Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Oct 2022, 10:18:43 @maasters rakstīja:
04 Oct 2022, 05:15:14 @DM-101 rakstīja:
p.s. ja kaadam interesee, kas taa par ''rezervi'', ko Karosa kungs piemin. Neba nu 20%, bet liidz 8..10% vareetu buut.
Shii ir [ja ir] neaizskaramaa rezerve, kas paredzeeta [iespeeju robezhaas] gaisa bliivuma [piem., augstkalnu apvidu un/vai iepluustoshaa gaisa augstas t gadiijumaa] kompenseeshanai. Par sho ir rakstiits manaa blogaa, pat links ielikts posta pirmajaa rindaa. Tb., wg neregulee boost spiedienu [tas ir max esoshajiem condition], bet tiek tureeta fikseeta neaizskaramaa rezerve.
Aizskart shaadas rezerves - sekas aprakstiishu zemaak.
Taatad, vakar un shodien braucu cauri Austrijai/Slovaakijai. Tur smuki celji, piem., Visokije Tatri ciems n shit. Diezgan paaugstu virs juuras liimenja. Vakar bija +20oC, bet vasaraa, saule, domaaju - gana karsts.
Kas notiek, kad taadi karosi apceerp shaadas rezerves? Braucot kalnaa ar atveertu droseli shajaa 5K+ rezhiimaa ilgaak par laiku X [paaris sekundes], DME izlido ar kljudu par pazeminaatu boost spiedienu.
DME atver wg, dzineejs paariet atmosfeeras rezhiimaa. Check engine [EML] priborkaa. Jaudas nav.
Taalaak jau 50/50 iespeejamiiba, ka peec perestarta DME meegjinaas iegriezt turbinu. Otraas 50% - naaksies ''tikai nodzeest kljuudas''.
Nu, ja es esmu pilsonis parastais, es 1500km braukshu kaa pensis, ar checku priborkaa. Lai karosi nodzestu kljuudas [citu risinaajumu ta nav] vai pabakstitos veel [lasi - ielaadetu citu failu, kas ir alja ar mazaaku pereboostu].
Un - liidz naakamajai reizei.
Es jau nerunaaju par visu citu - nekorekts degmaisiijums pa virtuaalajaam bankam [deelj twinscroll], sprauslu adaptaaciju probleemas - par visu sho karosiem vnk NULLE ponjas. Sakusiis virzulji - ne jau vinji buus vainiigi, bet sprauslas, BMW inzhenieri, kas tur veel.
Es nezinu 100%, bet vai nav tā Kaross, ka kaspich šēit domā rezervi, ko DME sajūt. Nu respektīvi viens variants kaspich būdams bagāts brauc pa šveices kalniem ar savu stock B58, dačiks ziņo DME, ka atmosfēras spiediens krīt, DME pavirina WG , lai paceltu turbīnas ražību, kas izlīdzina ieplūdes spiedienu. Tiek saglabāta esošā jauda.
Otrs gadījums- pa šveices kalniem brauc pats Kaross, jo nauda atšķirībā no dīzeļiem nesmird... Karosam B58 sagriezsts jau līdz gandrīz galam.
Dēļ augstākās ražības Tev jau standartā ir lielāks spiediens, bet krītoties atmosfēras spiedienam arī šis Tavs paaugstinātais spiediens kritīs proporcionāli , tikpat cik nesačipsotam B58 , jo abi atrodaties vienādā apkārtējā gaisa spiedienā.
Tavs čipsotais b58 DME tagad gribēs saglabāt savu iepriekšējo spiedienu (to, kurā tas darbojas vislaik) bet nevarēs, jo tev WG jau būs līdz galam gandrīz. Līdz ar to sapratīs, ka kautkas nav un iemetīs kļūdu.
Juatājums tāds - vai pēc tās cipsošanas, kur vērā ņemams jaudas pieaugums vēl paliek pāri vispār kautkāda rezerve tai turbīnai, lai ja vajag kompis var viņu vēl "piegriezt", lai izlīdzinātu spiedienu vietā, kur to vajag?
Doma nav slikta, bet tas viss notiek tieši pretēji. Lai neiznīcinātu turbīnu paceļoties kalnos auto turbīnas spiedienu SAMAZINA! Jā, samazina. Proporcionāli atmosfēras spiedienam. Jo augstāk kalnos, jo zemāks būs turbo spiediens.
Kapēc?! elementāri. Gaiss paliek retinātāks, skābeļa mazāk un, lai nodrošinātu vajadzīgo spiedienu, turbīnai būtu jāgriežas vēl ātrāk, augstākos apgriezienos kā bracot jūras līmenī. Tapēc, lai saudzētu turbo un nepārgrieztu pārāk augstos RPM, pieprasīto spiedienu samazina.
Labi, man jāiet iepūst kādām auto dzīvība, atgriezisimies vakarā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 10:25:04 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 10:10:00 @Kaross rakstīja:
Vēl viena ļoti būtiska lieta - aizdedze. Ko mūsu profesors pat iedomāties nevarēja.
Tulit gan jau saksies verbālā caureja par neaizskaramām vērtībām, detonāciju, degvielas kvalitāti, zvaigžņu sastāvu pret mēnesi u.t.t.
Vēl ir knifi ar droseli, bet gari nestāstīšu, gribu dzirdēt turpinājumu no profesora.
aizdedze?
aizdedze jau 20 gadus ir adaptiiva. peedejos 10 gadus - katram cilindram individuaala.
bet, te mees atkal nonaakam pie taa, ka tiek sajaatas vadiibas kartes, tad DME meegjina savilkt galus kopaa. tad tas isti nesanaak. tad saak lekt kljuudas aaraa, tad padzeesham kljuudu karti, un taa miskaste kaut kaa mocaas pilniiigaa limp mode.
Bet, es saprotu, ka BMW inzhenieri bez jebkaada iemesla taisa veelu aizdedzi, knock sensorus liek bez pamatojuma, analizee degvielas kvalitaati, veido kopeejaas adaptiivas aizdedzes kartes, veido individuaalaas aizdedzes kartes katram cilindram. Tas ir lieki. Jo Kaross uztaisiis agraaku aizdedzi
Jā šis gan ir interesanti, es arī ieodmājos, kā tam Karosa minētajam 600zs b58 eksemplāram , ja pieņemam, ka tie 600zs tur tiešām ir sasniegti uz jaudas stenda, kā tur ar detonāciju, jo tak b58 jau stockā ir augstāka kompresijas pakāpe, kas diez notiek, kad tur sagriež klāt vēl tik daudz spiediena.
Nu tiešā iesmidzināšana protams palīdz,bet ar kādu oktanu jābrauc? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Oct 2022, 10:25:04 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 10:10:00 @Kaross rakstīja:
Vēl viena ļoti būtiska lieta - aizdedze. Ko mūsu profesors pat iedomāties nevarēja.
Tulit gan jau saksies verbālā caureja par neaizskaramām vērtībām, detonāciju, degvielas kvalitāti, zvaigžņu sastāvu pret mēnesi u.t.t.
Vēl ir knifi ar droseli, bet gari nestāstīšu, gribu dzirdēt turpinājumu no profesora.
aizdedze?
aizdedze jau 20 gadus ir adaptiiva. peedejos 10 gadus - katram cilindram individuaala.
bet, te mees atkal nonaakam pie taa, ka tiek sajaatas vadiibas kartes, tad DME meegjina savilkt galus kopaa. tad tas isti nesanaak. tad saak lekt kljuudas aaraa, tad padzeesham kljuudu karti, un taa miskaste kaut kaa mocaas pilniiigaa limp mode.
Bet, es saprotu, ka BMW inzhenieri bez jebkaada iemesla taisa veelu aizdedzi, knock sensorus liek bez pamatojuma, analizee degvielas kvalitaati, veido kopeejaas adaptiivas aizdedzes kartes, veido individuaalaas aizdedzes kartes katram cilindram. Tas ir lieki. Jo Kaross uztaisiis agraaku aizdedzi
aha, adaptīva. Paturpini. No kurienes tā aizdedze adaptējas? No kosmosa?
man patik, jo tālāk, jo trakāk.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Oct 2022, 10:27:53 @maasters rakstīja:
04 Oct 2022, 10:25:04 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 10:10:00 @Kaross rakstīja:
Vēl viena ļoti būtiska lieta - aizdedze. Ko mūsu profesors pat iedomāties nevarēja.
Tulit gan jau saksies verbālā caureja par neaizskaramām vērtībām, detonāciju, degvielas kvalitāti, zvaigžņu sastāvu pret mēnesi u.t.t.
Vēl ir knifi ar droseli, bet gari nestāstīšu, gribu dzirdēt turpinājumu no profesora.
aizdedze?
aizdedze jau 20 gadus ir adaptiiva. peedejos 10 gadus - katram cilindram individuaala.
bet, te mees atkal nonaakam pie taa, ka tiek sajaatas vadiibas kartes, tad DME meegjina savilkt galus kopaa. tad tas isti nesanaak. tad saak lekt kljuudas aaraa, tad padzeesham kljuudu karti, un taa miskaste kaut kaa mocaas pilniiigaa limp mode.
Bet, es saprotu, ka BMW inzhenieri bez jebkaada iemesla taisa veelu aizdedzi, knock sensorus liek bez pamatojuma, analizee degvielas kvalitaati, veido kopeejaas adaptiivas aizdedzes kartes, veido individuaalaas aizdedzes kartes katram cilindram. Tas ir lieki. Jo Kaross uztaisiis agraaku aizdedzi
Jā šis gan ir interesanti, es arī ieodmājos, kā tam Karosa minētajam 600zs b58 eksemplāram , ja pieņemam, ka tie 600zs tur tiešām ir sasniegti uz jaudas stenda, kā tur ar detonāciju, jo tak b58 jau stockā ir augstāka kompresijas pakāpe, kas diez notiek, kad tur sagriež klāt vēl tik daudz spiediena.
Nu tiešā iesmidzināšana protams palīdz,bet ar kādu oktanu jābrauc?
Pamēģini iedomāties cik lielai jaudai jābūt, lai auto brauktu 100-200km/h precīzi 6 sekundēs. Tas ir dragy laiks. Augstas preciziātes GPS taimeris. un tas ir B58 dzinējs, kuram iekšā nav veiktas nekādas modifikācijas un brauc ar 98E degvielu. Arēji, protams, apkarīnats ar viskaut ko.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| no kurienes tā aizdedze ņem pamatvērtības?
no kosmosa?
Uzrakstīšu skaidrāk, lai tev beidzot aiziet? Kaut gan nav vērts. Tik daudz stulbuma vienā reizē man grūti apstrādāt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Oct 2022, 10:36:05 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 10:27:21 @Kaross rakstīja:
04 Oct 2022, 10:18:43 @maasters rakstīja:
04 Oct 2022, 05:15:14 @DM-101 rakstīja:
p.s. ja kaadam interesee, kas taa par ''rezervi'', ko Karosa kungs piemin. Neba nu 20%, bet liidz 8..10% vareetu buut.
Shii ir [ja ir] neaizskaramaa rezerve, kas paredzeeta [iespeeju robezhaas] gaisa bliivuma [piem., augstkalnu apvidu un/vai iepluustoshaa gaisa augstas t gadiijumaa] kompenseeshanai. Par sho ir rakstiits manaa blogaa, pat links ielikts posta pirmajaa rindaa. Tb., wg neregulee boost spiedienu [tas ir max esoshajiem condition], bet tiek tureeta fikseeta neaizskaramaa rezerve.
Aizskart shaadas rezerves - sekas aprakstiishu zemaak.
Taatad, vakar un shodien braucu cauri Austrijai/Slovaakijai. Tur smuki celji, piem., Visokije Tatri ciems n shit. Diezgan paaugstu virs juuras liimenja. Vakar bija +20oC, bet vasaraa, saule, domaaju - gana karsts.
Kas notiek, kad taadi karosi apceerp shaadas rezerves? Braucot kalnaa ar atveertu droseli shajaa 5K+ rezhiimaa ilgaak par laiku X [paaris sekundes], DME izlido ar kljudu par pazeminaatu boost spiedienu.
DME atver wg, dzineejs paariet atmosfeeras rezhiimaa. Check engine [EML] priborkaa. Jaudas nav.
Taalaak jau 50/50 iespeejamiiba, ka peec perestarta DME meegjinaas iegriezt turbinu. Otraas 50% - naaksies ''tikai nodzeest kljuudas''.
Nu, ja es esmu pilsonis parastais, es 1500km braukshu kaa pensis, ar checku priborkaa. Lai karosi nodzestu kljuudas [citu risinaajumu ta nav] vai pabakstitos veel [lasi - ielaadetu citu failu, kas ir alja ar mazaaku pereboostu].
Un - liidz naakamajai reizei.
Es jau nerunaaju par visu citu - nekorekts degmaisiijums pa virtuaalajaam bankam [deelj twinscroll], sprauslu adaptaaciju probleemas - par visu sho karosiem vnk NULLE ponjas. Sakusiis virzulji - ne jau vinji buus vainiigi, bet sprauslas, BMW inzhenieri, kas tur veel.
Es nezinu 100%, bet vai nav tā Kaross, ka kaspich šēit domā rezervi, ko DME sajūt. Nu respektīvi viens variants kaspich būdams bagāts brauc pa šveices kalniem ar savu stock B58, dačiks ziņo DME, ka atmosfēras spiediens krīt, DME pavirina WG , lai paceltu turbīnas ražību, kas izlīdzina ieplūdes spiedienu. Tiek saglabāta esošā jauda.
Otrs gadījums- pa šveices kalniem brauc pats Kaross, jo nauda atšķirībā no dīzeļiem nesmird... Karosam B58 sagriezsts jau līdz gandrīz galam.
Dēļ augstākās ražības Tev jau standartā ir lielāks spiediens, bet krītoties atmosfēras spiedienam arī šis Tavs paaugstinātais spiediens kritīs proporcionāli , tikpat cik nesačipsotam B58 , jo abi atrodaties vienādā apkārtējā gaisa spiedienā.
Tavs čipsotais b58 DME tagad gribēs saglabāt savu iepriekšējo spiedienu (to, kurā tas darbojas vislaik) bet nevarēs, jo tev WG jau būs līdz galam gandrīz. Līdz ar to sapratīs, ka kautkas nav un iemetīs kļūdu.
Juatājums tāds - vai pēc tās cipsošanas, kur vērā ņemams jaudas pieaugums vēl paliek pāri vispār kautkāda rezerve tai turbīnai, lai ja vajag kompis var viņu vēl "piegriezt", lai izlīdzinātu spiedienu vietā, kur to vajag?
Doma nav slikta, bet tas viss notiek tieši pretēji. Lai neiznīcinātu turbīnu paceļoties kalnos auto turbīnas spiedienu SAMAZINA! Jā, samazina. Proporcionāli atmosfēras spiedienam. Jo augstāk kalnos, jo zemāks būs turbo spiediens.
Kapēc?! elementāri. Gaiss paliek retinātāks, skābeļa mazāk un, lai nodrošinātu vajadzīgo spiedienu, turbīnai būtu jāgriežas vēl ātrāk, augstākos apgriezienos kā bracot jūras līmenī. Tapēc, lai saudzētu turbo un nepārgrieztu pārāk augstos RPM, pieprasīto spiedienu samazina.
Labi, man jāiet iepūst kādām auto dzīvība, atgriezisimies vakarā.
Ir tikai viena neliela probleema - taa kaa chipseri NETIEK klaat algortimiem u.c. specifiskaam lietaam, sho sadalju vinji nekaadi nevar mainiit.
nu tu tiešām esi dumjš. Visam tiek klāt un te pēkšni kaut kam netiek.
Ilgi vēl to stulbumu rakstīsi? Bet paturpini, kad būs pietiekoši sakrājies, es varu pat video uztaisit ar B58 un iebakstīt ekrānā ar datiem reālā laikā braucot pa ielu, lai tevi pazemotu maksimāli.
Turpini!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Pag, Kaross, tu gribi teikt, ka , ja stock b58 pamazinoties gaisa spiedienam aizvērs WG, lai saglabātu iepriekšējo ražību/jaudu , kur to nevarot izdarīt iemetīs kļūdu, tad tavs čipsotais DME kurš mēģinās saglabāt "sagriezto" jaudu to nevarēs izdarīt un par to kļūdu nemetīs?
Kā tad tur ir, ja tu pacel jaudu uz WG un spiediena rēķina, kas tiek darīts ejot iekšā turbīnas RPM/jaudas rezervē, tad skaidrs, ka esot šajā rezervē tālāk vairs iet kur nav.
Līdz ar to stock softs izmantos rezervi kalnos, lai piedzītu augstāku ražību zemākā ienākošajā gaisa spiedienā, bet tavs jau paaugstinātās ražības turbo/DME salikums vairs nevarēs piedzīt.
Te ir jautājums , vai tu mainot DME šos parametrus priekš WG uc vērtībām izmaini arī to, kā DME reaģē uz esošā/uzdotā spiediena vērtībām?
Jo tam es gan piekrītu, ka turbīnai esot tuvu savam max ražības/RPM slieksnim vairs nevar to pacelt kā to varētu stock variantā, jautājums vai DME to zin/saprot un necenšas neko no tās pieprāsīt - bet lai to panāktu būtu jaizmaina DME softa funkcionalitāte, tas notiek?
PS. es nešaubos, ka var izgriezt no b58 600zs, bet te man jāpiekrīt kaspich, ka tie 600zs visticamāk nepaliks visos apstākļos atšķirībā no ražotāja jaudas, kura ir projektēta, lai tā būtu sasniedzama praktiski jebkuros apstākļos.
Nu varbūt vienigi, ja liek citu turbīnu un maina fiziskās detaļas, kā es redzu netā citi jau ir sadarījuši saviem b58, bet tas ir jau cits līmenis ne vairs softa kruķīšana.
[ Šo ziņu laboja maasters, 04 Oct 2022, 11:16:38 ] | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 10:43:27 @Kaross rakstīja:
04 Oct 2022, 10:36:05 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 10:27:21 @Kaross rakstīja:
04 Oct 2022, 10:18:43 @maasters rakstīja:
04 Oct 2022, 05:15:14 @DM-101 rakstīja:
p.s. ja kaadam interesee, kas taa par ''rezervi'', ko Karosa kungs piemin. Neba nu 20%, bet liidz 8..10% vareetu buut.
Shii ir [ja ir] neaizskaramaa rezerve, kas paredzeeta [iespeeju robezhaas] gaisa bliivuma [piem., augstkalnu apvidu un/vai iepluustoshaa gaisa augstas t gadiijumaa] kompenseeshanai. Par sho ir rakstiits manaa blogaa, pat links ielikts posta pirmajaa rindaa. Tb., wg neregulee boost spiedienu [tas ir max esoshajiem condition], bet tiek tureeta fikseeta neaizskaramaa rezerve.
Aizskart shaadas rezerves - sekas aprakstiishu zemaak.
Taatad, vakar un shodien braucu cauri Austrijai/Slovaakijai. Tur smuki celji, piem., Visokije Tatri ciems n shit. Diezgan paaugstu virs juuras liimenja. Vakar bija +20oC, bet vasaraa, saule, domaaju - gana karsts.
Kas notiek, kad taadi karosi apceerp shaadas rezerves? Braucot kalnaa ar atveertu droseli shajaa 5K+ rezhiimaa ilgaak par laiku X [paaris sekundes], DME izlido ar kljudu par pazeminaatu boost spiedienu.
DME atver wg, dzineejs paariet atmosfeeras rezhiimaa. Check engine [EML] priborkaa. Jaudas nav.
Taalaak jau 50/50 iespeejamiiba, ka peec perestarta DME meegjinaas iegriezt turbinu. Otraas 50% - naaksies ''tikai nodzeest kljuudas''.
Nu, ja es esmu pilsonis parastais, es 1500km braukshu kaa pensis, ar checku priborkaa. Lai karosi nodzestu kljuudas [citu risinaajumu ta nav] vai pabakstitos veel [lasi - ielaadetu citu failu, kas ir alja ar mazaaku pereboostu].
Un - liidz naakamajai reizei.
Es jau nerunaaju par visu citu - nekorekts degmaisiijums pa virtuaalajaam bankam [deelj twinscroll], sprauslu adaptaaciju probleemas - par visu sho karosiem vnk NULLE ponjas. Sakusiis virzulji - ne jau vinji buus vainiigi, bet sprauslas, BMW inzhenieri, kas tur veel.
Es nezinu 100%, bet vai nav tā Kaross, ka kaspich šēit domā rezervi, ko DME sajūt. Nu respektīvi viens variants kaspich būdams bagāts brauc pa šveices kalniem ar savu stock B58, dačiks ziņo DME, ka atmosfēras spiediens krīt, DME pavirina WG , lai paceltu turbīnas ražību, kas izlīdzina ieplūdes spiedienu. Tiek saglabāta esošā jauda.
Otrs gadījums- pa šveices kalniem brauc pats Kaross, jo nauda atšķirībā no dīzeļiem nesmird... Karosam B58 sagriezsts jau līdz gandrīz galam.
Dēļ augstākās ražības Tev jau standartā ir lielāks spiediens, bet krītoties atmosfēras spiedienam arī šis Tavs paaugstinātais spiediens kritīs proporcionāli , tikpat cik nesačipsotam B58 , jo abi atrodaties vienādā apkārtējā gaisa spiedienā.
Tavs čipsotais b58 DME tagad gribēs saglabāt savu iepriekšējo spiedienu (to, kurā tas darbojas vislaik) bet nevarēs, jo tev WG jau būs līdz galam gandrīz. Līdz ar to sapratīs, ka kautkas nav un iemetīs kļūdu.
Juatājums tāds - vai pēc tās cipsošanas, kur vērā ņemams jaudas pieaugums vēl paliek pāri vispār kautkāda rezerve tai turbīnai, lai ja vajag kompis var viņu vēl "piegriezt", lai izlīdzinātu spiedienu vietā, kur to vajag?
Doma nav slikta, bet tas viss notiek tieši pretēji. Lai neiznīcinātu turbīnu paceļoties kalnos auto turbīnas spiedienu SAMAZINA! Jā, samazina. Proporcionāli atmosfēras spiedienam. Jo augstāk kalnos, jo zemāks būs turbo spiediens.
Kapēc?! elementāri. Gaiss paliek retinātāks, skābeļa mazāk un, lai nodrošinātu vajadzīgo spiedienu, turbīnai būtu jāgriežas vēl ātrāk, augstākos apgriezienos kā bracot jūras līmenī. Tapēc, lai saudzētu turbo un nepārgrieztu pārāk augstos RPM, pieprasīto spiedienu samazina.
Labi, man jāiet iepūst kādām auto dzīvība, atgriezisimies vakarā.
Ir tikai viena neliela probleema - taa kaa chipseri NETIEK klaat algortimiem u.c. specifiskaam lietaam, sho sadalju vinji nekaadi nevar mainiit.
nu tu tiešām esi dumjš. Visam tiek klāt un te pēkšni kaut kam netiek.
Ilgi vēl to stulbumu rakstīsi? Bet paturpini, kad būs pietiekoši sakrājies, es varu pat video uztaisit ar B58 un iebakstīt ekrānā ar datiem reālā laikā braucot pa ielu, lai tevi pazemotu maksimāli.
Turpini!
Vot uztaisi gan to video , būs vismaz kautkas ko pavērot šeit. Pēctam jau tiesas verdikts par labu vai sliktu Tev sekos neapšaubāmi | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
| DM-101, Tev kāda poha lielā?
pasaki man vienu:
1) auto A līdz 200 ieskrienas 21 sekundē
2) auto B līdz 200 ieskrienas 20 sekundēs
3) auto A līdz 190 ieskrienas 19 sekundēs
4) auto B līdz 190 ieskrienas 19 sekundēs
kāda huja pēc Tu domā, ka tajās 2 sekundēs kāds nobrauks 45m vai cik tos m vairāk Tu biji izrēķinājis? līdz 190 iespējams abi brauc blakus, tad viens beidz iet, otrs turpina. es ieliku šādus skaitļus, lai Tu saprastu, ka paātrinājums nav lineārs bļin.
bet ok, es atmetos. visi jau pamanījuši, ka pat kļūdas pēc uzrakstot 2+1=5 Tu turpināsi to aizstāvēt nevis patieksi, ka esi nolohojis
labi turpini cīnīties par čipiem. tur es nejaukšos, jo nesaprotu | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 11:34:25 @user rakstīja:
DM-101, Tev kāda poha lielā?
pasaki man vienu:
1) auto A līdz 200 ieskrienas 21 sekundē
2) auto B līdz 200 ieskrienas 20 sekundēs
3) auto A līdz 190 ieskrienas 19 sekundēs
4) auto B līdz 190 ieskrienas 19 sekundēs
kāda huja pēc Tu domā, ka tajās 2 sekundēs kāds nobrauks 45m vai cik tos m vairāk Tu biji izrēķinājis? līdz 190 iespējams abi brauc blakus, tad viens beidz iet, otrs turpina. es ieliku šādus skaitļus, lai Tu saprastu, ka paātrinājums nav lineārs bļin.
bet ok, es atmetos. visi jau pamanījuši, ka pat kļūdas pēc uzrakstot 2+1=5 Tu turpināsi to aizstāvēt nevis patieksi, ka esi nolohojis
labi turpini cīnīties par čipiem. tur es nejaukšos, jo nesaprotu
Esmu par slinku, lai sekotu līdz visam šajā sakarā, bet skaidrs ir tas, ka attāluma starpība starp diviem auto būs atkarīga no katra auto ātruma un laika, ko tas pavada konkrētajā ātrumā.
Rezultātā tā distances starpība starp diviem auto vislaik mainās, jo katram auto katrā ātrumā ir cits paātrinājums, ko nosaka tā konkrētā auto dzinēja jauda pie konkrētiem RPM, zobratu attiecībās , riepu diametri utt utt.
Taka , ja tas ir tas ko user saki, tad Tev ir taisnība.
| Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 12:59:07 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 11:49:02 @maasters rakstīja:
04 Oct 2022, 11:34:25 @user rakstīja:
DM-101, Tev kāda poha lielā?
pasaki man vienu:
1) auto A līdz 200 ieskrienas 21 sekundē
2) auto B līdz 200 ieskrienas 20 sekundēs
3) auto A līdz 190 ieskrienas 19 sekundēs
4) auto B līdz 190 ieskrienas 19 sekundēs
kāda huja pēc Tu domā, ka tajās 2 sekundēs kāds nobrauks 45m vai cik tos m vairāk Tu biji izrēķinājis? līdz 190 iespējams abi brauc blakus, tad viens beidz iet, otrs turpina. es ieliku šādus skaitļus, lai Tu saprastu, ka paātrinājums nav lineārs bļin.
bet ok, es atmetos. visi jau pamanījuši, ka pat kļūdas pēc uzrakstot 2+1=5 Tu turpināsi to aizstāvēt nevis patieksi, ka esi nolohojis
labi turpini cīnīties par čipiem. tur es nejaukšos, jo nesaprotu
Esmu par slinku, lai sekotu līdz visam šajā sakarā, bet skaidrs ir tas, ka attāluma starpība starp diviem auto būs atkarīga no katra auto ātruma un laika, ko tas pavada konkrētajā ātrumā.
Rezultātā tā distances starpība starp diviem auto vislaik mainās, jo katram auto katrā ātrumā ir cits paātrinājums, ko nosaka tā konkrētā auto dzinēja jauda pie konkrētiem RPM, zobratu attiecībās , riepu diametri utt utt.
Taka , ja tas ir tas ko user saki, tad Tev ir taisnība.
Jobanijbrot,tu dolbajob. Tu kaadreiz kaut vienaa teemaa speesi ko aptvert? Spameris jebuchijs.
Blogaa dlja osobo tupih redzams,ka visaa darba diapazonaa griezes pieaugums ir 10%.
Tvajuzhematj.
Juus,divi degjeneraati,nespeejat sho aptvert? Nu,tad par ko mees runaajam. Tak nomirstiet jobansvrots.
Fuu. Palika labaak.
Tas nemaina to,ka juus abi esiet dumi un neattapiigi.
kāds sakars tagad griezei ar nobruakto attālumu?
kurā brīdī jauda/grieze ar 10% arī paātrinājumu palilena par 10%? tad jau auto ar 500zs ieskrienas x laikā un tas pats auto ar 1000zs x:2? davai, saņemies! Ek=mv2/2 tātad enerģijas formulā ātrums ir kvadrātā + gaisa pretestība vēl.
labi, huiņa! rēķini kā gribi | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Runa ir par to ka degvielu var kurināt ne tikai vairāk, bet arī efektīvāk jeb lietderīgāk. Un tas ka tur ir knock sensori un individuālas cilindru adaptācijas neizsaka neko, jo tas ir teju visiem mūsdienīgiem un pat ne tik mūsdienīgiem benzīna dzinējiem. Un tas viss augstāk minētais māk tikai degradēt basic aizdedzes kartes, tur galīgi pat nav uz to pusi ka dēļ šīm fīčām viņš rūpnīcas settingos izmantos max efektīvus lenķus | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Apgūsti termodinamiku pats, neesmu tik liels profesors lai kautko mācītu tagad. Ja gribēsi, tad sapratīsi par ko stāsts | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 13:29:00 @DM-101 rakstīja:
User,tu saki,ka jaaizoperee 97% smadzenju? Blja,tad es buushu tikpat tups kaa tu. Uz ko tad tu tieksies? Uz maaster? Karosu?
Ak vai, ak es deģenerāts. Izrādās es neko nesaprotu. Protams tikai tad, kad tas nepatīk kaspicam, bet kad saku lietas, kur viņam piekrītu viņs vai nu klusē vai izsakās atzinīgi.
Nē nu gadās noslinkot un iedirst dvēselē ne pa tēmu, jā vainīgs, bet nu nejau tādā mērā kā Kaspar tu mani te mālē.
Par tām distancēm, jā tiešām tu salīdzini vienu un to pašu auto, tad viss ok. pārķēru. | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 13:53:35 @FFL rakstīja:
Runa ir par to ka degvielu var kurināt ne tikai vairāk, bet arī efektīvāk jeb lietderīgāk. Un tas ka tur ir knock sensori un individuālas cilindru adaptācijas neizsaka neko, jo tas ir teju visiem mūsdienīgiem un pat ne tik mūsdienīgiem benzīna dzinējiem. Un tas viss augstāk minētais māk tikai degradēt basic aizdedzes kartes, tur galīgi pat nav uz to pusi ka dēļ šīm fīčām viņš rūpnīcas settingos izmantos max efektīvus lenķus
Nu bet tam jau ir iemesls. Ielas auto jābūt gan ekonomiskam, efektīvam, bet arī ar ilgu darbmūžu.
Kaņešna var no konkrēta motora dabūt ārā gan vairak gan efektīvāk, bet par kādu cenu?
Sportā jau tie dzinēji tāpēc arī kalpo "pāris gonkas" vai dažas sezonas.
+ Vēl ekoloģija. Ekologija un degvielas maksimālā atdotā enerģija pret dzinēja jaudu nevienmēr iet roku rokā.
Nu piem. EGR , loģiski,ka no Tevis nosauktās termodinamikas skatu punkta , samazināt degkameras temperatūru nozīmē zaudēt jaudu un efektivitāti.
A ko darīt , ja Grēta prasa? [ Šo ziņu laboja maasters, 04 Oct 2022, 15:05:36 ] | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 14:57:28 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 14:12:21 @FFL rakstīja:
Apgūsti termodinamiku pats, neesmu tik liels profesors lai kautko mācītu tagad. Ja gribēsi, tad sapratīsi par ko stāsts
Taatad, 80Nm klaat (kaa piemeers) ir +20% efektivitaatee. Jeb pie esoshajiem lietderiibas koefiem degviela jaasadedzina par 40% efektiivaak.
Razhotaaji ciinaas par katru mililitru. VW pat smaucaas. Bet te viens "neesmu profesors" saka: -40%!
Pui,tu saproti,ka tu dzen episka liimenja suudu? Tu esi skazochij dolbajob,99 urovnja.
Dodiet atpaklaj Karosu!
Domāju svarīgi piebilst, ka ražotāji cīnās par milimetriem stipri ierobežotā "logā", jo jadābū vienlaicīgi lietas, kas ICE motoram neiet no "dabas" kopā - max jauda un max ekoloģija. Neba jau VW šmaucās ar atgāzēm tikai prikola pēc.
Ja nebūtu izplūdes gāzu normas es domāju ar mūsdienu iespējām tur daudz ko vēļ varētu izstiept no tiem motoriem.
| Offline | | |
|
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 15:08:29 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 15:00:30 @maasters rakstīja:
04 Oct 2022, 13:53:35 @FFL rakstīja:
Runa ir par to ka degvielu var kurināt ne tikai vairāk, bet arī efektīvāk jeb lietderīgāk. Un tas ka tur ir knock sensori un individuālas cilindru adaptācijas neizsaka neko, jo tas ir teju visiem mūsdienīgiem un pat ne tik mūsdienīgiem benzīna dzinējiem. Un tas viss augstāk minētais māk tikai degradēt basic aizdedzes kartes, tur galīgi pat nav uz to pusi ka dēļ šīm fīčām viņš rūpnīcas settingos izmantos max efektīvus lenķus
Nu bet tam jau ir iemesls. Ielas auto jābūt gan ekonomiskam, efektīvam, bet arī ar ilgu darbmūžu.
Kaņešna var no konkrēta motora dabūt ārā gan vairak gan efektīvāk, bet par kādu cenu?
Sportā jau tie dzinēji tāpēc arī kalpo "pāris gonkas" vai dažas sezonas.
+ Vēl ekoloģija. Ekologija un degvielas maksimālā atdotā enerģija pret dzinēja jaudu nevienmēr iet roku rokā.
Nu piem. EGR , loģiski,ka no Tevis nosauktās termodinamikas skatu punkta , samazināt degkameras temperatūru nozīmē zaudēt jaudu un efektivitāti.
A ko darīt , ja Grēta prasa?
Wat? Egr paaugstina efektivitaati!
Atkal raudaasi,ka es tevi necienu? Tak .. hulji tu ver muti valjaa par lietaam,kur nulle ponjas!
Kā tur bija termodinamikā... , bet lai tu nedirstu ka es muldu rekur links
wikipedia
Palasi pie sadaļas " Carnot efficiency"
Tur tak skaidri un gaiši teikts, ka termālā dzinēja efektivitāte palielinās palielinoties degkameras gāzu temperatūrai. Vai tad citādāk var būt? Tak virzuli lejup pēc kompresijas takts dzen spiediens, kas rodas sadegot degvielai. Jo lielāka temp, jo lielāks spiediens , jo labāk sadeg degviela.
Tātad jebkura termāla dzinēja ta skaitā ICE efektivitāte ir primāri atkarīga no temp. starpības starp atmosfēru un degkameru.
Es saprotu, ko tu domā, ka atsevišķos gadījumos EGR palīdz samazināt knock un citus nevēlamus blakus efektus, kas var limitēt performanci, bet tas nav vispārējs nosacījums, kas pastāv termodinamikā. Tas ir tikai tāpēc, ka pastāv materiālu limiti un izplūdes gāzu normas.
Tevis domātie piemēri ir lūk šeit.
wiki
Zem sadaļas "EGR"
Bet zem tās pašas sadaļas ir arī minēts, ka citēju
EGR is typically not employed at high loads because it would reduce peak power output. This is because it reduces the intake charge density. EGR is also omitted at idle (low-speed, zero load) because it would cause unstable combustion, resulting in rough idle.
Hmm, kāpēc EGR neder pie lielām slodzēm, vai ne tāpēc, ka samazina efektivitāti sadegšanas procesam pazeminot temperatūru un limitējot svaiga O2 un devielas daudzumu degkamerā?
Ā re če, tomēr termodinamika ir pamatā procesam.
Jā uzdirsiens nepamatots tur es tev piekrītu,pirms tu mani nodirs jāiemācās kaspich tev pamatlietas precīzāk... [ Šo ziņu laboja maasters, 04 Oct 2022, 15:40:50 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 13:23:36 @DM-101 rakstīja:
Nee,huj neatlaida.
Mashiina taa pati - kaarba taa pati,reduktors tas pats.
Ja a ir par 10% aatraaks 3.robaa,buus arii ap 10% aatraaks 4.robaa.
Attieciigi,vieniigais,kas jaaizreekjina,lai vareetu aproksimeet - videejais aatrums.
Un to es juusu vietaa pat izdariiju.
Bljaa nu kaa var taa tupiit. Nahujblja,izopereejiet man,luudzu,90% smadzenju,nervi netur shos debiloiidus.
izrēķināji vidējo ātrumu? davai, beidz dirst
rēķināji pie ineāra paātrinājuma, tā katrs var
tāpēc es Tev iemetu jautājumu ar piemēru par sekundēm un 200km/h bet ok, pohuj!
kā jau teicu - Tavs aprēķins ar skeundem un ātrumiem strādātu pie konkrēta cēla posma, te biš vairāk jāarēķina un jāzina [ Šo ziņu laboja user, 04 Oct 2022, 15:25:08 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 13:23:36 @DM-101 rakstīja:
Nee,huj neatlaida.
Mashiina taa pati - kaarba taa pati,reduktors tas pats.
Ja a ir par 10% aatraaks 3.robaa,buus arii ap 10% aatraaks 4.robaa.
Attieciigi,vieniigais,kas jaaizreekjina,lai vareetu aproksimeet - videejais aatrums.
Un to es juusu vietaa pat izdariiju.
Bljaa nu kaa var taa tupiit. Nahujblja,izopereejiet man,luudzu,90% smadzenju,nervi netur shos debiloiidus.
un nē, tā nav, ka ja par 10% ātrāks 3 robā, tad par 10% ātrāks 4 robā to jau arī Tev vajadzēja zināt
piemēram - līdz 50km/h BMW ieskrienas 2.5 sec, Yaris 5 sec, līdz 100 bmw būs 7, yarim 15 sec.. 150km/h bmw būs 15 sec un 120 sec Yarim
visa Tava matemāitka nobruka.. jo kā jau teicu - sākas gaisa pretestība, un enerģijas formulā ātrums ir kvadrātisks lielums, karoč es zinu, ka Tu saproti, bet sažreiz Tev prāts aizmiglojas, kad jāsāk dirst | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 14:57:28 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 14:12:21 @FFL rakstīja:
Apgūsti termodinamiku pats, neesmu tik liels profesors lai kautko mācītu tagad. Ja gribēsi, tad sapratīsi par ko stāsts
Taatad, 80Nm klaat (kaa piemeers) ir +20% efektivitaatee. Jeb pie esoshajiem lietderiibas koefiem degviela jaasadedzina par 40% efektiivaak.
Razhotaaji ciinaas par katru mililitru. VW pat smaucaas. Bet te viens "neesmu profesors" saka: -40%!
Pui,tu saproti,ka tu dzen episka liimenja suudu? Tu esi skazochij dolbajob,99 urovnja.
Dodiet atpaklaj Karosu!
Es neesu nekur atsaucies uz šiem skaitļiem, es vienkārši stāstu par to ka termodinamika ir zinātne kas tev ļautu saprast kā tiek iegūta papildus jauda bez extra boosta vai extra degvielas. Bet es ticu ka tu pats to super labi saproti, vienkārši tev gribās visus vilkt aiz mēles, kamēr atradīsi kur piepisties un pasludināt savu vienīgo taisnību | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|