Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Vecais
25. Mar 2014, 20:46 #12341

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?

Komplektā nenāk jo vajadzība ir apaļa - 0

Bet ja klients bez tā nevar naktīs gulēt - Любой каприз за ваши деньги

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Wilsons86
26. Mar 2014, 08:27 #12342

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Ir kāds gāzinieks, kurš sestdien varētu Jēkabpilī apskatīt vienu sagāzētu auto un pateikt cik slikti tur viss ir?
Offline
kaartmens
26. Mar 2014, 12:36 #12343

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

Ko gāzes spečuki iesaka likt uz Opel Vectra 05' 1.8 (90 kW)? Un par kādām naudām ir gatavi uzlikt? Var PM.
Offline
anza
26. Mar 2014, 15:49 #12344

Kopš: 26. Mar 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Cik izmaksā sagāzēt BMW E61 525i M54 motors. Meklēju pieredzējušu meistaru/kantori un labu, kvalitatīvu sistēmu.
Offline
Diablos
26. Mar 2014, 16:11 #12345

Kopš: 15. Apr 2008

Ziņojumi: 255

Braucu ar:

Atzīstās kurš no darboņiem ir uzlicis uz E46 330D LPG kurš ir tam braucamajam īpašnieks
Offline
Sebs
26. Mar 2014, 18:25 #12346

Kopš: 30. Jul 2002

Ziņojumi: 1320

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu


25 Mar 2014, 20:46:37 Vecais rakstīja:

25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?

Komplektā nenāk jo vajadzība ir apaļa - 0

Bet ja klients bez tā nevar naktīs gulēt - Любой каприз за ваши деньги

Nu ja nepiedegtu tie vārsti tad var bez flash lube, bet pieļauju ka perekupi neliek lai ieekonomētu, bet parastais pelēkais lettiņš kurš grib auto uz vairākiem gadiem tad noteikti uzstādīs šo ierīci. Kādā cenā ir tas eļļotājs un tas šķidrums bieži jāpapildina V6 dzinējam (vidēji) ar 4 vārsti uz cilindru?
Offline
vrz
26. Mar 2014, 18:45 #12347

Kopš: 06. Sep 2008

Ziņojumi: 162

Braucu ar: Turbo

tas ir vaarstu ellotaajs nevis "agregaats lai nepiedegtu vaarsti"
Offline
Vecais
26. Mar 2014, 19:54 #12348

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


26 Mar 2014, 18:25:08 Sebs rakstīja:

25 Mar 2014, 20:46:37 Vecais rakstīja:

25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?

Komplektā nenāk jo vajadzība ir apaļa - 0

Bet ja klients bez tā nevar naktīs gulēt - Любой каприз за ваши деньги

Nu ja nepiedegtu tie vārsti tad var bez flash lube, bet pieļauju ka perekupi neliek lai ieekonomētu, bet parastais pelēkais lettiņš kurš grib auto uz vairākiem gadiem tad noteikti uzstādīs šo ierīci. Kādā cenā ir tas eļļotājs un tas šķidrums bieži jāpapildina V6 dzinējam (vidēji) ar 4 vārsti uz cilindru?

Tie lētākie eļļotāji(pilinātāji) no 60€(?).
Var likt Prins kurš ar sūkni dozē katram cilindram ievērojot proporciju pēc gāzes sprauslu impilsiem.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
MPBK
26. Mar 2014, 20:13 #12349

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800


26 Mar 2014, 16:11:06 Diablos rakstīja:
Atzīstās kurš no darboņiem ir uzlicis uz E46 330D LPG kurš ir tam braucamajam īpašnieks

Alvis no autogāzes.lv, serviss ir pie Ķekavas uz Baldones šosejas. Šodien un rīt kāreiz šo auto izmantoju kā servisa maiņas auto kamēr šis remontē manu bussu.
P.s. Ar gāzi gan nebraucu, tikai uz dd., bet saimnieks teica kas viss esot o.k. Tikai sajūgs netura to gāzi.
Offline
koijotss
27. Mar 2014, 09:06 #12350

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


26 Mar 2014, 08:27:21 Wilsons86 rakstīja:
Ir kāds gāzinieks, kurš sestdien varētu Jēkabpilī apskatīt vienu sagāzētu auto un pateikt cik slikti tur viss ir?

par velti nebraukšu , bet ja gatavs maksāt var runāt

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
-Ainars-
27. Mar 2014, 09:23 #12351

Kopš: 02. May 2010

Ziņojumi: 238

Braucu ar: Corratec revolution

Interesee subaru forester 2,5atmo (usa) 2011.g sagazeshanas aptuvenas izmaksas. Bez lieliem reekjiniem pavisam aptuveni. Jauda 129kw

Paldies
Offline
sera88
27. Mar 2014, 10:29 #12352

Kopš: 23. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 264

Braucu ar: e90 330i


26 Mar 2014, 15:49:54 anza rakstīja:
Cik izmaksā sagāzēt BMW E61 525i M54 motors. Meklēju pieredzējušu meistaru/kantori un labu, kvalitatīvu sistēmu.

Varu piedāvāt savu kantori !!!
Man uz e90 330i uzlika gāzi
Braucu pusgadu un nevienas shaizes !
artraksti man uz PM auto datus iedoshu tev cenu piedaāvājumu!

Offline
Wilsons86
27. Mar 2014, 11:55 #12353

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


27 Mar 2014, 10:29:25 sera88 rakstīja:

26 Mar 2014, 15:49:54 anza rakstīja:
Cik izmaksā sagāzēt BMW E61 525i M54 motors. Meklēju pieredzējušu meistaru/kantori un labu, kvalitatīvu sistēmu.

Varu piedāvāt savu kantori !!!
Man uz e90 330i uzlika gāzi
Braucu pusgadu un nevienas shaizes !
artraksti man uz PM auto datus iedoshu tev cenu piedaāvājumu!




Kādus datus Tu vēl gribi no viņa? Tak viss jau uzrakstīts
Offline
anza
27. Mar 2014, 13:16 #12354

Kopš: 26. Mar 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Kāds ir dzirdējis par COSMO EOBD ? Man viens kantoris tādu piedāvā, pameklēju googlē neko par tādu nevar atrast
Offline
Billy
27. Mar 2014, 14:01 #12355

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Viena gazes kantora atbilde par gazes iekartas uzstadisanu uz M52 motora:

"Itāļu iekārtai "BRC" "Plug&Drive", vienīgai ir savienojums starp gāzes un benzīna datoru, kas gadījumā, ja nav iespējams saregulēt, lai nedeg "chek engine", gāzes datorā var ieslēgt automātisku kļūdu dzēšanu, kad brauc ar gāzi visas kļūdas, kas rodas dēļ gāzes tiek automātiski braukšanas laika dzēstas un
lampiņa "chek engine" vairs netraucē."

Sanak visu laiku dzesas kludas pa temu un ne pa temu?
Offline
balticlpg
27. Mar 2014, 14:25 #12356

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?

Gāzei ir augstāka sadegšanas temperatūra – 1100°C, bet benzīnam – 950°C. Pārsvarā Japānā ražotajiem auto, dzinēja uzbūvē tiek izmantoti mīkstāki materiāli, tādēļ ilgtermiņā augstāka gāzes sadegšanas temperatūra var radīt bojājumus dzinēja vārstos. Tāpēc tiek uzstādītas vārstu aizsardzības sistēmas (papildus eļļošana). 5. un 6. paaudzes gāzes iekārtas lieto degvielu iesmidzināšanai šķidrā veidā - tā sajaucoties ar ieplūstošo gaisu veido zemas temperatūras degmaisijumu, kurš nodrošina degkameras atdzesēšanu ieplūdes taktī - nav nepieciešama papildus aizsardzība.
Offline
PASSATizhi
27. Mar 2014, 14:28 #12357

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


27 Mar 2014, 14:01:59 Billy rakstīja:
Viena gazes kantora atbilde par gazes iekartas uzstadisanu uz M52 motora:

"Itāļu iekārtai "BRC" "Plug&Drive", vienīgai ir savienojums starp gāzes un benzīna datoru, kas gadījumā, ja nav iespējams saregulēt, lai nedeg "chek engine", gāzes datorā var ieslēgt automātisku kļūdu dzēšanu, kad brauc ar gāzi visas kļūdas, kas rodas dēļ gāzes tiek automātiski braukšanas laika dzēstas un
lampiņa "chek engine" vairs netraucē."

Sanak visu laiku dzesas kludas pa temu un ne pa temu?
paredzu kā tas tiek organizēts ar releja starpniecību kas vnk atslēdz čeka spuldzīti
Offline
balticlpg
27. Mar 2014, 14:30 #12358

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


27 Mar 2014, 14:28:24 PASSATizhi rakstīja:

27 Mar 2014, 14:01:59 Billy rakstīja:
Viena gazes kantora atbilde par gazes iekartas uzstadisanu uz M52 motora:

"Itāļu iekārtai "BRC" "Plug&Drive", vienīgai ir savienojums starp gāzes un benzīna datoru, kas gadījumā, ja nav iespējams saregulēt, lai nedeg "chek engine", gāzes datorā var ieslēgt automātisku kļūdu dzēšanu, kad brauc ar gāzi visas kļūdas, kas rodas dēļ gāzes tiek automātiski braukšanas laika dzēstas un
lampiņa "chek engine" vairs netraucē."

Sanak visu laiku dzesas kludas pa temu un ne pa temu?
paredzu kā tas tiek organizēts ar releja starpniecību kas vnk atslēdz čeka spuldzīti


BRC p&d to dara caur OBD - baigi veselīgi autiņam tas nevarētu būt!!!
Offline
PASSATizhi
27. Mar 2014, 14:31 #12359

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


27 Mar 2014, 14:25:17 balticlpg rakstīja:

25 Mar 2014, 19:19:03 Sebs rakstīja:
profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)?

Gāzei ir augstāka sadegšanas temperatūra – 1100°C, bet benzīnam – 950°C. Pārsvarā Japānā ražotajiem auto, dzinēja uzbūvē tiek izmantoti mīkstāki materiāli, tādēļ ilgtermiņā augstāka gāzes sadegšanas temperatūra var radīt bojājumus dzinēja vārstos. Tāpēc tiek uzstādītas vārstu aizsardzības sistēmas (papildus eļļošana). 5. un 6. paaudzes gāzes iekārtas lieto degvielu iesmidzināšanai šķidrā veidā - tā sajaucoties ar ieplūstošo gaisu veido zemas temperatūras degmaisijumu, kurš nodrošina degkameras atdzesēšanu ieplūdes taktī - nav nepieciešama papildus aizsardzība.
pesec, pats vismaz tici tiem murgiem?? degšanas t nevar iespaidot ar ieshprices veidu)))

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 27 Mar 2014, 14:32:52 ]

Offline
Driver
27. Mar 2014, 14:38 #12360

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Mar 2014, 14:28:24 PASSATizhi rakstīja:

27 Mar 2014, 14:01:59 Billy rakstīja:
Viena gazes kantora atbilde par gazes iekartas uzstadisanu uz M52 motora:

"Itāļu iekārtai "BRC" "Plug&Drive", vienīgai ir savienojums starp gāzes un benzīna datoru, kas gadījumā, ja nav iespējams saregulēt, lai nedeg "chek engine", gāzes datorā var ieslēgt automātisku kļūdu dzēšanu, kad brauc ar gāzi visas kļūdas, kas rodas dēļ gāzes tiek automātiski braukšanas laika dzēstas un
lampiņa "chek engine" vairs netraucē."

Sanak visu laiku dzesas kludas pa temu un ne pa temu?
paredzu kā tas tiek organizēts ar releja starpniecību kas vnk atslēdz čeka spuldzīti

Lampu paneli neviens nekomutee un ari kaa citadi paneli nemana. Bet visu laiku tiek dzestas visas kljudas un adaptacijas, rezultata e46 330i strada tikpat precizi kaa e30 323 ar L-Jetronic + EZ aizdedzi.
Varbut pat neprecizak, jo veca vienam auto ir paredzets, ka viss pieadaptesies un bus chotka, otram viss ir max precizi jau starta izdomats un nav paredzets nekas automatiski piereguleties.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo