Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Modjo
27. Mar 2014, 14:39 #12361

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
Offline
Timur
29. Mar 2014, 12:57 #12362

Kopš: 09. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 620

Braucu ar:

Kads Latvija piedava BIGAS SGIS iekartam reducer repair kitus?
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/LPG-conversion-eng/LPG-conversion-kits/sgis-bigas-gasinjection.htm

[ Šo ziņu laboja Timur, 29 Mar 2014, 15:35:02 ]

Offline
stucers
29. Mar 2014, 13:09 #12363

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību

Ar kādu auto veikts tests?
Offline
PASSATizhi
29. Mar 2014, 13:25 #12364

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
jāregulē vel, lai var tikt ar vienu balonu Rīga-Maskava
Offline
otomars
29. Mar 2014, 16:55 #12365

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.


iemet vidjiku ar DINAMISKO braukshanu,a to sausa runa
Offline
halloween
29. Mar 2014, 19:38 #12366

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Kā ir ar gāzi N62 (B36) motoros.

Gāzinieks teica, ka var likt, bet mēdzot čakarēties.

Kādam varbūt ir dzīvē bijusi saskarsme - kādas ir tās problemas? Raustās, ja iežmiedz?
Offline
BMW-Valcha
29. Mar 2014, 19:58 #12367

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


29 Mar 2014, 13:25:36 PASSATizhi rakstīja:

27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
jāregulē vel, lai var tikt ar vienu balonu Rīga-Maskava

nu man reports bet tas ir ar nedaudz modificētu motoru (m52b20 ar tagadējo tilpumu 2,3)
uz 1000km vidējais patēriņš 12l/100km propāna (puse pilsēta/ šos)
un tikai šos 9l/100km prpanelli
Offline
BMW-Valcha
29. Mar 2014, 20:16 #12368

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Kurš gudrinieks var apstāstī dēļ kādam fizikas / ķīmijas īpašības ir šāds degvielas kritums 80% auto? Un visiem viņš sākas no 6/7ms . Konkrētais ir neparasts m52b20 (2,3)un tagad tas pazeminājums ir vēl lielāks.

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 29 Mar 2014, 20:17:25 ]

Offline
Modjo
29. Mar 2014, 20:20 #12369

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Atradi ar ko salīdzināt. Man E46 330XI ar čipotu M54
Offline
BMW-Valcha
29. Mar 2014, 20:25 #12370

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


29 Mar 2014, 20:20:26 Modjo rakstīja:
Atradi ar ko salīdzināt. Man E46 330XI ar čipotu M54

tantes runā, ka čupoti mazāk tērē
Offline
Modjo
29. Mar 2014, 20:26 #12371

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Tantes arī nerunā, ka dinamika labāka, redlainā griež, un braukt ir lielāks prieks
Offline
Driver
29. Mar 2014, 20:27 #12372

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Mar 2014, 19:38:22 halloween rakstīja:
Kā ir ar gāzi N62 (B36) motoros.

Gāzinieks teica, ka var likt, bet mēdzot čakarēties.

Kādam varbūt ir dzīvē bijusi saskarsme - kādas ir tās problemas? Raustās, ja iežmiedz?

Tas vaargais motors ar tendenci saelipsoties simt punkti par to bus sajusma...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
halloween
29. Mar 2014, 21:23 #12373

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


29 Mar 2014, 20:27:07 Driver rakstīja:

29 Mar 2014, 19:38:22 halloween rakstīja:
Kā ir ar gāzi N62 (B36) motoros.

Gāzinieks teica, ka var likt, bet mēdzot čakarēties.

Kādam varbūt ir dzīvē bijusi saskarsme - kādas ir tās problemas? Raustās, ja iežmiedz?
Tas vaargais motors ar tendenci saelipsoties simt punkti par to bus sajusma...
Neskaitot to, ka viņš mēdz elipsēties arī bez gāzes, ir kādas citas, konkrētas, sūdzības?
Offline
Driver
29. Mar 2014, 21:39 #12374

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Sancho, labak neiedzilinies, tev bus vairak jautajumu, neka atbilzu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
seeingman
29. Mar 2014, 22:35 #12375

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


29 Mar 2014, 21:37:36 Sancix rakstīja:

27 Mar 2014, 14:31:30 PASSATizhi rakstīja:

27 Mar 2014, 14:25:17 balticlpg rakstīja:

25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?

Gāzei ir augstāka sadegšanas temperatūra – 1100°C, bet benzīnam – 950°C. Pārsvarā Japānā ražotajiem auto, dzinēja uzbūvē tiek izmantoti mīkstāki materiāli, tādēļ ilgtermiņā augstāka gāzes sadegšanas temperatūra var radīt bojājumus dzinēja vārstos. Tāpēc tiek uzstādītas vārstu aizsardzības sistēmas (papildus eļļošana). 5. un 6. paaudzes gāzes iekārtas lieto degvielu iesmidzināšanai šķidrā veidā - tā sajaucoties ar ieplūstošo gaisu veido zemas temperatūras degmaisijumu, kurš nodrošina degkameras atdzesēšanu ieplūdes taktī - nav nepieciešama papildus aizsardzība.
pesec, pats vismaz tici tiem murgiem?? degšanas t nevar iespaidot ar ieshprices veidu)))

Grāmatu nēesmu lasījis, bet vai nesanāk ka:
4 gen...iztvaikošana notiek reduktorā kurš sasilda gāzi/tvaiku un uz sprauslām iet tvaiks plusos.
5 gen...gāze iztvaikojot no šķidrā un tvaiku veido mīnusus, rezultātā degšana apkārtējā vidē ir tie 1100 mīnus mīnusi kas veidojas no gāzes, šķidra---->tvaiks ?

sadegšanas temperatūra jau būs tā pati, tikai degkameras temperatūra būs mazāka, ja to no iekšas dzesēs ar šķidru gāzi
Offline
Laoshi
29. Mar 2014, 22:46 #12376

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Kr4 balticlpg ir apliecinājis savu nezināšanu procesos, kas notiek cilindrā, līdz ar to par 50% noracis savu bizīti
Offline
uldens1
29. Mar 2014, 23:22 #12377

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


27 Mar 2014, 14:25:17 balticlpg rakstīja:

25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?

Gāzei ir augstāka sadegšanas temperatūra – 1100°C, bet benzīnam – 950°C. Pārsvarā Japānā ražotajiem auto, dzinēja uzbūvē tiek izmantoti mīkstāki materiāli, tādēļ ilgtermiņā augstāka gāzes sadegšanas temperatūra var radīt bojājumus dzinēja vārstos. Tāpēc tiek uzstādītas vārstu aizsardzības sistēmas (papildus eļļošana). 5. un 6. paaudzes gāzes iekārtas lieto degvielu iesmidzināšanai šķidrā veidā - tā sajaucoties ar ieplūstošo gaisu veido zemas temperatūras degmaisijumu, kurš nodrošina degkameras atdzesēšanu ieplūdes taktī - nav nepieciešama papildus aizsardzība.
izstasti ka jus eļļojat izpludes varstu???Liekat izputeja to eļļas pudeli??
Offline
monza
29. Mar 2014, 23:41 #12378

Kopš: 07. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: stikli visa veida transportam 26354733


29 Mar 2014, 13:25:36 PASSATizhi rakstīja:

27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
jāregulē vel, lai var tikt ar vienu balonu Rīga-Maskava

ko tur regulēt, es ar vienu uzpildi ar busu, kuram ir 5.9, tieku līdz Maskavai un atpakaļ
Offline
Vecais
29. Mar 2014, 23:41 #12379

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


29 Mar 2014, 21:37:36 Sancix rakstīja:
Grāmatu nēesmu lasījis, bet vai nesanāk ka:
4 gen...iztvaikošana notiek reduktorā kurš sasilda gāzi/tvaiku un uz sprauslām iet tvaiks plusos.
5 gen...gāze iztvaikojot no šķidrā un tvaiku veido mīnusus, rezultātā degšana apkārtējā vidē ir tie 1100 mīnus mīnusi kas veidojas no gāzes, šķidra---->tvaiks ?

Lielos vilcienos tā arī ir.. bet stāsts ir par DEGMAISĪJUMA temperatūru


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
PASSATizhi
30. Mar 2014, 00:06 #12380

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


29 Mar 2014, 23:41:11 monza rakstīja:

29 Mar 2014, 13:25:36 PASSATizhi rakstīja:

27 Mar 2014, 14:39:31 Modjo rakstīja:
Dienas prieks neviltots! Pēc sveču maiņas un jau ar vasaras riepām ar 44,01 L auto gāzi noripoti 325 Km, kuriem tika iztērēti 25.05Eur.
120 km turp-atpakaļ, un pa Rīgu, atlikušie ap 200+ km dinamiski tikai pa manu lielisko luksoforu pilsētu.
Sekojoši sanāk 13,54L/ 100 km jeb 7,71 Eur/ 100Km (5,42LVL).
Atogāzes cena- 0,5602 Eur/ 1 L (0,3937LVL).
Galvenais turēt kārtībā auto elektrību
jāregulē vel, lai var tikt ar vienu balonu Rīga-Maskava

ko tur regulēt, es ar vienu uzpildi ar busu, kuram ir 5.9, tieku līdz Maskavai un atpakaļ
moš par dažādām Maskavam runājam... tur ir 900 uz vienu galu. neviens balons nespēs pabarot v8 tik ilgi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo