline | |
|
Massons | 09. Apr 2011, 13:13 |
#1243
|
|
Kopš: 10. Jun 2002
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: Nav svarīgi ...
| Ja augšēja karstāka par apakšējo, termostats atveras tikai daļēji ... Pārbaudi. [ Šo ziņu laboja Massons, 09 Apr 2011, 13:13:45 ]
----------------- Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ... |
Offline | |
|
Arcus | 09. Apr 2011, 14:00 |
#1244
|
|
Kopš: 13. Dec 2004
Ziņojumi: 621
Braucu ar: 5er
|
09 Apr 2011, 13:13:13 Massons rakstīja:
Ja augšēja karstāka par apakšējo, termostats atveras tikai daļēji ... Pārbaudi.
Ok., paldies. Šodien pabraukāju- dačiks uz vidu.
Termostats nesen mainīts, jauns...
Tām trubām jābūt daudz maz vienādi siltām/karstām ?
|
Offline | |
|
Peecis | 09. Apr 2011, 15:05 |
#1245
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
09 Apr 2011, 10:47:03 Arcus rakstīja:
Temperatūras problēma.. Vakar dačiks pārkāpa normālajam vidus stāvoklim.. Padzēsēju, atsāku atkal braukt un atkal tas pats- sāka lēnām iet pāri vidum. Tā lēnām baidoties aizripināju līdz tuvākajam servisam Jelgavā, cerot, ka lieta nav tik nopietna, ka kāds mistiskais burbulis traucē (pirms tam uzlejot puslitru tosolu).
Visu laiku auto laboju pie Bauskas Aivara, tapēc zvans draugam- kas varētu būt pie vainas.. Ne pa jokam samīzos, ka viens no variantiem izskanēja, ka bēdīgākais šādos variantos ir plaisa galvā.. vel kaut kāds gaisa sūknis vai kā kuram mēdzot saplīst spārniņi.. Bet pirmais ko teica, lai tas jelgavas serviss pārbauda pašu sistēmu- kā cirkulē sistēma utt..
Tiekot līdz tam servisam (protams darba laiks uz beigām iet, attieksme nahuj neko negribam..), dačiks nostājies normas robežās- tieši uz vidu kā jābūt. Tā parūcināju kādu laiku un nolēmu prātīgi sekojot temp. maukt uz mājām, Dobeli. Visu ceļu dačiks rādīja norm. temp.. Salonā uzgriežot pečku, viss ok., taškents ir..
Kas varētu būt pie vainas?.. Tagad mīžu braukt pirms neesmu 100% pārliecināts par vainu.
P.S. Tososls līmēnī, pečka šancē.. 2.5i..
Mufta griežas kārtīgi? Līmenis sistēmā ir?
Gaiss nav? |
Offline | |
|
oskars192
| 09. Apr 2011, 19:55 |
#1246
|
|
Kopš: 14. Jun 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 34
Braucu ar: BMW
| BMW e39 99.g 528i
Problēma tāda, kad motors ir auksts iet ļoti labi, bet kad uzsilst tad sāk raustīties un slāpt nost tukšgaitā un nelec tik labi!
Kas varētu būt par vainu, Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
|
Offline | |
|
vadims | 09. Apr 2011, 20:09 |
#1247
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
09 Apr 2011, 19:55:57 oskars192 rakstīja:
BMW e39 99.g 528i
Problēma tāda, kad motors ir auksts iet ļoti labi, bet kad uzsilst tad sāk raustīties un slāpt nost tukšgaitā un nelec tik labi!
Kas varētu būt par vainu, Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
Izklausās pēc elektronokas vainas, labāk pieslēdz viņu pie kompja [ Šo ziņu laboja vadims, 09 Apr 2011, 20:10:13 ] |
Offline | |
|
Arcus | 09. Apr 2011, 21:17 |
#1248
|
|
Kopš: 13. Dec 2004
Ziņojumi: 621
Braucu ar: 5er
|
Mufta griežas kārtīgi? Līmenis sistēmā ir?
Gaiss nav?
Piefiksēju, ka tek tosols apmēram no tās vietas, kas zem radiatora kreisās puses (kur zemākā truba no radiatora). Tad sanāk, ka vaina termostatā?.. Jo apakšējā truba vēsa salīdzinot ar augšējo..
|
Offline | |
|
|
Kasics | 09. Apr 2011, 21:39 |
#1249
|
|
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
09 Apr 2011, 21:17:12 Arcus rakstīja:
Mufta griežas kārtīgi? Līmenis sistēmā ir?
Gaiss nav?
Piefiksēju, ka tek tosols apmēram no tās vietas, kas zem radiatora kreisās puses (kur zemākā truba no radiatora). Tad sanāk, ka vaina termostatā?.. Jo apakšējā truba vēsa salīdzinot ar augšējo..
