Online
Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
03 Oct 2022, 18:52:21 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tunings
ieteiktu izlasiit visiem ''stage 1'' piekriteejiem
Reāli vemt gribās no tā stulbuma, kas tur sarakstīts un tieši pierāda to, ka no jaudas vai jaudas iegūšanas tev sajēga ir tuvu nullei. Man klienti visi kā viens ir priecājušies cik ļoti tas auto atdzīvojas augstos apgriezienos un stiept var pilnīgi līdz galam bez jebkāda jaudas saguruma.
Ja to auto logotu, pētītu, tad varbūt kaut kas aizietu, bet reāli Tu ar šo rakstu parādi kārtējo reizi, ka esi prasts facebook pāķis, kas bļauj tēmās par kurām neko nerubī un vēl daži antiņi piebalso - Jā, kaspich, pareizi kaspich, tu taču fizmats teorētiķis.
Es turbo spiedienam nepieskaroties galā virs 5500rpm varu dabūt kaut kādus 80Nm klāt un 50zs vismaz brīvi. Gan netiekšu kā, to var logojot auto ļoti labi redzēt ja kaut ko no tā sajēdz.
Ir arī log, ko ielikt, bet sākuma pateoretizē, man patīk.
Interesanti, kas te izdzims.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| jā, jā, izrāvi vienu vārdu no teksta. Tipiski tev, nolohojies, bet pateikt neko nevari, jo nesajēdz no tā praktiski neko.
Nu bet paturpini, es gribu dzirdēt kur tie Nm un Zs parādās jaudas stenda izdrukā?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Mazulīt, nesāc raudāt!
Tavā lieliskājā sagrābstījumā ir kādi 3-4 sarkanie karogi, kas parāda to, ka tev nav pilnīgi nekādas sajēgas par to, ko raksti, bet paturpini, es piefiksēšu tos tekstus un paradīšu kur ir tava vieta, bet es nesteigšos. Pagaidīsim, ka noraksies vēl dziļāk ar savām augstajām zināšanām šajā tēmā kārtējo reizi.
Pirmkārt tie karogi parāda to, ka tu nesajēdz kā iegūt jaudu - tas nav tupa pacelt spiedienu un viss notiek.
Otrkārt, to auto nekad neesi logojis vai tev vienkārši nav ar ko logot, jo tas ir acīmredzami pēc tiem murgiem ko raksti. No plikiem pārnesuma skaitļiem kaut ko izzīd.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tu jau iepriekš parādīji, ka arī turbo tēmā neko daudz nesaproti. Kad to norādīju konkrēti ar bildēm un aprakstiem, tad pēkšņi sāki lasīt un taisnoties, kā krievi saka atmazatsa.
Tagad teikšu taviem vārdiem - Tu šajā tēmā izskatās, ka pilnīgi neko necērt ja domā, ka jauda no plika turbo spiediena rodas vēl pie tam tik sarežģītam vadības blokam kā Bosch MG1.
Mums te pat konstruktīva saruna nesanāk, jo tas topiks, ko esi savā blogā sarakstījis ir pilnīgas muļķibas. Nu tā, ka nezinu ar ko sākt īsti.
Pirmā lielākā dumība ir par wastegate un turbo ne tuvu nav sasniedzis savu flowrate maksimumu. Es savos logos redzu pie 6500rpm aptuveni 22-25% lielāku gaisa daudzumu pirms un pēc chiptuninga. Kā? KĀ? Ja turbo strādā uz max.
Kaut ko tur šļupsti par 1-2% griezi. Nu taču izaudz profesor. Trāpīji uz neīsto cilvēki šoreiz.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Ir taču ļoti vienkāršas pamatlietas, kuras čipojot dara arī neatkarīgi no boosta celšanas. Kā dīzelim, tā benzīnam. Tas atsaucas arī uz ekonomiju, Kaspar [ Šo ziņu laboja FFL, 04 Oct 2022, 00:41:23 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
03 Oct 2022, 21:33:26 @DM-101 rakstīja:
03 Oct 2022, 21:12:25 @user rakstīja:
03 Oct 2022, 20:52:59 @DM-101 rakstīja:
03 Oct 2022, 20:34:16 @user rakstīja:
03 Oct 2022, 20:16:59 @DM-101 rakstīja:
03 Oct 2022, 19:10:21 @user rakstīja:
03 Oct 2022, 18:52:21 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tunings
ieteiktu izlasiit visiem ''stage 1'' piekriteejiem
čipošana huiņa, bet šķiet te Tu nepareizi aprēķināji '. Kopā būs kāda pusotra sekunde!
Pusotra sekunde nozīmē ap 45 metriem 0 .. 200km/h distancē. Un šī jau ir liela starpība!"
nav tur nekādu 45m, daudz daudz mazāk.
100km/h ap 30m/s. 200km/h ap 60m/s. Pareizi?
Videejais V spurtaa 0..200 ap 140.
Nu,man sanaak taads cipars. Cik tad tev sanaak?
ai sarežģīti rēķināt, būtu jāpazīmē grafiks un pie lineāra paātrinājuma varētu vismaz ideju parādīt, bet kā zini tas nav lineārs.
vienam auto ir 200km/h vienam ir 180km/h teiksim pēc 15 sekundēm. Reālā ātrum starpība tajā brīdī ir 20km/h, ko tas brauc to 1,5sekundes, lai sasniegtu 200km/h
p.s. bet arī vienā bŗidi vienam ir 100, otram 90 piemēram tad abiem ātrums aug, vienam ātŗak, otram lēnāk.. bet tā distance ir faking maza metru iztieksmē. Nav jau sacīkšu aplis, kur vidējais ātrums 200km/h un starpība ir 1,5 sec, tad būtu uz apli tas laiks, bet drakreisā huiņa, jo pats dragreiss ir vēl lielāka huiņa par chiptuningu
Skolaa math un fizikas zinaatnes vajadzeeja maaciities.
šķiet Tev pašam kas jāpamācās.. ieslēdz smadzenes un sapratīsi, jo cik senāk runājām, tad tomēr matemātika Tev nav sveša.
vienkārši padomā, padomā un tad sapratīsi!
ne jau brīdī, kad ivens auto sasniedz 200kmh tad otrs 1.5 sec nebrauc uz priekšu un te katram auto būs pilnīgi cits aprēķins balstoties uz paātrinājumu
saprotu, ka gribi uzdirst, bet vienkārši padomā un aiztaupi muļķību rakstīšanu
Shis jaanocitee,lai nepazuud.
es arī nocitēšu, lai nepazūd, jo kādreiz padomāsi vai parēķināsi un sapratīsi
uzdošu Tev vienu jautājumu vai starpība starp abiem auto būs vienāda?
1) auto A līdz 150 ieskrienas 12 sekundēs, līdz 200 savukārt 20 sekundēs
2) auto B līdz 150 ieskrienas 10 sekundēs, bet dēļ aerodinamikas līdz 200 nav ātrāks un sanāk tajās pašās 20 sekundēs
tātad abi auto 200kmh sasnidz pč 20 sekundēm
vai pie 200km/h abi būs viens otram blakus??? NĒ, nebūs
varbūt atbildot uz šo sapratīsi, ka nav jārēķina - o 200km/h nozīmēs 55m/s un sekunžu atšķirība norāda cik m atpaliks.. ņemot vērā, ka esam runājuši kādreiz par matemātikas izpratni, tad es neticu, ka Tu šo nesaproti
rēķinot pēc ātrum tā aptuveno attālumu starp auto var tā rēķināt tikai uz vienādu distanci, piemēram - 1/4 jūdzi! nevis līdz sasniegtajam ātrumam jeb 200km/h.. nu toš - padomā [ Šo ziņu laboja user, 04 Oct 2022, 01:23:01 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Neaizskarama rezervē?! Wow. Vienkārši wow. Kas vēl tavos šizofrēnijas murgos nāks ārā?
Labi, beidz zimeties. Es saprotu tev kā padomju produktam patīk zimeties ar naudu, pirksti gaisa u.t.t. kā īsts bembists, bet citus par to nodirst.
Nedirs, kā tev ir tā nauda un nedirs, kā tu man par to maksasi, būs dumjas atmazkas u.t.t.
Vajag kaut ko reālu un es to tavu iedomīgo purnu iebazisisu mēslos ātri.
Es jau tev iepriekš piedāvāju reālus šādus pārbaudes variantus, bet tu visu laiku nomīzi. Tagad pēkšņi drosmi saēdies?
1500 euro un es tev uztaisīšu tai lamatai pie 6500rpm +23-25% vairāk gaisa. Būsim precīzi gaisa apjomu mērā kg/h. Nevis 1-2% vai nu jau izzistie 10% neaizskarama dauduzma, bet veselus 23-25%.
Tik nožēlojami murgi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Nu pag daram tā, sākam ar vienu lietu.
"Pa mojemu" gaisa daudzums, ko katra konkrēta turbīna spēj izlaist cauri konkrētā laika vienībā ir atkarīgs tikai un vienīgi no tās izmēriem/ģeometrijas un rotora griešanās ātruma.
Ja pie konkrētiem RPM turbīna sasniedz savu max ieplūdes spiedienu, kad izplūdes gāzes sasniedz savu max plūsmu, tad kā vēl pacelt ieplūdes spiedienu?
Es redzu, ka vienīgais veids, kā to izdarīt - vēl palielināt rotora RPM.
Kaross, tu saki, ka izcel to jaudu, bet neba jau no plikām manipulācijām softā, japaceļ arī spiediens ieplūdē, jo gaiss ir pamats vairāk degvielai, bet ja fiziski nemaina neko izplūdē, kā Tu panāc augstāku spiedienu?
Viens veids kā palielināt spiedienu ir uzlikt citu izplūdi, kurai var panākt ātrāku gāzu plūsmu, kas iegriež turbīnas rotoru vairāk, kas kā es saprotu ir tas ko panāk uzliekot to "performance kit" ?
Ir vēl kādi veidi?
Nu pastāstiet abi jūs konkrēti kas ko kā, bez tās diršanās, būtu interesanti paklausīties
| Offline | | |
|
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 00:28:51 @Kaross rakstīja:
Pirmā lielākā dumība ir par wastegate un turbo ne tuvu nav sasniedzis savu flowrate maksimumu. Es savos logos redzu pie 6500rpm aptuveni 22-25% lielāku gaisa daudzumu pirms un pēc chiptuninga.
Vot tieši šis man interesē. Skaidrs, ka neviena turbīna no rūpnīcas nav uzprojektēta konkrētā dzinējā tā, ka tā sasniedz savus pašiznīcināšanās RPM pie dzinēja max RPM. Skaidrs, ka tur vēl ir rezerve, kur paaugstināt turbo rotora RPM panākot lielaku gaisa plūsmu.
Jautājums, kā bez fiziskas iejaukšanās izplūdes ģeometrijā utt tikai ar softu panākt šo turbīnas vēl ātrāku griešanos, jo tur nepieciešams augstāks flow rate izplūdē vispirms netā?[ Šo ziņu laboja maasters, 04 Oct 2022, 09:12:39 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| sāksim ar to, ka aizmirsi to, ko izlasīji viņa blogā vai vienkārši nelasi tās glupības.
WG nestāv visu laiku ciet nevienam auto, kur nu vēl B58. Tas nav kaut kādas arhaisks 90.gadu dīzelis.
ar aizvērtu WG to diznēju un turbīnu varētu ātri iznīcināt. Pie max rpm tā turbīna saražo ap 0,7bar virsspiedienu. Cik jābūt sliktam turbo, lai max spēetu radīt tikai 0,7bar?
Tas totāli parāda cilvēka nesaprašanu un šajā tēmā loģikas/pieredzes trūkumu.
Tai turbīnai būtu jābūt ļooooti mazai un neefektīvai, lai pie max rpm un aizvērta WG saražotu tikai 0,7 bar. Vai nu dzinējam nenormāli labi elpojošam, bet tas nav reāli tāpat.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| un jā. Tās ir plikas manipulācijas softā ar kurām no 340zs var neiespringstot dabūt 400zs un vairāk.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Nē nu tad viss ir skaidrs, ja wastegate atvērums tiek softiski kontrolēts, tad protams nav problēmu viņu paverot ciešāk vēl pacelt turbo rpm un dabūt ieplūdē vairak gaisa.
Jautājums ko nezinu vienīgi cik konkrētajam motoram ir izturības rezerve stock izpildījuma. To gan zinās tie, kas pēc tavām darbībām Kaross ilgak palietos to dzinēja slodzē.
PS. Bet tad jau iznāk ka mainīt izplūdi dēļ jaudas ir tāds sevis appišanas gājiens, jo neskaitot labāku skaņu un gāzu plūsmu tu dabū jauda klāt salīdzinoši maz, bet uz stock izplūdi pavirinot wg un žmiedzot vairāk no turbo tu dabū stipri vairāk.
Bet tad varbūt kaspich jābrauc reāli uzčipsot pie tevis, jo ar labāku izplūdi, kas viņam tagad ir gan jau ka var vēl vairak pacelt ražību ne?
Būs pēctam blogā ieraksts - "Kā es vērpju pusasis"
[ Šo ziņu laboja maasters, 04 Oct 2022, 09:30:21 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 04:41:45 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 01:20:00 @user rakstīja:
03 Oct 2022, 21:33:26 @DM-101 rakstīja:
03 Oct 2022, 21:12:25 @user rakstīja:
03 Oct 2022, 20:52:59 @DM-101 rakstīja:
03 Oct 2022, 20:34:16 @user rakstīja:
03 Oct 2022, 20:16:59 @DM-101 rakstīja:
03 Oct 2022, 19:10:21 @user rakstīja:
03 Oct 2022, 18:52:21 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tunings
ieteiktu izlasiit visiem ''stage 1'' piekriteejiem
čipošana huiņa, bet šķiet te Tu nepareizi aprēķināji '. Kopā būs kāda pusotra sekunde!
Pusotra sekunde nozīmē ap 45 metriem 0 .. 200km/h distancē. Un šī jau ir liela starpība!"
nav tur nekādu 45m, daudz daudz mazāk.
100km/h ap 30m/s. 200km/h ap 60m/s. Pareizi?
Videejais V spurtaa 0..200 ap 140.
Nu,man sanaak taads cipars. Cik tad tev sanaak?
ai sarežģīti rēķināt, būtu jāpazīmē grafiks un pie lineāra paātrinājuma varētu vismaz ideju parādīt, bet kā zini tas nav lineārs.
vienam auto ir 200km/h vienam ir 180km/h teiksim pēc 15 sekundēm. Reālā ātrum starpība tajā brīdī ir 20km/h, ko tas brauc to 1,5sekundes, lai sasniegtu 200km/h
p.s. bet arī vienā bŗidi vienam ir 100, otram 90 piemēram tad abiem ātrums aug, vienam ātŗak, otram lēnāk.. bet tā distance ir faking maza metru iztieksmē. Nav jau sacīkšu aplis, kur vidējais ātrums 200km/h un starpība ir 1,5 sec, tad būtu uz apli tas laiks, bet drakreisā huiņa, jo pats dragreiss ir vēl lielāka huiņa par chiptuningu
Skolaa math un fizikas zinaatnes vajadzeeja maaciities.
šķiet Tev pašam kas jāpamācās.. ieslēdz smadzenes un sapratīsi, jo cik senāk runājām, tad tomēr matemātika Tev nav sveša.
vienkārši padomā, padomā un tad sapratīsi!
ne jau brīdī, kad ivens auto sasniedz 200kmh tad otrs 1.5 sec nebrauc uz priekšu un te katram auto būs pilnīgi cits aprēķins balstoties uz paātrinājumu
saprotu, ka gribi uzdirst, bet vienkārši padomā un aiztaupi muļķību rakstīšanu
Shis jaanocitee,lai nepazuud.
es arī nocitēšu, lai nepazūd, jo kādreiz padomāsi vai parēķināsi un sapratīsi
uzdošu Tev vienu jautājumu vai starpība starp abiem auto būs vienāda?
1) auto A līdz 150 ieskrienas 12 sekundēs, līdz 200 savukārt 20 sekundēs
2) auto B līdz 150 ieskrienas 10 sekundēs, bet dēļ aerodinamikas līdz 200 nav ātrāks un sanāk tajās pašās 20 sekundēs
tātad abi auto 200kmh sasnidz pč 20 sekundēm
vai pie 200km/h abi būs viens otram blakus??? NĒ, nebūs
varbūt atbildot uz šo sapratīsi, ka nav jārēķina - o 200km/h nozīmēs 55m/s un sekunžu atšķirība norāda cik m atpaliks.. ņemot vērā, ka esam runājuši kādreiz par matemātikas izpratni, tad es neticu, ka Tu šo nesaproti
rēķinot pēc ātrum tā aptuveno attālumu starp auto var tā rēķināt tikai uz vienādu distanci, piemēram - 1/4 jūdzi! nevis līdz sasniegtajam ātrumam jeb 200km/h.. nu toš - padomā
puis, tev ir probleemas gan ar matemaatiku, gan mutes kultuuru. njem ka ziimee grafikus. un iemaacies muti, citaadi nahuj tu man neesi interesants, hljupik.
njā.. ierāvi zarā ar savu maemātiku smagi bet laikam atzīt to neesi spējīgs, pieslēdz smadzenes un beidz sevi apkaunot ok, baigi ja usevi neakauno, jo te tāpat lielākajai daļai problēmas ar matemātiku, betparēķini pats priekš sevis
un tā arī nespēji atbildēt uz jautājumu, jo mēģinot pats saprati, ka ierāvi zarā? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Izplūdei vispār nekas nav jādara b58 līdz saviem 450zs. Tikai krāna pagarināšana.
Rīgā brauc vairāki b58 ar tuvu 600zs. Nekādu problēmu jau gadiem. Viens paziņa ar Pure turbo 0-100km/h brauc 3,14s ar xDrive. 100-200km/h - precīzi 6 sekundes. un nobraucis man liekas bija ap 30-40 000km.
Papētot to dzinēju tuvāk ir skaidrs, ka viņš iztur ļoti daudz. Pakāpi pārāks par N55 vai jebkuru iepriekš ražoto BMW dzinēju.
Piemēram, closed deck bloks, apakšā kloķvāprstas pamata kakliņi ir "sasieti" kopā ar bloku ar speciālas plāksnes palīdzību.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Oct 2022, 09:25:27 @maasters rakstīja:
Nē nu tad viss ir skaidrs, ja wastegate atvērums tiek softiski kontrolēts, tad protams nav problēmu viņu paverot ciešāk vēl pacelt turbo rpm un dabūt ieplūdē vairak gaisa.
Jautājums ko nezinu vienīgi cik konkrētajam motoram ir izturības rezerve stock izpildījuma. To gan zinās tie, kas pēc tavām darbībām Kaross ilgak palietos to dzinēja slodzē.
PS. Bet tad jau iznāk ka mainīt izplūdi dēļ jaudas ir tāds sevis appišanas gājiens, jo neskaitot labāku skaņu un gāzu plūsmu tu dabū jauda klāt salīdzinoši maz, bet uz stock izplūdi pavirinot wg un žmiedzot vairāk no turbo tu dabū stipri vairāk.
Bet tad varbūt kaspich jābrauc reāli uzčipsot pie tevis, jo ar labāku izplūdi, kas viņam tagad ir gan jau ka var vēl vairak pacelt ražību ne?
Būs pēctam blogā ieraksts - "Kā es vērpju pusasis"
PAr kaspichu un tuningu ir tā, ka viņš ir pārāk lepns, lai ko tādu darītu, jo:
1. Tad viņš atkal izgāztos, jo parādītu, ka no tā nesajēdz neko
2. Viņš visus uzskata par stulbeņiem
3. Viņam būtu jāatzīst, ka tomēr ar chiptuningu var iegūt daudz, ļoti daudz šim dzinējam un blogā ir sarakstītas muļķības.
4. Viņš vienkārši to nekad nedarīs, vēl jo vairāk pie manis, jo arī tad būs jāatzīst, ka kaut ko saprotu no tēmas, kurā strādāju tulīt jau 10 gadus.
5. u.c. psiholoģiska rakstura problēmas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Darbu ar atbildību?
Tu kā prasts padomju laiku urla mētājies ar tekstiem , ko nevari izdarīt tikai soli pa muti dot.
Piedāvā kaut ko reālu, ko vari izpildīt un aiziet. Es jau tev iepriekš piedāvāju, bet tu nomīzi. Vienkārši nomīzi, jo zini, ka zaudēsi. Arī šoreiz es nebaidos, daram, tikai tev par runāšanu nekā vairāk nav iekšā.
Kapēc es neesmu dabūjis pa zobiem? Kā zini, ka neesmu? Es atšķirībā no tevis cienu cilvēkus, bet prastiem lohiem, kas sūdu runā, man gan patīk uzbraukt.[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Oct 2022, 10:02:46 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Lab Kaspich, es saprotu Tu ienīsti Karosu, jo daļa (pieļauju, ka paliela daļa) no viņa darba saistās ar dīzeļu cipsošanu, kur reāli iznāk amputēt jau tā aizaugušo DPF, jo ar to nekāds dižais turbo pieaugums neiznāks.
Šī dīzeļu kastrēšana ir lieta, ko arī es neatbalstu , Tur es Tevi saprotu.
Bet runājot par šo konkrēto benzīnu, kuram nekas nav jākastrē , lai palielinātu jaudu, ir kāds tīri tehnisks (neskaitot personiskos) iemesls , kāpēc Tu uzskati ka tas ko viņš pateica neatbilst patiesībai?
Man šķiet, ka tā arī var būt, kā viņš teica, tur nekā nelogiska nav. Benzīna dzinējs ar pietiekamu jaudas rezervi dzelzī, kuram paceļ turbo spiedienu un degvielas daudzumu un iegūst vairāk jaudas. Viss izklausās diezgan reāli.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Vēl viena ļoti būtiska lieta - aizdedze. Ko mūsu profesors pat iedomāties nevarēja.
Tulit gan jau saksies verbālā caureja par neaizskaramām vērtībām, detonāciju, degvielas kvalitāti, zvaigžņu sastāvu pret mēnesi u.t.t.
Vēl ir knifi ar droseli, bet gari nestāstīšu, gribu dzirdēt turpinājumu no profesora.[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Oct 2022, 10:11:58 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 05:15:14 @DM-101 rakstīja:
p.s. ja kaadam interesee, kas taa par ''rezervi'', ko Karosa kungs piemin. Neba nu 20%, bet liidz 8..10% vareetu buut.
Shii ir [ja ir] neaizskaramaa rezerve, kas paredzeeta [iespeeju robezhaas] gaisa bliivuma [piem., augstkalnu apvidu un/vai iepluustoshaa gaisa augstas t gadiijumaa] kompenseeshanai. Par sho ir rakstiits manaa blogaa, pat links ielikts posta pirmajaa rindaa. Tb., wg neregulee boost spiedienu [tas ir max esoshajiem condition], bet tiek tureeta fikseeta neaizskaramaa rezerve.
Aizskart shaadas rezerves - sekas aprakstiishu zemaak.
Taatad, vakar un shodien braucu cauri Austrijai/Slovaakijai. Tur smuki celji, piem., Visokije Tatri ciems n shit. Diezgan paaugstu virs juuras liimenja. Vakar bija +20oC, bet vasaraa, saule, domaaju - gana karsts.
Kas notiek, kad taadi karosi apceerp shaadas rezerves? Braucot kalnaa ar atveertu droseli shajaa 5K+ rezhiimaa ilgaak par laiku X [paaris sekundes], DME izlido ar kljudu par pazeminaatu boost spiedienu.
DME atver wg, dzineejs paariet atmosfeeras rezhiimaa. Check engine [EML] priborkaa. Jaudas nav.
Taalaak jau 50/50 iespeejamiiba, ka peec perestarta DME meegjinaas iegriezt turbinu. Otraas 50% - naaksies ''tikai nodzeest kljuudas''.
Nu, ja es esmu pilsonis parastais, es 1500km braukshu kaa pensis, ar checku priborkaa. Lai karosi nodzestu kljuudas [citu risinaajumu ta nav] vai pabakstitos veel [lasi - ielaadetu citu failu, kas ir alja ar mazaaku pereboostu].
Un - liidz naakamajai reizei.
Es jau nerunaaju par visu citu - nekorekts degmaisiijums pa virtuaalajaam bankam [deelj twinscroll], sprauslu adaptaaciju probleemas - par visu sho karosiem vnk NULLE ponjas. Sakusiis virzulji - ne jau vinji buus vainiigi, bet sprauslas, BMW inzhenieri, kas tur veel.
Es nezinu 100%, bet vai nav tā Kaross, ka kaspich šēit domā rezervi, ko DME sajūt. Nu respektīvi viens variants kaspich būdams bagāts brauc pa šveices kalniem ar savu stock B58, dačiks ziņo DME, ka atmosfēras spiediens krīt, DME pavirina WG , lai paceltu turbīnas ražību, kas izlīdzina ieplūdes spiedienu. Tiek saglabāta esošā jauda.
Otrs gadījums- pa šveices kalniem brauc pats Kaross, jo nauda atšķirībā no dīzeļiem nesmird... Karosam B58 sagriezsts jau līdz gandrīz galam.
Dēļ augstākās ražības Tev jau standartā ir lielāks spiediens, bet krītoties atmosfēras spiedienam arī šis Tavs paaugstinātais spiediens kritīs proporcionāli , tikpat cik nesačipsotam B58 , jo abi atrodaties vienādā apkārtējā gaisa spiedienā.
Tavs čipsotais b58 DME tagad gribēs saglabāt savu iepriekšējo spiedienu (to, kurā tas darbojas vislaik) bet nevarēs, jo tev WG jau būs līdz galam gandrīz. Līdz ar to sapratīs, ka kautkas nav un iemetīs kļūdu.
Juatājums tāds - vai pēc tās cipsošanas, kur vērā ņemams jaudas pieaugums vēl paliek pāri vispār kautkāda rezerve tai turbīnai, lai ja vajag kompis var viņu vēl "piegriezt", lai izlīdzinātu spiedienu vietā, kur to vajag?[ Šo ziņu laboja maasters, 04 Oct 2022, 10:21:18 ] | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
04 Oct 2022, 10:19:39 @DM-101 rakstīja:
04 Oct 2022, 10:04:58 @maasters rakstīja:
Lab Kaspich, es saprotu Tu ienīsti Karosu, jo daļa (pieļauju, ka paliela daļa) no viņa darba saistās ar dīzeļu cipsošanu, kur reāli iznāk amputēt jau tā aizaugušo DPF, jo ar to nekāds dižais turbo pieaugums neiznāks.
Šī dīzeļu kastrēšana ir lieta, ko arī es neatbalstu , Tur es Tevi saprotu.
Bet runājot par šo konkrēto benzīnu, kuram nekas nav jākastrē , lai palielinātu jaudu, ir kāds tīri tehnisks (neskaitot personiskos) iemesls , kāpēc Tu uzskati ka tas ko viņš pateica neatbilst patiesībai?
Man šķiet, ka tā arī var būt, kā viņš teica, tur nekā nelogiska nav. Benzīna dzinējs ar pietiekamu jaudas rezervi dzelzī, kuram paceļ turbo spiedienu un degvielas daudzumu un iegūst vairāk jaudas. Viss izklausās diezgan reāli.
maastera kungs - man ir blogs. blogaa ir rasklads. liuudzu, velti savu laiku, lai palasiitu.
tu, kaa parasti, ar nulles ponju, ieliidi, lai vnk kaut ko patuseetu.
Pārmetums nevietā. Blogu izlasīju, jautajumu uzdevu, bet tu neatbildi, kaut nav acīmredzama iemesla. Pardon ,bet akmens tavā dārziņā šobrīd. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|