Autors | Ziņojums |
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
03 Mar 2014, 21:48:50 sejejs rakstīja:
03 Mar 2014, 21:42:40 PASSATizhi rakstīja:
03 Mar 2014, 21:29:23 sejejs rakstīja:
Uzzināju, ka manis noskatītā iekārta ir 5-6gadus veca, protams, tādu negribas likt, jo arī plauktā viņa stāv gadus 3-4. Bet starpība tomēr ir, 600-900Eiro par jaunu vai arī orientējoši 200-300Eiro, kas ir ar uzviju.
Nav jau arī pašas labākās iekārtas, jo vienam viena laba, otram cita.
Man vajag uz V8 monošprici kaut ko atrast.
kā tik beigās tev tie krāmi nebuusiet jāaizmet misenee)))) sprauslas 99% buus vajadzīgas jaunas, reduktors 100% buus jāpaliek jauns. maģistrāle, visas caurules jaunas. reāli var izmantot lietotu ECU, balonu un map sensoru. vēl protams jautājums par ECU spējām nobarot 8 stobrus)))
Iekārta no V8 šprices nāk. Noņema, jo gāzes ECU vadība nesaprata, kāpēc auto ECU atslēdz 4 stobrus. Auto ar atslēdzamiem cilindriem tukšgaita un pie mazām slodzēm.
Tad tas gāzinieks ir totāls zābaks,ka ņēma nost.Tādam motoram,kurš pie mazām slodzēm atslēdz pusi no cilindriem un atmetienā vispār atslēdz visus impulsus,arī uz spolēm,ne kuru katru gāzes ecu var likt.Bet ir,ko uzlikt un strādā smuki |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Vajadzētu apkopi gāzes iekārtai, e46 320, Shark reduktors, Stag vadība, Valtek sprauslas. Pagaidām padomā ir Autonams vai ieteiksiet kādu citu kantori? |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
04 Mar 2014, 11:37:34 kriii rakstīja:
Vajadzētu apkopi gāzes iekārtai, e46 320, Shark reduktors, Stag vadība, Valtek sprauslas. Pagaidām padomā ir Autonams vai ieteiksiet kādu citu kantori?
Aizbrauc pie Koijota vai Heinriha |
Offline | |
|
mg-t | |
Kopš: 29. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza
| Zenitpro diagnistika pietīta pie obd - kaut kādu pāreju vajag vai jarauj vaļā tas 4 pins motortelpā no kura tad arī aiziet uz pogu un obd vadi un tur var slēgties kā ierast klāt? |
Offline | |
|
GTs- | |
Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| Kāds var pastāstīt vairāk par klasiku, 1. paaudzi, problēmām/ apkopēm.
Vai ir vērts ņemt autiņu ar tādu, 2.0 ABK motors. Nevis tagadējais, bet ex īpašnieks saka ka uzlikta 100% ļoti labi, viņa lietošanas laikā ne smirdēja, ne šāva.
[ Šo ziņu laboja GTs-, 04 Mar 2014, 13:06:00 ] |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
04 Mar 2014, 11:43:51 Laoshi rakstīja:
04 Mar 2014, 11:37:34 kriii rakstīja:
Vajadzētu apkopi gāzes iekārtai, e46 320, Shark reduktors, Stag vadība, Valtek sprauslas. Pagaidām padomā ir Autonams vai ieteiksiet kādu citu kantori?
Aizbrauc pie Koijota vai Heinriha
Paldies par ieteikumu. Sazvanījos ar Koijotu, pēc 20 min. biju klāt un nākamo 20 min. laikā uztaisīta apkope/diagnostika |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
04 Mar 2014, 12:13:57 mg-t rakstīja:
Zenitpro diagnistika pietīta pie obd - kaut kādu pāreju vajag vai jarauj vaļā tas 4 pins motortelpā no kura tad arī aiziet uz pogu un obd vadi un tur var slēgties kā ierast klāt?
nedaudz nesaprotams jautājums
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Klau, kā tad beigu beigās ir ar tām Baracuda? Vecais no sākuma slavēja, bet pēc tam izteicās, ka tomēr nav viss tik rožaini. Vai tomēr viss ir OK un tādas droši var lik? |
Offline | |
|
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Itkā esot o.k varbūt tikai man nepaveicās.. gandrīz visas ko saliku(kad tikko parādījās) esmu nomainījis uz citām. Viens e65 tikai palicis ar viņām(un reizi pusgadā pa kādai nobirst).
Bet cik paklausos kolēģu slavas stātus(ko pats liek tas rulz) viss kedā... un pasaulē miers virs zemes
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Ri | |
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Kad iedod slodzi, visām četrām sprauslām (omvl) vienlaikus uzmet kļūdu ''Full open'' un virs kaut kādiem 4k rpm sāk mest uz benzīnu.
Izbeigušās pašas sprauslas? |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Visticamāk reduktoram spiediens nekāpj/netur vai arī filtrs ciet. Un sprauslas mēģina kompensēt spiediena trūkumu ar lielāku atvērumu. Protams ja draņķi sprauslās vai novietotas nepareizi var tās arī izsabeigties, bet visticamāk ne šajā gadījumā. [ Šo ziņu laboja Vecais, 07 Mar 2014, 11:53:26 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Sebs | |
Kopš: 30. Jul 2002
Ziņojumi: 1320
Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu
| Kungi kāds ir uzstādījis gāzi HEMI dzinējam? |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Ir
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Ri | |
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
|
07 Mar 2014, 11:49:53 Vecais rakstīja:
Visticamāk reduktoram spiediens nekāpj/netur vai arī filtrs ciet. Un sprauslas mēģina kompensēt spiediena trūkumu ar lielāku atvērumu. Tas gan ir pieņēmums
Reduktoru mainīja pirms apmēram 15 tūkstošiem kilometru, jo bija līdzīgi simptomi. Pieslēdzot kompi varēja redzēt, ka strauji dodot virsū, sistēmā nokrītas spiediens un tāpēc pārmet uz benzīnu. Pēc tam pāris mēnešus nebija problēmu, bet tad atkal parādījās, tikai nedaudz savādākā izpildījumā. Nesen pie koijota nomainīja filtrus, kas bija pilnīgi ciet, lai arī nobraukti bija nedaudz mazāk kā 10 tūkstoši :staķiks_the_best: Problēma gan nepazuda. Turpat arī izteica minējumu, ka varbūt maģistrāle par mazu (ja nemaldos, 6mm), bet agrāk tādu problēmu nebija, līdz ar to nešķiet diez ko ticams variants Turklāt, citam, jaudīgākam auto (140zs vs maniem 115), ar tikpat lielu maģistrāli, tādu problēmu nav
|
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Mar 2014, 11:57:32 Ri rakstīja:
07 Mar 2014, 11:49:53 Vecais rakstīja:
Visticamāk reduktoram spiediens nekāpj/netur vai arī filtrs ciet. Un sprauslas mēģina kompensēt spiediena trūkumu ar lielāku atvērumu. Tas gan ir pieņēmums
Reduktoru mainīja pirms apmēram 15 tūkstošiem kilometru, jo bija līdzīgi simptomi. Pieslēdzot kompi varēja redzēt, ka strauji dodot virsū, sistēmā nokrītas spiediens un tāpēc pārmet uz benzīnu. Pēc tam pāris mēnešus nebija problēmu, bet tad atkal parādījās, tikai nedaudz savādākā izpildījumā. Nesen pie koijota nomainīja filtrus, kas bija pilnīgi ciet, lai arī nobraukti bija nedaudz mazāk kā 10 tūkstoši :staķiks_the_best: Problēma gan nepazuda. Turpat arī izteica minējumu, ka varbūt maģistrāle par mazu (ja nemaldos, 6mm), bet agrāk tādu problēmu nebija, līdz ar to nešķiet diez ko ticams variants Turklāt, citam, jaudīgākam auto (140zs vs maniem 115), ar tikpat lielu maģistrāli, tādu problēmu nav
Manam uz 200zs arī ir 6mm maģistrāle un iet pilnu pulksteni |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Nu tie visi ir minējumi... pieslēdzot varēs redzēt kāda kaite sistēmai. 90% reduktors(vai tā montāža).
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Nu tie visi ir minējumi... pieslēdzot varēs redzēt kāda kaite sistēmai. 90% reduktors(vai tā montāža).
+ var būt arī problēmas ar vārstiem/multivārstu. Brauc pie gāzinieka nelauz galvu sev.. un citiem spriedelēšanas prieku atņemsi [ Šo ziņu laboja Vecais, 07 Mar 2014, 12:07:00 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Ri | |
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Gāzenieks pēc vairākām secīgām problēmām sāka mani ignorēt
pm |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
07 Mar 2014, 11:50:30 Sebs rakstīja:
Kungi kāds ir uzstādījis gāzi HEMI dzinējam?
HEMI(Hemispherical combustion chamber) nav nekas neparasts,bet to motoru vadība gan var sagādāt pārsteigumus.Ir likts un darbojas arī cilindru atslēgšana.[ Šo ziņu laboja uudensputns, 07 Mar 2014, 12:48:09 ] |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
06 Mar 2014, 13:33:05 Shkodists rakstīja:
Klau, kā tad beigu beigās ir ar tām Baracuda? Vecais no sākuma slavēja, bet pēc tam izteicās, ka tomēr nav viss tik rožaini. Vai tomēr viss ir OK un tādas droši var lik?
Nav nekādu probzu,kaut es tās diezko nelieku,taču,ja lieku,tad tikai ar labu filtru.Pašam ar prasto filtru ripo trešo gadu,ir OK. |
Offline | |
|