Ja apakšējā truba ir tā kas nāk no radiatora tad loģiski, ka viņa būs aukstāka, jo izejot caur radiatoru tosols tiek atdzesēts. |
Offline | |
|
kwiesis666 | 11. Apr 2011, 20:02 |
#1250
|
|
Kopš: 17. Apr 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 65
Braucu ar: IZ 2125 Kombi
| Sveiki.
nomāc viens jautājums, kas varētu būt pa vainu, ka regulāri tosola levels krītās..
vismaz nedēļā reizi jāpielej, varbūt kādam tā ir bijis? |
Offline | |
|
Artis_D | 14. Apr 2011, 21:15 |
#1251
|
|
Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| Default 520i touring rear seat belt problem
Hi,
I've got a 2000 520i (E39) touring. I've got a weird problem with the
centre rear seat belt. Can anyone help please?
A while ago when I tried to lift the backrest back up after having had
it lowered, I found that the seat belt was locked and wouldn't pay out
the belt. This needs to happen as the back is lifted due to the
geometry, so I couldn't lift it. I ended up having to cut the belt,
thinking that the reel had become faulty.
I bought a secondhand belt complete with new reel and have just fitted
it. Same problem! I now have looked at both units and have found that
when the back is locked in position, the latch pulls a cable that
unlocks the ratchet and allows the belt to operate normally. IWhen the
latch is opened, the ratchet allows the belt to retract but won't let
it come out again. I guess this is a safety feature to stop you using
the belt if the latch isn't locked.
However if the seat isn't vertical, the ratchet refuses to allow the
seat belt to come out again, even if I operate the lock by hand.
Putting the back into position is the only way to release the ratchet.
So on the face of it, it can't work! But it used to. Any idea what's
wrong?
Thanks,
Tāda pati problēma - tikai siksna vēl nav pārgriezta Kā to beņķi pacelt tagad?
e39 pikaps - aizmugures platākā atzveltne nolaista un nevar pacelt, jo vidējā josta līdz galam nospriegota ko tur var izdarīt
tam ārzemju forumā neviens tā arī nav atbildējis.
|
Offline | |
|
aupinsh | 21. Apr 2011, 22:40 |
#1252
|
|
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
| Cik maksā orģinālie Mpakas bamperi?! |
Offline | |
|
Muzilla | 22. Apr 2011, 10:29 |
#1253
|
|
Kopš: 01. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1480
Braucu ar: Biturbo OPC
|
21 Apr 2011, 22:40:11 aupinsh rakstīja:
Cik maksā orģinālie Mpakas bamperi?!
http://bodykit.lv/lv/1-/good-56.html[ Šo ziņu laboja Muzilla, 22 Apr 2011, 10:30:04 ]
-----------------
|
Offline | |
|
aupinsh | 22. Apr 2011, 10:53 |
#1254
|
|
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
|
22 Apr 2011, 10:29:37 Muzilla rakstīja:
21 Apr 2011, 22:40:11 aupinsh rakstīja:
Cik maksā orģinālie Mpakas bamperi?!
http://bodykit.lv/lv/1-/good-56.html
Paldies! |
Offline | |
|
Simplex | 22. Apr 2011, 11:47 |
#1255
|
|
Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 783
Braucu ar: www.autodirect.lv
|
09 Apr 2011, 21:17:12 Arcus rakstīja:
Mufta griežas kārtīgi? Līmenis sistēmā ir?
Gaiss nav?
Piefiksēju, ka tek tosols apmēram no tās vietas, kas zem radiatora kreisās puses (kur zemākā truba no radiatora). Tad sanāk, ka vaina termostatā?.. Jo apakšējā truba vēsa salīdzinot ar augšējo..
Paarbaudi vai radiators nekur netek, arii vareetu buut pie vainas karsanai.
----------------- Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv |
Offline | |
|
RooL | 22. Apr 2011, 14:17 |
#1256
|
|
Kopš: 11. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 158
Braucu ar: ne BMW
| Sveiki..Varbūt kādam ir palicis pēc maiņas lielais termostats (3.0d) - der jebkurā stāvoklī,galvenais,lai korpuss vesels. Ja nu kādam ir,tad PM un par visu vienosimies |
Offline | |
|
|
Mahars | 23. Apr 2011, 23:50 |
#1257
|
|
Kopš: 16. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW530
| 3.0d termostatu korpusi nav visiem vienādi,pēc99g atšķiras. pievērs tam uzmanibu! |
Offline | |
|
dzhiidzhii | 27. Apr 2011, 12:29 |
#1258
|
|
Kopš: 06. Feb 2006
Ziņojumi: 335
Braucu ar: x3 35i
| Mpakas bamperim pakaļējam, lai nomainītu centrālos parikngus jāņem nost bamperis?? |
Offline | |
|
edmunds_s | 27. Apr 2011, 17:02 |
#1259
|
|
Kopš: 13. Oct 2010
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Panelī deg brīdinājums par bremžu sistēmu (sarkanā izsaukuma zīme iekš apļa). Ar bremžu šķidrumu viss kārtībā, līmenis nav krities, datčiks ar piesprausts. Kur vaina - tas varētu būt galvenais bremžu cilindrs vai arī vēl kaut kas cits (pludiņš bačokā noslīcis;d)? |
Offline | |
|
kiril | 27. Apr 2011, 17:41 |
#1260
|
|
Kopš: 01. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 191
Braucu ar: F11 525
|
27 Apr 2011, 12:29:34 dzhiidzhii rakstīja:
Mpakas bamperim pakaļējam, lai nomainītu centrālos parikngus jāņem nost bamperis??
ja |
Offline | |
|