Online
Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
07 Oct 2022, 22:37:18 @DM-101 rakstīja:
07 Oct 2022, 22:32:28 @maasters rakstīja:
Nezinu gan kāpēc tu kaspich piesauc bieži tos avantgarda izstrādes inženierus, kuriem mēmi NDA.
Viņi jau nevar runāt tikai par konkrētiem risinājumiem, kas ir viena ražotāja patentu portfelī, bet par fiziku/termodinamiku kā tādu ta4 var izteikties brīvi.
Pamatlietas par dzinēju aizdedzi utt nav komercnoslēpums. Konkrēts risinājums ir, bet tas, kā apsteidzes lenķis piem. ietekmē sadegšanu nav nekās komercnoslēpums.
Es starp citu linkedin ne vienu reizi vien esu parunājis ar inženieriem par sev interesējoso tēmu un nekad nav bijusi problēma tas nekas, ka nevienu dzīve no viņiem neesu saticis.
kaa lai to maigaak paskaidro.
peec jautaajuma par aizdedzi, vai to maina visos rezhiimos, vai var pamainiit tikai tajaa apgabalaa [un piebildi par mopeedu] ir skaidrs liimenis, piedod.
man nav interesanti shaadaa limenii ''diskuteet'' un ''oponeet'', jo tev kaut kas liksies.
savukaart, sadaljaa, kas man buutu interesanta, man nav ar ko [te, un ne tikai] diskuteet, jo taa jau skar konkretu specifiku, kas tiek sargaata ar NDA.
jaa, es varu strochit monologus [vairaak gan jeega EN], bet, piem., vairaki linki uz to jau bija ielikti. taatad - neviens pat nepaskatiija.
kaut kaa taa.
Un aiziet vecā dziesma. Piekam Tu jau zini , ka es esmu tjūnējis mopēdu... , tas nekas, ka man mūžā neviens nav bijis. Ā nē, pardon, bija Rīga mini, bet tur virzulim nekas nenotika.
Kaspar davaj pasaki man vienu lietu. Tu vislaik nāc un cīnies ar cilvēkiem, kuri pēc tava ieskata nav tavā līmenī, bet, ja jau tu esi pats tik ausgtā līmenī, tad kāpēc tu neesi viens no tiem BMW inženieriem, da vienalga kādas citas kompānijas?
Nu padomā, ja tev tāda poņa, izštuko kādu BMW vājo punktu, uzraksti raskladu par to un sūti uz BMW un saki rekur es māku labāk, ņemiet darbā.
Puse no visiem hakeriem, kas ir līmenī strādā tieši pēc šāda parauga - viņi iztausta vājās vietas lielu kompāniju softos par ko viņiem maksā nesliktu honorāru.
Savādāk man izskatās, ka tu esi kā bokseris, kurš vislaik runā par smagsvara kategoriju, bet reāli cīņās iet tikai ar amatieriem, kur loģika?
Kaut kā tie inženieri, kas strāda vienalga vai BMW vai citur netusē pa visādiem forumiem un neraksta blogus (lab daži nopieti fizmati aka teorētiķi raksta, bet tur parasti viņi neko necīnās ar anonīmiem net useriem, tikai ieliek rakstu un čau), bet nejau tāpēc, ka viņiem NDA, bet gan tāpēc, ka viņiem ir labākas lietas ko darīt.
Juatājums tad laikam šāds - kāpēc iznieko savu laiku ar plebejiem, ja reiz vari sasniegt augstākas virsotnes?
Varbūt tāpēc, ka vēl pirms pāris dienām nezināji, ka recirkulējot izplūdes gāzes nevar gluži sasniegt termodinamikas griestus?
Oi pardon, atkal es "palaidu muti" , pag kā tur bija ? Esmu skazochnij dalbajob? Varbūt jebuchij mastjer? [ Šo ziņu laboja maasters, 08 Oct 2022, 10:02:00 ] | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
07 Oct 2022, 21:23:42 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tuning. Part 4
Lasu Tavu blogu. Sadaļa par open/closed loop performanci. Pēc Tevis teiktā iznāk, ka arī stock b58, kuram nav nekas modificēts vadībā , virs zināmiem RPM wastegate vairs neregulējās tālāk un motors sasniedz to jaudu, ko spēj konkrētos , teiksim, nelabvēlīgos apstākļos, piem. retināts gaiss.
Bet tad vai nebūs tā, ka ar "uztjūnētu" boost spiedienu šī neregulējamā RPM robeža zināmos apstākļos vienkārši pienāks ātrāk?
Bet ja tā robeža ir ap 5k, kur aiziet open loop , tad kāpēc lai dme mestu kļūdu, jo vai tad pēc tevis teiktā neiznāk, ka open loop dme "samierinās" ar tādu boost spiedienu ,kāds iespējams? Jebšu tomēr pastāv arī open loop stadijā , kaut kāda robeža/koridors ārpus kura tiek ielogota kļūda?
Paskatīsimies vai būs tev vēlme atbildēt sakarīgi uz šiem vienkāršajiem "plebeju" jautājumiem, jo blogā šīs detaļas neminēji[ Šo ziņu laboja maasters, 08 Oct 2022, 10:27:38 ] | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Es, ja kas nekad neesu mēginājis Tev uzdirst. Viss parasti sākas, kad tu sāc stresot un nodirst mani.
Tas, ka esu pieļāvis kļūdas izteikumos, vienmēr esmu atzinis pēctam, bet uz kļūdām jau var arī aizrādīt normālā veidā.
Nu Tavus patentus es zinu. Esu viņus skatījies epo databāzē. Tur laikam bija veseli divi par to bateriju lādēšanu.
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Starp citu, @sys9291 detonācijas definīcijai vislabāk atbilst šī rīta video no Kerčas tilta...
[ Šo ziņu laboja maasters, 08 Oct 2022, 16:07:24 ] | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Nure, kaut mērenāks, bet tomēr dusmas jūtamas tavos vārdos, hvz tik par ko. Bet nu galvenais, ka pats zini, jo es nē.
Toties noveltīt 1 min atbildēt uz vienkāršu jautājumu no , iedomājies, Tava bloga - nē tas ir par grūtu.
A pēctam pārmet, ka nelasa. Nu pardon, tu tač esi iedziļinājies vairāk tajā konkrētajā tēmā, nebūtu loģiski, ka Tu saņem kādu jautājumu, kaut, ja viņš tev liekas pašsaprotams?
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Oct 2022, 16:06:04 @maasters rakstīja:
Starp citu, @sys9291 detonācijas definīcijai vislabāk atbilst šī rīta video no Kerčas tilta...
YES!!! | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| par aizdedzi. 80 gadu auto bija slēdzis (ne BMW), kuru varēja pārslēgt, attiecīgi kādu lieto benzīnu. cik saprotu tas bija domāts priekš aizdedzes. M50 jau nekas tāds nebija. nu un N52 var liet no 91 līdz 100 un augstāk. tā kā tā aizdedze noteikti ir adaptīvā. [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 08 Oct 2022, 21:11:41 ] | Online | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8442
Braucu ar: Braucu ar
| Aizved pie piem. Karosa nočipot un tāpat jaudīgāks
sry [ Šo ziņu laboja badmoon, 09 Oct 2022, 00:38:23 ] | Offline | | |
|
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| Vispār jau ir arī dzīve ārpus bmw repair manual, neticami bet ir, un ir arī risinājumi labāki par Oem
Variantā ar b58 reāli ir jēga pārprogramēt, ja owners ir gatavs braukt ar kļūdu panelī, liet min e100 vai labāk e85, opf off, sporta downpipe un vēl aut. kārbas pārslodze, kur jāņem nost Nm limits. DME stradās kā sporta auto ar sporta vadību, ar ļoti novienkāršotām funkcijām. Nu un, ja kādam mērķis ir jauda
| Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8442
Braucu ar: Braucu ar
|
09 Oct 2022, 00:46:33 @diesel rakstīja:
Vispār jau ir arī dzīve ārpus bmw repair manual, neticami bet ir, un ir arī risinājumi labāki par Oem
Variantā ar b58 reāli ir jēga pārprogramēt, ja owners ir gatavs braukt ar kļūdu panelī, liet min e100 vai labāk e85, opf off, sporta downpipe un vēl aut. kārbas pārslodze, kur jāņem nost Nm limits. DME stradās kā sporta auto ar sporta vadību, ar ļoti novienkāršotām funkcijām. Nu un, ja kādam mērķis ir jauda
Tu šobrīd runā par sap.s.tu auto | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| Tieši pēc tava iznāciena izbēgu
Sporta downpipe būs sporta jo ir street illegal, lietošanai trasēs, dēļ neesoša vai 200 cel kata
Sporta vadības bloks, nu tāda dzinēja vadība ko masveidā izmanto motorsportā ))
Projekts tika flashots attālināti
| Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Ta ir bomba | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| Tā ņemšanās lai izietu teh apskati katru gadu vai ik pa 2, zaudēt garantiju nav to vērta pārvietošanās līdzeklim vienkāršajam. Jāskrūvē truba vecā vietā, jāflašo atpakaļ. Pēc tam Viss otrādi.
Par sapistu auto, atkal jau. Kas vainas track day bolīdam. Ja neinteresē tādas lietas tad sapists, ja interesē tad ibligāts nosacījums )
| Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| Ar trubu es biju domājis opf, katalizators dzimtais.
Tas tev jāpierāda programmētājiem ka jaudas nav, arī tad kad viņa ir )) | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| Tev uzlika Bmw performances paku no 320 uz 360 ?
| Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
09 Oct 2022, 19:39:06 @diesel rakstīja:
Tev uzlika Bmw performances paku no 320 uz 360 ?
Jautājums noņemas, blogā ir atbide | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
08 Oct 2022, 10:00:25 @maasters rakstīja:
07 Oct 2022, 22:37:18 @DM-101 rakstīja:
07 Oct 2022, 22:32:28 @maasters rakstīja:
Nezinu gan kāpēc tu kaspich piesauc bieži tos avantgarda izstrādes inženierus, kuriem mēmi NDA.
Viņi jau nevar runāt tikai par konkrētiem risinājumiem, kas ir viena ražotāja patentu portfelī, bet par fiziku/termodinamiku kā tādu ta4 var izteikties brīvi.
Pamatlietas par dzinēju aizdedzi utt nav komercnoslēpums. Konkrēts risinājums ir, bet tas, kā apsteidzes lenķis piem. ietekmē sadegšanu nav nekās komercnoslēpums.
Es starp citu linkedin ne vienu reizi vien esu parunājis ar inženieriem par sev interesējoso tēmu un nekad nav bijusi problēma tas nekas, ka nevienu dzīve no viņiem neesu saticis.
kaa lai to maigaak paskaidro.
peec jautaajuma par aizdedzi, vai to maina visos rezhiimos, vai var pamainiit tikai tajaa apgabalaa [un piebildi par mopeedu] ir skaidrs liimenis, piedod.
man nav interesanti shaadaa limenii ''diskuteet'' un ''oponeet'', jo tev kaut kas liksies.
savukaart, sadaljaa, kas man buutu interesanta, man nav ar ko [te, un ne tikai] diskuteet, jo taa jau skar konkretu specifiku, kas tiek sargaata ar NDA.
jaa, es varu strochit monologus [vairaak gan jeega EN], bet, piem., vairaki linki uz to jau bija ielikti. taatad - neviens pat nepaskatiija.
kaut kaa taa.
Un aiziet vecā dziesma. Piekam Tu jau zini , ka es esmu tjūnējis mopēdu... , tas nekas, ka man mūžā neviens nav bijis. Ā nē, pardon, bija Rīga mini, bet tur virzulim nekas nenotika.
Kaspar davaj pasaki man vienu lietu. Tu vislaik nāc un cīnies ar cilvēkiem, kuri pēc tava ieskata nav tavā līmenī, bet, ja jau tu esi pats tik ausgtā līmenī, tad kāpēc tu neesi viens no tiem BMW inženieriem, da vienalga kādas citas kompānijas?
Nu padomā, ja tev tāda poņa, izštuko kādu BMW vājo punktu, uzraksti raskladu par to un sūti uz BMW un saki rekur es māku labāk, ņemiet darbā.
Puse no visiem hakeriem, kas ir līmenī strādā tieši pēc šāda parauga - viņi iztausta vājās vietas lielu kompāniju softos par ko viņiem maksā nesliktu honorāru.
Savādāk man izskatās, ka tu esi kā bokseris, kurš vislaik runā par smagsvara kategoriju, bet reāli cīņās iet tikai ar amatieriem, kur loģika?
Kaut kā tie inženieri, kas strāda vienalga vai BMW vai citur netusē pa visādiem forumiem un neraksta blogus (lab daži nopieti fizmati aka teorētiķi raksta, bet tur parasti viņi neko necīnās ar anonīmiem net useriem, tikai ieliek rakstu un čau), bet nejau tāpēc, ka viņiem NDA, bet gan tāpēc, ka viņiem ir labākas lietas ko darīt.
Juatājums tad laikam šāds - kāpēc iznieko savu laiku ar plebejiem, ja reiz vari sasniegt augstākas virsotnes?
Varbūt tāpēc, ka vēl pirms pāris dienām nezināji, ka recirkulējot izplūdes gāzes nevar gluži sasniegt termodinamikas griestus?
Oi pardon, atkal es "palaidu muti" , pag kā tur bija ? Esmu skazochnij dalbajob? Varbūt jebuchij mastjer?
Taču nonstop, piemēri, norāda uz to, ka cilvēks ir ar putniem galvā un mazu sajēgu par dzinējiem un to vadības īpatnībām.
Jau laiku atpakaļ uzķēru, ka nesajēdz kā strādā N54 turbo un par kaut kādām elektriski vadāmām ģeometrijām muldēja.
Tagad sāk dzīt pilnīgu sūdu, ka B58 wastegate visu laiku stāv ciet. Kas jebkuram ar dzinējiem saistītam cilvēkam vienkārši atpleš acis līdz galam vaļā. Tas nozīmē ne tikai turbīnas overspeed, bet arī drīzu dzinēja galu.
Tad vēl "adaptīvā" aizdedze, kas adaptējas no mēness un dara pati kaut ko savā nodabā. Tikai no kurienes viņa adaptējas, kas ir pamatalielums no kā adaptējas nevarēja nosaukt. Kapēc ne 6 grādi vai 36 pie 5000rpm. Tas gan būs pārāk sarežģīti šim šizofrēniķim. Es šeit nerunāju par adaptācijas threshold, bet pamatvērtības.
Te vienkārši nonstop birst stulbības, kuras pats nevar pamatot nekādi, bet ir jau ceturtais raksts blogā un man paliek ar katru brīdi interesantāk. Mēģināšu atrast laiku un sarakstīšu pamatotas atbildes ar PAMATOJUMU, nevis šizofrēniķa murgus un pārdomas par dzinēja vadību pilnmēness gaismā. Pilnīgi nekam no tā visa nav PAMATOJUMA. Ielicis kaut kādu vienu TIS shēmu un bļauj kā pamuļķis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| jo tālāk, jo labāk.
Mans izskaidrojums - patiesībā šis grafiks rāda nevis fizisku droseles pozīciju, bet gan - pieprasīto griezi.
Tur pat ISTA ir rakstīts - Actual position of throttle valve!
Bet tev ir savs skaidrojums. Vāks.
Nē, tā ir REĀLĀ droseles vērtība. Tas ir tas par, ko rakstīju jau pie tava pirmā bezjēdzīgā prātojumu/palaga, kas pilns ar muļķībām.
Tikai atkal pilnīgi greiza tava domu gaita.
Brīdī, kad dzinējs nespēja nodrošināt pilnu pieprasīto griezi (atbilstoši grieze/RPM grafikam), pats DME nedaudz ''atlaida'' pedāli, samazinot griezes prasības.
Ko? Nu watafak pilnīgs. Tas sanāk, ka vadība pati ar sevi kaut ko konfliktē un inženieri pirms tam ar to auto laikam ne reizi nav izbraukuši. Prosta tak, iemeta kaut ko iekšā. Dzinējs nespējīgs, vadība samazina pieprasīto griezi.
Izguli dzērumu. Totālas muļķības. Bet paturpini vēl man tiešām ar katru rakstu ir interesantāk.
Pieglabāšu un iztirzāšu vēlāk ar reāliem faktiem, logiem, vērtībām. Jo līdz pat šim rakstam neviena vērtība nav pat piemināta. ir tikai kaut kādi palagi par taviem prātojumiem kā tas dzinējs varētu strādāt, bet reālajā dzīvē tā nestrādā.
ir mežonīgi liela atšķirība tev un man.
Tu raksti prātojumus, kaut kādus izdzimumus tavā galvā.
Es rakstu reālo praksi, pieredzi un varu to pamatot no dokumentiem, kas tev nav pieejami, piemēram, Funktionsrahmen.
tu vadies pēc kaut kādiem TIS aprakstiem, kurus tulko latviski un log'o to auto ar TIS, kam ātrums varbūt ir kādi 2Hz. Man pieejams ir logeris ar ātrumu 20Hz, logojot pat 30 dažādus parametrus.
Tas ir ta kā ar pamatskolnieku strīdēties.
Cīnies, kā reiz pilnmēness.[ Šo ziņu laboja Kaross, 09 Oct 2022, 21:22:04 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Lentīte ieķērās?
Nemīz, es uzrakstīšu skaidrojumu šajā topikā, lai nepazūd starp taviem vēmekļiem šeit.
https://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=32222
Kā tur paliek ar to piķi? Tad tev ir vai tomēr esi jau otro reizi plātījies ar to, kas tev nav un ko tu nemaz nevari izdarīt.
Kā tevi sētā sauca: Salaga? Nozīmi atkal?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
09 Oct 2022, 11:59:41 @DM-101 rakstīja:
O,shovakar/riit zinjas jaaskataas. Determineeju kaarteejo dzeeraajshoferi.
Pa Allazhu/Siguldas kraju bija normaala pakaljdziishanaas. Siguldaa atpaliku,jo saakaas 100+, pa sarkano...
Visu cienju pashvaldiibniekiem - tie savu busu nezheeloja. Tureejaas liidzi X3/E85.
Un sazinja starp policijas vieniibaam ir zibeniiga. Kaa filmaas shoreiz operatori nostraadaaja. Cerams,ka bez cietushajiem viss beidzaas.
Lūk varbūt dēļ šī tomēr pacelt savam b58 to griezi vairāk? Jo tos dzērājus tad var fiksāk izsekot
Bet kopumā lūdzu pacīnaties, kuram tiesa. Es varu tikai teikt, ka neesu b58 eksperts, bet teksts par to, ka kompis pretēji vadītāja prasībām piegriež droseli situācijā, kur nenotiek izslīde vai kādi citi apstākļi, kas liktu dme to darīt arī man likās savādi, bet Kaross pasteidzās pirmais to uzrakstīt.
Kā tad tas DME saprot, ka motors nesasniegs pieprasīto griezi?
Iznāk DME tik advancēts, ka reāllaikā spēj izrēķināt visus parametrus ieskaitot cik RPM atlicis līdz limitam, gaisa temp, spiedienu, ceļa relfeju utt, lai saprastu vai esot pie 5600 piem iznāks izspiest pie 6000 prasīto griezi vai nē?
Jo mans domu gājiens ir tāds, ja dzinējs konkrētā robā jau ir pie max RPM , tad droseli virināt vairs nav nozīmes, bet ja tas vēl nav sasniedzis max RPM , bet pedālis grīdā, tad kāpēc , lai tas pirms max RPM sasniegšanas pievērtu droseli, tikai tāpēc, ka uz tiem RPM neizdevās izspiest "prasīto" griezi, bet varbūt uz nākošajiem RPM izdosies...
Zinu, ka tie jaunie DME loti spējigi, bet nevaru noticēt, ka tik spējīgi, ka var reāllaikā paredzēt kādu griezi izdosies reāli sasniegt pie RPM, kuri vēl nav pienākuši. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|