Online
Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību | Offline | | |
Timur | | Kopš: 09. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 620
Braucu ar:
| Kads Latvija piedava BIGAS SGIS iekartam reducer repair kitus?
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/LPG-conversion-eng/LPG-conversion-kits/sgis-bigas-gasinjection.htm[ Šo ziņu laboja Timur, 29 Mar 2014, 15:35:02 ] | Offline | | |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
Ar kādu auto veikts tests? | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
jāregulē vel, lai var tikt ar vienu balonu Rīga-Maskava | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
iemet vidjiku ar DINAMISKO braukshanu,a to sausa runa | Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Kā ir ar gāzi N62 (B36) motoros.
Gāzinieks teica, ka var likt, bet mēdzot čakarēties.
Kādam varbūt ir dzīvē bijusi saskarsme - kādas ir tās problemas? Raustās, ja iežmiedz? | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
29 Mar 2014, 13:25:36 PASSATizhi rakstīja:
27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
jāregulē vel, lai var tikt ar vienu balonu Rīga-Maskava
nu man reports bet tas ir ar nedaudz modificētu motoru (m52b20 ar tagadējo tilpumu 2,3)
uz 1000km vidējais patēriņš 12l/100km propāna (puse pilsēta/ šos)
un tikai šos 9l/100km prpanelli | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Kurš gudrinieks var apstāstī dēļ kādam fizikas / ķīmijas īpašības ir šāds degvielas kritums 80% auto? Un visiem viņš sākas no 6/7ms . Konkrētais ir neparasts m52b20 (2,3)un tagad tas pazeminājums ir vēl lielāks.
[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 29 Mar 2014, 20:17:25 ] | Offline | | |
|
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Atradi ar ko salīdzināt. Man E46 330XI ar čipotu M54 | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
29 Mar 2014, 20:20:26 Modjo rakstīja:
Atradi ar ko salīdzināt. Man E46 330XI ar čipotu M54
tantes runā, ka čupoti mazāk tērē | Offline | | |
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Tantes arī nerunā, ka dinamika labāka, redlainā griež, un braukt ir lielāks prieks | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Mar 2014, 19:38:22 halloween rakstīja:
Kā ir ar gāzi N62 (B36) motoros.
Gāzinieks teica, ka var likt, bet mēdzot čakarēties.
Kādam varbūt ir dzīvē bijusi saskarsme - kādas ir tās problemas? Raustās, ja iežmiedz?
Tas vaargais motors ar tendenci saelipsoties simt punkti par to bus sajusma...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
29 Mar 2014, 20:27:07 Driver rakstīja:
29 Mar 2014, 19:38:22 halloween rakstīja:
Kā ir ar gāzi N62 (B36) motoros.
Gāzinieks teica, ka var likt, bet mēdzot čakarēties.
Kādam varbūt ir dzīvē bijusi saskarsme - kādas ir tās problemas? Raustās, ja iežmiedz?
Tas vaargais motors ar tendenci saelipsoties simt punkti par to bus sajusma...
Neskaitot to, ka viņš mēdz elipsēties arī bez gāzes, ir kādas citas, konkrētas, sūdzības? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Sancho, labak neiedzilinies, tev bus vairak jautajumu, neka atbilzu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
29 Mar 2014, 21:37:36 Sancix rakstīja:
27 Mar 2014, 14:31:30 PASSATizhi rakstīja:
27 Mar 2014, 14:25:17 balticlpg rakstīja:
25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?
Gāzei ir augstāka sadegšanas temperatūra – 1100°C, bet benzīnam – 950°C. Pārsvarā Japānā ražotajiem auto, dzinēja uzbūvē tiek izmantoti mīkstāki materiāli, tādēļ ilgtermiņā augstāka gāzes sadegšanas temperatūra var radīt bojājumus dzinēja vārstos. Tāpēc tiek uzstādītas vārstu aizsardzības sistēmas (papildus eļļošana). 5. un 6. paaudzes gāzes iekārtas lieto degvielu iesmidzināšanai šķidrā veidā - tā sajaucoties ar ieplūstošo gaisu veido zemas temperatūras degmaisijumu, kurš nodrošina degkameras atdzesēšanu ieplūdes taktī - nav nepieciešama papildus aizsardzība.
pesec, pats vismaz tici tiem murgiem?? degšanas t nevar iespaidot ar ieshprices veidu)))
Grāmatu nēesmu lasījis, bet vai nesanāk ka:
4 gen...iztvaikošana notiek reduktorā kurš sasilda gāzi/tvaiku un uz sprauslām iet tvaiks plusos.
5 gen...gāze iztvaikojot no šķidrā un tvaiku veido mīnusus, rezultātā degšana apkārtējā vidē ir tie 1100 mīnus mīnusi kas veidojas no gāzes, šķidra---->tvaiks ?
sadegšanas temperatūra jau būs tā pati, tikai degkameras temperatūra būs mazāka, ja to no iekšas dzesēs ar šķidru gāzi | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Kr4 balticlpg ir apliecinājis savu nezināšanu procesos, kas notiek cilindrā, līdz ar to par 50% noracis savu bizīti | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
27 Mar 2014, 14:25:17 balticlpg rakstīja:
25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?
Gāzei ir augstāka sadegšanas temperatūra – 1100°C, bet benzīnam – 950°C. Pārsvarā Japānā ražotajiem auto, dzinēja uzbūvē tiek izmantoti mīkstāki materiāli, tādēļ ilgtermiņā augstāka gāzes sadegšanas temperatūra var radīt bojājumus dzinēja vārstos. Tāpēc tiek uzstādītas vārstu aizsardzības sistēmas (papildus eļļošana). 5. un 6. paaudzes gāzes iekārtas lieto degvielu iesmidzināšanai šķidrā veidā - tā sajaucoties ar ieplūstošo gaisu veido zemas temperatūras degmaisijumu, kurš nodrošina degkameras atdzesēšanu ieplūdes taktī - nav nepieciešama papildus aizsardzība.
izstasti ka jus eļļojat izpludes varstu???Liekat izputeja to eļļas pudeli?? | Offline | | |
monza | | Kopš: 07. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 403
Braucu ar: stikli visa veida transportam 26354733
|
29 Mar 2014, 13:25:36 PASSATizhi rakstīja:
27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
jāregulē vel, lai var tikt ar vienu balonu Rīga-Maskava
ko tur regulēt, es ar vienu uzpildi ar busu, kuram ir 5.9, tieku līdz Maskavai un atpakaļ | Offline | | |
Vecais | | Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
29 Mar 2014, 21:37:36 Sancix rakstīja:
Grāmatu nēesmu lasījis, bet vai nesanāk ka:
4 gen...iztvaikošana notiek reduktorā kurš sasilda gāzi/tvaiku un uz sprauslām iet tvaiks plusos.
5 gen...gāze iztvaikojot no šķidrā un tvaiku veido mīnusus, rezultātā degšana apkārtējā vidē ir tie 1100 mīnus mīnusi kas veidojas no gāzes, šķidra---->tvaiks ?
Lielos vilcienos tā arī ir.. bet stāsts ir par DEGMAISĪJUMA temperatūru
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
29 Mar 2014, 23:41:11 monza rakstīja:
29 Mar 2014, 13:25:36 PASSATizhi rakstīja:
27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
jāregulē vel, lai var tikt ar vienu balonu Rīga-Maskava
ko tur regulēt, es ar vienu uzpildi ar busu, kuram ir 5.9, tieku līdz Maskavai un atpakaļ
moš par dažādām Maskavam runājam... tur ir 900 uz vienu galu. neviens balons nespēs pabarot v8 tik ilgi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|