Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 272 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Driver
14. Apr 2015, 00:32 #12341

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Cik laika pagaja, kamer pieradi?
Man ari besii salons un ariene ne visai...

Ja njemtu, tad tikai v8.

Vai beigas delj nodokljiem butu janjem 520 un atkal jaswapo

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
janexz
14. Apr 2015, 00:35 #12342

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


14 Apr 2015, 00:27:39 AUTORS rakstīja:
e39 ir pats labums !
Vel ir palicis kaut kas no klasikas , bet jau ir mūsdienu piesitiens ...
Es nobraucu divus e39 un ilgi nevarēju saņemties pārkāpt uz e60 , jo panelis nenormāli besīja..., likās ka nav vairs tā mājīguma un pierastā , pret vadītāju pavērstā paneļa !
Tagad jau pieradu un liekās Ok

BMW saprata savu kasjaku un ar f10 jau izlabojās mazliet. Bet auģiks ar izdomāja paneli pagriezt
Online
edzhaans
14. Apr 2015, 00:36 #12343

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


14 Apr 2015, 00:30:20 funkyasshit rakstīja:
e39 patiesībā cena vēl turās. Normāls nopakots e39 maksā uz 4k+. Runājot par 530 (ar m54, nevis M57). 540 cena kosmoss kā stāv tā stāv.

Jā bet offtopikā nedaudz, cik daudz tu esi redzējis e39 ar 530i uz vāka ? Bez gāzes ?
Pa lielam visur ir dīzeļi, kuri jau sāk iet tds ceļu, nabaga 3.0d tiek nobraukti līdz ručkai
Offline
Krekers
14. Apr 2015, 00:37 #12344

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

A pie e60 var ātri pierast, vajag tikai braukt, nevis skatīties uz paneli. Man arī panelis besī, ja salīdzina ar iepriekšējām paaudzēm, bet tāpat var pierast. Un ja ir max sapakots e60, tad gan jau pierast var vēl ātrāk. Bet pa lielam ikdienā braucot vnk pārstāj par tādām lietām domāt un to uztver par pašsparotamu lietu.
Offline
Driver
14. Apr 2015, 00:37 #12345

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Pohuj to audjiku, kaut zelta podu taja var iemontet, normals bembists tadu neprirks.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AUTORS
14. Apr 2015, 00:37 #12346

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


14 Apr 2015, 00:20:52 funkyasshit rakstīja:

14 Apr 2015, 00:18:33 Driver rakstīja:
Nu e32 mosh jaa, bet e34 hvz.
Un tas nav viens un tas pats kaa daziem liekas, kas abus tik pa gabalu redzejusi.


Divas dažādas mašīnas. Tikai nesen sanāca izbraukt ar e32. Daudz labāk kā gaidīju. Šobrīd varētu būt tāds favorīts no visa, jo nav sanācis pavizināties ne ar e24, ne ar e31.


14 Apr 2015, 00:18:38 AUTORS rakstīja:

14 Apr 2015, 00:11:32 Driver rakstīja:
Kadi 5k
545 visletakais 9k maksa ss.lv...
Cik sapratu jautāja par 535d !?
Ne visiem ir vectētiņš /naftas magnāts Amerikā , lai 545i darbinātu 200km dienā


Tam 3.5D jau normāls vērpiens. Lai gan e60 jau ir citi nodokļi. Neizģērbj jau nodokļos braucot ar V8 300hp+?
Es vidēji dienā nobraucu vismaz 200km !
Braucu ar dīzeli un smagu kāju , patēriņš ir ap 8 litri !
Ja brauktu ar 545i tādā pat režīmā , patēriņš būtu ap 17 litri ! Zinu ko rakstu , esmu pabraucis un man tas galīgi neder.
Lai teiktu ka tur baigā jauda un tt. ... fufelis , tak nav kur skriet pa mūsu ceļiem , un no vietas līdz simtam tāpat dīzelis aiziet pirmais un virs simta ir dzeltenie vīriņi priekšā ...
Neredzu jēgu to 8katlu dzinēju bubināt sastrēgumos un vel par to maksāt dubultā
Offline
funkyasshit
14. Apr 2015, 00:39 #12347

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


14 Apr 2015, 00:36:26 edzhaans rakstīja:

14 Apr 2015, 00:30:20 funkyasshit rakstīja:
e39 patiesībā cena vēl turās. Normāls nopakots e39 maksā uz 4k+. Runājot par 530 (ar m54, nevis M57). 540 cena kosmoss kā stāv tā stāv.

Jā bet offtopikā nedaudz, cik daudz tu esi redzējis e39 ar 530i uz vāka ? Bez gāzes ?
Pa lielam visur ir dīzeļi, kuri jau sāk iet tds ceļu, nabaga 3.0d tiek nobraukti līdz ručkai



Tas m57 vispār tirgu tā ir iekarojis, ka tā vien spiež pirkt saļaru, jo M54 kā tāda nav. Tikko skatījos mobilē un tā arī neko baigi afigenno neatradu ar M54, bet cena 5k+. (Meklēju manuāli, jo neesmu gatavs vēl spert to lielo soli uz AT. )

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 14 Apr 2015, 00:40:23 ]

Offline
janexz
14. Apr 2015, 00:40 #12348

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


14 Apr 2015, 00:36:26 edzhaans rakstīja:

Jā bet offtopikā nedaudz, cik daudz tu esi redzējis e39 ar 530i uz vāka ? Bez gāzes ?

ko nozīmē uz vāka? 530i vispār ir maz. Manuālu vispār nav
Online
funkyasshit
14. Apr 2015, 00:43 #12349

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ja nāktu 2.8 facelift, es ņemtu 2.8. Man tas M52 patīka un patīk. Pie dirsas ar vienu vai diviem ānusiem. Abos variantos ir baudāms pieliekot roku.
Offline
edzhaans
14. Apr 2015, 00:44 #12350

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

nu 530i jebšu vnk e39 ar m54 un 3.0 iekšā. Es personīgi redzu ļoti reti
Ručka nav obligāta, bet šī modifikācija tāda stabila, jo dzīnējs ir labs un protams pats e39 nāk ar faceliftu ar to dzinēju.
Offline
janexz
14. Apr 2015, 00:44 #12351

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


14 Apr 2015, 00:39:18 funkyasshit rakstīja:

Tas m57 vispār tirgu tā ir iekarojis, ka tā vien spiež pirkt saļaru, jo M54 kā tāda nav. Tikko skatījos mobilē un tā arī neko baigi afigenno neatradu ar M54, bet cena 5k+. (Meklēju manuāli, jo neesmu gatavs vēl spert to lielo soli uz AT. )

es kādus mēnešus trīs čekoju. pa to laiku tikai kādi trīs 530i izleca ņemami manuāļi par +/- adekvātu naudu.
Online
AUTORS
14. Apr 2015, 00:45 #12352

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


14 Apr 2015, 00:32:07 Driver rakstīja:
Cik laika pagaja, kamer pieradi?
Man ari besii salons un ariene ne visai...

Ja njemtu, tad tikai v8.

Vai beigas delj nodokljiem butu janjem 520 un atkal jaswapo
Cik laika pagājā??? Nu no csdd Rīgā līdz mājām Saulkrastos jau pieradu Nu kā tu vari nepierast , ja tu tiko par to esi 15pakas atdevis

[ Šo ziņu laboja AUTORS, 14 Apr 2015, 00:50:47 ]

Offline
Krekers
14. Apr 2015, 00:45 #12353

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Benzīnnieku ir maz, it sevišķi kūtiņās. Gan uz e39, gan uz e61.


un funkyasshit, es jau itkā esmu pārstājis cilvēkiem skaidrot, ka automāts ir zajebiss, jo nevienam tāpat nevar ieskaidrot. Varu tikai ieteikt izbraukt ar automātu. Par divmasnieka maiņu manuālim jau esi informēts.


Es nezinu, man neviens neko nestāstīja baigi. Pašam bija stereotipiski iedzīts, ka automāts ir slikti. Nu iedeva man viens Powerists izbraukt ar saviem BMW, tad nākamais auto ģimenē ienācās arī automāts. Nu nevar nepirkt automātu. Kad mainīšu nost e39, tad tā pēctecis arī būs automāts

P.S. galvenais ir beigt lolot ilūzijas, ka esi mega gonščiks un "labāk kontrolē auto" ar štepseli. 99%, kas saka to frāzi, ka labāk kontrolē auto vai var braukt sportiskāk, paši brauc kā nejēgas + visticamāk nav braukuši ar automātu.


P.P.S. piekrītu autoram par to pierašanu. Es līdzko iesēdos e61, uzreiz jutos kā īstajā auto. Jā, ir citādāks nekā e39, bet pat sēdeklis īsti nebija jāpiekruķi Vienkārši sēdies un brauc. Pirmajā dienā, mājās braucot, arī līdz divīti tika atvilkts, viss kā nākas

[ Šo ziņu laboja Krekers, 14 Apr 2015, 00:50:58 ]

Offline
AUTORS
14. Apr 2015, 00:49 #12354

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


14 Apr 2015, 00:45:42 Krekers rakstīja:
Benzīnnieku ir maz, it sevišķi kūtiņās. Gan uz e39, gan uz e61.


un funkyasshit, es jau itkā esmu pārstājis cilvēkiem skaidrot, ka automāts ir zajebiss, jo nevienam tāpat nevar ieskaidrot. Varu tikai ieteikt izbraukt ar automātu. Par divmasnieka maiņu manuālim jau esi informēts.


Es nezinu, man neviens neko nestāstīja baigi. Pašam bija stereotipiski iedzīts, ka automāts ir slikti. Nu iedeva man viens Powerists izbraukt ar saviem BMW, tad nākamais auto ģimenē ienācās arī automāts. Nu nevar nepirkt automātu. Kad mainīšu nost e39, tad tā pēctecis arī būs automāts

P.S. galvenais ir beigt lolot ilūzijas, ka esi mega gonščiks un "labāk kontrolē auto" ar štepseli. 99%, kas saka to frāzi, ka labāk kontrolē auto vai var braukt sportiskāk, paši brauc kā nejēgas + visticamāk nav braukuši ar automātu.
+100
Offline
funkyasshit
14. Apr 2015, 00:50 #12355

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


14 Apr 2015, 00:45:11 AUTORS rakstīja:

14 Apr 2015, 00:32:07 Driver rakstīja:
Cik laika pagaja, kamer pieradi?
Man ari besii salons un ariene ne visai...

Ja njemtu, tad tikai v8.

Vai beigas delj nodokljiem butu janjem 520 un atkal jaswapo
Cik laika pagājā??? Nu no csdd Rīgā līdz mājām Saulkrastos jau pieradu Nu kā tu vari nepierast , ja tu tiko par to es 15pakas atdevis


15 pakas noteikti ir labs arguments pievērt acis tam panelim.

Kreker, man nav nekā slikta sakāma par AT. Braucis esmu dafiga, bet lielākoties ar Volgo. Ar e39 3.0D tomātu sanāca izbraukt, bet nebiju pārsteigts. Varbūt bija saguris. Pēc mana 2.8 manuāļa likās galīgi gauss un neatsautsīgs viņš. Es vēl palieku pie manuāļa domas. Nav apnicis, sanācis vilties, sataisīt sūdus vai iztrakoties pietiekami ar manuāli, lai pārietu uz AT. Kad būs sīcis pakaļa un negribēsies iemest slīpi slapjā laikā naktī uz tukša krusta vai slapjā laukumā, tad būs jānolaižās uz zemes pie īstiem vīriem.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 14 Apr 2015, 00:51:05 ]

Offline
AUTORS
14. Apr 2015, 01:01 #12356

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


14 Apr 2015, 00:50:45 funkyasshit rakstīja:

14 Apr 2015, 00:45:11 AUTORS rakstīja:

14 Apr 2015, 00:32:07 Driver rakstīja:
Cik laika pagaja, kamer pieradi?
Man ari besii salons un ariene ne visai...

Ja njemtu, tad tikai v8.

Vai beigas delj nodokljiem butu janjem 520 un atkal jaswapo
Cik laika pagājā??? Nu no csdd Rīgā līdz mājām Saulkrastos jau pieradu Nu kā tu vari nepierast , ja tu tiko par to es 15pakas atdevis


15 pakas noteikti ir labs arguments pievērt acis tam panelim.

Kreker, man nav nekā slikta sakāma par AT. Braucis esmu dafiga, bet lielākoties ar Volgo. Ar e39 3.0D tomātu sanāca izbraukt, bet nebiju pārsteigts. Varbūt bija saguris. Pēc mana 2.8 manuāļa likās galīgi gauss un neatsautsīgs viņš. Es vēl palieku pie manuāļa domas. Nav apnicis, sanācis vilties, sataisīt sūdus vai iztrakoties pietiekami ar manuāli, lai pārietu uz AT. Kad būs sīcis pakaļa un negribēsies iemest slīpi slapjā laikā naktī uz tukša krusta vai slapjā laukumā, tad būs jānolaižās uz zemes pie īstiem vīriem.
Manam vel to pretīgo paneli nošuvuši ar ādu , lai tā nekrīt acīs
Offline
Krekers
14. Apr 2015, 01:07 #12357

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Mjā, tad jau tev tiešām sūdīgs variants, galīgi nezinu, kā pie tāda varēja pierast Labāk e36, tur vismaz panelis pareizā virzienā
Offline
Driver
14. Apr 2015, 01:09 #12358

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Apr 2015, 01:01:00 AUTORS rakstīja:

14 Apr 2015, 00:50:45 funkyasshit rakstīja:

14 Apr 2015, 00:45:11 AUTORS rakstīja:

14 Apr 2015, 00:32:07 Driver rakstīja:
Cik laika pagaja, kamer pieradi?
Man ari besii salons un ariene ne visai...

Ja njemtu, tad tikai v8.

Vai beigas delj nodokljiem butu janjem 520 un atkal jaswapo
Cik laika pagājā??? Nu no csdd Rīgā līdz mājām Saulkrastos jau pieradu Nu kā tu vari nepierast , ja tu tiko par to es 15pakas atdevis


15 pakas noteikti ir labs arguments pievērt acis tam panelim.

Kreker, man nav nekā slikta sakāma par AT. Braucis esmu dafiga, bet lielākoties ar Volgo. Ar e39 3.0D tomātu sanāca izbraukt, bet nebiju pārsteigts. Varbūt bija saguris. Pēc mana 2.8 manuāļa likās galīgi gauss un neatsautsīgs viņš. Es vēl palieku pie manuāļa domas. Nav apnicis, sanācis vilties, sataisīt sūdus vai iztrakoties pietiekami ar manuāli, lai pārietu uz AT. Kad būs sīcis pakaļa un negribēsies iemest slīpi slapjā laikā naktī uz tukša krusta vai slapjā laukumā, tad būs jānolaižās uz zemes pie īstiem vīriem.
Manam vel to pretīgo paneli nošuvuši ar ādu , lai tā nekrīt acīs

Atbrauc, noplesishu nost! Par velti pat!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
osiniexs
16. Apr 2015, 01:01 #12359

Kopš: 16. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: e36 328 cabrio, e30 318 un 530d individual

Chau kungi! Ir paredzēts dazhus mēneshus padzīvot norgē,vajag piecītim sakārtot navigāciju,svaigas kartes,apdeitot,plusā ievilkt avixsu,kko fleskam,kartem,teļuks pedejais,piecīts 05.03 gada,individuālis,neko pats jaukt negribu,vajag zinoshu cilvēku kas atri kvalitatīvi to var sadarīt!
Offline
Czars
16. Apr 2015, 10:07 #12360

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Sveiciens,. Kadam ir bijis, kas lidzigs: vakar paradijas burbuļojoša skaņa spiežot bremžu pedāli.

Kkas lidzigs bijis, kad atgaiso bremzes citiem auto, bet manipulacijas ar bremziem nav veiktas. Strange.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo