Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Zibenskakjis
10. Apr 2015, 19:05 #12281

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325


10 Apr 2015, 18:57:12 V_V rakstīja:
PI..EC ir klāt. e39 jau sāk ar savilcējiem un aplīmētiem plauktiem braukāt.. jātirgo savējais nost. nav ko pazorīties


Nu tad tirgo nost savu e39 ar savilcejiem
Offline
Kasics
10. Apr 2015, 19:07 #12282

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


10 Apr 2015, 17:31:50 djpassion rakstīja:
Tada ģela:
Pārplisa benzina metāla caurule 10-15cm pirms degvielas filtra. Uzliku gumijas šļauku ar hamutiem, bet vienalga mazliet pilinā.
Ir iespējams to kaut kā tehniski pareizi izdarīt? + lai TA neko nesaka

Uzliec normālus savilcējus un kārtīgi savelc, vajadzētu būt ok.
Offline
GRIFEL
10. Apr 2015, 19:27 #12283

Kopš: 15. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: e28


10 Apr 2015, 17:31:50 djpassion rakstīja:
Tada ģela:
Pārplisa benzina metāla caurule 10-15cm pirms degvielas filtra. Uzliku gumijas šļauku ar hamutiem, bet vienalga mazliet pilinā.
Ir iespējams to kaut kā tehniski pareizi izdarīt? + lai TA neko nesaka

Nomaini visu cauruli.
Offline
Asch
10. Apr 2015, 20:38 #12284

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:


10 Apr 2015, 10:16:36 Krekers rakstīja:
Saki, kas tas par kantori, jo man, visticamāk jau nākamnedēļ, auto iet servisā iekšā. Ceru, ka tas nav Anru motorā?

Nu diemzhel tas ari ir tas serviss. Agrak, ka jau teicu, viss bija loti labi, tagad paliek arvien sudigak. Man pazistams coms tur strada un saka, ka arvien vairak brauc atpakal, no turienes ari tas stasts par savadakiem radijumiem pie otrreizejas parbaudes.
Ka pats gribi, var braukt un iespejams jau ka biss bus ok. Ja ne, tad tikko kaimins bija Meiju cela regulet, teica, ka loti apmierinats.
Offline
chapinjsh
10. Apr 2015, 20:59 #12285

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 422

Braucu ar: DD un LPG


10 Apr 2015, 20:38:27 Asch rakstīja:

10 Apr 2015, 10:16:36 Krekers rakstīja:
Saki, kas tas par kantori, jo man, visticamāk jau nākamnedēļ, auto iet servisā iekšā. Ceru, ka tas nav Anru motorā?

Nu diemzhel tas ari ir tas serviss. Agrak, ka jau teicu, viss bija loti labi, tagad paliek arvien sudigak. Man pazistams coms tur strada un saka, ka arvien vairak brauc atpakal, no turienes ari tas stasts par savadakiem radijumiem pie otrreizejas parbaudes.
Ka pats gribi, var braukt un iespejams jau ka biss bus ok. Ja ne, tad tikko kaimins bija Meiju cela regulet, teica, ka loti apmierinats.


par Meiju ceļu daudz laba dzirdēts, paziņas tik tur dzen
Offline
Silverline
11. Apr 2015, 11:00 #12286

Kopš: 31. Mar 2015

Ziņojumi: 23

Braucu ar: E39 530d 2001 M57D30O0


09 Apr 2015, 18:51:19 delfins01 rakstīja:
Biju E39 Mriepās taisīt savirzi.
Lieka naudas un laika iztērēšana.



Par Mriepām ir runāts daudz un bieži vairākās diskusijās.

Godīgi un no paša pieredzes: 6-ai Mazdai taisīju savirzi Mriepās - šoreiz viss bija super, nekādu sūdzību.

Pēc tam, aizdzinu bembi uz bezmaksas diagnostiku Mriepās. Sarakstīja palagu ar labojamām vainām. Bet - sšit diagnostika notika tā, ka paņēma no manis atslēgas un mani aizsūtīja sēdēt dīvānā uz 30 min. Nevienu klāt nelaiž, kad iet cauri visam. Tur jau var sarakstīt sazin kādus brīnumus, ja pats neesi klāt.

Tajā pašā dienā aizdzinu uz citu servisu, kur kopā ar meistaru izgājām cauri visam, pats ar savām acīm redzēju katru detaļu un mezglu - ar pamatojumu, kur kas ir jāmaina, jālabo un kāpēc, visu skaidri parādīja, izstāstīja. Un konstatējām, ka 3 pozīcijas no Mriepām bija pilnīgi liekas - nekas tur nebija jāmaina, jo tās detaļas bija pilnīgā kārtībā, ne brīvkustību, ne plaisu.

Tātad, spriediet paši...
Offline
Bamperis
11. Apr 2015, 12:37 #12287

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: 07`e61 530d///M


10 Apr 2015, 19:27:46 GRIFEL rakstīja:

10 Apr 2015, 17:31:50 djpassion rakstīja:
Tada ģela:
Pārplisa benzina metāla caurule 10-15cm pirms degvielas filtra. Uzliku gumijas šļauku ar hamutiem, bet vienalga mazliet pilinā.
Ir iespējams to kaut kā tehniski pareizi izdarīt? + lai TA neko nesaka

Nomaini visu cauruli.

Tieshi taa,nav jegas neko tur laapiit un izmaksas nav nekadas kosmiskaas,un pie reizes ja pisinies zem auto,tad nomaini ar bremzhu trubas,ja taas ir rižiks paarnjeemis.
Offline
funkyasshit
11. Apr 2015, 12:43 #12288

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Bremžu cauruļu maiņa nāktu par labu tam, ka arī bremžu šķidrums būtu jānomaina. Reti kurš vai praktiski neviens viņu nemaina pēc 3-4 gadi.
Offline
Krekers
11. Apr 2015, 12:47 #12289

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Ja nemaldos, bembim jāmaina ir ik pēc 2 gadiem
Offline
funkyasshit
11. Apr 2015, 12:53 #12290

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Nekļūdies. Ik pēc 24 mēnešiem ir jāmaina škidrums, bet ik pēc 36 mēnešiem ir jāmaina antifrīzs.
Offline
NK
11. Apr 2015, 15:52 #12291

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: E39


11 Apr 2015, 11:00:30 Silverline rakstīja:

09 Apr 2015, 18:51:19 delfins01 rakstīja:
Biju E39 Mriepās taisīt savirzi.
Lieka naudas un laika iztērēšana.



Par Mriepām ir runāts daudz un bieži vairākās diskusijās.

Godīgi un no paša pieredzes: 6-ai Mazdai taisīju savirzi Mriepās - šoreiz viss bija super, nekādu sūdzību.

Pēc tam, aizdzinu bembi uz bezmaksas diagnostiku Mriepās. Sarakstīja palagu ar labojamām vainām. Bet - sšit diagnostika notika tā, ka paņēma no manis atslēgas un mani aizsūtīja sēdēt dīvānā uz 30 min. Nevienu klāt nelaiž, kad iet cauri visam. Tur jau var sarakstīt sazin kādus brīnumus, ja pats neesi klāt.

Tajā pašā dienā aizdzinu uz citu servisu, kur kopā ar meistaru izgājām cauri visam, pats ar savām acīm redzēju katru detaļu un mezglu - ar pamatojumu, kur kas ir jāmaina, jālabo un kāpēc, visu skaidri parādīja, izstāstīja. Un konstatējām, ka 3 pozīcijas no Mriepām bija pilnīgi liekas - nekas tur nebija jāmaina, jo tās detaļas bija pilnīgā kārtībā, ne brīvkustību, ne plaisu.

Tātad, spriediet paši...


Pie kā tu gāji pēctam diagnostiku?
Offline
Silverline
12. Apr 2015, 10:52 #12292

Kopš: 31. Mar 2015

Ziņojumi: 23

Braucu ar: E39 530d 2001 M57D30O0


11 Apr 2015, 15:52:10 NK rakstīja:

11 Apr 2015, 11:00:30 Silverline rakstīja:

09 Apr 2015, 18:51:19 delfins01 rakstīja:
Biju E39 Mriepās taisīt savirzi.
Lieka naudas un laika iztērēšana.



Par Mriepām ir runāts daudz un bieži vairākās diskusijās.

Godīgi un no paša pieredzes: 6-ai Mazdai taisīju savirzi Mriepās - šoreiz viss bija super, nekādu sūdzību.

Pēc tam, aizdzinu bembi uz bezmaksas diagnostiku Mriepās. Sarakstīja palagu ar labojamām vainām. Bet - sšit diagnostika notika tā, ka paņēma no manis atslēgas un mani aizsūtīja sēdēt dīvānā uz 30 min. Nevienu klāt nelaiž, kad iet cauri visam. Tur jau var sarakstīt sazin kādus brīnumus, ja pats neesi klāt.

Tajā pašā dienā aizdzinu uz citu servisu, kur kopā ar meistaru izgājām cauri visam, pats ar savām acīm redzēju katru detaļu un mezglu - ar pamatojumu, kur kas ir jāmaina, jālabo un kāpēc, visu skaidri parādīja, izstāstīja. Un konstatējām, ka 3 pozīcijas no Mriepām bija pilnīgi liekas - nekas tur nebija jāmaina, jo tās detaļas bija pilnīgā kārtībā, ne brīvkustību, ne plaisu.

Tātad, spriediet paši...


Pie kā tu gāji pēctam diagnostiku?


Pec Mriepam braucu uz RSAW workshop, Slokas iela 52.
Mob. 26784391.
Tur ari sobrid laboju bembi.
Offline
NK
12. Apr 2015, 14:48 #12293

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: E39

Šodien bij tāds maziņš prikols ar ātrumkārbu manam 530dA. Pie mājas parkojoties sanāca ielikt atpakaļgaitā lai gan mašīna drusku ripoja vēl uz priekšu-nebija pilnībā apstājusies(zinu ka tā nav labi darīt, bet ar manuālo kādreiz tā visu laiku darīju).Noparkojos un pēc kāda bŗīža braucu tālāk un jūtu ka ātrumi sāk slēgties ar nelieliem rāvieniem. Noslāpēju un skatos ka man kompis rāda ka jāpārbauda eļļa kārbā.Arī stāvot uz vietas un slēdzot R vai D mašīna noraustās(tā itkā gribētu sākt kustību) Tā es pagaidīju kādas 15 min un atkal sāku braukt-un tagad kārba strādā normāli.Speciāli pabraukājos garākus gabalus lai pārbudītu. Kompis vairs kļūdas nemet.
Kas tas varētu būt? Varbūt eļļas līmeņa dačiks gļuko?
Offline
djpassion
12. Apr 2015, 22:49 #12294

Kopš: 06. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: E39


Tieshi taa,nav jegas neko tur laapiit un izmaksas nav nekadas kosmiskaas,un pie reizes ja pisinies zem auto,tad nomaini ar bremzhu trubas,ja taas ir rižiks paarnjeemis.

Tu un funkyassshit laikam esat gaišreģi Šodien pārplisa bremžu caurele, izrusēja.
Ar benzina cauruli tiku galā, tagad gerai, nekas netek. Bet bremžu caurules gan vajadzēs mainīt pilna garumā

[ Šo ziņu laboja djpassion, 13 Apr 2015, 10:24:57 ]

Offline
V_V
13. Apr 2015, 01:15 #12295

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau


12 Apr 2015, 14:48:09 NK rakstīja:
Šodien bij tāds maziņš prikols ar ātrumkārbu manam 530dA. Pie mājas parkojoties sanāca ielikt atpakaļgaitā lai gan mašīna drusku ripoja vēl uz priekšu-nebija pilnībā apstājusies [..]
Kas tas varētu būt? Varbūt eļļas līmeņa dačiks gļuko?


kā ir iespējams dabūt citā robā nenospiežot bremzes pedāli? un pietam ripojot? vienīgais ko var bez bremzes, ir ielikt N. Ja tas tev tomēr ir izdevies - tad kārbai ir kirdik. skaidu kaudzīte jau ir kārbā, tagad gaidi kādu dienu avārijas režīmu
Offline
NK
13. Apr 2015, 06:26 #12296

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: E39


13 Apr 2015, 01:15:57 V_V rakstīja:

12 Apr 2015, 14:48:09 NK rakstīja:
Šodien bij tāds maziņš prikols ar ātrumkārbu manam 530dA. Pie mājas parkojoties sanāca ielikt atpakaļgaitā lai gan mašīna drusku ripoja vēl uz priekšu-nebija pilnībā apstājusies [..]
Kas tas varētu būt? Varbūt eļļas līmeņa dačiks gļuko?


kā ir iespējams dabūt citā robā nenospiežot bremzes pedāli? un pietam ripojot? vienīgais ko var bez bremzes, ir ielikt N. Ja tas tev tomēr ir izdevies - tad kārbai ir kirdik. skaidu kaudzīte jau ir kārbā, tagad gaidi kādu dienu avārijas režīmu

Uz bremzi jau nospiedu, vnk pārmetu robus kamēr mašīna vēl nebija apstājusies.
Offline
Bullis
13. Apr 2015, 06:33 #12297

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Kā 39 tajam noņemt aizm buferim to sakabes āķa vāciņu, kaut kā negrib nākt nost, negribu salauzt. Viņš jāvelk uz leju vai uz aizmuguri?
Offline
berny757
13. Apr 2015, 08:27 #12298

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Apakšā ir tāds kā caurums aiz kura viņu paraut. tā arī rauj viņu nost.
Galvenais pēctam kārtīgi uzlikt atpakaļ, citādi ātri pazaudēsi.
Offline
Jurchixx
13. Apr 2015, 09:30 #12299

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


13 Apr 2015, 06:33:22 Bullis rakstīja:
Kā 39 tajam noņemt aizm buferim to sakabes āķa vāciņu, kaut kā negrib nākt nost, negribu salauzt. Viņš jāvelk uz leju vai uz aizmuguri?


Vnk uzspied ar pirkstu viņam apakšpusē vai augšpusē neatceros un atleks vaļā tas vāciņš
Offline
Asch
13. Apr 2015, 11:34 #12300

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:

Runa par vilkshanas aki vai piekabes aki?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo