Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Massons
09. Apr 2011, 10:54 #1241

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

A trubas nav piepūtušās cietas ?

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
Arcus
09. Apr 2011, 11:07 #1242

Kopš: 13. Dec 2004

Ziņojumi: 621

Braucu ar: 5er


09 Apr 2011, 10:54:40 Massons rakstīja:
A trubas nav piepūtušās cietas ?


It kā nē.. ar roku saspiežot, tādas pamīkstas.. Ik pa laikam tās čamdīju, augšējā daudsz karstākā par zemāko..
Offline
Massons
09. Apr 2011, 13:13 #1243

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Ja augšēja karstāka par apakšējo, termostats atveras tikai daļēji ... Pārbaudi.

[ Šo ziņu laboja Massons, 09 Apr 2011, 13:13:45 ]



-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
Arcus
09. Apr 2011, 14:00 #1244

Kopš: 13. Dec 2004

Ziņojumi: 621

Braucu ar: 5er


09 Apr 2011, 13:13:13 Massons rakstīja:
Ja augšēja karstāka par apakšējo, termostats atveras tikai daļēji ... Pārbaudi.


Ok., paldies. Šodien pabraukāju- dačiks uz vidu.
Termostats nesen mainīts, jauns...
Tām trubām jābūt daudz maz vienādi siltām/karstām ?
Offline
Peecis
09. Apr 2011, 15:05 #1245

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


09 Apr 2011, 10:47:03 Arcus rakstīja:
Temperatūras problēma.. Vakar dačiks pārkāpa normālajam vidus stāvoklim.. Padzēsēju, atsāku atkal braukt un atkal tas pats- sāka lēnām iet pāri vidum. Tā lēnām baidoties aizripināju līdz tuvākajam servisam Jelgavā, cerot, ka lieta nav tik nopietna, ka kāds mistiskais burbulis traucē (pirms tam uzlejot puslitru tosolu).
Visu laiku auto laboju pie Bauskas Aivara, tapēc zvans draugam- kas varētu būt pie vainas.. Ne pa jokam samīzos, ka viens no variantiem izskanēja, ka bēdīgākais šādos variantos ir plaisa galvā.. vel kaut kāds gaisa sūknis vai kā kuram mēdzot saplīst spārniņi.. Bet pirmais ko teica, lai tas jelgavas serviss pārbauda pašu sistēmu- kā cirkulē sistēma utt..
Tiekot līdz tam servisam (protams darba laiks uz beigām iet, attieksme nahuj neko negribam..), dačiks nostājies normas robežās- tieši uz vidu kā jābūt. Tā parūcināju kādu laiku un nolēmu prātīgi sekojot temp. maukt uz mājām, Dobeli. Visu ceļu dačiks rādīja norm. temp.. Salonā uzgriežot pečku, viss ok., taškents ir..
Kas varētu būt pie vainas?.. Tagad mīžu braukt pirms neesmu 100% pārliecināts par vainu.
P.S. Tososls līmēnī, pečka šancē.. 2.5i..

Mufta griežas kārtīgi? Līmenis sistēmā ir?
Gaiss nav?
Offline
oskars192
09. Apr 2011, 19:55 #1246

Kopš: 14. Jun 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 34

Braucu ar: BMW

BMW e39 99.g 528i
Problēma tāda, kad motors ir auksts iet ļoti labi, bet kad uzsilst tad sāk raustīties un slāpt nost tukšgaitā un nelec tik labi!
Kas varētu būt par vainu, Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
Offline
vadims
09. Apr 2011, 20:09 #1247

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


09 Apr 2011, 19:55:57 oskars192 rakstīja:
BMW e39 99.g 528i
Problēma tāda, kad motors ir auksts iet ļoti labi, bet kad uzsilst tad sāk raustīties un slāpt nost tukšgaitā un nelec tik labi!
Kas varētu būt par vainu, Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?

Izklausās pēc elektronokas vainas, labāk pieslēdz viņu pie kompja

[ Šo ziņu laboja vadims, 09 Apr 2011, 20:10:13 ]

Offline
Arcus
09. Apr 2011, 21:17 #1248

Kopš: 13. Dec 2004

Ziņojumi: 621

Braucu ar: 5er


Mufta griežas kārtīgi? Līmenis sistēmā ir?
Gaiss nav?


Piefiksēju, ka tek tosols apmēram no tās vietas, kas zem radiatora kreisās puses (kur zemākā truba no radiatora). Tad sanāk, ka vaina termostatā?.. Jo apakšējā truba vēsa salīdzinot ar augšējo..



Offline
Kasics
09. Apr 2011, 21:39 #1249

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


09 Apr 2011, 21:17:12 Arcus rakstīja:

Mufta griežas kārtīgi? Līmenis sistēmā ir?
Gaiss nav?


Piefiksēju, ka tek tosols apmēram no tās vietas, kas zem radiatora kreisās puses (kur zemākā truba no radiatora). Tad sanāk, ka vaina termostatā?.. Jo apakšējā truba vēsa salīdzinot ar augšējo..




Ja apakšējā truba ir tā kas nāk no radiatora tad loģiski, ka viņa būs aukstāka, jo izejot caur radiatoru tosols tiek atdzesēts.
Offline
kwiesis666
11. Apr 2011, 20:02 #1250

Kopš: 17. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 65

Braucu ar: IZ 2125 Kombi

Sveiki.
nomāc viens jautājums, kas varētu būt pa vainu, ka regulāri tosola levels krītās..
vismaz nedēļā reizi jāpielej, varbūt kādam tā ir bijis?
Offline
Artis_D
14. Apr 2011, 21:15 #1251

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

Default 520i touring rear seat belt problem
Hi,
I've got a 2000 520i (E39) touring. I've got a weird problem with the
centre rear seat belt. Can anyone help please?
A while ago when I tried to lift the backrest back up after having had
it lowered, I found that the seat belt was locked and wouldn't pay out
the belt. This needs to happen as the back is lifted due to the
geometry, so I couldn't lift it. I ended up having to cut the belt,
thinking that the reel had become faulty.
I bought a secondhand belt complete with new reel and have just fitted
it. Same problem! I now have looked at both units and have found that
when the back is locked in position, the latch pulls a cable that
unlocks the ratchet and allows the belt to operate normally. IWhen the
latch is opened, the ratchet allows the belt to retract but won't let
it come out again. I guess this is a safety feature to stop you using
the belt if the latch isn't locked.
However if the seat isn't vertical, the ratchet refuses to allow the
seat belt to come out again, even if I operate the lock by hand.
Putting the back into position is the only way to release the ratchet.
So on the face of it, it can't work! But it used to. Any idea what's
wrong?
Thanks,


Tāda pati problēma - tikai siksna vēl nav pārgriezta Kā to beņķi pacelt tagad?

e39 pikaps - aizmugures platākā atzveltne nolaista un nevar pacelt, jo vidējā josta līdz galam nospriegota ko tur var izdarīt

tam ārzemju forumā neviens tā arī nav atbildējis.
Offline
aupinsh
21. Apr 2011, 22:40 #1252

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Cik maksā orģinālie Mpakas bamperi?!
Offline
Muzilla
22. Apr 2011, 10:29 #1253

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC


21 Apr 2011, 22:40:11 aupinsh rakstīja:
Cik maksā orģinālie Mpakas bamperi?!

http://bodykit.lv/lv/1-/good-56.html

[ Šo ziņu laboja Muzilla, 22 Apr 2011, 10:30:04 ]



-----------------
Offline
aupinsh
22. Apr 2011, 10:53 #1254

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


22 Apr 2011, 10:29:37 Muzilla rakstīja:

21 Apr 2011, 22:40:11 aupinsh rakstīja:
Cik maksā orģinālie Mpakas bamperi?!

http://bodykit.lv/lv/1-/good-56.html

Paldies!
Offline
Simplex
22. Apr 2011, 11:47 #1255

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv


09 Apr 2011, 21:17:12 Arcus rakstīja:

Mufta griežas kārtīgi? Līmenis sistēmā ir?
Gaiss nav?


Piefiksēju, ka tek tosols apmēram no tās vietas, kas zem radiatora kreisās puses (kur zemākā truba no radiatora). Tad sanāk, ka vaina termostatā?.. Jo apakšējā truba vēsa salīdzinot ar augšējo..





Paarbaudi vai radiators nekur netek, arii vareetu buut pie vainas karsanai.

-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
RooL
22. Apr 2011, 14:17 #1256

Kopš: 11. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: ne BMW

Sveiki..Varbūt kādam ir palicis pēc maiņas lielais termostats (3.0d) - der jebkurā stāvoklī,galvenais,lai korpuss vesels. Ja nu kādam ir,tad PM un par visu vienosimies
Offline
Mahars
23. Apr 2011, 23:50 #1257

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

3.0d termostatu korpusi nav visiem vienādi,pēc99g atšķiras. pievērs tam uzmanibu!
Offline
dzhiidzhii
27. Apr 2011, 12:29 #1258

Kopš: 06. Feb 2006

Ziņojumi: 335

Braucu ar: x3 35i

Mpakas bamperim pakaļējam, lai nomainītu centrālos parikngus jāņem nost bamperis??
Offline
edmunds_s
27. Apr 2011, 17:02 #1259

Kopš: 13. Oct 2010

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Panelī deg brīdinājums par bremžu sistēmu (sarkanā izsaukuma zīme iekš apļa). Ar bremžu šķidrumu viss kārtībā, līmenis nav krities, datčiks ar piesprausts. Kur vaina - tas varētu būt galvenais bremžu cilindrs vai arī vēl kaut kas cits (pludiņš bačokā noslīcis;d)?
Offline
kiril
27. Apr 2011, 17:41 #1260

Kopš: 01. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 191

Braucu ar: F11 525


27 Apr 2011, 12:29:34 dzhiidzhii rakstīja:
Mpakas bamperim pakaļējam, lai nomainītu centrālos parikngus jāņem nost bamperis??
ja
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo