Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
smudo
01. Oct 2022, 10:49 #12241

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


01 Oct 2022, 10:24:16 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2022, 10:20:06 @0xFFFF rakstīja:
man ir stock N55B30M0 ar stock izplūdi, skaņa no motora un izplūdes ir patīkama, bet salonā diezgan klusa. Esmu arī pabraucis ar 340, kam ir uzstādīta akrapovic izplūde (cati palikuši stock), skaņa ir labāka, bet par tādu inkrementālu pieaugumu neesmu gatavs 3k maksāt.
Jaudu vienmēr gribās vairāk, bet, tā kā pārsvarā braucu pa pilsētu un man ir RWD, tad pirmo noteiki upgradotu diferenciāli uz LSD.
Saliekot visas vēlmes kopā, sanāk vienkārši jāpērk //M


ha, M4 gadiijumaa ieguusti N55 [ja pareizi atceros].
poh, ka paaudzi vecaaks dzinejs.
tu iegusti divas turbiinas. un pat bisku mazaku saakotneejo griezi [atmosfeeras rezhiimaa].
tb., taa grieze/jauda ir ar MILZIIGU [laika un dinamikas] laagu. Jaa, pa baani 150+ ir tas ceeliens, bet reaalos apstaakljos mochiijot - kaifu apshaubu. Nu, un teema - EU tirgum ruckas nav. Iespeejams, ka labi, ka taa - ar rucku buutu pilniiga beedu ieleja..


F82 M4 bija S55 dzinējs un braukšanas dinamikas ziņa daudzi kritizēja, ka low end grieze ap 2000 rpm ir palielu priekš RWD auto. Turbo bedre, protams, ka ir, bet ne tik liela kā aktuālajam M4/M3. Un manuālā kārba arī bija pieejama gan ES, gan US tirgū. Iespējams, ka UK bija pieejams tikai automāts Vienīgi S55 skan krietni sliktāk nekā N55.
Offline
smudo
01. Oct 2022, 20:13 #12242

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Visiem aftermarket izpludes razotajiem ir “manuali” regulejami varsti - parasti 2 opcijas vala vai ciet. 90%, kas uzliek tadu izpludi, to visu laiku brauc ar varstiem vala un tos aizver tikai garu braucienu situacija vai pie majas, lai kaiminus ar cold start netraucetu.

Porsche gadijuma Akropovich ir ar lielaku izpludes gazu caurlaidibu un nedaudz vieglaks, jo no titana.
Offline
ATB
01. Oct 2022, 21:16 #12243

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Kaspich, ne pa tēmu, bet cik sapratu Wess nezināja, ka liek izplūdi Tavam auto?

Redz, kārtējo reizi pierādās, ka LV ir maza un lai vai kāds kantoris ir - slikts/labs/*ūdīgs - apsaukāties un zākāties atklāti kādreiz var iekost arī pašam dibuā.

Man gar Wesu nekādas daļas, bet liekas ironiski, ka redzies tur viņi tādi un šitādi, bet kad iedod labāku piedāvājumu aļa "naudas jautājums", tad tomēr jābrauc vien ir.


Lai labi skan jaunā izplūde
Offline
sys9291
01. Oct 2022, 21:18 #12244

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Oct 2022, 11:56:11 @DM-101 rakstīja:
Es patesteeju,kaa dme virina tos izpluudes vaarstus - pilniigi savaadaak kaa stock softs. Comfort rezhiimaa by default vaarsti ciet. Klusa izpluude. Vaarstus atver tikai lielas plusmas gadiijumaa - lieli rpm un liela grieze.
Sport rezhiimaa - atkariigs,kaa brauc. Agresiivi braucot,flapes by default valjaa. Tas noziimee - min pluusmas pretestiiba,max pluusmas aatrums,min laikaa iegriezhas turbiina.
Un te nonaakam pie saals - tu vari uzlikt Akrapovich,skujokovivh,dajebko. Bet,ja dme nevirina flapes, max performances nebuus.
Cik esmu redzeejis,idejiski tie alternatiivie kiti ir identiski oem. Tikai nianse - softaa,kursh flapes virina!
Ok,nevirina,uztaisi kitu,kur flapes aizver pluusmu daljeeji. Nu,tad dabuu daljeeju skanju un daljeeju performanci. Gan jau krutie chipseri teiks - ai,siikums,piepis flapju vadiibu pie +12V. Bet es teikshu - tas ir gateris.

Un kā tev šķiet kam vispār ir vajadzīgas flapes izpūtējā?
Offline
smudo
02. Oct 2022, 07:48 #12245

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Oct 2022, 00:01:23 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2022, 20:13:54 @smudo rakstīja:
Visiem aftermarket izpludes razotajiem ir “manuali” regulejami varsti - parasti 2 opcijas vala vai ciet. 90%, kas uzliek tadu izpludi, to visu laiku brauc ar varstiem vala un tos aizver tikai garu braucienu situacija vai pie majas, lai kaiminus ar cold start netraucetu.

Porsche gadijuma Akropovich ir ar lielaku izpludes gazu caurlaidibu un nedaudz vieglaks, jo no titana.


tad jau mana iereekshana par elektrovaarstiem un to piemaukshana pie 12V bija nevietaa - karosa kungam sanaaktu reaala inovaacija.
Man vienam skjiet, ka pie taam cenaam, ko tie produkti maksaa, vismaz shaadu elektrificeetu hernju klients buutu pelniijis?


80% to produktu liek garantijas auto, tadel ari vini izmanto vienkarsako pieeju, visdrizak. Piesledz savus varstus pie stravas un iedod pulti, ar kuru manuali vert tos vala/ciet. Pamata ti dara del skanas, jo ES vairakos vilnis samazina pielaujami izpludes skanu un pedejais bija 20/21. Gada un vel viens samazinajuma vilnis sekos pec paris gadiem, kad ari 700zs sportisks ICE auto no rupnicas skanes ka pirms 5 gadi 2,0 GTI golfs.

Piemeram, jaunajiem porsche varsti strada ta, ka stavot uz vietas tie ir vala (ja ir ieslegts rezims ar atvertiem varstiem), bet sakot braukt, to uzreiz aizver un atver tikai lielos rpm (4-4,5k), jo tas ir diapazons, kura tiek veikti tie ES merijumi. Populars “tunings” tagad ir aftermarket kontrolieri, kas lauj varstus turet atvertus ari mazos rpm.
Offline
FFL
02. Oct 2022, 15:56 #12246

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Tas pieminētais 700hp ice vai kāds porsche, viņi tāpat skan OK...
Kad sabāzīs tapas izpūtējā čoperiem, harleyiem utt?! Viņi ir paši skaļākie, ar visriebīgāko skaņu un rodas sajūta ka viņus prieka pēc gāzē kautkādi īpatņi.
Tad kad tie aparāti bezjēgā atver pilnu pirmajā pārnesumā uz čakenes... Tur žurkas ar taisnajiem pūtējiem nobāl
Es ceru, ka viņiem vismaz nodoklī ir ierēķināts tas trobelis, līdzīgi kā luksusiem ar lielu izmešu daudzumu

[ Šo ziņu laboja FFL, 02 Oct 2022, 16:01:14 ]

Offline
karro
02. Oct 2022, 16:01 #12247

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu


02 Oct 2022, 15:56:43 @FFL rakstīja:
Tas pieminētais 700hp ice vai kāds porsche, viņi tāpat skan OK...
Kad sabāzīs tapas izpūtējā čoperiem, harleyiem utt?! Viņi ir paši skaļākie, ar visriebīgāko skaņu un rodas sajūta ka viņus prieka pēc gāzē kautkādi īpatņi.
Tad kad tie aparāti bezjēgā atver pilnu pirmajā pārnesumā uz čakenes... Tur žurkas ar taisnajiem pūtējiem nobāl
Es ceru, ka viņiem vismaz nodoklī ir ierēķināts tas trobelis, līdzīgi kā luksusiem ar lielu izmešu daudzumu


Fagoti, ser..
Offline
sys9291
02. Oct 2022, 17:27 #12248

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Oct 2022, 00:00:00 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2022, 21:18:38 @sys9291 rakstīja:

01 Oct 2022, 11:56:11 @DM-101 rakstīja:
Es patesteeju,kaa dme virina tos izpluudes vaarstus - pilniigi savaadaak kaa stock softs. Comfort rezhiimaa by default vaarsti ciet. Klusa izpluude. Vaarstus atver tikai lielas plusmas gadiijumaa - lieli rpm un liela grieze.
Sport rezhiimaa - atkariigs,kaa brauc. Agresiivi braucot,flapes by default valjaa. Tas noziimee - min pluusmas pretestiiba,max pluusmas aatrums,min laikaa iegriezhas turbiina.
Un te nonaakam pie saals - tu vari uzlikt Akrapovich,skujokovivh,dajebko. Bet,ja dme nevirina flapes, max performances nebuus.
Cik esmu redzeejis,idejiski tie alternatiivie kiti ir identiski oem. Tikai nianse - softaa,kursh flapes virina!
Ok,nevirina,uztaisi kitu,kur flapes aizver pluusmu daljeeji. Nu,tad dabuu daljeeju skanju un daljeeju performanci. Gan jau krutie chipseri teiks - ai,siikums,piepis flapju vadiibu pie +12V. Bet es teikshu - tas ir gateris.

Un kā tev šķiet kam vispār ir vajadzīgas flapes izpūtējā?


es zinu. tas bija jautaajums - pastaastiit arii tev? Jeb tev salikaas, ka tu zini, bet es nee?

It kā jau gribējās salīdzināt informāciju nevis kādam kaut ko pierādīt vai uzbraukt... Bet ja ne tad ne
Offline
ATB
02. Oct 2022, 20:22 #12249

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


01 Oct 2022, 23:59:07 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2022, 21:16:19 @ATB rakstīja:
Kaspich, ne pa tēmu, bet cik sapratu Wess nezināja, ka liek izplūdi Tavam auto?

Redz, kārtējo reizi pierādās, ka LV ir maza un lai vai kāds kantoris ir - slikts/labs/*ūdīgs - apsaukāties un zākāties atklāti kādreiz var iekost arī pašam dibuā.

Man gar Wesu nekādas daļas, bet liekas ironiski, ka redzies tur viņi tādi un šitādi, bet kad iedod labāku piedāvājumu aļa "naudas jautājums", tad tomēr jābrauc vien ir.


Lai labi skan jaunā izplūde


sore, ja sanaaks bisku garaaks monologs.

manas kaajas neviena priekshaa nelokaas. es nekaados muhljaazhos nepiedalos. ja kaads savaara suudus, dabuu aknaas. tieshi tik vienkaarshi.

par wess.
gadus X atpakalj tas bija ''bljenahuj'' krieviski runaajosh kolektiivs [ar to UPS kurjeru priekshgalaa], tagad - latvisks kolektiivs.
pashu varoni, kas toreiz izpildiijaas, peedejaa laikaa tur maniijis neesmu, nezinu, iespeejams, atlaists sen.
Man ir info [kam varu ticeet], ka wess vadiibaa ir cilveeks, kam patieshaam ruup uznjeemuma liimenis. un tas nav maz.

ir mums ''cunfte'' un ir cunfte. choms, padzirdeejis manu ideju par kitu, piedaavaaja - sak, man eku/reku paaris varianti ar labiem diskountiem. davai, sarunaashu. man neko nevajag, prieks sadarboties. detaljas cenu aptaujas briidii target pilsonis nebija zinaams.
velaak, kad tapa zinaams - nekaadu pretenziju. veel vairaak - pedeejam posmam piedaavaaja tik zemu ciparu, ka to pat nepubliskoshu.
Ja man kaads jautaas - vai vest pie sertificeetajiem diagnosticeet benziina dzineejus, teikshu - nee.
ja ir standarta darbi, kas aprakstiiti SI/II, kaapeec ne.
Tas, ka viens darbinieks kaut kad savaarijis ziepes - par to dabuu aknas viss kantoris.
Ibo, es tomeer esmu neliels, bet speeks. Manus blogus lasa labi targeteeti cilveeki.
Tajaa pat laikaa - man ir poh. Es mieriigi vareeju nopirkt no EE/LT diilera. da kaut no DE diilera. Es katru 2.nedeelju esmu DE peedeejaa laikaa. 5dien biju Wess, riit buus DE. So, ne jau man vajag kaada labveeliibu. Driizaak - es labi deru kaa klients/reklaamas iespeeja.

Staasta moraale - deelj taa, ka ''Latvija maza'' nevajag tupeet sudos kopaa ar paarejiem, jo 'a vosj kaadreiz man ko vajadzees'. Tas ir skumjsh limenis.



Vari pastāstīt trijos vārdos ko tas varonis toreiz tur sadarīja?
Offline
sys9291
02. Oct 2022, 20:39 #12250

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Oct 2022, 19:58:34 @DM-101 rakstīja:

02 Oct 2022, 17:27:28 @sys9291 rakstīja:

02 Oct 2022, 00:00:00 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2022, 21:18:38 @sys9291 rakstīja:

01 Oct 2022, 11:56:11 @DM-101 rakstīja:
Es patesteeju,kaa dme virina tos izpluudes vaarstus - pilniigi savaadaak kaa stock softs. Comfort rezhiimaa by default vaarsti ciet. Klusa izpluude. Vaarstus atver tikai lielas plusmas gadiijumaa - lieli rpm un liela grieze.
Sport rezhiimaa - atkariigs,kaa brauc. Agresiivi braucot,flapes by default valjaa. Tas noziimee - min pluusmas pretestiiba,max pluusmas aatrums,min laikaa iegriezhas turbiina.
Un te nonaakam pie saals - tu vari uzlikt Akrapovich,skujokovivh,dajebko. Bet,ja dme nevirina flapes, max performances nebuus.
Cik esmu redzeejis,idejiski tie alternatiivie kiti ir identiski oem. Tikai nianse - softaa,kursh flapes virina!
Ok,nevirina,uztaisi kitu,kur flapes aizver pluusmu daljeeji. Nu,tad dabuu daljeeju skanju un daljeeju performanci. Gan jau krutie chipseri teiks - ai,siikums,piepis flapju vadiibu pie +12V. Bet es teikshu - tas ir gateris.

Un kā tev šķiet kam vispār ir vajadzīgas flapes izpūtējā?


es zinu. tas bija jautaajums - pastaastiit arii tev? Jeb tev salikaas, ka tu zini, bet es nee?

It kā jau gribējās salīdzināt informāciju nevis kādam kaut ko pierādīt vai uzbraukt... Bet ja ne tad ne


Aa,nu tu taa diivaini paprasiiji.
Nu,taadi flapi ljauj iziet sertifikaaciju (izpluudes troksni) un vienlaikus ietaupiit uz muffleri (tas var buut mazaaks,leetaaks,utjpr). Nu,un side efekts - reku pirceejiem paraadaas iespeeja tikt pie krutaas taisnaas trubas skanjas...

Uz moto atkal EUR3 uz EUR4 atšķirība ir flaps izplūdē (starp cat un glušaku), lai palielinātu laiku, kamēr gāzes iet caur CAT... (nu tāda ir BMW teorija). Troksni šis flaps praktiski neizmaina (skaņa kļūst drusku dobjāka), toties ierobežo jaudu līdz vidējaiem rpm. (pēc žopomera). Flapa virināšanās loģika ir gandrīz paralēli droselei pat gāzējot bez slodzes.
Par auto runājot vairāk piekritīšu tev...jo flaps atrodas pilnīgi citā vietā...
Offline
sys9291
02. Oct 2022, 20:47 #12251

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Oct 2022, 20:46:00 @DM-101 rakstīja:

02 Oct 2022, 20:39:35 @sys9291 rakstīja:

02 Oct 2022, 19:58:34 @DM-101 rakstīja:

02 Oct 2022, 17:27:28 @sys9291 rakstīja:

02 Oct 2022, 00:00:00 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2022, 21:18:38 @sys9291 rakstīja:

01 Oct 2022, 11:56:11 @DM-101 rakstīja:
Es patesteeju,kaa dme virina tos izpluudes vaarstus - pilniigi savaadaak kaa stock softs. Comfort rezhiimaa by default vaarsti ciet. Klusa izpluude. Vaarstus atver tikai lielas plusmas gadiijumaa - lieli rpm un liela grieze.
Sport rezhiimaa - atkariigs,kaa brauc. Agresiivi braucot,flapes by default valjaa. Tas noziimee - min pluusmas pretestiiba,max pluusmas aatrums,min laikaa iegriezhas turbiina.
Un te nonaakam pie saals - tu vari uzlikt Akrapovich,skujokovivh,dajebko. Bet,ja dme nevirina flapes, max performances nebuus.
Cik esmu redzeejis,idejiski tie alternatiivie kiti ir identiski oem. Tikai nianse - softaa,kursh flapes virina!
Ok,nevirina,uztaisi kitu,kur flapes aizver pluusmu daljeeji. Nu,tad dabuu daljeeju skanju un daljeeju performanci. Gan jau krutie chipseri teiks - ai,siikums,piepis flapju vadiibu pie +12V. Bet es teikshu - tas ir gateris.

Un kā tev šķiet kam vispār ir vajadzīgas flapes izpūtējā?


es zinu. tas bija jautaajums - pastaastiit arii tev? Jeb tev salikaas, ka tu zini, bet es nee?

It kā jau gribējās salīdzināt informāciju nevis kādam kaut ko pierādīt vai uzbraukt... Bet ja ne tad ne


Aa,nu tu taa diivaini paprasiiji.
Nu,taadi flapi ljauj iziet sertifikaaciju (izpluudes troksni) un vienlaikus ietaupiit uz muffleri (tas var buut mazaaks,leetaaks,utjpr). Nu,un side efekts - reku pirceejiem paraadaas iespeeja tikt pie krutaas taisnaas trubas skanjas...

Uz moto atkal EUR3 uz EUR4 atšķirība ir flaps izplūdē (starp cat un glušaku), lai palielinātu laiku, kamēr gāzes iet caur CAT... (nu tāda ir BMW teorija). Troksni šis flaps praktiski neizmaina (skaņa kļūst drusku dobjāka), toties ierobežo jaudu līdz vidējaiem rpm. (pēc žopomera). Flapa virināšanās loģika ir gandrīz paralēli droselei pat gāzējot bez slodzes.
Par auto runājot vairāk piekritīšu tev...jo flaps atrodas pilnīgi citā vietā...



nu, auto vieniigi CO kata uzsildiishanas laikaa [pirmaa minuute] never flapus valjaa. Aciimredzot, lai paleeninaatu gaazu pluusmu kataa, veicinaatu taa uzsilshanu. Bet citaad - jaa, tur [taalu/aizmuguree] nekaadu ietekmi gaitaa neatstaaj [jaa, protams, ir 5..10% atskjiriiba deelj pretspiediena izmainjaam, bet - ja tik vien taas saapes buutu..].

nu tagad vēl atliek M bremzes uzlikt...
P.S savējam tikai bremzes varu upgreidot, jo performance kit netiek piedāvāts...
Offline
sys9291
02. Oct 2022, 21:10 #12252

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Oct 2022, 20:59:06 @DM-101 rakstīja:

02 Oct 2022, 20:47:51 @sys9291 rakstīja:

02 Oct 2022, 20:46:00 @DM-101 rakstīja:

02 Oct 2022, 20:39:35 @sys9291 rakstīja:

02 Oct 2022, 19:58:34 @DM-101 rakstīja:

02 Oct 2022, 17:27:28 @sys9291 rakstīja:

02 Oct 2022, 00:00:00 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2022, 21:18:38 @sys9291 rakstīja:

01 Oct 2022, 11:56:11 @DM-101 rakstīja:
Es patesteeju,kaa dme virina tos izpluudes vaarstus - pilniigi savaadaak kaa stock softs. Comfort rezhiimaa by default vaarsti ciet. Klusa izpluude. Vaarstus atver tikai lielas plusmas gadiijumaa - lieli rpm un liela grieze.
Sport rezhiimaa - atkariigs,kaa brauc. Agresiivi braucot,flapes by default valjaa. Tas noziimee - min pluusmas pretestiiba,max pluusmas aatrums,min laikaa iegriezhas turbiina.
Un te nonaakam pie saals - tu vari uzlikt Akrapovich,skujokovivh,dajebko. Bet,ja dme nevirina flapes, max performances nebuus.
Cik esmu redzeejis,idejiski tie alternatiivie kiti ir identiski oem. Tikai nianse - softaa,kursh flapes virina!
Ok,nevirina,uztaisi kitu,kur flapes aizver pluusmu daljeeji. Nu,tad dabuu daljeeju skanju un daljeeju performanci. Gan jau krutie chipseri teiks - ai,siikums,piepis flapju vadiibu pie +12V. Bet es teikshu - tas ir gateris.

Un kā tev šķiet kam vispār ir vajadzīgas flapes izpūtējā?


es zinu. tas bija jautaajums - pastaastiit arii tev? Jeb tev salikaas, ka tu zini, bet es nee?

It kā jau gribējās salīdzināt informāciju nevis kādam kaut ko pierādīt vai uzbraukt... Bet ja ne tad ne


Aa,nu tu taa diivaini paprasiiji.
Nu,taadi flapi ljauj iziet sertifikaaciju (izpluudes troksni) un vienlaikus ietaupiit uz muffleri (tas var buut mazaaks,leetaaks,utjpr). Nu,un side efekts - reku pirceejiem paraadaas iespeeja tikt pie krutaas taisnaas trubas skanjas...

Uz moto atkal EUR3 uz EUR4 atšķirība ir flaps izplūdē (starp cat un glušaku), lai palielinātu laiku, kamēr gāzes iet caur CAT... (nu tāda ir BMW teorija). Troksni šis flaps praktiski neizmaina (skaņa kļūst drusku dobjāka), toties ierobežo jaudu līdz vidējaiem rpm. (pēc žopomera). Flapa virināšanās loģika ir gandrīz paralēli droselei pat gāzējot bez slodzes.
Par auto runājot vairāk piekritīšu tev...jo flaps atrodas pilnīgi citā vietā...



nu, auto vieniigi CO kata uzsildiishanas laikaa [pirmaa minuute] never flapus valjaa. Aciimredzot, lai paleeninaatu gaazu pluusmu kataa, veicinaatu taa uzsilshanu. Bet citaad - jaa, tur [taalu/aizmuguree] nekaadu ietekmi gaitaa neatstaaj [jaa, protams, ir 5..10% atskjiriiba deelj pretspiediena izmainjaam, bet - ja tik vien taas saapes buutu..].

nu tagad vēl atliek M bremzes uzlikt...
P.S savējam tikai bremzes varu upgreidot, jo performance kit netiek piedāvāts...


aha, plaans ir. bet es pagaidiishu, lai nodilst aktuaalie kluchi

piekare tev ir?
Offline
0xFFFF
02. Oct 2022, 21:57 #12253

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3

cik saprotu, manam modelim (F36) tie izplūdes varsti citādāk virinās, nekā f32 vai f30 - praktiski vislaik ir ciet, arī kad stāv uz vietas un ir sport+ režīms. Atveras tikai kustībā un virs noteiktiem RPM. Par šo netā tikai vienā forumā atradu, ka tas F36 ir normāli
Offline
0xFFFF
02. Oct 2022, 23:58 #12254

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3


02 Oct 2022, 23:37:18 @DM-101 rakstīja:
blogaa:

Performance and Sound kit/ Part 2

Offline
user
03. Oct 2022, 19:10 #12255

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13755

Braucu ar:


03 Oct 2022, 18:52:21 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tunings

ieteiktu izlasiit visiem ''stage 1'' piekriteejiem


čipošana huiņa, bet šķiet te Tu nepareizi aprēķināji '. Kopā būs kāda pusotra sekunde!

Pusotra sekunde nozīmē ap 45 metriem 0 .. 200km/h distancē. Un šī jau ir liela starpība!"

nav tur nekādu 45m, daudz daudz mazāk.

Offline
sys9291
03. Oct 2022, 19:30 #12256

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Interesanti būtu nologot turbo spiedienu un vestgate % līknes lielajā rpm diapazona galā...
Ātrumā pārskatot netu arī čiperu grafikos novērojams griezes kritums virs 5,2k rpm...
P.S atceroties testa braucienus ar M2 DSG tevis aprakstītais effekts bija ļoti uzkrītošs, tapēc baudu varēja gūt tikai pārejot uz manual mode - automāta režīmā braukšanas kaifa nekāda...
Offline
user
03. Oct 2022, 20:34 #12257

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13755

Braucu ar:


03 Oct 2022, 20:16:59 @DM-101 rakstīja:

03 Oct 2022, 19:10:21 @user rakstīja:

03 Oct 2022, 18:52:21 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tunings

ieteiktu izlasiit visiem ''stage 1'' piekriteejiem


čipošana huiņa, bet šķiet te Tu nepareizi aprēķināji '. Kopā būs kāda pusotra sekunde!

Pusotra sekunde nozīmē ap 45 metriem 0 .. 200km/h distancē. Un šī jau ir liela starpība!"

nav tur nekādu 45m, daudz daudz mazāk.




100km/h ap 30m/s. 200km/h ap 60m/s. Pareizi?
Videejais V spurtaa 0..200 ap 140.
Nu,man sanaak taads cipars. Cik tad tev sanaak?


ai sarežģīti rēķināt, būtu jāpazīmē grafiks un pie lineāra paātrinājuma varētu vismaz ideju parādīt, bet kā zini tas nav lineārs.


vienam auto ir 200km/h vienam ir 180km/h teiksim pēc 15 sekundēm. Reālā ātrum starpība tajā brīdī ir 20km/h, ko tas brauc to 1,5sekundes, lai sasniegtu 200km/h


p.s. bet arī vienā bŗidi vienam ir 100, otram 90 piemēram tad abiem ātrums aug, vienam ātŗak, otram lēnāk.. bet tā distance ir faking maza metru iztieksmē. Nav jau sacīkšu aplis, kur vidējais ātrums 200km/h un starpība ir 1,5 sec, tad būtu uz apli tas laiks, bet drakreisā huiņa, jo pats dragreiss ir vēl lielāka huiņa par chiptuningu

[ Šo ziņu laboja user, 03 Oct 2022, 20:36:44 ]

Offline
sys9291
03. Oct 2022, 20:39 #12258

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Oct 2022, 20:18:26 @DM-101 rakstīja:

03 Oct 2022, 19:30:18 @sys9291 rakstīja:
Interesanti būtu nologot turbo spiedienu un vestgate % līknes lielajā rpm diapazona galā...
Ātrumā pārskatot netu arī čiperu grafikos novērojams griezes kritums virs 5,2k rpm...
P.S atceroties testa braucienus ar M2 DSG tevis aprakstītais effekts bija ļoti uzkrītošs, tapēc baudu varēja gūt tikai pārejot uz manual mode - automāta režīmā braukšanas kaifa nekāda...


Nu,diemzheel,B52 augshaas nevelk... vilktu augshas,buutu Porka

P.s. bet,es saprotu,par ko tu runaa. Ar rucku var baudiit to labo un vienmeeriigo ceelienu liidz 5000..5500. Augstaak tas dzineejs saak gurt,sajuuta,ka jaamoca. Uz topiijot 5000..7000 kaifs nulle. Taada chopera liikne.

KAs bija domāts ar B52? Varbūt N55?
Offline
user
03. Oct 2022, 21:12 #12259

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13755

Braucu ar:


03 Oct 2022, 20:52:59 @DM-101 rakstīja:

03 Oct 2022, 20:34:16 @user rakstīja:

03 Oct 2022, 20:16:59 @DM-101 rakstīja:

03 Oct 2022, 19:10:21 @user rakstīja:

03 Oct 2022, 18:52:21 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
B58 un chip tunings

ieteiktu izlasiit visiem ''stage 1'' piekriteejiem


čipošana huiņa, bet šķiet te Tu nepareizi aprēķināji '. Kopā būs kāda pusotra sekunde!

Pusotra sekunde nozīmē ap 45 metriem 0 .. 200km/h distancē. Un šī jau ir liela starpība!"

nav tur nekādu 45m, daudz daudz mazāk.




100km/h ap 30m/s. 200km/h ap 60m/s. Pareizi?
Videejais V spurtaa 0..200 ap 140.
Nu,man sanaak taads cipars. Cik tad tev sanaak?


ai sarežģīti rēķināt, būtu jāpazīmē grafiks un pie lineāra paātrinājuma varētu vismaz ideju parādīt, bet kā zini tas nav lineārs.


vienam auto ir 200km/h vienam ir 180km/h teiksim pēc 15 sekundēm. Reālā ātrum starpība tajā brīdī ir 20km/h, ko tas brauc to 1,5sekundes, lai sasniegtu 200km/h


p.s. bet arī vienā bŗidi vienam ir 100, otram 90 piemēram tad abiem ātrums aug, vienam ātŗak, otram lēnāk.. bet tā distance ir faking maza metru iztieksmē. Nav jau sacīkšu aplis, kur vidējais ātrums 200km/h un starpība ir 1,5 sec, tad būtu uz apli tas laiks, bet drakreisā huiņa, jo pats dragreiss ir vēl lielāka huiņa par chiptuningu


Skolaa math un fizikas zinaatnes vajadzeeja maaciities.


šķiet Tev pašam kas jāpamācās.. ieslēdz smadzenes un sapratīsi, jo cik senāk runājām, tad tomēr matemātika Tev nav sveša.

vienkārši padomā, padomā un tad sapratīsi!

ne jau brīdī, kad ivens auto sasniedz 200kmh tad otrs 1.5 sec nebrauc uz priekšu un te katram auto būs pilnīgi cits aprēķins balstoties uz paātrinājumu

saprotu, ka gribi uzdirst, bet vienkārši padomā un aiztaupi muļķību rakstīšanu

[ Šo ziņu laboja user, 03 Oct 2022, 21:13:01 ]

Offline
sys9291
03. Oct 2022, 21:53 #12260

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Te viens pilsonis cīnās ar N43 misfairiem 1 cilindrā.
Sprauslu signāli linkā:
https://www.youtube.com/watch?v=HlLz84FhEeo
sprauslas vietām mainījis, rezultāts identisks...
Ja gribi - iekomentē, gribētos dzirdēt tavas domas... Kaut kā drusku nav saprotams negatīvais kvadrātveida ipmulss pirms pozetīvā impulsa...

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4