Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nekā. daudziem auto tas ir. ja vien tev tiešām nelej benzīnu klāt pie lpg |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
21 Mar 2014, 10:37:17 Kalnz rakstīja:
Kā novērst to, ka krītas bendzīna dačiks, braucot uz gāzi?
jāliek emulātoru. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Mar 2014, 10:46:59 BMW-Valcha rakstīja:
21 Mar 2014, 10:37:17 Kalnz rakstīja:
Kā novērst to, ka krītas bendzīna dačiks, braucot uz gāzi?
jāliek emulātoru.
Uz bmw varat nelikt emulatoru un nekas cits tur ari nelidzes, ja bakas raditajs naks lenam leja un off/on aizdedzi atkal radis, cik ir.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
balticlpg | |
Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
21 Mar 2014, 10:34:45 nikoo rakstīja:
Avensis 2.0 D4 benzīns. Runā, ka nav iespējams sagāzēt? Taisnība?
Patreiz nezinu nevienu ražotāju, kurš piedāvātu šī dzinēja pārbūvi uz LPG, bet zinu to ka Itāļi ICOM strādā pie šī jautājuma un sola, ka uz gada beigām dzinēja kodam 1AZ-FSE un 2AZ-FSE būs iespējams uzstādīt 6. paaudzes gāzes iekārtu. Patreiz jāgaida. |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Gāzinieki, cik liela nozīme ir tam vai sprauslas ievietotas kolektorā vai tomēr kā atsevišķs bloks un tad trubas līdz kolektoram. Lasīju, ka 50cm trubas esot šausmīgi slikti. Tad jau sanāk, ka sprauslas pa tiešo ieskrūvētas kolektorā ir ļoti labi, vai ne? |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
25 Mar 2014, 11:56:15 Instigater rakstīja:
Gāzinieki, cik liela nozīme ir tam vai sprauslas ievietotas kolektorā vai tomēr kā atsevišķs bloks un tad trubas līdz kolektoram. Lasīju, ka 50cm trubas esot šausmīgi slikti. Tad jau sanāk, ka sprauslas pa tiešo ieskrūvētas kolektorā ir ļoti labi, vai ne?
jo tuvāk sprausla pie ieplūdes vārsta jo labāk. |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
21 Mar 2014, 12:23:03 Driver rakstīja:
21 Mar 2014, 10:46:59 BMW-Valcha rakstīja:
21 Mar 2014, 10:37:17 Kalnz rakstīja:
Kā novērst to, ka krītas bendzīna dačiks, braucot uz gāzi?
jāliek emulātoru.
Uz bmw varat nelikt emulatoru un nekas cits tur ari nelidzes, ja bakas raditajs naks lenam leja un off/on aizdedzi atkal radis, cik ir.
Hondai atpakaļ nāk tikai pēc tam, kad bākā ielej dažus litru degvielas. Nekāda aizdedzes kruķīšana nepalīdz |
Offline | |
|
rihardsv | |
Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
25 Mar 2014, 12:31:10 Staris rakstīja:
21 Mar 2014, 12:23:03 Driver rakstīja:
21 Mar 2014, 10:46:59 BMW-Valcha rakstīja:
21 Mar 2014, 10:37:17 Kalnz rakstīja:
Kā novērst to, ka krītas bendzīna dačiks, braucot uz gāzi?
jāliek emulātoru.
Uz bmw varat nelikt emulatoru un nekas cits tur ari nelidzes, ja bakas raditajs naks lenam leja un off/on aizdedzi atkal radis, cik ir.
Hondai atpakaļ nāk tikai pēc tam, kad bākā ielej dažus litru degvielas. Nekāda aizdedzes kruķīšana nepalīdz
Hondai ik pa brīdim(pēc aizdedzes izslēgšanas/ieslēgšanas) uzkapj atpakaļ, bet tas notiek reti- tipa, kad rādītājs rāda 1/4 daļu bākas, bet reāli gandrīz pilna, tad atjēdzas un uzkāpj. Bet ja bākā mazāk par 1/2, tad krīt lejā un nehu... nekust |
Offline | |
|
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
25 Mar 2014, 12:24:33 PASSATizhi rakstīja:
25 Mar 2014, 11:56:15 Instigater rakstīja:
Gāzinieki, cik liela nozīme ir tam vai sprauslas ievietotas kolektorā vai tomēr kā atsevišķs bloks un tad trubas līdz kolektoram. Lasīju, ka 50cm trubas esot šausmīgi slikti. Tad jau sanāk, ka sprauslas pa tiešo ieskrūvētas kolektorā ir ļoti labi, vai ne?
jo tuvāk sprausla pie ieplūdes vārsta jo labāk.
Nu to es sapratu, kas googlē meklēju bildes ar keywordiem bmw autogāze. 70% bija tepat powera m7sport māksla un viņa atklātie šausmu darbi. Tagad viss skaidrs, ekonomiju neietekmē, bet atsaucību uz gāzes pedāli gan. |
Offline | |
|
Wilsons86 | |
Kopš: 07. Jan 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
|
Ar to Tu domāji, ka m7sport rada šos šausmu darbus vai, ka viņi vnk publicē attēlus ar to kā nevajag darīt? [ Šo ziņu laboja Wilsons86, 25 Mar 2014, 16:02:17 ] |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Es teiktu, ka šausmu darbi ko "viņš" ir atklājis |
Offline | |
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
25 Mar 2014, 12:36:10 rihardsv rakstīja:
25 Mar 2014, 12:31:10 Staris rakstīja:
21 Mar 2014, 12:23:03 Driver rakstīja:
21 Mar 2014, 10:46:59 BMW-Valcha rakstīja:
21 Mar 2014, 10:37:17 Kalnz rakstīja:
Kā novērst to, ka krītas bendzīna dačiks, braucot uz gāzi?
jāliek emulātoru.
Uz bmw varat nelikt emulatoru un nekas cits tur ari nelidzes, ja bakas raditajs naks lenam leja un off/on aizdedzi atkal radis, cik ir.
Hondai atpakaļ nāk tikai pēc tam, kad bākā ielej dažus litru degvielas. Nekāda aizdedzes kruķīšana nepalīdz
Hondai ik pa brīdim(pēc aizdedzes izslēgšanas/ieslēgšanas) uzkapj atpakaļ, bet tas notiek reti- tipa, kad rādītājs rāda 1/4 daļu bākas, bet reāli gandrīz pilna, tad atjēdzas un uzkāpj. Bet ja bākā mazāk par 1/2, tad krīt lejā un nehu... nekust
Un kas notiek kad dačiks nokrīt uz nulli? Poh, rullē tālāk ar teorētiski tukšu bāku? |
Offline | |
|
Modjo | |
Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Tur gadījumā pludinš vienkārši nesprūst |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
25 Mar 2014, 17:03:22 Modjo rakstīja:
Tur gadījumā pludinš vienkārši nesprūst
visiem uz gāzes pēķšņi sāk sprūst pludiņs mūsdienu auto tak nav vairs pludiņš, pāris vadi un mēraparāts panelī kā otrajam golfam.. dzineja ecu tak redz ka auto brauc,un tāpēc tas rādeklis arī dzīvo savu dzīvi |
Offline | |
|
JDS | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
25 Mar 2014, 17:09:10 PASSATizhi rakstīja:
25 Mar 2014, 17:03:22 Modjo rakstīja:
Tur gadījumā pludinš vienkārši nesprūst
visiem uz gāzes pēķšņi sāk sprūst pludiņs mūsdienu auto tak nav vairs pludiņš, pāris vadi un mēraparāts panelī kā otrajam golfam.. dzineja ecu tak redz ka auto brauc,un tāpēc tas rādeklis arī dzīvo savu dzīvi
Tuuliit tev pateiks, ka jelgavaa liekot nekaa taada nebuutu |
Offline | |
|
Modjo | |
Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Kā vecajā labā stāstā, pirms jaukt motoru, pārbaudi vai bākā benzīns, visādi gadās |
Offline | |
|
|
Sebs | |
Kopš: 30. Jul 2002
Ziņojumi: 1320
Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu
| profiņi, vai 5 paaudzes gāzes iekārtām nāk komplektā tas agregāts kas nodrošina vārstu nepiedegšanu (aizmirsu to vācisko nosaukumu)? |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Tā eļļa, kas uzdeg uz vārtsiem? JLM? Flashlube? |
Offline | |
|
Sebs | |
Kopš: 30. Jul 2002
Ziņojumi: 1320
Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu
|
25 Mar 2014, 19:36:20 BMW-Valcha rakstīja:
Tā eļļa, kas uzdeg uz vārtsiem? JLM? Flashlube?
Tieši tā. |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| ja ja, das gut štelle. vēlams divus pilinātājus likt, ja nu kas. |
Offline | |
|