Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
nagla
10. May 2013, 01:05 #12201

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


09 May 2013, 21:28:45 Nello rakstīja:

09 May 2013, 09:43:21 Nello rakstīja:
Ko sakat par ssaadu instrumentu komplektu? Vairak interesee kaa ir ar taam jociigajaam mucinnaam,labaakas kaa standarta,jeb nekaa laba? Kaa arii parasto atsleegu tas izliekums,aizdoma ka diezgan biezzi tas vareetu trauceet...? http://content1-foto.inbox.lv/albums/n/nello7/0.../28042013515.jpg


izskatas loti labs komplekts iesacejam! viss nepiecieshamais ir! galvenais lai kvalitate butu daudzmaz laba,bet ikdienas lietotajam deres! par uzmetamam atslegam nebeda tapat tev vaidzes otru komplektu! labak pat divus,jo pa laikam kada atslega pazud! pat divu izmeru svecu mucinas komplekta!

[ Šo ziņu laboja nagla, 10 May 2013, 01:09:11 ]

Offline
Araajz
10. May 2013, 10:44 #12202

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Kur Rīgā varētu nopirkt (izņemot jumtabagaznieki.lv un autogross.lv) priekš Thule Aero Bar šķērstieņiem tos palstmasas galus? Interesē principā vienalga kādi - slēdzami, neslēdzami, ar tiem stienīšiem vai bez, varbūt kādam no šejienes pajauni metājās?

Offline
PASSATizhi
10. May 2013, 12:06 #12203

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


10 May 2013, 00:03:39 Oldijs rakstīja:
Iesakiet ziepes un vasku ko izmantot kopa ar Karcher`i labakam rezultatam, ideali ja zhuustot neatstaj peedas!
Velams lielos un ilgi lietojamos iepakojumos!
karcher RM 806asf tik jasmidzina no rokas smidzinātāja, uz sausa auto. pagaidām labākais kas ir lietots. izmēģināju daudzus. vasku nelietoju.
Offline
Nello
10. May 2013, 12:24 #12204

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


10 May 2013, 01:05:45 nagla rakstīja:

09 May 2013, 21:28:45 Nello rakstīja:

09 May 2013, 09:43:21 Nello rakstīja:
Ko sakat par ssaadu instrumentu komplektu? Vairak interesee kaa ir ar taam jociigajaam mucinnaam,labaakas kaa standarta,jeb nekaa laba? Kaa arii parasto atsleegu tas izliekums,aizdoma ka diezgan biezzi tas vareetu trauceet...? http://content1-foto.inbox.lv/albums/n/nello7/0.../28042013515.jpg


izskatas loti labs komplekts iesacejam! viss nepiecieshamais ir! galvenais lai kvalitate butu daudzmaz laba,bet ikdienas lietotajam deres! par uzmetamam atslegam nebeda tapat tev vaidzes otru komplektu! labak pat divus,jo pa laikam kada atslega pazud! pat divu izmeru svecu mucinas komplekta!

Ir veseli divi komplekti ar parastajaam atsleegaam,protams ssistas jau ir nozudis,ssistas ir vel no sencca laikiem,bet vajag visu pusliidz kompakti,zb vazaat liidzi parasto instrumentu kasti kuraa lai kko atrastu jaaraknnaajaas taapat kaa sievietei rokassominnaa mekleejot telefonu
Par mucinaam joprojam nav skaidrs,nav taa ka ar ssitaa tipa mucaam tadas skruuves kas jau apruuseejussas vai apllurbaatas ir gruutaak atskruuveet?
Offline
Billy
10. May 2013, 12:31 #12205

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Buenos dias!Var but kads zin..ir gadijies ta pat.Kada vella pec CSDD izdotaja teh.pase ir nepareizi noraditi kW motoram..Kad registre tad uz kada pamata..no kuriem papiriem tiek dati iesisti?Vai tad vini pec VIN to neskatas??Manam E39 523 ierakstits 120kW bet jabut it ka 125kW.Atrumu jau nemaina bet radas jautajums kapec
Offline
Nello
10. May 2013, 12:37 #12206

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Iekss TA inspektori redz,juut ka nedarbojaas ABS? Lampinna panelii nedeg,ABS blokam sstepselis atvienots!
Offline
PASSATizhi
10. May 2013, 12:37 #12207

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

priecājies. viena brīdī izdomās visiem aplikt nodokli pēc jaudas, mos trapīsi uz zemāku klasi
Offline
PASSATizhi
10. May 2013, 12:38 #12208

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


10 May 2013, 12:37:10 Nello rakstīja:
Iekss TA inspektori redz,juut ka nedarbojaas ABS? Lampinna panelii nedeg,ABS blokam sstepselis atvienots!
pat ja lampa deg un nekas nedarbojas, max 1 ieliks
Offline
Nello
10. May 2013, 12:51 #12209

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


10 May 2013, 12:38:35 PASSATizhi rakstīja:

10 May 2013, 12:37:10 Nello rakstīja:
Iekss TA inspektori redz,juut ka nedarbojaas ABS? Lampinna panelii nedeg,ABS blokam sstepselis atvienots!
pat ja lampa deg un nekas nedarbojas, max 1 ieliks

Paldies! Viena probleema par ko satraukties atkriit
Offline
stucers
10. May 2013, 14:10 #12210

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


10 May 2013, 12:51:34 Nello rakstīja:

10 May 2013, 12:38:35 PASSATizhi rakstīja:

10 May 2013, 12:37:10 Nello rakstīja:
Iekss TA inspektori redz,juut ka nedarbojaas ABS? Lampinna panelii nedeg,ABS blokam sstepselis atvienots!
pat ja lampa deg un nekas nedarbojas, max 1 ieliks

Paldies! Viena probleema par ko satraukties atkriit

Ko darīt moskviča vadītājam, ja viņam automobīlis nav aprīkots ar ABS? :P
Offline
appolons
10. May 2013, 14:20 #12211

Kopš: 21. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: e46 330d


09 May 2013, 21:10:51 vilks85 rakstīja:

09 May 2013, 19:59:58 uldens1 rakstīja:

09 May 2013, 18:09:50 vilks85 rakstīja:
bmw e39 530d
sāka smakot pēc soļķa no dzinēja.aizbraucu uz servi,pie sprauslām degviela nedaudz sakrājusies.nomazgāja dzinēju un gaidījām kad sāks kkur sulot.bet nesāk sulot nemaz.nogaidījāmies un metu mieru.nav nav.vizinos tālāk.
šodien atkal smaka.noņemu motora vāku,un akal soļķis pie sprauslām,piebraucu nomazgāt un kaut kāds pilnīgs pi..ec
http://youtu.be/_0DGUv0XspA
tas soļkis pie sprauslām burbuļo.ja pareizi saprotu divi vidējie virzuļi palikuši augšā un tajos cilindros ir spiediens,kas gar sprauslām tiek laukā,un pa cik tur degviela,burbuļo.ar ko mani var apsveikt,ar sprauslu misiņa šaibu maiņu,ar sprauslu maiņu,ar motora galvas maiņu vai ar pirmo auto manam šrotam?
zinu ka jādzen uz diagnostiku pie draivera,zinu neko nerubīju,zinu ka mans auto ir uz tolmetu jādzen utt.bet varbūt kāds kko gudru var pateikt?
viena problema ka puš garam gar sprauslam kompresiju,bet no kurienes soļķis hvz.parasti jau soļķis nak no atpludes trubiņam bet ja izgaidijaties un neparadijas tad hvz

es liku papīra salvetītes pie sprauslām apakšā un pie atbratkām un rūcināju,bet salvetītes sausas.tātad tas soļķis tur parādās arreiz un hvz no kurienes.un cik reāli ir izņemt sprauslas lai nomainītu tās misiņa šaibītes neko nesačakarējot?atskrūvēt uzgriežņus un tad ar tām mazās špiļkas skrūvējot visai sprauslai vajdzētu izņemties?sanāk ka to sprauslu tur tikai tās divas mazās špiļkas pa sāniem?


Man ar bija tāda pati problēma tikai e46'jam, aizbraucu pie vietējā sečuka, ilgi skatījāmies no kurienes tek saļķis, jo priekšā bija ieplūdes kolektors, vienvārdsakot pirmmais ko pamanījām bija vaļīga kvēlsvece jo sit garām kompresiju, ko apmainījām un pievilkām, otrais noņēmām ieplūdes kolektoru, un tālāk skatījāmies no kurienes nāk saļķis jo bija no augšas manāms ka kaut kur šļakstās, pastartēja mašīnu nedaudz un atklājās ka vaļīga bija galējā skrūve degvielas iešprices sistēmai bildē 27 detaļa, no turienes arī pilēja, bet bija arī neskaidrs no kuriens krājās saļķis gar sprauslām, tātad tur kā noskaidrojās bija atvilkusies skrūve kas skrūvējas iekšā sprauslā un uz kuras skrūvējas spiediena caurulīte zīmējumā 10 detaļa, bet lai to savilktu bija jāņem ārā prausla, jo grūti tikt klāt, dažām var tikt klāt dažām ne, un kad tā ir pievilkta tad var skrūvēt virsū spiediena caurulīti, man par laimi iznāca viegli sprauslas ārā. Tā arī novērsu uz neilgu laiku to degvielas tecēšanu un smaka ar pazuda, bet vēlāk uzgriezu motoru uz 4 t apgriezieni un parādījās iepriekš aprakstītā vaina, domāju ka motora galva kirdik, vai kaut kas nopietns, arī burbulīši gāja garām gar vienu sprauslu, takā video redzams, bet nekas liels no sākuma uzzvanīju spečukiem (uz bausku) un tad atlika nomainīt to kapara blīvīti, kura derēja arī no volvo. Pagaidām viss ok, nekādu problēmu. Ja sprausla viegli nāk ārā tad stundas darbs. Vēlu veksmi.

[ Šo ziņu laboja appolons, 10 May 2013, 14:26:27 ]

Offline
arnijs_e39
10. May 2013, 15:04 #12212

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 707

Braucu ar: LI-92 , AB-55

Kur problēma, ja E39 auksto gaisu pūš tikai pa vidējām lūkām, uz loga un kājām pūš karstu, gan ar kondišku, gan vienkārši pūšot auksto gaisu ?
Offline
vilks85
10. May 2013, 21:52 #12213

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d


10 May 2013, 14:20:31 appolons rakstīja:

09 May 2013, 21:10:51 vilks85 rakstīja:

09 May 2013, 19:59:58 uldens1 rakstīja:

09 May 2013, 18:09:50 vilks85 rakstīja:
bmw e39 530d
sāka smakot pēc soļķa no dzinēja.aizbraucu uz servi,pie sprauslām degviela nedaudz sakrājusies.nomazgāja dzinēju un gaidījām kad sāks kkur sulot.bet nesāk sulot nemaz.nogaidījāmies un metu mieru.nav nav.vizinos tālāk.
šodien atkal smaka.noņemu motora vāku,un akal soļķis pie sprauslām,piebraucu nomazgāt un kaut kāds pilnīgs pi..ec
http://youtu.be/_0DGUv0XspA
tas soļkis pie sprauslām burbuļo.ja pareizi saprotu divi vidējie virzuļi palikuši augšā un tajos cilindros ir spiediens,kas gar sprauslām tiek laukā,un pa cik tur degviela,burbuļo.ar ko mani var apsveikt,ar sprauslu misiņa šaibu maiņu,ar sprauslu maiņu,ar motora galvas maiņu vai ar pirmo auto manam šrotam?
zinu ka jādzen uz diagnostiku pie draivera,zinu neko nerubīju,zinu ka mans auto ir uz tolmetu jādzen utt.bet varbūt kāds kko gudru var pateikt?
viena problema ka puš garam gar sprauslam kompresiju,bet no kurienes soļķis hvz.parasti jau soļķis nak no atpludes trubiņam bet ja izgaidijaties un neparadijas tad hvz

es liku papīra salvetītes pie sprauslām apakšā un pie atbratkām un rūcināju,bet salvetītes sausas.tātad tas soļķis tur parādās arreiz un hvz no kurienes.un cik reāli ir izņemt sprauslas lai nomainītu tās misiņa šaibītes neko nesačakarējot?atskrūvēt uzgriežņus un tad ar tām mazās špiļkas skrūvējot visai sprauslai vajdzētu izņemties?sanāk ka to sprauslu tur tikai tās divas mazās špiļkas pa sāniem?


Man ar bija tāda pati problēma tikai e46'jam, aizbraucu pie vietējā sečuka, ilgi skatījāmies no kurienes tek saļķis, jo priekšā bija ieplūdes kolektors, vienvārdsakot pirmmais ko pamanījām bija vaļīga kvēlsvece jo sit garām kompresiju, ko apmainījām un pievilkām, otrais noņēmām ieplūdes kolektoru, un tālāk skatījāmies no kurienes nāk saļķis jo bija no augšas manāms ka kaut kur šļakstās, pastartēja mašīnu nedaudz un atklājās ka vaļīga bija galējā skrūve degvielas iešprices sistēmai bildē 27 detaļa, no turienes arī pilēja, bet bija arī neskaidrs no kuriens krājās saļķis gar sprauslām, tātad tur kā noskaidrojās bija atvilkusies skrūve kas skrūvējas iekšā sprauslā un uz kuras skrūvējas spiediena caurulīte zīmējumā 10 detaļa, bet lai to savilktu bija jāņem ārā prausla, jo grūti tikt klāt, dažām var tikt klāt dažām ne, un kad tā ir pievilkta tad var skrūvēt virsū spiediena caurulīti, man par laimi iznāca viegli sprauslas ārā. Tā arī novērsu uz neilgu laiku to degvielas tecēšanu un smaka ar pazuda, bet vēlāk uzgriezu motoru uz 4 t apgriezieni un parādījās iepriekš aprakstītā vaina, domāju ka motora galva kirdik, vai kaut kas nopietns, arī burbulīši gāja garām gar vienu sprauslu, takā video redzams, bet nekas liels no sākuma uzzvanīju spečukiem (uz bausku) un tad atlika nomainīt to kapara blīvīti, kura derēja arī no volvo. Pagaidām viss ok, nekādu problēmu. Ja sprausla viegli nāk ārā tad stundas darbs. Vēlu veksmi.
paldies par normālu padomu.šodien aizdzinu uz diagnostiku lai pārbauda sprauslu darbību,jo ja jau jāņem laukā tad varbūt pie reizes kāda jāmaina.visas strādā ideāli.braucu uz garāžu un jaucu laukā.piecās izņēmu,sestā neatdevās.un jā tās kapara starplikas acīmredzot laiž garām jo sprauslas slapjas.mainīšu blīvītes.
Offline
xkikix
10. May 2013, 22:45 #12214

Kopš: 20. Oct 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 608

Braucu ar: Auto

Seit ir kads ka saprot kaut ko no opel astra g 1.7 dti aukstpiediena sukna vadibas blogu remontiem?
Kosmonauti lai atpusas!
Offline
Asch
11. May 2013, 01:07 #12215

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


10 May 2013, 22:53:19 Sancix rakstīja:

10 May 2013, 15:04:32 arnijs_e39 rakstīja:
Kur problēma, ja E39 auksto gaisu pūš tikai pa vidējām lūkām, uz loga un kājām pūš karstu, gan ar kondišku, gan vienkārši pūšot auksto gaisu ?

Motortelpā vārstiņi ieķērušies/izbeigušies kas aizver ciet dzesēšanas šķidruma piekļuvi pečkas radiatoram.

pirms list tur, parbaudi droshinatajus
Offline
arnijs_e39
11. May 2013, 01:25 #12216

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 707

Braucu ar: LI-92 , AB-55


11 May 2013, 01:07:17 Asch rakstīja:

10 May 2013, 22:53:19 Sancix rakstīja:

10 May 2013, 15:04:32 arnijs_e39 rakstīja:
Kur problēma, ja E39 auksto gaisu pūš tikai pa vidējām lūkām, uz loga un kājām pūš karstu, gan ar kondišku, gan vienkārši pūšot auksto gaisu ?

Motortelpā vārstiņi ieķērušies/izbeigušies kas aizver ciet dzesēšanas šķidruma piekļuvi pečkas radiatoram.

pirms list tur, parbaudi droshinatajus


Kuri drošinātāji jāčeko ?
Offline
is3
11. May 2013, 01:46 #12217

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 77

Braucu ar:

Kāds varbūt zina, kas varētu būt par joku, bet ir problēma ar klimu Mersim. Klima strādā ok, līdz brīdim, kad ir saulains laiks un ārā paliek siltāks, klima sāk pūst salonā ledainu gaisu. Ieslēdzot Econ problēma mazinās, bet tik un tā paliek. Kas varētu būt beigts? Kaut kāds sensors
Offline
white_Angel
11. May 2013, 09:58 #12218

Kopš: 10. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: V12

Tada problema ka minimali skaras arkas diski, zinu ka e36 bija tada speciala fīča ko ieliek atsperes un vinas ir citakas un nesezas tik zemu, bet vai uz e39 ari ir un kur var vinas iegadaties ja vispar ir?



Loti atktuali
Offline
TD91
11. May 2013, 10:39 #12219

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Varbūt kāds abolu spečuks var palīdzēt ?!
Lieta tāda , ka telefons izlādējās un vairāk nevēlās slēgties iegšā , bet pirms tam tādas problēmas nebija ! Tel iphone 3g ! Vai arī iesakiet kantori, kur tos s*dus labo !

Paldies jau iepriekš !
Offline
white_Angel
11. May 2013, 13:10 #12220

Kopš: 10. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: V12


11 May 2013, 10:08:11 Sancix rakstīja:

11 May 2013, 09:58:36 white_Angel rakstīja:
Tada problema ka minimali skaras arkas diski, zinu ka e36 bija tada speciala fīča ko ieliek atsperes un vinas ir citakas un nesezas tik zemu, bet vai uz e39 ari ir un kur var vinas iegadaties ja vispar ir?



Loti atktuali

Diskiem iznesums nepareizs
Neko Tu tur neieliksi lai paceltu viņu augstāk, atsperes vienkārši ir nosēdušās, bet arkās ar pareizajiem diskiem nevajadzētu tāpat ķerties (manam arī nosēdušās )


Nu ja stav virsu style95 no e65 ar 10j platumu et22 laikam ja nemaldos!
Nu man piedavaja variantu novirpot no diska 2 mm un tad busot viss ok?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo