Autors | Ziņojums |
aaziits | |
Kopš: 09. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 468
Braucu ar: e39
| Ir starpība vai tu ar otro ātrum aizsip līdz 100km/h vai tomēr ar ceturto Sen jau zināms, ka mriepās ir RIEPAS... kgan vienreiz gribēju taisīt savirzi, godīgi pateica, kas jāmaina, ka nevar uztais'ti savirzi, citā kantori, poh, tāpat uztaisītu |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Nu labi, labi. Tieši tavā konkrētajā gadījumā, iespējams, tas test draivs nebija nepieciešams. Bet pa lielam mana nostāja paliek tāda pati
+ ja runājam par savirzes regulēšanu, tad ļoti uzmanīgi jāskatās ir, kur tieši regulēt. Tevis pieminētais aparāts var būt kaut vai par miljonu, ja ar to operē dārzenis
Pats no "iekšienes" esmu pieredzējis, kur savirzes regulētājs pakliedz "EU, kas šitais par bembi?". Kad noskaidro sēriju, tad pārējais pie dirsas - tas pofig, ka pie dažādiem dzinējiem varēja būt dažādas modifikācijas. Tur čalim bija pofig vai 2.0 benzīns, vai v8, vai M piekare utt.
Tāpat ir bijis, ka kāda skrūve ierūsējusi ir un prasa "Ko daram? čakarējamies, vai uzskatam, ka šis ritenis ir noregulēts". - "uzskatam, ka ir noregulēts".
Tāpat citur ir dzirdēts, ka jau ir sagatavoti šabloni ar "zaļajām" lapām, kuras iesmērēt klientam utt.
P.S.
aaziits, varbūt paskaidro sīkāk, kur ir starpība ķip tev nereāla slodze motoram, degvielu patērē vairāk vai kas? Jo otro laist līdz galam ir tikai normāli.[ Šo ziņu laboja Krekers, 09 Apr 2015, 22:15:07 ] |
Offline | |
|
HS | |
Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
|
09 Apr 2015, 22:04:46 wanksta rakstīja:
Kreker, kaada tavuprāt ir jēga no 4-statņu pacēlāja un lāzerkompjūtersistēmas pa dahuja tūkstošiem?
Testbraucienā vari braukt, ja esi pats sev šķūnī ar striķīšiem noregulējis ratus.
+ daudz, |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| nahu7 man kādam būtu jādod sav auto ? kas viņš man čoms ? kur nu vēl izgāzt, zinot to, ka šis vēl nedod Dievs ar smirdīgām saļarainām rokām no sava TDI izkāpis. |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| edzhaan, tev pēdējais laiks citus meistarus atrast |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Meistari man ir normāli
Es par to testdrivošanu kā tādu. Kāda jēga testdraivu taisīt ? Neesat pārliecināti par savu darbu un X tūkstošu pacēlāja precizitāti ?
Tests uz stenda pie čipošanas vēl ir loģisks, bet prost izgāzt, jo redz kāds piebraucis ar 530d un praktikants mīž karstu, jo šim ir 316i
EDIT: savirzi taisīju pirms pusgada, pirmais, ko normālā servī prasa, vai piekari pārbaudīji un tur viss ir kārtībā. Regulēja vecs onka, nu diezvai viņš pa tām 20 minūtēm zīmēja virtuļus pa rajončiku
Rezultāts Stūre taisni un viss kā vajag. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 09 Apr 2015, 22:38:06 ] |
Offline | |
|
lony611 | |
Kopš: 30. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 205
Braucu ar: e91, e46 3.0
| Sveiki. Mosh kadam ir aizkjerushies glazhu turetaji salona? Ja ir kas piedavajams tad Pm |
Offline | |
|
Kasics | |
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
09 Apr 2015, 22:04:46 wanksta rakstīja:
Kreker, kaada tavuprāt ir jēga no 4-statņu pacēlāja un lāzerkompjūtersistēmas pa dahuja tūkstošiem?
Testbraucienā vari braukt, ja esi pats sev šķūnī ar striķīšiem noregulējis ratus.
Ar striķīšiem var iebraukt auzās, jo parasti autiņiem viena ass ir platāka par otru + vēl var būt dažāda platuma diski. Tāpēc vajag dzīt uz bedres un mērīt ar diviem slotaskātiem. Šī tehnika mani vēl nekad nav pievīlusi. |
Offline | |
|
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Paldies Dievam, pagaidām ar savirzi ne reizi nav bijušas problēmas. Regulēju vienmēr pie pazīstama servisā vai centrā kādā. Nebiju iedomājies, ka kādu var čakarēt ar ko tādu kā savirzi.
|
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4291
Braucu ar:
| Iespejams ari vaina aparata pasha. Savulaik vedu uz vienu kantori Jelgava, visu loti cotka taisija. Ar laiku saka paradities arvien sudigaka kvalitate, izradas sefi skopojas uz aparata kalibraciju un apkopi, lidz ar to vecis it ka normali saregule, visi radijumi normas robezhas. Izbrauc likumu, atbrauc uz stendu, a tur rada jau novirzes. |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Saki, kas tas par kantori, jo man, visticamāk jau nākamnedēļ, auto iet servisā iekšā. Ceru, ka tas nav Anru motorā? |
Offline | |
|
Bamperis | |
Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4792
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
09 Apr 2015, 22:01:43 Krekers rakstīja:
Pārbaudīt, vai auto pietiekami labi turās uz ceļa? Vai nevelk uz kādu pusi? Es nezinu, es tā vispārīgi runāju, ka man piem., pa lielam ir pofig par testdraivu vai sporta tesdraivu, ja to dara normāls cilvēks. Nu neredzu par ko tur šausmināties.
Un pa lielam tādus piekares defektus jau, manuprāt, tik sporta režīmā var labi notestēt. Teiksim, ripioties uz 50 var daudz ko nepamanīt. Man pašam tuvākajā laikā savs auto jādzen būs uz servisu. Un man tieši ir tā, ka līdz 100 auto iet normāli, tad kad tuvojas 200, tad arī normāli, bet pa vidam kaut kas ne tā liekas
Savu luuzni vari dot kkadam toļikam ar eeljainaam,nofapotaam rokaam,lai nograabsta tavu stuuri un atrumklokji,normaliem cilvekiem netiik,ka vinja mashinu bez atljaujas kkads aapsis gaazee un liek plakaniski un ir pelnijis bitch slapu pa muti,vai neapmaksatu savirzes reguleshanu. |
Offline | |
|
kurlis | |
Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
| Kaut kā dikti izklausās, ka krekers ir viens no tiem Mriepu savirzes regulētājiem un testdraiveriem |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Es vēlreiz saku - izlasi pats, kādu cilvēku tu aprakstīji tikko un padomā vēlreiz: kurš īsti ir lohs - tas, kurš ved savus auto labot pie tevis aprakstītiem personāžiem, vai arī tas, kurš nemīž biksēs, kad meistars pārbauda vai viss ir kārtībā pēc remonta
P.S. Es ar mriepām saistīts neesmu - esmu tur pabāzis savu degunu divas reizes, bet nekādi darījumi ar šiem nav notikuši. Un es runāju vispārīgi, nevis par konkrēto remontu kādam. [ Šo ziņu laboja Krekers, 10 Apr 2015, 12:34:19 ] |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
10 Apr 2015, 10:16:36 Krekers rakstīja:
Saki, kas tas par kantori, jo man, visticamāk jau nākamnedēļ, auto iet servisā iekšā. Ceru, ka tas nav Anru motorā?
Anru uz garozas. Pagaidām viss ok, bet reizi pusgadā kārtīgi gāžot jāpieregulē visiem. Var arī vienkārši, uzliec riepas, noregulē, lai naher nenoēd |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Pag, tad tieši Garozas Anru tad viņi māk vai nemāk noregulēt normāli? Jo tieši uz turieni biju plānojis braukt |
Offline | |
|
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
10 Apr 2015, 14:20:36 Krekers rakstīja:
Pag, tad tieši Garozas Anru tad viņi māk vai nemāk noregulēt normāli? Jo tieši uz turieni biju plānojis braukt
Māk māk, tur vecs onkulis taisa.
Pirms tam pārbaudīju piekari, ko arī jautāja pieņēmējs, vai esmu izdarījis un brauc tālāk. |
Offline | |
|
djpassion | |
Kopš: 06. Aug 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 164
Braucu ar: E39
| Tada ģela:
Pārplisa benzina metāla caurule 10-15cm pirms degvielas filtra. Uzliku gumijas šļauku ar hamutiem, bet vienalga mazliet pilinā.
Ir iespējams to kaut kā tehniski pareizi izdarīt? + lai TA neko nesaka |
Offline | |
|
Zibenskakjis | |
Kopš: 13. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325
| Varbūt kādam ir kontakti vai kāds zin,kur var aplimet mašīnas diskus...konkrētāk r17 plauktus? |
Offline | |
|
V_V | |
Kopš: 11. Feb 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau
| PI..EC ir klāt. e39 jau sāk ar savilcējiem un aplīmētiem plauktiem braukāt.. jātirgo savējais nost. nav ko pazorīties |
Offline | |
|