Autors | Ziņojums |
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
14 May 2013, 12:10:40 Kristiano rakstīja:
Kāda jums pieredze un risinājums ar vanosa kļūdu -212 Vanos mechanically stuck
Nu ja vanosa gredzeni nekad nav mainīti, tad primāri ir jāsāk ar to gredzenu nomaiņu un tad jāskatās tālāk, bet visdrīzāk tā būs galvenā problēma, kā nekā tam resurss ir diezgan limitēts un atkarīgs no eļļas kvalitātes
neuztraucies, tas prieks nav tik dārgs, vienīgi tie gredzeni jāsūa no ārzemēm un jāpasēž garāžā pāris h ar aliem rokās lai to pārlasītu |
Offline | |
|
Gintons | |
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| kads var pateikt vai e38 pats čenžeris der ari prieks e39? abi auto ir 96gada |
Offline | |
|
SHADEL | |
Kopš: 10. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 640
Braucu ar: BMW E46,E53,E70
| Sveiki,radies tads jautajums- vai der tukshgaitas regulators no m43b16 dzineja uz M43TUB19 dzineju ! |
Offline | |
|
vilks85 | |
Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
| e39 530d
sprausla pati var sulot?kkur sulo tik nevar izpīpēt kur?nomainīju termošaibas,piešķīlu,bet sulo pie divām vidējām sprauslām.izņēmu sprauslas un pie smidzinātāja sausa bet uz augšu slapja.tātad sulo kkur pa vidu??? |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
14 May 2013, 22:42:11 vilks85 rakstīja:
e39 530d
sprausla pati var sulot?kkur sulo tik nevar izpīpēt kur?nomainīju termošaibas,piešķīlu,bet sulo pie divām vidējām sprauslām.izņēmu sprauslas un pie smidzinātāja sausa bet uz augšu slapja.tātad sulo kkur pa vidu???
aizved uz stendu lai parbauda |
Offline | |
|
TP | |
Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
| ir te kads mega bmw guru kursh man menesha laika var sataisiit e46 1.9 2001.gada?
dzinejam kkads mega gljuks
vtronic dzinejs
pats uz menesi braucu prom no lv un vajag pa to laikuauto dabut gatavu
ja kas,PM |
Offline | |
|
bmw_birch | |
Kopš: 20. Mar 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| Jautājums !
X5 e53 dzinējs 3.0 M54
vai slikts katalizators ietekmē aut. kārbas darbību pie lieliem/ max apgriezieniem?
Jo senāk ar mesedesu bija tāda lieta,izgrieza katalizatorus um kārba sāka uzvesties labāk itsevišķi pie kickdown!
Ja tomēr arī manā gadījumā tas ko līdzētu kas notiktu ar atgāzēm ja lambda ir arī aiz kata, nebūs tā ka lambda lasīs nepareizu maisījumu un dzinējs nepareizi strādās? + teh apskatē problēma ar cO |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Protams, ietekmē. un ne tikai pie augstākiem. mierīgi braucot kārba var sākt slēgties vēlāk - pie augstākiem rpm.
Vadības bloks metīs kļūdas par katalizatoru. Vienkārši tā viņu izmest ārā nevar. Patēriņš arī nedaudz pieaugs.
Līdz ar to CO uz TA.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
|
bmw_birch | |
Kopš: 20. Mar 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
15 May 2013, 09:53:50 Kaross rakstīja:
Protams, ietekmē. un ne tikai pie augstākiem. mierīgi braucot kārba var sākt slēgties vēlāk - pie augstākiem rpm.
Vadības bloks metīs kļūdas par katalizatoru. Vienkārši tā viņu izmest ārā nevar. Patēriņš arī nedaudz pieaugs.
Līdz ar to CO uz TA.
Jā tā ir ka kārba slēdzas vēlāk pie max rpm bet lidz 3500/4000 viss gludi gan uz augšu gan uz leju !
Tas nozīmē ka tomēr tas ir katalizators! Kāds ir risinājums šim gadījumam? jauns katalizators vai ir kada cita metode bez kata bet ar co kas iekļaujas TA pieļaujamajā normā.
Un kas to var/māk paveikt?
[ Šo ziņu laboja bmw_birch, 15 May 2013, 10:55:24 ] |
Offline | |
|
Jonix | |
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Tas var būt arī gaisa masas mērītājs, bieža problēma pie nepareizas kārbas slēgšanās - jātestē gaitā, max slodzē ar pieslēgtu diagnostikas iekārtu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 May 2013, 12:21:44 fondrahtenbergs rakstīja:
14 May 2013, 12:10:40 Kristiano rakstīja:
Kāda jums pieredze un risinājums ar vanosa kļūdu -212 Vanos mechanically stuck
Nu ja vanosa gredzeni nekad nav mainīti, tad primāri ir jāsāk ar to gredzenu nomaiņu un tad jāskatās tālāk, bet visdrīzāk tā būs galvenā problēma, kā nekā tam resurss ir diezgan limitēts un atkarīgs no eļļas kvalitātes
neuztraucies, tas prieks nav tik dārgs, vienīgi tie gredzeni jāsūa no ārzemēm un jāpasēž garāžā pāris h ar aliem rokās lai to pārlasītu
pirms list pie vanosa vispirms japarbauda, vai tas funkcione un ne vienmer kljuda nozime tiesi to, kas ir defektains un jamaina
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 May 2013, 10:49:17 Jonix rakstīja:
Tas var būt arī gaisa masas mērītājs, bieža problēma pie nepareizas kārbas slēgšanās - jātestē gaitā, max slodzē ar pieslēgtu diagnostikas iekārtu.
+1
ir ari noveroti gadijumi, kad uz auto stav gaaze un delj gazes pati dzineja vadiba jau juuk prata, jo visas adaptacijas ir pa dirsu un tapec ari ir problemas ar karbas korektu parsleghanos
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
15 May 2013, 11:28:02 Driver rakstīja:
14 May 2013, 12:21:44 fondrahtenbergs rakstīja:
14 May 2013, 12:10:40 Kristiano rakstīja:
Kāda jums pieredze un risinājums ar vanosa kļūdu -212 Vanos mechanically stuck
Nu ja vanosa gredzeni nekad nav mainīti, tad primāri ir jāsāk ar to gredzenu nomaiņu un tad jāskatās tālāk, bet visdrīzāk tā būs galvenā problēma, kā nekā tam resurss ir diezgan limitēts un atkarīgs no eļļas kvalitātes
neuztraucies, tas prieks nav tik dārgs, vienīgi tie gredzeni jāsūa no ārzemēm un jāpasēž garāžā pāris h ar aliem rokās lai to pārlasītu
pirms list pie vanosa vispirms japarbauda, vai tas funkcione un ne vienmer kljuda nozime tiesi to, kas ir defektains un jamaina
tas bez šaubām bet nu pats zini, ka reti kuram tas Vanos visos 300 000 k ir bijis apkopts |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| es tik zinu, ka loti biezi sakas problemas tiem, kas pashi nolemusi samainit savam stradajosajam vanosam blivelementus, lai butu labak. bet dzivee ir sanacis "netrauce mehanismam stradat, kamer tas strada"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
walder | |
Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| Kurai MB A-klases paaudzei bija tās problēmas ar vadības bloku, kas maksā pārāk daudz? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 May 2013, 12:25:30 walder rakstīja:
Kurai MB A-klases paaudzei bija tās problēmas ar vadības bloku, kas maksā pārāk daudz?
w168 benzina motoriem, w169 laikam ir jau normali
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
walder | |
Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| Paldies!
ātad 2,0d 2008.g automātam jābūt visam ok.[ Šo ziņu laboja walder, 15 May 2013, 12:45:30 ] |
Offline | |
|
artys | |
Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/339/20130514150550.jpg/][/URL]
Asiņainajam sirds transplantācija
Pēdējā treniņā pēc 3 nobrauktiem apļiem bij eļļas duša un rezultātā gredzeni čau, cilindri divi ovāli utt utt...
Sanāca ieķert pa labu ciparu b25 izceltu no krabja, kas tikko no vācijas atripojis, noskrējiens 160t, servisa grāmatiņa, viss skaisti
Šodien visu beidzot salikām, atstājām veco provodku, lai nebūtu čakars, mēģinājām pielaist, bet ne sūda nelec - nav dzirksteles.
Varbūt kāds var dot padomu, ko skatīties?
Pārbaudīju uz sveces dzirksteli - nav, sadalītāj vāciņš, rotoriņš, svečvadi un spole ir okei (nesen mainīts). Kloķenes devējs arī darbojas, uzrāda 460 omu pretestību. Sāku pētīt ar testeri kur kaut kas ir, kur nav - uz sveces nekā, uz vada kas nāk no spoles nekā, no spoles arī nekā(gan griežot dzinēju, gan ieslēdzot aizdedzi), uz spoles kur tie divi vadi pienāk plus un mīnus - tur ieslēdzot aizdedzi testera lampiņa iedegās pie abiem. Reāli nezinu ko tālāk vēl skatīties, kas ietekmē dzirksteli? Kompis?
Ja paveiksies, tad rīt leitis palīdzēs pameklēt vainu ar autodata palīdzību, bet nu labprāt arī jūsu padomus uzklausītu
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| salona mazais stepselis piesprausts?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
iwj | |
Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
| Sveiki spečuki! Kā ir ar 2.8 dzinēju iekš e46, salīdzinot ar 2.5 vai 3.0? Jautāju tieši par ilgdzīvotību un remonta izmaksām, u.c. tehniskajām broblēmām? |
Offline | |
|