Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
krods
07. Apr 2015, 12:37 #12221

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

noņem karteri,atlaid klani,pasties kāds dilums šālēm
Offline
Czars
07. Apr 2015, 13:22 #12222

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Visadam gadijumam var iemest ari putas caurai riepai, mazakiem cokjiem pieejams kkads ieveramais diegs ari, ideali ja vel ir iem kompresors riepu uzpumpesanai.
Offline
Driver
07. Apr 2015, 13:50 #12223

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Apr 2015, 12:37:37 krods rakstīja:
noņem karteri,atlaid klani,pasties kāds dilums šālēm

Ja tur baiga lufte, sabaz starpa aluminija folliju!

P.s.cik ir braukts talak no majam un ari vairakus tukstoshus km, tad ir samainita ellja un parbaudits vai bremzu kluchi driz nebeigsies. Parejais viss ir bezjedzigi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
streetlife
07. Apr 2015, 14:14 #12224

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

Fascinē tie ļautiņi kuri gatavi teju pus mašīnu samainīt ar domu ja nu kas. Tā vietā labāk rezervēt to naudu neparedzētām situācijām. Protams ja pašam saimniekam ir aizdomas ka kautkas nefunkcionē kā nākas tad tas jasalabo.
Pa lielam eļļa, filtri, kondišku janoceko vai pietiekami dzesē,jo ganjau ka tuvak ekvatoram brauks. Un obligati riepas un bremzu sistema.
Par parejo po@#$. Ja kas luzis tad noteikti ne tas par ko busi padomajis. Tapec deretu paintereseties pie apdrosinatajiem ka ir ar palidzibu uz cela,lai pasam nevajag segt to žūgsni auto aiztransportesanai no baanja ja tev pēkšņi kardāns pārlūzt.

Pasam Vacija vienreiz bija saize. atgazu siltummainja termostats uzspraaga.
Offline
R_S
07. Apr 2015, 14:22 #12225

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku


07 Apr 2015, 12:01:49 Chubakla rakstīja:

07 Apr 2015, 11:43:18 Arcus rakstīja:
Sen nekas nav postēts, bet pa lietu - drīzumā ar veco, uzticamo E39 ieplānots veikt vērienīgu ceļojumu pa Eiropu, kopumā ap ~ 6000.km. Iesakiet vīri, kam jāpievērš pastiprinātu uzmanību vēl pirms izbraukšanas? Visas nepieciešamās apkopes vienmēr pedantiski veiktas laikus vai pat pirms termiņiem, hadene pārieta, siksas, sveces samainītas, drošības pēc arī jaunu radiatoru uzliku (vecais suloja mazliet) ar jaunu termostatu un to plastmasas trubu (nezinu kā sauc). Principā auto tiek lietots mega reti, ikdienā ir citi T/L (ziemā vispār netiek lietots), par diviem pēdējiem gadiem noripoti 4.tkm .
Domāju vel pārbaudīt ūdens sūkni, tikai kā var noteikt, ka iet uz beigām vai viss ok? Ko vel?
525i
Paldies iepriekš par sakarīgiem padomiem!


Pirms doties ceļojumā, auto noteikti jāizdara:
1) motora eļļa/ filtrs /maiņa
2) degvielas filtrs /maiņa
3) bremžu uzlikas/diksi /pārbaudīt nodilumu - ja iet uz beigām /maiņa
4) riepas /pārbaudīt stāvokli - ja ir redzams nevienmērīgs dilums, vai mazs proķa atlikums /maiņa
5) stūres pirksts-atsaites /ja ir brīvkustības, vai redzams defekts /maiņa - pēc jebkuras detaļas nomaiņas - un/vai riepu nomaiņas - uz savirzes regulāciju, jo pat nobraucot no vietas 600+ km - var apēsties 1/2 riepa uz bāņa.

Jebkurā gadījumā, jāveic pilna auto diagnostika - motortelpa (visi šķidrumi, ieskaitot stūres pastirtinātāja, bremžu)
Un izbraucot no mājas - pirms tam aprēķini, cik cilvēku brauks mašīnā - un tam atbilstoši piepumpē riepas ar durvju ailēs norādītiem BAR.

Vel ieteiktu bremzu caurules un slaucinas parbaudit. Ja brauksi caur kalnu zemeem uz bremzu sistemas bus cita slodze. Ir zinams gadijums , kad vecis ar busu Norvegijas serpentiinos bez bremzeem palika un peectam saka, ka vinam tacu viss vienmeer straadaaja.
Offline
Araajz
07. Apr 2015, 14:40 #12226

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Jo vairāk mīž - jo vairāk kaut kas atgadās!

Galvenais, lai šķidrumi līmenī un p*s tikai
Offline
edzhaans
07. Apr 2015, 14:42 #12227

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Es pārbaudītu ūdens sūkni, bet sev, jo nezinu kad uzlikts. Šķidrumus pārbaudīt. Ja liels mīziens eļļu antifrīzu bagažniekā un lielo atslēgu komplektu
Offline
PASSATizhi
07. Apr 2015, 16:18 #12228

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


07 Apr 2015, 12:01:49 Chubakla rakstīja:

07 Apr 2015, 11:43:18 Arcus rakstīja:
Sen nekas nav postēts, bet pa lietu - drīzumā ar veco, uzticamo E39 ieplānots veikt vērienīgu ceļojumu pa Eiropu, kopumā ap ~ 6000.km. Iesakiet vīri, kam jāpievērš pastiprinātu uzmanību vēl pirms izbraukšanas? Visas nepieciešamās apkopes vienmēr pedantiski veiktas laikus vai pat pirms termiņiem, hadene pārieta, siksas, sveces samainītas, drošības pēc arī jaunu radiatoru uzliku (vecais suloja mazliet) ar jaunu termostatu un to plastmasas trubu (nezinu kā sauc). Principā auto tiek lietots mega reti, ikdienā ir citi T/L (ziemā vispār netiek lietots), par diviem pēdējiem gadiem noripoti 4.tkm .
Domāju vel pārbaudīt ūdens sūkni, tikai kā var noteikt, ka iet uz beigām vai viss ok? Ko vel?
525i
Paldies iepriekš par sakarīgiem padomiem!


Pirms doties ceļojumā, auto noteikti jāizdara:
1) motora eļļa/ filtrs /maiņa
2) degvielas filtrs /maiņa
3) bremžu uzlikas/diksi /pārbaudīt nodilumu - ja iet uz beigām /maiņa
4) riepas /pārbaudīt stāvokli - ja ir redzams nevienmērīgs dilums, vai mazs proķa atlikums /maiņa
5) stūres pirksts-atsaites /ja ir brīvkustības, vai redzams defekts /maiņa - pēc jebkuras detaļas nomaiņas - un/vai riepu nomaiņas - uz savirzes regulāciju, jo pat nobraucot no vietas 600+ km - var apēsties 1/2 riepa uz bāņa.

Jebkurā gadījumā, jāveic pilna auto diagnostika - motortelpa (visi šķidrumi, ieskaitot stūres pastirtinātāja, bremžu)
Un izbraucot no mājas - pirms tam aprēķini, cik cilvēku brauks mašīnā - un tam atbilstoši piepumpē riepas ar durvju ailēs norādītiem BAR.

6. jāuzliek veiksminieku aprīkojums

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 07 Apr 2015, 16:18:32 ]

Offline
funkyasshit
07. Apr 2015, 16:20 #12229

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Un kāds tas ir? 2x0.7 un vobla?
Offline
Asch
07. Apr 2015, 20:53 #12230

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

Pukky fuel
Offline
karlsonss
07. Apr 2015, 21:08 #12231

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


07 Apr 2015, 14:42:49 edzhaans rakstīja:
Es pārbaudītu ūdens sūkni, bet sev, jo nezinu kad uzlikts. Šķidrumus pārbaudīt. Ja liels mīziens eļļu antifrīzu bagažniekā un lielo atslēgu komplektu



Reserves kardaanu ietiektu panjemt liidzi
Offline
Driver
07. Apr 2015, 21:09 #12232

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Apr 2015, 21:08:07 karlsonss rakstīja:

07 Apr 2015, 14:42:49 edzhaans rakstīja:
Es pārbaudītu ūdens sūkni, bet sev, jo nezinu kad uzlikts. Šķidrumus pārbaudīt. Ja liels mīziens eļļu antifrīzu bagažniekā un lielo atslēgu komplektu

Tagad kontrabandu vadaa kardanos jau?

Reserves kardaanu ietiektu panjemt liidzi


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
07. Apr 2015, 21:58 #12233

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


07 Apr 2015, 21:08:07 karlsonss rakstīja:

07 Apr 2015, 14:42:49 edzhaans rakstīja:
Es pārbaudītu ūdens sūkni, bet sev, jo nezinu kad uzlikts. Šķidrumus pārbaudīt. Ja liels mīziens eļļu antifrīzu bagažniekā un lielo atslēgu komplektu



Reserves kardaanu ietiektu panjemt liidzi

Es zināju ka šāds joks sekos
Nu pilnu bagāžnieku ar reduktoriem un amīšiem jau nevajaga.
Eļļu gan varētu.
Offline
Maa
07. Apr 2015, 22:09 #12234

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Nemaini neko paker cietaja sakabe otru tadu pasu
Offline
Mjust
08. Apr 2015, 20:16 #12235

Kopš: 08. Apr 2015

No: Sigulda

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 530d

Chau.. lieta tāda, ka manam E39 ir problēmas ar salona apgaismojumu... nedeg instrumenta paneli atrums, apgriezieni, paterinsh, bet nobraukums un viss parejais deg.., tad klimata kontrolei nedeg ppodzinjas lai tumsa var redzet ko spied, karbai burtinji nedeg un logiem sledziisi arii tumshi... Gaismas stipruma sleedzis strrada (tumsaak/gaisaak)... karoch viss siiikais apgaismojums... kur meklet vainu iznemot drosinatajaa..??
Offline
meuniice
09. Apr 2015, 08:40 #12236

Kopš: 29. Jan 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e39 1997

Sveiki. Sakiet e39 logu šķidruma bacoki ir 2viem vai viens? Un.cik srota par tādu varētu prasīt? Kā ar nomaiņu Sarežģīti? Paldies jau iepriekš
Offline
Sicram_
09. Apr 2015, 09:41 #12237

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

Aptuveni tā :
Šajā bačokā būtu jāglabā koncentrāts.
Tas izsmidzinas tajā brīdī, kad tu ieslēdz intensīvo mazgāšanu.
Offline
Chubakla
09. Apr 2015, 11:29 #12238

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


09 Apr 2015, 09:41:17 Sicram_ rakstīja:
Aptuveni tā :
Šajā bačokā būtu jāglabā koncentrāts.
Tas izsmidzinas tajā brīdī, kad tu ieslēdz intensīvo mazgāšanu.


Intensīvā mazgāšana skaitās tad, kad nospiež uz tās pogas, kas uz labā kloķa ?
Offline
Mjust
09. Apr 2015, 12:06 #12239

Kopš: 08. Apr 2015

No: Sigulda

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 530d

Sveiks... varbuut vari paliidzeet...
Manam E39 ir probleeemas ar visu siiiko apgaismojumu Saloona...
1. Instrumenta panelii neredz atrumu, paterinju, apgriezienus un temp..
2. Klimata kontrolei izvēlnes podziņas nedeg, kad uzslēdz tiešo režīmu tik iedegas zaļā gaismiņa..
3. RADIO nav izgaismots..
4. Durvim logu slēdži ar tumši...
Karoch viss siiiikais apgaismojums..

Tas viss ir saistīts kopā... Jo iebraucot bedrē viņš viss iedegās, bet atkal pazuda...

Kas varētu būt vainas un kur meklēt, izņemot drošinātājus? Spilgtuma regulators straada..
Paldies
Offline
Agritis
09. Apr 2015, 13:43 #12240

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Ja ir intensīvās mazgāšanas fīča, tad ir divi bačoki. Tajā mazākajā ir paredzēts liet kautkādu niknāku mazgāšanas līdzekli, lai mušu līķus varētu nomazgāt, kuri ar parasto neiet nost

Fīča ieslēdzas ne tā, kā parastā mazgāšana (pavelkot kloķi uz sevi). Nezinu, kā ir e39, bet man uz e32 ir jāuzspiež uz mazgāšanas (slotiņu ieslēgšanas) kloķa gala, lai to fīču ieslēgtu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo