Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
AUTORS | | Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
06 Apr 2015, 09:12:04 Czars rakstīja:
06 Apr 2015, 00:14:18 AUTORS rakstīja:
06 Apr 2015, 00:05:24 Araajz rakstīja:
Nevaru aizmigt, kamēr nekārtība topikā
Nu mēģini aizmigt sapņojot par e60 , kā es kādreiz
Mums skauž, dzive esi jau visu sasniedzis, bet mes vel tikai pusceļā
Neko vel neesmu sasniedzis , tagad ejot gulēt sapņoju par f10 | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
06 Apr 2015, 02:33:35 Driver rakstīja:
05 Apr 2015, 23:41:26 streetlife rakstīja:
05 Apr 2015, 12:00:44 meuniice rakstīja:
Sveiki. Atbraucām uz laukiem,piesēdos pie auto pati un secināju kā sajūga pedāli spiežot tas dreb un kad sajūgs izspiests tad apakšā zem auto tur kur ir sajūgs ir tāda grieziga / metāliska skaņa. Cik nopietna problēma varētu būt?
Tev bija tas 97.gada 2,5 te de ess Un likrocigais calis kas no masinam neko nejedz?
Tad iesaku no sakuma nomainit 4ali un pec tam sekot kadam no citiem ieteikumiem aizbraukt uz servisu parbaudit un sataisit to kas izbeidzies.
Idealakaja variantaa panac lai esosais calis apmaksaa remontu un tad atrodi citu.
Jamekle normals dzeks ar normalu BMW
Bet ja shitas ieteica nopirkt TDSu un pasham nav ari nedz auto, nedz naudas, tapat kaa prata, tad jau no rita ir jatriec prom no majas
Pec vecakiem postiem izskatas, ka tur ir 520i, nevis tds. | Offline | | |
Kasics | | Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| Kas varētu būt par vainu kad braucot pa bruģi priekšā kautkas grab tā kā veca tējkanna. Visi pirksti nomainīti, nekas nekustas un datordiagnostikā ar neko neuzrāda.
Reāli skaņa tāda kā vecs kastrolis sistos pret zemi, Varbūt izpūtēja bundulim iekša kāda truba atlūzusi? | Offline | | |
Maa | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Kalodkas | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Reika grab, bet vai kā kastrolis hvz | Offline | | |
Kasics | | Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| Kalodkas diezvai, jo braucot nospiežot bremzes nekas nemainās, a reikas nav kā tādas, ir gliemezis. | Offline | | |
Bullis | | Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2431
Braucu ar:
|
06 Apr 2015, 11:57:51 Maa rakstīja:
Kalodkas
Suporta vadiklas? [ Šo ziņu laboja Bullis, 06 Apr 2015, 12:34:10 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
06 Apr 2015, 12:14:15 Kasics rakstīja:
Kalodkas diezvai, jo braucot nospiežot bremzes nekas nemainās, a reikas nav kā tādas, ir gliemezis.
Pacel uz pacēlāja un paskaties. Ja kastrolis, tad izklausās pēc izpūtēja aizsarga. Tas ir no alumīnija un skrūvju vietas mēdz būt izkorodējušas. Vēl papēti vai kaut kas nav atdalījies, zem pannas. Sabiruši katalizatori arī mēdz radīt tādas skaņas, bet neesmu pārliecināts.
Bremžu aizsargi arī ir līdzīgi, skrūvju vietas izkorodē, bet to jau būtu ievērojuši.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 06 Apr 2015, 15:06:36 ] | Offline | | |
|
hrjaz | | Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 698
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Kā veca tējkanna var grabēt arī aizlūzuši bremžu aizsargbleķi. | Offline | | |
janexz | | Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
06 Apr 2015, 15:16:51 hrjaz rakstīja:
Kā veca tējkanna var grabēt arī aizlūzuši bremžu aizsargbleķi.
+1 | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
|
06 Apr 2015, 11:57:51 Maa rakstīja:
Kalodkas
Kas tas par vārdu?
Ir bremžu uzlikas, sliktākajā gadījumā bremžu kluči.
Vienigais, kas no bremzem tur var grabet, ir nepieskrūvēta bremžu skava, bet tad grabēs visu laiku.
Ja tikai pa bruģi tad piekare - sākot ar atsaitēm, beidzot ar amortizatora atbalstu. | Offline | | |
boldrixx | | Kopš: 12. Mar 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 756
Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..
| https://www.youtube.com/watch?feature=player_em...mp;v=HfcpSgrYYds
| Offline | | |
arcibal19 | | Kopš: 15. Nov 2014
No: Limbaži
Ziņojumi: 9
Braucu ar: bmw 530d
| man grabeja zem,iekspuse prieksejiem bremzu diskiem ,kautkadi aizsargbleki mazi | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
05 Apr 2015, 23:52:16 V_V rakstīja:
te dauzi jautāja, kas par skaņu, kad E39 viss izslēgts, bet salonā kau kas dūc vidus panelī pie klimas pogām.
Kroče šodien izņēmu paneļus un tur ir viens mazs ventilators pie restītēm 5cm diametrā. pilns ar putekļiem, jo viņš sūc gaisu no salona un kaut ko pēc tam laikam analizē iztīriju to mazo ventilatoru un viss - klusums. smuki šņāc knapi dzirdot.
kā viņš jaucas? | Offline | | |
ar4ae30 | | Kopš: 17. Mar 2008
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 1284
Braucu ar: diviem v8 e38
| Varbut seit kads ir no Aluksnes/Balviem un kadam ir jaucams e39 vai vienkarsi stradajos bendzins. | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Tā vīri, štorkas aizmugurējā logā un aizmugurējo durvju logos - dārgi? | Offline | | |
|
Arcus | | Kopš: 13. Dec 2004
Ziņojumi: 621
Braucu ar: 5er
| Sen nekas nav postēts, bet pa lietu - drīzumā ar veco, uzticamo E39 ieplānots veikt vērienīgu ceļojumu pa Eiropu, kopumā ap ~ 6000.km. Iesakiet vīri, kam jāpievērš pastiprinātu uzmanību vēl pirms izbraukšanas? Visas nepieciešamās apkopes vienmēr pedantiski veiktas laikus vai pat pirms termiņiem, hadene pārieta, siksas, sveces samainītas, drošības pēc arī jaunu radiatoru uzliku (vecais suloja mazliet) ar jaunu termostatu un to plastmasas trubu (nezinu kā sauc). Principā auto tiek lietots mega reti, ikdienā ir citi T/L (ziemā vispār netiek lietots), par diviem pēdējiem gadiem noripoti 4.tkm .
Domāju vel pārbaudīt ūdens sūkni, tikai kā var noteikt, ka iet uz beigām vai viss ok? Ko vel?
525i
Paldies iepriekš par sakarīgiem padomiem! | Offline | | |
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
07 Apr 2015, 11:43:18 Arcus rakstīja:
Sen nekas nav postēts, bet pa lietu - drīzumā ar veco, uzticamo E39 ieplānots veikt vērienīgu ceļojumu pa Eiropu, kopumā ap ~ 6000.km. Iesakiet vīri, kam jāpievērš pastiprinātu uzmanību vēl pirms izbraukšanas? Visas nepieciešamās apkopes vienmēr pedantiski veiktas laikus vai pat pirms termiņiem, hadene pārieta, siksas, sveces samainītas, drošības pēc arī jaunu radiatoru uzliku (vecais suloja mazliet) ar jaunu termostatu un to plastmasas trubu (nezinu kā sauc). Principā auto tiek lietots mega reti, ikdienā ir citi T/L (ziemā vispār netiek lietots), par diviem pēdējiem gadiem noripoti 4.tkm .
Domāju vel pārbaudīt ūdens sūkni, tikai kā var noteikt, ka iet uz beigām vai viss ok? Ko vel?
525i
Paldies iepriekš par sakarīgiem padomiem!
Pirms doties ceļojumā, auto noteikti jāizdara:
1) motora eļļa/ filtrs /maiņa
2) degvielas filtrs /maiņa
3) bremžu uzlikas/diksi /pārbaudīt nodilumu - ja iet uz beigām /maiņa
4) riepas /pārbaudīt stāvokli - ja ir redzams nevienmērīgs dilums, vai mazs proķa atlikums /maiņa
5) stūres pirksts-atsaites /ja ir brīvkustības, vai redzams defekts /maiņa - pēc jebkuras detaļas nomaiņas - un/vai riepu nomaiņas - uz savirzes regulāciju, jo pat nobraucot no vietas 600+ km - var apēsties 1/2 riepa uz bāņa.
Jebkurā gadījumā, jāveic pilna auto diagnostika - motortelpa (visi šķidrumi, ieskaitot stūres pastirtinātāja, bremžu)
Un izbraucot no mājas - pirms tam aprēķini, cik cilvēku brauks mašīnā - un tam atbilstoši piepumpē riepas ar durvju ailēs norādītiem BAR.
| Offline | | |
ChekeMeke | | Kopš: 02. Aug 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 675
Braucu ar: E46
|
07 Apr 2015, 11:43:18 Arcus rakstīja:
Sen nekas nav postēts, bet pa lietu - drīzumā ar veco, uzticamo E39 ieplānots veikt vērienīgu ceļojumu pa Eiropu, kopumā ap ~ 6000.km. Iesakiet vīri, kam jāpievērš pastiprinātu uzmanību vēl pirms izbraukšanas? Visas nepieciešamās apkopes vienmēr pedantiski veiktas laikus vai pat pirms termiņiem, hadene pārieta, siksas, sveces samainītas, drošības pēc arī jaunu radiatoru uzliku (vecais suloja mazliet) ar jaunu termostatu un to plastmasas trubu (nezinu kā sauc). Principā auto tiek lietots mega reti, ikdienā ir citi T/L (ziemā vispār netiek lietots), par diviem pēdējiem gadiem noripoti 4.tkm .
Domāju vel pārbaudīt ūdens sūkni, tikai kā var noteikt, ka iet uz beigām vai viss ok? Ko vel?
525i
Paldies iepriekš par sakarīgiem padomiem!
Protams pārbaudīt autiņu vajag, tādas elementārākas lietas, bet nemeklē problēmas kur viņu nav.. Pēc savas pieredzes saku mazāk stresot un domāt kas var salūzt utt, vienkārši ja autiņam viss kārtībā un ir uzpasēts, tad vienkārši jāmin un viss.. | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
07 Apr 2015, 11:43:18 Arcus rakstīja:
Sen nekas nav postēts, bet pa lietu - drīzumā ar veco, uzticamo E39 ieplānots veikt vērienīgu ceļojumu pa Eiropu, kopumā ap ~ 6000.km. Iesakiet vīri, kam jāpievērš pastiprinātu uzmanību vēl pirms izbraukšanas? Visas nepieciešamās apkopes vienmēr pedantiski veiktas laikus vai pat pirms termiņiem, hadene pārieta, siksas, sveces samainītas, drošības pēc arī jaunu radiatoru uzliku (vecais suloja mazliet) ar jaunu termostatu un to plastmasas trubu (nezinu kā sauc). Principā auto tiek lietots mega reti, ikdienā ir citi T/L (ziemā vispār netiek lietots), par diviem pēdējiem gadiem noripoti 4.tkm .
Domāju vel pārbaudīt ūdens sūkni, tikai kā var noteikt, ka iet uz beigām vai viss ok? Ko vel?
525i
Paldies iepriekš par sakarīgiem padomiem!
Ūdens sūkņa dilumu, vismaz to vai tā ass nav izļurkājusies var pārbaudīt, paņemot aiz hidrosajūga ventilatora un pakustinot,ja ļurkājas asī, tad drīz sūknim pzd.Domāju,ka 525 to var izdarīt, vismaz 535 var,ja ne,tad pardon. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|